Auteur Topic: Jenny  (gelezen 5723 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Jenny
« Gepost op: 23 juli 2015, 22:43:49 »


[box title=JENNY]
Land:             Polen
Taal:              Duits uitstekend
Leeftijd:         35
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:           slank
BH:               75A/B
Kontje:          Afgetraind
Confectie       34
Haarkleur:     Licht blond
Haarlengte:   Lang met extensions
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Prettig gestoord
+ Over ballenzuigen gesproken  :o
-  geen
[/box]
[box title=extra info]
Een dame met Poolse kwaliteitservice.
[/box]

Vandaag ff een vluggertje in de middag gedaan aan Van Goch. Mijn enige date vandaag was met Jenny.
Ik trof haar in het restaurant. Ik zat er alleen tot een blonde dame met goed figuur met een gebakken eitje aan haar 'ontbijt' begon, zoals ze zelf zei. Over en weer wat grappen over eieren. Eieren lust ze wel graag. "Diese Eier und auch die andere Eier"  :017: Ik nodigde mezelf uit aan haar tafel en al snel kreeg het gesprek een lustopwekkende wending, waar het woord 'EIER' regelmatig viel. Een prettig gestoord persoon met veel spraakwater. Ik wilde haar een foto laten zien, maar een handy is not done in het restaurant. Dan laat ik je die wel zien op de kamer! "Op de kamer? En zo vluchtten we naar de kamer waar we om 16:09uur naar toe vertrokken. Yep de tijd op de minuut. Ik moest meekijken welke tijd Jenny op schreef. Op de kamer bij aanvang een GFE. Uitstekende tongzoen kwaliteiten. Langzaam maar zeker kwamen PSE trekjes boven water en die waren niet mis. Dat voorspel met die "Eier" werd werkelijkheid. En wel zodanig dat ik er de rem op moest zetten....... . Die lust er wel pap van! In Doggy en Missio de kamer tot een tevreden einde gebracht. Kortom een uitstekende kamer met alles er op en er aan. Weer een favootje er bij!
Om 16:51uur werd afgetekend. Ze telde een half uur, dat ik uiteraard ruim naar boven heb afgerond.
Na Luna weer een Polska topper. Ik treed nog in de voetsporen van Teiresas.... ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke