Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1123919 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #60 Gepost op: 15 juni 2012, 15:35:31 »
Donderdag rond 10u45 wilde ik Babylon binnen gaan , geen probleem , maar nog nooit heb ik zo een teleurgestelde groep dames gezien aan de bar , daar zaten ze allen met een lang gezicht , Maya kwam even tot bij me , om even toe te lichten , ze hadden deze nacht ingebroken en 8 kastjes van de dames open gebroken er was geld , juwelen ,papieren gestolen , de politie zou komen .
Van de theke kreeg ik een koffie , de dames wilden eerst niet werken en toen de politie kwam ben ik terug naar mijn wagen gegaan om daar eventjes te wachten , ondertussen kwam Jamila aangereden en zijn we samen terug binnen gegaan , de dames zaten er nog altijd onthutst bij maar enkele waren toch al van plan om te werken en maakten zich klaar .
Alle dames waren teneergeslagen van het gebeuren .
Lucie , Vivian en Sissi zijn de grootste slachtoffers en vooral Vivian is vele euro's kwijt , het geld van 14 dagen hard werken.
Vlug een douche genomen en met Jamila afgesproken in de dubbele kamer boven , de kamers zijn nu allemaal genummerd en hebben een bordje met een groene en een rode kleur waarvoor een schuiver die een kleur bedekt als men de groene kleur ziet is de kamer vrij bij een rode kleur is ze bezet . Nu zou het gedoe met de schoenen voor de deur of een tafel voor de deur schuiven verleden tijd moeten zijn .
S&F kan dus de volgende keer op zijn gemak kameren en zal geen driemaal meer gestoord worden, hij moet wel zorgen dat de dame de schuiver in de juiste stand zetten.
Het valt me wel op . als S&F een bemerking maakt wordt dit meestal stand te pede hersteld , ik durf wedden dat de zandlopers in PSR er ook weer allemaal hangen in de sauna's.
Nu terug waar ik mee bezig was , een heerlijke sessie met mijn duifje , neuken in diverse standjes , zoenen , haar poesje en clitoris likken tot ze zalig kronkelend klaarkomt een GFE voor 200% en als ik uiteindelijk klaarkom in doggy voelde ik het tot in mijn tenen en bleef ik maar schudden en tierde van genot , zoiets moois kan ik alleen maar met Jamila beleven met een bovenbeste gevoel . Ik begreep terug waarom ik haar iedere week opzoek en iedere keer terug zovele kilometers rij . Daarna nog een beetje nagenieten op kamer in elkaars armen liggen een beetje knuffelen en zoenen .
Toen ik terug van kamer kwam maakte ik kennis met een Vlaamse beer uit mijn geboortestreek die hier al lang klant was en maandelijks eens langs komt maar geen actieve schrijver is , maar de verhalen van GW volgde hij wel , we hebben onze ervaringen een beetje uitgewisseld , hij was zich aan het douchen samen met Marina die hem grondig inzeepte ze hadden juist samen de liefde bedreven en het was een top ervaring voor hem .
Ondertussen mijn duifje op de massagetafel laten plaats nemen waar ze een grondige massage van JO de masseur kreeg zodat ze terug in topkonditie zou zijn voor de volgende sessies .
Terwijl de rug van mijn duifje grondig wordt onderhanden genomen heb ik wat tijd om te eten en maakte ik nader kennis met Marina die me vorige week ook al intrigeerde , maar toen ik juist bij haar wilde aanschuiven vorige week door een andere beer werd weggekaapd .
Een trio met Jamila zag ze wel zitten als er geen lesbisch gedoe moest zijn er volgde nog wat gezoen en gefriemel op de bank met Marina waarna ik terug mijn duifje ging opzoeken om haar te zien afzien onder die grote stevige handen van JO , maar de massage liep ten einde .
We gingen dan samen naar de bar waar ik de dames aan elkaar voorstelde en even later trokken we naar boven voor een leuke trio met Jamila en Marina.
Marina is een mooie dame afkomstig van Rusland ze kan zeer goed pijpen , ik denk een topper maar nu verliep de coordinatie tussen beide dames niet opperbest , vooral Jamila liet het een beetje afweten en Marina heeft dat opperbest opgevangen het was een geile sessie met Marina waar Jamila bijzat en een beetje passief bleef .
Marina likken , neuken met Marina en uiteindelijk klaargekomen in het mondje van Marina die alles tot de laatste druppel opzoog .
Later in de namiddag volgde nog een trio met Maya en Jamila , de coordinate tussen beide dames verloopt daar wel opperbest en ze vullen mekaar zeer goed aan ze spelen zeer goed op elkaar in zodat dit terug een topsessie was .
Hierna Babylon met een lege zak en een lege tas verlaten na eerst te hebben afgerekend bij de theke en afscheid te heben genomen van Jamila , Maya en Marina . Ook nog een bijdrage gestoken in de slachtoffer doos die Jacqueline heeft gemaakt voor de dames die zijn bestolen in de voorbije nacht .

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #61 Gepost op: 16 juni 2012, 16:11:21 »
Mooie recensie, en helaas, deze dingen gebeuren nu eenmaal in het leven.
Makkelijke prooien, de hoerententen, niet beveiligd zoals banken, geen flik die er om kraait, het is het geld van hoeren, so who cares....


Gistern was ook ik in Babylon, en toen waren de meeste al over de ergste shock heen, en het zal hen niet meer gebeuren, want ook al hun kledij is gestolen en de hele meute blijft nu slapen op de grote ronde bank  ;D ;)


Hier alvast een fotoke ervan....


[smg id=4778 type=preview width=600]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #62 Gepost op: 16 juni 2012, 16:14:38 »
Titziana heeft haar rode coupe gewisseld voor groen. Zal ze nu voor groen stoplicht spelen in gemeente Koln ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #63 Gepost op: 16 juni 2012, 16:24:30 »
Titziana heeft haar rode coupe gewisseld voor groen. Zal ze nu voor groen stoplicht spelen in gemeente Koln ?

Voor een groen licht moet je niet stoppen Foots, enkel in België kan dat, dat weet jij intussen ook  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Jetliner

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
  • Bachelor in Cunnilingus
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #64 Gepost op: 2 juli 2012, 18:57:02 »
Hey rakkertjes, lieverdjes,

Het is redelijk schandalig (adverbiaal zinsdeel geleend van de Stiffmaster, YBF)  dat jullie hier al duizenden berichten hebben gepost zonder mijn weten dat dit forum bestond.

Fijn te lezen dat jullie mijn thuisclub zo naar waarde weten te schatten.
Mij vind je nergens anders meer, evenwel zelden.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #65 Gepost op: 2 juli 2012, 20:34:39 »
WELKOM JET  ;)
Blij je hier te zien, eindelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #66 Gepost op: 3 juli 2012, 18:20:02 »
Hey rakkertjes, lieverdjes,

Het is redelijk schandalig (adverbiaal zinsdeel geleend van de Stiffmaster, YBF)  dat jullie hier al duizenden berichten hebben gepost zonder mijn weten dat dit forum bestond.

Fijn te lezen dat jullie mijn thuisclub zo naar waarde weten te schatten.
Mij vind je nergens anders meer, evenwel zelden.


Onze Jetliner, geen luxe of franje, maar een beetje een louche tent, NL grammatica en altijd op chat. Nu nog Hollandermoppen en we zijn weer helemaal terug op het niveau van 3 jaar geleden.


Nu YBF probeert Relaxxxboard goed geheim te houden en dat lukt ze blijkbaar heel erg goed. Babylon heeft een goed sexniveau en dat staat hier dan ook in geuren en kleuren uitgelegd.


Maar Jet ik weet nog dat je bachelor in cunnilingus wilde zijn op YBF en dat mag je hier uiteraard ook. Gelukkig vechten we hier elkaar niet het forum af, zelfs als ik zelf walg van beffen, mag een ander lid dat hier wel leluk vinden, zonder daar enige ruzie over te hoeven maken.


Vrijheid is van iedereen en voor iedereen hier Jet, geniet ervan en laat je lekker gaan.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #67 Gepost op: 13 juli 2012, 10:31:15 »
Gisteren was het heerlijk toeven in Babylon , 27 dames waren er en tot 16 u slechts enkele beren . In de lounge zat ik als enige man tussen 18 dames , de nieuwe dames probeerden me te versieren met te lonken , glimlachen , hun benen open zodat ze me geil konden maken , anciens zoals Nicoletta doen geen moeite meer voor me , ze weten ondertussen al dat deze beer alleen met Jamila gaat , die vandaag speciaal voor mij aanwezig was .

Weer heerlijk gekamerd met Jamila een topsessie beleefd . Mijn duifje daarna aan Jo de masseur toevertrouwd en ondertussen met Maya op kamer wat spelen met elkaar een uurtje rustig aan , me laten pijpen , zoenen en haar langdurig likken , de afspraak was dat ik niet mocht klaarkomen , na een uur kwam Jamila erbij en dan gingen alle remmen los we beukten met ons drieen er tegen aan waarna een fantastische ontlading volgde die ze hoorden tot in de bar .
Vandaag is er een party " boven weinig onder niets "  , Ik zie dat Dolfie zijn opwachting zal maken hij zal het er zeer leuk hebben,  het zal dan wel wat drukker zijn maar gisteren zaten vele dames op droog zaad .
Maya zal ik de volgende keer terug in PSR moeten opzoeken ,  voor mij is dit nu geen probleem mijn duifje die zapt toch graag tussen beide clubs , maar in een andere club zoals Samya daar krijg ik haar toch niet naar toe .



Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #68 Gepost op: 14 juli 2012, 21:17:57 »
Vrijdag 13/07 sexy-outfit party

Op deze party hadden de dames een sexy bovenstukje aan wat best erg geil was. :PTevens werd er een Miss Babylon verkiezing georganiseerd waarbij men een heuse catwalk had opgesteld waar de dames op geregelde tijdstippen het beste van zichzelf gaven.Wij de bezoekers fungeerde als jury wat soms erg hilarisch was.

Bekende forumleden : Leuk om nog eens met Sphinkx bij te praten en ook kennis gemaakt met 2 sympathieke heren van het Youppie forum,namelijk Supermario en Rasé.
Er waren veel bezoekers,op bepaalde momenten waren alle kamers bezet,was er zelfs geen plaats meer in de Kino en werden zelfs de toiletten gebruikt. ^-^

Dames : Helaas,helaas,helaas was de übergeile MILF Jeanette niet aanwezig,alsook Marlen was nergens te bespeuren. :'(
Echter de Roemeense dames Ina en Andrea,de Duitse MILF in wording Tanja,Maya en als afsluiter de heerlijke rijpere dame Nicoletta hebben aan de verwachtingen voldaan.(recensies volgen ).
Vivian heb ik dolgelukkig gemaakt met de mededeling dat de volgende dag Civicske zou langskomen speciaal voor haar.Hij zal het geweten hebben. >:D

Sfeer : zoals bij al mijn vorige bezoeken zat de ambi er ook deze keer goed in.Deze club wordt druk bezocht door de bourgondische Belgen.De reden hiervoor is het lekkere eten “all you can eat” en dit de ganse dag door,de ongedwongen relaxe sfeer met alle dames en de supersymphatieke leiding.Om 3 uur s’morgens de tent verlaten,kapot geneukt en op het einde,zoals de traditie het wil, ook bijna kapot gezopen. ;)

Bij deze wil ik Relaxxxboard nog eens erg bedanken voor het aangeboden vrijkaartje!!! ;D

Grtz,Dolfie

Offline supermario

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #69 Gepost op: 16 juli 2012, 21:02:53 »
Vrijdag 13/07 sexy-outfit party

Op deze party hadden de dames een sexy bovenstukje aan wat best erg geil was. :PTevens werd er een Miss Babylon verkiezing georganiseerd waarbij men een heuse catwalk had opgesteld waar de dames op geregelde tijdstippen het beste van zichzelf gaven.Wij de bezoekers fungeerde als jury wat soms erg hilarisch was.

Bekende forumleden : Leuk om nog eens met Sphinkx bij te praten en ook kennis gemaakt met 2 sympathieke heren van het Youppie forum,namelijk Supermario en Rasé.
Er waren veel bezoekers,op bepaalde momenten waren alle kamers bezet,was er zelfs geen plaats meer in de Kino en werden zelfs de toiletten gebruikt. ^-^

Dames : Helaas,helaas,helaas was de übergeile MILF Jeanette niet aanwezig,alsook Marlen was nergens te bespeuren. :'(
Echter de Roemeense dames Ina en Andrea,de Duitse MILF in wording Tanja,Maya en als afsluiter de heerlijke rijpere dame Nicoletta hebben aan de verwachtingen voldaan.(recensies volgen ).
Vivian heb ik dolgelukkig gemaakt met de mededeling dat de volgende dag Civicske zou langskomen speciaal voor haar.Hij zal het geweten hebben. >:D

Sfeer : zoals bij al mijn vorige bezoeken zat de ambi er ook deze keer goed in.Deze club wordt druk bezocht door de bourgondische Belgen.De reden hiervoor is het lekkere eten “all you can eat” en dit de ganse dag door,de ongedwongen relaxe sfeer met alle dames en de supersymphatieke leiding.Om 3 uur s’morgens de tent verlaten,kapot geneukt en op het einde,zoals de traditie het wil, ook bijna kapot gezopen. ;)

Bij deze wil ik Relaxxxboard nog eens erg bedanken voor het aangeboden vrijkaartje!!! ;D

Grtz,Dolfie

Hallo Dolfie,
Goed om in Bab kennis te maken!
Het was inderdaad een superavond voor mij met Tanja en Gina  ;D
Bedankt nog om relaxxxboard mij te laten leren kennen: ik ben nu ingeschreven.
En in het Nederlands over zo een leuke ding te schrijven is een goede oefening voor een franstalig  ;)
Ik zal zeker ook mijn woordenschat verbeteren  :P
Correcties (niet SM toch) zijn welkom!
FYI: schijnt dat Marlen langtijdige vakantie neemt dus niet meer voor herfst of zelfs later in Bab te zien.
Greetz, Supermario.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #70 Gepost op: 16 juli 2012, 21:37:31 »
Bedankt nog om relaxxxboard mij te laten leren kennen: ik ben nu ingeschreven.
En in het Nederlands over zo een leuke ding te schrijven is een goede oefening voor een franstalig  ;)
Ik zal zeker ook mijn woordenschat verbeteren  :P
Correcties (niet SM toch) zijn welkom!
Welkom op RelaxxxBoard, supermario, ik ben aangenaam verrast en zal je nooit verbeteren, want ik zal nooit zo goed Frans schrijven als jij Nederlands...  ;D


Schrijf van mijn part in de franse taal, zolang je je maar amuseert


SM  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #71 Gepost op: 19 juli 2012, 14:22:27 »
Zaterdag 14/7 had ik niets speciaal te doen, dus besloot ik om mijn "vrijkaartje" te gaan verzilveren in Club Babylon waar ik al 2x was geweest en het was me telkens zeer goed bevallen. Omstreeks 15u draaide ik de parking op en het begon nog maar eens hevig te stortregenen zodat ik even moest wachten met uitstappen.


De afhandeling van het vrijkaartje bij de theke ging zonder problemen. Ondertussen waren er ook een aantal "splitterfasernackte" dames op hoge hakjes aan de receptie komen postvatten. (zoals de gewoonte is in Babylon) Ik had een week niet gespritzt dus ik voelde onmiddellijk beweging in mijn onderste regionen. :D


Na een deugddoende, warme douche ging ik op een kruk zitten aan de bar om eerst rustig iets te drinken en een sigaretje te roken. Eddy, der Cheffe was nergens te bespeuren maar de dag ervoor was er een feestje geweest en Eddy kennende zal hij er weer stevig zijn ingevlogen. :) Qua beren was het tamelijk kalm, ik schat zo een 15-tal max. Later op de avond ging dat aantal wel meer de hoogte in. Qua dames zag ik wel heel wat nieuwe gezichtjes t.o.v mijn verjaardagsfeestje in mei. Ik zat nog steeds op mijn kruk en werd plots langs achter besprongen door zotte doos Vivian. Meteen kreeg ik ook een tong in mijn smoel geduwd. Die deksele Dolfie ;) had de dag ervoor Vivian haar kop zot gemaakt over mij want ze wist dat ik vandaag hier zou zijn. We praten wat over het feestje van gisteren en Vivian wist me te vertellen dat Maria en Maya "Miss Babylon" waren geworden. Maar al snel begon ze weer te tongen en onder mijn handdoek te graaien. Vivian dacht me gelijk de kamer op te sleuren maar daar had ik geen zin in. Uit respect voor de dame en voor de Club Babylon ga ik hier niet in detail treden maar laat het me houden op een uiterlijke zaak die mij alle goesting ontnamen.


Ondertussen had ik wel wat honger gekregen, dus even kijken wat de pot allemaal schafte. Het aanbod vond ik iets minder dan de vorige keren dat ik er was. Misschien omdat het toen verjaardagsfeestjes waren, dat het uitgebreider was. Maar al bij al heb ik goed gegeten: Duitse worst, stukje varkensvlees, stukje omelet en wat rijst met champignon-roomsaus. Veel liever topservice op de kamer dan topfood en matige sessies. :) Toen ik mijn eten aan het binnenspelen was, begon een Duitser in het salon deftig te flikflooien met een blonde, slanke dame. 8) Op haar knietjes begon ze deze Duitser lekker te pijpen en nadien ging er een rubbertje om en werd er goed gefickt in verschillende standjes, op de bank en op het ronde deel in het midden van het salon. Voor mij absoluut geen probleem, die openbare seks. ;) Kort nadien maakte ik zelfs nog een kort praatje met deze mooie dame toen ik even buiten op het terras zat en haar naam is Marina. Russische en ze pijpte en neukte verdomd geil en goed dat ik haar vrij snel de kamervraag stelde maar ze had geen tijd meer want ze moest dringend doorgaan. :'(


Niet veel later liep ik Brazilian Chick Lucie tegen het naakte lijf. :P Ze had klaarblijkelijk een "pannenkoeksessie" achter de rug want ik had haar nog niet kunnen spotten. Vermits mijn vorige sessie in mei met haar zo goed was, trokken we een kwartiertje later op kamer om daar mijn opgespaarde zaad lekker in haar mondje te deponeren haha. Meer te lezen binnenkort in haar topic. Het was gewoon geweldig want ik had ook een extra klein verzoek en dat werd door Lucie zeer geil uitgevoerd. :P


Van deze spetterende sessie moest ik natuurlijk even bekomen dus ging ik naar de benedenverdieping om een saunarondje te doen en nadien even in de whirlpool. De sauna was voor mij meer dan warm genoeg maar de whirlpool die mag gerust 2°C warmer staan. Vivian bleef echter maar jagen en zelfs toen ik in de whirlpool zat probeerde ze me op kamer te krijgen. Ik maakte haar duidelijk dat het vandaag niet ging gebeuren en gelukkig voor mij was er een andere beer die ze wel kon strikken om te gaan pannenkoeken. :P


Toen ik terug in de lounge kwam was Eddy, de baas van de zondenpoel, toegekomen en werd ik vriendelijk begroet. Ineens kreeg ik last van hevige maagkrampen en moest ik tot 2x maal het kleinste kamertje opzoeken. Gelukkig was het daarna zo goed als voorbij maar waren Maria, Maya en mooie blondine Ariana ondertussen gaan lopen. :( Niets aan te doen maar 3 knappe dames waren nu wel gaan vliegen, dus vroeg ik me af met wie ik een 2de kamergang zou gaan doen. Roemeense Claudia die er nog zeer jong uitziet, probeerde met geile moves me te verleiden. Ze was zo zot als een achterdeur en begon oa. nogal brutaal in mijn tepels te knijpen. Neen, deze Roemeense ging het niet direct worden. Toen ik Lucie wat later weer tegen kwam en ze me met haar bambi-oogjes aankeek, was ik weer verloren en gingen we rond middernacht nog een uurtje spelen in de kamer met spiegels aan het plafond. :P


Rond 01u15 nog wat lekker tongzoenen met Lucie aan de receptie, om dan als laatste weer de poorten van de zondenpoel te sluiten. Het is "een mooie dag" geworden. Dank aan Relaxxxboard en de onrechtvaardige rechter om me naar dit oord te verbannen met een vrijkaartje.


U2 - Beautiful Day
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

guest25570

  • Gast
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #72 Gepost op: 6 augustus 2012, 23:27:33 »
goeden avond allemaal,

na bijna alles gelezen te hebben de laatste tijd dan toch maar besloten om niet alleen passief hier rond te turen maar me dan ook maar even te registreren en een post te maken.

als eerste dank voor alle info en de in heel veel gevallen zeer mooi beschreven ervaringen.

ben ooit een keer in babylon geweest en daar een rare ervaring met Nicoletta gehad die mij wegwijs maakte in de tent en een mooie ervaring met Alexa en wil deze donderdag eigenlijk weer gaan , begin van de avond.
Vraag is nu alleen of jullie me iets kunnen vertellen over de aanwezigheidslijst , er staat bij veel dames aanwezig vanaf 11 uur . wat is jullie ervaring met de aanwezigheid van deze dames na 20:00 zijn er dan nog dames aanwezig die al om 11 uur beginnen , zijn er notoire langblijvers te benoemen en vrouwen die er hoe dan ook niet meer zullen zijn?

alvast bedankt voor een mogelijk antwoord

debuurman

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #73 Gepost op: 7 augustus 2012, 20:27:29 »
Debuurman,


Ik denk dat je redelijk goed kan vertrouwen op de aanwezigheidslijst.
Alleen moet je er rekening mee houden dat het gegevens zijn die de chef doorkrijgt van de meiden zelf.... en meiden zijn de meest onvoorspelbare wezens op aarde. Ten eerste zijn het vrouwen en dan nog eens hoertjes ook, dusse.


Ik zou dus zeggen, een goede leidraad deze online lijst, maar soms is hij niet helemaal juist.


Op je tweede deel van je vraag, als er staat vanaf, en geen einde zou het normaal tot sluitingstijd moeten zijn, maar hier alweer dezelfde opmerking ... als 't jeukt moet je krabben ... en soms jeukt het bij enkele meiden gewoon te vertrekken...


Ik zou zeggen, maak er een fijne avond van, en schrijf je ook eens in in de tombola van Babylon (en andere), onze onrechtvaardige rechter is heel erg gul met vrijkaartjes, heb ik vernomen  ;)
En je mag altijd je ervaringen nadien delen met ons, is altijd erg leuk.


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest25570

  • Gast
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #74 Gepost op: 8 augustus 2012, 00:59:47 »
Hi sexmachine,

dank je wel voor de snelle reactie, als ik donderdag ga zal ik extra letten op de namen van de dvp's om zo een stukje te kunnen schrijven in de juiste topic.. hopelijk topicS

game on