Auteur Topic: Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)  (gelezen 89374 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #30 Gepost op: 27 februari 2019, 19:32:30 »
De geruchten dat Julia definitief zou gestopt zijn, deden al enige tijd de ronde; aangezien ze nu al een drietal maanden spoorloos is, en haar "zusjes" Flory en Maria, na hun vakantie, terug aan de slag zijn (nu op SS47) zonder het gezelschap van Julia, lijkt de kans dat ze inderdaad niet meer terugkomt wel zeer reëel...
Nog even afwachten alvorens we het topic sluiten.
Ze komt wel terug, en al die geruchten (cowboyverhalen) komen steeds bovendrijven ... zo zitten mensen nu eenmaal in mekaar ....


Ik heb het altijd gezegd, en ik blijf erbij ...Julia heeft waarschijnlijk ne rijke ouwe vent gevonden en is die nu helemaal aan het leegmelken ...noem het een deketverhaaltje, ook aflopend .... en dan komt die gewoon terug werken.


Wat niet wegneemt dat je er een slotje op mag hangen, de kuisheidsgordel aan tot het lekkere hebbeding die ouwe heeft leeggemelkt, en dan zetten we haar topic met plezier terug open, zoals dat lekkere poesje  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #31 Gepost op: 28 februari 2019, 15:52:15 »
De geruchten dat Julia definitief zou gestopt zijn, deden al enige tijd de ronde; aangezien ze nu al een drietal maanden spoorloos is, en haar "zusjes" Flory en Maria, na hun vakantie, terug aan de slag zijn (nu op SS47) zonder het gezelschap van Julia, lijkt de kans dat ze inderdaad niet meer terugkomt wel zeer reëel...
Nog even afwachten alvorens we het topic sluiten.
Ze komt wel terug, en al die geruchten (cowboyverhalen) komen steeds bovendrijven ... zo zitten mensen nu eenmaal in mekaar ....


Ik heb het altijd gezegd, en ik blijf erbij ...Julia heeft waarschijnlijk ne rijke ouwe vent gevonden en is die nu helemaal aan het leegmelken ...noem het een deketverhaaltje, ook aflopend .... en dan komt die gewoon terug werken.


Wat niet wegneemt dat je er een slotje op mag hangen, de kuisheidsgordel aan tot het lekkere hebbeding die ouwe heeft leeggemelkt, en dan zetten we haar topic met plezier terug open, zoals dat lekkere poesje  ;D ;D ;D

Ik hoop dat je gelijk hebt Sexmachine. Ik heb er al dik spijt van dat ik Julia nooit bezocht heb. Ik ging liever naar haar zwartharige buurvrouw en als ik mijn zinnen dan toch op Julia gezet had was ze weer langdurig bezet. Dus dat ze maar snel terug komt zodat ik die kleine deugniet eens onder handen kan nemen !

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #32 Gepost op: 28 februari 2019, 22:29:07 »
ze is voor nu definitief gestopt vertelde Flory mij en het gaat goed met Julia, privekeuze, dus niks om zorgen voor nu over te maken, en wat de toekomst brengt dat weten we nooit zeker, topic kan nu op slot