Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Eva (Roemeense)

(1/5) > >>

KanariePiet:
Ik heb vandaag in PE een eerste keer gekamerd met Roemeense Anna.

Anna is 24 jaar jong, heeft lang zwart haar, een mooi gezicht en mooie, bruine ogen waar je in kan verzinken. Ze is 1,57m klein, slank, heeft een leuke A-cup en een lekkere, strakke kont. Geen piercings of tattoo's.

Presales waren gemiddeld. We hadden een leuk gesprekje, maar Anna bleef afstandelijk. Toen ze ineens ook nog zei dat ze honger had en eigenlijk iets wou eten, dacht ik dat het niet ging goed komen. Dat zeg je toch niet als je met een klant aan het presalen bent!?*

Aangezien Anna op dat moment echter de enige meid was die me fysiek interesseerde, heb ik haar toch maar een sleutel laten halen. En dat heb ik me niet beklaagd!

Het tongzoenen was me iets te voorzichtig, maar de daaropvolgende pijpbeurt was uitstekend.*

Eens Piet op oorlogssterkte was, voorzag Anna hem van een condoom en besteeg ze hem. De cowgirl was super! Anna ging stevig tekeer en bleef maar gaan. Het is dat ik haar heb aangegeven van standje te willen wisselen, of ze was nu waarschijnlijk nog bezig.*

Toch maar van standje gewisseld en over een intieme missio tot bij hondjes beland. In doggy mocht ik ook lekker mijn ding doen en vlak voor het half uur verschoot ik voor de eerste maal dit jaar mijn zaadjes in PE ;D.

Nog 5 minuutjes nagepraat, waardoor we het half uur nipt gepasseerd zijn, maar dat was geen probleem voor Anna: ze heeft me braafjes 50€ aangerekend.

Herhalingsgevaar met deze mooie mooie, kleine meid: groot 8)!

Tjeppah:
Anna is 24 Jr, Roemeens en1.55m groot. Ze heeft geen tattoos en ook geen piercings.*Ze heeft cup 65a en grijs/groene erg mooie ogen. TZ een beetje voorzichtig maar wel goed.* PZC op een aparte gevoelige manier maar ze kreeg mijn pik niet hard. Ik verwacht dat dit meer door mij kwam dan door Anna. De warmte op de kamer, de stress van de afgelopen weken en de drukte op het werk zaten nog teveel in de weg om optimaal te kunnen ontspannen en genieten. Ik heb haar lekker in de 3 meest bekende standjes geneukt. Het was een mooi gezicht om te zien hoe ze me in cowgirl neukte. Ze ging een beetje scheef op me zitten. Eerst zonder glijmiddel maar daarna had ze toch wat glijmiddel nodig. Haar in doggy heel hard mogen nemen en diep kunnen stoten. Ik ben in deze positie dan ook met een knal klaargekomen.

KanariePiet:
Nog steeds in PE. Nu lichtere blond-bruine haren.

KanariePiet:
=> Babylon. Artiestennaam is nu Eva.

Taylor:
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie