Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1120827 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #135 Gepost op: 4 maart 2013, 10:20:52 »
Zaterdag 17/11/2012 met een bende vrienden van gemengde origine hier beland. Mijn eerste FKK.
Ik moet zeggen, het is wennen aan zoiets.

Misschien heb ik toch liever een club waar de meisjes zelf een interactie starten... zonder direct de bedoeling te hebben je binnen te halen dan waar je zelf alle contact moet initieren zoals hier. Al hangt het wel van meisje tot meisje af.. een zwartje was druk aan het ronselen en salami's aan het strelen zonder enig succes.

Uiteindelijk was dit de schade van de dag:
(allen met B-C cup)

- Bianca - roemeense blondine 1m65 slank
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/172.php
Beetje onwennig... soit ze vond mij iets te gek. Leuke blowjob... afgewerkt in doggy
.. gekomen op haar borsten... Klikte niet echt

- Alicia - roemeense.. ?acajou?harige 1m70 slank (alexa blijkbaar)
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/7.php
Fantastisch... zou ik zo terug nemen .
Echte GFE.. tenminste als je van zacht houdt. Vriendelijk meisje.. speels, excellente pijpbeurt.... en rustig haar me laten klaarrijden.

- Kitty - hongaarse - donkerbruin 1m75? slank
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/173.php
Zou er twee maand werken en zei de volgende week te vertrekken. Eentje die het vak er niet zal verder zetten dacht ik toen... maar blijkbaar is ze er nog.
Ik vond haar haardos geweldig en ze had zo'n mysterieuse glimlach.
Ook bij haar het betere orale werk...(begonnen in de kino maar ze wou vlug ter kamer.. bovendien keek alicia jaloers) en dan afgewerk in doggy.
Heeft wel niet graag dat je haar binnenwerk met de vinger verkent... overvloedig glijmiddel gebruiker :-p

Al bij al een leuke ervaring.... maar bijzonder moeilijk tussen het bos de bomen te vinden.
Of de lekkere bessenstruiken...

Eten maar matig.. koude snitsel.. het duitse bier was dan weer wel te pruimen.
Jammer genoeg kan ik meestal geen tijd vrijmaken voor zo'n lange rit... (de eega).. maar ik hoop er in maart toch nog eens te komen.


P.S.: wat bedoelt NS aktiv? bij de opties?  Mijn Duits is zo goed als onbestaande.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #136 Gepost op: 7 maart 2013, 00:05:23 »
Oorspronkelijk had ik gepland om op mijn ATV-dag naar Pauschalclub Münster te gaan. Daar stond een show van Alex gepland en de verdere line up zag er ook niet onverkeerd uit. De avond ervoor was echter Alex ineens uit de agenda verdwenen en ook Agnes stond er niet meer in zonder dat er vervanging was gemeld, dat betekende "slechts" 10 dames. Alternatief was Pauschalclub Bochum geweest, maar ook daar ontbraken een paar toppertjes (vnl. Elisa, Arabella en Anna), dus dat werd hem ook niet. En de derde club in het rijtje had ook niet de sprekende line up.

En toen realiseerde ik me dat ik van Relaxxxboard nog een vrijkaartje voor Babylon in mijn inbox had. Tot nu toe had ik me vooral gericht op partytreffers, pauschalclubs en een enkele GB, maar een saunaclub moest dan toch ook maar eens geprobeerd worden en waarom dan niet op deze bijna zomerse dag?

Iets na 1 uur kwam ik aan in de club. Het vrijkaartje werd zonder veel probleem geaccepteerd, waarna ik een korte uitleg kreeg en vervolgens een rondleiding van de blonde MILF Daniela.

Na het omkleden en een eerste bakje koffie heb ik eerst maar eens de sauna en de whirlpool uitgetest. De sauna is goed heet en lekker ruim, misschien alleen een tikkeltje donker. De whirlpool lekker comfortabel en voorzien van allerlei passende opties. Er zijn beneden een drietal douches met allen een verschillende kop (smal, breder en zo'n regendouche kop), het viel me alleen wel op dat als de buurman zijn douche aandeed, jouw douche ineens een stuk warmer of kouder werd.  ::)

Boven was er een rijke keur aan eten bij het buffet (wat ook continu bijgevuld werd) en ook de verzorging met drankjes was goed in orde.

De eerste sessie van de dag ging aan Daniele, die me eerder had rondgeleid (voor het verslag, zie haar persoonlijke topic). Deze sessie beviel me zeer goed.

Later heb ik ook nog de biosauna uitgetest, maar dit vond ik toch net wat minder. Als ik naar de sauna ga, moet het ook echt warm zijn en niet net iets warmer dan de omgeving...

De tweede en voor mij afsluitende sessie ging aan Josephine (en ook hiervan heb ik in haar persoonlijke topic bericht)

Het afrekenen achteraf verliep soepel en de vraag of alles naar mijn zin was geweest kon ik enkel bevestigend beantwoorden.

Al met al moest ik na afloop concluderen dat het een geslaagde dag was geweest. Of er een herhaling in zit of dat ik het bij Partytreff/Pauschal blijf houden? Waarschijnlijk komt er nog wel een vervolg, misschien moet ik me hier en daar maar eens voor een Tombola inschrijven en eens rondkijken wat de mogelijkheden zijn.

Relaxxxboard en Babylon, in ieder geval hartelijk dank voor de mogelijkheid om eens met deze club kennis te maken. 
:clap:


Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #137 Gepost op: 23 maart 2013, 22:03:41 »
Vandaag nog maar eens afgereist naar Babylon. Zo rustig het vorige week was, zo druk was het er vandaag. Reeds rond 1500 u was er een wachttijd voor de kamers.
Sfeer zat er goed in en zeker toen Eddy er was....zag hem verschillende keren met een fles sterke drank naar enkele heren stappen met de hoop natuurlijk om er dan zelf één te kunnen meedrinken ;)
Rond 1700 u kwamen er nog 2 nieuwe meiden toe, beide blond en Roemeens. Werden onmiddellijk door enkele Waalse heren aan de haak geslagen.
Na 3 kamergangen maar naar huis vertrokken, met veel spijt  :dance2


Note Foots hier zitten alleen heren

Offline superwescoast

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #138 Gepost op: 28 maart 2013, 01:35:38 »
J'ai passé 1 excellent après midi au Bab vendredi passé...

Ce qui me frappe (dans le bon sens) lors de mes visites c'est la convivialité que les demoiselles transmettent aux visiteurs par rapport aux autres clubs!
Roxy,Angie,Gina et bien d'autres ont toujours la banane comme on dit...

Et bizarrement c'est vers Ariana que je me suis lancé pour lancer les hostilités...
Oui elle est en progrès par rapport à il y a de ça qq mois mais on la sent sur la retenue quoi qu'on en dise...
La demi heure passée en sa compagnie fût de bonne facture mais sans réelle étincelles même si il s'agissait seulement de notre 1e chambre commune...

Revenu de vacances,le BOSS a directement remis les pendules à l'heure en annoncant que dans son club,la LEFFE était gratuite... Sage décison cheffe!

Gros big up sur la qualité de la nourriture,un vrai régal (si si!) ==> à confirmer sur la durée...

Avant mon départ il me fallait du lourd,dans ce cas aucune hésitation possible,la reine du Bab est à mes yeux (et pas uniquement je pense) Gina...
Quelle qualité de presta,c'est tout simplement extraordinaire!

L'heure du départ a sonné,les petits Belges ont besoin de mes encouragements sur la route de Rio 2014 dont on s'est encore 1 peu plus rapprochés...

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #139 Gepost op: 28 maart 2013, 05:26:35 »
Revenu de vacances,le BOSS a directement remis les pendules à l'heure en annoncant que dans son club,la LEFFE était gratuite... Sage décison cheffe!

Je n'ai pas tout compris à cette histoire. Le "Cheffe" part en vacances. Les clients découvrent que la Leffe est facturée à 2 euros  :beer:
Eddy revient de vacances et il paraît qu'il s'agissait de l'initiative d'un employé?  O:-)

De toutes façons, il vaut mieux boire de la Kolsch, c'est plus léger avant de faire du sport  :bonken


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #140 Gepost op: 28 maart 2013, 11:53:01 »
Ik schrik me rot, als ik de lijst vandaag aanpaste was de helft van de grieten weg, foetsie, dada....
Ook hier krijgen ze last van verloop, en nog geen klein beetje, Ed, ga wat grieten halen,of kijk eens naar de lijst EX-BABYLON en zie wat je allemaal hebt laten lopen  :111:
Als ik daar mag uit kiezen kom ik toe de rest van mijn leven....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #141 Gepost op: 29 maart 2013, 00:05:10 »
Ik schrik me rot, als ik de lijst vandaag aanpaste was de helft van de grieten weg, foetsie, dada....
Ook hier krijgen ze last van verloop, en nog geen klein beetje, Ed, ga wat grieten halen,of kijk eens naar de lijst EX-BABYLON en zie wat je allemaal hebt laten lopen  :111:
Als ik daar mag uit kiezen kom ik toe de rest van mijn leven....

Alexa , Lori , Kitty zijn huiswaarts en komen waarschijnlijk terug. ( als de familie of foute vriendjes het geld erdoor heen gejaagd hebben )

Vandaag was de lijst correct op één uitzondering : Roxy. Er waren dus 25 dames aanwezig. Genoeg voor ieder wat wils. Ik heb weer enkele dames moeten teleurstellen en zal dit de volgende x goedmaken. Den Ed heeft deze maand 20 dames die zich kwamen aanbieden geweigerd. Voor mij is er nog steeds een top bezetting aanwezig.

Sexmachine moet zich dringend eens laten in de boeien slagen door Anni !  C:-)

En eens de sex-salsa gaan beleven met Marlen !  :sex

Een lap-dance op z'n pik door Ariana.  :-P

Angie is tussen haar borsten pakken.  :tietjes
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline superwescoast

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #142 Gepost op: 29 maart 2013, 01:13:02 »
Revenu de vacances,le BOSS a directement remis les pendules à l'heure en annoncant que dans son club,la LEFFE était gratuite... Sage décison cheffe!

Je n'ai pas tout compris à cette histoire. Le "Cheffe" part en vacances. Les clients découvrent que la Leffe est facturée à 2 euros  :beer:
Eddy revient de vacances et il paraît qu'il s'agissait de l'initiative d'un employé?  O:-)

De toutes façons, il vaut mieux boire de la Kolsch, c'est plus léger avant de faire du sport  :bonken

Si tu as bien compris...  ;)
Eddy étant en vacances,le personnel avait décidé de facturer les leffes à 2€ et même à mettre le prix sur les cartes du comptoir...
A son retour,tout est directement rentré dans l'ordre et tous les Belges présent ont retrouvé le sourire...  ;D

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #143 Gepost op: 29 maart 2013, 09:17:12 »
Ik was getipt dat men Italiaanse vriend A. Tonio in Duitsland was voor een drie-daagse sextrip in Babylon. In zijn thuisland is het nougabollen op gebied van prostitutie of je moet bevriend zijn met Berlusconi.

Maar goed , alle uitvluchten waren weer goed om in Elsdorf te landen. Onderweg had ik op de 55 even last van een bumper klever : een kale man in een SLK. Bij aankomst aan Babylon bleek dit den ED zelf te zijn.

Er waren een 25-tal dames aanwezig. Enkel Roxy was er niet , verder klopte de lijst als een bus.  Een 30-tal gasten. Redelijk wat internationaal publiek.

Een Duitser genaamd Kiwi vierde z'n verjaardag. Deze heer deed later zijn nickname alle eer aan. Raluca werd op een grote houten tafel gelegd en omgevormd tot een levend buffet. De heer Kiwi smeerde haar volledig in met Nutella en slagroom. Daarna volgde stukjes fruit en de schijfjes kiwi waren ook aanwezig. De afwerking gebeurde met kleine bloemen. Het decoreren gebeurde op de muziek van Enigma. Uiteindelijk een prachtig zicht van deze versierde schoonheid. Een luid applaus volgde , heel de tent stond erbij en keek er naar. Behalve één zuurpruim die niet paste in het buffet : Kesha.

Er vloeide weer liters alcohol en iedereen kreeg wat shots Wodka. Muziek wat luider en het was weer feest. Gezellige stemming en er werd goed gekamerd , net op het randje van wachttijden.

De bezetting was goed met wat nieuwe gezichten waarvan ik met : Lara , Raluca , Marlen en Julia het bed opdook. Nog wat aan PR gedaan voor de Lustparty en moe maar voldaan door de sneeuw regen naar huis gevlogen.

Ook A.Tonio verliet Babylon weer met een big smile en de legendarische woorden : PARADIES. Ha, ha..


My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #144 Gepost op: 29 maart 2013, 10:03:06 »
Den Ed heeft deze maand 20 dames die zich kwamen aanbieden geweigerd. Voor mij is er nog steeds een top bezetting aanwezig.
Dat heb ik nooit afgestreden.
Ik stel alleen vast dat er maar een 25-tal vrouwen meer op de fotolijst staan, een vijftiental minder dan vroeger.
Den Ed moet dan die meiden niet weigeren maar in huis halen, want een gemiddelde bezetting van 22 vrouwen? Het heeft al rond de 35 gedraaid een aantal meiden geleden.


Maar dat neemt niet weg dat er meer dan genoeg lekkers zit, ook voor mij en dat ik heus moet passen na enkele geile stoten te hebben gekamerd...


Nu nog enkele plaboymodellen in huis halen (dat bedoel ik eigenlijk) a la Noelle, Mercedes, Titi, Samira, Sheren, ...


EN GODVERDOMME BLANCHE LANGS DE ANDERE KANT VAN DE BAR  :shakekontje :bonken
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
herroeping vrijkaartjesactie
« Reactie #145 Gepost op: 1 april 2013, 11:35:34 »
Tot onze spijt heeft Ed vandaag gebeld met de melding dat de vrijkaartjesacties gecanceled is.
Onze excuses voor de ongemakken die dit met zich meebrengt

Sm en foots
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
herroeping vrijkaartjesactie
« Reactie #146 Gepost op: 1 april 2013, 12:02:24 »
Tot onze spijt heeft Ed vandaag gebeld met de melding dat de vrijkaartjesacties gecanceled is.
Onze excuses voor de ongemakken die dit met zich meebrengt

Sm en foots

[attachimg=1]
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
herroeping vrijkaartjesactie
« Reactie #147 Gepost op: 1 april 2013, 23:44:01 »
Tot onze spijt heeft Ed vandaag gebeld met de melding dat de vrijkaartjesacties gecanceled is.
Onze excuses voor de ongemakken die dit met zich meebrengt

Sm en foots

[attachimg=1]


[attachimg=1]


Groet, Foots  ;)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #148 Gepost op: 9 april 2013, 00:40:28 »
Als een Mongol in Babylon

Afgelopen donderdag ben ik mijn eerste zaadjes van de lente gaan verspillen – een dagje voor Lulo en Arabella dus – en ik kon me geen betere plek indenken dan bij den Eddy (mijn eerste bezoek waarbij hij zichzelf net beopen heeft ;D). Toen ik de eerste keer langs reed, leek het me behoorlijk druk… maar toen ik na hotelletje inchecken ook echt naar binnen ging bleek het tegendeel het geval: erg rustig deze hele donderdag; meteen duidelijke waarom er zo met vrijkaartjes wordt gestrooid.

Nu we het erover hebben, fijn zo een lentevrijkaartje (dank ;))… wegens gebrek aan zwarte inkt, leverde ik een blauw-word-knip-plaksel in, welke zonder problemen werd geaccepteerd. Beneden kwamen de perfecte tietjes van Ariana langsstuiteren, maar helaas bleek de spijkerbroek die ze eronder aan had een slechte voorbode te zijn. Op zich wel leuk dat je hier altijd wel een paar meiden half in pyjama of normale kleding ziet rondhuppelen, maar Ariana heeft de hele dag niet gewerkt (hoewel ik haar wel een keer of 4 heb zien lopen; en natuurlijk ook wat shoppen tussendoor).

Eerst wat gegeten en gewellnesst. Eten was ok, maar ik ben het hier wat beter gewend. Ook wel logisch met de wat lagere aantallen mensen. Sauna was lekker, maar de whirlpool gewoon koud. Later werd het water nog vervangen, dus misschien dat de temperatuur toen ook wat bij is getrokken. Het grootste nieuwtje is dat de Leffe’s nu twee euro kosten… Lena meldde dit netjes toen ik bestelde, dus maar naar Kolsch geswitcht. Voor die prijs wilde ik er later nog wel eentje nemen, maar tegen die tijd vulde Lena al ongevraagd mijn Kolsch aan.

Dan de meiden. Ik wist al dat enkele favorietjes er eventjes (?) niet zijn en het was toch een beetje een gemis :17:. Tussen de 25 aanwezige dames zaten best wat meisjes die ik wilde proberen (Raluca en Roxy bv)… maar de guitige blik van Amalia, de stralende oogjes van Kitty en de geraffineerde aanraking van Alexa zouden een welkome aanvulling zijn geweest :-X. Gelukkig was Doris er wel.

Bij de koffie kwam ik meteen ‘Sjago’ Lara tegen, die ervan overtuigd is dat ik veel vaker naar Planet Eden ga (eg nie!) en wilde weten hoe het met enkele meiden daar ging (‘kinderen’ in haar worden). Ik blijf haar grappig vinden, al zal niet iedereen die mening delen. Tussen de vele ‘schuchtere’ lachjes van andere dames door kwam Mona Lisa gewoon vrolijk op me liggen, met de mededeling dat Eddy' zijn ‘kunst’ veel te slanke dames weergeeft om haar naam waard te zijn (een juiste inschatting). Leuke vrouw, maar niet binnen mijn boekingsspectrum.

Op een gegeven moment maakte Doris wat vreemde gezichten naar me, omdat ik kennelijk wat verveeld over kwam. Even gaan kletsen en Lara kwam er al snel bij… waarbij ze wederom ontevreden was met mijn nationaliteit en stelde dat ik niet met haar zou kameren, omdat ik van ‘lieve’ types houd. Typisch dat ze dan toch wat pissy was toen ik dit met mijn kamerkeuze bevestigde ;D.

Ik was ervan overtuigd dat Doris zich ons bezopen half uurtje (van mij dan) een aantal maanden terug niet meer herinnerde; maar dat sprak ze stellig tegen, anders had ze toch geen oogcontact gezocht. Nou ja, op een bankje een tijdje tongzoenen en de kamer numero uno… de kamer waar het altijd lang duurt :-P.

Op de kamer wederom een schatje met veel tongzoenen en knuffelen. Vingeren laat ze niet toe wegens nageltjes, zei ze terwijl ze mijn vingers pakte… om op te merken dat deze wel netjes geknipt waren (as always baby!), maar nog steeds liever niet dus. Lekker prutsen, met tussendoor nog een hele behoorlijke pijpbeurt die - zeg maar - de gehele omgeving besloeg. Na nog een hoop zoet geneuzel, kwamen we dan tot haar sterkste wapen (waar ik de vorige keer niet eens aan toe ben gekomen!): een potje neuken :dance2. In amazone super, met de juiste heupbewegingen en tempowisselingen. Veel knuffelen en zoenen ook erbij en ik liet haar zeker een minuut of twintig het werk doen. Even uitpuffen en voorzichtig vroeg ze om een wissel; lekker in lepeltje lepeltje verder geneukt tot het rubbertje vol was. Nog een tijdje knuffelend gekletst over wezenlijke zaken en beneden stonden zomaar drie naampjes op mijn kaartje… :-P is toch niet nodig voor een eerste kamergang. Leuk hoor die Babylon vrijkaartjes, maar over het algemeen is het voordeel er na de eerste zimmer weer doorheen gejaagd :banghead:.

De aftersales van Doris zijn naar Babylon maatstaven tamelijk zwak. Als je in de buurt bent kun je af en toe wat woordjes wisselen, maar ze zoekt het in zijn geheel niet op… terwijl daar in die lege kamer toch meer dan genoeg mogelijkheden toe waren. Een beetje vreemd dat je meer zit te geinen met haar ‘vriendinnen’ Kim en Julia, dan het meisje waar je eerder anderhalve uur mee gekamerd hebt :017:.

Lang leek het erop dat dit mijn enige kamergang zou blijven. Tijdens mijn ‘herstelperiode’ merkte ik namelijk een volledig geklede Raluca op… en ook Roxy zou na kamerafhandeling niet meer ten tonele verschijnen (net als nog een paar anderen, waaronder Lara)… tja dit was dus rond zevenen ::). Voor het geringe aantal gasten (af en toe echt alleen in de bar) nog meer dan genoeg meiden, maar nou net de dames die interessant waren stopten ermee. Wel nog veel lol getrapt met de eerder genoemde vriendinnen van Doris en het Hongaarse klasje onder leiding van Reni. Heel gezellig maar niet om te gaan neuken. Lena bleef ook komen met de Kolsches; om de een of andere reden leuk om haar aan het werk te zien: inmiddels ‘middle management’ en andere thekes aansturend en optredend als knuffelmama voor de meisjes. Het zal er mee te maken hebben dat mijn allereerste Babylon bezoek ook haar eerste werkdag was.

Rond een uurtje of negen verscheen een (voor mij) onherkenbaar goedgeluimde Maya ten tonele; weinig ijskonijnigs aan. Volgens mij had ze wat vaste gasten die op haar wachtten, want ze ging redelijk direct op haar doelen af. Met een van die gasten gaven ze nog een uitgebreide show weg: pijpen, vingeren, beffen, etc … en allemaal met toeschouwers in gedachten leek het wel… jammer dat er maar 3 kerels waren en een bultje dames die verkondigden dat dus ‘never’ te zullen doen (Doris’ words).

Inmiddels tamelijk bezopen, was er een aanleiding waarom Julia (blonde Moldavische met nauwelijks tieten, die claimde Russische te zijn) mijn handdoek weg trok en ik daar dus een minuutje in mijn blote snikkel stond. Nog wat gedans (of whatever) en op de een of andere manier iets later een tong in mijn bek :017:. Helemaal niet de bedoeling, maar ja ‘whaddayagonnado’.

Zoals de meeste Babylon bezoeken, eindigde het weer met een bezopen kamergang (zelfs zonder Leffe dit keer). Tongzoenen is er wel… maar of zij kan er niks van, of ik niet… in ieder geval wel eens beter gebekt (grappig dat het later in de bar een stuk beter ging). Oraal kon ze haar aangenomen persona dan weer helemaal waarmaken: Academy Oralski Certfied. Vingeren een no go (0/2 in Babylon is toch een unicum) en neuken was ok, maar niet in mijn staat :17:. Toch nog wat rondfladderende visjes eruit gekregen en weer afgetaaid… herhaling niet echt waarschijnlijk denk ik.

Qua aftersales een heel ander verhaal dan vriendin Doris… lees dat ik de resterende drie kwartier tot sluitingstijd aan de bar zat met haar in mijn armen… en dan nog een minuut of twintig daarna ;). De enige onderbrekingen waren een poging om Russische muziek op te mogen zetten (Lena says no!) en een spelletje ballonnen volleybal… dit laatste is kennelijk seksueel getint, want ze zei plagerig dat ze het als extra ging noteren (terwijl ik haar hoofdschuddend nakeek) :017:. Maar goed, de rest van de avond haar zitten bepotelen, al denk ik dat ze voornamelijk zo close was omdat ze wat van mijn bier wilde jatten. Lena keek me enkele keren wat hoofdschuddend aan (ze heeft onbedoeld toch nog een verleidelijke blik zeg :pica)… maar het was niet alsof ik er iets over te zeggen had. Dat er nog de nodige tongzoenen werden uitgewisseld lijkt me vanzelfsprekend.

Rond sluitingstijd werd me gevraagd de rekening te settelen. Lena vroeg om 250 euro en als een grijnzende mongol, betaalde ik wat werd verlangd. Als de fokking Hollander die ik ben ::) :banghead: :-\.

Mijn pilsje nog opdrinken duurde wat lang, omdat ik constant een tong in pyjama in mijn bek had. Ook na omkleden kreeg ik nog in de deuropening een paar laatste tongzoenen… zou ik ook doen bij mijn baas als ik zonder reden dubbel betaald kreeg.

Al met al een ok bezoek, maar ik miste toch wat meisjes… en dat de (vermeende) toppers vroeg vertrokken hielp ook niet echt.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #149 Gepost op: 10 april 2013, 22:28:44 »
Vandaag dat Babylon kaartje stukgeslagen, Forum en Club, bedankt. Zat toch al in Düsseldorf voor mijn werk, en kon een middagje vrij pakken. Het was een rustige doordeweekse dag. En toch nog nooit zo snel met een meisje op een kamer beland in een saunaclub. Zonder ook maar één glas water te drinken. Het begon zo. Het Afrikaanse klasje lag, zat, en stond bij de sauna te wachten tot ik me even opgefrist had. De meest assertieve van het stel vond dat ik maar met hun allemaal op kamer moest. Okay if I start from the left?, grijnsde ik, en hielp Iman overeind van de stretcher. Ze sloeg haar armen om mijn nek en stond me minutenlang te begroeten, het was dan ook alweer even geleden. De anderen hadden het nakijken. Uiteindelijk moest ik zelf maar aangeven dat het tijd werd om ergens anders heen te gaan. Allons au chambre, chérie, j’ai un petit probleme la-bas, naar beneden wijzend. Petit was wel een understatement, de handdoek stond op springen. Op haar elegante wijze liep ze voor me uit de trap op. Ik ben altijd weer onder de indruk van de gratie die dat meisje heeft. En een half uurtje heerlijke girl friend sex, het is net of je met je vriendinnetje ligt te vrijen. De eerste topsessie was weer binnen, amper drie kwartier na aankomst.

De rest van de middag bleef het nogal stilletjes. Goed gegeten,en  later in de whirlpool de rug eens goed tegen de massagestraal gehouden. En zowaar nog een paar Nederlanders getroffen. Met hun en een paar Roemeense meiden wat staan dollen, en ons Roemeens even laten testen. Mijn kennis van die taal beperkt zich tot twee woorden die allebei met een p beginnen en eindigen op een a. Voor de dames altijd hoogst vermakelijk. En nog een keer naar boven geweest, deze keer met Doris. Dat vrolijke lachebekje was me bij vorige bezoeken al eens opgevallen, en ik had me al voorgenomen dat ze er maar eens aan moest geloven. Nu kwam het er dan van en ook met haar sex zoals sex hoort te zijn. Leuke lekkere meid, erg naturel, geen overdreven gedoe, das nergens voor nodig.

Het tijdvenster was beperkt helaas, dus tegen half negen weer vertrokken. Zaterdag op de Party zal ik er waarschijnlijk niet bij zijn, maar vandaag toch even van de ongedwongen Babylon sfeer mogen proeven. En niet voor de laatste keer, want het blijft toch een van de weinige clubs waar je nagenoeg blind met een dame naar boven kunt, zonder dat je tegen een zeperd aanloopt. En dat is lang niet overal zo, helaas.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.