Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1124866 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #120 Gepost op: 17 januari 2013, 17:08:06 »
Ik ben slecht in raadseltjes, vooral als ik naar de website van Planet Eden ga surfen, heel erg slecht.
Wie o wie brengt hier de oplossing...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #121 Gepost op: 30 januari 2013, 20:17:14 »
Voor het eerst op een zondag eens naar Babylon geweest. Was er omstreeks 1200 u en werd zoals altijd vriendelijk ontvangen. Zoals op andere dagen kwam het weer langzaam op gang en duurde het even alvorens er wat sfeer in de tent kwam. Mijn favoriete dame was helaas niet aanwezig en daarvan wilden enkele natuurlijk profiteren en probeerden ze (tevergeefs) mij te overhalen tot een kamergang. Ina en Nicoletta bleven maar proberen maar ik had mijn zinnen reeds op een andere meid gezet. Enkele maanden geleden had ik Amalia reeds leren kennen en toen kon ik niet op haar verzoek ingaan gezien ik toen met mijn favorietje had afgesproken en deze sessies meestal lang duren maar nu was de kans daar om haar eens te proberen. Amalia is een Roemeense die een zeer goede service geeft en die mij zeker nog gaat terugzien. Intussen was het aantal dames opgelopen tot een 15-tal....
Ik wilde absoluut nog een tweede sessie ondernemen maar de Hongaarse kliek had weer niet veel zin en hield liever een naaikransje, Katharina was er ondertussen ook maar die was al vlug bezet, een andere kandidate had het te druk aan de speelautomaat zodat ik uiteindelijk koos voor Josephine. Normaal ga ik nooit met zwartjes maar deze had wel iets dat me aantrok. Was niet slecht maar niet voor herhaling vatbaar.
Omstreeks 1700 u het huis weer verlaten. Of ik nog op een zondag terugga betwijfel ik, voorkeur gaat eerder naar vrijdag of zaterdag.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #122 Gepost op: 1 februari 2013, 21:50:26 »
Aan de theke wordt een steekkaart aangemaakt waarop alle steekspelen met de dames worden genoteerd, samen met eventuele andere kosten zoals massages of speciale alcoholische dranken. Betalen van de verzamelde kosten gebeurt op het einde.
Ze gaf vriendelijk aan dat je bij twijfel ten allen tijde deze steekkaart mag raadplegen, zodat je zeker niet voor verrassingen komt te staan. Dat gaf me toch iets meer vertrouwen dan in Babylon, waar men niet zo open kaart speelt.
Vandaag nog iemand gesproken in panthera trouwens, die niet meer in Babylon komt wegens meervoudige gevalletjes van intzakzetterij van de dames. (27 min op de kamer, dame schrijft op 35 min, dus...betalen voor 1u)


Dit even uit het topic van Haus Panthera gelicht om er even op te reageren en ook wel interessant gezien het feestje van Relaxxxboard volgende week zaterdag in Babylon.

Zoals hierboven geschreven door rakker fijnschieter werkt men in Babylon dus ook met een steekkaart waar bij binnenkomst (door de theke) je naam of nick en je sleutelnummer wordt geschreven. Afrekenen gebeurt bij het verlaten van de keet.

Ik ben er tot op heden een 5-tal keer geweest en ik heb nog nooit problemen gehad bij de afrekening. Dus van intzakzetterij heb ik persoonlijk nog geen last gehad. Bovendien worden NIET de minuten op kamer op je kaartje geschreven maar de gekamerde dame schrijft de bedragen in € voor de geleverde prestaties en de extra's.

Hoe doe ik het ? Na de kamergang ga ik met de dame mee naar het onthaal bij de theke en ik kijk vluchtig mee wat de dame op MIJN kaartje kribbelt. Als er dan iets niet klopt volgens jou, kan je het direct aankaarten. Ik zie trouwens vele gasten het zo doen in Babylon.

Ik doe het zelf niet omwille van bovenstaande, maar volgens mij is het ook geen enkel probleem om bij twijfel je kaartje te gaan raadplegen of als je de reeds opgelopen schade in € wil gaan opmeten om te weten of je portefeuille het nog toelaat om nog eens aan de rol te gaan.

Ik wil hier nu niet Babylon tot op het bot verdedigen want ik heb wel weet van het feit dat er soms akkefietjes zijn met de kaartjes. Zoals bv. een extra aangerekend die niet correct is of het bedrag in kwestie wordt per vergissing op het kaartje van iemand anders geschreven. Dat is natuurlijk shit en troubles.


Civicske en tot de 9de, heb er nu al zin in ! :06:








In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #123 Gepost op: 1 februari 2013, 22:05:23 »
Ten eerste, ik vind het systeem van betalen bij het verlaten van de tent helemaal niks, laat dat duidelijk zijn.


Ik heb echter nog geen enkele slechte ervaring gehad bij het afrekenen, noch iets gemerkt van "inzakzetterij".


Integendeel, ik ben eens gaan kameren met Noëlle, en toen ik van kamer afkwam ben ik niet mee gaan kijken wat ze opschreef. Het arme kind had het 47 minuten met me volgehouden, dus ik had verwacht een uurtje op mijn kaartje (NUMMER 17) aan te treffen.
Niks was minder waar toen ik een half uur later even langs Anita liep om de schade op te meten. Die live schat had slechts een half uurtje opgeschreven. Ik heb dit op mijn manier opgelost  :040:




Het is duidelijk dat Babylon de betaalpolicy niet verandert, kijk, wees dan creatief.
Je moet toch terug de bar in, als je niet onmiddellijk naar huis gaat, loop gewoon mee met de meid en kijk wat ze je aanrekent,  dan is er geen discussie...

En je kan beter discussies vermijden, want onenigheden nadien geven je dag een wrange nasmaak. Dus gewoon meelopen en er is geen enkel probleem. Als ej bij het verlaten moet gaan discuteren, dat zijn vijgen na Pasen, want dan is of den ed zat, of de dame zat, of beiden  :111: :cheer: :035: 


sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #124 Gepost op: 2 februari 2013, 08:21:42 »
Ik kom er regelmatig en heb nog nooit problemen ondervonden ivm het afrekenen, integendeel.
Enkele maanden geleden toen ik wilde betalen en 200 euro verschuldigd zou zijn, werd me slechts 75 euro gevraagd. Er stond slechts één sessie op het kaartje. Heb toen gezegd dat ik nog met dame X was geweest en dat er 125 euro meer moest betaald worden. De theke heeft dat toen op een ander kaartje geschreven want dame X was op dat moment bezet.
Toen ik de volgende keer in Babylon kwam heb ik onmiddellijk aan de betreffende dame gevraagd of ze het geld van de laatste keer gekregen had en ze bevestigde me en bedankte me nog uitgebreid voor mijn eerlijkheid.
Het systeem met afrekenen bij het verlaten van de club heeft volgens mij te maken met het feit dat de dames een bijdrage moeten afstaan per half uur aan de club. Of dat nu correct is of niet doet hier niets terzake. Dit is een afspraak tussen de dames en de club die bij aanvang werd gemaakt als ze in de club komen werken.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #125 Gepost op: 2 februari 2013, 11:50:51 »
Toch lees je toch weleens over afreken problemen bij Babylon op duitse fora en dat het hier nog door niemand gemeld wordt wil niks zeggen in dit kader.
De weeffout zit in het systeem en de menselijke aard en de dvp aard in het bijzinder.
DVP's denken doorgaans nooit aan het clubbelang of een andere belang dan hun eigen beurs en hun doel is vaak die zo snel mogelijk te vullen. Laat je de tijdsregistratie aan hen over dan leert mijn praktijkervaring dat ze je regelmatig het vel over de oren proberen te trekken, en waarom zouden de  Babylon dames daar anders in zijn ?

ik vind het achteraf afrekenen een zeer slecht systeem en omdat het correct afrekenen veelal op de dames hangt is het een systeem dat altijd gevoelig zal zijn voor niet goed administrerende dames ( soms een eufemisme omdat ze willens en wetens de boel belazeren en ervaren dvps hebben daar zeer veel methodes voor)

Als er problemen zijn sta je daar achteraf, het verpest altijd je belevenissen en je beleving van die dag, last zit vooraan in je hoofd, gewoon je poot stijf houden wat velen niet kunnen of willen of durven werkt altijd als gewoon redelijk praten -zonder water in wijn te doen wat velen ook erg makkelijk doen overigens- niet meer werkt !

Tussentijds kontroleren doe ik altijd in clubs als Babylon en Panthera die beiden dat rare betalen achteraf hanteren.
Ik vind het dat moge duidelijk zijn een slecht systeem en raad iedereen aan op basis van mijn ervaringen met dvp's en betalen achteraf, houd je vinger aan de pols en beter nog aan je stopwatch en kontroleer wat ze opschrijft je deeltijd geliefde tenzij je graag teveel betaald, geld zat hebt of ellende wilt hebt bij het weggaan.

Dat gezegd hebbende hoop ik dat den Ed zo dronken is en de dames ook dat ik de 9de zonder te betalen naar buiten kan lopen.  :dance::engel016: ;D
« Laatst bewerkt op: 2 februari 2013, 12:12:03 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #126 Gepost op: 2 februari 2013, 17:19:43 »
Het is altijd raadzaam als je de kamer verlaat samen met je dame nog eens afspreken wat ze zal noteren op de afrekeningskaart , of bij een trio met beide dames afspreken .
Bij het verlaten van de club heb ik nog nooit problemen ondervonden bij het afrekenen ,  het was altijd correct en dit na meer dan 35 bezoeken .
Wel heeft Angela me eens van kamer laten halen , wat was er aan de hand ?
Op een maandag komt Maya normaal niet , maar nu was ze speciaal voor enkele uren aanwezig na mijn telefonische afspraak .
Ze kon slechts tot 16 u blijven , we hadden reeds een paar hete uren samen met mijn duifje op kamer doorgebracht en alle registers opengetrokken , de geluidsmeters  sloegen tilt door de decibels dat deze rakker produceerde  gezien de handelingen dat deze twee grieten met me uitvoerden op kamer .
Maya wilde vertrekken en haar ontvangsten van de dag afrekenen bij het verlaten van de club .
Angela de theke wilde zeker spelen en eerst mijn goedkeuring hebben voor ze Maya uitbetaalde , zo stuurde ze Maya naar me toe en moest mijn duifje haar Blowjob onderbreken .
Alles was correct , Angela was tevreden en van Maya kreeg ik nog een innige kus voor ze het pand verliet . Waarna ik me terug naar de kamer begaf  zodat we verder konden sexen .
Vorige donderdag was het terug van hetzelfde , direct na binnenkomst een grondige douche op kamer met mijn duifje voor een fantastische sessie met wel wat geluidsoverlast , Daniela die in de kamer ernaast was met een klant was zich al aan het afvragen wat mijn duifje allemaal met mij uitspookte .
Een korte pauze en een kleine maaltijd , met het bord op onze knieen zitten eten in de zetel . Daarna gingen we terug op kamer  met Maya er nu bij waarbij de dames me tweemaal hebben laten klaarkomen met de nodige decibels erbij en deze rakker bleef maar schudden van genot waarbij hij ook de dames het nodige genot verschafte .
Daarna met een hemels gevoel ,  na afgerekend te hebben bij de theke en Maya en J. nog wat extras te hebben gegeven samen met mijn duifje het pand verlaten .

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #127 Gepost op: 8 februari 2013, 16:21:03 »
Gisteren was het Karnavalsparty in Babylon . De dames en de thekes waren allemaal verkleed en Eddy ook .
Maya was eerst verkleed als verpleegster en na onze trio was ze verkleed als Fee .
Lucie was het mooiste ze liep er bij als een Engel .
Mijn duifje kreeg een Hawaislinger om en was een van de enige dames met de borstjes bloot .
Later op de dag kwam er nog een dame met 40cm hoge hakken aan een witte pantalon .
het was er heerlijk.

Offline Jetliner

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
  • Bachelor in Cunnilingus
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #128 Gepost op: 18 februari 2013, 22:01:18 »
Als Babyloniër valt de motivatie om naar Elsdorf af te zakken mij steeds zwaarder.

Over verrassingen bij 't afrekenen gesproken: ik ben er twee jaar geleden eens "in 't zak gezet", nota bene door een van de vertrouwde dames, waarmee ik toch al enkele keren naar de kamer was geweest. Bij de afrekening bleek ze 100 euro te hebben aangetekend, voor een sessie van dik 35 minuten. Ik had 'r eens wat fooi gegeven op een mooi half uur, en misschien voelde ze zich daarom gemachtigd automatisch door te rekenen? Geef ze een vinger en ze pakken een arm. Die onvoorziene 50 euro extra had ik niet cash op zak. Ja, Jetje is een low fare ficker. Ik heb geen geldkranen links en rechts van mijn piëdestal die je zomaar bij ieder ontij kan opendraaien.
Discussie was niet mogelijk, ik moest en zou betalen. Dan maar met de kaart: kwam nog eens 25 euro kosten bovenop. Ondanks dat incident ben ik er toch nog verschillende keren gekomen, maar steeds met wantrouwen tegenover wat de meisjes achteraf op dat kaartje gingen kribbelen. Gelukkig is het nadien altijd goed gegaan. Over de dames van Babylon ben ik nog wel te spreken, met uitzondering van die ene stoethaspel dan, maar ik heb het intussen wel zo'n beetje gezien in 't Kasteel.

Bovendien is Eddy meer teut dan wat anders, wat nièt leutig is en allerminst goeie pr voor de zaak. Er kan wel lollig over gedaan worden, maar in kennelijke toestand is hij niet aanspreekbaar.

Jonkvrouw Mandy is mamma Babylon en heeft kraaienpootjes. 'Het is niet meer zoals vroeger', zuchtte ze een jaar geleden nog in het hemelbed. Daar ga je, gouden prinses. Poppetje gezien, kastje dicht. Tijd voor deze dolende ridder om verder te trekken, over de heuvels van het grensland, met de honger naar andere exploten.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #129 Gepost op: 19 februari 2013, 20:21:25 »
Als Babyloniër valt de motivatie om naar Elsdorf af te zakken mij steeds zwaarder.
Bovendien is Eddy meer teut dan wat anders, wat nièt leutig is en allerminst goeie pr voor de zaak. Er kan wel lollig over gedaan worden, maar in kennelijke toestand is hij niet aanspreekbaar.

Donderdag zullen er 36 vrouwen in Babylon zijn volgens de aanwezigheidslijst en dan zijn er nog dames die niet op de aanwezigheidslijst komen (zoals mijn duifje ) .

Vroeger waren er nooit zoveel mooie jonge vrouwen , natuurlijk de service van Mandy en Lena was van absolute klasse en legendarisch , maar de nieuwe lichting is ook zeer goed als ik de reacties hoor .

Persoonlijk heb ik den Eddy nog nooit teut gezien en altijd zeer vriendelijk en open voor een babbel en zelfs enkele woorden Nederlands , maar ja deze rakker is er al ribbedebie voor de avond valt en waarschijnlijk veranderd zijn toestand met de avondklok .

Zal maar proberen om er donderdag terug bij te zijn en al dat vrouwelijk schoon te aanschouwen .


Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #130 Gepost op: 22 februari 2013, 01:53:43 »
Rond 16u aangekomen in Elsdorf. Aangebeld , de poort opengetrokken en verwelkomt door een bende naakte dames.

Er waren voor een doordeweekse dag toch redelijk wat bezoekers en een ruime bezetting van dames. Voldoende keuze en voor ieder wat wils. Blijkbaar was er een paardenkar uit Roma land in Elsdorf langsgekomen en enkele tieners ( 18+ ) er af gevallen. Deze zaten er nog wat onwennig bij , maar dit komt wel in orde na een paar smeerbeurten. Wat me ook opviel was dat Blanche aan de slag was als theke.

Bij binnenkomst zag ik een bekende man op leeftijd zitten met duivenvoer. Hij riep : roe , roe...waar is men duifje ? Maar in plaats van een duifje zat er een Bulgaars ijskonijn ( Maya ) op z'n schoot. De duivenmelker herkende me onmiddellijk en we maakte een gezellig praatje over de dames versus de service enz... Verder voor mij geen bekenden bezoekers aanwezig. Op naar de dames dan maar...

Het deed me plezier Doris nog eens te zien. Tijdens men vorig bezoek was ze geveld door de griep. Ik nestelde me tegen dit schatje aan en was verkocht. We hadden trouwens wat goed te maken. Wat dan ook gebeurde op de kamer.

Ondertussen was de duivenmelker met Maya op de kamer geweest en kwam terug met een big smile. We dronken nog wat te samen en dan nam hij afscheid en verliet Babylon.

Men oog viel nu op de Hongaarse Kitty. Ik kende haar natuurlijk al , maar ze zag er vandaag weer super stralend goed uit. Wat een charisma heeft deze mooie meid !

Na deze sessie werd het tijd om een hapje te eten. Het eten stelde ditmaal niet veel voor. In het weekend of met party's is het altijd dik in orde , maar nu niet. Dus werd het wafel met slagroom en yoghurt om de maag te vullen.

Na het eten even met Den Ed bijgepraat. Er staan weer verbouwingen op het programma : extra kamers en aanleg van de tuin.

Hierna de sauna ingedoken. De whirlpool is voorlopig buiten gebruik , wegens een defect aan de drukpomp.

Terug op de bank gaan zitten. Ik zag hoe de zusjes Lori en Alexa een Duitser gesloopt hadden met een trio. Tijdens de avond zorgde Lucie voor wat sfeer met een paaldans-act. Even later werd ik opgegeild door Bianca. Dit werd de derde sessie.

Na terug van de kamer gekomen te zijn en een verkwikkende douche was het al 21u. Er waren nog maar drie gasten aanwezig op dat tijdstip. Er was even wat geklaag van de dames, wat begrijpelijk is. Maar het kan niet elke dag feest zijn... Misschien heeft het einde van de maand en de carnavals periode er iets mee te maken ? Ach , ja...

Op een gegeven moment zat ik alleen tussen 9 dames op de bank. Men plannen waren om huiswaarts te gaan. Maar enkele opwindende bewegingen brachten daar verandering in. Het zou Amalia of Doris worden om mee af te sluiten... Ik neukte op zeker en koos : Doris.

Om 22u30 betaalde ik men rekening , trok de poort van Babylon tevreden , moe en voldaan achter me dicht.

PS : Den Ed was zeer nuchter en al om 21u huiswaarts , omdat het zeer kalm was.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #131 Gepost op: 22 februari 2013, 02:59:01 »
Hum, ik zie op de website van Babylon dat er meer dan 30 dames waren? Een reden om nog eens te gaan... :bud

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #132 Gepost op: 22 februari 2013, 20:10:14 »
Hierna de sauna ingedoken. De whirlpool is voorlopig buiten gebruik , wegens een defect aan de drukpomp.

Met uw drukpomp is precies niets mis. ;D Alweer 4 smeerbeurten gegeven op 6 uurtjes tijd. :pompe
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #133 Gepost op: 25 februari 2013, 22:47:23 »

 Ik zag hoe de zusjes Lori en Alexa een Duitser gesloopt hadden met een trio.

Met deze twee zusjes op kamer is een geile bedoening en ze zijn super op elkaar afgestemd heb dit onlangs nog kunnen ervaren .

Maya en mijn duifje zijn ook zo een super stel , het is genieten vanaf de eerste sec met 6 handen ,6 geile verlangende ogen , 3 tongen en monden , 6 tepels , 2 poesjes en niet te vergeten één stijve kwast . Het is een geile bedoening waarbij deze rakker iedere keer opnieuw dit huis doet trillen met zijn genotskreten en de dames genieten van mijn gebef en gelik
 .

Vorige week nog een trio gedaan met Maya & Kitty , ( mijn duifje kon zich niet vrijmaken om me te vergezellen ) het was een grote ontgoocheling Maya moest het bijna alleen opknappen , Kitty was meer een spelbreker dan een toegevoegde waarde .
Het was waarschijnlijk beter geweest eerst een gewone kamergang met Kitty te hebben uitgetest .

Of op herhaling met de twee zusjes .
Waarom niet met Maya en Alexa dit idee maakt me al geil zal het binnenkort wel eens proberen uit te testen , maar dan moet mijn duifje wel weer eens belet geven .

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #134 Gepost op: 28 februari 2013, 11:00:10 »
Babylon-Check am 26.02.13

Hier meine Kurzeindrücke zum gestrigen Besuch:

Relaxte Atmosphäre und angenehme Musiklaustärke bei Ankunft gegen 13:30 Uhr. Leider enthielt das Spind keine Hakenkralle und keine(n) Bügel, so dass die Sachen gestapelt werden mussten. Dies sollte aber auch so mit der einzige Kritikpunkt bleiben.

Ca. 20 Mädels vor Ort. Das Line-up trifft zwar nicht meinen ungeteilten Geschmack, aber es kristallisieren sich drei oder vier Optionen heraus. Um die zehn bis zwölf Gäste, die Anzahl blieb bis zu meiner Abreise gegen 17:30 Uhr in etwa gleich. Möglicherweise tragen die traditionell schwache Nachkarnevalszeit und das Monatsende zum relativ schwachen Besuch bei.

Verpflegung bereits mittags auf einem hohen Niveau. Sehr umfangreiches kalt-warmes Buffet, absolut nicht mehr mit früheren Babylonzeiten zu vergleichen, geradezu ein Quantensprung. Für meinen Geschmack auch noch besser und vielfältiger als z. B. im DV oder Samya (dort eh erst ab 18 Uhr).

Buchung 1: Precieuse, Ghana

Die Schoko-Gazelle Precieuse http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/166.php scheint die Quotenqueen im Babylon zu sein. Gar nicht so einfach, an sie ranzukommen. Gestern umso mehr, da sie am Nachmittag die Biege machte, um für paar Tage in die Wahlheimat zu reisen.

Bereits in der Kennenlernphase wird klar, dass ihre Beliebtheit nicht von ungefähr kommt. Ich hatte sie mir eigentlich noch hübscher vorgestellt, aber der drahtige Gazellenbody gab den Ausschlag. Sehr sympathische Powerfrau mit lustiger Wuschelmähne und Traktorventilnippeln, die bereits an der Theke ohne Zimmerdruck auf Tuchfühlung geht und Lust auf mehr macht.

Ohne Aufwärmphase geht’s auf dem Zimmer direkt in den sportlichen Nahkampf. Formidables FO: Saugintensiv, meist freihändig, ultratief, auf die Zunge schlagen, dabei immer ihren geilen Blick im Visier. Auch beim Poppen blieb Precieuse nichts schuldig und mit entsprechender Dirty Talk-Untermalung wurde das Tütchen nach einem intensiven Zweistellungskampf leider zu schnell gefüllt.

Fazit:
Powerfrau mit Powerservice. Kleiner Abzug in der B-Note, da ich irgendwie das Gefühl nicht loswurde, nur eine Nummer von vielen zu sein. Kann man ihr aber bei ihrem Pensum natürlich nicht ankreiden, ganz sichere Bank.

Kurzübersicht Precieuse

GH, 24
KF 34, A/B-Cups (fest), längere braune Wuschelmähne
Ca. 165 cm, Konversation vorzugsweise in Englisch


FO: Variantenreich und teilweise pornomäßig; tief, den Schaft rauf und runter züngelnd, viel Spucke dabei; insgesamt recht stürmisch
EL: Ja, nass und ausdauernd
Augenkontakt: Die Wirkung kennt sie nur zu genau
ZK: Nass und tief, sehr leidenschaftlich
Lecken: Wird geil nass, lässt sich jedoch nicht komplett fallen
Fingern: Überall kein Problem, sogar erwünscht
GV: Doggy und Reiter; Highspeed
GF6-Faktor: Mittel
Porno-Faktor: Mittel
Illusionsfaktor Optik: Geile Schokomaus
Illusionsfaktor Nähe: Zweifellos in hohem Maße vorhanden


Buchung 2: Kitty, Ungarn

Das interessante und sehr hübsche Ungarnmädel Kitty http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/173.php ließ überhaupt keinen Zeitdruck aufkommen, die Chemie schien zu stimmen. Äußere Markenzeichen sind ihr praller, fester Arsch sowie ihre tollen C-Naturboobs. Kitty ist nicht der Hungerhakenfraktion zuzurechnen.

Irgendwie konnte die Nummer im Vergleich zur ersten Buchung mit Precieuse eigentlich nur abfallen, aber vielleicht war gerade der Kontrast der folgenden lupenreinen GF6-Session genau die richtige Wahl.

Der Zimmergang wurde zum Selbstläufer. Hingebungsvolle, sehr schmusige ZK bildeten ein tolles Opening. Kitty bläst wie sie küsst, sehr zärtlich und ohne Ende gefühlvoll. So gut, dass ich sie eine Viertelstunde machen ließ. Beim Lecken entpuppt sie sich als wahre Genießerin, ohne jedoch aus sich heraus zu gehen. Zum Abschluss hab ich sie aufsitzen und langsam reiten lassen, passte irgendwie zu ihrer übrigen Performance.

Fazit:
Für Kuschelkater wohl eine Topempfehlung. Wer feurigen Puszta-Service erwartet, dürfte bei Kitty an der falschen Adresse sein. Mir hat’s ziemlich gut gefallen.

Kurzübersicht Kitty

HU, 23
KF 38, C-Cups (natur, fest), lange gelockte schwarze Haare
Ca. 170 cm, Konversation vorzugsweise in Englisch, Nichtraucherin


FO: Nicht sehr tief, aber ohne Ende sanft, ausdauernd und gefühlvoll
EL: Absolut top, scheint eine Spezialität von ihr zu sein
ZA: Ansatzweise
Augenkontakt: Ja, hammergeiler Blick
ZK: Ausdauernd, zärtlich, verspielt
Lecken: Kitty genießt, ohne in größere Wallungen zu kommen
Fingern: Mag sie wohl nicht
GV: Reiter; wir wollten es langsam und gefühlvoll
GF6-Faktor: Hoch
Porno-Faktor: Niedrig
Illusionsfaktor Optik: Sehr hübsches Ungarnmädel
Illusionsfaktor Nähe: Bei gegenseitiger Sympathie hoher Ausschlag


Fazit Babylon:
Mir hat’s recht gut gefallen. Relaxte, lockere Stimmung. Nette Mädels mit nicht zu aufdringlicher Animation. Tolle Verpflegung.