Auteur Topic: Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)  (gelezen 139939 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

guest2

  • Gast
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Gepost op: 22 juli 2015, 12:39:26 »
Effe haar paspoortje updaten .... deze "verdomd lekkere" kinky meid is de 'kinky' of 'soft-sm' toer opgegaan, en is nu ganse nachten bijna niet te zien voor haar raam ......

Ik heb zelfs, tegen al mijn principes, haar whatsapp, anders sta ik uuuuuren te wachten op iets wat misschien de ganse nacht bezet gaat blijven .....

 
[box title=JENNIFER]
Land:             Dominikaanse Republiek
Taal:              NEDERLANDS
Leeftijd:         25 (denk ik, kan ook 27 zijn)
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65
Model:            slank
BH:                D (E?) cup, siliconen
Kontje:           slanke latina kont
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Halflang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
kinky, soft-sm, en dat doet ze "perfect"
[/box]

[box title=pro en contra]
+ speciaal gezicht
+is een strakke latina met platte buik (afgelopen donderdag haar van kop tot teen gemasseerd, geen grammetje vet "JUST DO IT"  ;D
+ lief, zalig, heerlijk
+ zeer goed in haar kinky spelletjes, en ook lekker lief als het effe kan
[/box]

[box title=extra info]
werkt 's avonds/'s nachts.
zo - ma van 20u tot ongeveer 01u
di : rustdag
wo - do van 20 u tot ongeveer 01u
vrij - za van 20 u tot 's morgens (zeker 04u)
[/box]

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2017, 19:19:50 »
Jennifer was de laatste tijd maar "af en toe" present maar is nu blijkbaar terug begonnen aan een nieuw, constant (?) verblijf in het SKW ! :sign0098:: ze is serieus vermagerd, dat valt vooral op aan haar (destijds wonderbaarlijke) benen: die zijn nu, wat mij betreft, te mager....
« Laatst bewerkt op: 26 januari 2017, 19:27:34 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #2 Gepost op: 18 april 2017, 07:52:45 »
Ik ben donderdagavond ook bij Jennifer geweest, en ik had de recensie van ADNOH niet gelezen  ;D ;)
Dommerik die ik ben  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: 18 april 2017, 14:34:10 »
En gelukkig maar dat ik die recensie niet gelezen heb op voorhand, of ik had misschien "de beste sexxx die ik had het laatste decennia" gemist, met een meid die heel erg graag en goed doet wat ze doet ..... ik durf er mijn balletjes op verwedden dat ze evenveel heeft genoten dan ikzelf ..... ik ga met plezier een zeer zeer uitgebreide recensie neerpennen ..... eentje voor boven mijn bed te hangen  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #4 Gepost op: 18 april 2017, 20:58:21 »
Donderdagavond is de laatste weken balletjesgehaktdag bij me ...... met andere woorden, dan mag er één of mogen er meerdere dames van me gehakt maken, me ge- of misbruiken naar hartenlust ......  :lol

Ik sta nog een recensie of tig achter, met name (de meest memorabele):

Manar: zalige "Ned-Mar stoot" op lekkere stelten en met een portie geilheid om u tegen te zeggen .... vooral haar zin laten doen, en je schiet je nakomelingen veel hoger de lucht in dan voorheen ..... Manar gebruikt daar haar truukjes en tooltjes voor ..... verdorie lekker
Maria: vieze spelletjes waar Sodom en Gomorra Rode Oortjes van krijgen .... als ik dit neerpen veranderen jullie allen in een zoutpilaar *
Stefanie: opleiding gevolgd bij Maria en Raquel ... en afgestudeerd CUM Laude  :lol_hitting: :lol
Maira: telg van de Domini-clan, 't zal wel een zus wezen ..... die kont ... en ze wil die gevuld hebben met lul, eerder is ze niet tevreden  ;D ;)
Anita: intussen met paasverlof ... maar wat een geile spetter, ook niet vies van wat (erg veel) vetzakkerij
En nog een resem anderen .....

.... Wat mezelf vooral opvalt (schizotanic rukker zal 't ook wel opvallen en uiteraard ergens anders becommentariëren ... als je niks beters te doen hebt met je vrije tijd, vooral doen, zou ik zeggen) is het hoge fetish gehalte bij zowat AL mijn bezoekjes de afgelopen maanden .... wel,Jennifer noemt het kinky, maar daarover later meer in deze recensie, voor diegenen die zo ver raken met lezen zonder in slaap te vallen  ;D :o

Donderdag balletjesgehaktdag dus, het moet maar zo verdomd lekker niet zijn ...... zelfs een admin mag het eens gezellig hebben, ook als hij geen geld aan mannen geeft maar aan vrouwen  :pompe :-\

Zoals iedere donderdag de laatste maanden ..... omstreeks half zes afspraak in de Skipper (iedereen steds welkom), en ditmaal was Bema er zelfs eerder dan ondergetekende ..... gekker moet het niet worden .... Georgia staat dan al klaar met een lekkere gin-tonic (dat ding kost ocharme 9 euro en na eentje ben je stomdronken, de halve fles Hendrickx moet eraan geloven)
Ditmaal wou ik absoluut Kirsi tonen aan Bema, en lekker iets drinken en een frietje van 't Falcon te steken, om dan na achten (na de shiftwissel) een dame van plezier te steken    ;D :-P

Op de planning (en die klopt bijna nooit) Manar OF haar vriendin Nicole OF beiden of de ONBEKENDE, die verhuisd is van SS32/3 naar 29/3 .... 't straat over .....
Enkele rondjes gelopen iets voor half zeven .... GEEN Kirsi te zien in de Villa Tinto .... ze was er wel, maar de stoom kwam vanaf de eerste verdieping, dus ze was druk in de weer om iemand het wit uit zijn ogen te neuken (denk ik)  ;D
Dus nog enkele rondjes, en ja hoor, met een glimlach tot achter haar oren lachte Kirsi ons toe .... Bema ook op slag verliefd op die wel heel erg mooie meid ..... heel erg mooi is ze, ik kan het momenteel nog niet goed plaatsen hoe mooi ze wel niet is .... beeldschoon maske van plezier .....
Toen we haar gezien hadden .... tijd voor een frietje ... en dat opsmullen bij ons Georgia ... intussen ook nog even gedag gezegd tegen Martha in de Flux (voor wat het waard is)
En voila, dat waren onze activiteiten voor 20u ... en tevens Bema's laatste activiteiten van die dag (toch in 't skw, ik weet niet wat die nadien nog uitgestoken heeft)

En dan komt de avondshift, en ook wel bet(d)weter uit een of andere fietsstraat te voorschijn ..... samen met hem een rondje of drie gelopen (ik mijn nette wandelschoenen aan, hij zijn fietsschoenen) en dat moois bekeken ... had ik geweten dat hij Jennifer als te mager beschreven had (die benen), had ik hem een lap rond zijn oren gegeven  ;D ;)
En er stond weer mooi vrouwvolk achter de ramen .... ik blijf erbij dat de line-up hier alle anderen overtreft, en nog geen klein beetje ... maar ook dat is persoonlijke smaak ....

Na enkele rondjes heb ik nog aangeboden aan onze vriend bet(d)weter een Duveltje te gaan nuttigen (of een koffie), ik denk dat die bij het gedacht alleen al aan koffie van ellende naar huis is gefietst .... met de belofte deze of volgende week wel me iets te gaan drinken ....

En daar stond ik dan ..... helemaal alleen ... met twee gehaktballetjes en een klein worstje, en in mijn binnenzak wat briefkes (ook wel het slijk der aarde genoemd) .... wat voelde ik me toch mooi  ;D ;D ;D :king:
Een paar keer om de hoek gekeken, maar geen andere surfers te zien, dus de kust was veilig ..... en daar loop je dan ... wetende dat Maria EN Stefanieke op paasverlof zijn, Maira die ook niet komt opdagen .... en geen Nicole te zien (wel omstreeks 19 u in de Skipper, dus waarschijnlijk terug gewisseld naar de dagshift)
Dus het zou en het zou en het zou Manar worden .... daar stuit ik me geen buil aan, een groen briefje tevoorschijn toveren en een dikke drie kwartier fetish plezier, en op een manier waar ik erg erg erg vrolijk van word.
Manar was dan ook nog eens vrij, dus nog één rondje maar ..... en ja hoor, het laat zich raden .... Manar de rest van de avond (ik ben er vertrokken omstreeks 1 u) niet meer gezien .... het is haar gegund ....

En toch, die fetish he ..... en dan begin je te zoeken .... wie doet er eigenlijk nog wat kinky dingen hier ..... want dat ga ik dus niet zoeken bij meiden die er niks van kennen .... is lachen en geld weggooien namelijk ..... dames moeten daarvoor open staan en het duidelijk aangeven ....
Nog een rondje lopen .... nada ... wel mooie stoten genoeg, maar dat was niet waar ik voor kwam donderdag ....
Miss Onbekend die erg verleidelijk met die lekkere kont stond te draaien en me uitnodigde naar haar te komen .... 'te gewoon' voor mijn fetish geilheid dus, alhoewel ik twijfelde ....
Nog een rondje .... nog een rondje .... Samira op de VT 18 .... terug van weggeweest ... 8 kilo erbij denk ik .... Samira toch .... dat zou het niet worden ... wel even gaan praten (goed lezen duiveltje, ik heb haar tien minuten van haar werk gehouden zonder te betalen, maak er maar een schandaal van) ... ow, zij riep me binnen om over de afgelopen twee maanden te praten
Mejuffer was 2 weken op verlof geweest en aansluitend haar geluk geprobeerd in Londen .... uitgerekend Londen .... moest ik het haar dan echt leren dat daar niks te rapen valt buiten sigaretten aan meer dan 11 euro per pakje? Uitgerekend Samira die meestal ganse nachten bezet is in Antwerpen en naar ik vermoed dus erg goed haar boterhammetjes en het zout op haar patatjes verdient .... nevenverschijnsel ..... dat vettig Brits eten heeft haar geen deugd gedaan .... die kilotjes moet ze er eerst toch afneuken vooraleer ze mijn centen ziet ......

Samira (alhoewel erg goed in da sack) zou het dus ook niet worden ...
Ik had er nog eentje op mijn lijstje staan, die ook erg goed is in en op bed, en die net terug was (een dikke week) uit verlof ... met name Alina, een raam naar rechts (van 4 naar 5) opgeschoven (voor de dames onder ons, naar links             :ladyred                             ) in de Verversrui 12
Niet echt heel erg fetish, maar goh, wel erg erg erg erg lekker, en vriendelijk .....
Het was intussen al kwart voor tien, dus nog 1 rondje (ja, op zoek naar Manar, idd) en dan binnen bij Alina  ..... loop ik voorbij Alina's raam, en raad maar .... BEZET .... mijn voornemen ... NU naar huis, dus ik loop verder, lap .... staat daar een bordje met Jennifer ... SM  ..... hey, dat ben ik, grapte ik, en daaronder stond ook nog eens KINKY in grote letters ......
Potverdorie, wachten op Alina of de goedlachse beeldmooie en slanke Jennifer toch maar eens proberen .... ik wilde uiteindelijk kinky en daar kwam ik ook voor ....
Nog een keertje tot bij Manar ... bezet .... verder langs Alina .... bezet .... verder naar het raam van Jennifer ....... en toen wist ik het wel ... WOW

Even geïnformeerd, dat viel niet echt mee, 100 euro voor een half uurTJE ..... vooral dat verkleinwoord viel me toch wat tegen .... ik dacht even ..... neen ... en ik hoorde die verdomde SM zegggen .... JA JA JA  .... goed, dat moet die eikel ook maar het gelag betalen toch    ;D :-\

Het land van herkomst is compleet onbelangrijk voor mij ... dat ze nu origineel Braziliaanse of Dominicaanse is, kan me eigenlijk aan mijn reet roesten ... de service die telt ... en naar alle waarschijnlijkheid antwoorden die dames wat we vragen .... (kort verklaren misschien: vraag je de dame of ze Braziliaans is, denkt ze dat je als klant op Braziliaansen valt, en zegt ze ja ...same same voor de Dominikaanse of eender welk land ..... heeft mijns inziens niks met liegen of fake zijn te maken ... niets)
De trap op naar boven (twee hoog, dus echt serieus trappenlopen maar geen straf achter dat lekkere dier met die heerlijke kont .... serieus afgeslankt, ik wil namelijk geen eendenkont .... ), en gelukkig had ik wel de gepaste speciën bij, zodat ik niet langs de bank moest en het arme kind terug naar beneden moest sturen en doen wachten op me.
Ze viel niet door de mand, maar met een knuffel recht in mijn armen, de lieve schat met de betoverende glimlach ....   Ik was nog steeds onder de indruk en zou dat gedurende meer dan twee uur blijven (maar daarover hieronder meer)

Een eerste keer fetish, dus dan weet je ook niet echt wat te verwachten ..... groen briefje tevoorschijn getoverd, overhandigd, uitgekleed, wasje ..... en dan een blik gegooid op mijn wristwatch .... precies 10 u, 2 uur voor het uur der spoken .... en met de gedachte in het achterhoofd dat ik een half uurTJE later weer beneden zou staan .........
De kamer is, in tegenstelling tot wat de trappen en de presenteerruimte doen vermoeden, erg erg mooi .... de badkamer erg mooi en groot met whirlpool - het bed groot, en bezaaid met wat tuig om slaven vast te ketenen en te martelen (lees: plezieren) .... en dan zwijg ik over het arsenaal speeltjes op beide nachtkastjes nog maar .......

Met de woorden "doe jij je zin maar", ik ben de gast en jij bent aan de arbeid, de veer gebroken en de zoveelste glimlach op haar "heel erg mooie" snoetje getoverd
't Zal mijn ervaring (leeftijd-ouderdom) zijn, maar mijn meeste eerste sessies waar ik de tegenpartij haar zin laat doen, vallen allen steeds erg goed mee .... en in 't slechtste geval ben ik een groen briefje armer (daar maken ze er genoeg van)

Ik had echt zin, en me zachtjes op haar bed gelegd, waar het "spelen" kon beginnen .... of toch bijna ... Jennifer is sinds een tijdje overgeschakeld op 'KINKY SERVICE', en alles straalt dat uit, de kamer, zijzelf, maar ook de manier waarop ze het 'spelletje' speelt .... mejuffer heeft een "playlist' op haar Samsung, en die staat in verbinding met haar draadloze bluetooth speakers .... end at mobieltje is ingeplugd in een stopcontact en heeft ze bij op bed .... waarom geef ik deze 'onbelangrijke neveninformatie' mee .... omdat ze perfect de mziekvorm kiest en daar haar acties op afstemt .... iedere song een ander spelletje ..... met andere woorden .... het is geen langgerekte soft bedoening, maar iedere song (dus zeker om de drie a vijf minuutjes) krijg je als klant weer iets anders, iets nieuws, op het ritme van de muziek ..... aan te raden voor iedereen die een klein beetje kinky bloed door zijn aderen heeft stromen ....

De rode draad doorheen het halve uurTJE was dat ze voeten en polsen met voet- en handboeien ketent, zodat je als klant geen enkele kantmeer op kan, en overgeleverd wordt aan haar 'leuke fetish kinky' grillen.

Het feest begon met wat R&B, heel erg ophitsend, waarna ze me daar een berg massageolie over mijn melocakes en aanverwanten aanhangende deeltjes gooide, en redelijk opzewepend en hevig begon met een Hodenmassage en een massage van mijn kleine jongen, ik bestierf het bijna en moest me al vanaf de eerste minuut inhouden om niet al die nakomelingen tegen die lekkere tieten te laten kledderen .... Kinky Jenn houdt echter oogcontact, en ze ziet en geniet ..... en o wat vond ze dat leuk ... een 'on the edge hand and blowjob', telkens net stoppend voor the point of no return ... met een klets op mijn kleine jongen (dan houdt die het weer lekker 5 minuten langer vol - dixit jenn)
Over latinamuziek, waar ze zich met lippen en tanden concentreerde op mij  tepels en lippen, en die tong ook best haar werk deed, tot opzwepende Nederlandstalige rap, waar ze mijn piemeltje er bijna afrukte ..... ik heb liggen kronkelen van genot .....
Kan een half uur zo lang duren, dacht ik bij mezelf, en ik vroeg haar ook of we al niet ver over het half uurTJE zaten, waarop ze instemmend knikte en heel beleefd en vriendelijk vroeg of ik nog wat langer wilde blijven .... ze maakte mijn handen los en ik keek naar mijn wristwatsch .... 10 u 40 .... duren alle halve uurTJES maar zo lang, grapte ik nog, en ook zij lachte en vervolledigde .... als het leuk is, vergeet ik de tijd .....
Ik gaf an niet langer te willen blijven, en dat zou wel eens een abrupt einde van het feestje kunnen worden , ik zat namelijk al dik tien minuten over Jenn's tijdschema ..... integendeel .... met de woorden "ik wil dat je lekker komt voordat je gaat" kapte ze nog een halve fles massageolie over me heen en begon me zeer sensueel af te rukken, en tegelijk die ballenmassage die hemels en duivels tegelijk was ..... ze bood me ook haar kont en borsten aan om stevig in te kneden .... dit ging zeker enkele minuten door tot ik ..........























.... STOP riep ..... Kinky Jenn gehoorzaamde en met de woorden "geef hier mijn broek aub" wist ze wel hoe laat het was .... dik drie kwartier na de start van het halfuurtje namelijk ....
Ik nam wat extra centen uit mijn portefeuille, en Jenn keek er geeneens na ..... "laten we samen wat drinken en iets roken" zei ze .... dat drinken was goed, maar ik "damp", Miss Kinky .....

En zo lagen we samen op bed, met een heerlijke glaasje fris, een dampstok en een sigaretje te genieten van wat geweest was en wat komen ging ......
Lekker bijpratend over waarom ze fetish en kinky doet, wat ze zelf leuk vindt, wat ik wel en niet leuk en spannend vindt, waarom ze dit liever doet dan erop en eraf, erop en eraf, mannen die voor 50 euro haar willen afstoten alsof ze een opblaaspop is die zonodig moet kapot geprikt worden etc etc etc etc .... ik kon haar eerlijkheid wel appreciëren en ze is verdomd erg grappig als ze passioneel over kinky stuff praat ....


Na het interluzzo was het intussen 11 u, zowaar een uur na binnenkomst, en het scheen haar niet te deren ..... ik overhandigde haar  3 bruine jongens (voor de nominale waarde van 150 euro) en ze keek op haar horloge, en zei vlakaf, "ok, anderhalf uurtje vanaf NU" ...... zo vals en fake is ze dus toch niet ... uiteraard gaat het haar om de centjes, maar zo ongedwongen, genietend van haar eigen fetish spelletjes .......

Wat de revue gepasseerd is, een domme opsomming zou haar tekort doen, maar ik ben nog dik anderhalfuur "met pret gemarteld en geplezierd', en nog steeds die afwisselende muziek, ieder liedje gaat een ander Kinky spelletje van start .... overheerlijk, ik heb liggen kronkelen van genot, maar kon gewoon geen kant uit, handjes en voetjes vast aan het "spon". Geen millimeter kon ik weg .
Een zweepje werd te voorschijn getoverd, en met fijne lichte slagjes dreef ze steds het tempo op op dat van die muziek, waarna ze weer, bij een volgende song zwarte handschoenen aantrok om me een prostaatmassage te geven, balletjes te kneden, op mijne kleine te spuugen, tepels te bewerken .....
Ik heb "echtgenoten", en had ik een deftig handvat en een valies vol centen, nam ik haar mee naar huis en liet ik haar 24/24 haar spelletjes spelen .... wat een verdomd lekker wijffie, en ja hoor, met een geil lijffie ......
Dat anderhalf uur, in tegenstelling tot wat ik soms heb, duurde echt precies een ganse nacht, ik denk dat ze de kunst bezit je zinnen zo te prikkelen dat je in een roes gaat .... een langgerekte roes op de rand van een orgasme, zoals enkel de topkinky meiden dat kunnen .... met Kinky Jenn was iedere minuut een langgerekt feest .....   

De finale had ze nog wat speciaals voor me in petto ... zo ben ik zeker dat je niet lang zal wegblijven .... voegde ze er nog aan toe .... een heel erg kleine vibrator die ze vastmaakte aan mijne kleine, terwijl ze met haar tong over mijn eikeltje ging, die vibrator op de hoogste stand, en intussen met haar vingertje met latex handschoen (ze heeft geen smetvrees, ze is gewoon een propere madame) masserde ze mijn prostaat tot ik mijn nakomelingen ging lossen .... en die ving ze op tussen die heerlijke tweelingen van haar.

Wat een avond, wat een heerlijke tijd .... en toen stelde ze voor dat ik rustig kon blijven liggen (het was dik over tijd), we moesten maar samen nog eentje dampen en roken en iets drinken .

En zo eindige een overheerlijke avond ... wel wat centjes kwijt ... maar geen seconde spijt van ... en ik vraag me af hoe lang ik het nog vol kan houden vooraleer ik terug die trappen op ga lopen .... ik vrees dat ik het einde van deze week niet ga halen.


Jenn werkt iedere avond (behalve de dinsdag) van 20 u tot half twee (of iets langer als ze bezig is) end e vrijdag end e zaterdag tot een uur of drie, vier ..... ik poot dit neer voor mezelf, altijd handig als ik in een kinky bui ben .....

Herhalingsgevaar? Maar NEEN  ;D ;D ;D
Een cijfer? De allerbeste kinky fetish sessie ooit, met een WOW-griet .... 9 op 10 ..... omdat ik ook niet perfect ben, anders kreeg ze de perfecte 10 van me    :blonde















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #5 Gepost op: 30 april 2017, 20:02:18 »
Effe haar paspoortje updaten .... deze "verdomd lekkere" kinky meid is de 'kinky' of 'soft-sm' toer opgegaan, en is nu ganse nachten bijna niet te zien voor haar raam ......

Ik heb zelfs, tegen al mijn principes, haar whatsapp, anders sta ik uuuuuren te wachten op iets wat misschien de ganse nacht bezet gaat blijven .....

 
[box title=JENNIFER]
Land:             Dominikaanse Republiek
Taal:              NEDERLANDS
Leeftijd:         25 (denk ik, kan ook 27 zijn)
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65
Model:            slank
BH:                D (E?) cup, siliconen
Kontje:           slanke latina kont
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Halflang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
kinky, soft-sm, en dat doet ze "perfect"
[/box]

[box title=pro en contra]
+ speciaal gezicht
+is een strakke latina met platte buik (afgelopen donderdag haar van kop tot teen gemasseerd, geen grammetje vet "JUST DO IT"  ;D
+ lief, zalig, heerlijk
+ zeer goed in haar kinky spelletjes, en ook lekker lief als het effe kan
[/box]

[box title=extra info]
werkt 's avonds/'s nachts.
zo - ma van 20u tot ongeveer 01u
di : rustdag
wo - do van 20 u tot ongeveer 01u
vrij - za van 20 u tot 's morgens (zeker 04u)
[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #6 Gepost op: 14 mei 2017, 14:50:18 »
Jennifer,

Ik kan het niet genoeg herhalen, ik heb haar nu - de afgelopen drie weken -  slechts 1 maal (rond half tien op een avond) voor haar raam zien staan .... ze stond te wachten op een klant die met haar op dat uur had afgesproken.
Voor de rest, en ik ben er nu de afgelopen maand zelf 4 keer geweest (mijn portefeuille is de enige die klaagt) en heb het skw een tiental keer tijdens de avonduren bezocht ..... steeds op haar kamer .....

Wat er met haar allemaal de revue is gepasseerd is te zot om los te lopen, maar ze heeft een gave waar geen enkele andere meid zo bedreven in is als Jennifer zelf ....
Het lekker ding brengt mij (tot ik bijna smeek om net over the edge te gaan) steeds tot een milliseconde van 'the point of no return' en laat dan los, om onmiddellijk verder te gaan, en me zo een langgerekt orgasme van uren te bezorgen, op het randje ....

Hoe ik dit anders moet omschrijven, 'k zou het echt niet weten, maar op het moment zelf (neen, een nanoseconde ervoor, hoe ze het aanvoelt blijft me een raadsel) laat ze los, maar voor hooguit 2 seconden, om je dan terug minutenlang op het randje van een orgasme te houden ......

Ze kijkt ook niet meer op de klok, daar ik na de eerste keer dacht ; dit is er eentje voor hooguit éénmaal per maand ; moet ik ook die mening bijstellen.
Ze vroeg de allereerste keer honderd euro voor een half uurtje, maar paste daar zelf een mouw aan toen ik nadien drie bruine briefjes te voorschijn toverde .... ze biedt dus kwaliteit aan een "redelijk betaalbare prijs" .... ik kan hett moeilijk anders stellen als ik de tijd tel dat ik binnen ben geweest en dat deel door de centen .... ik ben in ieder geval goedkoper af dan bij eender welke meid in een saunaclub .... met een service die maar weinigen bieden.

Dat laatste zal wel meer met de service - kinky en sm - te maken hebben, ik lever me graag over aan wat ze het liefste doet, en dat is uitdagen, tease and denial, soft en minder soft sm, speels het wilde katje uithangen, en dan weer het lief kinky meisje, dat graag "letterlijk" met je balletjes en aanhangend worstje speelt.

Handjes en voeten vastbinden is standaard, alhoewel ze je ook tig keer losmaakt, al was het maar om een kinky massage te krijgen van kop tot teen .... en ook die massage doe ik dan met een kinky kantje, onder het motto .... als zij 't lekker vindt om te doen,d an vindt ze het net zo lekker om te krijgen ... menigmaal geresulteerd in een gerekte massage van dat overheerlijke kontje .... als ze dan spint als een krolse kat ... dan lag ik eens en is het tijd dat zij me terug gaat verwennen, want daar wordt ze voornamelijk voor betaald ......

Ook nog interessant om te vermelden ... end at is NIET standaard bij sm of kinky .... indien de tijd meer dan op is, en Jenn heeft je zo "on the edge" gehouden dat door tijdsgebrek een orgasme er niet meer van is gekomen .... staat ze erop dat ze verder doet tot je je zaad kletterend en schreeuwend de lucht in jaagt .... en ze kijkt dan ook niet op de tijd ..... ze weet dan wel dat je een half uur tot een uur te lang bij haar bent geweest .... geen nood, die halve gare van een sm komt toch terug (zal ze denken)

Dat ik er seksueel in bed niks van bak, daar heeft bet(d)weter meer dan gelijk in, maar van Jennifer zal hij dat niet te weten komen, zo discreet is die lieverd dan weer wel.

Wat er allemaal mogelijk is bij Jenn is te veel om op te noemen, maar ga niet voor een potje standaard sexxx, dat zit niet eens meer in haar dienstenpakket.
Een beknopte opsomming van wat wel allemaal mogelijk is:
- kinky games
- rollenspel
- tease en denial
- softe zweepjes
- dildo's
- geile praat
- hand- en voetboeien
- tepelklemmen
- zeer softe CBT (cock and ball torture)
- on the edge
- prostaatmassage
- kinky en sensuele massage
- lief en gezellig
- lachen en lachen en lachen


De allerlaatste keer (nu al anderhalve week geleden, ik kan me goed inhouden ha ha) zijn we beiden na de sessie in slaap gedommeld en veel later wakker geworden .... ach, dan heeft ze me nog maar wat lekker kinky verder behandeld (onbetalend) omdat ik recht naar huis zou gaan en niet bij een andere meid zou binnengaan ..... zo gek als haar maken ze ze dus echt niet meer


Jennifer staat nu zomaar op mijn all time number 1, maar ik ben een hoerenloper en Raquel is binnenkort terug in het skw, en ik ben en blijf een hoerenloper, 't zou dus zomaar kunnen veranderen kortelings ....

Maar voorlopig staat ze onbedreigd op nummer één ...... ik ben er haast zeker van dat er enkele saunaclubmeiden aardig in de buurt kunnen komen, maar daar blijft kinky nog meer een uitzondering ... al zouden Sofia (Bab), Adelina (SS) het ook wel kunnen .....

voor wie zegt dat Jenn te hard is afgevallen, het is niet dat, ze heeft nu een afgetraind lichaam ... en euh, als ik zeg afgetraind is dat ook afgetraind, nog maar weinige meiden gezien met zulk lijf in mijn leven .... en in de 'sportschool', ik noem het in de fitness, zouden wij allemaal moeten passen ...... 

Ik ga hier geen foto's van Jenn zelf plaatsen ... discretie .... maar als je praat van een afgetraind lijf, zo ziet ze er uit .... (kwa vormen, alleen is Jenn nog iets gespierder)

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #7 Gepost op: 11 augustus 2018, 23:25:42 »
Denk dat Jennifer er niet meer is en dat zij naar het archief mag.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #8 Gepost op: 12 augustus 2018, 12:48:28 »
Denk dat Jennifer er niet meer is en dat zij naar het archief mag.
Heb haar gisteravond toch nog gezien hoor !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #9 Gepost op: 12 augustus 2018, 13:02:35 »
Jennifer is er degelijk nog wel, net als haar buurvrouw Jessica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #10 Gepost op: 13 augustus 2018, 18:17:26 »
Jennifer is er laatste weken heel veel in de avond, en heb haar ook 2x in de middag gezien, meestal zwart laksetje aan en bordjes SM in het raam etc

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #11 Gepost op: 22 september 2018, 18:25:26 »
Jennifer werkt wisselend, soms komt ze pas tegen 20u (de nachtshift) en soms is ze er al vanaf een uur of 3 in de namiddag (en dan stopt ze ook tussen 2 en 3 uur 's nachts.

Heb haar sinds april tot kortgeleden niet meer bezocht .... laat ons zeggen dat er een knoop in ons touwtje zat  ;D

Enkele weken geleden echter, toen we (Bema en ik) op een vrijdag omstreeks 20 uur onze eerste verkenning van de avondshift gingen doen, stond ze daar toch aantrekkelijk te wezen ....
Haar zwarte lokken, daar heeft ze door een of andere barbier (neen, geen Arabier) wat krolletje (bekken) in laten leggen ....
Ik was eigenlijk wachtende op Jessica, Gloria, Maria, Manar ......
Geen Jessica te zien .... Maria zoals meestal bezet van 20 u tot 6 uur in de morgen, Gloria stuurde me een bericht dat ze de ganse nacht geboekt was, en Manar was nog met verlof (vertelde Bema me) ....

Nog enkele rondjes gemaakt, en des te meer we voorbij liepen, des te vriendelijker werd ze ....
Ik twijfelde deftig (aangezien onze knoop, die nog niet ontward was) ....
Toen Bema huiswaarts keerde (oudere mannen moeten op tijd het bedje in) nog eentje gaan drinken bij ons Martha in de Fluxxx, en wonder boven wonder .... toen ik dan wilde binnenstappen, was ze nergens meer te bespeuren .... da's meestal zo ... de wet van den Ed     ;D ;D ;D ;D
Effe geprobeerd op whatsapp en 5 minuutjes later achter haar naar het tweede verdiep ... dat is geen straf, er achteraan de trappen oplopen .....

De sfeer was in het begin nog wat gespannen, maar al snel gaf ik haar carte blanche en genoeg centen, en hopla, het touwtje werd ontknoopt en onder het genot van een damppijpje eerst wat bijgepraat en wat afgelachen, vooraleer het echte werk begon ...

Ik was haast vergeten hoer erg goed ze wel is als het op soft (en wat geilere) sm aankomt ... nog steeds top en ze weet verdomd goed hoe me op te geilen .....

Intussen is haar arsenaal aan dildo's ook uitgebreid (begin dit jaar een tweetal -kleiner dan de mijne       ), intussen staan er een tiental exemplaren op het nachttafeltje, en enkelen waar ik zelfs bang van werd (wordt is verleden tijd) ....
Nu is Manar bedreven met dildo's .... euh, ik bedoel, ze kan er wat van, zonder dat het pijn gaat doen .... de meeste dames rammend at ding verkeerd in je en dan is er echt niks aan ....
Jenn heeft bewezen dat ze op dit gebied momenteel de allerbeste is in het skw .... dingen waar ik asjemenou, neen, niet doen tegen zou zeggen, wist ze met sprekend gemak te hanteren en me er van doen te genieten, zonder ook maar een moment echt pijnt te doen .....

We hebben een viertal uur met mekaar doorgebracht .... en er verscheen een glimlach op haar gelaat toen ik eerlijk toe gaf dat ze er op alle gebied op vooruit gegaan is ...

je moet Jenn een beetje kennen .... soms komt ze arrogant over, maar dat vind ik nu net lekker ....

Het zal geen maanden meer duren vooraleer ik haar weer carte blanche geef ... nope, waarschijnlijk volgende vrijdag al     .... alhoewel, er is ook nog haar buurvrouw Jessica (de aller aller allergeilste), Kyrsie (de aller aller allermooiste), Gloria (de aller aller allerliefste), Maria (waar het altijd fiesta is), Maira, Manar, Nicole, Alina ..... en dan praat ik enkel over mijn bekendste toppertjes ..... er zitten ook nog 300 anderen ..... 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #12 Gepost op: 27 januari 2019, 22:01:49 »
Tussen Kerst en nieuw nog een keertje bij Jennifer geweest .....
Bij afwezigheid van Jessica (die in Duitsland aan het feesten was, de slettebet       :dance2 :lol                           )


Het was al een tijdje geleden dat ik er nog eens binnengesprongen was, ik ben een hoerenloper, en soms beginnen goede dingen te vervelen, komt er een kink in de kabel ...
Een hele uitleg daarover doen heeft niemand wat aan, dus gaan we dat hoofdstuk skippen ....


Gekozen voor 2 uur en half plezier, het was iets voor middernacht als ik haar zag staan, en mee achter haar lekkere kont naar de tweede verdieping.

Bij Jenn is het kinky of soft sm of hardere sm ..... doe me maar een combinatie van alledrie, moet ik gefluisterd hebben, want ze lachte eens geheimzinnig en geen drie minuten later lag ik vastgeketend op bed.
En dat ze kan teasen als de beste, dat wist ik al, maar dat ze me ook zou doen komen en komen en komen zonder ook maar mijn klein sexmachientje te beroeren, dat geloofde ik nooit.

Een uitdaging dus op zich .... ze beloofde me dat ze me ging laten klaarkomen door enkel met mijn 2 melocakes en mijn kontje te spelen.
Ik heb al heel erg veel meegemaakt in mijn sekscarrière (betalende sekscarrière welteverdstaan), maar ik weigerde het te geloven.


Ik heb Jenn dus gewoon laten doen, en ze heeft me op tweeëneenhalf uur drie maal doen klaarkomen .... compleet totdat ik haast smeekte om op te houden....
Dat deed ze niet, totaal niet en de laatste drie kwartier was constant op de rand van een orgasme bengelend, het niet kunnen helpen, maar gewoon als een varken blijven klaarkomen (zoals we allen weten, is het orgasme van een varken veel heviger dan dat van ons, mensen)  ;D ;D ;D

Kortom, ze heeft het gepresteerd om bijna drie volle uren (ze is geen klokkijkster als ze in vorm is) met mijn kontje te spelen, me te doen schreeuwen, soms me doen smeken om te stoppen (wat ze lekker niet deed, hadden we op voorhand afgesproken) ...

Ze was zo goed dat ik heel binnenkort terug een trio wil met mijn grote liefde, Jessica en de onverbiddelijke Jenn ..... dat gaat vonken geven .... twee lekkere geile stoten, de een naar mijn zin iets te veel meesteresje (Jenn), de andere puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurfect, in alles wat ze ook maar doet (Jess)


Ik keerde zeer tevreden huiswaarts om drie uur later weer die vervelende wekker te moeten stukslaan, en op naar het werk .... waar ik de ganse dag heb nagenoten van de "werken van Jenn"  :happy :whipbeer backen koch :party0036:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #13 Gepost op: 16 februari 2020, 09:41:03 »
Ons Jenn is (voorlopig) verhuisd naar de Verversrui 12/6, enkele meters links/rechts van haar vroegere werkplek  ;D ;)
Te herkennen aan haar naamplaatje en aan haarzelf .....  :lol







Jenn is gespecialiseerd in 'je te doen afzien van genot, of te genieten van het afzien', en is goed in wat ze allemaal uitvreet met je.
Hoe meer je er komt, des te meer je wenst terug te gaan.

Aanradertje.

ik zou zeggen: "Heb je eens wat te besteden en hou je van kinky, doe eens een duosessie met haar en Jessica, die dames genieten ervan om je verslaafd te maken aan hen"  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #14 Gepost op: 16 februari 2020, 12:52:49 »
Ons Jenn is (voorlopig) verhuisd naar de Verversrui 12/6, enkele meters links/rechts van haar vroegere werkplek  ;D ;)
Te herkennen aan haar naamplaatje en aan haarzelf .....  :lol
Vermits heel die rij panden in de VR door dezelfde uitgebaat wordt, wordt er wel eens van plaats gewisseld in functie van wat er vrij is, als meisjes eens van shift veranderen of shiften beginnen te combineren. De VR 12 is vaak een uitwijkmogelijkheid.