Auteur Topic: Tanja  (gelezen 90660 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #15 Gepost op: 13 december 2016, 20:00:01 »
Op de relaxxxboard party van afgelopen zaterdag ben ik op herhaling geweest met Tanja.

Tanja is een heel wispelturig grietje. De eerste 3 uur dat ik in Babylon was, negeerde ze (SM en) mij straal. Wanneer ik in haar richting keek, kon ze precies niet ver genoeg wegkijken.

En toen, ergens rond de vieren, kreeg ze het blijkbaar plots in haar hoofd dat ze mij moest en zou hebben, en dat heb ik geweten.

3 uur lang is ze met de regelmaat van de klok bij mij gepasseerd en probeerde ze me te bewegen tot een kamergang. Soms lief, soms gefrustreerd, maar de boodschap bleef steeds hetzelfde: neuk mij.

Uiteindelijk, na de zoveelste poging, waarbij ze dit keer haar lekkere billen sensueel over kleine Piet manoeuvreerde, heb ik toch maar toegegeven.

Tanja stuurde me naar kamer 1, maar wat bleek: deze was bezet. Heb ik dus een neukend koppeltje gestoord...

Op naar kamer 2 dan maar, een kamer waar het geneuk van de buren overduidelijk hoorbaar was. Niet mijn ding, maar dat hoort er in Babylon in meerdere kamers nu eenmaal bij.

Eens op kamer ontdeed ik mezelf van mijn handdoek en begon kleine Tanja me lekker te tongzoenen.

Langzaam aan schuifelden we op richting bed, waar het tongzoenen uiteindelijk uitmondde in een lekker stevige pijpbeurt.

Tijdens mijn voorgaande kamertje met Dolli, was ik niet klaargekomen, dus de zin om te neuken was nog steeds heeeeeel groot. Ik heb Tanja daarom redelijk snel een condoom laten aanbrengen om te neuken.

Ik wou dat Tanja on top ging, maar dat zag ze om de 1 of andere reden niet zitten. Dit was het enige minpunt van de kamergang. Sowieso niet getreurd echter: ik heb het dan maar gehouden bij missio en hondjes, 2 standjes waarbij Tanja lekker mee deed.

Ik ben ergens rond minuut 20 vlotjes klaargekomen en na nog enkele minuten napraten, heb ik de kamer tevreden verlaten.

Na de kamergang zag Tanja me weer langere tijd 'niet staan', tot ze plots ergens in de latere avond nog eens rond mijn nek vloog, en me een paar lekkere zoenen gaf. Om me daarna weer compleet te negeren. Vreemde meid...

Hoe dan ook: heel goede kamergang en het herhalingsgevaar is een stuk groter dan na mijn eerste kamertje met deze Roemeense schone! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #16 Gepost op: 13 december 2016, 20:12:41 »
Ze kan het, als ze wil ... en erg goed ook nog ....
over haar kamerprestaties heb ik ook nooit geklaagd ...
De vorige 4 besoeken heeft ze me straal genegeerd en telkens mompelde ze wel dat ik "slecht" ben .... dat ben ik dan ook ....

Als ze nu eens afleerde met een dubbele stift te schrijven, ga ik er ook nog wel eens mee de kamer op ...... 


Het is een rare, maar toch wel lekkere stoot, en inderdaad, na drie uur wegkijken, mokken en kwaad kijken vond ze dat er een andere aanpak mocht komen, en ze was zelfs vriendelijk tegen mij ....


Ik kan best geloven dat de kamergang erg goed was, hoe noemen ze dat in Duits ....."goedmaakseks", en dans taan ze het geilst  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #17 Gepost op: 21 januari 2017, 11:44:35 »
[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #18 Gepost op: 12 maart 2017, 00:53:52 »
Vandaag weer een uurtje herhaald met Tanja. Pure vriendinnetjessex. Ze kan toch zooooo lief zijn meneer (oh ja, en geil ook ;) ;D). Herhalingsgevaar blijft groot! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #19 Gepost op: 12 maart 2017, 11:38:42 »
Gisteren ben ik nog eens op herhaling geweest met Tanja.

Ze was al een paar keer gek komen doen en vroeg om 20u30 plots op de man af wanneer ik haar nu eindelijk ging neuken. Ik was aangenaam verrast door haar stoutmoedigheid en heb toegezegd haar om 21u, wanneer mijn eten voldoende verteerd was, een goede beurt te geven :)).

Zo gezegd, zo gedaan, en om stipt 21u trokken we naar boven, naar kamer 5, die kamer achter de massageruimte. Vond ik wat vervelend, dat je de persoon die daar ligt te genieten van een lekkere massage, zijn rust moet verstoren. Maar bon..

Op kamer begon Tanja me als een vriendinnetje te zoenen. Kleine Piet apprecieerde het uitermate en kreeg niet veel later ook de aandacht die hij verdiende. Pijpen is niet Tanja haar allersterkste troef, maar gisteren heeft ze toch haar uiterste best gedaan. Ik heb er in ieder geval van genoten. Tijdens het pijpen kon ik ook overvloedig met Tanja haar poesje spelen, en dat werd al snel übernat.

Tanja is zo een meid die ik dolgraag neuk, dus dat kon niet uitblijven. Condoompje om Piet en ik liet Tanja me bestijgen. Cowgirl is niet haar favoriete standje, maar gisteren bereed deze gekke meid me toch enthousiast en gevarieerd. Na een tijdje was ze het dan toch beu, en rolde ze me op haar, waarbij Piet haar vochtige poes weigerde te verlaten ;). We hebben nog een hele tijd verder geneukt in missio (heel rustig en intiem, met daarbij de nodige lekkere tongzoenen) en daarna in hondjes (lekker stevig). Het orgasme… wou echter niet komen.

Niet getreurd echter: we hebben een korte pauze gehouden, wat gepraat over koetjes en kalfjes, wat geknuffeld en gezoend, en zijn daarna aan de 2de ronde begonnen. Ook nu wou het orgasme niet onmiddellijk komen, maar wanneer de nood het hoogst is, is hondjes nabij ;D.
Vlak voor het uur rond was, spoot ik met een ware oerkracht vele nakomelingen in het condoom. Zalig!

Het uur was ondertussen net volgemaakt. Tanja heeft kleine Piet nog proper gemaakt, we hebben elkaar nog een innige zoen en knuffel gegeven, en daarop hebben we de kamer verlaten. Schade:100€.

Herhalingsgevaar: Tanja heeft de reputatie een wisselvallige meid te zijn, maar als ze presteert zoals gisteren, is het voor mij een quasi zekerheid in Babylon 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #20 Gepost op: 29 april 2017, 13:38:45 »
Wat grappig weer te lezen dat een ervaring met een dame totaal verschillend kan zijn.
Daar waar KP Tanja's TZ uitstekend vindt, vond ik het erg tegenvallen. Dit in tegenstelling tot haar PZC-kwaliteiten, die ik weer tot de top vond behoren. Zo zie je maar weer.

Tanja vond ik vooraf een risicovol project. Mede door de wisselende verhalen. Hoe het dan werkelijk zit, betekent gewoon eens met Tanja te kameren.
No presales, meteen naar de kamer. Ik had met Tanja tijdens eerdere bezoeken wel eens gesproken. Op de kamer totaal verrast door haar beperkte talenkennis. Het werd een gesprek van gebrekkig Engels en Duits door elkaar. Ze gaf overigens op kamer vooraf aan wat wel en niet mogelijk is. Het werd een kamer van slechts 30 minuten. Ik ben iemand die van de 'langere kamers' is, waar het GFE gehalte van hoog niveau moet zijn. Dat ontbrak helemaal. TZ was beperkt en ze ging al snel over tot 'hardere' onderdelen van de kamersessie. Haar PZC-kwaliteiten waren daarentegen van uitstekend niveau inclusief afkitten. Herhaling, alleen aan het eind van de dag als een stevige aanpak nodig is om de laatste nazaten er uit te persen
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #21 Gepost op: 10 mei 2017, 05:51:12 »
Wat grappig weer te lezen dat een ervaring met een dame totaal verschillend kan zijn.
Daar waar KP Tanja's TZ uitstekend vindt, vond ik het erg tegenvallen. Dit in tegenstelling tot haar PZC-kwaliteiten, die ik weer tot de top vond behoren. Zo zie je maar weer.

Tja. Je denkt toch niet dat ze jou even intiem en intens gaat zoenen als de goddelijke KP!? ;) :lol_hitting:

En nu even serieus :)):  Tanja is heel wispelturig. De kwaliteit van haar service varieert klant per klant en kan voor 1 klant per keer ook serieus verschillen. Hangt voor een groot stuk van haar mood af. Je moet er wat geluk mee hebben. En haar mood wat leren aanvoelen. En dat kan ik ondertussen al wel redelijk goed :)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #22 Gepost op: 10 mei 2017, 09:12:12 »
Wat grappig weer te lezen dat een ervaring met een dame totaal verschillend kan zijn.
Daar waar KP Tanja's TZ uitstekend vindt, vond ik het erg tegenvallen. Dit in tegenstelling tot haar PZC-kwaliteiten, die ik weer tot de top vond behoren. Zo zie je maar weer.

Tja. Je denkt toch niet dat ze jou even intiem en intens gaat zoenen als de goddelijke KP!? ;) :lol_hitting:

En nu even serieus :)):  Tanja is heel wispelturig. De kwaliteit van haar service varieert klant per klant en kan voor 1 klant per keer ook serieus verschillen. Hangt voor een groot stuk van haar mood af. Je moet er wat geluk mee hebben. En haar mood wat leren aanvoelen. En dat kan ik ondertussen al wel redelijk goed :)).
Gelukspik  ;D
Jij bent dan ook gediplomeerd  :pompe
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #23 Gepost op: 23 juli 2017, 18:34:17 »
Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,1808.msg106486.html#msg106486

Daarna een rondje gaan lopen en kwam ik Tanja tegen. Ze is sinds vorige week weer terug van vakantie uit Roemenië. Ze zei dat ze 2 kilo was afgevallen, kon het niet zien maar ze is altijd al slank geweest voor mij.
Op haar vaste stekkie, de ronde bank tegenover de bar gaan zitten, beetje gepraat, was toch een hele tijd geleden dat ik met haar naar de kamer ben geweest.
Beetje spelen en toen naar de kamer vertrokken, al duurde dat wel even. Het was wat later in de middag maar alle kamers waren bezet. Heb eigenlijk nog nooit een wachtrij gezien in Babylon.
Duurde maar 5 minuten voordat er een kamer vrij was en we konden beginnen.
Vele hebben wisselende kamers met haar die niet altijd goed zijn. Moet zeggen dat ze soms wel een wat slecht humeur heeft maar op de kamer is ze altijd goed en kan ik er mee lachen.
Lekker tongen en strelen wat uiteindelijk overging in pijpen. Het pijpen van haar was zo goed dat ik het daar bij heb gelaten.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #24 Gepost op: 1 augustus 2017, 12:31:45 »
[attachimg=1]

[attachimg=2]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline verkennertje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #25 Gepost op: 14 november 2017, 21:40:03 »
Tanja was in mijn tot nu toe nog veel te beperkte ervaring van pak em beet 10 dames verreweg de minste.

Mooi is ze zeker. Maar als ze zich geen raad met je weet, is ze tactloos.

Zij was mijn eerste DVP ooit, en derhalve mijn eerste Bab bezoek ooit, en dat meldde ik haar.
Dat wilde ze graag vieren, en ik zag haar wel zitten. Bleek dat wat zij in gedachten had, openbare actie was.
Inmiddels zou ik de assertiviteit hebben om daar nee op te zeggen, ik snap nu beter hoe het allemaal gaat, maar bij die keer was dat dus echt geen succes.

Ik werd futloos, kreeg de opmerking "Is it broken?", en het verwijt dat ik had moeten zeggen dat ik op kamer wilde.

Ach ja, voor de ervaren bezoeker die een klik heeft met haar zal het prima hebben. Ze pijpt diep en intens, en heeft een prachtig lijf. Maar je moet niet "Timide" zijn zoals ze mij noemde (en dat ben ik ook best een beetje).

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #26 Gepost op: 31 december 2017, 18:47:00 »
In april voor de eerste keer met Tanja gekamerd.
Het was toen geen topkamer, maar haar blaasconcert is mij wel bij gebleven.
Afgelopen vrijdag zat ik een broodje te eten. Tanja kwam er bij zitten.
Geklooi met wat Engels en Duits door elkaar, maar je komt er uiteindelijk wel met Tanja.
Tanja is wel iemand die graag met een kamervraag komt. Nou vooruit dan maar. Om de druk van de ketel te halen.

Ik liet Tanja geheel haar gang gaan op de kamer. Een 'lekkere op de rug lig' sessie. Zo een waar je weinig calorieën bij verbrandt, maar wel enkele grammen lichter van wordt. Tanja blij met haar euroos en Sjeuf blij met een gepolijste eikel!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #27 Gepost op: 17 juni 2018, 16:39:42 »
Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,18857.msg120463.html#msg120463

Duurde niet lang of Tanja kwam weer proberen om mij te verleiden. Had haar die dag al gezegd dat het waarschijnlijk niets zo worden vandaag maar ze kwam nog een keer proberen. Ik hield stand maar ze bleef bij mij liggen. Beetje praten en ze begon aan mijn pik te zitten wat zijn effect had. Ik begon weer terug te denken aan Tanja’s lekkere pijpkunsten en dacht ja daar heb ik eigenlijk wel weer zin in. Heeft ze het toch voor elkaar gekregen om mij naar de kamer te krijgen, wel gezegd dat het maar bij een half uur blijft.
Op de kamer eerst beetje tongen en strelen waar ze daarna zich op mijn pik ging richten.
Eerst alles heel rustig en langzaam maar het tempo werd langzaamaan verhoogd. Heerlijk heeft ze mij klaar gepijpt. Resterende tijd nog even wat gepraat.

Offline Giodude

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #28 Gepost op: 1 september 2018, 16:46:13 »
Ik had me net geïnstalleerd in het achtergestelde van de bar en daar kwam de mysterieuze dame met de stralende glimlach aangelopen. Ze zette zich een rij voor mij naast een andere dame en draaide zich meteen om. Ze gebaarde of ik interesse had. Ik liep er heen en ze vroeg of ik een trio wilde met de dame naast haar. Nu werkt zoiets meestal averechts bij mij maar ze had een bepaalde aantrekkingskracht waardoor ik bereid was dit over het hoofd te zien. Ik maakte haar duidelijk dat ik zojuist had gegeten en tot 19.30 uur out of order was. Ik nam weer plaats en ze bleef schalkse blikken mijn kant uitwerpen. Na een tijdje kwam ze bij me zitten en stelde zich voor als Tanja. Een gesprekje kwam niet echt van de grond. Normaal gesproken reden twee om een dame aan mij voorbij te laten gaan. Toen ze even bij haar vriendinnetje ging zitten ben ik een rondje gaan lopen.

Ik was op het terras mijn longen een opkikkertje aan het geven. Tanja kwam aangelopen en toen ze me zag wees ze naar haar horloge. Ze werd aangesproken door een beer en ik bracht mijn sigaretten weg en liep naar het achterste zitgedeelte van de bar. Monika zat op haar plekje bij de bar en keek geregeld mijn kant uit zonder actie te ondernemen. Inmiddels was Tanja ook weer in het achterste gedeelte en wederom wees ze op haar horloge. Ik liep haar richting uit en verwachtte dat ze meteen haar tasje zou pakken maar ze nam plaats op een bankje en nodigde mij uit bij haar te zitten. Ditmaal volgde er wel een echt gesprekje en na een kwartiertje vond ze dat het tijd was voor sex. Ze ging kijken of er een kamer vrij was en als dit niet het geval was vond ze dat we ter plekke op het bankje van bil moesten gaan.

Er was een kamer vrij en eerst rustig al strelend elkaars lichaam verkend waarbij haar tongzoenen leken alsof ik met een ratelslang bezig was. Er werd wat gedold en gestoeid en ze nam het heft in handen door al kussend naar beneden te gaan. Langzaam liet ze the little dude in haar mondje verdwijnen en er volgde een zeer gevarieerde pijpbeurt. Ook schuwde ze het niet om te proberen hem helemaal te verslinden. Af en toe gaf ze me een rustmomentje en kwam een tongzoentje stelen. Deze werden naarmate de sessie duurde steeds beter en intenser om dan weer naar beneden af te zakken. Ze bleef goed afwisselen en ik moest haar dan ook enkele malen afremmen. Haar glimlach werd steeds ondeugender en haar ogen steeds zaadvragender. Ik wilde haar nog eigenlijk neuken maar zij had duidelijk een andere mening en uiteindelijk volgde er de derde moneyshot of the day. De resterende tijd speelde ze het lieve vriendinnetje en na anderhalf uur verlieten we de kamer.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #29 Gepost op: 16 oktober 2018, 20:41:03 »
Toen ik weer naar binnen wilde gaan kwam net Tanja naar buiten. Ze vroeg of ik iets wilde drinken en bij terugkomst namen we plaats op de lounge set onder de overkapping. Ondanks haar matige taalbeheersing viel het gesprek nooit stil en was het bij vlagen zelfs zeer persoonlijk. Zonder dat we er erg in hadden was er inmiddels al ruimschoots een uur verstreken. We besloten nog een sigaretje te roken alvorens we aan het intiemere deel zouden beginnen.

Terwijl zij ons inschreef pakte ik de accessoires en daalden we af naar beneden. Op de kamer liet ze er geen gras over groeien. Haar tongetje baande zich een weg in mijn mond en haar handje daalde af richting middelste regionen alwaar het gevoelvol heen en weer streelde. Ze bekeek ondeugend wat haar handenarbeid teweeg had gebracht. Langzaam daalde haar mondje af om zich te laven aan de vruchten van haar arbeid. Er volgde een heerlijke, sensuele blowjob waarbij ook de appeltjes des levens niet vergeten werden. Ze veranderde van positie waardoor ze er nog beter een schepje bovenop kon doen. Verwoede pogingen om hem helemaal te laten verdwijnen strandden op een paar centimeter terwijl ze me met een geile blik aankeek.

Ik moest haar afremmen om te voorkomen dat hij het loodje zou leggen. Ze vleide zich tegen me aan. Haar tongetje verdween weer in mijn mond terwijl ze met haar handje al teasend en edgend verderging. Onschuldig keek ze me aan om zich daarna weer te laten afzakken voor een mondelinge reprise. Al snel stond de druk weer dusdanig op de ketel en om te voorkomen dat ze haar mondje zou branden gingen we over tot de daad. Niks geen flutschi op haar muschi maar een beetje spuug en in missio volgde er een rustige vrijpartij die ook haar richting kookpunt bracht gezien de wijze waarop ze hartstochtelijk doch liefdevol op mijn lip beet. Tempo werd beetje bij beetje opgevoerd totdat de opgebouwde druk vrijelijk zijn weg vond in zijn rubberen vangnet. Nadat we even bijgekomen waren het restant van het uurtje volgemaakt met haar een massage te geven.

Ze was van mening dat dit geslaagde uurtje opgevolgd moest worden en vond dat dit over een uur moest plaatsvinden. Ik zei haar dat ik eerst wat zou chillen in het bubbelbad en wat zou gaan eten. Ze vond alles best zolang ik er maar rekening mee hield dat ik over een uur paraat stond om op herhaling te gaan. Ik begon te lachen en zij zei dat ze het serieus meende. Terwijl ik in het bubbelbad zat kwam ze tot twee keer toe voorbij om eventjes op haar horloge te wijzen en duidelijk te maken dat ze op me wachtte. Na het eten ging ik een ommetje en trof bij het zwembad de Thaise connectie aan. Even bijbabbelen en daar kwam Tanja kordaat aangelopen met één vinger wijzend naar haar horloge. Het is inmiddels 70 minuten geleden na de eerste kamergang. Ze zet zich even bij ons om dan resoluut mijn hand te pakken. Ontsnappen is onmogelijk en ik laat me meesleuren door die kleine opdonder.

Op de kamer vindt ze dat ik voor straf haar eerst een massage moet geven. Ik heb er geen enkele moeite mee, omdat het me de kans geeft nog een beetje uit te buiken voordat er gerollebold gaat worden. Na een kleine twintig minuten zegt ze dat het mijn beurt is voor een massage. In haar geval gaat het om een mondelinge versie van één bepaald lichaamsdeel. Een kunstje dat ze zeer goed beheerst en zonder inspraak te dulden al voor haarzelf heeft uitgemaakt dat ze dit doorzet tot het einde. Gedurende 30 minuten is het puur genieten geblazen totdat ze haar doel heeft bereikt. Volgens haar is 10 minuten genoeg om te herstellen voor we er een vervolg aan geven. Ik zeg haar lachend dat dit echt niet genoeg is en toch wel minstens anderhalf uur hersteltijd nodig heb. Met enige tegenzin en een pruillip neemt ze genoegen met mijn uitleg.