Auteur Topic: Re: Juliana (Bulgaarse)  (gelezen 156369 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #30 Gepost op: 24 oktober 2015, 18:28:39 »
Julia is sinds gisteren terug aanwezig in Sixsens.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #31 Gepost op: 28 oktober 2015, 13:19:54 »
Gisteren weer 2 keer met mijn pocket Bulgaartje gekamerd. Vooral het 2de kamertje zal me nog lang bijblijven:

Na een uitgebreide pre-sale van meer dan anderhalf uur liepen we hand in hand richting kamer. Eens op kamer ontdeed Julia zich onmiddellijk van haar weinige kledij en legde ze zich naast me op bed.

We tongzoenden enkele minuten lekker lang en diep, waarop ik haar lichaam met mijn tong begon te verkennen, mezelf langzaam maar zeker een weg naar beneden badend, om uiteindelijk bij haar kleine muschi uit te komen.

Ik heb Julia haar warme poesje, dat al zeiknat was, een tiental minuten geplezierd met mijn tong en vingers. Daarna had ik dat wel weer gezien en was het Julia haar beurt: kleine Piet werd verwend met een lange, diepe en gevarieerde pijpbeurt. Zalig ;D.

De kamergang naderde het half uur en mijn zin om te neuken werd groter en groter. Eerst heb ik Julia nog even laten pussysliden en daarna was het hoog tijd voor het echte werk: missio, cowgirl en hondjes in alle mogelijke varianten. We hebben een half uurtje geëxperimenteerd en vlak voor het uur rond was, ontplofte Piet een 2de keer :)).

We hebben Piet schoon gemaakt, hebben nog even nagenoten in elkaars armen en hebben daarop de kamer verlaten.

Herhalingsgevaar? Wat denk je? :-P
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #32 Gepost op: 28 oktober 2015, 13:28:26 »
Herhalingsgevaar? Wat denk je? :-P

Volgens jou telkens niet, volgens mij wel ...  ;) ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #33 Gepost op: 28 oktober 2015, 13:32:07 »
Herhalingsgevaar? Wat denk je? :-P

Volgens jou telkens niet, volgens mij wel ...  ;) ;D

Touché! :o ;) :))
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #34 Gepost op: 28 oktober 2015, 14:11:36 »
Herhalingsgevaar? Wat denk je? :-P

Volgens jou telkens niet, volgens mij wel ...  ;) ;D

Waaaaaaaaaaaat.....heeft ie wel eens gezegd dat ie niet meer zou herhalen met haar? Nee toch.... ;D ;D ;D

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #35 Gepost op: 28 oktober 2015, 15:10:20 »
Herhalingsgevaar? Wat denk je? :-P

Volgens jou telkens niet, volgens mij wel ...  ;) ;D

Waaaaaaaaaaaat.....heeft ie wel eens gezegd dat ie niet meer zou herhalen met haar? Nee toch.... ;D ;D ;D

Ook ik kan mij wel eens vergissen he :-P :lol_hitting:.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #36 Gepost op: 1 november 2015, 10:24:58 »
Herhalingsgevaar? Wat denk je? :-P

Volgens jou telkens niet, volgens mij wel ...  ;) ;D

Waaaaaaaaaaaat.....heeft ie wel eens gezegd dat ie niet meer zou herhalen met haar? Nee toch.... ;D ;D ;D

Gisteren weer 2 keer met haar herhaald :pompe Pffft. Ik sta nog steeds te trillen op mijn benen :o :017: 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #37 Gepost op: 8 november 2015, 21:50:11 »
Weer met blauwe lenzen gisteren en haar zwarte haren weer wat lichter gekleurd  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #38 Gepost op: 8 november 2015, 22:09:05 »
Binnenkort Sixsens maar weer eens met een bezoekje vereren en een gesprekje aanknopen met Juliana.
Controleren of de recensies van KP over Juliana op waarheid berusten.  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #39 Gepost op: 9 november 2015, 20:23:27 »
Ze berusten op waarheid.  Helemaal waar kan het ook voor jou worden als je haar minnaar wordt  :lol_hitting:  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #40 Gepost op: 9 november 2015, 22:23:19 »
Ze berusten op waarheid.  Helemaal waar kan het ook voor jou worden als je haar minnaar wordt  :lol_hitting:  :douchen.

Mmmmhhhh...

Wat minnaars worden betreft is mijn ervaring inmiddels dat je soms beter voor WIJSheid kunt gaan dan voor WAARheid...  ;) ;D

Maar ieder mag daar anders over denken uiteraard...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #41 Gepost op: 11 december 2015, 19:18:52 »
Weer met blauwe lenzen gisteren en haar zwarte haren weer wat lichter gekleurd  :douchen.

De haren zijn nog steeds lichtbruin.
De lenzen zijn terug uit. Julia loopt weer met haar eigen ,mooie, donderbruine ogen rond.

Opgelet: ze zal voor onbepaalde tijd afwezig zijn!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #42 Gepost op: 11 februari 2016, 18:37:44 »
Na 2 maand terug aanwezig!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #43 Gepost op: 11 februari 2016, 23:02:43 »
Na 2 maand terug aanwezig!

Is er een traumateam aanwezig morgen?  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #44 Gepost op: 14 februari 2016, 16:32:16 »
Midden december 2015. Enkele dagen voor mijn verjaardag, die ik in Sixsens zou vieren, laat mijn absolute nummer 1 uit het P6 wereldje, jaja, ze staat zelfs boven dat andere Bulgaartje dat in het Keulense werkt, me weten dat ze voor onbepaalde tijd naar een andere club verhuist :o. Eerst bleek die club ergens in het Frankfurtse te liggen, later zou de bestemming zelfs Zwitserland, Zurich blijken te zijn. In beide gevallen geen spek voor mijn bek. Zo ver rijd ik voor geen enkele meid, zelfs niet voor mijn absolute favorietjes.

Enfin, ik bleef verrassend ietwat verweesd en verloren achter en madame verdween 2 maanden van mijn clubscène, tot… eergisteren.

Donderdag had de tamtam al duchtig geslagen: Sixsens… Pocket Bulgaartje… slanker en geiler dan ooit… vraagt achter KP… Oh oh :-\...

Mmm. Ik had ondertussen andere favorietjes in Sixsens (Veronika, Simona, Linet) en maakte mezelf wijs: laat die meid met haar wondermooie ogen maar smachten naar KP. Ik smacht niet terug…

Vrijdagochtend moest ik nog enkele uren werken, maar het lukte niet goed me te concentreren… Mijn gedachten dwaalden onwillekeurig af richting een 40kg zwaar lichtgewicht dat me in 2015 zoveel topmomenten had bezorgd. Maar nee, ik ging sterk zijn… Stacey, Crystal, Simona, Cibel, Sarah, Veronika… er viel zoveel moois te rapen in Sixsens. Ik zou niet opnieuw ten prooi vallen van dat kleine pocketje.

Om 15u05 was het dan zover. Samen met een vriend betrad ik Sixsens om de verjaardag van Licky Luke te vieren. Ik hield me sterk. Het pocket Bulgaartje was het verste van mijn gedachten. Centjes aan de receptie snel afhandelen en op naar beneden, op naar al dat Bulgaars en Roemeens moois.

Ik weet niet hoe ze het deed, maar ze had blijkbaar geroken dat ik in Sixsens was, dus nog voor ik in de lockers mijn broek naar
beneden had gestroopt, sprong daar plots een Bulgaars lichtgewichtje in mijne nek. Ze smeet onmiddellijk al haar troeven in de strijd: een rank lijfje, top koppie en grote, smekende kijkers :)). Maar.. KP was sterk. 2 maanden geheelonthouding hadden me gehard. Ik wees dat mooie kleintje af.

Omkleden, douchen en op naar de bar, waar ik een handvol bekenden groette. Ik installeerde me aan de bar, bestelde me een pint, was klaar om met de mannen te beginnen zeveren maar… daar was weer die slanke nimf… Ze plaatse zich strategisch op mijn schoot (veel strategischer kan uiteraard niet ;)) en probeerde me te verleiden. KP was echter sterk. Heel sterk. Nee meid. Ik kon 2 maand zonder je, dan zullen nog enkele extra uren, dagen of weken ook wel lukken 8).
 
Ik verwijderde dat lichtgewicht van mijn schoot en ging op zoek naar een andere Bulgaartje, dat ik al snel vond in Veronika. Ik installeerde me naast haar in een zeteltje en begon aan een leuke zoen- en knuffelsessie. In mijn rug voelde ik echter iets branden. 2 donkerbruine zigeunerogen die me mijn ‘verraad’ probeerden afstraffen. Ik probeerde weer sterk te zijn, maar helaas… het lukte niet meer. Mijn pocket Bulgaartje zat wel degelijk weer in mijn hoofd en Piet…

Ik heb (tot haar ongenoegen) afscheid genomen van Veronika en ik ben richting boven terras getrokken, waar ik enkele bekende ijsberen vervoegde. Lang zou dit echter niet duren, want wie daagde daar niet veel later ook op: juist ja: kleine Julia.

Ik hield me nog even sterk, maar echt lang duurde dat niet meer. Na het zoveelste oogcontact hield ik het niet meer. Ik was weer verloren en installeerde me dan maar als een geslagen hond naast die 40kg puur genot.

Wat volgde waren nog enkele uren van bijpraten, knuffelen, samen eten, meer knuffelen en uiteindelijk op kamer belanden voor een stomende kamersessie van dik 2 uur 8).

Wat bleek… Er was niks veranderd. De seksuele klik was er nog steeds. Deze meid voelt me toch oooooh zo goed aan... Ik heb recent 4 uur gekamerd met mijn vroegere Keulense favoriete, hetgeen ook weer super was, maar wat ik met Julia beleef, tart telkens weer elke verbeelding: pijpen en beffen? Optioneel. Zoenen en neuken? Verplichte lectuur. Zo lang, intiem en gevarieerd mogelijk. Heeeeeeeeelemaal mijn ding ;D 8). En dat allemaal met een meid die fysiek geen 100, geen 200, maar 300% mijn type is!
 
We hebben ons 2 uur lang met elkaar geamuseerd, KP style.

Veel top seks en 2 orgasmes later, hebben we, beiden met knikkende knieën, de kamer verlaten. Samen een douche gepakt en op naar de bar, waar ik samen met mijn gipsy nog een topavond zou beleven :)).

Ondanks veelvuldige aandacht van andere ijsberen, verliet Julia me geen seconde en zo werd het samen met onder andere Licky Luke, Bob0808, Stacey, Simona en Cibel, een memorabel avondje. Er werd gedronken, gedanst, gelachen, gefeest… Onvergetelijk 8).

Mijn onderdeurtje maakte geen aanstalten om opnieuw te kameren, maar zowel ikzelf als kleine Piet waren al lang weer volledig in de ban van dit gevaarlijke zigeunertje, dus ergens in de latere avond, gaf ik zelf aan opnieuw op kamer te willen gaan.

Zo gezegd zo gedaan en ergens rond middernacht lag ik opnieuw een uurtje te rollebollen met 40kg Bulgaars genot. Neuken, neuken, neuken, neuken en uiteindelijk was daar orgasme nummer 3 ;D. Voor de derde keer eergisteren een orgasme dat Julia zelf teweegbracht tijdens cowgirl. Ongezien voor mij om telkens weer op die manier te worden klaar gereden :-\! Oh, wat besefte ik plots dat ik seks met dit grietje de voorbije 2 maand oooooooh zo hard had gemist…

Na de kamergang hebben we samen gedouched en zijn we weer richting bar getrokken, waar we ons opnieuw 2 uur geamuseerd hebben op de tonen van zowel West- als Oost-Europese muziek. Ergens na de tweeën was mijn bobijn dan uiteindelijk af en was het tijd om afscheid te nemen.

Een moeilijk afscheid, want ik zal dit kleintje de komende maanden maar zelden kunnen zien. Oh, wat ga ik die top seks missen :o. Maar bon. Afgelopen vrijdag was het weer top met haar, zeg gerust fabelachtig goed en onvergetelijk. Ze was mijn nummer 1 in 2015 en heeft na 2 kamers in 2016 al weer geen concurrentie meer voor het lopende jaar. Mijn miss KP 2016 is al weer gekend :o 8).
 
Klein, lief, maar oh zo wispelturig en onbetrouwbaar zigeunertje: dank je voor de topdag. We zien elkaar uiteraard nog terug 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum