Auteur Topic: Maya (Poolse) ex Nina/Isabella YY  (gelezen 81661 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
Isabella [Maya YY] (Poolse)
« Reactie #15 Gepost op: 23 april 2016, 13:28:07 »
Maya, de blonde milf die ik nog nooit was tegengekomen in SS, ondanks ze er al wel een lange tijd werkt. Toen ik net van de kamer kwam met Simona werd ik al tegengehouden door haar met een ferme tongzoen. "A young guy, that always makes me so horny". Awel, ik heb dus net hetzelfde bij iets oudere slanke dames. Dat treft seg!  ;D Ik zei haar dat ze me na een half uurtje terug mocht opzoeken in de bar om te ficken. En zo geschiedde. Om 23u30 kwam ze op me af en greep mijn hand vast. Ze nam me mee naar de Kino om daar te rollebolle. Normaal doe ik dat nooit, maar ze maakte me zo geil dat ik al de rest, en dus ook de omgeving, gewoon vergat.

Alles op Maya menu passeerde de revue: Pijpen, beffen, neuken, 69, vingeren, tongzoenen, pussysliden, ... Ik moest haar ook "Sexmachine" noemen. Is er een relatie met de man die zich hier zo noemt?  ;D Op haar hurken reed ze me heel hard af. Het kletsend geluid vulde de Kino. En ze bleef maar gaan. Dan haar omgedraaid en in doggy stevig genomen. Man, dat zicht op die kont en die panty deed me in no time komen.

Maya: Geen blabla, direct boem boem. Het totaalplaatje klopte en ik kreeg seks van de bovenste plank. See ya later!  :039:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Maya (Poolse) ex Nina/Isabella YY
« Reactie #16 Gepost op: 1 mei 2016, 12:37:35 »


[box title=MAYA]
Land:             Polen
Taal:              Duits/Engels/Pools
Leeftijd:         34
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            slank
BH:                 70A
Kontje:           normaal
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Presales
+ TZ
+ Blasen
[/box]
[box title=extra info]
Voorheen gewerkt in YinYang onder pseudo Nina en Isabella
[/box]

Al snel na binnenkomst in de ochtend raakte ik met Maya in gesprek. Al vaker zien lopen, soms een knipoog of een glimlach, maar dat was het dan ook wel. Altijd gedacht dat Maya mij niet interesseerde. Dames gaan tenslotte niet met iedereen naar de kamer. Dat bleek een verkeerde inschatting te zijn.

Slechts een paar andere dames in de bar net na openingstijd. Toen Maya langsliep trok ik haar spontaan tegen mij aan begroette haar met een paar knuffels. Er bleek meer klik te zijn dan verwacht. Ze had die kleine al snel op sterkte. Ik moest even de rem er op gooien, anders weet ik niet was er allemaal in de bar zou zijn gebeurd.
Na een kleine brunch zocht ik haar op bij de speelautomaten. Nadat ze haar laatste Euro in de automaat had gestopt, liet ze er geen gras over groeien. Stevig TZ is wel aan haar besteed. Het mocht iets met meer passie! Maar a la!
Ik had al uitgebreide presales gehad voor de brunch. Ik vroeg haar de sleutel te halen. Het werd spiegelkamer 11. Het leek even een gehaaste sessie te worden, maar dat veranderde snel toen ik aangaf de turbo er af te halen.
Ze nam een beetje massageolie en wreef er kleine Sjeuf er in. Dat was heel aangenaam. Het werd een heerlijke knuffelsessie. TZ, blasen (GOSP = 0,8M). Langdurig in 69 ons ding gedaan, waarbij ze tot een hoogtepunt kwam (of leek te komen). Cowboy en uiteindelijk in Missio mijn nazaten in het vangnet geworpen.

Er was nog een 20 minuten te gaan. Zo 5 a 10 minuten voor tijd probeerde ze op een geraffineerde wijze kleine Sjeuf weer nieuw leven in de blazen. En dat lukte haar ook nog. Ik kreeg me toch weer een potje goesting. Het had maar weinig gescheeld of ik had er nog een uurtje aangeplakt. De hersens van boven wonnen van de hersens van kleine Sjeuf. Ik had nog iets anders in verschiet....... .

Een prima kamer die in de (nabije) toekomst nog eens zal worden herhaald.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Maya (Poolse) ex Nina/Isabella YY
« Reactie #17 Gepost op: 7 augustus 2016, 23:26:10 »
Op 8 juli met Maya op kamer geweest.
Ik kan maar weinig toevoegen aan mijn vorige recensie over Maya.
Voorafgaand aan de kamer uitgebreid gepresaled. Ze lult je de oren van de kop. Ik dacht daar moet snel een leuter in die mond, anders stopt ze nooit meer met praten.
Alle gekheid, hoe dan ook. Maya geeft perfecte service. Voor veel in. Klant is koning.! TZ, knuffelen Daty en PZC in de meest vreemde kronkels. Voor mij althans dik in orde! Daar krijg ik de tijd wel mee vol. Dan is een positie genoeg om uiteindelijk de nazaten de dood in te schieten.
HHG absoluut!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Maya (Poolse) ex Nina/Isabella YY
« Reactie #18 Gepost op: 26 september 2016, 14:32:21 »
Zondag 25 september een trio gedaan met Anna en Maya.
Al direct na binnenkomst werd ik door beide dames geschaakt op het terras en werd er een trio voorgesteld.
Op dat moment kon ik de boot nog afhouden. Echter, later in de bar werd ik opnieuw aangevallen door beiden. Zittend aan de bar in gesprek met Ohhlord wisten Maya en Anna mij over de streep te trekken door allerlei gevoelige plekjes te beroeren.

Het was alweer lang geleden dat ik een trio had gedaan. Goede ervaringen heb ik er niet mee. Ik kan mij moeilijk concentreren met twee dames.
Plaats delict werd de Kino! Ik moest van beide dames in het midden gaan liggen. Afwisselend blasen en tongzoenen. Mijn beste vriend had geen moeite om op sterkte te komen. Het was een leuk gezicht om beide dames aan het werk te zien. Anna en Maya doen met elkaar niets. Ten finale concentreerden beiden zich op kleine Sjeuf. Anna zoog mijn vriend compleet vacuum en Maya plopte met de appeltjes. Vanaf dat moment ging het snel en schoten mijn nazaten tegen de huig van Anna.

Al met al een leuke ervaring. Zeker een goed trio. Snel zal ik een trio niet weer doen. Ik haal toch meer Spass uit een kamer met een dame alleen.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Maya (Poolse) ex Nina/Isabella YY
« Reactie #19 Gepost op: 17 januari 2017, 19:10:53 »
Gezien de lange 'droge' periode die achter mij lag, zou het niet moeilijk zijn voor de dames om mij te verleiden voor een kamer op 13 jan.
Op voorhand niemand in gedachten. Laura wellicht, maar die was nergens te bekennen.

Maya kwam de trap af in de bar en had mij meteen geschoten. Binnen no time zat ze naast me. Zoals bekend is Maya aan het woord en kom je er maar moeilijk tussen (in het gesprek wel te verstaan). Maya kan oraal scherp erotisch uit de hoek komen en schaamt zich er niet voor om al vast wat voorwerk te doen. Al meerdere keren met Maya gekamerd.
Na een half uurtje togen we richting kamer 5a voor de eerste wip van 2017 die met een oerknal eindigde. Een prima kamer van een uur!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline man

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Maya (Poolse) ex Nina/Isabella YY
« Reactie #20 Gepost op: 9 augustus 2018, 01:36:37 »
Maya heeft mij als nieuwe bezoeker rondgeleid in op het eerste gezicht gezien complexe gebouw.
Zij deed dit met de nodige flair en stuurde geleidelijk aan voor iets meer.
Ben daar niet onmiddellijk op ingegaan omdat ik eerst wilde relaxen van de verre rit en profiteren van het prachtig weer aan het zwembad.
Tegen de avond werd de lust groot maar blijkbaar is zij veel gevraagd dus . . . achter het net gevist. Zeer aangename dame.