Auteur Topic: PURE LOVE - GROBBENDONK  (gelezen 19237 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
PURE LOVE - GROBBENDONK
« Gepost op: 25 juli 2015, 23:29:49 »
Open:
Maandag t/m vrijdag: 14.00 uur tot de laatste de deur dicht doet
Zaterdag en zondag: 20.00 uur tot de laatste de deur dicht doet.

Adres:
Liersesteenweg 114 te Grobbendonk.
Voor mensen die bekend zijn daar. Als je vanaf de afrit richting de Rio rijdt, is het een stuk verder aan de rechterkant. Een stuk voorbij waar vroeger Queenies (dat heet nu Lido) zat.

Historie:
Voorheen heette dit Pure Heaven. Bekend van de limousine die altijd geparkeerd stond langs de weg op het viaduct over de snelweg. De naam Pure Heaven staat nog steeds op de gevel. Dit is ook gewoon een voortzetting van Pure Heaven, maar dan onder een nieuwe BVBA. BVBA Pure Heaven is failliet.

Prijzen:
75 euro voor een half uur en een uur kost 150 euro. Uur krijg je er wel een jacuzzi bij. Althans, daar mag je dan in zitten. Zonder jacuzzi is het 25 euro goedkoper.

Wat is het?
Een soort combinatie van alles wat je aan deze baan vindt. In feite een prive huis dus waar je op je gemak ook wat kunt drinken en waar ook gepaaldanst en gestript wordt.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PURE LOVE - GROBBENDONK
« Reactie #1 Gepost op: 26 juli 2015, 11:54:05 »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
PURE LOVE - GROBBENDONK
« Reactie #2 Gepost op: 9 augustus 2015, 16:10:17 »
Dit topic gaat over Pure Love, jij was in 2 love :)

Sluitingstijd van de Rio is wisselend, beetje tot de laatste dame de deur dichttrekt. De keren dat ik er rond 23.00 uur of later binnen kwam vallen, was er niet heel veel meer te zien. 2 of 3 dames, 5 of 6 mannen, zoiets meestal. Er vertrekken wel vaak dames en heren vanuit de Rio naar de 2love.

Ik vind het open end wel een goede formule eigenlijk. Als om 01.00 uur er geen kat meer is, gooi de de toko dicht, is het nog volop feest, dan ga je door. Ik was gisteren in de 2love. Wederom erg druk en vooral heel erg veel mannen.

Vanavond is het helaas niet open, dus wie weet kom ik dan nog eens in de Pure Love of de Chardon terecht. Chardon was het weer volle bak qua auto's op de parking. 


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
PURE LOVE - GROBBENDONK
« Reactie #3 Gepost op: 9 augustus 2015, 16:17:41 »
Zo, SEF die in het verkeerde topic post, zo geil als boter waarschijnlijk, en gelukkig heeft ie geen bokaalglazen in een montuur gepropt  :dance2 ;)


Ik ga SEF's bericht uit dit topic halen en plaatsen waar het thuis hoort....


Thx, Bal  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
PURE LOVE - GROBBENDONK
« Reactie #4 Gepost op: 9 augustus 2015, 18:02:49 »
Ben afgelopen week op een avond eens langs Pure Love gereden. Gebouw is 's avonds goed verlicht zodat je niet kunt missen maar de erg grote parking was volledig leeg (rond 2230 u)....ben er dan ook niet binnengeweest maar doorgereden naar 2Love. Daar was het vrij rustig, een 15 tal mannen en een 10 tal vrouwen. Ben er tot ca 2345 u gebleven en kwam weinig verandering in. Denk dus dat het maar vanaf donderdag druk wordt, net zoals vroeger in Rozenhofke.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
PURE LOVE - GROBBENDONK
« Reactie #5 Gepost op: 30 september 2015, 08:48:42 »
Het is van dezelfde eigenaar als de Lido trouwens.