Auteur Topic: Melissa(Roemeens)  (gelezen 6681 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Melissa(Roemeens)
« Gepost op: 5 juni 2015, 20:17:01 »
Melissa is 3 weken in Duitsland en iets korter nog in oceans.* Melissa is Roemeens,1.56m, cup 75b, ze heeft lang zwart haar, een zongebruinde huid, normaal postuur met een heel klein buikje. Ze heeft een tattoo van een kroon in haar nek, bij haar sleutelbeen en op de binnenzijde van haar pols. Ze heeft een piercing in de linkerkant van haar neus. Ze spreekt een klein beetje duits en engels. Ze deed heel erg enthousiast mijn ballen likken en ze zoog ze helemaal naar binnen. Ze deed dit erg stevig en ik heb haar hierin moeten afremmen. Ze schrok ervan de schat toen ik haar zei het zachter te doen.Eierlikken zeer hard heb haar moeten afremmen. TZ deed ze veelvuldig en ze gebruikte hier heel haar tong bij. Ik heb haar heerlijk met condoom in cowgirl,missionaire en doggy geneukt. Ik ben in doggy klaargekomen. PZC veel inzet en wild maar mocht met iets meer zuigkracht. Melissa is een erg lieve meid die je het naar de zin probeert te maken en een zeer goede service geeft. Vingeren en FT horen niet tot haar servicepakket. Haar beffen mag wel. Ze heeft een heerlijk poesje.