Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1123761 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #75 Gepost op: 8 augustus 2012, 23:34:21 »

ben ooit een keer in babylon geweest en wil deze donderdag eigenlijk weer gaan , begin van de avond.
Vraag is nu alleen of jullie me iets kunnen vertellen over de aanwezigheidslijst , er staat bij veel dames aanwezig vanaf 11 uur . wat is jullie ervaring met de aanwezigheid van deze dames na 20:00 zijn er dan nog dames aanwezig die al om 11 uur beginnen , zijn er notoire langblijvers te benoemen en vrouwen die er hoe dan ook niet meer zullen zijn?

alvast bedankt voor een mogelijk antwoord

debuurman

Vele dames blijven slapen in Babylon en zijn zo vanaf 11u tot sluitingstijd aanwezig . Dit zijn de dames waar er alleen 11u bijstaat op de aanwezigheidslijst .
De aanwezigheidslijst klopt meestal .
Soms zijn er ook dames die niet vermeld staan op de aanwezigheidslijst .
Morgen ben ik ook aanwezig in Babylon vanaf 11u tot 17u zo zullen we mekaar waarschijnlijk niet zien  , mijn vaste dame Jamila zal er ook zijn vanaf 11u tot 18u  .
Alvast veel plezier morgen

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #76 Gepost op: 8 augustus 2012, 23:37:26 »
GW u bent gemakkelijk te herkennen, u bent degene die bijna nooit in de bar zit en alleen te bewonderen valt in de douche.
Tenslotte spreek ik uit eigen ervaring.  ;D


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #77 Gepost op: 9 augustus 2012, 23:39:51 »
Citaat
GW u bent gemakkelijk te herkennen, u bent degene die bijna nooit in de bar zit en alleen te bewonderen valt in de douche.
Tenslotte spreek ik uit eigen ervaring.  ;D
Groet, Foots  O0

Vandaag aanwezig in Babylon van 11u tot 17u  waarvan 3u30 op kamer  en een half uur op de massagetafel terwijl Jo van mijn rug een nieuwe maakte .
Foots heeft dit goed opgemerkt zeker een half uur onder de douche 5x een douche genomen , in de bar heb ik slechts een 10 min gezeten maar in de tuin heb ik zeker 50 min gezeten en een aangenaam gesprek gehad met SuperMario en dit in gezelschap met Jamila en DEBBIE ( ja die was er ook , en dit voor de eerste maal in Babylon)

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #78 Gepost op: 20 augustus 2012, 22:22:45 »
.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #79 Gepost op: 20 augustus 2012, 22:32:35 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #80 Gepost op: 2 september 2012, 18:46:29 »
Babylon. laatste dag van Augustus

Een paar dagen voordat het door dit messageboard verstrekte vrijkaartje – waarvoor dank – zou verlopen, kon ik toch nog even in Elsdorf langswippen. Niet helemaal waar; de trip was ver van te voren gepland en het idee was toch wel om er een volle dag van te maken ;D. Na intercity, ICE, S-bahn en een lokale bus te hebben getrotseerd stond ik rond twaalven bij mijn overnachtingadres… niemand aanwezig en een telefoontje leerde dat dit nog wel even zo zou blijven. Uiteindelijk afgesproken dat die gozer er rond middernacht zou zijn, en zo ging ik zonder zeker te zijn van een slaapplaats naar de club toe. Dat is het nadeel van zo een privatzimmer; voordeel is de prijs en het feit dat het op 5 minuten lopen van de club ligt.

Het vrijkaartje werd zonder problemen geaccepteerd en na een korte uitleg (inclusief het menu met extras) kreeg ik een rondleiding van Monica; met afstand de leukste rondleiding die ik in de saunaclubs heb gehad. Als je al wordt rondgeleid, loopt zo een meisje meestal wat voor je uit terwijl ze van een afstandje wat wijst en binnensmonds mompelt. Na me de umkleide te tonen – waar ik de goede service al kon ruiken (net als in Oase en Freude) – gaf Monika me wat tijd om me op te frissen, en daarna liepen we hand in hand, vingers al verstrengeld de hele club door; waarbij ze me elke kamer liet zien inclusief een beoordeling over geluidsoverlast, romantiek, etc. Ik vraag me af hoe vaak het voorkomt dat een man in kamer Uno, meteen zegt dat ze die deur wel mag sluiten. Ik moet zeggen dat de foto’s op de site haar geen eer aandoen – geldt voor de meeste meiden – want ze heeft echt een heel leuk snoetje; helaas had ze een beetje last van een koortslipje… en uitgebreid tongzoenen was toch wel het plan geweest.

Eerst maar eens de bijzaken gecheckt en zowel de wellness als het eten waren goed verzorgd. Warme sauna, lekkere whirlpool en verassend uitgebreide keuze qua eten. De hele dag en avond was het buffet goed gevuld en eigenlijk was alles ook heel lekker.  Voor een relatief kleine club, een stuk beter dan ik had verwacht. Alleen jammer dat het broodje parmaham van een goede Duitse laag boter was voorzien.

Volgens de aanwezigheidslijst zouden er 25 meisjes aanwezig zijn; het zal in die buurt hebben gezeten al miste ik toch een paar van de meisjes van de foto’s. Qua beren was het ook al gezellig druk, met vooral veel wat jongere Fransen (zelfs Eddy – de baas? – spreekt dit al vloeiend). Eigenlijk was het de hele dag zo dat er net wat meer mannen dan vrouwen waren; een goede verhouding eigenlijk. De meisjes zijn over het algemeen ook  heel aanspreekbaar en proberen je echt voor zich te winnen; dit klinkt normaal, maar het was toch een groot verschil met Planet Eden op zaterdag.

Terwijl ik een kopje koffie dronk op de grote U-vormige bank, was er een van de steeds vaker voorkomende melancholie momentjes. Een zevental naakte meisjes – en bij Babylon is FKK gewoon echt FKK – die elkaar aan het masseren waren en met olie zaten te kutten… mijn hartslag was gelijk aan die als ik wat doelloos tv zit te zappen (niet voetbal of wielrennen; daar kan ik nog wel eens opgewonden van raken). Die tijd dat ik met verstokte adem naar al die pracht om me heen zat te kijken komt nooit meer terug… :-\

Aan de bar kwam de ultra slanke Arielle even vragen of de sauna was bevallen (ik had eerder samen met haar en de donkere Naomi al uitgebreid de voordelen van duo penoti met mocha doorgenomen). Een op een is echter meer mijn ding, dus nadat ze zich stevig tegen me aan had gedrukt, maakten een paar zoenen en enkele weken zonder seks, dat het duidelijk voor haar was dat ze beet had.

Snel naar een van de kamers op de begane grond, waar het eerste salvo van de vele, vele tongzoenen op me werd afgevuurd. Wow! Nog staand drukte ze zich al tegen me aan alsof ze in me wilde kruipen. Daarna op haar hurken voor het pijpen, dit doet ze zacht en ook best goed; zeker voor een eerste sessie ook wel fijn dat het niet te snel en te stevig is. Op bed probeerde ze zich weer door me heen te drukken tijdens het zoenen, terwijl mijn vingers wat bezig waren met haar natte poesje. Het gebeurt niet vaak dat ik het idee heb dat een meisje het echt leuk vindt om gevingerd te worden, maar uit de reacties van Arielle kon ik alleen aanmoedigingen ontwaren. Na nog een rondje pijpen en nog een rondje tongen en vingeren in een andere ligging, ging het dan over tot neuken. Geen Reiter voor VJ, maar zoals valt te verwachten was het lepeltje lepeltje weer heel close met onophoudend gezoen. Na het klaarkomen nog even liggen knuffelen en pas toen we een tijdje later omdraaiden realiseerde ik me dat ik al die tijd nog in haar had gezeten; gelukkig zat het condoom nog op zijn plaats. Uitermate tevreden van de kamer.

Ik ben er nog steeds niet achter wat nou de juiste procedure is na het verlaten van de kamer. Meelopen naar de theke is niet echt nodig, maar meteen je eigen weg gaan is ook zo wat… en meestal heb je toch een handdoek nodig. Naast de handdoek kreeg ik nog een vluchtig tongzoentje van Arielle en ook voor de rest van de dag kreeg nog regelmatig wat aandacht (of een knuffel en een zoentje) van haar. Eenmaal verfrist haalde ik een kopje koffie aan de bar terwijl een Franse kerel naast me een biertje bestelde…LEFFE :))! Ik zei de hardwerkende poetsboy mij er ook maar een te geven. Later bleek dat die Fransen het als doel gesteld hadden de voorraad weg te krijgen en met enige assistentie van mij en anderen, had ik zo rond half 12 de laatste Leffe blond te pakken.

Met mijn biertje weer plaatsgenomen in de bank en de catalogus met dildos, kunstkutten en opblaasschapen (geen grap) doorgebladerd. Op de poef in het midden zat het enige meisje dat liever in handdoek gewikkeld zat met twee Franse stamgasten te pre/after salen: Alexa. Over slechte foto’s gesproken (zeker toen haar gezicht nog herkenbaar was), in real life zie je wat voor delicate gelaatstrekjes ze heeft. Op de vele momenten dat die gasten in hun moedertaal bezig waren, kreeg ik vele lachjes en knipoogjes van haar te verduren. Nadat ik ook nog wat gegeten had, besloot die gast maar iets anders te gaan doen… en leek het ook meteen gedaan met de interesse van Alexa naar mij toe; vrouwen… ::)

Om de rokerige bar wat te ontlopen, nam ik boven aan de trap plaats op zo een poef/kruk/met leer bekleedt ding waar je op kunt zitten. Goeie plek om het verkeer wat gade te slaan en na een paar minuten kwam Alexa (inmiddels zonder handdoek) ook de trap op… mooi hoor. Kennelijk was ik weer interessant en al snel zat ze naast me. Een standaard gesprekje en al snel wat zoentjes en geknuffel, maar niet te veel want ze vond dat we wel heel erg in het zicht zaten; yeah right, de schuchtere dvp :o. Dat ik ‘ja’ ging zeggen op de kamervraag stond al vast, al is het alleen maar omdat ze voor een bepaalde gerespecteerde veelschrijver de nummer 1 van 2011 was; met de nummer 2 heb ik al eens gemerkt dat ik op zijn oog aan kan.

Na een douche dat mini kamertje op en (eerlijk is eerlijk) het was nog iets afstandelijk. Tongzoentjes waren het buiten de kamer nog niet echt geweest en op bed begon ze wat professioneel met de vraag hoe lang ik wilde blijven (wat haat ik die vraag zeg); daarna keek ze op mijn horloge om de starttijd te bepalen (wel in het voordeel van de klant afgerond)… de eerste tongzoentjes waren wat voorzichtig en ik weet niet wat ik gedaan heb, maar binnen een paar minuten was het ijs gebroken. Ze is niet de eerst die zegt dat ik veel lach op de kamer (janken al die andere kerels dan of zo?) en van enige terughoudendheid was hoegenaamd geen sprake meer. Het zoenen subliem, intimiteit super en qua plagerige sfeer nog beter :). De manier waarop ze zich tegen me aandrukte was niet ‘zoals je vriendinnetje’, maar meer ‘zoals je vriendinnetje dat iets goed te maken heeft’. Eerst dus een hele tijd zo wat zitten prutsen met een ongekend hoog body to body contact, waarna ze haar orale kwaliteiten op me botvierde…pfff. Al snel was het tijd voor noodmaatregelen en moest ik haar zowat terug omhoog sleuren; weer verder knuffelen, waarbij ze het nodig vond om me te pesten door zich steeds vlak voor een zoen terug te trekken…grrr, uiteindelijk kreeg ik haar in de hoek van het bed toch te pakken. Ik werd weer op mijn rug gedrukt en terwijl ze weer op me kroop, begon ze met haar clit over mijn lul te glijden. Tegelijkertijd vingerde ik haar een beetje en zoende haar wat in haar nek, totdat ze mijn hoofd hardhandig opzij draaide en haar tong in mijn mond stak… niet zacht en relaxed, zoals eerder, maar met veel spanning en weinig controle; al snel lag dat lichaampje in mijn armen te schokken. Voor de duidelijkheid: ik geloof er geen flikker van, maar op het moment zelf moet je daar maar niet aan denken. Toen ze mijn vinger uit haar poes duwde, zei ik in een reflex ‘o, sorry’ … waarna ze me even duidelijk maakte dat ze daar helemaal geen moeite mee had; maar dat ze nu een eerder afgebroken ‘gesprek’ wilde voortzetten. Wederom duurde het niet lang voor ik begon te whimperen en haar probeerde te bewegen tot het aanbrengen van een rubbertje… maar met een hand op mijn borst drukte ze me weer op mijn rug; lang duurde het niet. Met volle mond en triomfantelijke blik gaf ze eerst wat doekjes aan mij, voordat ze haar mondje leegde… en voorzichtig vroeg of ik op de hoogte was van het feit dat FT extra kost. Het was niet haar bedoeling en ze had me alleen wat willen teasen (yeah right), zei ze terwijl ze lachend en pesterig aanzette tot een zoen; ze leek toch wat verrast dat die FT me geen flikker kon schelen en ik haar gewoon op haar bek pakte. We hadden nog een minuut… en meteen nog een ronde is nooit een goed idee. Toen ik zei dat het nog een lange avond was, deelde ze me fijntjes mee dat ze niet kon garanderen dat ze nog tijd voor me zou hebben (ik kan me de busladingen stammies indenken)… een volgende keer vond ze ook goed. Pff wat een meisje zeg, en we zijn niet eens aan neuken toe gekomen.

Dat het de rest van de avond nog maar tot 1 sessie is gekomen, had met de omstandigheden te maken. Er waren drie meisjes waar ik nog wel mee wilde, maar Ariana (wat een lekker lichaampje) had iets verkeerds gegeten en zat/lag het grootste deel van de avond op de poef met een gezichtsuitdrukking alsof haar puppy net onder een bus was gekomen; Alexa was over het algemeen niet beschikbaar en ook de mooie Katharina werd gepannekoekt.

Uiteindelijk kwam ik laatstgenoemde toch nog tegen boven aan de trap (waar ik de rook weer even was ontvlucht). Katharina is een prachtige vrouw (is ook al 27) en al snel stonden we daar wat te zoenen; haar net aangebrachte lippenstift was alweer verdwenen. Op de kamer – een van die kamers in de kino – was het toch wat minder dan de eerdere sessies; eigenlijk ook qua volgorde wat meer ‘standaard’. Het zoenen was zacht en constant aanwezig, maar toch een beetje terughoudend. Pijpen was lekker, maar vingeren mocht niet. Met haar bovenop duurde het even voordat ik haar wat dichter bij me kreeg, maar daarna zat het qua closeness wel goed. Ook in de spoons eigenlijk heel lekker. Misschien wat minder chemie samen, waardoor er weinig van het gebaande pad werd afgeweken. Laten we het er op houden dat ze het niet treft met het vergelijkingsmateriaal.

Bij de kleedruimte kwam ik een net gearriveerde bekende tegen en onder het genot van een Leffe hebben we even de stand van zaken in enkele clubs (en natuurlijk Babylon zelf) besproken. Dit niet tot ieders genoegen en op een gegeven moment zaten Katharina en Lori ons van vlakbij aan te staren/oneerbare gebaren te maken. Ik moet bekennen dat het me niet lukte om me op het gesprek te blijven concentreren. Lori kwam tussen ons in zitten en al snel werd ik met haar alleen gelaten. Blijkt het de zus van Alexa te zijn, zou je echt niet zeggen. Ze is niet mijn type, maar ik denk dat je wel een leuke sessie met haar kan hebben en uiteindelijk was het best leuk om even met haar te kletsen (onder andere over incestueuze trio’s; perverselingen hoeven geen girl-girl te verwachten).

Ik wilde eigenlijk alleen nog met Alexa op herhaling, maar dat zat er niet in. Het is maar goed dat ze vlak voor middernacht alleen twee drankjes kwam halen (en niet vrij was), anders had ik waarschijnlijk in een bushokje moeten pitten. Nog een paar drankjes gedaan, waarbij ik eigenlijk had verwacht dat er in de avonden wat meer sfeer onder de meiden zou zijn (ala Heaven 7). Op een keertje paaldansen van Monika (en een poging daartoe van Ariana) na, werd eigenlijk voornamelijk in de banken gehangen. De mannen hadden het wel gezellig met een behoorlijke bier consumptie (ook achter de toog). Om middernacht het pand verlaten om nog een slaapplek te krijgen; anders was ik zeker tot sluitingstijd gebleven

Babylon komt met stip binnen in de hoogste regionen van mijn lijstje favoriete clubs. Eigenlijk is het net een ‘jonge’, ‘modernere’ versie van Bernds. Ook gewoon een woonhuis, alleen dan wat meer omgebouwd tot een echte club. Dezelfde wat familiaire sfeer en goede service; maar dan met wat jongere meiden en ook een wat jongere clientèle. Ik denk dat ik hier nog vele euro’s ga achterlaten, op korte termijn alleen al om met Alexa ook eens tot seks te komen.

Offline Jetliner

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
  • Bachelor in Cunnilingus
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #81 Gepost op: 3 september 2012, 23:49:52 »
Gisteren het Silberschein verzilverd van het Footse Zilverfonds. Het relaas van de leerzame dag volgt nog  O0

Babylon staat overigens niet meer in de boeken als het Kasteel, maar weer gewoon als de Kazerne, zoals vanouds. Dat komt niet omdat de faciliteiten van dit huis erop achteruit zouden zijn gegaan (integendeel), maar de kernpersoonlijkheden die de mythe van het Kasteel hebben gebouwd wonen er niet meer. Ze zijn goddank vervangen door andere plukrijpe besjes  ^-^

Offline Jetliner

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
  • Bachelor in Cunnilingus
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #82 Gepost op: 6 september 2012, 19:58:37 »
Eigen aan het beestje.

Tijdens zijn omzwervingen vrolijkt Jet, de vermaarde dichter-denker, menige kaas- en wijnavonden op met eigengereid proza. Het voorbije theaterseizoen was getekend door crisis en persoonlijke besognes, maar zolang we blijven investeren in zachte recreatie kan de ondergang van het Avondland nog worden afwend. Zo zette hij zondag  de poëzieavond in de Kazerne van Elsdorf luister bij.

Hoezo, “de Kazerne”? Zijn de kantelen van ‘t Kasteel ingenomen door de zandbakdivisie van maarschalk Rommel? Het zit zo: Mandy en Inez, de Jonkvrouw en de Zwarte Ridder, die mee op de barricaden hebben gestaan voor de ballentent Babylon (die het tot voor kort nog was), de heldinnen die de contouren nog mee hebben gemetseld, zijn beiden definitief van dit toneel verdwenen, waarmee “het Kasteel” prozaïsch hervalt in de staat waarin ik dit bouwwerk vier jaar geleden aantrof: als een brandweerkazerne.

Kammelot (NL ondeugdelijke waar) ware nog een gepaste naam, niet denigrerend bedoeld want de schoonheid van dit bordeel zit in het volkse. Al dient het gezegd dat in die jaren de accommodatie er is op vooruitgegaan, ten faveure van een breder publiek. Iedere keer onze liedjesboer er neerstrijkt (zo’n drie maal per jaar) zijn er aanpassingen gebeurd die het verblijf praktischer maken. Niet heldhaftiger. Praktischer. Enige onprettige constante blijft de ontnuchterende odeur waarmee de kelderverdieping zichzelf buitenspel zet als actieterrein. Ook de overal weggenomen gelegenheid om rustig in een hoekje te gaan zitten is niet toe te juichen. Zitten kan je nu enkel nog in de U-sofa, temidden carnavalmuziek en de sigarettenmist. Dit bemoeilijkt de strategie van een tigerkidnapper als Jetliner, maar niemand hoort hem mopperen.
 
Exit heraldiek, entree van nieuw verworven lievelingen zoals Joy en Erika en Elli. Helaas was geen van allen vandaag op het appel om op de accordeon onze liedjes te stemmen rond het kampvuur bij de zwerfwagen. Evenmin Bogi en de kolossen van Memnon. Gezien de schrale bezetting deze zondag,  zat een heus Tet-offensief er dus niet in. In het Babelse vrouwengilde blijft evenwel nog voldoende schoon marchandise (NL deugdelijk gerei) in te palmen om tezamen sprookjesachtige voorleesmomenten te proeven. Jet van de Petteflet, snoeshaan als-ie is, vist altijd wel de dikste krenten uit de pap.

Hoe gaat dat krentenpikken in z’n werk? Als een tijger kiest onze woordjongleur zijn hapjes lang van tevoren uit en slaat toe op het enige onbewaakte moment dat zich aandient. Het duo dat ik op mijn vorige doortocht al spotte, zat ook nu weer op de vertrouwde plek in de curve van de U-sofa. De tijger hapte toen niet toe, wegens een kwebbelend element tussen de beide prooien in. (Tip: om een tijger te verjagen, maak veel poeha. Ook als je hem letterkoekjes toewerpt maakt-ie rechtsomkeer). Maar de gebraden kippen kwamen vandaag hapklaar aangevlogen. Ik zat het dichtst bij Maria, de langste van het tweetal, en terwijl ze meters strings rond haar benen knoopte, knoopte ze een gesprek aan.

Waarom ze mij nu pas te spreken kreeg? Het kwebbelend element van toen kwam ter sprake.
Ik herinnerde mij namelijk een derde Bulgaars mei… ‘Maya!’ onderbrak Maria.
Ik vervolgde mijn overdenking: zo een hovaardig meisje met bruin ha… ‘Maya!’ viel Maria weer in de rede.
Juist, ja. Maya... Zelfs als ze er niet is, staat ze nog in het centrum van de belangstelling. Tijgers zijn verlekkerd op schemerdieren, maar prijsbeesten laat-ie links liggen. Zelfs een glas water drinken met Maya moet een ellende zijn.
Ik probeerde nog wat verbale vondsten op Maria uit, doch ervaring leert ons dat dit geen kloten avance is (NL dat schiet geen meter op). Kid Creole en z’n Kokosnoten zochten dan maar de dialoog met het doedelzak-ensemble van McFick, en zodoende gingen de poppen altegader aan het dansen. Discreet trokken we ons terug in de zaal Josephine-Charlotte, voor het arrangement Richelieu, waarin de Mariavespers ten gehore werden gebracht. Het betere chanson kortom. De Straaljagert z’n chappement (NL knalpot) begaf het in z’n roep om een reprise van dit voorleesmoment: ‘Jah, Maya, jah! Nog godverdomme, nog!’, tijdens het moment suprême waarop Maria haar nestel afdraaide (NL hem van Jetje gaf). Met oprechte excuses aan Maria voor deze uitschuiver. Maya zal het allicht geen mallemoer schelen.
 
De Veuve de Poupeloure, een eenvoudige terraswijn met een toets van stekelbessen, Friese nagelkaas en een plezante neus, vond intussen gulzige afname in de bar. Goedkope bucht, waar ze nog twee euro voor durven vragen ook. Ik hield het maar bij de zouten stengels en het Kölsch flessenbier en verder veel Quellenwasser, want gewoonlijk moet ik nog terug naar ons Belgiqueske, tenzij het in een opwelling bij me zou opkomen dat ik hier evengoed kan blijven wonen en de tank ongegeneerd met geestrijke drank laat vollopen.
 
Middels de Veuve ontaardde de Kammelotige sfeer algauw in Wein, Weib und Gesang, met in het zog de onvermijdelijk leut van hoge gisting. Doorgaans zie ik het allemaal met pretoogjes aan, hoewel de zin om er zelf deel van te worden mij nog nooit is bekropen.
Mijn volzinnen dan maar verleggen op iets anders dat bewoog. Bij het gadeslaan van Gündi, de korte gastvrouw met het blondje new wavekopje (zo eighties, net als Babylon), die in een zwarte draperie (NL overgordijn) van hot naar haar liep, begon mijn Homo Erectus mij vreemde parten te spelen. Homo Erectus gebood Homo Ludens tot directe rede. Ik kon het zodoende niet nalaten Gündi op mijn plukbereidheid van haar rijpe vruchtjes te attenderen  en stelde voor om samen eens liefkozend de kanonnen te laten bulderen, in een achterafruimte van de Kazerne, vlak naast de mazoutketel bijvoorbeeld. Tijgers krijgen ook wel ‘ns vieze goesting (NL ongepaste trek in iets). Dit hapje spartelde nog wat tegen door dekking te zoeken achter der Arbeid die het nog te verrichten had. Geenen tijd, tsss…

Met mensjes kijken slijt de tijger z’n meest luie momenten. Een bezigheid eigen aan het beestje. Lemmy van Mötorhead, die ik wel ‘ns de boekhouder van de Outlaws waan, was dit keer niet van de partij om zich volumineus bij Andrea in de whirlpool te takelen en een overstroming van de benedenverdieping te veroorzaken. Wie wel z’n kunstjes vertoonde bleek achteraf de illustere professor-dokter Aegon Rammler, hoogleraar in Poppologie en Körperflüssigkeiten. Die man krijgt thuis geen eten. Met name bij de Kühlschrank met marsepeintaart toonde de professor zich Prins Heerlijk en ook bij de espressomachine was-ie niet weg te jagen, een toestel hetwelk Jet misschien ook eens aan de praat krijgt, mocht-ie ooit belangstelling tonen in domotica of een knoppenobsessie begint te ontwikkelen.

Met dit terrasjesweer waren de flessen Veuve de Poupeloure niet meer aan te slepen. Er werd Poupeloure soldaat gemaakt bij de wilde spinnen af, terwijl rond de danspaal een bedrijvigheid heerste alsof er een casting gaande was voor een figurantenrol in een nieuw seizoen van Matroesjka’s. Arielle en Ariane bestegen het dansmetaal en begonnen het met dijen en billen te slissen (NL matschuren), een wijze waarop Jet z’n airbus ook ‘ns mag gesimoniseerd worden (NL in de was gezet). Voor een arrangement met petitfours, waar ik tijdens het spektakel onbedaarlijk veel zin in kreeg, is er echter te weinig pak aan deze dames. Voor petitfours moest ik bij de kleinste helft van de Bulgaarse meisjes zijn, ogenschijnlijk een schemerdiertje…
Hoewel Maria de showroom opentrok om nog een tweede voorleesronde uit de brand te slepen, waren mijn pijlen nu gericht op haar stadsgenote Sissi. Deze tigerkidnapping had voeten in de aarde, maar dat is eigen aan het beestje. Het was een Sissifusarbeid om haar aandacht vast te krijgen, maar met een beetje hulp van Naomi buitelde ik dan toch naast Sissi in de zetel. Niet alles in dit huis moet je zelf doen.

Sissi verschoot zich een bult (NL schrok zich een hoedje) toen ze mijn leeftijd vernam. De foutenmarge blijft op 10 à 12 jaar. Ook eigen aan het beestje.
Na het monsteren van elkaars kleingoed was het spel op de wagen (NL waren de rapen gaar) en trokken we ons terug in de Notenkrakerssuite waar ik opteerde voor het arrangement Chateaubriand. Opbeurende deuntjes werden op de Zauberflöte ten gehore gebracht. In de suite ernaast klonken gesmoorde kreetjes van verrukking tijdens het minnekozen dat aldaar aangaande was. Zowaar Eine Kleine Nachtmüsik. Voor de meerwaardezoekers die zich afvragen welke versie van Sissi er gedraaid werd: zonder twijfel de Woelige Jaren: Schiksalsjahre einer Kaiserin.

Na dit optreden ging onze troubadour zich fatsoeneren en had hij ook graag eens Gündi’s fijne tuinkruiden gesavoureerd. Gündi, enigszins van haar à propos gebracht, zei opnieuw geen nee, maar schoof de hete Bratkartoffel door: de toestemming moest ik maar vragen aan der Cheffe! Wat is dat voor logica? Ik wendde mij aldus naar de tapkast, waar den Eddy al sinds de noen zwaar in de Veuve de Poupeloure aan het vliegen was. Op mijn beleefde verzoek was zijn antwoord carrément (NL honderduit) neen. De bezemkast lenen voor festiviteiten met de onthaalmoeder? Geen sprake van! Hier serveert men geen moederkoek. Oude bezems keren het best, opperde ik, maar der Cheffe hield het been stijf. Eddy vroeg Gündi of die Jetski soms een vijs kwijt is (NL ze niet allemaal op een rijtje heeft). Overtreding huisregel: het personeel staat niet ter consumptie.
Spijtig, want achter Cheffe’s rug kwam er bij de tapkast nog een andere fruitige medewerkster met froufrou (NL ponykapsel) voor de pinnen, wiens jonge woudvruchten zich ook best leenden voor een verrukkelijke liefdescompote. Tijgers, ook al liggen ze met hun poten omhoog van de honger, eten enkel vlees, eender van welke beenhouwer.

Voor de rest van de namiddag draaide Gündi stralend haar shift. Stralen naar Jetse bestemming, waarmee onze toondichter vandaag tenminste wat warms binnen had, bezijden de spekblokjes vantussen de Bratkartoffeln geplukt, zwemmend in Aldi-margarine. Door de openstaande verandadeuren voelde een armee vliegen zich uitgenodigd om mee te snoepen, als bij de voedselkraampjes in Manilla.   

Maria toonde zich eventjes vestimentaire burger, toen ze net terugkwam van de Brico (NL Praxis) met een zak Beamix egaliseermortel , in een poging om de voorstellingen in de zaal Josephine-Charlotte op een nog hoger niveau te brengen.
Maria! Doe iets!!! Ga naar de bouwmarkt en breng tubes jointfiller mee, om de fieselemie van Maya dicht te kitten, zodat een ander ook ‘ns aan het woord komt. En breng gipsplaten mee, voor het vals plafond bij de Kino, waar ik zo-even doorheen ben gegaan, in mijn enthousiasme bij de voorstelling van Schiksalsjahre einer Kaiserin. En naar we mogen hopen eindelijk eens een flacon ontstopper tegen die pertinente putlucht in de kelder. Alles in dit huis moet je zelf doen.
Gezegend is de vrucht van uw lichaam, Jezus en gezegend zijt gij boven alle vrouwen. Ik ben niet waardig dat gij tot mij komt, maar plamuur en ik zal plafond worden. Maria ging haar werkschoenen alvast omsjorren: hakken met meterlange strings rond ’r benen geknoopt.

Afijn, dan maar wat updates losweken bij de al behoorlijk arsholed zijnde bouwheer-Cheffe, die achter zijn toog trouw bij z’n Veuve bleef. Ik moest eens weten hoeveel succes deze boîte heeft bij de Belgen. Hoeveel. Ongelofelijk. On-ge-lo-fe-lijk. Draai nog eens een blik Belgen open, Gündi.
Op mijn voorzichtige vraag of er nog nieuws was van mijn maatje Inez volgde geblaas en misbaar.  Inez was overtoer (NL onlangs) met de christelijke mutualiteiten (NL ziekenfonds) op Roompotvakantie vertrokken naar Saint-Malo. Sedertdien is elk spoor van de Zwarte Ridder bijster.  Ik kon het erg goed met de Zwarte Ridder vinden, waardoor ik kans zag mijn vocabularium in de taal van Balzac met schunnige praat op te kalefateren (op de site aangeprezen  als “Verbalerotik”). Door haar sikkeneurige buien had de Josephine Baker van Kammelot evenwel niet veel vrienden achtergelaten in ’t Kasteel.

Josephine Baker,ballen gérard! (NL ammehoela!) Ik had gewoon chance gehad, dat ze al die keren toevallig goedgezind was. Den Eddy lalde dat er met Inez geen kloten aan te vangen was (NL geen land te bezeilen), van z’n leven niet (NL nooit), waarop hij met tuitelige hand zijn glas bijschonk met Veuve de Poupeloure. Nougabollen (NL noppes) niets, niets, niets mee aan te vangen! In caféklap is alles altijd stuitend voldongen. Bij z’n uitleg stootte hij wat vaatwerk om, waarop hij neerkeek naar de scherven en zich erover verwonderde dat dat  allemaal breekbaar was.
Alles wat kapot is moet je zelf oprapen in dit huis. Doch op een pint kwam het niet aan. Het is altijd onderhoudend klessebessen met een hoerenkastcurator in kennelijke staat. Maar om ooit stakeholder te worden van de Poezenboot, daar kan Jetski wel naar fluiten.

Na deze diepmenselijke causerie ging onze minnestreel zijn koorknaapje wat opmonteren in de postmandyaanse doucheruimte, voor misschien nog een derde voorleesmoment. Om half elf was er echter geen kruimel marsepeintaart meer te bespeuren. Behalve Sissi en Maria viel er niet veel te verteren in de santenkraam. Niettemin was deze poëzieavond luisterrijk geweest, met hartverwarmende voorleesmomenten.  Zijn portie kleinkunst had de Straaljagert wel gehad en het werd zo zoetjesaan tijd om zijn schup af te kuisen (NL de plaat te poetsen).

Tijdens het afschminken prakkiseerde onze harlekijn nog over een dubbele axel en een gehoekte jaeger salto met schroef achterlangs, met Gündi in het geiserhok. ‘Ja, hij staat! Hij staat!! Dit is ongekend!!!’ zou de gymnastiekcommentator in exaltatie uitkraaien. Maar na de Mariavespers en de vertoning van Sissi, Schiksalsjahre einer Kaiserin, in een namiddag vol hoempapa Schlagerevergreens, onder een gordijn van sigarettendamp, tot overmaat overgoten met Poupelourse wijnsaus, was de ziel uit de fles.

Onze paradijsvogel heeft dan ook geen verdere aanspraak op Gündi gemaakt en haar beleefd goedenavond gewenst om de happening te verlaten... Zij het niet zonder verse volzinnen te beramen om haar bij het eerstvolgende theaterfestival stormenderhand binnen te draaien!

Daarnaast verschijnt de ganse Sissi-reeks in een luxe box op blu-ray, met  uitbundige extra’s, voor wie thuis nog eens wil nagenieten van de hoogtepunten. Samengevat, het was weer een rete-informatieve passage, vol ascese en vleselijke poëzie waar de tijger van gaat spinnen.

Sfeerimpressie van Kammelot:
Monty Python-Camelot Song

ABBA - Tiger:
ABBA - Tiger

Sissi, Schicksalsjahre einer Kaiserin:
Sissi - Schicksalsjahre einer Kaiserin (Trailer)

Mariavespers:
Monteverdi Maria Vespers - Ave Maris Stella



Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #83 Gepost op: 23 september 2012, 18:03:49 »
By the rivers of Babylon... Dit k*tlied zat de hele tijd in mijn hoofd toen ik onderweg was naar jawel Babylon, de saunaclub waarvoor ik een vrijkaartje gekregen had.

Vrijdag was ik dus in Elsdorf. Op de website staat echter niet dat dit een Fkk club is  :P. Zeer aangename verrassing, ik dacht dat deze alleen in andere delen van Duitsland voorkwamen. Ook weer een wijze les voor Mechelen : eerst vooraf grondig andere mededelingen van andere rakkers lezen... Mijn kaartje werd zonder problemen aanvaard, ik kreeg enkele handdoeken en een van de dames gaf mij een korte rondleiding. Daarna kon ik me omkleden.

De lockers bevinden zich in de kelderruimte, hier zijn ook douches en 2 sauna's plus nog een grote whirlpool. Ik vond dat er in de douche een niet zo leuk geurtje hing... Maar goed, ik heb mij voorgenomen niet meer te kritisch te zijn voor de clubs omdat ik de leuke kanten ervan wel ingezien heb. Het Fkk-gebeuren bijvoorbeeld.

De club zelf is eerder klein. Er is een zithoek, een buffet dat doorlopend beschikbaar is en een heel kleine bar. Het eten was pico bello : als ik er maar niet ziek van word en vooral als 't maar veel is. Achter de bar staat patron Eddy, een Belg, en soms staat daar gewoon een van de dames. Zeer lekker : een naakte dame op een perfecte wijze een Leffe zien inschenken, mijn dag was al geslaagd. Ik heb mijn Leffe genomen en heb me in de zetel gezet, tussen de dames.

Net zoals in Samya Kijken de dames wel, maar ze presenteren zich niet. Ook hier duidelijke richtlijnen dus. Op dat ogenblik, 14u, waren er 5 rakkers en 15 dames aanwezig. Na 16 uur ging het aantal rakkers wel pijlsnel de hoogte in, met behoorlijk wat jonge kerels. Er waren 2 doofstomme gasten bij, wel chique dat zij zich niet laten afschrikken owv hun handicap.

Een grappig tafereel dat zich regelmatig herhaalde : telkens de deurbel ging sprongen enkele dames recht en liepen naar de ingang, als waren het schoothondjes...

Ik had al een knappe jongedame opgemerkt, doch helaas was zij al in gesprek met een andere rakker. Niet lang daarna verdween ze; het zou uren duren voor ik haar terug zou zien.

Ik wilde naar de sauna gaan, echter ik botste op Lori, een Roemeense. Ze trok mij de kinepolis binnen en vroeg of ik geen zin had om te spelen... Neen, ik had nog geen zin en zij werd boos. Ja meisje...

Ik wou de biosauna eens uitproberen. Dat is minder heet dan een echte en voor een niet-specialist als Mechelen zeker zo aangenaam. Ik heb het toch 20 minuten uitgehouden. Na een douche zag ik dat er ook een klein tuintje is, afgesloten vrijdag.

Ik ben terug naar boven gegaan, heb een paar wafels (!) gegeten en ben terug in de fauteul gaan liggen. Chique : de dames jagen niet maar halen wel de lege glazen op en vragen of je nog iets wil drinken. Een Leffe alstublieft. De schuifdeur naast de bar stond open en zo kon je naar een terras, maar dat leek mij te fris en ik ben blijven zitten.

Ondertussen zat Lori tegenover mij en ze was nog altijd kwaad. Nu, veel vrouwen zijn pas echt mooi als ze kwaad zijn... Deze Lori is niet zo groot, heeft mooie b-cup borstjes en een eerder bol gezichtje. Ze is het type meisje dat zonder make up en sierraden nog veel mooier zou zijn, maar maak dat vrouwen maar eens wijs  ::). Ik deed teken dat ze naast me moest komen zitten, en ze kwam; die boosheid is natuurlijk snel weg als ze geld ruiken. Ze begon me te kietelen en kusjes te geven. Allee, dan toch maar naar de kamer.

Op de kamer vroeg ik of ze alle ballast zoals netkousen en die idiote buikband wou verwijderen. Dat deed ze, met tegenzin. Ze kwam half op mij liggen en begon mij te pijpen, en dat was wel super. Heel langzaam en heel diep, afwisselend met zoenen. Ze vroeg of ik een FT wilde, maar ik wilde neuken. Ze heeft een lekkere kont en ik heb haar dan in doggy genomen. Dus geen extra's voor de dame. Ze probeerde nog voor een uur te gaan maar daar had ik geen zin meer in. Afrekenen dus, en dat is hier toch wel anders dan elders. Hier gaat de dame zelf het verschuldigde bedrag op een kaartje schrijven. Hier moet je toch wel oppassen denk ik, als je niet meer zo nuchter kan nadenken kan je wel eens bedot worden  :(.

Afin. Lori had mij wel gewezen op douches boven, en die waren wel ok. Daarna ging ik weer de club in, iets eten. Zoals eerder al aangegeven : ik ben snel tevreden en dit was gewoon goed.

Rond 17 uur gebeurde er iets fenomenaals : er kwam een hele mooie dame binnen, achteraan in de twintig, zwart haar in een staart en goed voorzien van poten en oren. Ze kwam iedereen gedag zeggen en ik wist meteen, die MOET ik hebben. Helaas... dit was een nieuwe bardame en dus niet beschikbaar. Dju! Ik heb nog een Leffe genomen en ben beginnen nadenken, over wat ik hier op de site nog ga doen en zo... Ik was een beetje van slag.

Ik ben een beetje op wandel gegaan, nuja, veel wandelen kan je daar natuurlijk niet. Toch was er nog een hoekje dat ik blijkbaar nog niet gezien had, een hoekje met gokkastjes en daar stonden nog enkele dames. Hierbij stond ook die ene dame die ik in het begin al gezien had maar toen niet vrij was. Nu dus wel, en de goestig was meteen terug. Ik heb haar meteen naar de kamer gevraagd.

De dame heet Alexa, is blond en erg slank. Natuurlijk komt ook zij uit Roemenië. Op de kamer echter toonde ze me haar horloge en zei dat mijn half uur nu inging  :o. Ik dacht, gaan we hier met de chrono werken of zo. Na een paar minuten zoenen en wat praten kwam de dame los en ze begon me te pijpen. Ook zij doet dat erg lekker en nu kwam het wel tot een FT. Ons strikt getimed half uur was nog niet om en we hebben nog wat gebabbeld. Alexa is een hele lieve, maar ik vermoed dat ze niet echt gelukkig is met dit bestaan. Of misschien was haar vorige klant een beetje vervelend...

Ik heb daarna nog wat gegeten, nog een koffie gedronken en ben me gaan aankleden. Ik moest nog langs de kassa natuurlijk : 125 euro zijnde 50 voor Lori en 75 voor Alexa. Eddy kwam nog langs om te vragen of alles naar wens was geweest en ik antwoordde dat het prima was geweest. Toffe pee diene Eddy.

Conclusie : ik hoef helemaal geen 400 km te rijden om een leuke FKK club te bezoeken; die is er op goed anderhalf uur rijden van mijn huis ook al. Zeker voor herhaling vatbaar, en mijn dank voor het vrijkaartje.

Nog dit : ter voorbereiding van dit verslag heb ik nog andere berichten over deze club nagelezen, en nu blijkt dat Lori en Alexa zussen zouden zijn... By the rivers of Babylon... Een trio met twee zussen, dat kon wel eens leuk zijn. Wishfull thinking wellicht.


Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #84 Gepost op: 23 september 2012, 19:30:47 »
Conclusie : ik hoef helemaal geen 400 km te rijden om een leuke FKK club te bezoeken; die is er op goed anderhalf uur rijden van mijn huis ook al. Zeker voor herhaling vatbaar, en mijn dank voor het vrijkaartje.


Wellicht even ter overbodige info, maar Planet Eden (PE) is ook een FKK en is nog een paar kilometer dichterbij.
Ik vond vooral de recensie van VJ over PE veelzeggend en in ieder geval heel anders dan Babylon.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #85 Gepost op: 23 september 2012, 20:19:28 »
PE is geen FKK meer (was het vroeger wel). Sommige meisjes topless, als ze een jurkje aanhebben vaak geen slip, maar helemaal naakt zie je niet meer (zeker niet veel). Bernds en Freude zijn wel echt FKK (net als andere clubs in de Ruhrpott: Arabella, Neby etc.) en Dolce Vita en Panthera af en toe: Dolce Vita overdag (niet op alle dagen) en Panthera tussen donderdag en zaterdag... ja ja, makkelijk kunnen we niet maken, maar wel leuker.

Conclusie : ik hoef helemaal geen 400 km te rijden om een leuke FKK club te bezoeken; die is er op goed anderhalf uur rijden van mijn huis ook al. Zeker voor herhaling vatbaar, en mijn dank voor het vrijkaartje.


Wellicht even ter overbodige info, maar Planet Eden (PE) is ook een FKK en is nog een paar kilometer dichterbij.
Ik vond vooral de recensie van VJ over PE veelzeggend en in ieder geval heel anders dan Babylon.


Groet, Foots  O0

Offline pistol pete

  • PORNO PIET
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 317
    • Bekijk profiel
PP's persoonlijk bericht over een bezoek aan FKK Babylon.
« Reactie #86 Gepost op: 23 september 2012, 20:45:00 »
PP's persoonlijk bericht over een bezoek aan FKK Babylon.

Gisteren, zaterdag 22 september deze club bezocht. In de afgelopen jaren was ik er een keer of 6 geweest maar de laatste keer is al weer een maand of 3 geleden. Evenals gisteren verliet ik toen Babylon ook ongepopt als ik me goed herinner. Het vrijkaartje was goed voordit bezoek, waarvoor dank heren mods en Babylon. Tegen 19 uur kwam ik de club binnen, het was behoorlijk druk voor deze relatief kleine club. Buttinsky en vrije jongen heetten mij welkom en waren (ook nu weer) aangenaam gezelschap. Direct bij binnenkomst na ontvangst van de sleutel zag ik Alexa naakt de trap aflopen samen met mij. Dat was goed voor een wow gevoel en ik had de indruk dat het met mijn eerste sessie wel snor zou zitten. Maar later zou ik mijn mening bijschaven en deze op zich mooie meid niet uitkiezen voor een kamergang. Voor mij is voor een succesvolle kamergang meer nodig dan alleen schoonheid. Daarnaast wil ik een topmeid graag meerdere keren herhalen. Vrije jongen vertrouwde mij toe dat Alexa 2 maanden afwezig zou zijn. Naast haar toch wat afstandelijk ogende houding (dat kan deze meid, by far de mooiste die er rondliep op de zaterdagavond zich natuurlijk permitteren) was haar komende afwezigheid voor mij subiet reden om te besluiten haar niet te kameren. Maar helaas liep er voor mij, lolitalover pur sang, er verder weinig rond. Een veilige haven zou Elli zijn geweest maar die was helaas niet aanwezig. Wellicht een reden om binnenkort nog eens terug te komen. Tegen 22.30 uur besloot ik huiswaarts te keren toen het mij duidelijk was dat een kamersessie er voor mij niet in zat.

pro:
- heerlijke hydromassage jacuzzi, ben ik die avond drie keer een minuut of 15 in geweest.
- gezellige sfeer met een top gastheer (Eddy) en behulpzaam personeel
- eten gehele avond prima verzorgd
- 24 dames aanwezig op de zaterdag
- alle dames in FKK style, geheel naakt dus
- muziekkeuze met afwisselend golden oldies maar ook roemeense nummertjes
- geen opdringerig animerende dames
- geen wachttijden (voor zover ik heb opgemerkt)


cons
- groot deel van de avond stond de volumeknop van de audio-installatie veel te hoog.
- vrij veel mannen aanwezig rond 21 uur waardoor de verhouding toch nog ongunstig was in nadeel van de mannen
- wellness ruimte riekt (van de manager/eigenaar begreep ik dat dit euvel de komende week wordt aangepakt)
- kleine club naar mijn smaak te druk op de zaterdagavond waardoor er weinig bewegingsruimte is
- enkele dames waren veelal getooid in ijsberen rakkerkostuum (handdoekje om)

Ondanks dat ik ongepopt de club verliet zal ik er zeker terugkomen. Het damesbestand is altijd een momentopname en indien Elli er zou zijn had ik zeker een kamergang gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 23 september 2012, 21:47:55 door mechelen »

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #87 Gepost op: 24 september 2012, 21:11:38 »
Woensdag 19 september een kort bezoek aan Babylon .
Nogmaals dank voor de vrijkaart .
Om 10u45 op de bel gedrukt en de poort van deze club ging open voor deze rakker , al direct een eerste verassing geen Jacqueline aan de ontvangstbalie maar een mooie jonge dame met een mooie voorgevel . Ze zaagde wel een beetje dat het nog geen 11u was en met de vrijbrief was ze eventjes in de war maar even later kon ik toch douchen in de kelder .
Geen enkel kwalijk geurtje waargenomen in de doucheruimte , als eerste douchen is toch een voordeel dan zijn er noch geen beren geweest die de douches als urinoir gebruiken .
Daarna vlug naar boven en ja mijn Duifje was er ook al  , een blij weerzien volgde en een innige zoen , plots hoorde ik aan de balie de naam Lena vallen deze rakker dacht al dat ze eindelijk terug was maar de nieuwe thekedame noemt ook LENA .
Mijn hoop op een trio kon ik weer mooi opbergen .
Samen met mijn duifje naar boven naar kamer nr 5 en weer een fantastische  sessie met mijn dame .
In Babylon is er nu ook een sleutel per kamer en een register waar de dames hun kamergang  moeten inschrijven een beetje zoals in PSR ,  dit geeft als voordeel dat men onmiddellijk weet welke kamers er vrij zijn .
 Boven zijn er nu ook 2 nieuwe douches zodat de rakkers die de geur in de kelder willen ontlopen zich hier kunnen douchen .
Hierna samen iets eten , ik wilde nog een massage nemen bij JO de masseur maar die kwam jammer genoeg niet opdagen , mijn duifje heeft dan maar mijn rug gemasseerd na onze 2 de sessie en waarlijk de pijn in mijn rug was zo goed als verdwenen .

Omstreeks 16u30 was het tijd voor mij om terug huiswaarts te keren en afscheid te nemen van mijn duifje  .
Nogmaals dank aan RB voor de vrijkaart .






 

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #88 Gepost op: 24 september 2012, 22:49:01 »
Wat ik van onderstaande recensies vooral onthou is dat de indruk die menige hebben gekregen van Alexa, aanleunt bij mijn menig.  Voorheen bleek ik de enige te zijn die haar niet bewierrookte (en dan kan dat al eens als ongeloofwaardig overkomen)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #89 Gepost op: 26 september 2012, 23:07:05 »
Nazomer in Babylon (20+22 september)

Na weer eens samen met vele kantoorslaven in de trein te zijn gesprongen, kreeg ik in Bergheim de kans mijn nieuwe aanwinst te testen: een oude vouwfiets voor die laatste kilometertjes naar de clubs (moet in Duitse treinen wel een hoes omheen). Eerst even ingecheckt in een hotelletje en daarna richting de club gepeddeld. Met vrijkaartje in de aanslag op de bel gedrukt en toch een ietwat intimiderend uitzicht, met een stuk of 8 naakte meiden die me bij de deur stonden op te wachten. Overdag doen die meiden dat dus elke keer als de bel gaat; zie je ze met zijn alleen naar de deur sprinten ;).

Na me weer zauber te hebben gemaakt, wat ontbeten, een koffietje genomen en even gaan bubbelen. Boven een aangename verassing: de niet aangekondigde Arielle kwam binnengelopen; ze was net weer terug voor een paar weken en twee dagen later vertelde ze me dat een tijdje extra werken soms nodig is als je als vrouw achter het stuur gaat zitten. Tussen twee en drie kwam ook Alexa tevoorschijn, die in eerste instantie wat achter de bar bleef hangen om te ontbijten. Ze zat van een afstandje al wel volop te flirten, saucy minx.

Een tijdje met een Duitser gekletst die al lang niet meer geweest was en aangezien ik maar twee dames kende, kon ik alleen deze twee aanbevelen. Arielle zag hij wel zitten en gezien de meerdere sessies die hij gedurende de dag met haar had, was hij volgens mij wel tevreden. Na eerst de avances van de nieuwe – ongeveer de helft herkende ik niet van 3 weken eerder – Laura…ehh Lara te hebben afgeslagen, kwam Alexa weer eens terug de zaal in. Ze ging naast haar zus op de bank zitten en wees even naar haar peuk, gevolgd met een hoofdbeweging naar de trap ::).

Ik ging meteen maar naar haar toe om me te beklagen over het feit dat ik kennelijk niet eens een ‘Schatzi Zimmer?!’ waard ben; dit sprak ze stellig tegen, want ze had toch al de hele tijd lopen flirten en zo. Zo op mijn hurken stond ik niet echt stabiel, en ‘toevallig’ schommelde ik wat voorover waar Alexa me gelukkig met haar lipjes opving. Met de peuk nog in haar handje, werden de kusjes onderbroken door Lori die haar neus tussen ons in duwde en ook mee wilde spelen. Alexa schudde meteen al nee… en liet mij dat daarna bevestigen. Later zou het amateur psycholoogje me zeggen dat ze graag trioot met haar zus, maar dat ze ook wel wist dat ik daar toch niet op in zou gaan (heeft ze goed gezien ;D). Nog een paar zoentjes en na de sigaret, en mijn douche, haar koffie meegenomen naar dat kleine kutkamertje boven (die koffie drinkt ze liever lauw na een tijdje hobbyen).

Het was weer goed, heel goed zelfs, maar toch niet zo leuk als de eerste keer toen we beiden niet echt wisten wat het ging worden. Weer heel dicht bij elkaar geknuffeld en gezoend voordat ze met haar mondje aan de slag ging. Haar weer dominant laten zijn (vindt ze leuk) terwijl ze op me liggend dicteerde wat er gebeurde… vingeren dit keer liever niet, toegegeven ze was niet echt nat, en weer terug naar het pijpen. Ook om een bezigheid gevraagd en in 69 eerst haar poesje vochtig gemaakt en daarna eens van het uitnodigend gebleekte sterretje geproefd. Na een tijdje draaide ze zich om en gaf me een diepe lange tongzoen, toch geil en volgens mij de eerste keer dat ze uit zichzelf is opgehouden aan mijn lul te zuigen. De pauze duurde niet lang en bij deze ronde probeerde ik het niet eens meer tegen te houden; toch lekkerder als je bij zo een FT nog eens iets te spuiten hebt O0 (eerste ronde van het weekend he). Het half uur was al gekomen en gegaan en haar mondje was nog niet leeg of we lagen al weer te tongen; op de een of andere manier bleek tijdens het knuffelen dat mijn pula ook niet door heeft gehad dat ie al gepopt had. Meteen maar doorgegaan en na wederom een hoop gepruts, zowaar aan het neuken toegekomen. Allemaal heel close en lekker, maar niet de buitencategorie die ze bij het pijpen en spelen is. Nadat de bekende standjes waren gepasseerd dus het tweede schot gelost in een tongende missionaris. Op de trap naar beneden kwam het professionele kantje weer even boven om te checken of ik op de hoogte was van de opgelopen schade; ik kan best rekenen… en ben wel eens hele clubdagen voor minder zoet geweest :-\. Eigenlijk doet ze dit checken altijd wel – geen gek idee in een club waar je pas achteraf betaalt – en is ze ook altijd wel op te hoogte van de tijd… toen ze na de eerste ronde iets uit haar locker wilde halen, werd de tijd dan ook even door haar ‘stil gezet’; ik kan me indenken dat dit soort een afknapper kan zijn.

Aan de bar de gratitude van die Duitser in ontvangst genomen en de eerste Leffe weggetikt. Terwijl Arielle zorgde voor een refill, kwam Alexa weer binnenlopen en omarmde me van achter… al snel gevolgd door wat zoenen. Voel je je toch eventjes de king of the club :D; zal iets te maken hebben gehad met die sessie van bijna 2 meier. Inmiddels was mijn biertje weer in beslag genomen, omdat: ‘only ficken, ficken with Alexa!’. Om mijn drankje terug te krijgen zei ik Arielle dat de dag nog lang was, waarop de tegen me aan hangende redhead dan weer een pissy: ‘What!’ inbracht :o. De eerste uurtjes nog regelmatig wat aftersales van Alexa gehad, totdat haar pannenkoek arriveerde en haar de laatste 5 uurtjes van de dag in beslag nam.

Ook Arielle was niet meer bij te komen, mede door mijn eerlijke antwoorden ten opzichte van collegas. Gezelig een tijdje met de inmiddels gearriveerde Boy69 gesproken en gekeken naar de overige opties. Terwijl de Leffes bleven komen stond Lori opeens tegen me aan te rijden. Een beetje staan kletsen, tot ik plotseling haar tong in mijn mond had…en nog belangrijker, de mijne in die van haar zat. Na een tijdje tongen, maar mee naar datzelfde minihok van eerder (het was madame bekend dat dit het liefdesnestje van mij en haar zus was).

Alles was op zich ok: goed tongzoenen, pijpen kan ze bijna zo goed als haar zus (wat zeggen ze ook al weer over de leerling en haar meester ;)) en ook intiem is het best in orde. Ze gaat echter gewoon meteen aan de slag, waar zuslief het allemaal inpakt in een sausje van lol en lief doen. Enigszins bezopen kwam er natuurlijk weer een hoop onzin uit mijn bakkes, waarbij ze me meestal even blond aankeek, voordat het kwartje viel; is de jongste telg toch een stuk scherper in. Het hielp ook niet dat ze beneden besloten een voetballied van de 1e FC op te zetten; want voor mij was het gewoon een kamer met moffen die Viva Hollandia stond te zingen – net als een dag later in Samya trouwens (ik weet het origineel best te benoemen, maar toch). Mijn (zachtjes) meezingen tijdens het pijpen werd toch wat vreemd gevonden. Uiteindelijk qua service best een aardig half uurtje, maar kennelijk roept dat inmiddels weinig aandrang tot herhaling meer op.

Nog wat zitten kletsen en Leffen, voordat ik me iets na middernacht maar weer eens ging omkleden. Alexa had net haar stammie uitgelaten en Lori stond ernaast met de een of andere blauw-groene smurrie op haar gezicht. Alexa had zich nog niet gedoucht, dus ze hield het bij een kushandje (wie weet hoeveel poedersuiker die pannekoek in haar bekkie had achtergelaten), maar de kruising tussen Smurfin en Shrek gaf me nog wel een paar lieve zoentjes. Zonder licht (en dus zicht) willekeurig over het fietspad stuiterend terug naar het hotel in Bergheim gefietst. Geblinddoekt veldrijden zou echt een briljante discipline zijn.

*een uurtje of 36 later*

Na een leuke vrijdag in Samya, was de noodzaak om te neuken niet noemenswaardig. Maar als je toch in 0049 bent… (sommigen zullen dit terecht een dieptepunt van het hondenleven noemen). Eigenlijk was Samya heel leuk, maar ik was niet van plan het deze zaterdag erg laat te maken en met die verlengde openingstijd op vrijdag zou het daar nog wel een tijdje rustig blijven. Achteraf gezien…ik lag nog steeds pas na drieën in mijn (hotel)nest.

Wederom op tijd bij de club, waar Eddy al iets had van: jij alweer! De vaste prik: ontbijten, bubbelen, een Duitser tips geven. Deze gast ging trouwens ongenadig hard op zijn plaat na het verlaten van de jacuzzi – helemaal horizontaal in de lucht, gevolgd door een doffe klap (maar alles ok hoor)… ze grappen niet met die bordjes rutschgefahr.

Weer mijn plek aan de bar ingenomen en toen Alexa ten tonele verscheen, kwam die mof van eerder naar me toe en vroeg iets te luidruchtig of dat nou die Alexa was ::); ze stond een watertje in te schenken en keek me uit haar ooghoek al aan met een veels te zelfverzekerd lachje op haar lippen. Enfin, 12 seconden later stond ze aan mijn zijde lief te zijn met haar nog natte haartjes en koude handjes. Ze had al allemaal wilde ideeën voor uren durende sessies en later op de kamer bleef ze ervan overtuigd dat ik speciaal voor haar weer was gekomen (ze zou immers op vakantie gaan); niet helemaal waar, maar als zij dat wil geloven…  8)

Na een tijdje kletsen en knuffelen, werd een hand op haar tieten geplaatst en begon ze al wat naar mijn pula te graaien… heeft zo een meisje toch helemaal niet nodig. Nog even samen op de bank een drankje gedaan, voordat we dan toch maar naar een kamer gingen. Op weg naar de wat grotere kamer op de begane grond kreeg ik nog een schop van Arielle, maar zoveel kracht zit er niet in dat dunne lichaampje.

Het is duidelijk dat Alexa denkt dat ze me door heeft, want het was weer veel van hetzelfde. Allemaal goed, doch gecontroleerd, maar de volgende keer (die er zeker zal komen) zal ik toch proberen wat van het gebaande pad te komen. Zal wel iets hoerenlopers eigen zijn om na drie goede sessies, het wat eentonig te vinden worden. Weer veel gezoen en geknuffel, dit keer wel nat en dus wel de mogelijkheid tot vingeren. Waarschijnlijk de beste en langste pijpbeurt die ik ooit gehad heb (na twee dagen clubben ongehinderd door popgevaar) en weer veel geplaag over en weer. Tijdens het neuken, leek het pesterige ontwijken van zoenen bijna gemeend te zijn… maar een paar minuten later werd er weer volop getongzoend. Na het klaarkomen, had ik toch het idee dat ze wat hoger had ingezet dan een uurtje zonder extras :P. De aftersales waren dan ook een stuk kariger.

Me gedurende de middag weer laten verleiden door die sexy blondjes uit Belgie (en ook wel af en toe een watertje hoor), maar voor de rest had ik niet veel aandrang. Ik zat er zelfs aan te denken om nog naar Samya te gaan om de nodige Belgen en Nederlanders de hand te schudden en nog wat te knuffelen met een paar Roemeense tieners. Op een gegeven moment spotte ik een bekende, waardoor er weer wat te kletsen viel. Nu – tot haar gespeelde ongenoegen - te horen gekregen waar Lara als Laura bekend had gestaan (donderdag weigerde ze die info te verschaffen) en nadat ik alleen werd gelaten, maar weer eens naast Arielle plaatsgenomen.

Deze keer het niet alleen bij de normale onzin gelaten, maar mee naar die gedeelde kamer boven (althans, de kamer wordt door een hoog headbord in tweeën gescheiden). Voornamelijk liggen lachen en tongen, met wat gevinger ook terwijl ik merkte toch weer enigszins bezopen te zijn. Echt een hele leuke en grappige vrouw. Al dat water en bier begonnen toch hun tol te eisen en toen het tot neuken kwam, stond er al snel iets meer druk op mijn blaas dan de bedoeling kan zijn. Me verontschuldigd en terwijl ik uitgelachen werd, trippelde ik snel naar de aangrenzende badkamer 8). Me niks aangetrokken van het al dan niet neukende stelletje in het bad, en in een indrukwekkende proeve van bekwaamheid (al zeg ik het zelf) had ik mijn lul al tot pee-size (niet pea-size) weten te reduceren. Snel -  nou ja snel -  afgewaterd en weer terug getrippeld naar die Roemeense die al met een nieuwe pirelli lag te zwaaien. Eerst weer wat zoenen en vingeren en dan toch nog normaal geneukt. Na een uur en een beetje naar beneden, waar Arielle uitermate netjes twee keer haar naam opschreef, terwijl ze me wel even raar aankeek wegens de info die kennelijk op mijn kaartje stond. Super vrouw en ontzettend spontane sessie.

Samen met de eerder genoemde collega even geëvalueerd en al snel werden we vergezeld door een ander bekend gezicht. Ook Pistol Pete had zijn weg naar Elsdorf gevonden. Met al deze gezelligheid (en het uitgeneukt zijn), liet ik het idee voor Samya maar varen. Nog lang blijven hangen met de biertjes en de gezellige collega’s en staf (na het vertrek van de collegas, alleen de staf). De poetsboy had ook Feierabend en deed zich te goede aan enkele Belgische schonen die voor de rest onbereikbaar waren: een Pauwel Kwakje (met correct in houten staander gezeteld glas en al) en zelfs een Westmalle die de broeders driemaal gegist hebben (beetje jammer dat hij deze bij zijn nog halfvolle glas Kwak inschonk :'().

Om een uur of één was er wat commotie door de zusjes die op het punt stonden op hun vakantie te vertrekken. Hoewel Alexa deze zaterdag wat dof en koeltjes overkwam (en ook niet zo heel vaak op de kamer te vinden was), straalde ze op dit moment als een zonnetje. Ik kan goed begrijpen dat de beren die haar deze dagen hebben gezien, niet direct het meest positieve oordeel over haar hebben… maar als ze helemaal happy, en in gewone kledij, nog even dikke knuffels en zoenen komt geven (en natuurlijk haar datum van terugkeer mededeelt ;)), smelt je toch echt een beetje :-*. Het is ook leuk om te zien dat die kale die constant de handdoek voor haar poes wegtrekt, de dikste knuffel van allemaal krijgt.

Nog rond blijven hangen en wat met Arielle gekletst, terwijl Eddy kennelijk niet alleen voor de gasten getapt had ;D. Bij gebrek aan blond was ik op brune (bij ons gewoon dubbel) overgestapt en een van de thekes (die volgens mij pas laat was binnengekomen) vond dat het wel eens afgelopen mocht zijn. Eddy was weinig reactief en ook de gasten die ze afging met de vraag of er nog Zimmers gepland waren, trokken zich er weinig van aan. De mooi theke vulde op dit exacte moment – weinig onder de inruk dus  - ongevraagd mijn glas nog eens bij. Niet goed opgelet, maar zo een Kwakje kan ik ook wel waarderen. Vlak voor drieën met een zoen van Arielle uitgecheckt en wederom in training gegaan voor het WK blind veldrijden.

Babylon blijft een leuke club, maar 2 keer in drie dagen is toch wat veel. Met Alexa en binnenkort ook Arielle in Roemenie, is de drang om snel weer te gaan ook weer wat minder. Maar terugkomen zal ik zeker. Groet aan Eddy en zijn Belgisch bier connectie.