Auteur Topic: Villa Tinto 10, Zuleika (Dom Rep)  (gelezen 37138 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Zuleika (Dom Rep)
« Gepost op: 6 juli 2015, 13:38:55 »
Afgelopen donderdag had ik afgesproken met KP naar het skw te trekken, welomstreeks 17 u.
Véél vroeger gearriveerd, het was ook zulk mooi weer.
Ik was nog geen tien meter in het skw en daar was ie dan .... op de fiets .... bet(d)weter    :happy


Omstreeks half drie zaten we (meer dan twee uur) op het terras van de Fluxxx (voorheen cafe Relaxxx)  ;D  en ik zag daar een knappe griet voorbijlopen, ttz deze trok onmiddellijk mijn aandacht  :bud


Duvel of niet, bet(d)weter zei zonder verpinken:
SOLEKA
Nichtje van Anita
Erg mooi
Ben er bij geweest en ik vond het niks


De eerste drie dingen, daar had ik wat aan, namelijk de naam en dat het een nichtje van Anita was, die is namelijk errrrrrug goed .... dat ze erg mooi was, hell yeah, maar anders keek ik er toch niet naar  :cheer:


De laatste opmerking, tja, ik luister nooit naar advies van anderen, ik heb namelijk heel andere voorkeuren als 't op sexxx aankomt.
Nog een Duveltje of twee later (voor mij een colatje of twee later, ik had namelijk al 2 Choufkes uit en voor mij is dat genoeg) trokken we het skw in.
Bet(d)weter was uiteraard geïnteresseerd in wat "rijpere" dames, en als ik het goed voorheb twijfelde hij tussen Yvonneke en zijn Ista Mi Amor, al had hij ook zin in Elena .......
Hoe ging dat verhaaltje ook alweer?
Er lopen een jonge stier en een oude stier over een Alpenweide, zien ze daar in de verte een bende koeien en kalveren staan ... zegt die jonge stier tegen die oudere: "Snel snel snel, we lopen naar beneden en knippen er eentje" .... antwoord die oude stier: "Rustig, rustig, we wandelen er op ons gemakske heen en we knippen ze allemaal"  :dance2
Enfin, ik denk dat hij ze allemaal wou, maar uiteindelijk koos hij voor Yvonneke ....
We deden een rondje of twee en die Soleka stond wel heel vriendelijk en mooi te wezen voor haar raampje.
En bet(d)weter, die vertelde me nogmaals dat hij het helemaal niets was bij hem ... want ze wilde een dildo in zijn kont duwen om te beginnen  ::) :o


Ik twijfelde niet meer en de volgende ronde die we deden stapte ik bij haar binnen, tja, welke griet duwt er nu zonder het te vragen een dildo in je kont .... ongewenste intimiteiten ... die moet ik hebben  :cheer:


En ze is verdorie mooi ... kopie kopie Anita, maar dan 10 jaar jonger, ergens vanvoren in tram 2, denk ik.... (de lichtgroene vooraan in de bus en de donkergroene achteraan  :035:  )
Bruin, jazeker, Dominikaans he, maar het getinte (moulatje), niet het donkerste soort, dus lekker gebruind, een erg mooi snoetje, lief, knap, kortom, alleen er al 20 minuten naast gaan liggen en deze oude zak is al tevreden  :laughingchick


Betaald, wasje, en dan al staand pijpen en zonder dat ik het vroeg trok ze een handschoen aan .... ging ze de ramen lappen ... neen, ze ging mijn prostaat lappen ha ha .... staand pijpte ze me, en tegelijk schoof er één vingertje in mijn goddelijke kont, en ik zuchtte zachtjes .... Soleka had het begrepen en in no time propte ze er nog een vingertje bij in, pijpte  lekker verder en met het andere handje bewerkte ze (niet zo zacht) mijn tepeltjes .... BITCH  backen


Het was intussen verschrikkelijk heet (buiten) en de airco deed zijn werk, ik kreeg stijve tepeltjes en zij ook .... maar dan wel van de koude ....
Uiteindelijk op bed beland, afwisselend heeft ze me bereden in cowgirl en gepijpt, maar steeds die vingertjes die de verdwijntruuk deden in sexxxmachine ... wat is het toch lekker om lijdend voorwerp te zijn van deze beeldmooie nicht van.
  :blonde


Uiteindelijk, na dik een half uur (ze is dus echt een nicht van Anita en legt geen enkele externe druk op om snel weg te wezen) spetterend klaargekomen terwijl ze met drie vingers haar horloge aan het zoeken was die ze in mijn kont had verstopt, al pijpend.....


Heerlijk, ze is (niet/toch) zo lief meneer....


Alweer een toppertje bij in de dag/avondshift...


Soleka werkt van een uur of drie tot een uur of drie 's nachts (wie nog ... Anita natuurlijk)
Zoals ik al eerder schreef in het algemene topic van A'pen, een trio met deze twee moet hemels zijn, en hoeft zelfs helemaalniet duur te zijn.....
Hellup,ik heb alweer een Dominikaanse bij op mijn favo-lijstje staan, dat zijn er nu al .... veel


Cindy SS
Maria SKW, SS 47/1 nacht
Raquel SKW, SS 35/3 nacht
Stefanie SKW, SS 41/2 nacht
Anita SKW, VT 10, dag/nacht
Soleka SKW, VT47, dag/nacht


das wars,


sexmachine


Een foto hebben we er niet van, maar het is zowat een kruising van de eerste foto met de tweede, maar dan een iets voller gezichtje dan de tweede .... ik snap dit zelf niet, maar hoeft dat dan ?  :lol


[attachimg=1]
[attachimg=2]
« Laatst bewerkt op: 28 september 2017, 11:56:44 door bet(d)weter »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 47, SOLEKA (Dom Rep)
« Reactie #1 Gepost op: 6 juli 2015, 15:33:24 »
Zo zie je maar, sexmachine, soms komen onze smaken toch wel echt overeen ;): Soleka is voor mij één van de allerschoonste  dames in het skw ! Alleen vraag ik mij af wie die Cindy van SS is ??????????? Heb je geen (huis)nr. ? :017: Maar ook Is(t)a blijft voor mij een "beauty", desondanks het feit dat ze nu toch wel wat te dik wordt...zie mijn verslag aldaar, later op de dag !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 47, SOLEKA (Dom Rep)
« Reactie #2 Gepost op: 6 juli 2015, 17:44:07 »
Zo zie je maar, sexmachine, soms komen onze smaken toch wel echt overeen ;) : Soleka is voor mij één van de allerschoonste  dames in het skw ! Alleen vraag ik mij af wie die Cindy van SS is ??????????? Heb je geen (huis)nr. ? :017: Maar ook Is(t)a blijft voor mij een "beauty", desondanks het feit dat ze nu toch wel wat te dik wordt...zie mijn verslag aldaar, later op de dag !
Cindy van SS was aan het wachten op jou op 30 mei ....


SS =  Schippersstraat
SS =  SixSens


Trouwens, nu ik eraan denk, Soleka kon met sprekend gemak je kleindochter zijn, technisch dan toch ... zo mooi kan je ze nooit gefrabriceerd krijgen  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30, SOLEKA (Dom Rep)
« Reactie #3 Gepost op: 7 juli 2015, 03:40:29 »
Sexmachine,  voor het geval je de weg moest kwijt zijn in het skw :lol_hitting:: Soleka staat nu op VT30, VT47 wordt nu (terug) ingenomen door één van haar "vriendinnen", de eveneens bloedmooie Dominicaanse Anna, sm'er, maar ook niet "vies" van gewone sex...

P.S. Neem me niet kwalijk als dit bericht straks al achterhaald zou zijn: Soleka verhuist wel vaak al is het dan wel altijd in VT ! :017:
« Laatst bewerkt op: 7 juli 2015, 03:47:51 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30, SULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #4 Gepost op: 8 juli 2015, 20:51:56 »
Meer duidelijkheid, wie noemt zich nu in hemelsnaam SOLEKA .... dat lijkt wel op een of andere dame die in een glazen bol aan het staren is en ons wat over onze toekomst wijsmaakt ..... u zal spoedig 50 euro armer zijn ....  ;D :lol


Nope, deze namiddag was ik daar in de buurt, en nadat zij klaar was met buurten even binnengestapt en om duidelijkheid gevraagd .... jep, ze noemt zichzelf SULEIKA .... naar deze dame misschien, staat in de top 10 aller tijden van mooiste Dominicaanse spetters  :bonken :blonde


Deze spetter noemt zich Suleika en ja, wat gegevens er dan maar bij, om de boel wat op te fleuren  ;D :movingtits














Ik heb verder NIETS mispeuterd bij haar, ik was alleen 50 euro armer toen ik haar (steeds veranderende) werkplek verliet, meteen brede glimlach om mijn lippen, en een zalig gevoel.
Ze heeft best ook een echt kinky kantje, en wat een lekker figuurtje toch, nogmaals.
Ze was nog lekkerder dan de eerste keer, goede wijn behoeft geen krans, duidelijk van dezelfde leerschool als haar nichtje Anita, overheerlijk  :cheer: :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, SULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #5 Gepost op: 28 juli 2015, 23:13:21 »
Suleika nu al twee dagen op rij op VT37 gespot; adres gewijzigd.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, SULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #6 Gepost op: 4 augustus 2015, 02:07:54 »
Nu Rosita terug is- en haar "vaste  plaats" terug heeft ingenomen- staat Suleika op VT41; adres aangepast, alhoewel ik weet dat dit waarschijnlijk maar voor even zal zijn: ze verhuist toch zo dikwijls.... :017:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, SULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #7 Gepost op: 28 januari 2016, 02:53:55 »
Deze bijzonder mooie dame is al een tijdje spoorloos, maar ik weet uit ervaring dat ze normaal gezien steeds terugkeert naar daar waar ze thuishoort, het skw ! We zijn derhalve in blijde verwachting !  :017: :035:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, SULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #8 Gepost op: 28 januari 2016, 03:57:18 »
Deze bijzonder mooie dame is al een tijdje spoorloos, maar ik weet uit ervaring dat ze normaal gezien steeds terugkeert naar daar waar ze thuishoort, het skw ! We zijn derhalve in blijde verwachting !  :017: :035:
Deze is makkelijk, even bij haar nichtje Anita binnenwippen en de vraag stellen, die weet wel waar Suleika ergens uithangt  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 25, SULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #9 Gepost op: 16 mei 2016, 22:42:20 »
En op de zevende dag schiep God de mens...; deze schoonheid moet heel zeker op de eerste rij gestaan hebben, en wat méér is: ze was een hele tijd niet te bespeuren in het skw, maar nu is ze (eindelijk) terug :035:, en wel op VT25 !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 25, SULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #10 Gepost op: 16 mei 2016, 22:44:36 »
En op de zevende dag schiep God de mens...; deze schoonheid moet heel zeker op de eerste rij gestaan hebben, en wat méér is: ze was een hele tijd niet te bespeuren in het skw, maar nu is ze (eindelijk) terug :035: , en wel op VT25 !
Potverdorie ...... de dag of de nacht?
Als 't de dag is, moet ik morgen een shift vroeger vertrekken om eens goed van bil te gaan  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 25, SULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #11 Gepost op: 16 mei 2016, 22:51:34 »
Rond 14 u. zag ik haar arriveren aan VT samen met nichtje Anita: je mag er dus vanuit gaan dat ze, net als vroeger, (en net als Anita) een deel van beide shiften (14 tot 2 u. ongeveer) "meepikt"!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 25, SULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #12 Gepost op: 16 mei 2016, 22:58:49 »
Rond 14 u. zag ik haar arriveren aan VT samen met nichtje Anita: je mag er dus vanuit gaan dat ze, net als vroeger, (en net als Anita) een deel van beide shiften (14 tot 2 u. ongeveer) "meepikt"!
Ow, dan hebben we tijd genoeg morgen om haar te bewonderen en te bekijken en zelfs te betasten ...... wat zouden we zonder jou doen, bed(t)weter, ze zijn nog maar net van slip gewisseld en het staat al op 't forum .........    :08: yourock :sign0098:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, SULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #13 Gepost op: 26 mei 2016, 21:56:06 »
Gaat de wondermooie Suleika :happy :happy dan toch gesetteld raken ? Feit is dat ze al drie dagen op rij op VT21 heeft postgevat! We volgen dit zeker op...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, ZULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #14 Gepost op: 27 mei 2016, 21:31:37 »
Ze heeft nu een plakkaatje hangen met de vermelding "Zuleika/Sexy Playgirl/Special Sexmassage". Ik keek, toen ik daarstraks haar raam passeerde, verwonderd ::) naar die tekst en Zuleika (jawel met "Z") toverde nog maar eens een brede glimlach te voorschijn...
« Laatst bewerkt op: 27 mei 2016, 23:34:51 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...