Auteur Topic: Elena??  (gelezen 6197 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pasja

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Elena??
« Gepost op: 12 juli 2015, 11:51:04 »
Afgelopen vrijdags voor de verandering weer eens naar Bochum geweest. Halverwege de hoofdstraat(aan de rechterkant)viel me een klein meisje op met en mooi figuurtje. Even voorgesteld en volgens mij heette ze Elena of Ella.. Voor 40 euro deed ze tz en pzc al extra's. Een maal binnen begon ze me gelijk te zoen en sensueel te dansen. Na 3 minuten pzc begon ik haar te beffen.  Opeens stond ze op en zij dat de tijd om was en vroeg meer geld. Normaal doe ik dat niet en bood haar 10 euro aan omdat ik nog steeds niet was klaargekomen. Ze wilde perse 30 euro en ritste zowat mijn portomonai  uit de handen. Ben toen maar gegaan en met een kater de deur uitgelopen.. Dus mensen wees gewaarschuwd. ziet er leuk uit maar is puur uit voor je geld.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Elena??
« Reactie #1 Gepost op: 12 juli 2015, 12:44:48 »
Gelukkig willen de andere dames niet ons geld in eerste plaats want dan zou seks in the P6W helemaal niet leuk meer zijn  :lol_hitting:  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline pasja

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Elena??
« Reactie #2 Gepost op: 13 juli 2015, 11:39:57 »
Gelukkig willen de andere dames niet ons geld in eerste plaats want dan zou seks in the P6W helemaal niet leuk meer zijn  :lol_hitting:  :douchen.
  Deze dame wil in zo een kort mogelijke tijd zoveel geld van je aftroggelen .De meeste vrouwen geven ook van te voren aan dat de tijd bijna om is.. zij staat gelijk op en begint zich aan te kleden. Ik hoop en neem aan dat andere lezers  wel begrijpen wat ik bedoel en wat slimmer zijn

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Elena??
« Reactie #3 Gepost op: 13 april 2016, 22:41:42 »
Weet iemand het adres van deze dvp en ze er nog steeds? Anders kan het topic wel op slot.


Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.