Auteur Topic: ALINA (soms IZABEL) (Roemenië)  (gelezen 8450 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
ALINA (soms IZABEL) (Roemenië)
« Gepost op: 3 mei 2015, 12:13:12 »
ALINA

Afkomst:      Roemeens
Taal:             Duits/ Frans/ Spaans
Leeftijd:        25  jaar

UITERLIJK

Lengte:          1,65m
Model:            Stevig
Cup:               B ( natuur )
Haarkleur:       Zwart
Haarlengte:     Halflang

DIENSTEN

PZC, NMC (beide goed) en TZ (matig) geen FT.

Knip uit Algemeen:

Uiteindelijk bij een Spaans/Roemeense terechtgekomen, die twee weken in Babylon werkt. Daarvoor in de Happy Garden. Ik had wat twijfels, maar voor vijftig euro weet je het. En jullie nu ook, want het was geen Babylon standaard. Vooral het zoenen met _Alina_ was Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Ze pijpte wel goed, maar vond de anaconda weer eens te groot. Je kunt ook stellen dat de doos te klein was. Hoe dan ook, het ging vrij moeizaam. Voor haar althans. Als ze dan eens goed hun best doen met zoenen, dan is het bij mij nog wel snel gebeurd in zo’n strakke doos, maar op een of andere manier snappen die meiden dat niet. En zitten ze veel langer dan nodig is met dat overmaatse neukijzer in hun kut. Achteraf vroeg ze of het goed was. Dan maar een eerlijk antwoord, je pijpt prima, maar dat zoenen kan beter. Werd ze nog pissig ook. Ze had toch gekust?. Ja, dat wel, maar daar zit een wereld van verschil in. Hier zal ze toch echt wat aan moeten doen. Het totaalplaatje zegt: een gt medium, kenners weten het dan wel.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Alina, Spaans/Roemeens
« Reactie #1 Gepost op: 10 mei 2015, 10:20:03 »
dame heb ik ook bezocht voordat ik het verhaal van nlnug last. lees me nooit in voor dat ik er mee na de kamer ga  :lol_hitting: en ik kan de beleving van nlnug bevestigen . :17: dame is overigens uiters vriendelijk en er is een admin die een top sessie met haar gehad heeft sm Alina is izabel waar je geloof ik 2 uur een kamer mee gedeeld heb op mijn verjaardag  ;) ik zie graag je recensie een ding bevestig zich weer niet om ieder deksel past dezelfde pot  ;)
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2015, 10:27:31 door de vulkaan spesjalist »