Auteur Topic: weinig berichten  (gelezen 7735 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pasja

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
weinig berichten
« Gepost op: 7 juli 2015, 23:36:50 »
Het valt me op dat er weinig geschreven (ook op andere sites) over ervaringen van priveontvangst. Zijn er in Duitsland zo weinig privéadressen of ligt dat ergens anders aan??Zoo graag wat leuke adresjes willen weten  in de buurt van Goch of iets verder.  Mede omdat de prijzen ook een stuk lager liggen dan in Nederland. Ben niet meer van plan om er 150 euro voor uit te geven

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
weinig berichten
« Reactie #1 Gepost op: 7 juli 2015, 23:48:48 »
Het valt me op dat er weinig geschreven (ook op andere sites) over ervaringen van priveontvangst. Zijn er in Duitsland zo weinig privéadressen of ligt dat ergens anders aan??Zoo graag wat leuke adresjes willen weten  in de buurt van Goch of iets verder.  Mede omdat de prijzen ook een stuk lager liggen dan in Nederland. Ben niet meer van plan om er 150 euro voor uit te geven
Ik denk dat we niet de oorzaak daar moeten gaan zoeken.
Mensen die richting Duitsland trekken gaan meestal wat langer en dan kies je al snel voor een sauna- of pauschalclub.
Ikzelf ga geen 150 of meer km's rijden om dan even naar een ontvangstdame te gaan, mijn ding te doen, en dan terug naar de thuishaven.



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pasja

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
weinig berichten
« Reactie #2 Gepost op: 8 juli 2015, 12:35:50 »
Ik woon maar 10 km van de grens. en het lijkt me leuk een privéadres te combineren  met een laufhaus.. vandaar die interesse.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
weinig berichten
« Reactie #3 Gepost op: 8 juli 2015, 13:17:27 »
Ik woon maar 10 km van de grens. en het lijkt me leuk een privéadres te combineren  met een laufhaus.. vandaar die interesse.

Wonen op 10km van de grens :-\. Oh wat ben ik jaloers op je!!!! ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
weinig berichten
« Reactie #4 Gepost op: 8 juli 2015, 18:56:33 »
Het valt me op dat er weinig geschreven (ook op andere sites) over ervaringen van priveontvangst. Zijn er in Duitsland zo weinig privéadressen of ligt dat ergens anders aan??Zoo graag wat leuke adresjes willen weten  in de buurt van Goch of iets verder.  Mede omdat de prijzen ook een stuk lager liggen dan in Nederland. Ben niet meer van plan om er 150 euro voor uit te geven

Ik ben een jaar geleden 1x geweest in Royal Nights in Wachtendonk geweest juist over de grens bij Venlo. http://royal-nights.com/index.php?page=contact&lang=nl
Het is een prive huis met 5 tot 10 dames, afhankelijk van de dag van de week. Ik ken de eigenaar en mocht daar eens een kijkje nemen. Zeer mooie suites met alles er op en er aan. Je waadt je in ware luxe met een dame. De bar is exotisch ingericht. Er is een danspaal aanwezig en er zijn ruime (lig)banken waar je vooraf allerlei stoute dingen mag doen. Mooie slanke dames qua optiek, service is mij niet bekend.

Zijn echtgenote runt eigenlijk deze club, staat veelal achter de bar en is sowieso optisch een aanrader  ;D. Ik kreeg de indruk dat ze zelf ook wel eens tekorten doet wegwerken  :017:

« Laatst bewerkt op: 8 juli 2015, 20:01:10 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke