Auteur Topic: Aarschotstraat 172, Eva  (gelezen 63394 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest221

  • Gast
Aarschotstraat 172, Eva
« Gepost op: 27 december 2010, 17:19:56 »
Nog een klassieker...de rondborstige en speelse Eva...
Frisse, niet al te grote meid, niet bepaald knap maar ook niet lelijk (weelderige bos krullen) met een bozem om u tegen te zeggen!
En dat weet ze, want ze biedt hem constant aan. Je mag er meespelen, in bijten op knabbelen... Een waar plezier.
Ze doet haar best om het allemaal op een GFE te laten lijken, maar voor mij lag het er allemaal een beetje te dik bovenop.
Het was een leuke ervaring om die borsten eens goed onder handen te nemen, maar verder was de seks en het pijpen eerder zwak.
Maar het is zeker één van de 'must have done's' van de Aarschotstraat.
PS: ze zit meestal op een barkruk achteraan in de bar

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 144, Eva
« Reactie #1 Gepost op: 22 september 2013, 17:33:30 »

 

[box title=EVA]
Land:             BULGARIJE
Taal:              FRANS, ENGELS, BULGAARS
Leeftijd:         25-30
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Normaal
BH:                 C cup, siliconen
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Blond
Haarlengte:    Halflang krullend
[/box]

[box title=DIENSTEN]
 PMC NMC  Likken Vingeren GFE
[/box]

[box title=extra info]
Dagshift.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 25 september 2013, 00:47:01 door mechelen »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 144, Eva
« Reactie #2 Gepost op: 22 september 2013, 18:09:26 »
Eva. Mijn eeuwige nummer 1 in de Aarschotstraat ;D. Nu is het al enkele maanden geleden dat ik haar nog eens bezocht heb, maar ik ben in de loop der jaren al tientallen keren bij haar binnen geweest. Elke keer opnieuw waren het topervaringen. Ze kan uitstekend pijpen, ze heeft zalige silli borsten om mee te spelen en je kan heel lekker met haar neuken. Haar krullen heeft ze enkele maanden geleden wel ingeruild voor sluik haar.

Nu ik over haar schrijf, krijg ik direct terug zin in haar se. Ik zal dringend nog eens naar de A-straat moeten trekken! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 144, Eva
« Reactie #3 Gepost op: 22 september 2013, 18:14:31 »
Eva. Mijn eeuwige nummer 1 in de Aarschotstraat ;D. Nu is het al enkele maanden geleden dat ik haar nog eens bezocht heb, maar ik ben in de loop der jaren al tientallen keren bij haar binnen geweest. Elke keer opnieuw waren het topervaringen. Ze kan uitstekend pijpen, ze heeft zalige silli borsten om mee te spelen en je kan heel lekker met haar neuken. Haar krullen heeft ze enkele maanden geleden wel ingeruild voor sluik haar.

Nu ik over haar schrijf, krijg ik direct terug zin in haar se. Ik zal dringend nog eens naar de A-straat moeten trekken! 8)

Trekken???  :040:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 144, Eva
« Reactie #4 Gepost op: 22 september 2013, 18:18:58 »
 ;) De voorbije maanden heb ik btw wel degelijk veel meer in de A-straat afgetrokken dan me lief is. Als ik er niks naar mijn zin vind, eindig ik meestal aan de peepshows en... :pica En tja: de voorbije maanden heb ik er zelden iets naar mijn zin gevonden.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tauren

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 144, Eva
« Reactie #5 Gepost op: 29 januari 2014, 20:41:14 »
Vandaag hier is binnen gegaan en dat was zeker in orde. Mijn vaste adres, Dora , heeft concurrentie denk ik ;) Aangezien verandering van spijs doet eten  :))

Ben normaal niet voorstander voor siliconen borsten maar je mag er zo mee spelen dat het toch leuk speelgoed is :tietjes

Prijs/kwaliteit zeker een aanrader , echt wel GFE maar natuurlijk is dit beetje gespeeld. Maar de meisjes zitten er voor het geld. Geen gezeur gehad voor extra geld als je van positie wilt wisselen en je mag overal aankomen dus zeker een aanrader.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 144, Eva
« Reactie #6 Gepost op: 29 januari 2014, 20:47:19 »
Werkt Eva nog altijd met de dagshift (6u-18u)? Want op een ander forum meldde iemand dat ze tegenwoordig later werkt (18u-3u).

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tauren

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 144, Eva
« Reactie #7 Gepost op: 30 januari 2014, 08:42:15 »
Ben om 17:30 geweest en was haar laatste klant. Maar er zaten daar 3 blondjes

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 144, Eva
« Reactie #8 Gepost op: 30 januari 2014, 09:05:28 »
Ben om 17:30 geweest en was haar laatste klant. Maar er zaten daar 3 blondjes

Bedankt voor de feedback! Dan zal ik binnenkort in de vroege namiddag nog eens in de A-straat moeten passeren. Ik 'bezondig' me normaal gezien niet meer aan raamprostitutie, maar voor dit schatje, maak ik graag nog eens een uitzondering. Zij is jarenlang, samen met Albanese Aida/Mira, 1 van mijn absolute favorietjes van de A-straat geweest.

Voor de zekerheid. De blonde Eva waar ik over spreek:
-werkt al vele jaren in Brussel
-is een kleintje
-had vroeger wilde krullen, maar de laatste keer dat ik haar gezien heb, had ze blond, sluik haar
-is niet slank, maar zeker ook niet dik te noemen
-heeft een lief gezichtje
-heeft mooie, blauwe (?) ogen
-heeft een mooie, zachte silli C-cup
-heeft een lekkere, volle kont
-heeft een tramp stamp op haar onderrug
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 144, Eva
« Reactie #9 Gepost op: 30 januari 2014, 09:05:37 »
Ben om 17:30 geweest en was haar laatste klant. Maar er zaten daar 3 blondjes

Dat dacht ik al. Op het andere forum zullen ze zich van blondje vergist hebben...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 144, Eva
« Reactie #10 Gepost op: 30 januari 2014, 09:11:18 »
Ben om 17:30 geweest en was haar laatste klant. Maar er zaten daar 3 blondjes

Dat dacht ik al. Op het andere forum zullen ze zich van blondje vergist hebben...

Dat vermoedde ik ook al. In al die jaren dat ik haar ken, heeft Eva nooit 's avonds/ 's nachts gewerkt. Ze heeft mij ook altijd gezegd dat dat niks voor haar is.

Maar... ik zal voor de zekerheid binnenkort nog eens naar Brussel trekken en met eigen ogen en Piet controleren of Eva inderdaad nog steeds met de dag op 144 werkt ;D :pompe
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 144, Eva
« Reactie #11 Gepost op: 2 februari 2014, 18:53:53 »
Ben om 17:30 geweest en was haar laatste klant. Maar er zaten daar 3 blondjes

Dat dacht ik al. Op het andere forum zullen ze zich van blondje vergist hebben...

Dat vermoedde ik ook al. In al die jaren dat ik haar ken, heeft Eva nooit 's avonds/ 's nachts gewerkt. Ze heeft mij ook altijd gezegd dat dat niks voor haar is.

Maar... ik zal voor de zekerheid binnenkort nog eens naar Brussel trekken en met eigen ogen en Piet controleren of Eva inderdaad nog steeds met de dag op 144 werkt ;D :pompe
Ik kan bevestigen dat deze dame nog tijdens de dag werkt op nr 144. Ik heb ze afgelopen donderdag nog gezien.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 144, Eva
« Reactie #12 Gepost op: 2 februari 2014, 19:43:42 »
Ben om 17:30 geweest en was haar laatste klant. Maar er zaten daar 3 blondjes

Dat dacht ik al. Op het andere forum zullen ze zich van blondje vergist hebben...

Dat vermoedde ik ook al. In al die jaren dat ik haar ken, heeft Eva nooit 's avonds/ 's nachts gewerkt. Ze heeft mij ook altijd gezegd dat dat niks voor haar is.

Maar... ik zal voor de zekerheid binnenkort nog eens naar Brussel trekken en met eigen ogen en Piet controleren of Eva inderdaad nog steeds met de dag op 144 werkt ;D :pompe
Ik kan bevestigen dat deze dame nog tijdens de dag werkt op nr 144. Ik heb ze afgelopen donderdag nog gezien.

Bedankt voor de info! Dan zal ik binnenkort nog eens 'goeiedag' moeten gaan zeggen! ;) :pompe ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 144, Eva
« Reactie #13 Gepost op: 4 november 2015, 11:11:48 »
Daarnet nog eens bij Bulgaarse Eva binnen gestapt.

Ik ken haar ondertussen al bijna 7 jaar, maar ze is nog geen sikkepit veranderd tov haar begindagen. Ze heeft nog steeds dat iets vollere figuur, die mooie silli C, die blonde krullen en die melancholische, blauwe ogen.

De overall service was vandaag goed zonder meer. In een saunaclub zou ik er een 6,5/10 aan geven, er rekening mee houdend dat ik me in de A-straat bevond, krijgt Eva een 8,5/10.

TZ beperkte zich tot voorzichtige zoentjes. De pijpbeurt (met condoom) was uitstekend als vanouds en tijdens het pijpen mocht ik lekker met Eva haar borsten en poes spelen. Het neuken in 3 standjes (cowgirl, missio en hondjes) was oké: ik mocht zacht en hard te werk gaan, maar Eva deed vandaag jammer genoeg niet echt goed mee.

Ik ben traditioneel tijdens hondjes klaargekomen, heb ff nagepraat (Eva trekt in december voor een maand naar Bulgarije) en heb de kamer na exact 20 minuten tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar: aangezien ik tegenwoordig zelden zin heb me aan nieuwe meiden te wagen in de A-straat wegens een te groot risico op een fiasco, zal ik, telkens de nood heel hoog is, en Eva beschikbaar is, waarschijnlijk voor haar kiezen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 144, Eva
« Reactie #14 Gepost op: 20 oktober 2016, 14:40:48 »
Nog steeds aanwezig. Vandaag op nummer 142.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum