Auteur Topic: Mary  (gelezen 9239 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Mary
« Gepost op: 19 juni 2015, 11:18:29 »
[box title=Mary]
Land:             Macedonië
Taal:              Duits (beetje Engels)
Leeftijd:         23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,68m
Model:            slank
BH:                 75B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Knuffelen Strelen Zoenen TZ PZC NMC Likken 69 Vingeren GFE kontje likken (passief) FT
[/box]
[box title=pro en contra]
+: niet opdringerig, normaal in de omgang
[/box]
[box title=extra info]
Mary heeft linkszij een engelenfiguurtatoe (zwart-wit) en op haar rechterbeen een bloem (kleur, zachte kleuren). Ze is mooi (zonnebank)bruin, heeft een lekkere kont en bruine ogen.

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

 :douchen
[/box]
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Mary
« Reactie #1 Gepost op: 20 juni 2015, 12:07:20 »
Mary is zeer attent, lief, normaal in de omgang (pronkt niet met haar schoonheid in het rond met de neus omhoog en loopt vaak topless rond. Toch, ja toch, is ze erg professioneel bezig. De aanpak is professioneel maar professioneel in de man zijn voordeel. Je zal er in elk geval niet de randjes bij moeten proberen af te lopen. Ze weet knap hoe ze een man rond haar vinger moet winden, op moet winden.

Eerder op de dag had ik een geweldige knappe dame gezien en ik dacht ze vanuit de tuin binnen te zien staan. Ik wenkte haar dus. Zij wenkte mij. Ik hield voet bij stuk en ze kwam bij me zitten in het zonnetje. Bleek dus een andere dame te zijn. Mary dus.

Omdat het nog te vroeg was om al te gaan kameren, hielden we het bij een erg leuk onderhoudend gesprekje. Zo kwam ik onder andere te weten dat ze nog maar een jaar in Harmony werkt en haar vorige werkplek het schipperskwartier in Antwerpen, achter de ramen, was. Ik verklapte dat ik van die kanten ben. Nu kon ik niet anders dan alvast eens polsen naar haar services. Verbaast was ik toen ze zelf zij (ze begreep dus direct waar ik heen wilde) dat dit niet het schipperskwartier is maar Harmony-Duitsland. Zoenen, tongzoenen, GFE, beffen.... Alles zit in haar pakket, vertrouwde ze me toe. Ik heb ze dan beleefd duidelijk gemaakt dat ik eerst nog wat van de zon wou genieten in de prachtige tuin en haar later zou komen opzoeken. Ze drong niet verder aan.

Op kamer zou blijken dat niets gelogen was. Mary knuffelt graag, houdt van lieve strelingen, zoent en tongzoent graag, veel en goed en nam er zelf het initiatief toe, 69, beffen, kontje likken, geen probleem en vingeren daar vraagt ze zelf om (echter liever niet te veel vingers). PZC is zeer goed, zeer sensueel en met veel gevoel en inbreng. NMC is ook zeer goed, doet actief mee en speelt met haar clitoris tijdens rodeorit. De rodeorit was geweldig, hoewel ze eerst aangaf dat dat niet haar favoriete standje is. Ik schat haar niet van de luie kant in, het zal dus werkelijk wel zo zijn maar om de man te plezieren laat ze dat dan toch niet merken als je er dan toch om vraagt. Dat is ook professionaliteit. Daarna wou ze op z'n hondjes. Dat is absoluut niet mijn favoriet standje (heeft erg weinig met GFE te zien) maar ik weet dat vele vrouwen dit standje erg graag hebben en dus gunde ik haar dat graag. Eerlijk gezegd werd mijn lul een beetje slapper ervan. Tijd dus om over te gaan in missio. Op slag werd hij weer helemaal stijf. Zeer sensueel gevreeën, zo kan je het wel stellen. Tijdens het penetreren ook zoenen en tongzoenen.

Meestal weet ik het wel heel zeker dat een dame niet is klaargekomen maar een spel speelde. Soms twijfel ik of ze dan toch niet zou zijn klaargekomen. Met Mary was ik er zo goed als zeker van dat ze zelf een hoogtepunt heeft gehad, nog voor mij.

Mary is correct in de tijd.

Eigenlijk sta ik maar van 1 ding versteld. In het schipperskwartier wordt (95 %) niet getongzoend, bijvoorbeeld. Hoe komt dat toch? Onderlinge afspraken waar de dames zich vrij strikt aan houden? Zo'n dame komt dan in Duitsland-Harmony (Mary) terecht en alles kan. Dat wil toch zeggen dat ze het zelf ook liever met alles heeft want in Harmony geldt helemaal geen minimumservice van de club uit. Ook dames zat daar die niet zoenen  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Mary
« Reactie #2 Gepost op: 20 juni 2015, 12:55:40 »

.... en haar vorige werkplek het schipperskwartier in Antwerpen, achter de ramen, was.

Eigenlijk sta ik maar van 1 ding versteld. In het schipperskwartier wordt (95 %) niet getongzoend, bijvoorbeeld. Hoe komt dat toch? Onderlinge afspraken waar de dames zich vrij strikt aan houden? Zo'n dame komt dan in Duitsland-Harmony (Mary) terecht en alles kan. Dat wil toch zeggen dat ze het zelf ook liever met alles heeft want in Harmony geldt helemaal geen minimumservice van de club uit. Ook dames zat daar die niet zoenen  :douchen .


Ik sta hier niet van versteld ....
Neen, concurrentie, anders prijst ze zichzelf uit de markt in een saunaclub .... het beste bewijs daarvan is, ondanks dat je (terecht) schrijft dat er helemaal geen minimumservice geldt in Harmony van de club uit .... wel van de klanten uit.
Je begrijpt toch goed genoeg dat ze een kamer met jou op haar mooie buik had kunnen schrijven indien ze raamservice zou aanhouden.
Dus echt geen kwestie van dat ze liever met alles heeft - jij droomt soms sef  ;D  - maar dat ze anders klanten kwijt speelt.
Het verschil tussen ramen en een saunaclub wat betreft het zoenen?
Die kan jij ook wel verzinnen; een meid die zoent in het skw (andere ramen) trekt extra klanten, een dame die niet zoent in een saunaclub, prijst zichzelf uit de markt.
Meer moet je er niet achter zoeken dan centjes verdienen  ;) , dat ze graag met klanten zoent .... ja ja ... als ze daarmee geld verdient, anders zal ze wel met haar vriendje tongen, niet met hoerenlopers


Ik sta hier van versteld ....

Meestal weet ik het wel heel zeker dat een dame niet is klaargekomen maar een spel speelde. Soms twijfel ik of ze dan toch niet zou zijn klaargekomen. Met Mary was ik er zo goed als zeker van dat ze zelf een hoogtepunt heeft gehad, nog voor mij.

Dat een ervaren rot als jij bent daar nog in gelooft .... terecht ... dat hoogtepunt heeft ze nog voor jou gehad, vooraleer ze naar de club ging die dag  :lol_hitting: ;D
Indien we ze tegenkomen op straat, sef, en ik schrijf WE, gunt ze ons geen blik, en in een saunaclub gaat diezelfde meid liggen sidderen van genot van onze (lees uw) befkunsten en onze (lees: mijn) neukkunsten?  :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Mary
« Reactie #3 Gepost op: 20 juni 2015, 13:34:17 »
Weer een wijze les maar af en toe mag een mens toch eens dromen, afdwalen...  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Mary
« Reactie #4 Gepost op: 20 juni 2015, 13:50:15 »
Weer een wijze les maar af en toe mag een mens toch eens dromen, afdwalen...  :douchen .
Weet je toevallig wat haar artiestennaam in het schipperskwartier was?  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Mary
« Reactie #5 Gepost op: 20 juni 2015, 14:03:21 »
Niet gevraagd.  Misschien dezelfde?  Herken je ze dan niet  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Mary
« Reactie #6 Gepost op: 20 juni 2015, 18:39:08 »
Niet gevraagd.  Misschien dezelfde?  Herken je ze dan niet  :douchen ?
Neen, ik kijk niet naar andere vrouwen  :pica ;D
'k Zou begot neit weten wat het is, maar Bema en bet(d)weter, die moeten haar vanzelfsprekend kennen, ik wacht tot de heren uit hun lenteslaap komen en ons hier verlossen ....  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal