Auteur Topic: Villa Tinto 10, Zuleika (Dom Rep)  (gelezen 37081 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, ZULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #15 Gepost op: 30 mei 2016, 18:37:48 »
Bij afwezigheid van nichtje Anita heeft Zuleika nu haar plaats ingenomen ! :7505:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, ZULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #16 Gepost op: 30 mei 2016, 19:13:16 »
Bij afwezigheid van nichtje Anita heeft Zuleika nu haar plaats ingenomen ! :7505:
Dan zullen we vrijdag daar eens binnenwippen, of donderdag ... ik zal wel even en belletje geven wanneer ik er zal zijn .... als je mobieltje ooit op staat, anders zie ik je wel voorbijvlammen ...  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, ZULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #17 Gepost op: 4 juni 2016, 16:40:06 »
Donderdag deze "jongere versie van Anita" nog een keertje bezocht .... en wat blijkt, ze is dus echt een jongere versie, met dezelfde kenmerken als haar oudere nicht ....


... lief
... goedlachs
... leuk
... licht (tot zwaar) dominant  ;D


Gekozen voor het standaard instaptarief .... je mag het de dames niet te makkelijk maken soms en niet steeds hen het gevoel geven dat ze te veel waard zijn ... en naar boven, achter die lekkere stoot aan.
Ze heeft geen seconde van de tijd dat ike r was niet geglimlacht .... ongelooflijk hoe sympathiek ze is.


In tegenstelling tot de vorige keer vroeg ze nu toestemming (onder lichte dwang) om iets in de kont te proppen, en ze hield het bij twee vingers, waarna ze lekker lekker lekker pijpte en dat toch een tijdje volhield ...
Niks zo lekker als een zalige pijpbeurt en tegelijk een prostaatmassage van Zuleika te krijgen. Verder nodigt deze dame je ook uit (onder zachte dwang) om met haar Dominikaans katje te spelen terwijl ze lekker tekeer gaat en je helemaal gek maakt .... ze weet intussen na enkele keertjes waar ik wel en niet van houd, dus doe maar lekker op jong, ik zal mijn tandjes wel gebruiken en mijn lekker zuigmondje terwijl ik je verder helemaal gek maak met mijn vingertjes en speel maar lekker met mijn katje tegelijk ....


En net voordat ik zo ging ontploffen, stopt ze met de handelingen, en kruipt ze lekker bovenop ..... alweer moest ik de rem erop zetten .... wat een lekker geil schatje ....


Afgewerkt (zij mij dan) in doggy en dat mag best ruw .....


Ik kan haar ook omschrijven in één woord ..... WOW .... van deze goedlachse schoonheid kunnen veel raamdames en ook heel wat saunaclubdames wat leren ..... ik zou zeggen .... laat Anita de komende jaren nog maar wat nichtjes meebrengen .... indien ze allen dezelfde service geven voor dat standaardtarief .... doen .....


Herhalingsgevaar: geen enkel gevaar daarop, enkel zal ik er zeker nog ettelijke keren van gaan genieten, er is enkel gevaar dat het te lekker wordt   :lol :blonde
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, ZULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #18 Gepost op: 14 augustus 2017, 23:43:56 »
Zuleika moet zowat een jaar afwezig zijn geweest maar nu is deze schoonheid terug in al haar glorie. Ze heeft een nieuw kapsel en pikt, zoals eerder ook het geval was, een deel van beide shiften mee. :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, ZULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #19 Gepost op: 14 augustus 2017, 23:54:52 »
Zuleika moet zowat een jaar afwezig zijn geweest maar nu is deze schoonheid terug in al haar glorie. Ze heeft een nieuw kapsel en pikt, zoals eerder ook het geval was, een deel van beide shiften mee. :welcome:
Kijk, dat is dan weer goed nieuws, nog eentje die licht fetish uit de hoek kan komen ...
herinner ik het me niet goed dat ze een dildo tevoorschijn toverde toen jij de eerste keer bij haar binnenliep?     :lol

Die actie overtuigde mij dan weer om ze te bezoeken, en dat zou deze week wel eens op herhaling kunnen zijn  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, ZULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #20 Gepost op: 15 augustus 2017, 01:31:39 »
Klopt sexmachine, ze toverde die dildo niet alleen te voorschijn maar stak hem ook nog in mijn kont: dat was de eerste en meteen de laatste keer dat ik bij haar ben geweest, nu toch al vier jaar en vier maanden geleden...
Wat gaat de tijd toch snel !!!
« Laatst bewerkt op: 15 augustus 2017, 01:45:52 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 06, ZULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #21 Gepost op: 27 augustus 2017, 16:11:05 »
Zuleika nu al een week gespot op VT6 !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, ZULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #22 Gepost op: 1 september 2017, 17:58:16 »
Nu Flor is teruggekeerd (zie aldaar) is Zuleika verhuisd naar VT11 :laughingchick
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 05/06, ZULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #23 Gepost op: 8 september 2017, 01:47:47 »
De- naar mijn smaak in negatieve zin- fysiek erg veranderde :017:  Zuleika werkt, zoals vroeger ook al het geval was, in twee "gedeeltelijke" shiften, wat betekent dat ze van zowel de dag- als van de avond/nachtshift een graantje meepikt. Tegenwoordig kan je haar in eerstgenoemde op VT5, en in laatstgenoemde shift op VT6 treffen ! 
P.S. Ook het naamplakkaatje dat ze tijdens haar vorige passage in het skw hanteerde, is verdwenen... :017:
« Laatst bewerkt op: 8 september 2017, 02:54:25 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, ZULEIKA (Dom Rep)
« Reactie #24 Gepost op: 11 september 2017, 23:05:57 »
Nu nichtje Anita afwezig is, staat Zuleika op VT10, en dat tijdens de beide "gedeeltelijke shiften"(cfr. vorig bericht).
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Zuleika (Dom Rep)
« Reactie #25 Gepost op: 12 augustus 2018, 12:47:13 »
Zoals regelmatig gebeurt, is Zuleika al weer een tijdje spoorloos...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Zuleika (Dom Rep)
« Reactie #26 Gepost op: 2 september 2018, 17:58:05 »
Al lang niet meer gespot !
Topic gaat dus, normaal gezien, weldra op slot !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...