Auteur Topic: DOROTHEA  (gelezen 16419 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
DOROTHEA
« Gepost op: 1 mei 2015, 21:49:56 »
Dorothea is 26 jaar,Bulgaars, beetje hangende cup b. Ze heeft middellang zwart haar en draagt vaak nepwimpers met glitters erin. Ze heeft tattoos maar geen piercings. Ze zag dat ik nieuw was en vertelde me hoe dat ik eten kon bestellen terwijl ze zelf zat te eten en omringt door Belgische stammisch die een verjaardag aan het vieren waren. Tevens wilde ze, toen ik met eten kreeg, haar kruk opgeven zodat ik aan de tafel kon eten. Erg lieve meid. Na elkaar niet meer uit het oog verloren te hebben raakte ik met haar in gesprek. Het duurde niet lang voordat we aan het TZ waren. Man man zeg wat is het heerlijk TZ met die meid. Je krijgt het gevoel dat je met je nieuwe vriendin voor het  eerst TZ. Het PZC en NMC was goed maar niet buitensporig goed. Daarentegen TZ is hemels met haar.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DOROTHEA
« Reactie #1 Gepost op: 1 juli 2015, 14:00:08 »












"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
DOROTHEA
« Reactie #2 Gepost op: 5 maart 2016, 19:08:35 »
Al vroeg was ik aanwezig in Babylon. Enkele dames zaten nog aan het ontbijt.
Eentje ervan trok mijn aandacht, date op het eerste gezicht, vraag me niet waarom.

Was het haar manier van doen, haar fysieke vormen of dan toch het flitsende oogcontact vanonder dat sexy brilletje.
Haar grootste minpuntjes zijn onmiddelijk zichtbaar, 2 hangende B cupjes. In een FKK club zijn deze dingen onmiddelijk zichtbaar maar het stoorde me niet.
In liet haar rustig ontbijten, veel oogcontact was er niet geweest maar nadat ze haar bordje weg zette ging ze recht op doel af.
Dat doel was ik dus. Een omhelzing, een zoen en het skinny lijfje vleide zich tegen me aan. Het voelde goed en we hadden nog geeneens kennisgemaakt.
In plaats van ons in een zeteltje te vleien slenteren we wat door de club als een dartel stelletje. Dorothea heet dit knappe prettig gestoorde grietje.
We slenteren dan naar de balie waar we samen even het kamerrooster invullen en ik laat haar een kamer uitkiezen.

Het wordt een kamer op -1. Bedje wordt opgemaakt en ik kleed me uit, zij legt enkel haar bril opzij.
Rechstraand beginnen we te zoenen, teder zacht het lijkt op echte liefde. Ze kijkt me ontdeugend aan en zakt naar beneden.
Al rechtstaand krijgt piemelmans een blowjob, dit terwijl ze me geil aankijkt. Na wat opwarming zie ik nog enkel 2 grote ogen me aankijken en piemelmans die tot de stam is verdwenen.
Ik kroel door haar haren welke in kleine indianen vlechtjes zijn geweven. Op haar schouders en nek heeft ze ook een tatoe, lijken wel indianen veren of zo.
Haar strakke lijfje en het indianen ideetje doet me besluiten dat zij van het stamhoofd vermoedelijk "DeepThroat met 3 veren" als naam zou toegekend krijgen.

Ze haalt me uit mijn droom en diregeert me op bed, knuffelen, zoenen heerlijk. Nog wat meer blowjob en ze positioneert zich dat ik met alles lekker kan spelen. Ik wil ook en we veranderen van positie zodat ik haar lekkere grotje kan proeven.
Heerlijk, ze beweegt zacht en wat later beeft ze lichtjes. Altijd heerlijk als een meid haar poes harder in je mond drukt. Wat later liggen we weer te zoenen en piemelmans staat nog steeds strak gespannen. Daar moeten we iets aan doen beslist ze.
Condoompje erover en haar peosje is nat genoeg zodat ze er in één keer helemaal overschuift. Langzaam in en uit want ik wil het nog even rekken.
Cowboy op alle wijzen en dan missio waarbij het zoenen er voor zorgt dat piemelmans ontploft en een hele kwak aflevert.
Ze kijkt naar de condoom en zegt met ongeloof, "wow full". "Special for you baby" reply ik, ze giechelt ontdeugend.
25 minuutjes zegt ze en we knuffelen nog een paar minuutjes, ook hier blijft ze zoenen.

De volle 30 minuten top service van deze lieve meid. Het ging van lief naar uitdagend om dan weer van romantisch over te gaan naar sexy en ontdeugend.
Herhalingsgevaar absoluut.

Rest van de dag kreeg ik hier en daar nog een knuffel en zoen van haar.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
DOROTHEA
« Reactie #3 Gepost op: 5 maart 2016, 21:37:09 »
Toevallig ook met deze dame in de Kino een half uurtje volgemaakt en op de valreep kon ze mij nog een kwakje ontfutselen in haar mondje . Het koste haar veel moeite maar ze gaf niet op  . Ze kan goed pijpen diep en met veel gevoel en alhoewel ik maar juist daarvoor van kamer kwam en er zelf niet in geloofde lukte het haar toch .Het was een diep en langdurig klaarkomen .
Toch noch een beetje een mooie afsluiter van een ontgoochelende namiddag in Babylon door de afwezigheid van Mila .
Heb wel met 4 dames gekamerd waarvan 1  trio die op niks uitdraaide , had het wel kunnen verwachten met Tanja en Adriana ;