Auteur Topic: Melinda (Hongaarse)  (gelezen 23487 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Melinda (Hongaarse)
« Gepost op: 9 mei 2015, 19:29:19 »
Gisteren heb ik voor de eerste (en ineens ook laatste) keer gekamerd met Hongaarse Melinda.

Ik vond Melinda veruit de mooiste meid van de club, maar had mijn twijfels bij haar houding. Toen MiniME en een Duitse stammi zich ook maar zozo uitspraken over deze stunner, sloeg de twijfel past echt toe.

Ik herinnerde me echter dat een gekende, kritische ijsbeer zich toch wel positief had uitgelaten over deze meid (zei het recent al iets minder dan voorheen), dus ik dacht: dan kan dit toch niet mislopen.

Tja, niets was minder waar... Niet dat de kamer echt slecht was, maar top was ze zeker niet. Tongzoenen gebeurde met de rem op en werd naar mijn zin te snel afgebroken om aan een pijpbeurt te beginnen. Die pijpbeurt voldeed maar net, zelfs nadat ik Melinda had aangegeven hoe ik het graag heb. Puur omwille van Melinda haar looks, stond Piet toch trots overeind, dus ik vroeg deze mooie Hongaarse om te neuken.

Dat vond ze wat snel, hoewel we toch al zeker 10 minuten op kamer waren. Het neuken dan kwam nooit echt los. Er was weinig intimiteit en ik moest het voortdurend rustig aan doen. Uiteindelijk ben ik ergens rond minuut 25 toch klaargekomen tijdens hondjes, met dank aan het geile zicht in de spiegel deze lekkere meid te kunnen neuken.

Herhalingsgevaar: onbestaande. Bloedmooie meid, maar haar service was maar gemiddeld, wat mij betreft zelfs onvoldoende voor Babylon.


Gelukkig werd deze mindere ervaring gisterenavond nog goedgemaakt door Juliana, een Bulgaars schatje dat mij in Sixsens een superervaring heeft bezorgd.

En kijk: de kritische ijsbeer die zo positief was over Melinda, vindt de service van Juliana maar zozo. Zou het dan toch kunnen dat elke ijsbeer zijn kamergang met elke meid weer anders is en niets meer of minder is dan een persoonlijke, subjectieve beleving, hetgeen we dan ook zo weergeven op de forums!? Wie weet :-P 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline vince59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Melinda (Hongaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2015, 16:46:57 »
Bad service of this girl from Hungary. Very attractive but as often when so, very bad in the room. Beautiful body, doesn't talk english well.

Barely kiss, very few and not for long time, very bad blowjob then (she just gives tongue strokes and doesn't really suck ), complained about my penis size, no foreplays, she doesn't know how to do anything: no skills... sexually she is ZERO!

Keep your money and avoid this girl whom has awful service if you visit Babylon saunaclub.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Melinda (Hongaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 5 september 2015, 15:12:48 »
Melinda
Ungarischer Lustfloh
21 Jahre jung, braunhaarig, 162 cm groß, 48 kg leicht, braune Augen, Körbchengröße 75B, komplett rasiert. Melinda spricht etwas Englisch und Deutsch.


[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]
[attachimg=5]

[attachimg=6]
[attachimg=7]

[attachimg=8]

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Melinda (Hongaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 13 januari 2016, 10:54:25 »
Zowel op het eigen forum van Babylon als elders – ook hier op RB – zijn de meningen over en de ervaringen met Melinda overwegend negatief.
Daarbij moet mijns inziens wel een kanttekening geplaatst worden: de meeste van die ervaringen zijn van pakweg begin 2015. Misschien heeft Melinda dus bijgeleerd?

Alleszins, ze is een echte beauty, de mooiste meid van Babylon (als je tenminste houdt van een slanke, jonge meid met een knap snoetje, een klein kontje en mooie borsten).
Ik had haar bij vorige bezoeken aan Babylon al gespot, maar door een combinatie van factoren kwam het toen niet tot een kennismaking. Ze zat bv. nogal afstandelijk met een vriendin te praten, ze maakte geen oogcontact, ze zat bij een medewandelaar, … En de negatieve recensies speelden natuurlijk ook mee.

Gisteren was het dus anders. We hadden aan de bar al even contact gehad en wat later werd dat hernieuwd op een bankje. Wat volgde was een relaxt, leuk gesprek waaruit bleek dat ze wel wat te vertellen had, en waarbij het al snel als een zekerheid aanvoelde dat het een prima kamer zou kunnen worden. Na een tijdje heb ik haar dat ook gezegd, en gevraagd of ze met mij naar de kamer wou?

Gelukkig wou ze dat, want een nee zou een straf geweest zijn, na van zo dichtbij dat knappe gezichtje, die mooie borstjes en dat hele, blote, ranke lijfje gezien te hebben. Ze vroeg me nog of ik een voorkeurkamer had, maar ik antwoordde haar dat een mooiere of minder mooie kamer me minder interesseerde: het ging allemaal om het mooie meisje.

Tja, er viel niet veel meer uit te pakken op de kamer. Allebei op onze knieën op het bed begon het dus met voorzichtige maar al gauw intense tongzoentjes. Intussen plaagde Melinda mijn tepels en speelde ze zachtjes met mijn ballen. En ik met haar borsten en billen. Pfff, dit schrijvend krijg ik alweer een erectie  :tietjes.

Haar manier van pijpen was heel erg goed. Zonder handen; nou ja, die stimuleerden mijn ballen. Het was absoluut geil om dat kleine mondje rond mijn eikel te zien, of om te zien hoe ze zo veel als ze maar aankon van mijn piemel tot bijna in haar keel liet verdwijnen.

Vrij snel lagen we in 69. Een prachtig zicht: die kleine billetjes, een heel mooi klein al ietwat openstaand kutje en een strak sterretje. Haar beffen was een genot. Lekker fris en reagerend op wat ik deed. Ze werd al snel nat, en ik wil graag geloven dat het niet alleen mijn speeksel was. Alleszins, al snel was ik haar ook diep aan het vingeren, en met een andere vinger streelde ik haar perineum en al snel ook haar sterretje. Enige penetratie daarvan werd positief ontvangen - en bij mij beantwoord.

Het grootste deel van het uur hebben we zo doorgebracht, tot ze op een bepaald moment vroeg ‘wil je ook nog neuken’. Euh ja, graag, die ervaring wil ik ook nog hebben. We begonnen in cowgirl, waarbij ik mooi met haar prachtige borsten kon spelen; als die zo voor je neus op en neer dansen, dan weet je wat a man’s heaven is… Maar goed, ik wou haar graag vanuit verschillende posities neuken, om alle kanten van dat goddelijke lijf te kunnen aanschouwen. Dus ook nog even missio en daarna doggy. Op één of andere manier vind ik het toch altijd geil hoe je een vrouw voelt tijdens doggy, en zien hoe een mooie vrouw zich op handen en knieën met kutje en kontje voor je openstelt, dat heeft iets…

Samenvattend: absoluut herhalingsgevaar. Qua lichaam een echte stunner. Het is een godgegeven geschenk om voor een beetje geld met zo’n mooie jonge meid seks te mogen hebben. Seks die overigens erg goed was (alleen bij doggy had ze iets actiever mogen zijn), volledig volgens de BIN-norm (waarbij de B voor Babylon staat). Verder ook een leuke meid die wat te vertellen heeft, en met best wat aandacht voor je de rest van de dag. Ik denk eigenlijk dat ze wellicht in de loop van het voorbije jaar een evolutie doorgemaakt heeft qua service, in positieve zin. Eind van de maand ben ik weer in Babylon, en ik heb alvast een afspraak met haar gemaakt. Ik kijk er al naar uit...
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Melinda (Hongaarse)
« Reactie #4 Gepost op: 13 januari 2016, 11:34:58 »
Dan val je bij haar in de smaak, of had ze net ruzie met Marc68  ;D ;)
Melinda is een echt lekkere stoot, en al menig uur met haar doorgebracht (in het gezelschap van Marc68 weliswaar)  :dance2


Ze is echt wel de mooiste meid van het klasje, en je moet haar op een goed moment te pakken zien te krijgen .....
Ik ben blij dat ik eens een goede ervaring over haar lees, want het is een schatje ..... en ze kan het, zoals iedere meid het kan, alleen moet het er uit komen  :happy
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Melinda (Hongaarse)
« Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2016, 15:15:07 »
Je suis allé en chambre avec Melinda samedi dernier car elle était la plus jolie du jour et elle m'avait excité avec son sexe bien en évidence :kissass, j'ai été très satisfait, embrasse goulument avec la langue, accepte le doigtage, tellement excité je voulais la pénétrer, elle me demande si je veux me faire sucer d'abord, mais bien sûr 8) elle gobe entièrement mon sexe sans oublier de lécher mes couilles, participe aux ébats, j'ai éjaculé sur son ventre, elle en a même été légèrement éclaboussée au visage tant le jet était puissant  ;D Il suffit de la mettre à l'aise. J'ai voulu la reprendre une 2e fois car je la voyais seule assise mais elle me dit attendre un autre client ::) J'espère que ça va continuer :cochon
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2016, 15:26:00 door tym »

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Melinda (Hongaarse)
« Reactie #6 Gepost op: 30 januari 2016, 11:14:30 »
Zo positief mijn eerste ervaring met Melinda was, zo negatief is de tweede. En dat verwacht je eigenlijk niet…

Toen we met enkele partners in crime een tijdje geleden een datum prikten voor een bezoek aan Babylon, zag ik aanvankelijk in de AWL dat Melinda er die dag niet zou zijn. En toen leek me dat jammer, maar gelukkig (dacht ik toen toch nog) stond ze uiteindelijk  wel op de AWL.

Misschien had de lauwe reactie toen ze me zag me moeten waarschuwen, maar ze is natuurlijk altijd behoorlijk gereserveerd, zoals ze in de club rondloopt.

Ze blijft een echte beauty, een type waarmee je toch eens seks moet gehad hebben. Haar pzc was en bleef zoals ik het graag heb. Jammer was dat ze al snel aangaf ‘keinen Finger’; de vorige keer was het net omgekeerd  ::)

Redelijk moodkilling was dat ze naar eigen zeggen last had van een allergie (terwijl haar huid er absoluut perfect uitzag btw). Ik maakte nog even een grapje: misschien ben je wel allergisch voor mannen, en mij in het bijzonder? Ze legde het toch eerder bij het wasmiddel dat Babylon gebruikt of iets dergelijks, maar het is niet meteen lustopwekkend wanneer een meisje dat je aan het beffen bent intussen voortdurend - terwijl ze je pijpt – afgeleid is. Eigenlijk heb ik eerder de indruk dat ze d’r weinig zin in had, en dat e.e.a. louter een voorwendsel was, ook al omdat ze er later in de club geen enkele last meer van scheen te hebben.

Alleszins, het leek me noch naar haar toe, noch naar mij toe opportuun om de sessie te laten aanslepen (ik had oorspronkelijk voor een uur afgesproken) en ik heb het dus maar afgemaakt in doggy, binnen het half uur. Met zo’n lekker kontje is dat een plezier, maar toch was het teleurstellend dat ze niet meedeed, maar integendeel subtiel haar kontje naar voren bewoog zodat ze de penetratie eigenlijk min of meer tegenwerkte.

Ik weet het dus niet meer. Eén superpositieve ervaring, en nu één erg negatieve… Ik ga het alleszins geen derde keer meer proberen  :banghead:.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Melinda (Hongaarse)
« Reactie #7 Gepost op: 30 januari 2016, 15:35:53 »
Om deze reden is pret niet van de herhalingen.  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Melinda (Hongaarse)
« Reactie #8 Gepost op: 30 januari 2016, 17:01:13 »
Om deze reden is pret niet van de herhalingen.  :lol_hitting:
Dat is toch kort door de bocht .... het is gewoon te wijten aan de "lust" van de desbetreffende dame, Melinda is nu eenmaal wispelturig .... en daarnaast bloedmooi .....


Ik ga geregeld op herhaling, en heb bij dames waar het goed toeven mee is nog nooit een teleurstellende sessie meegemaakt nadien ....

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Melinda (Hongaarse)
« Reactie #9 Gepost op: 30 januari 2016, 20:30:25 »
Om deze reden is pret niet van de herhalingen.  :lol_hitting:

pret staat hier niet alleen in. Er zijn veel rakkers die alleen maar kameren met onbekende dames.
Er zijn 4 categorieën:

1. alleen kameren met onbekende dames
2. kameren met bekende dames en onbekende dames
3. bijna altijd kameren met dezelfde dame
4. een dame in huis nemen.

De nummers 1 en 2 komen het meest voor. Met beiden is niets mis. Deze heren hebben een heldere geest en weten dat clubbezoek een dienst is. Aan het eind wordt de deur van de club dichtgetrokken en dat is het.
Nummer 3 kan kan leiden tot figuurlijke blindheid. In sommige gevallen is aan het eind van de 'liefde' de klant de grote verliezer: metaal én vooral financieel.
De heren van nummer 4 zijn van de wap. Helaas voorbeelden genoeg, maar ja......als je je verstand in de lagere regionen achterna loopt, valt er weinig te redden.

Alvorens er voorbeelden komen waarbij het goed gaat. Ja, die zijn er!  ;)


Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Melinda (Hongaarse)
« Reactie #10 Gepost op: 30 januari 2016, 21:30:19 »
Om deze reden is pret niet van de herhalingen.  :lol_hitting:

pret staat hier niet alleen in. Er zijn veel rakkers die alleen maar kameren met onbekende dames.
Er zijn 4 categorieën:

1. alleen kameren met onbekende dames
2. kameren met bekende dames en onbekende dames
3. bijna altijd kameren met dezelfde dame
4. een dame in huis nemen.

De nummers 1 en 2 komen het meest voor. Met beiden is niets mis. Deze heren hebben een heldere geest en weten dat clubbezoek een dienst is. Aan het eind wordt de deur van de club dichtgetrokken en dat is het.
Nummer 3 kan kan leiden tot figuurlijke blindheid. In sommige gevallen is aan het eind van de 'liefde' de klant de grote verliezer: metaal én vooral financieel.
De heren van nummer 4 zijn van de wap. Helaas voorbeelden genoeg, maar ja......als je je verstand in de lagere regionen achterna loopt, valt er weinig te redden.

Alvorens er voorbeelden komen waarbij het goed gaat. Ja, die zijn er!  ;)
Neen, die zijn er niet, die duren net zo lang tot het geld op is, en vroeg of laat is dat zo .... ik lach me een breuk als ze dan denken dat ze een stoot in huis hebben gehaald, ze huren een hoer (veel te duur) per maand, en moeten failliet ....  compleet van de wap is inderdaad de enige uitleg die je eraan kan geven ....


Nummer 3 en 4 moet je NOOIT zoeken in de P6 .... dan moet je een lief zoeken en geen hoer die je ooit hebt betaald voor sexxx en waar heel ybf/rb/ ... opgehangen heeft
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Melinda (Hongaarse)
« Reactie #11 Gepost op: 1 februari 2016, 21:58:50 »
Om deze reden is pret niet van de herhalingen.  :lol_hitting:
Dat is toch kort door de bocht .... het is gewoon te wijten aan de "lust" van de desbetreffende dame, Melinda is nu eenmaal wispelturig .... en daarnaast bloedmooi .....


Ik ga geregeld op herhaling, en heb bij dames waar het goed toeven mee is nog nooit een teleurstellende sessie meegemaakt nadien ....

Ik hou er wel van om kort en bondig te zijn.  8) Ik spreek puur uit ervaring., heb in het verleden ook geweldige sessies beleeft met dvp's waarmee ik in herhaling wilde. Echter de herhalingen waren mij tegenvallen. Ik had niet eens de minste beleving als de eerste beleving. Wellicht verwacht ik teveel. Ze zeggen ook niet voor niets dat je het bij een hoogtepunt moet laten.  ;D

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Melinda (Hongaarse)
« Reactie #12 Gepost op: 1 februari 2016, 22:06:45 »
Om deze reden is pret niet van de herhalingen.  :lol_hitting:
Dat is toch kort door de bocht .... het is gewoon te wijten aan de "lust" van de desbetreffende dame, Melinda is nu eenmaal wispelturig .... en daarnaast bloedmooi .....


Ik ga geregeld op herhaling, en heb bij dames waar het goed toeven mee is nog nooit een teleurstellende sessie meegemaakt nadien ....

Ik hou er wel van om kort en bondig te zijn.  8) Ik spreek puur uit ervaring., heb in het verleden ook geweldige sessies beleeft met dvp's waarmee ik in herhaling wilde. Echter de herhalingen waren mij tegenvallen. Ik had niet eens de minste beleving als de eerste beleving. Wellicht verwacht ik teveel. Ze zeggen ook niet voor niets dat je het bij een hoogtepunt moet laten.  ;D

Er is een aantal dames waar ik veel hoogtepunten mee heb gehad  ;D
Maar ja....je moet die dames ook blijven boeien he....... :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Melinda (Hongaarse)
« Reactie #13 Gepost op: 1 februari 2016, 22:08:27 »
Om deze reden is pret niet van de herhalingen.  :lol_hitting:
Dat is toch kort door de bocht .... het is gewoon te wijten aan de "lust" van de desbetreffende dame, Melinda is nu eenmaal wispelturig .... en daarnaast bloedmooi .....


Ik ga geregeld op herhaling, en heb bij dames waar het goed toeven mee is nog nooit een teleurstellende sessie meegemaakt nadien ....

Ik hou er wel van om kort en bondig te zijn.  8) Ik spreek puur uit ervaring., heb in het verleden ook geweldige sessies beleeft met dvp's waarmee ik in herhaling wilde. Echter de herhalingen waren mij tegenvallen. Ik had niet eens de minste beleving als de eerste beleving. Wellicht verwacht ik teveel. Ze zeggen ook niet voor niets dat je het bij een hoogtepunt moet laten.  ;D

Er is een aantal dames waar ik veel hoogtepunten mee heb gehad  ;D
Maar ja....je moet die dames ook blijven boeien he....... :lol_hitting:

De dames horen mij te boeien, ik betaal tenslotte  ;D

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Melinda (Hongaarse)
« Reactie #14 Gepost op: 1 februari 2016, 22:17:29 »
Om deze reden is pret niet van de herhalingen.  :lol_hitting:
Dat is toch kort door de bocht .... het is gewoon te wijten aan de "lust" van de desbetreffende dame, Melinda is nu eenmaal wispelturig .... en daarnaast bloedmooi .....


Ik ga geregeld op herhaling, en heb bij dames waar het goed toeven mee is nog nooit een teleurstellende sessie meegemaakt nadien ....

Ik hou er wel van om kort en bondig te zijn.  8) Ik spreek puur uit ervaring., heb in het verleden ook geweldige sessies beleeft met dvp's waarmee ik in herhaling wilde. Echter de herhalingen waren mij tegenvallen. Ik had niet eens de minste beleving als de eerste beleving. Wellicht verwacht ik teveel. Ze zeggen ook niet voor niets dat je het bij een hoogtepunt moet laten.  ;D

Er is een aantal dames waar ik veel hoogtepunten mee heb gehad  ;D
Maar ja....je moet die dames ook blijven boeien he....... :lol_hitting:

De dames horen mij te boeien, ik betaal tenslotte  ;D

Uiteraard maar de 'liefde' moet wel van 2 kanten komen.  ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke