Auteur Topic: Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)  (gelezen 89369 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 3 september 2018, 19:50:56 »
De 3 vuldigheid was present en hoe !   :pica22
Ik heb er 2 gezien.    De linkse -waarvan ik de naam niet meer weet- heeft aan haar boobs laten werken.

k denk dat er veel gewattsapped of smsed zijn.     Ik heb geen tossende mannen opgemerkt    :lol_hitting:

Aan de overzijde was Gabriella ook present, volgens haar zeggen is er niets aan haar borsten gewijzigd.   Ze vindt dat ze enkele kilotjes bijgekomen is tijdens haar verlof.   Ze is terug om workouts te doen om terug haar gewicht in evenwicht te brengen.    :lol

Doc


Offline steviepersy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 8 september 2018, 11:57:00 »
deze Julia heb ik denk ca. 3 maanden geleden 'gedaan' ze was er met naambordje en rustig achter het raam, niet zoals die 2 andere gypsies die zo actief proberen te ronselen om je binnen te krijgen. Al met al leuke meid, ietwat zakelijk, maar schone strakke kamer boven achter. Alleen zag pas op haar kamer dat ze een koortslip had, en dat begrijp ik nu als ik zo de recensies lees over onveilige seks. Daar ben ik toch beducht op om iets op te lopen waar ik niet op zit te wachten.

Haar dienstverlening was verder goed en geil te noemen, daarover geen klachten, looks prima, en ze had toen al grote borsten, geen idee hoe groter die dan nu moeten zijn als die nog een x vergroot zijn, mijn inziens niet nodig.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 21 oktober 2018, 11:03:02 »
Vrijdagavond omstreeks 20 u even een praatje gemaakt (ikke niet, maar Bema) met deze wel heel erg lieve en knappe stoot ....
Ze trekt me nog veel meer aan nu we haar gezien hebben in "burgeroutfit"
Wat een lief meisje .... iets voor onze Bema en we gaan dan ook een dezer dagen een recensie lezen van hem ....
Hij staat zo geil als een oude stier om haar te bespringen  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 21 oktober 2018, 20:36:56 »
Ze trekt me nog veel meer aan nu we haar gezien hebben in "burgeroutfit"
Wat een lief meisje .... iets voor onze Bema en we gaan dan ook een dezer dagen een recensie lezen van hem ....
Hij staat zo geil als een oude stier om haar te bespringen  ;D
Awel, dat kan ik goed begrijpen. Ik heb net eenzelfde gevoel met o.a. Sara en Rushi die ik een aantal keren in hun burgeroutfit ben tegengekomen en waar ik dan een praatje mee gemaakt heb. Dat werkt erotiserend vind ik. Het moet niet altijd half bloot zijn. Een knap kontje in een aanpassende jeansbroek, ik zou er zo langs boven mijn hand in schuiven  :kissass ;D

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #19 Gepost op: 25 oktober 2018, 09:45:20 »
Nummerke 38 is voor mij een bijna vaste wekelijke stop. Een van de "zusjes" mag mij dan lekker verwennen. Ik moet zeggen dat ik een voorkeur heb voor Julia. Misschien niet de knapste maar ze levert wel het beste werk.
Bij mijn laatste bezoek was het weer koekenbak, binnenkomen en gelijk dik tongen en aan de wasbak zat ze op haar knieën mijn kont al uit te lebberen, geil zeg!
Nadien me omgedraaid en haar diep in haar keel geneukt. Ik was zo geil als een hengst en al binnen een paar minuten kwam ik diep in haar keel klaar. Ze zei nadien dat ze niet eens hoefde te slikken ik spoot het zo in haar slokdarm.
Nadien even uitgepuft en weer hard gepijpt en uiteindelijk later nog heerlijk in d'r strakke kont klaargekomen.
Ik vind de drie "zusjes" er goed uitzien met hun nieuwe dikke tetters  :movingtits, wat mij betreft kunnen ze nog een maatje groter, ik vind het gewoon geil die slanke strakke lijfjes met zo'n grote dikke silli's erop.

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #20 Gepost op: 25 oktober 2018, 14:28:18 »

Ik vind de drie "zusjes" er goed uitzien met hun nieuwe dikke tetters

Flory heeft nog steeds hetzelfde paar prammen als voor hun verlof hoor.
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #21 Gepost op: 25 oktober 2018, 18:00:24 »

Ik vind de drie "zusjes" er goed uitzien met hun nieuwe dikke tetters

Flory heeft nog steeds hetzelfde paar prammen als voor hun verlof hoor.
Das het nadeel van meisjes he, nen tiet blijft nen tiet. Als je als man daar voorbij loopt, krijg je vanzelf een penisvergroting, zonder dat daar siliconensiroop bij te pas komt  ;D ;D ;D

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #22 Gepost op: 5 november 2018, 17:53:31 »
Julia en haar "zusjes" Maria en Flory zijn vanaf morgen voor acht dagen met vakantie !
« Laatst bewerkt op: 5 november 2018, 18:00:25 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #23 Gepost op: 14 november 2018, 18:02:18 »
Het drietal en de overburen Gabriela en Betty (beiden SS47) zijn, zoals beloofd, terug op de afspraak !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #24 Gepost op: 9 december 2018, 15:36:21 »
Is Julia al terug op post, bet(d)weter?  Onze Bema smacht naar haar  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #25 Gepost op: 9 december 2018, 17:31:42 »
Nee, Julia is nog niet terug; ook vandaag was ze afwezig ! :017: :017:
« Laatst bewerkt op: 9 december 2018, 17:41:17 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #26 Gepost op: 25 december 2018, 10:52:46 »
er gaan geruchten dat Julia (tijdelijk) gestopt zou zijn, en het dus geen vakantie zou betreffen. Flori haar zusje doet er geheimzinnig over.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #27 Gepost op: 25 december 2018, 11:27:02 »
er gaan geruchten dat Julia (tijdelijk) gestopt zou zijn, en het dus geen vakantie zou betreffen. Flori haar zusje doet er geheimzinnig over.
Er gaan geruchten dat jij een viespeuk bent .... Bema doet er geheimzinnig over  ;D ;D ;D ;D


Julia is er momenteel niet, en of ze nu met verlof is of tijdelijk gestopt is of een rijke vent aan het leegzuigen is, of met haar naakt kutje in de Caraïben ligt te zonnen, is voor ons onbelangrijk.
Het enige dat telt is dat ze MOMENTEEL niet in het raam staat .... en onbeschikbaar is ...
Spring eens binnen bij Maria of Flori, en als ze praten over Julia, dan is dat :
1. omdat jij het hen vraagt
2. omdat die bekkies niet gevuld zijn met lul, anders kunnen ze niet praten  ;D ;) ;) :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #28 Gepost op: 25 december 2018, 11:35:28 »
maria pas gehad, die vind ik leuker in trio, Julia is mijn favoriet van die 3, maar wat het met Kerst wordt is de vraag of ik de gok neem er heen te rijden dat er wel wat zit, want mijn toppers Sylvia Villa Tinto, Cela Villa Tinto, Melissa SS 18 zijn er niet, en Gabriella vorige week nog gehad, en ik wil afwisseling, jaja ik maak het mijzelf moeilijk, en Flori is voor mij een toetje in de zin van ff kort tussendoor, mmm, en Den Haag zit ook niet veel met Kerst, daar zit ik dan maar mooi met mijn gevulde kerstballen ::)

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #29 Gepost op: 27 februari 2019, 18:47:50 »
De geruchten dat Julia definitief zou gestopt zijn, deden al enige tijd de ronde; aangezien ze nu al een drietal maanden spoorloos is, en haar "zusjes" Flory en Maria, na hun vakantie, terug aan de slag zijn (nu op SS47) zonder het gezelschap van Julia, lijkt de kans dat ze inderdaad niet meer terugkomt wel zeer reëel...
Nog even afwachten alvorens we het topic sluiten.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...