Auteur Topic: Re: Juliana (Bulgaarse)  (gelezen 156557 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #60 Gepost op: 21 april 2016, 11:15:32 »
Ze is even weg... Maar komt binnen dik 2 weken al weer terug ;D ;D ;D.

Da's fijn ... want dan kun jij over twee weken ook weer komen...

 ;D ;D ;D ;D  ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #61 Gepost op: 21 april 2016, 13:17:48 »
Ze is even weg... Maar komt binnen dik 2 weken al weer terug ;D ;D ;D .
Dat is beter dan ..... Ze is even weg ... Maar komt binnen 2 weken dik terug  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #62 Gepost op: 21 april 2016, 14:00:52 »
Ze is even weg... Maar komt binnen dik 2 weken al weer terug ;D ;D ;D .
Dat is beter dan ..... Ze is even weg ... Maar komt binnen 2 weken dik terug  ;D ;D ;D

Wat dikker mag. Zolang het maar niet van een zwangerschap is :-\ ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #63 Gepost op: 27 augustus 2016, 12:43:08 »
Deze kleine nimf is na dik 2 maanden afwezigheid terug aanwezig. En dat heb ik gisteren geweten :-\ t4533 ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #64 Gepost op: 27 augustus 2016, 13:42:08 »
Deze kleine nimf is na dik 2 maanden afwezigheid terug aanwezig. En dat heb ik gisteren geweten :-\ t4533 ;)
Het viel me trouwens op hoe vrolijk ook Juliana was, compleet nat en erg speels .... ook nadien steeds vriendelijk, lief, aanhangig, ik was er bijna mee op kamer getrokken .... maar dat wil ik KP niet aandoen, dan is hij zijn favorietje kwijt, als ik vieze dingen met ze uithaal op kamer ......


Geweldig lief schepseltje, dat ook van waterpret zichtbaar geniet  :happy


En KP, enkel nieuwe meiden gisteren .... gelukkig was Juliana gisteren "nieuw"   ;D :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #65 Gepost op: 27 augustus 2016, 14:22:59 »
En KP, enkel nieuwe meiden gisteren .... gelukkig was Juliana gisteren "nieuw"   ;D :-\

Ik had haar al dik 3 maand niet meer gezien. Dat geldt dan toch als nieuw? Niet? Ja toch?  ;) :lol_hitting:

Ach, het is en blijft mijn nummertje 1 uit het P6 wereldje. Ik zou gewoon stom zijn niet met haar te kameren. Ze is al n paar keer tijdelijk verdwenen. Misschien verdwijnt ze binnenkort definitief. En dan is het kameren met haar sowieso voorbij :cry :cry :cry
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #66 Gepost op: 27 augustus 2016, 14:25:56 »
Misschien verdwijnt ze binnenkort definitief. En dan is het kameren met haar sowieso voorbij :cry :cry :cry
Ik ga toch eens met haar praten, want ik zag aan je pretoogjes gisteren dat je dan wel eens een andere nummer 1 in SixSens gaat krijgen .... en noch Lellebel, noch ik gaan dat laten gebeuren ....    ;D ;) :lol
Jij bent namelijk geen waterkiek, en ze zwemt te graag  :dance2 :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #67 Gepost op: 27 augustus 2016, 14:41:03 »
Ik ga toch eens met haar praten, want ik zag aan je pretoogjes gisteren dat je dan wel eens een andere nummer 1 in SixSens gaat krijgen .... en noch Lellebel, noch ik gaan dat laten gebeuren ....    ;D ;) :lol
Jij bent namelijk geen waterkiek, en ze zwemt te graag  :dance2 :douchen

Praten mag je altijd ;) :-P :lol

En die andere meid staat absoluut op de to do list en zou idd wel eens een favorietje kunnen worden, maar de nieuwe nummer 1? Dat denk ik niet. Daarvoor is mijn klik met dit lichtgewicht met zigeunerbloed nog steeds veel te groot :o 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #68 Gepost op: 27 augustus 2016, 16:14:16 »
Gisteren voor het eert sinds om en bij de 3 maanden nog eens met Julia op kamer beland/

Anderhalf uur rollebollen met Roemeense Alice en de hitte hadden me onverwacht hard gesloopt: ik stond op mijn benen te trillen en overwoog zelfs huiswaarts te keren. Dat was echter zonder Julia  gerekend, mijn alltime P6 favoriete die gisteren onverwacht uit Bulgarije was teruggekeerd en met wie ik doorheen de dag alweer een paar leuke contacten had gehad.

Tegen beter weten in had ik een kamertje met Julia al de ganse dag weten uitstellen, maar toen ze gisterenavond plots onverwacht tegen me aankroop en haar mooie, grote kijkers (weliswaar weer wat verpest door domme blauwe lenzen) in de strijd wierp, vergat ik insklaps alle vermoeidheid en begaf ik toch weer.

Het gevolg was een 2 uur durende kamergang, die net als de tientallen voorgaande met dit kleintje niet meer of niet minder dan fenomenaal was. Echte vriendinnetjes seks was het weer. Tongzoenen, tongzoenen en nog eens tongzoenen. In elkaar verstrengeld raken alsof je 1 bent. Héél gevarieerd neuken, dan weer zacht en lief, dan weer vol gas gaan. Pijpen? Nope. Heb ik niet nodig bij deze meid. Kleine piet stond quasi voortdurend op oorlogssterkte en Julia heeft er, ondanks de hitte en de vermoeidheid, probleemloos 2 knallende orgasmes uit gehaald ;D.

Ze heeft zigeunerstreken en een karaktertje, maar het is anderzijds ook een pracht van een meid, een heel lief grietje daarenboven. En de seks, tja de seks… Die is en blijft fenomenaal met haar :-\ ;D. Dat was zo vanaf onze eerste kamer samen, nu al bijna anderhalf jaar geleden en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven.

Herhalingsvaar? Tja, wat denk je nu zelf? ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #69 Gepost op: 4 oktober 2016, 23:56:55 »
Aan me voorgesteld door mijn Partner in Crime. Blikken kruisten en was van de eerste seconde duidelijk dat er een vervolg zou komen.
Wat later in de bar zat ze eenzaam te wezen en ik kreeg een knipoog. meer had ik niet nodig.

Wat dienen we nog te vertellen van deze deerne. Lief, ziet er aardig uit en prima service op de kamer.
Absoluut aanbevelingswaardig. Enkel communicatie verliep niet van een leien dakje maar misschien lag dat ook aan mijn steenkolen Duits.

Voor de liefhebber die met GFE wil beginnen en een slopende neuksessie willen eindigen.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #70 Gepost op: 8 oktober 2016, 13:57:04 »
Julia
1 Okt. 2016
Bij deze recensie


Bijzonder:


Julia
had haar haren geblondeerd en had nu blauwe ogen...euh lenzen waardoor ik ze gewoon voorbij liep. Dat gaf haar een ander aanzien maar de blik in de ogen van deze Gypsy is daarom niet minder hypnotiserend.
:o ;D



Triovraag:

Ze zat samen met haar nicht en probeerde er een trio uit te slaan met lesbo-show. :17: Helaas waren ze bij de verkeerde, Deket was de man van de trioo'tjes, niet ik. Ik wou alleen Julia en nadat ze haar sigaretje opgerookt had, trokken we ons terug in een kamer boven, dezelfde van mijn verjaardag met het rond bed nota bene. Ik maakte een schermkopie van de tijd en toonde haar dat. ::) C:-)


Sessie:


Veel details vertel ik niet maar ik kan stellen dat het als de laatste keer was, alleen sneller, korter. Dit bleef bij een goed half uurtje en smaakt echt naar meer. Bij het ontkleden maakte ze er een showtje van waarmee ze me gek maakte. Ook zij vroeg of de BH af moest zoals Mirella in VM. Ik vroeg me af of er beren zijn die graag hadden dat ze dat kledingstuk even aanhouden (of gans de sessie), gewoon omdat ze dat geiler vinden dan er mee te spelen behalve tijdens de seks als ze die al hebben. Er werd gestoeid en Julia was haar speelse stoute zelf. Twinkeloogjes. Het was weer een toptijd die te vlug voorbij ging. Julia is bijzonder lenig, dat lekker lijf kronkelt ze en draait ze, de seks met haar on top was super lekker.
 


Afsluiten:

Ze maakte de tijd goed vol, we douchten ons samen en dan gingen we de kamer af. 50€ overhandigd en kusje. Ze ziet me gauw terug!
:bud :amazone


Score: ****1/2
« Laatst bewerkt op: 8 oktober 2016, 14:36:37 door Vazkor »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #71 Gepost op: 8 oktober 2016, 14:47:58 »
Ook zij vroeg of de BH af moest zoals Mirella in VM. Ik vroeg me af of er beren zijn die graag hadden dat ze dat kledingstuk even aanhouden (of gans de sessie), gewoon omdat ze dat geiler vinden dan er mee te spelen behalve tijdens de seks als ze die al hebben.
Beren, dat weet ik niet, maar van mij mag de kleding gerust aanblijven .... BH kan omhoog- of omlaag getrokken worden en dan met die tieten spelen ..... en die slip kan je gewoon enkele centimeters opzij trekken, en gas geven en vettige dingen uithalen .... wat ben ik toch een nette meneer, de dames moeten geeneens naakt bij me  :happy


Nu je het vraagt .... ja .... ik heb de dames liever met lingerie aan dan in hun nakie  ;D ;) :lol
Dat ze hun schaarse kledij aanhouden, wil niet zeggend at er niet mee kan gespeeld worden, Wolfie .... integendeel  :-P ::) :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #72 Gepost op: 8 oktober 2016, 15:28:18 »
Ik wil mijn dames in de club sexy gekleed (vandaar dat ik geen fan ben van bijvoorbeeld Babylon), maar eens op kamer verkies ik ze of poedelnaakt of enkel voorzien van panties.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #73 Gepost op: 5 december 2016, 17:30:12 »
Kleine pocket maakt volgende week maandag na enkele weken afwezigheid terug haar opwachting in Sixsens! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #74 Gepost op: 5 december 2016, 17:35:06 »
Kleine pocket maakt volgende week maandag na enkele weken afwezigheid terug haar opwachting in Sixsens! 8)
En indien jij een gaatje vindt, vind je ook haar gaatje  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal