Auteur Topic: Bianca (Roemeense)  (gelezen 13362 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Bianca (Roemeense)
« Gepost op: 18 juli 2015, 00:16:57 »
[box title=BIANCA]
Land:             Roemenië
Taal:              Matig Engels
Leeftijd:         19
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            normaal
BH:                B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      donkerblond
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Vingeren PSE (/box]
[box title=pro en contra]
+heel leuk snoetje, lekkere teenie borstjes
- héél matige service
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Bianca (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 18 juli 2015, 00:18:56 »
Ik heb daarstraks een eerste keer gekamerd met Roemeense Bianca.

Ik was al een tijdje tevergeefs op zoek naar een interessante meid en net toen ik de wanhoop nabij was, liep ik gelukkig Roemeense Bianca (19 jaar, 1,60m, lichtbruin blond haar, mooi gezichtje, normaal figuur, mooie B-cup, lekkere kont, geen tattoo's) tegen het leuke teenie lijf. Gelukkig? Nou, niet echt.

De presales waren kort. Communiceren met Bianca was quasi onmogelijk en tongzoenen was enkel mogelijk op kamer... Twijfel, twijfel, twijfel, maar Bianca haar lieve gezichtje betoverde me en ik moest en zou die leuke teenie borstjes eens stevig kneden.

Op naar een kamer dus, maar dat had ik beter niet gedaan. Tongzoenen was net als bij Roberta te beperkt, maar de pijpbeurt was wel verrassend goed. Het neuken echter: een ramp. Bianca was precies een Duracell konijntje: ze krioelde alle kanten op, waardoor het heel moeilijk was haar deftig te neuken. Cowgirl was een ramp en om het helemaal af te maken, stopte mejuffer de kamergang 3 keer omdat ze er van overtuigd was dat ik was klaargekomen. Niet dus! Kijk dan!! Dat condoom is nog leeg!!!

Enfin, puur omwille van het genot met Bianca haar lekkere tietjes te kunnen spelen, bleef kleine Piet toch op oorlogssterkte en wonder boven wonder heb ik uiteindelijk tijdens hondjes toch eens lang genoeg op een normale manier kunnen doorstoten en dat orgasme er uit kunnen persen.

25 minuten op kamer, maar veruit mijn slechtste ervaring ooit in AG/HP.

Herhalingsgevaar? Onbestaande tiens.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Bianca (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 24 juli 2015, 21:08:35 »
Visit of July 23th :

Very young rumanian girl (18 years old) in the club since only 8 days. She has no experience before.

I was seduced by her pretty forms and her nice blue eyes. Very white skin and a few kilos in excess…

She speaks only a few words in German and in English and the conversation was not easy …..

Middle level service in the room.

Positive points : preliminaries (kisses, caresses, massage), cow-girl, missionnary.
Negative points : blowjob … with condom (finaly without …after discussion), doggy too … hard for her (Why ?).

I forgive her because she’s a 18 years old beginner. 

Appreciation : she will improve.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Bianca (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 2 augustus 2015, 01:07:57 »
Een negatief advies van Kanariepiet over Bianca toen we samen twee weken geleden in AG waren. Normaal gesproken zou ik dan niet met deze dame op kamer gaan. Echter, de vorige keer al vond ik Bianca iets hebben dat mij aantrok. Bovendien heeft Kanariepiet een andere wijze van kameren dan ik. Ik vond dat ik de gok maar eens moest wagen en zelf de proef op de som moest nemen.
Ik liep in de gang zomaar tegen Bianca aan. Of anders gezegd ik werd door haar staande gehouden. Ik pakte haar vast en meteen begon ze te tongzoenen. Ze trok me mee de kino in. In het begin was het TZ wat oppervlakkig, maar dat veranderde per minuut. Haar hand verdween onder de badjas. Ik was verkocht. De presales waren in ieder geval goed!  Op de kamer toonde Bianca een hoog knuffelgehalte en ook de gevoelige locaties sloeg ze niet over. Ze pakte me regelmatig stevig en innig vast!
Pas 19 dagen DVP!!! Dát was alleen te merken bij het blasen. In het begin erg zacht, gaandeweg de kamerduur iets beter. Laat ik het een 6 geven. Ze heeft me een massage gegeven. Eerst de rug, daarna de voorkant. Bij de voorkant met wat frivole 'trekjes' ;D. Met het neuken was niets mis. Zeer gepassioneerd in cowgirl en al tongzoenend kon een oerknal niet uitblijven.
Je merkte dat ze nog maar 19 is, regelmatig kwam een lief ondeugende meisje in haar naar boven. Maar dat maakte het nou misschien juist zo leuk. Beperkt Engels, het communiceren vergt enige inspanning. Soms moet je iets twee of drie keer anders verwoorden alvorens ze begrijpt wat je zegt. Het kan wellicht nog veranderen, maar Bianca is absoluut niet van het harde werk. Woorden als lief en teder passen beter bij haar. Qua aftersales moet ze nog iets leren. Ik zat op het terras. Ze zag me zitten, glimlachte een klein beetje en verdween weer naar binnen. Een knuffel of een zoen was niet verkeerd geweest.
Ik ging met Bianca naar de kamer met het voornemen van een half uur en kwam na 2 uur volledig verrast van de kamer. Gemiddeld eindcijfer ruim voldoende tot goed. Op de onderdelen Blasen en aftersales krap voldoende en onvoldoende. Maar deze moeten nog verder worden ontwikkeld. Daar wil ik graag een 'handje bij helpen'  ;D. De onervarenheid kan je haar niet kwalijk nemen. 19 jaar en pas 19 dagen 'in het vak'.  8)

Bianca: Bruin lang haar, 75B, lengte 1,65m, maat 36, 19 jaar, Roemeense; spreekt beperkt Engels
PZC: voldoende (GOSP = 0,55M)
EL: een klein beetje
TZ: gevarieerd en diep
Vingeren: yep, naar binnen is geen probleem
Beffen: Ze geniet er (nog) ogenschijnlijk van
NMC: Cowgirl; lekker eng en zonder glijmiddel; prima
GFE: 100%
PSE: 0%
Optiek: Slank (geen lolita meisje), alles in de juiste proporties. Leuk snoetje.
Extra's: frivole massage
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: bijscholing noodzakelijk
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Bianca (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 16 augustus 2015, 10:08:55 »
Mijn tweede kamer op 14/8 was met Bianca. Louter toeval dat ik met haar op kamer belandde. Met Lena lang gekletst en gegeten. Het was dan ook mijn bedoeling om met Lena te kameren, maar mijn laksheid speelde uiteindelijk parten. No problem!

In mijn vorige recensie aangegeven dat Bianca zich nog wat moet ontwikkelen. Haar jonge leeftijd doet zijn werk schijnbaar vanzelf. Nu 1 maand in de P6. Op het terras was Bianca haar maagje aan het vullen samen met een Bulgaars maatje. Ik plaatste mij naast Bianca. Gewoon even bijkletsen. Haar Engels is in korte tijd al weer verbeterd, nog lang niet vloeiend. Het vak 'uitdagen', beheerst ze al goed. Ze ging deze keer nog een stap verder. Een trio met haar Bulgaars vriendinnetje stelde ze voor en meteen met haar hand onder de handdoek. En niet alleen wat kriebelen, nee.....meteen het aangename sjorwerk. Zoooo, die gaat lekker.
Dat triootje heb ik afgeslagen, is niet mijn ding. Maar in een duootje had ik wel goesting gekregen.
Karig tongzoenen op het terras, dat herkende ik wel van 2 weken geleden. Op de kamer ontpopten weer haar ware zoenkunsten.
Op momenten zo gek als een deur. Ik zag thuis de jeugd voor me. Exact hetzelfde. Een humor die bij die leeftijd past. Soms wat acrobatieke kunstjes, zo lenig als gummi.
Maar ze is ook een knuffelaarster. Ze kroelde heel dicht tegen mij aan. Haar blaaskwaliteiten zijn wederom toegenomen. Ze is er nog niet, een GOSP van 0,7M verdient ze al. Door haar speelse karakter onderbrak ze wat veel, er zat wel ruim voldoende variatie in.
Ze had door dat ik me prima voelde. "Gut" vroeg ze, ik zei "Nee"......"Egal". Adrem ook nog! Haar eerste Duitse woordjes zijn er ook al.
Afgemaakt in missio, in combi met stevig tongzoenen. Ze doet uitstekend mee.

Een uurtje na de kamer zat ik met Bob0808 te kletsen op het terras. Ze kwam ons vergezellen. Ze zat tegen over me en begon me weer uit te dagen. Voetje onder de tafel door enz.. Dat speelse uitdagende gedrag en guitige koppie gaat haar nog veel opleveren. Bob0808 kwam niet bij van het lachen. Die wordt gevaarlijk, zei hij meermaals. Het had dan ook niet veel gescheeld of ik was aan haar verleiding ten onder gegaan.

Een ander lingerie setje zou haar niet misstaan. Dat fletse stof waar ze nu mee rondloopt is uit grootmoeders tijd.
Voorlopig kan ze met haar charmes nog lang vooruit.



Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
Bianca (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 11 februari 2018, 18:00:09 »
Bianca.ro : I saw her in Acapulco Gold, on saturday, january 27th 2018.
She is back in Ratingen.
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like