Forum > B A B Y L O N - Elsdorf

Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...

(1/299) > >>

seksenfun:
http://www.saunaclub-babylon.com/  ;) .

pistol pete:
Gisteren voor de tweede keer in 4 dagen Elli bezocht in Babylon. Babylon is een heel knusse club gevestigd in een bijna normaal woonhuis. In de kelder bevindt zich de wellness met prima whirlpool, saunacabines en douches als ook de lockerruimte. Op de begane grond de bar met lederen ligbanken en tafels met eten. Eten was er de gehele avond volop beschikbaar waarbij er zelfs een pasta kon worden klaargemaakt. Qua wellness en verwenning van de maag was er ruim voldoende.
Maar ook qua dames was het niet verkeerd. Omdat de club maar 5 kamers heeft en een kino is het niet doenlijk dat er 25 of meer dames rondlopen, de 10 a 12 die er waren konden mij qua looks zeker bekoren. Zeker Kesha en een Braziliaanse dame zou ik zo de kamer mee kunnen nemen. Maar gisteren kwam ik voor Elli.



Toen ik binnenkwam was ze nog bezet maar ik vertelde haar vriendin dat als ze van de kamer af was haar naar mij te sturen in de wellness ruimte zodat ik ff lekker kon whirlpoolen. Nog geen 10 minuten later was het weer zover. Rond half 10 besloten we eerst de kino en later de mooiste kamer met spiegels op te zoeken toen die vrijkwam. De sessie was weer weergaloos en evenaarde zowaar de eerste sessies die ik met haar had. Tegen elven verlieten we de kamer en wou ik snel vertrekken maar dat lukte natuurlijk niet. Het afscheid in de bar duurde vervolgens nog ruim 30 minuten waarbij ook andere dames af en toe kwamen polsen of ik nog als toetje een trio wou doen met mijn, in hun ogen reeds, vaste dame. Na de prima sessie met Elli leek mij een toetje overbodig .

Al met al een heerlijke club om je samen met een topdame lekker te vermaken. Ik heb al weer een afspraak gemaakt maar ik moet nog een weekje wachten op deze heerlijke roemeense pistollady....

Eli!

sexmachine:
Wat een mooie ...... oogjes  ;D ;)

foots:
Verdomd mooi deze Pistollady !
 
Groet, Foots  O0

Dolfie:
Babylon,de verborgen Parel in het Duitse Saunaclub landschap. :)

Gisteren afgesproken met Lustman,mijn Berndsmaatje om een dagje te gaan relaxen in Babylon.
Bij aankomst toonde ik trots mijn Vrijkaartje wat zonder probleem werd aanvaard.
Aangezien Lustman deze club al meermaals had bezocht kreeg ik van hem een rondleiding en het viel me meteen op dat deze club met benedenverdieping,bovenverdieping en kelder erg gemoedelijk over kwam.Na deze sightseeing tour op naar de bar.
Ik had nog maar net mijn biertje vast of daar werd ik al vastgegrepen door een knotgekke dame,Amalia genaamd.Ik werd verplicht om met haar te dansen.Toen ik het welletje vond duwde ik haar richting Lustman die er ook aan moest geloven.Daarna ondernam ze een eerste poging om me van mijn handdoek te ontdoen,deze mislukte. :D
Bij een tweede poging slaagde ze erin om met mijn handoek aan de haal te gaan…daar stond ik mooi,Dolfie de pineut. :(
Ik zette me dan maar in de sofa aan de bar en toen kwam ze mijn handdoek braaf teruggeven en klom ze op mij waarbij ze me heerlijk begon te tongzoenen. :P
Ik vond het tijd om haar eens in de Kino uit te proberen en deze Roemeense Amalia was mijn eerste geslaagde sessie.
Nadien kennis gemaakt met de super symphathieke eigenaar die trouwens een Belg blijkt te zijn.
Hij en zijn kleine team van 3 mensen zorgen ervoor dat de gasten en dames niks tekort komen.Na wat in de tuin van het zonnetje genoten te hebben viel de Roemeense MILF Nicoletta me op en met deze dame naar de duo kamer waar blijkbaar ook Lustman en Amalia aan het genieten waren. ;D
Met deze Nicoletta een heerlijke FT beleeft.
Na deze sessies was het tijd om wat te eten,het eten was er doorlopend aanwezig,erg gevarieerd en was echt goed.Na 2borden verobert te hebben ging ik wat uitbuiken in de sofa en raakte ik in gesprek met de sympathieke Française Ines.
Tijdens het gesprek probeerde ze me subtiel te teasen maar aangezien ik nog in de recuperatie periode zat en mijn buik nog vol eten zei ik haar dat ik binnen een tweetal uurtjes “misschien” met haar zou gaan.
Later realiseerde ik me dat de dames “misschien” anders interpreteren.
Na een saunarondje en nog wat gelul aan de bar met andere sympathieke gasten zag ik ineens op de sofa een dame dewelke Lustman aan het berijden was.
Toen dit schouwspel me iets te veel werd en ik een rondje liep kwam ineens uit het niets Ines tevoorschijn en ze zei me dat die tweetal uurtjes al lang voorbij waren en dat ik dus een sessie met haar moest doen.
Ik toverde al mijn diplomatische capaciteiten uit de kast om haar uit te leggen dat het woord “misschien” een andere betekenis heeft maar dit hielp geen zier en als blikken konden doden hadden jullie dit bericht niet gelezen.
Wat later spotte ik de Roemeense Larissa waar ik mijn laatste heerlijke sessie mee heb beleefd.
Toen ik terug de bar in kwam trof ik Lustman ietwat bleekjes aan…bleek dat Ines me had zien vertrekken met Larissa en toen heeft ze blijkbaar een scheldtirade op mijn arme maat afgevuurd.
Na nog gezellig een bierje te hebben genuttigd waren we het er beiden over eens dat het een erg geslaagde dag was geweest en zijn we met een voldaan gevoel richting Belgenlandje gereden.

Besluit : Deze club heeft prachtige slanke dames waar men niet moet beginnen onderhandelen of ze TZ doen want bij deze dames in TZ hun hobby zo lijkt het wel,met een super GFE tot gevolg;hier wordt je als gast door het management echt in de watten gelegd en iedereen doet er alles aan om je de tijd van je leven te laten beleven.Deze club staat nu samen met Bernds,FKK Planet,PSR en GT in mijn top 5.

Grtz,Dolfie

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie