Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1124028 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #180 Gepost op: 18 mei 2013, 19:20:58 »
Vandaag nog eens richting Elsdorf gereden....aangekomen omstreeks 1230 u, was de tweede bezoeker vandaag.
Korte samenvatting :
- bleef lange tijd héél rustig, maximum 6 heren geteld in de bar
- er mag enkel nog aan de bar gerookt worden, maar wordt uiteraard niet stipt opgevolgd door de
   dames
- ca 20 dames aanwezig, rond 1300 u slechts een 10 tal in de barruimte, de rest slenterde wat rond
   tussen de kleedkamer en het buffet
- normale sessie met Maya, niets op aan te merken
- meeste dames zaten voor zich uit te kijken, ofwel bezig met gsm - druk sms'en, ofwel uitgebreid
  te eten
- nooit zo'n matte sfeer in Babylon meegemaakt alhoewel Eddy er ook rondliep maar ook Eddy hing
  maar wat rond....
- 3 Hongaarse dames druk achter de speelautomaten en géén enkele interesse om eens in de bar
  te komen (met uitzondering van Jessica)
- Fely met wie ik enkele weken geleden een topsessie had, zat er ook ongeînteresseerd bij, deed geen
  enkele moeite om die sessie vandaag over te doen

Besluit : dames klagen (volgens Maya) over de lage inkomsten........
              als ze nu eens ietsje actiever zouden zijn, gsm achterwege laten,speelautomaten links
              laten liggen dan zou het er terug gezellig worden

Het zal alleszins enkele maanden duren alvorens ze mij daar terug zien.




Note Foots, heren werd fout geschreven ;-)

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #181 Gepost op: 28 mei 2013, 10:31:33 »
Vrijdag na een maand afwezigheid nog eens tot bij den Ed gegaan. Er waren 22 dames aanwezig. Heb een 25 tal bezoekers geteld. Verder over gans de avond gezellig zonder de vrijdag party drukte te hebben. Sfeer was relaxed , ruime pre-sales , ook enkele pannekoek sessies gezien en vanaf 23u waren er wachttijden van een 10 tal minuten.

Er zijn werkzaamheden aan de gang : de keuken wordt volledig vernieuwd. Er is ook recent een controle uitgevoerd door de politie op het rookverbod. Verder geen bekenden gezien. Voor mij alvast genoeg lekkers en goed aanwezig : Alexa , Lori , Anni , Roxy , Maya , Bianca , Deea , Marlen , .... De dames hadden goed hun werk , zelfs kesha ging 2x naar de kamer !

Om 01u de poort achter me dichtgetrokken na drie goede sessies ( Bianca , Deea en Anni ) en huiswaarts gegaan.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #182 Gepost op: 31 mei 2013, 17:25:33 »
Zoals in de agenda gesteld trek ik morgen eens naar dit huis van verderf.  Zitten er daar ook schatjes die je lekker in de keel mag neuken of spanken?
Zal de komende tijd er niet zo vlug kunnen terugkomen dus wat gaten in mijn ervaring vullen.  Is er overigens in die contreien een tippelgebied?  Ik toer daar wel eens graag in rond.  Of een lekkere raambuurt.  En wat met die umweltsticker of hoe het noemt?

Btw ik kom van richting gent.

Targets: roxy, anni en maya.  Misschien alexia nog es.
We zien wel.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #183 Gepost op: 31 mei 2013, 20:43:53 »
Ik zal waarschijnlijk morgen ook aanwezig zijn. Normaal ben ik kort na de middag daar.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #184 Gepost op: 31 mei 2013, 22:57:51 »
Ik denk dat ik 3h te rijden heb.. dus ik hoop er rond 13h te zijn.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #185 Gepost op: 2 juni 2013, 18:59:28 »
Zaterdag 1/6 zoals voorspeld maar eens richting Babylon getrokken.  Ik had even extra vrije tijd en een vrijkaartje van dit forum als een extra stimulans.  Dank daarvoor!

Na een lange autorit eindelijk toegekomen in Elsdorf en er stonden toch al wat wagens.  Aangeklingeld en mijn printje afgegeven.  Wat gezever in het Duits (mijn Duits is quasi onbestaande)... waar het op neer kwam was dat ze niet direct de code kon controleren maar mij zo sowieso binnenliet.  Ze ging het later wel bij de chef checken.  Ze vroeg mij of ik al geweest was en nog een rondleiding nodig had.  Toch maar nog ééntje gevraagd.  Mijn gids van die dag was Bianca.  Leuk lijfje, leuk kopje maar ik had er vorige keer geen klik bij.

Na de toer en het douchen dan maar de barruimte opgezocht.  Als je op je ééntje bent en groen achter je oren qua FKKs is het toch een gekke gewaarwording.  Heb me wat gehydrateerd, gedouched... opgejaagd door een zwartje.  Per toeval lag net dat exemplaar in de biosauna toen ik die even wou proberen.  (ik ben ook nieuwsgierig naar dingen waar niet noodzakelijk een poes aanhangt!... soms) 

Het mensje was aan het bellen met haar elvendertig gsm's en liet me in eerste instantie dan ook gerust.  Maar toen haar gesprekken over waren begon het aan mijn lijf plukken natuurlijk.  Soit.. haar wat afgeleidt met een poging tot conversatie.. ze was van Ghana dus het ging vlot in het Engels.  Naomi haar vorige werkplaats was blijkbaar een lapdance club in Italië. 

Nu.. een man zijn geest mag nog zo sterk zijn...  controle over je piet heb je niet 100% dus haar gefrunnik maakte mijn jongeheer wel wakker.  En toen ze vroeg om mij te mogen pijpen heb ik maar toegestemd.  Een mens offert zich soms eens op nietwaar?  Nu zijn Afrikaanse lipjes heel vaak mooie pijplipjes maar jammer genoeg kwijten de Afrikaanse meiden die aan die lipjes vasthangen zich maar zeer zelden goed van deze taak.  Nu.. kan ik niet zeggen van Naomi.  Ze deed goed haar best en kon goed diep.

Uiteindelijk op basis daarvan maar voor een kamer gekozen.  Maar maar maar ... ik had het moeten weten... zwartjes.. succesfactor: 10%!!!!  Ik heb er ooit maar ééntje gehad die me echt kon bekoren... een raamdame uit de Centraal Afrikaanse Rep. in oostende... verder vooral negatieve ervaringen... Ik had het moeten weten.  Lag het aan mij... lag het aan haar... het zal beiden wel wezen maar er was geen klik en ik voelde me afgewerkt als bij een raamdame.  Het ergste was... condoompje gevuld.. hup madam moest zich terug bezighouden met haar duizend gsm's! 
Misschien moeten gsm's maar verboden worden tijdens de werkuren!
(herhalingsgevaar nul!)

Nu ja.. deze pipo ging dan maar wat verder rondhangen.  Tot ik effeh dacht.. we gaan even rust zoeken uit de drukte in de bar en naar de Kino trekken.  Ik denk dat ik er nog geen vijf minuten op mijn gemak zat of de volgende jager kwam binnen.  Carmen... new in town.  Lichaam valt mee.. maar de kop erop staat mij niet echt aan.
Edus... ik negeer ze.  Maar ik ben groen in FKK (ik val in herhaling) en zij is profi.. dus mevrouw vlijt zich neder bij mij met haar hoofd op de schouder en begint met mini-me te foefelen.

En natuurlijk verraad die kleine rotzak me weer met een erectie.   Edoch.. ik hield vol en deed zelf geen enkel reactie op haar pogingen.  Tenslotte begon ze me zomaar in public te pijpen.  Tjah... heb je dan nog recht om de kamergang te weigeren?  Volgens twee later ontmoette kompanen wel (als je haar niet uit eigen beweging aanraakte) maar tjah ik had geen zin in een scene.  Dus ik heb haar haar gang laten gaan.  In de Kino weliswaar.. een kamer vond ze overbodig!  Heeft ze slechte diensten bewezen... niet echt... maar het was gewoon mijn type niet.  Herhalingsgevaar: nul. 

Naar het schijnt is een zekere victor tijdens het gebeuren trouwens een paar keer de kino binnengewandeld en moet ik nog peepshow geld van hem!   Een guitige NL collega had toen ik de Kino verliet.. veel plezier.

Uiteindelijk met dezelfde (denk ik) NL collega kennisgemaakt in de douche (moet je nooit schrik van hebben.. ik ben zonder bril zo blind als een mol dus ik kan echt geen mini-me's gaan vergelijken!).  Bleek die al een tijd aan de praat (ja, ze zijn echt socialer die gasten) met een medebelg die de victor bleek te zijn.

En onze victor dat was voor mij de namenencyclopedie!  Gelukkig dat hij er was want toevallig was hij ook goede vriendjes met Maya.. een van mijn targets... en DANK OO DANK... hij stelde ze me voor na tijd.  De zakendame (zo stelt ze zelf) moest echter eerst een hapje eten.  Dus heb ik ondertussen maar zitten lallen met de twee heren.  Misschien maakte ik ze wel horendul met mijn zever.. want ik vond zelf achteraf dat ik nogal veel praatte.

Anyway... een meisje die zich aan haar afspraken hield.. maya kwam terug en deed me teken om naast haar plaats te nemen.  Gezellig wat gekeuveld waarover ze het een beetje over haarzelf had.  En ik had geluk zei ze.. ze had een goeie dag.  Meestal heeft ze slechte dagen.  Ik zei dat ik het wist.. dat ze beroemd was ;-).  Nu.. na was plagerijtjes heen en weer zijn we naar de kamer getrokken.. jammer genoeg een begaande grond kamer.  En die zijn mij echt te lawaaierig... gillende grieten... en BOREN?  Kunnen werken echt niet buiten de openingsuren gepland worden?

Nu, met Maya op kamer was een aangename ervaring.  Madam is super professioneel (business woman as she puts it)... maar op een goeie manier.  Ze weet wat ze doet en ze doet het goed.  Enige minpunt misschien was dat haar kauwgom behoorlijk irriterend deed voor eikelmans.. en ze tongt zonder tong.. het is meer kwispelen.. maar dat ging wat later wel over.

Voor mij is het in ieder geval geen ijskonijn maar een pijpkonijn.  Jongens was dat lekker!  Ik heb haar moeten afremmen of alles ging te vlug keelwaarts.  Beleefd als ik ben heb ik me dan maar even over haar grotje ontfermt.  Na een behoorlijk tijdje leek ze klaar te komen.. echt of gesimuleerd.. no idea.. maar met onbetaalde vrouwtjes helpt een vingertje op de G-spot wel... en die had ik textuur gewijs toch wel gevonden.

Daarna de grote twijfel... laat ik haar verder pijpen of doen we een rondje en voor het laatste gekozen.  Het was in ieder geval een lekker rondje Maya bovenop.  Dankzij de twee shots voorheen kon ik het toch wel even inhouden.  En wat bonsde ze op en neer... mini me bleef trots omhoog en weigerde zijn zaadjes te lossen.

Ik had me voorgenomen als ik één extraatje zou nemen het bij Maya zou wezen dus vroeg ik haar ten einde het verlossende shot te bekomen mini-me ter mond te nemen.  Het moet gezegd ze pijpte heerlijk... maar...  het ging moeilijk....  ik wordt al een dagje ouder ;-).  Ik heb me dan maar zelf wat afgetrokken terwijl mevrouw er stond op te kijken... en toen het broebelen begon ging haar mondje erover.  Mooi van de taak gekweten... en het raakte mij tot mijn tenen.  (deels omdat eikelmans behoorlijk overgevoelig was geworden.. waardoor likjes na het geishermoment pijnlijk werden)

Anyway.. Maya makes your day.  Ik denk dat het wel duidelijk was aan mijn glimlach... de twee halfjes weggewerkt door deze tophinde!  Nog even aan de bar gebabbeld met de twee collega's... met het dilemma.. doe ik nog een rondje of ga ik huiswaarts.. tenslotte was Anni (andere target) beschikbaar, Lori vrij en ik vond Ingrid ook wel een guitig kopje hebben... en verder was de toppoes van vorige keer Alexa er ook maar mijn gezond verstand nam over (het zou moeilijk gaan op zo'n korte tijd) en ik ben huiswaarts getrokken.  Moe en voldaan.  Ook wel een beetje boos op mezelf dat ik me door twee roofdiertjes heb laten kisten.

Ik dank het relaxxxboard team in ieder geval nog eens extra voor het vrijkaartje.. het was zeker een extra stimulans om de afstand te overbruggen!  De volgende keer babylon zal echter waarschijnlijk augustus zijn.  Waarom ooh waarom kan dat concept in Belgenland niet?   





Offline jan31

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #186 Gepost op: 17 juni 2013, 17:17:32 »
Begin juni op een maandag middag afgereisd naar Duitsland om een bezoekje te brengen aan het lieflijke dorpje Elsdorf  :steeringwheel: . Vlot verkeer tot een 500m voor de afrit ineens alles stilstond. En blijkbaar als in Duitsland het verkeer stilstaat, staat het ook werkelijk stil. Dan maar de laatste  honderden meters via de pechstrook naar de afrit. Later op de avond bleek dat er een zwaar ongeval met verscheidene vrachtwagens was gebeurd en de autostrade volledig afgesloten was.


Eddy vond dit niet zo leuk want daardoor kwam er nog minder volk als gewoonlijk voor een maandag. Zonder verdere problemen ben ik dan een tiental minuten later de parking van Babylon opgereden. Men had mij al eens verwittigd dat maandag een redelijk rustige dag is in Babylon. Dat heb ik dan ook ondervonden. Toen ik om 17.30u aankwam zat er welgeteld nog 1 collega aan de bar. Verder nog een 5-tal dames. Eerst een pilsje genomen en mij rustig buiten gezet om nog een half uurtje van de zon te genieten. Daarna aan de bar gaan zitten.


Even later kwam Anni bij mij staan. Na een tijdje keuvelen in de zetels kwam de onvermijdelijke vraag. Gezien mijn kleine vriend duidelijk al paraat stond, dan maar naar de kamer getrokken. Anni gaf mij eerst een heerlijke massage waarna de kleine fijne dame me alle hoeken van de kamer heeft laten zien. Na een uurtje meer dan tevreden terug naar beneden gegaan. Gezien het ondertussen al meer dan 19u gepasseerd was, begon mijn maag te grommelen.


Nog tijdens het eten toonde Lori een zekere interesse. Dan maar afgesproken dat ik eerst rustig mijn eten ging opeten en dat ze nadien bij me zou komen zitten in de zetel. Zodoende kwam ze even later bij mij zitten. Even later vroeg ze of ik niet liever naar een kamer ging of ik in de club wou blijven. Dan maar in de club, voor alles een eerste keer hé. Dan kwam de vraag of ik er liever niet nog een dame bij had. Toch nog even weerstand geboden en dan maar toegestemd (tja, zwak karakter,….) Roxy kwam er bij en dan…. Het leven kan toch zalig zijn … lekker “geblasen” worden door 2 leuke dames in de zetel in de club. Even later was het dan ook zover. Een hele reeks nakomelingen werden in de mondjes van 2 dames losgelaten. Dan nog maar wat nagekeuveld in de zetel. Het bleek ook voor Roxy de eerste keer te zijn dat ze iemand afzoog in de club .Vervolgens was het tijd voor wat rust.


Na een douche ben ik de biosauna binnengestapt voor een dutje. Even later kwam Rebecca erbij liggen. Zeker een uurtje mee zitten praten (over haar familie, Hongarije, Duitsland, …..) Uiteindelijk werd het “gesprek” intiemer en intiemer en zijn we maar naar de ruimte naast de sauna getrokken waar we nog een uurtje al het mogelijke hebben uitgetest. Uiteindelijk weer mijn zaadjes in haar mondje gedeponeerd.
 
Conclusie: ondanks dat het zeeeer rustig was toch een topavond voor mij. Met als hoogtepunt Lori en Roxy samen. Beide dames zijn zeker geslaagd in hun mondeling examen…….

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #187 Gepost op: 23 juni 2013, 01:19:11 »
Zaterdag middag aangekomen in Babylon omstreeks 15u. Het was zeer druk binnen. Blijkbaar was er een Duitser die z'n verjaardag vierde. Hierdoor waren er 35 korting hoppers !

De bezetting was zeer goed en bestond uit 22 dames. Verder weer typisch voor een verjaardag : als je niets investeert , krijg je ook niets terug. Maar goed... Het enige hoogtepunt van de avond was dat een zekere EXI met z'n olifanten-fluit een dame openbaar paalde. Verder een geslaagde dag met drie top-sessies : Bianca , Roxy en Anni.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Wijze grijze

  • Gast
Autobahn afgesloten.
« Reactie #188 Gepost op: 4 juli 2013, 13:45:29 »
Tsja, weet eigenlijk niet of dit de juiste plek voor deze post is.

A.s. Zaterdag en Zondag (van 06.07 18:00 – 07.07 20:00) zal de A4 (Aken - Keulen) tussen de afritten Düren en Buir/Elsdorf volledig zijn afgesloten ivm de sloop van een brug.

Kom je vanuit Nederland/België, neem dan vanaf Autobahnkreuz Aachen de A44 richting Düsseldorf en volg bij de afrit Jülich-Ost de B55 in oostelijke richting

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Autobahn afgesloten.
« Reactie #189 Gepost op: 4 juli 2013, 13:49:56 »
Tsja, weet eigenlijk niet of dit de juiste plek voor deze post is.

A.s. Zaterdag en Zondag (van 06.07 18:00 – 07.07 20:00) zal de A4 (Aken - Keulen) tussen de afritten Düren en Buir/Elsdorf volledig zijn afgesloten ivm de sloop van een brug.

Kom je vanuit Nederland/België, neem dan vanaf Autobahnkreuz Aachen de A44 richting Düsseldorf en volg bij de afrit Jülich-Ost de B55 in oostelijke richting


Dit IS de juiste plaats, nu kunnen de slopingsdiensten van start, we verwittigen ze dat onze hoerenlopers op de hoogte zijn  ;D :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Autobahn afgesloten.
« Reactie #190 Gepost op: 4 juli 2013, 14:13:57 »
Tsja, weet eigenlijk niet of dit de juiste plek voor deze post is.

A.s. Zaterdag en Zondag (van 06.07 18:00 – 07.07 20:00) zal de A4 (Aken - Keulen) tussen de afritten Düren en Buir/Elsdorf volledig zijn afgesloten ivm de sloop van een brug.

Kom je vanuit Nederland/België, neem dan vanaf Autobahnkreuz Aachen de A44 richting Düsseldorf en volg bij de afrit Jülich-Ost de B55 in oostelijke richting


Hartstikke bedankt WG !


Gelukkig mis ik de wegwerkzaamheden want ik kom daar morgen.


Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #191 Gepost op: 8 juli 2013, 18:56:19 »
Vrijdag  5 juli nog eens een bezoek gebracht aan Babylon. Vanwege het goede weer zat en lag het tuintje goed vol. Precieuse lag uitdagend op het ligbed de Cheffe te versieren, ha, ha... Das is meine beste frau ! Jaaa , hoe zou dat nu komen ?

Een zeer goede line - up met voor ieder wat wils. Opvallend waren de nieuwkomers Nadine en Eva. Viel ook nog op : de Afrikaanse Katja : Der Geile Chokomaus. Er was ook een nieuwe Poolse dame met een brilletje op en zwart haar. Volgens insiders : een topper.

De zusjes Alexa en Lori zijn op verlof. Ze kregen ook wat te slikken afgelopen jaar , dus een welverdiende vakantie toegewenst.

De meeste stamgasten waren ook weer van de partij. Een gewoon goede verhouding van gasten en dames. Er werd vlotjes gekamerd. Geen wachttijden opgemerkt. Opvallend veel actie in de kino , ondanks dat de kamers vrij waren ! Aardig trio schouwspel gezien met in de hoofdrol Roxy. Verder voor een vrijdag was het relaxed en gezellig , geen party toestanden. Ondanks dat Eddy voor alcohol-blender speelde , was hij nog vrij nuchter.

Later op de avond verscheen Foots nog op het toneel. Hij had een behoorlijk afgeslurpte piemel onder de handdoek , met dank aan de Farell girls. Maar de echte vacum blow job had hij nog niet ervaren en er zat dus nog wat zaad in het zakje dat er uit moest ! Benieuwd of dit nog gelukt is ?

Nog even buiten in het zonnetje gezeten met Foots en de twee klokkenluiders van Beieren die op bezoek waren in Elsdorf. In de vroege avond tevreden huiswaarts vertrokken. Met dank aan de volgende dames : eerste sessie met Bianca , dan Nadine getest en uitgeput afgesloten met Marlen.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #192 Gepost op: 8 juli 2013, 23:37:36 »
Afgelopen vrijdag rond 18:00 was stopte ik bij de bushalte voor Babylon. Even later stond ik bij de theke en kwam Kami mij al lachend een handtje geven. Goed ik moest eerst nog effe wat regelen met de chef en even later kwam ik de bar binnen in handddoek kostuum. Even rondgekeken, maar geen Kamikaze meer te zien, ik dacht hij zal er wel 1 zijn gaan kameren.

Het buffet:

Aangezien het eindelijk mooi weer was en ik op een of andere manier behoorlijke honger had gekregen ben ik met een bord buiten aan een tafeltje gaan zitten. Het buffet is deels warm deels koud. Van het koude wat asperges in ham gerolt gegegeten en stukje gebakken gevogelte met salade en wat kartoffelsalade wat ik altijd weer lekker vind die typisch Duitse gerechten. Van het warme had ik een varkenslapje met saus en een stuk gebakken vis met aardappelen die je zelf nog de huid moest afdoen en erwten. Al met al heerlijk buiten gegeten.


De bezoekers:

Daar zaten een bussel Duitsers en een paar kwamen zelfs uit Beieren dus het was niet gemakkelijk om hun dialect te verstaan. Wel ik heb graag met de Duitse medemens van doen en ik interesseer me altijd waarom iemand uit Beieren nu naar Elsdorf komt voor wat ontspanning.

Nou de reden was een hele goede. Het zijn Formule 1 fans en de race op Nurnburgring gingen ze in het weekend bezoeken, maar eerst gingen ze lekker ontspannen in Babylon. Behoorlijk lang mee gesproken en ze tapten (ook Hollandermoppen) bij de vleet en ik heb me zeer goed vermaakt. Ook had een liefhebber ooit een Rottweiler gehad waar hij bijna niet over uitgepraat raakte.

Ineens Kwam Kami weer in de terrasdeur en ook nog even met Kami gesproken. Hij was op kamer geweest en meteen daarna weer want hij dacht dat ik er niet meer was. Toen Kami wegging ben ik nog even in de whirlpool gaan zitten en daarna wilde ik gaan kameren en zo heb ik het dan ook gedaan.

Kamerbewegingen:

Voor het kameren had ik optisch een beetje mijn zinnen gezet op een blonde lolita die van LR afkwam werd gezegd en ze was goed aldus Kami. Ik wilde nog zeggen LR bijna altijd goed, maar ik weet dat anderen dat niet automatisch denken, maar allee. Ik liep de bar in en ik ging op een meter afstand van de dame zitten die met een andere klein meiske zat te praten. Deze had een echte snollekop en ik had bijna zin om met die 2 te gaan kameren.

Na even wat gepraat met het meiske (Eva geloof ik en kwam volgens haar uit GT) was het mijns inziens dat ze eigenlijk totaal geen interesse toonde of het gesprek wel wilde voeren. Goed ik dacht ik laat het gesprek even doodvallen van mijn kant en ik zie wel of ze initiatief opneemt want als de dame niet wil dan wordt het doorgaans toch geen succes. Ze zei helemaal niets meer en keuvelde nog wat met de buurvrouw die ze duidelijk interressanter vond (ik ook hoor).
Ik dronk langzaam mijne cola op zodat ik en goede reden kreeg om een verse cola te gaan halen bij de bar en zodoende mijn jacht weer voort kon zetten ofwel de pleiterik bij degene die geen zin hebben. Ja, ja deze SEF acties kan ik ook bedenken.

De keuze:

Met een verse cola in de hand stond ik vlakbij Maya en die had me eerder in die avond aangesproken maar toen had ik geen zin. Ik had gezegd later als ik wel zin heb. Dus ik stond me eigenlijk als gewillig prooi voor de leeuwin, maar het feit besliste anders. Een blonde dame sprak me aan en begon ook meteen wat over mijn borstharen te wrijven. Ze deed net alsof ik de nieuwe koning van Belgie zou worden en wat we gezegd hebben weet ik niet, maar ook haar andere hand verdween vlotjes om te kijken of mijn zin al gekomen was.

Ingrid 25 jaar Roemeens

Nou dat was het geval en ik liet me gemakkelijk als een weerloos slachtoffer afvoeren naar kamer. Het bleek Ingrid te zijn uit Roemenie en ik kreeg een mooie ruime kamer. Op de kamer volgde een gewoon half uurtje. Ja ze deed tongzoenen en dat was ok en voor mij blijft gewoon tongen toch de klassieke opwarmer die bijna onlosmakelijk bij saunaclubservice behoort.

Ze likte ook beroepsmatig aan mijn borsten, ach altijd wel lekker en ook kleine Foots die alleen maar gepijpt wiil worden kreeg een ruime beurt. Somstijds een beetje variatie, maar mij aankijken of ermee spelen zoals een volleerde profie had ze nog niet in het pakket. Niet slecht hoor, maar ook niet wouw, gewoon. Af en toe haalde ik ze naar boven om te kussen en 1 keer geprobeerd te vingeren, maar dat was helaas verboden terrein. Tja dat heb je als je geen service check vooraf doet.

Ook gevraagd voor ballen likken /zuigen en dat kon ook een beetje en het laatste stukje heb ik mij geholpen om de kleine Footsjes over haar te spuiten, want een FT daar had ik te weinig verwachting van om er zin in te hebben. Wel als ze flink wat geiler was geweest met vingeren en duidelijk meer zuigkracht, want van een pornopijpbeurt dan word ik gewoon beregeil ik bedoel knettergek. Ik had in dat opzicht graag met kleine Anni (liefst in politiepak) gekamerd, maar die was er die dag niet.

Het was bijna net een half uur en ze vroeg of ik tevreden was. Nou ik was tevreden dat wel, maar voor mij geen super, eerder heel gemiddeld zeg een 7. Beneden schreef ze haar naam op het briefje en ze vroeg nog iets over de plus. Toen heb ik gedaan of ik het in Keulen hoorde donderen, want ik vond het een standaard sessie (ook zonder extra's)  en dan zal het ook standaard prijs zijn. Ze heeft niets verkeerd gedaan en kussen en pijpen waren ok, neuken interesseert me geen zak en beffen wil ik al helemaal niet, maar een echte lekker geile pornopijp sessie was het niet. Dan had ik waarschijnlijk beter voor Maya kunnen gaan. Die kan dat m.i. veel en veel beter.

Groet, Foots O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #193 Gepost op: 9 juli 2013, 22:45:48 »


Ingrid 25 jaar Roemeens

Nou dat was het geval en ik liet me gemakkelijk als een weerloos slachtoffer afvoeren naar kamer. Het bleek Ingrid te zijn uit Roemenie en ik kreeg een mooie ruime kamer. Op de kamer volgde een gewoon half uurtje. Ja ze deed tongzoenen en dat was ok en voor mij blijft gewoon tongen toch de klassieke opwarmer die bijna onlosmakelijk bij saunaclubservice behoort.

Ze likte ook beroepsmatig aan mijn borsten, ach altijd wel lekker en ook kleine Foots die alleen maar gepijpt wiil worden kreeg een ruime beurt. Somstijds een beetje variatie, maar mij aankijken of ermee spelen zoals een volleerde profie had ze nog niet in het pakket. Niet slecht hoor, maar ook niet wouw, gewoon. Af en toe haalde ik ze naar boven om te kussen en 1 keer geprobeerd te vingeren, maar dat was helaas verboden terrein. Tja dat heb je als je geen service check vooraf doet.

Ook gevraagd voor ballen likken /zuigen en dat kon ook een beetje en het laatste stukje heb ik mij geholpen om de kleine Footsjes over haar te spuiten, want een FT daar had ik te weinig verwachting van om er zin in te hebben. Wel als ze flink wat geiler was geweest met vingeren en duidelijk meer zuigkracht, want van een pornopijpbeurt dan word ik gewoon beregeil ik bedoel knettergek. Ik had in dat opzicht graag met kleine Anni (liefst in politiepak) gekamerd, maar die was er die dag niet.

Het was bijna net een half uur en ze vroeg of ik tevreden was. Nou ik was tevreden dat wel, maar voor mij geen super, eerder heel gemiddeld zeg een 7. Beneden schreef ze haar naam op het briefje en ze vroeg nog iets over de plus. Toen heb ik gedaan of ik het in Keulen hoorde donderen, want ik vond het een standaard sessie (ook zonder extra's)  en dan zal het ook standaard prijs zijn. Ze heeft niets verkeerd gedaan en kussen en pijpen waren ok, neuken interesseert me geen zak en beffen wil ik al helemaal niet, maar een echte lekker geile pornopijp sessie was het niet. Dan had ik waarschijnlijk beter voor Maya kunnen gaan. Die kan dat m.i. veel en veel beter.

Groet, Foots O0

Ai , ai...je hebt er het minste van de club uitgekozen. Bij de stamgasten is Ingrid al lang op de no-go-list geplaatst. Maya was inderdaad veel beter geweest. Je zaad had dan tot tegen de amandelen gespoten ! Een andere goede optie was Marlen en niet te vergeten Roxy. Spijtig dat ik zo snel door moest gaan, anders had ik je zeker verwittigd om Ingrid links te laten liggen en voor een andere keuze te gaan.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #194 Gepost op: 24 juli 2013, 22:54:17 »
Nieuwsgierig geworden door de verscheidene recensies heb ik op dinsdag 16 juli voor de eerste keer maar eens Babylon bezocht.

Conclusie is duidelijk: niet mijn ding, en wel om de volgende redenen:
 
- hygiëne

Persoonlijk vind ik de hygiëne onvoldoende. Je krijgt bij binnenkomst een kleine en wat grotere handdoek, de eerste om je mee af te drogen en de andere voor om je middel. Geen badjas dus. Op zich geen probleem, maar als je bijv. op een ligbedje in de tuin ligt lig je dus eigenlijk op de zweet van de vorige, tenzij je een extra handdoel vraagt om op te liggen. Zo ook krijgt de dame van je keuze slechts een klein laken mee als je naar een kamer gaat, dit is beduidend kleiner dan het bed (de kamers en bedden zijn best wel groot in Babylon) dus wat er naast het lakentje valt is voor de volgende... Er staan bijv. glazen met zoute stengels en een kom met popcorn waar iedereen uit graait, zelf heb ik het niet zo van allemaal uit één bak eten... In de tijd dat ik er was (toch ruim 3 uurtjes) heb ik niet gezien dat er eten werd ververst. Wat er stond waren allemaal warmhoudbakken die al een tijd stonden te pruttelen. Het trok mij in ieder geval niet erg aan, maar ik kom gelukkig niet in de eerste plaats voor het eten...
 
- de dames en de manier van contactleggen
 
De dames zaten er nagenoeg allemaal verveeld bij. Soms samen, soms alleen. Als je als dame niet mag animeren moet je maar wachten tot er een gast bij je komt zitten, en die gast moet dan ook weten dat dat de manier is om contact te leggen. Mij werd dat bij binnenkomst niet uitgelegd, maar gelukkig wist ik dat al uit dit forum. Dat geldt helaas niet voor alle gasten... Overigens zaten er voldoende mooie dames tussen de aanwezige DVP's, dat dan weer wel...
 
- welkom
 
Dat viel tegen, ik kreeg een supersnel praatje in het Duits met wat uitleg (het meeste kreeg ik wel mee maar het ging erg snel) en er werd een dame geroepen die mij moest rondleiden. Deel een van de rondleiding ging naar beneden naar de lockers, en het sauna/whirlpoolgedeelte (geheel verleten gedurende mijn bezoek). Na omkleden kwam ik weer boven waar mijn lieftallige rondleid-dame me een drankje aanbood en me vervolgens de bovenverdieping liet zien. Eerlijk gezegd was ik niet erg onder de indruk, behalve van de kamers die groter dan gemiddeld zijn en de bedden ook. Pluspunt. By the way, als je bij Babylon binnenkomt sta je meteen in de grote ruimte met bar. Dat betekent dat iedereen die daar aanwezig is je ziet binnenkomen. Je valt zeg maar letterlijk met de deur is huis en komt niet eerst in een apart halletje binnen zoals op veel andere plaatsen. Best wel verrassend als je er de eerste keer komt...
 
- ligging
 
Babylon ligt aan de rand van een industrie/fabrieks/bedrijventerrein en er kunnen 3 auto's voor de deur worden geparkeerd. Dat er een parkeerterrein achter het pand ligt staat niet (of onduidelijk) aangegeven. Ik kon wel een plaatsje vinden in de straat tegenover het pand, maar als het echt druk wordt vraag ik me af hoeveel gasten en met een Zettel van de parkeerpolitie naar huis gaan...

- ruimte, inrichting
 
Ook hier vind ik de hygiene op sommige plaatsen onder de maat. Het feit dat het toilet op de bovenverdieping is (beneden en op de begane grond heb ik er geen kunnen vinden, kan ook aan mij liggen, ik wilde het meermalen vragen maar de thekefrau alsmede de dame achter de bar waren meerdere malen onvindbaar) en het feit dat er blijkbaar dus maar een toilet is vind ik zelf onder de maat. Daarnaast was de douche bij het toilet zo vies dat ik er niet van sta te kijken als ik hoor dat die al lang niet meer gebruikt is (zwarte randen op de kit, beestjes, slijtage, enz.). Ook in de douches beneden (3 stuks naast elkaar) zaten niet nader gespecificeerde beestjes, waarschijnlijk naar binnen gekomen uit de benedentuin (waar ook niemand zat). Verder deed de hele inrichting aan alsof er sporadisch was aangepast en vernieuwd, terwijl op ander plaatsen de oude inrichting. tegeltjes, enzovoorts naar boven kwam.
 
- kamergang
 
Ik heb contact gelegd met ene Ingrid (http://www.saunaclub-babylon.com/sau...-koeln/199.php), die een beetje Duits sprak maar liever in het Engels converseerde (geen probleem voor mij, wel vreemd dat zij zelf telkens in Duits verviel). Ik nodigde haar uit om naast me te komen zitten wat in principe het startsignaal voor haar was. Beetje wrijven, beetje kusjes geven, hand onder mijn handdoek, en de kamervraag. Ik wilde wel eens kijken wat er zo mogelijk was maar op de kamer bleek dat het bij PZC en licht zoenen zou blijven. Bij lange na niet mijn ding en zeker geen enkel GFE gehalte, maar voor een eerste keer wel voldoende (zij pijpte best wel lekker). Meteen duidelijk gemaakt dat ik een half uur wilde blijven en niet langer en dat ik geen prijs stelde op extra's zoals FT. Oh ja, toen we naar de kamer gingen vroeg ze nog of ik niet met 2 dames wilde gaan, waarop ik heb aangegeven dat ik eerst maar eens wilde beginnen met 1 dame, daarna konden we nog wel eens zien.
 
- afscheid
 
Bij het afscheid ga je pas afrekenen. Na elk kamerbezoek schrijft je dame iets op een kaartje met jouw sleutelnummer van de locker. Ik vind dit niet lekker werken. Als je namelijk erg actief bent geweest moet je maar alle kamergangen en extra's goed onthouden om achteraf nog je "rekening" te kunnen controleren. Ik kan me voorstellen dat er wel regelmatig discussies zijn bij het afrekenen en dat de dames er dan bij geroepen moeten worden.

Bovenstaande zaken zijn mij het meest opgevallen, geef er gerust comentaar op. Smaken verschillen en dit is (helaas) nou eenmaal niet mijn smaak. Ik denk dat ik wellicht ietsje te verwend ben met clubs zoals YY en SS, die enerijds niet zo massaal zijn en daardoor nog gezellig, maar anderzijds wel heel veel te bieden hebben en erg schoon zijn.

Eerlijkheidshalve nog de volgende aanvuilling: Na diverse gesprekken met collega ijsberen over deze club kreeg ik toch wel verdacht veel positieve punten te horen. Was ik dan op een verkeerde dag geweest, of waren er andere omstandigheden die mijn bezoek niet tot het verwachte succes hebben gemaakt? Na lang wikken en wegen heb ik in ieder geval besloten om deze club in de nabije toekomst met een nieuw bezoek te vereren (eventueel vergezeld door een collega wandelaar) om zodoende mijn eerste oordeel nog eens goed te evalueren. Recensie volgt dan natuurlijk onvermijdelijk...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...