Auteur Topic: Re: Juliana (Bulgaarse)  (gelezen 156610 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #105 Gepost op: 3 oktober 2017, 06:57:09 »
Afgelopen zaterdag heb ik mijn ...tigste kamergang gemaakt met pocket Bulgaartje Julia.

Ik had me eigenlijk voorgenomen niet met haar te kameren, maar ik had uiteraard beter moeten weten. Eens deze meid haar ranke lichaampje en wondermooie ogen in de strijd gooit, ben ik steeds binnen enkele minuten hopeloos verloren. Zo ook afgelopen zaterdag, hetgeen resulteerde in een stomende kamergang van net geen 2 uur.

Wat kan ik nog meer vertellen over de kamergang, dat ik niet al eerder neergepend heb? Niks eigenlijk. Ik heb bijna 2 uur lang genoten van deze bloedmooie duivelin, en heb er in een GFE+++ kamergang probleemloos nog 2 orgasmes uitgesmeten ;D.

Totaal uitgeput, en met heb hoofd hoog in de wolken t4533, heb ik de kamer uiteindelijk met een heel grote glimlach op de lippen verlaten ;D.

Herhalingsgevaar met deze gevaarlijke pocket is en blijft reusachtig groot. Ze is niet voor niets mijn nummertje 1 hé ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #106 Gepost op: 3 oktober 2017, 21:21:12 »
Had jij haar heekend?

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #107 Gepost op: 3 oktober 2017, 21:45:37 »
Had jij haar heekend?

Aangezien zij zich gelukkig niet plastisch heeft laten bijwerken, wel ja :-P.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #108 Gepost op: 3 december 2017, 20:23:35 »
KAMERGANG 60 VAN 2017: TRIO-PRIMEUR MET JULIA EN SIMONA
Bij deze recensie
 

Dames

>> JULIA
>> SIMONA


Opmerking: Ik kopieerde hetzelfde op beider hun draadjes, want over trio's schrijven heb ik geen ervaring. Ben ik nu lui?

 

Bijzonderheden
 
Het feit dat ik dit nog niet heb gedaan en dit de eerste maal is, is al op zich bijzonder. Toen ik het voorstelde was dat met de nodige zenuwachtigheid. 2 zulke schoonheden op kamer? Zou ik dat wel aankunnen? De proof is in de pudding, zeggen ze dan en ik heb die wens dan ook kenbaar gemaakt bij Simona. Julia hing wat rond, ging dan ineens weg en we moesten haar terug roepen. Daarop werd de sleutel gehaald voor een kamer in de bovenverdieping.
 
 
Presales
 
Er waren niet echt presales in dit verhaal behalve dat ik eerst een tijdje bij Julia zat in het terrasgedeelte en later Simona in de bar die vakkundig verleidde. Mijn vervloekte verlegenheid is dodelijk slecht om een goede conversatie gaande te kunnen houden. Patjax, Taylor en co moeten me daar maar eens over adviseren want ik wist soms echt niet wat ik haar moest zeggen. Julia zal stonds terugkeren voor Kerst als dat al niet dit of volgend weekend is.
 
 
Kamer 2
 
De kamer die ik destijds met Selena en daarvoor Alexia heb gedeeld met voldoende spiegels rond om rond. Het was erg warm in de kamer en met 2 zulke hete pitspoezen werd het nog heter.
 
 
Voorspel & Sex

Ik knielde neer en liet me strelen door deze 2 dames die uitdagend boven me uit torenden, een onderdeel dat ik graag heb: onderwerping. We gingen op bed liggen en liet me verwennen door deze 2 prachtige dames. Beide hebben een erg mooi figuur! Julia heeft van die prachtige mooie ogen en Simona zette haar mooi gevormde borsten in de strijd. Het is kijken van de een naar de ander. Ze speelden ook wat met elkaar. Enig minpunt (voor mij dan) is dat deze dames af en toe met elkaar converseren in het Bulgaars over je hoofd heen wat toch minder is want het sluit je wat uit. Als je vaak van dame wisselt om te seksen wordt ook telkens een ander condoom gebruikt en geklungel met die dingen hou ik niet zo van. Ik heb beide dames om beurten geneukt. Ik bleef in deze wat zenuwachtig, natuurlijk en kwam niet snel klaar. Wanneer je een trio doet, gaat de tijd sneller voorbij en zoals ik dacht werd dit een uur. Beide dames zie ik nog kronkelen van plezier bij deze verlenging terwijl ik mijn handen over beider perfecte lichamen liet glijden. Deze ervaring was super exotisch!
 
Na wat wisselende standjes met Julia en Simona kwam ik uiteindelijk zwetend klaar terwijl Simona me bereed en Julia me verleidde. Hierna bleef ik uitgeput liggen en beluisterden we wat Chalga muziek. Ik bleef het gevoel houden dat Julia iets afstandelijker was dan voorheen terwijl Simona steeds betrokken was. Julia haalde ineens op over de eerste maal dat we elkaar hebben gezien, 2,5 jaar terug op het feestje met Kanariepiet. Zo'n goed geheugen. Dat was op het einde van de sessie terwijl Simona genoot van en meezong met de Bulgaarse muziek.
 
http://www.youtube.com/watch?v=1ifqGL-Umoo
 
 
Afsluiten
 
Er werd rustig afgeruimd, het uur was voorbij. Dan voel je toch dubbele spijt dat het weer gedaan is! In de lockerruimte gaf ik beiden 100€ (slik) ttz gans mijn budget waarna ik heb bijgetankt.
 
 
Aftersales
 
Na de sessie zette ik me even bij deze 2 in het terras op hun wenken. Beide kwamen later nog eens terug polsen of ik nog leefde, vooral Simona bleef gezellig bij me zitten. Meer aftersales was er niet echt.
 
 
Fazit en Score

Ja dit is uitzonderlijk en zal dat wel blijven. Ik mag er zelfs een extra excel-tabel voor maken voor trio's in m'n budgetcontrole. Het is een dure maar mooie ervaring geweest met 2 van de mooiste sexy dames van de club op die dag. Nadeel is al ze in hun taal converseren en de condoomwissel bij elke wisseling. Voordeel is 4 handen op je lichaam en dubbele verleiding van beide kanten en meer kunnen klaarkomen. Tot 4 keer als je die macht hebt maar ik kon helaas maar 1 keer en ik was er al blij mee.
 
Score TRIO en voor beide dames: 8,0/10
« Laatst bewerkt op: 3 december 2017, 20:33:45 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #109 Gepost op: 16 augustus 2020, 12:34:29 »
JULIA (SixSens) - HAPPY COMEBACK
Bij deze recensie


Premise
Nu ik mijn verhaal op dit forum post, zie ik me ineens geconfronteerd met mijn verhaal van November 2017, mijn enige èn laatste trio in een saunaclub. Herinneringen komen binnen (Julia beweert dit niet meer te weten, waren zij en Simona dan geen vriendinnen? 60 kamergangen in November 2017, ik deed er goed aan door. No way dat het zover kan komen in 2020. Een advies aan de Vazkor van 2017 er nog stevig van te genieten want er komt een globale crisis ware volkomen overbodig en ik heb nu echt geen greintje spijt dat ik heb geaccelereerd in mijn clubbezoeken. Wat was het een feest met Julia en Simona, 2 topfavorieten :pica :pica22 :bud


Uiterlijk     

Julia, wat was het even geleden dat ik haar zag. Ze ziet er eender uit als ik haar herinner zei het een beetje magerder dan reeds gebruikelijk en scherper in haar gezicht. Ze heeft nog steeds die mooie groene gypsie-ogen om in te verdrinken. Ze is gebruind en haar haren zijn geblondeerd. De cup is A. Ze is het kleine pocket-bulgaartje van weleer en behoeft verder geen introductie. Ze heeft nog steeds iets Latina-achtigs in haar.


Karakterschets

Al is ze is aan de stille kant net als ik de vaak moeizame conversatie kwam dit jaar toch beter op gang. We hadden elkaar al jaren niet meer gezien. Mijn Duits is niet meer zo als het was geweest en dat speelt ook mee. Losse conversaties zijn dan moeilijker. Ze kent nog geen Engels merk ik.

Ze geeft nog steeds redelijk goede service en moest gelijk weer ingewerkt worden in mijn wensen op kamer. Ze was al snel weer weg met de dominantie. Haar karakter is in sé wel niet dominant, ze is meer introvert zoals ik.


Presales

Ik kwam haar op de trap tegen. Ze ging een sigaret roken en ik kwam bij haar zitten en we praten wat bij. Verder was er niks echt ondeugends gebeurd, ik denk ook niet dat dit is toegestaan met deze coronaregels, presales? Zodra ze gedaan had met roken gingen we naar beneden een sleutel halen.


Kamer

Het werd een van de rode kamers in de bovenverdieping, die kleinere.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Een ontstuimig weerzien volgde, kussen en likken, goed fysiek contact voor de eerste 10 minuten vooraleer overgegaan werd op mijn favoriete kink welke ze weer met verve deed al moest ik haar eerst weer instrueren. Het was van November 2017 geleden toen ik met haar een trio deed samen met Simona. Dit zegt ze niet meer te herinneren. Ik weet het anders wel nog goed want dit is de enige trio die ik ooit deed in SixSens, if not ever in een club. Zelfs in Babylon heb ik dat nog niet gedaan en ergens heb ik daar nu wel wat spijt van want wanneer ik ooit terug daar geraak is me een raadsel met al die slechte coronacijfers in het Keulense.

Deze sessie duurde een vol uur en ik kwam 2x in de gebruikelijke standen zij boven me en dan een tweede in hondjesstijl. Wat was het weer heerlijk, wat was dit even geleden bijna 5 maand en nog langer dat het met Julia was! Ik liet me'n handen over haar mooie slanke lichaam glijden, streelde haar, kuste haar alsof het weer een eerste  keer was dat ik in SS een sessie had. Dat ik nu de eerste postlockdown-sessie met haar meemaakte maakte dit extra speciaal. Tussen de seks door en erna praatten we nog wat bij en ze vroeg veel over wat er tussentijd was gebeurd. Er was nu al meer van een gesprek ondanks de taalbarrière. Wat er in detail gezegd en gedaan is blijft natuurlijk tussen mij en Julia  ;D :censored :adult

De seks was in begin verrassend moeizaam, tja na al die tijd maar ze deed haar goede best me geil te maken en wist me weer met haar mooie gypsie-ogen te hypnotiseren net als weleer. Als ik weer klaar kwam was dit langgerekt en genoot terug van de hernieuwde beleving. Ik werd er even week van en kon me terug wanen in de goede jaren van de RB-party 5 jaar terug toen ik voor het eerst met haar ging, toen had ik een nare ervaring te vergeten van het jaar daarvoor. Ik realiseerde me toen dus amper echt dat ik mijn beste tijd beleefde. Keert die nog terug na al deze coronaheisa?


4) Afhandeling - betaling:
Correcte afhandeling, 100€ is met plezier gegeven.


Aftersales

Ze kwam nog eens langs en we wisselden nog een woord, echt aftersales is dat niet. Idem dus als met de presales: in hoever mag je gaan in coronazeit?


Fazit en Score beleving

All in all een happy weerzien en sprankelend goede kamer gehad met Julia, dat smaakt zeker naar meer en al heb ik graag 2 weken later terug willen zien zoals dat gebruikelijk was in 2017, dat is nu niet mogelijk en het zal ten vroegste september zijn.

Ja even weer in 2015 toen ik dit nummer op repeat had met Julia in m'n kop :D

Belevingsscore: *****

« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2020, 12:44:28 door Vazkor »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #110 Gepost op: 17 augustus 2020, 21:17:35 »
Damn Those Mysterious And Smokey Eyes

De eerste kennismaking met Julia ruim 3 1/2 jaar geleden was er eentje die van toevalligheden aan elkaar hing. Meest opmerkelijke aan haar waren haar ogen die je betoverde en als je er lang in keek dan werd je vanzelf meegevoerd in een erotisch 1001 nachten sprookje, tel daarbij op dat ze een echte Sweetheart was en het duurde dan ook niet lang totdat ze een plekje op mijn favorietjes lijst had verworven.

Het is zondag 19/07/2020 en mijn eerste bezoekje aan een club na de lockdown. Intussen via de digitale tamtam al gehoord dat ze weer terug na lange tijd afwezigheid. Alsof de duivel ermee speelt is zij de eerste dame die voorbij komt lopen als ik in de rij sta te wachten. Haar ogen verstopt achter een zonnebril. Gedurende de dag blijft het bij korte begroetingen. Hoe anders zou het tien dagen later zijn.

Het geblondeerde haar heeft plaatgemaakt voor paars/lila (wat haar imo veel beter staat). Gekleed in een zwart-wit geblokt jurkje en door haar bedazzled mondkapje vallen haar ogen nog meer op. Het is duidelijk dat haar "schuchterheid" onveranderd is gebleven. Toch zoekt ze iets meer de toenadering.

Ik zit op het terras even bij te praten met Meme Moo als Laura en Julia achter ons gaan zitten. Er wordt wat gedold en als Meme Moo de sauna opzoekt zet ik mij bij hun neer. Julia polst of er een kamertje inzit en ik zeg haar dat dit zal plaatsvinden als ze rode haren heeft. Ze geeft blijk van een goed geheugen als ze herinneringen ophaalt. In die tijd waren trio's met leden van de BM schering en inslag bij mij. Laura oppert dat de combi van haar met Julia dan maar de volgende moet zijn. Het wordt wat kouder en de dames gaan de bar in en ik gebruik het bubbelbad om weer op temperatuur te komen. Nadien in de bar nog wat met bekende dames gesproken en vindt het eigenlijk wel mooi geweest. Als ik snel nog even van Julia afscheid wil nemen zegt ze dat ze de volgende keer rode haren heeft. Ze vraagt of ik nog even bij haar kom zitten. Al snel komt Laura erbij en springt bovenop mij. Het trio voorstel komt weer op tafel. Ik zeg dat ik dit gezien vermoeidheid en tijdstip niet zou overleven. Laura buigt zich richting mijn oor en fluistert dat ik dan maar met Julia moet gaan. Ik krijg een kus en weg is ze. Voor Julia het teken om me diep aan te kijken met bedroom eyes en oppert de suggestie om "Liebe zu machen". Ik ben alweer hopeloos verdronken in haar kijkers en kan de verleiding niet weerstaan.

Op de kamer liggen we al snel te knuffelen en tongzoenen. Haar handje verdwijnt langzaam naar beneden en met de nodige finesse brengt ze hem op oorlogssterkte. Al zoenend gaat ze naar beneden en er volgt een langdurige, sensuele BJ. Af en toe onderbreekt ze deze op wat te tongzoenen om dan weer verder te gaan. Uiteindelijk komt ze in cowgirl op mij. Uiterst voorzichtig laat ze zich met haar krappe doosje eroverheen zakken. Moeiteloos weet ze het orgasme eruit te persen en we knuffelen de resterende minuten van het uur vol.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #111 Gepost op: 11 oktober 2020, 13:15:56 »
JULIA (SixSens) - Gezellig geil weerzien :pica22
Bij deze recensie


Uiterlijk   

Ze heeft haar haren zwart geverfd. Gebruikt ze extensions? Dan zijn 't goeie want deze naïeveling merkte er niets van. De vorige keer was toch maar 6 à 7 weken geleden in Juli en toen was Julia's haar nog geblondeerd en kort gebonden in een staartje. Ik moet zeggen dat ik haar zo wel mooier vond als vorige keer. Ze was in zwart en ook een zwart mondmaskertje wat haar een oosters mysterieus aanzien gaf. Daar scoorde ze al!  t4517


Karakterschets   

Ze is nog steeds wat afstandelijk naar mijn gevoel en vermoeid wellicht ook? Het kan niet simpel zijn, coronatijden voor de dames. Ik probeerde wel een gesprek op gang te krijgen in de bar als in de kamer in mijn gebrekkig Duits. Dat is dan de enige moeilijkheid bij Julia want dat ging moeizaam. In de kamer na de seks werd ze als gewoonlijk meer open, merk ik. Net als ik trouwens. We zullen wel 2 introverte karakters zijn, dat heb ik wel meer dat er veel stiltes vallen die ongemakkelijk zijn, ook elders.  :(


Presales

Ik was samen met Sjeufke, Violetta, Vanessa en nog een beer toen Julia ineens achter me stond. Ze zou nog eten, roken en wat op 't gemak wezen, zei ze. Ik zag ze daarna nog aan de bar en we spraken voor later af. Op gegeven moment was het moment er dat ze de sleutel kwam vragen en we bleven verder aan de bar zitten tot het onze beurt was waarbij ik met haar mijn Duits met haar op uitprobeerde met matig succes.


Kamer

24 standaardkamer beneden


Kamersessie

En nu ben ik een beetje op een moment gekomen dat er niet zoveel meer te vertellen valt. Het was een goed gevuld uurtje als steeds met Julia. De eerste keer dit jaar was het wat stroever en dat had natuurlijk te maken met dat ze de eerste dame was na de lockdown na bijna 5 maand afwezigheid uit de clubs. TOch was ik daar al heel blij mee. Er waren nu meer vonken en het voorspel was beter. b]Julia heeft zo'n mooi slank lichaam en grote deugnietogen. Ze is al terug meer mee in mijn wildste fantasieën en de seks ging beter als vorige keer.  :pompe


Aftersales

Niet zoveel eigenlijk zag ik ze niet meer? Waarschijnlijk ofwel weg of te druk met anderen?


Fazit

#ikkeertevredenterug
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2020, 13:25:04 door Vazkor »