Auteur Topic: Waarom vaak bezoek DVP noodzakelijk is om uw wensen vervuld te zien worden?  (gelezen 8433 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Waarom gaan de meeste mannen naar de prostitutie om hun bijzondere wensen verwezenlijkt te zien?

Die vraag stel ik me wel eens.  Nogal wiedes dat je dat doet als je single bent.  Eigenlijk toch helemaal niet zo logisch als je een vriendin/vrouw hebt.  Van deze laatste categorie had ik eens graag het antwoord geweten.  Ik kan er mij wel iets bij voorstellen natuurlijk.  Je partner wil die dingen niet doen of jullie praten niet over seks/seksuele verlangens/fantasieën of je vriendin is niet die stunner.  Zelf ben ik single en vooral dat laatste speelt ook bij mij.  Plasseks, om nu maar even wat te noemen, vind ik enorm geil maar dan ook alleen maar met een DVP die ik een stunner vind.  Anders vind ik het maar vies.  (Gewone seks daarentegen, ach mag dan best een GND-type zijn.)  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Waarom vaak bezoek DVP noodzakelijk is om uw wensen vervuld te zien worden?
« Reactie #1 Gepost op: 3 juli 2015, 11:25:35 »
Mevrouw KanariePiet heeft destijds samen met onze tweede zoon haar libido uit haar lichaam geduwd. Ik kan het aantal keren dat we de voorbije 5 jaar sex hebben gehad net op mijn 2 handen tellen. De laatste keer dat we sex hebben gehad, dateert ondertussen al weer van meer dan een jaar geleden. We hebben alles geprobeerd om haar lust terug aan te zwengelen, maar helaas: weg is weg.

Vroeger wist mevrouw KanariePiet niet dat ik DVP's bezoek. Ondertussen wel. Ik was het beu om voortdurend het risico te lopen betrapt te worden en zij had er ondertussen al lang alle begrip voor dat het zo (een leven zonder sex) voor mij niet verder kon.

Het is zo simpel als wat: mijn DVP-bezoekjes redden mijn huwelijk.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Waarom vaak bezoek DVP noodzakelijk is om uw wensen vervuld te zien worden?
« Reactie #2 Gepost op: 3 juli 2015, 11:31:07 »
Om de simpele reden dat ik geen zin heb in het voorspel .....
Ik verklaar me nader:
- waarom zou ik uren ergens gaan hangen, een knappe stoot het hof proberen te maken, honderden euri investeren, en geeneens weten dat ik ze daadwerkelijk mee in bed krijg
- terwijl je dan nog eens het risico neemt dat je er slechte sex mee hebt
- terwijl ej er dan nog eens gezeik bij krijgt van .... jij wil enkel sexxx ...


Ik ga op zoek, nadat ik het restaurant heb betaald  (de inkom in een saunaclub), ik kies, heb sex met de knapste stoten van deze planeet, betaal de schade, en een uur later neuk ik in haar bijzijn een nog knappere stoot.
Tenzij je een mes in de rug wil, of een perperdure scheiding wil .... betaal voor sexxx


Sexxx is namelijk een drift, een verlangen, en al de rest ... huis, tuin, kindjes .... been there, done that, ze mogen mijn portie echt aan fikkie geven....


Ow, ik ben single, maar dat is nu net de reden dat ik single ben, omdat ik wel het kutje wil en de 2 borsten, maar die hersenen met de vreemde kronkels wil ik er niet bij, en al zeker dat gezeik en gezaag niet .... doe dit ... doe dat ... doe dit ... doe dat .... geld opdoen .... koppijn .... zagen .... geef mij maar de restaurants waar ik ook kan neuken, als ik de kamer af kom kunnen ze niet meer zagen, en tijdens de kamergang ook niet,  ant dat is een teken dat ik iets niet goed doe .....
Foots zei altijd .... als een dame te veel praat op kamer, is dat een teken dat er iets niet in haar mond zit dat er hoort in te zitten .... :lol_hitting:

Fetish .... ja graag .... fantasietjes .... ja graag, maar als ik een lief zou zoeken zou het eentje zijn die mijn fetish deelt ..... een lief zoeken voor mij .... ga terug naar mijn eerste paragraaf hier
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Waarom vaak bezoek DVP noodzakelijk is om uw wensen vervuld te zien worden?
« Reactie #3 Gepost op: 3 juli 2015, 11:32:56 »
Ah ja. Nog enige verdere duiding: ik ken mevrouw KP al sinds zij 19 jaar was. De eerste 8 jaren dat ik haar kende (waarvan we btw slechts 3 jaar als koppel samen waren, maar ook periodes daar buiten neukten), neukten we als konijnen, tot 5 keer per dag. Alles kon, alles mocht, tot een dikke dildo in haar kont en tegelijkertijd mijn vuist in haar poes toe. Des te onwaarschijnlijker dat die bloedgeile meid van destijds al op haar 27(!) alle lust is kwijt geraakt. Maar ja. Het is wat het is...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Waarom vaak bezoek DVP noodzakelijk is om uw wensen vervuld te zien worden?
« Reactie #4 Gepost op: 3 juli 2015, 16:34:24 »
Ah ja. Nog enige verdere duiding: ik ken mevrouw KP al sinds zij 19 jaar was. De eerste 8 jaren dat ik haar kende (waarvan we btw slechts 3 jaar als koppel samen waren, maar ook periodes daar buiten neukten), neukten we als konijnen, tot 5 keer per dag. Alles kon, alles mocht, tot een dikke dildo in haar kont en tegelijkertijd mijn vuist in haar poes toe. Des te onwaarschijnlijker dat die bloedgeile meid van destijds al op haar 27(!) alle lust is kwijt geraakt. Maar ja. Het is wat het is...

kp ze is denk ik gewoon op je uitgekeken  :17:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Waarom vaak bezoek DVP noodzakelijk is om uw wensen vervuld te zien worden?
« Reactie #5 Gepost op: 3 juli 2015, 16:38:09 »
Ah ja. Nog enige verdere duiding: ik ken mevrouw KP al sinds zij 19 jaar was. De eerste 8 jaren dat ik haar kende (waarvan we btw slechts 3 jaar als koppel samen waren, maar ook periodes daar buiten neukten), neukten we als konijnen, tot 5 keer per dag. Alles kon, alles mocht, tot een dikke dildo in haar kont en tegelijkertijd mijn vuist in haar poes toe. Des te onwaarschijnlijker dat die bloedgeile meid van destijds al op haar 27(!) alle lust is kwijt geraakt. Maar ja. Het is wat het is...

kp ze is denk ik gewoon op je uitgekeken  :17:

Dat weet ik wel zeker van niet. Anders was ze al lang weg. Ze voelt zich fysiek gewoon niet meer aangetrokken tot mannen (of vrouwen). Haar libido is simpelweg verdwenen. Waarom? Niemand weet het, zelfs de psychiaters, psychologen, sexuologen en relatietherapeuten niet...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum