Auteur Topic: Paloma (Portugese)  (gelezen 23707 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline hazard26

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Paloma (Portugese)
« Gepost op: 6 mei 2015, 10:26:26 »
Leeftijd : 26-28 jaar
Lengte : 170-175 cm
Postuur : volslank (zoals het een latina betaamt)
Cupmaat : B

Paloma is een goedlachse donkere Portugese met Braziliaanse roots. Ze heeft een mooi chocoladekleur huidje en lange zwarte haren. Ze heeft een typisch latina/braziliaans  figuur.
Paloma is vaak in een zotte bui en bijna altijd loopt ze met brede smile door Sixsens.
Haar pre-sales zijn in mijn ogen goed, begint lekkere te tongzoenen en je in je nek te zoenen etc.
Haar pijpkunsten zijn zeer goed te noemen. Ze kan heerlijk DT pijpen en ook de ballen worden niet overgeslagen.
Het neuken is goed, ze is zelf zeer actief en je kan ook lekker stoten tegen die geweldige latina kont van haar.
Aftersales zijn er niet zo direct, echter later in de middag/avond probeert ze af en toe met haar geile blikken je te laten merken dat ze er nog is.
De laatste keren is ze vaker te vinden in de oriëntaalse lounge en rondom de wellness.
Zeker een goede afwisseling als je een keer iets anders wilt dan een oostblok dame.


Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Paloma (Portugese)
« Reactie #1 Gepost op: 6 mei 2015, 11:24:55 »
Helemaal eens met hazard26, alleen de omschrijving Volslank vind ik wat overdreven.
Zij is stevig op de heupen, maar alleszins in mooie verhoudingen.
Paloma blijft altijd vriendelijk, zelfs toen ik haar vorige week moest teleurstellen omdat ik een date had met een andere dame.

Gerucht, marketing of waarheid: zij zou tot in de zomer actief zijn en dan definitief stoppen.. Maar ja...dvp's en toekomst voorspellingen!

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Paloma (Portugese)
« Reactie #2 Gepost op: 26 mei 2015, 23:51:08 »
Heb Paloma vandaag voor het eerst sinds enige tijd weer in Sixsens gezien.
Zij is zich vast al aan het voorbereiden op het Latina feestje aanstaande zaterdag!

Offline Wolfgang_1975

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Paloma (Portugese)
« Reactie #3 Gepost op: 27 mei 2015, 22:37:53 »
Altijd goedlachs, vriendelijk, kortom leuke dame ! 

Correcte service.

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
Paloma (Portugese)
« Reactie #4 Gepost op: 13 december 2015, 14:47:09 »
Afgelopen vrijdag ook het genoegen gehad met deze dame. Zoals hiervoor al gezegd, de vullingen op de juiste plaats zoals je van een Latina mag verwachten. Ze overviel me met haar strakke jurkje in de kino en met heet verkooppraatje dat ze heel goed kon pijpen. Van dat laatste was niets gelogen. Wat mij betreft verdient ze daarvoor een 9 (perfectie dus een 10 bestaat niet  ;D ). Afwisselend snel, langzaam, diep zacht, ook de gevoelige plekken rondom worden niet vergeten. Ook voor kussen is ze wat mij betreft meer dan geslaagd. Daarnaast heeft ze me uitgebreid met veel energie bereden. Zeer aan te raden, hoog herhalingsgevaar!

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
Paloma (Portugese)
« Reactie #5 Gepost op: 17 april 2016, 17:02:12 »
Let op: zoals ik in dit draadje schrijf keert ze misschien na juni niet meer terug.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Paloma (Portugese)
« Reactie #6 Gepost op: 17 april 2016, 17:35:21 »
Let op: zoals ik in dit draadje schrijf keert ze misschien na juni niet meer terug.
Ach, dat zou zomaar kunnen .... net zoals het zomaar zou kunnen dat ze gewoon terugkomt .....


In ieder geval een zeer lekkere en aangename stoot, goedlachts, vriendelijk, leuk, grappig en vooral "superbe in the sack"  :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Paloma (Portugese)
« Reactie #7 Gepost op: 30 november 2016, 23:49:34 »
YEP, TERUG IN SixSens :lol_hitting: :lol :bud :kissass :kissass :kissass



Paloma
(SS)
Bij deze recensie
 
 
Bijzonderheden

Een grote steviger gebouwde dame naar eigen zeggen uit Brazil, volgens anderen uit Portugal. Ze is er een met alles op de goede plek op streuse manier min of meer, met een lieve lach, mooie lippen, lang haar, sili's  en gezegend met de lekkerste kont van de ganse club. Ik had eigenlijk met de dame uit de Dominicaans Republiek willen gaan maar in m'n complete verwarring werd het deze dame. Ze hebben iets gelijkaardigs. Beide Latina. Haar beurt komt nog. 
 
 
Presales
 
Ze hield me in de bar tegen en ik was meteen gecharmeerd ....
 
 
*HOT LATINA ASS!!! TILT* :movingtits :kissass :pompe :dance2 :pica


...en ging met haar terug trekken in de kino waar verdomme de echte dame van keuze uit de Dom. Rep. lag te liggen...damn, tja, foutje.  :017:
 
Ik zette m'n cola op de rand (ze zouden tafeltjes moeten zetten voor die glazen, straks gebeurt er een ongeluk mee)  en we knuffelden wat. Ze liet haar borsten zien waar ik over streelde. Ja, sili's maar het interesseert me verder niks: ik ben een boob-lover. Ze kuste zalig met wat TZ. Ik maakte m'n wensen kenbaar en we gingen de kamer op.
 
 
Kamer
 
Nummer weet ik niet meer maar het was dezelfde kamer in de bovenverdieping met het ronde bed, spiegels en een douche waar ik eerder al tweemaal met Julia, die ergens ook de Latina-look heeft, ben beland. De muziek bleef zachtjes aan en de verlichting werd wat helderder gezet maar naar Paloma's wens ook niet tè helder. Ik hoorde warempel een Braziliaans wijsje passeren terwijl ik volop met Paloma aan de gang was. Dat heeft het extra benadrukt.  :pica
 
 
Sessie

Ze vroeg nog eens wat ik graag had en kon goed aan m'n wensen op kamer voldoen. Kussen goed. Ik vroeg haar de haren los te laten en vond het super met haar borsten te kunnen spelen ondanks dat het sili's waren. Haar kont was echter haar grootste troef: wat kon ze er lekker mee schudden! Ik werd bijna een compleet liefhebber van de dikke konten club dankzij Paloma. Hoeft dat wel te verrassen van een Braziliaanse? Die zijn gekend van hun heerlijk dikke konten zoals je ze er mee ziet schudden op die carnaval-festijnen, zo'n grote kont waar je lekker op kon slaan! Ze spankte zelf ook zo goed! Niet te  verwonderen dat dit een spetterende sessie was al hield ik het op een half uur.


:kissass :pica22
 
De seks na het voorspel was met m'n favo standje en werd heerlijk genieten, haar kutje paste goed en hoewel ze steviger gebouwd was kon ik het nog goed sturen:. Eerst wou ze cowgirl doen maar ik verhinderde dat: ik wilde ze zien in al haar glorie: haar lekkere lach, haar prachtige lippen, wilde haar grote borsten bespelen. Ze zette vervolgens haar benen voor en plaatste haar ganse gewicht op de kleine jongen. Dat werd het ook niet, daardoor kreeg ik te weinig gevoel. Ik vroeg haar dan maar haar benen naar achter te plaatsen en deels op me te liggen. Ik laat de dames graag werken, ik ben een luie zak op dat gebied al zweette ik ook aardig in de warme kamer. Ik kwam zalig klaar en blies zowaar in haar gezicht, kon er niks aan doen. Ik genoot nog na van het klaarkomen en dan was het weeral voorbij, dat einde is altijd zo...ja: het is gedaan en dat vind je gewoon spijtig. Tweemaal klaarkomen zat er niet in, dat is 50€ extra te betalen. Ja klaarkomen is zalig maar immer komt daar spijt bij kijken want het volgende is...
 
 
Afsluiten
 
afsluiten, ze nam een douche. Ik wou er ook een namen maar besliste dat beneden te doen. Ze ruimde af en we gingen naar de lockers waar ik ze 50€ damage overhandigde. Een kus op elke wang en ze ging. Wat een lekkere kont, ik kan het niet laten...*spank!*  :pica22 :pica22 :kissass
 
 
Aftersales
 
Een lach uitwisselen, een kus, meer niet.  :huh:
 
 
Score ****
« Laatst bewerkt op: 1 december 2016, 00:20:01 door Vazkor »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Paloma (Portugese)
« Reactie #8 Gepost op: 20 oktober 2017, 07:00:00 »
Was afgelopen zaterdag in YY alwaar ze rondloopt onder de naam Morena

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Paloma (Portugese)
« Reactie #9 Gepost op: 20 oktober 2017, 07:35:14 »
Was afgelopen zaterdag in YY alwaar ze rondloopt onder de naam Morena

De barwerkzaamheden/inkomsten bij Sixsens vielen kennelijk tegen..