Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1123902 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #855 Gepost op: 12 mei 2017, 18:10:59 »
Gisteren bezoek aan het Paradijs in ELSDORF .

Aangekomen rond 12u30  ,de parking is af en ziet er  ruim en proper uit . De muren van de whirpool zijn al gemetseld achterin in de tuin .
Een begroeting van een delegatie naakte meiden volgde na het binnenkomen.

Mijn lief was niet aanwezig , we hadden niet kunnen afspreken , hoopte dat ze alsnog zou komen maar het was een valse hoop .

Claudia was er ook niet . Na een douche zag ik MAYA met een klant afrekenen aan de lockers , elkaar vlug begroet .

Victoria was ook aanwezig , toch een mooie lieve dame .

Even later kwam Maya me opzoeken , wat bijgepraat  ze was vorige week op verlof en had blijkbaar geprofiteerd van de zon , ze zag er mooi uit .
 Toen ze hoorde dat mijn lief er niet was ging ze dan maar onmiddellijk tot de actie over , ze duwde haar tong in mijn mond en we begonnen elkaar intens te zoenen na nog wat gefriemel aan de bar verhuisden we naar een kamer .
Met haar is het altijd super , we kennen elkaar nu ook al 7 jaar , ze is misschien wel profi maar zo komt ze bij mij niet over , volgens mij geniet ze er ook van en we hebben altijd heerlijke sex samen en ze kan het hoogtepunt altijd rekken en zo opbouwen  totdat het uur bijna om is , waarna het klaarkomen in mission zo  intens is dat je maar blijft naschokken en nazinderen van genot . Afgerekend met een dikke fooi .

MAYA kwam me buiten opzoeken , het was gezellig zitten in de voortuin in de zon , de achtertuin is voorlopig niet toegankelijk , samen wat eten, het eten was weeral zeer lekker toch een grote verbetering tegenover enkele jaren terug en moet zeker niet onder doen voor PSR .

MAYA hoopte al op een volgende sessie , maar toen ik haar duidelijk maakte dat ik nog een 45 min wilde wachten ging ze toch even op zoek .

Ondertussen eventjes de Thomas begroet en hem proficiat gewenst met de parking en de whirpool  , hij wist me te vertellen dat de whirpool binnen 4 weken zou klaar zijn  .

Maya kwam me al vlug terug opzoeken en ze vroeg me of ik zin had in een trio , zeker ik hoopte nog altijd dat mijn lief zou komen opdagen , ze had een alternatief in petto maar wilde me verrassen . ik had nog even gedacht aan Bella maar met Maya vond ik dat niet de juiste combinatie .

Even later kwam ze op de proppen met JEANETTE de onbereikbare in mijn ogen , voortdurend volgeboekt waarvoor de mannen in de rij staan te wachten , maar wel een zeer mooie Duitse dame , natuurlijk was ik in de wolken met haar keuze . Ik was blij als een klein kind en volgde beide dames gedwee naar de kamer .

Trio met MAYA en JEANETTE  dit was als een droom die werkelijkheid wordt .
Het was super met beide dames op kamer een ongelooflijke ervaring .
Jeanette is een super vriendelijke en aangename dame , het klikte tussen ons , zeker voor herhaling vatbaar .
Beide dames hebben wel wat schrik voor de de nieuwe wetgeving vanaf 1 juli en dan zeker voor de aanmeldingsplicht de  prostitutiekaart die elke DVP dan krijgt , het is zeker te begrijpen je krijgt een stempel voor de rest van je leven .

Het was voor mij weeral een topdag in Babylon ondanks de afwezigheid van mijn lief

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #856 Gepost op: 13 mei 2017, 07:48:38 »
Ik had gezien dat er een paar bekenden naar Babylon gingen, dus sloot ik me maar aan. Het gebruikelijke ontvangstcomité werd aangevoerd door een niet schrijvende broeder in het kwaad, die me quasi om de nek viel alsof de verloren zoon binnengehaald werd, tot hilariteit van de dames. Een relaxkaartje gaf vijftig procent korting, forum en club, bedankt daarvoor. Bij het omkleden trof ik Sjeuf weer eens. Het zijn ook altijd dezelfde gasten die je tegenkomt in die hoerenkasten. Een dikke verjaardagstaart voor Eddy lag te wachten op het schrijftafeltje. Het was me ontgaan maar de chef werd echt een jaartje ouder. Proficiat.

Reden om eens te beginnen met een lekkere mokkapunt. Naomi had heur haar totaal veranderd, zodat ik twee keer moest kijken, maar ze was het echt. Mooier vind ik zelf, ik zie liever stijl haar dan zo’n woeste krullenbol. Na een uitgebreide zoenpartij in de bar, waarbij we menigeen in de weg stonden, zochten we een private place op. Ik zal jullie de vunzige details besparen, die je ongetwijfeld graag had willen weten, maar het eindigde met een paar opgebolde wangen en vervolgens een lange witte sliert in een tissue.

Toen het vacuüm gevoel in de zak wat begon weg te ebben, kreeg ik ineens zin in een stuk aardbeienvlaai. Laura met het rode haar staat altijd garant voor een intense vrijpartij. Communicatief niet heel sterk, maar ik mag die meid wel. Zoenen zonder ophouden en de hele tijd die lekkere billen in je handen. Het geheel had amper twintig minuten geduurd zag ik later, maar het was of er een uur  seks gecomprimeerd was in een kwartier, zo heftig.

Inmiddels was Licky Luke aangeschoven. Lang niet gezien, maar nog altijd alive and kicking. Het was weer ouderwets gezellig met de clubmaten. Wat de culinaire kant betrof, moest je het van het buffet hebben, wat overigens prima verzorgd was. Het á la carte liep behoorlijk in het honderd begreep ik al van anderen, dus dat maar gelaten voor wat het was. De keukenstaf kon het niet helemaal bijbenen. Ze haalden nog wel een listig geintje uit, want op een gegeven moment stond er een grote bak met asperges, waar menigeen zich aan tegoed deed. Terwijl het toch algemeen bekend is, dat die dingen een afschuwelijke rotsmaak aan het sperma geven. Zelfs ik, die maar heel incidenteel een enkel keertje naar de hoeren gaat, weet dat. Ik verdenk de keukenploeg er dan ook van dat ze de dames eens even goed te grazen wilden nemen, want gedurende de avond moeten er ongetwijfeld heel wat hebben lopen kokhalzen na de FT.

Een slagroompunt om de dag af te ronden is niet verkeerd. Platinablonde Bianca pijpte me op de bank kamerrijp. Ik nam haar de maat, mat de afstand tussen lippen en schaambeen, en liet twee vingerkootjes zien. Wat is dat? Die kom je nog te kort, haha. Ze ging eens op zoek naar een trio partner. Dat vind ik altijd een goede manier om dames uit het bovenste segment te leren kennen. Het werd Joanna, die kende ik alleen maar van gezicht. Zou er uit mezelf niet zo snel op afgestapt zijn, maar de trio kennismaking methode bewees zich weer eens, want het bleek een schot in de roos. Niks is zo lekker als met een meid liggen tongen, terwijl de andere je de zwans afsabbelt.

Nog even nagepraat met Sjeuf en Violetta, waarbij we erachter kwamen dat de laatste vermoedelijk zwanger is van een tweeling. De ene van hem, de andere van een andere bekende stamgast. Met haar schoonheid en hun brains (of is het nou andersom?) moet dat een geweldig stel kids worden. We hebben ons weer goed vermaakt en misdragen, zo af en toe een Bab dagje om de stress kwijt te raken is helemaal zo verkeerd nog niet.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #857 Gepost op: 13 mei 2017, 13:59:38 »
Inderdaad, zoals NLNU al schreef, een paar bekenden bij elkaar en een bezoekje aan Babylon is al geslaagd. Zo ook weer gisteren op 12 mei.
Samen met Licky Luke om exact 11 uur het Sodom en Gomorra van Elsdorf binnengeslopen.
Mijn kortingsbon ingeleverd. Waarvoor dank aan Babylon en Relaxxxboard.

Evenals vorige keer, lieten de dames het om 11 uur bij binnenkomst afweten. Geen borsten en gleuven, alleen een ouwe theke. De Imps zijn zich dan nog driftig aan het omkleden, of anders gezegd 'uitkleden'!  :-P

Met Licky Luke eerst een ontbijtje achter de kiezen gewerkt om vervolgens een 'Imp' te schieten.
Ik zou Erika niet hebben herkend. Ziet totaal anders uit op de website van Bab! In levende een stuk beter naar mijn bescheiden mening.
Bianca zeker een optie, maar Licky Luke liep in de weg. Sterker nog, er was met die twee geen gesprek te voeren. Kon ook niet, met al dat huigswaffelen.
Sara of Anna dan. Het juiste moment kwam er niet. Anna is mij overigens voor een solokamer afgeraden. Zou aan de zachte kant zijn. Tja.....ik weet het niet. Ik ga het gewoon een keer proberen. Kan nog altijd stoppen voor het half uur om is.

Inmiddels waren noglangnietuitgewandeld en meneer M gearriveerd. Altijd gezellig.
Eva maakte haar eerste dag weer na een break van 2 weken. Die wist mij wél binnen te slepen.... . Na een 20-tal minuutjes op de sofa te hebben gehangen, met Eva nedergedaald om ze eens stevig te verwennen. Ze had tenslotte twee weken droog gestaan. Tijdens de vorige kamer een aantal weken geleden was het wat aftasten, maar bij deze kamer ging ze helemaal los. De druk was van de ketel en Sjeuf kon naar het feestje van Eddy.

Ook Susy was jarig. Glaasjes met sekt, taart en ja....zelfs de bellen wijn waren deze dag voor nop.
Ik stond koud buiten te vertellen met wat stapmaten of ik had Violetta al aan mijn leuter hangen. Doch, ik was amper van de kamer en een 'ouwe' man zoals ik, heeft even tijd nodig om de builtjes weer aan te vullen. Een rondvraag gedaan onder de maten of iemand interesse had. Dat bleek niet het geval te zijn. Het was ook het perfecte weer om buiten op het terras te hangen. Dus Violetta maar medegedeeld dat een kamer er voorlopig niet in zat. "No problem" en ze bleef er gezellig bij zitten. Ik heb totaal geen moeite met  aangenaam gezelschap tussen de kamers, waarbij de nodige opwarmertjes zitten  bab7

Met Violetta uiteindelijk toch maar een kamer in catacomben opgezocht om wat aan fittness te doen. Het was er weer eentje die de geschiedenis ingaat als 'formidable'. Een gewone ronde en één met het achterlaten van zeldzaam DNA. Ik heb meegegeven dat ze er zuinig op moet zijn. Schijnbaar kan je er op die manier ook zwanger van raken..... . Roemeense logica?
Na de kamer samen met Violetta een bordje van het buffet naar binnen gewerkt onder toeziend ook van NLNU. Niet gekozen voor a la carte, want één van de maten had na 1 uur nog geen eten. Inmiddels begrepen dat de keuken te klein is en er te weinig capaciteit is om veel menu's tegelijk te verwerken. De keuken wordt dit najaar vergroot en voorzien van nieuwe apparatuur. Hopelijk is daarmee het lange wachten verleden tijd.

Omdat Licky Luke van het toneel was verdwenen, zag Bianca haar kans schoon om mij alsnog aan de haak te slaan. Je moet bij dit loeder stevig in je slippers staan om haar avances te weerstaan. Ik heb getwijfeld, wetende dat Bianca een van de beste FT's in Bab geeft. Zelfs een dooie pier wekt zij weer tot leven zo bleek maar weer. Toch de boot af kunnen houden. Het verstand won het van een inmiddels levende pier.

Rond half 9 de ballentent in Elsdorf verlaten, al had ik er nog wel een paar uurtjes kunnen verblijven.

De werkzaamheden in de tuin zijn weer een stuk verder dan twee weken geleden. Het 'zwembad' was 14 dagen geleden nog een grote kuil, nu al een betonnen bak. Het 'tegelen' kan beginnen. De parkeerplaats aan de achterzijde is zo goed als gereed.

Illusion Plopp!
« Laatst bewerkt op: 13 mei 2017, 14:26:46 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #858 Gepost op: 13 mei 2017, 16:35:50 »
Babylon, vrijdag 12 mei
Een zonnig dagje met roze wolken...

Met dank aan Babylon en Hookers voor het vrijkaartje!

Na twee weken vakantie in het zonnige zuiden en het aanschouwen van mooie Italiaanse en Spaanse schonen aldaar was het tonen van de nieuwe foto van Bianca op de website van Babylon (Sjeufke bedankt) voor mij de druppel die de emmer deed overlopen... mijn overdruk kwam op gevaarlijk peil en (s)explosiegevaar dreigde dus er moest dringend druk van de "ketel" af...

Hoewel clubben op deze vrijdag normaal gesproken niet mogelijk was, heb ik het toch klaargespeeld om tijd vrij te maken (wat eigenlijk niks goeds voorspelt voor de volgende keren...). Ik had een "alibi" tot 17:00 uur kunnen regelen en had samen met Sjeufke afgesproken om 11:00 uur op de nieuwe parkeerplaats achterom. Allereerst dus mijn complimenten aan chef Eddy hiervoor! Fatsoenlijke bestrating met aan beide zijden grond om te parkeren. Gisteren waren de werklui nog bezig met het leggen van witte klinkers in de grind om op die manier de parkeervakken af te bakenen.

Vlak na Sjeufke kwam ik aan en gezamenlijk liepen we naar de voorzijde, daarbij goed de werkzaamheden in de tuin bestuderende. Het zwembad ligt er in de vorm van een betonnen bak bij, dus nu kun je ook goed zien hoe groot het wordt. Kleiner dan dat van Sixsens maar dat wil niet zeggen dat je er met de Imps minder lol in kunt hebben. Chef Eddy ziet het beeld al maandenlang voor zich: Er moet vooral veel openbare actie langs het zwembad zijn...

Ook zie je al goed waar de uitbouw met sauna en jacuzzi moet komen. Ruwbouw moet met een paar (3 a 4) weken gerealiseerd zijn, zwembad moet dan klaar zijn voor gebruik. Jippie! Vooral omdat dit alles dus ook in de winter gebruikt kan worden, omdat het zwembad verwarmd zal zijn. Het wordt nog een mooie zomer in Elsdorf...

Enfin, kort na elven op de bel gedrukt (één keer!) maar helaas weinig tot geen dames als welkomstcomité. Nou ja, op Bianca na dan, die stond volgens mij al te wachten op mijn (aangekondigde) aankomt... en vloog me direct op de nek met knuffels en zoenen... Sjeufke kwam ook aan de beurt, totdat ik aangaf dat het zo wel weer genoeg was... wat de nodige hilariteit opleverde...

Afrekenen, sleutelontvangst blah blah, U kent het wel. Ik had een kleine locker en veel bagage, maar omdat ik die toch op korte termijn zou achterlaten ben ik niet gaan zeuren voor een grotere locker. Zeuren en stress horen voor mij nu eenmaal niet bij een clubbezoek en als het niet linksom gaat kan het ook rechtsom. De bagage bestond uit wat kadootjes voor Bianca en eentje voor chef Eddy, die zijn verjaardag die dag had. Hij was er bij onze aankomst nog niet maar later arriveerde hij en nam de nodige geschenken van zijn gasten onder dankzegging in ontvangst.

Effe een bak koffie en voor Sjeuf, die thuis gestopt is met roken, een peuk. Bij het tafeltje gaan staan waar Bianca haar vaste zit heeft en waar Tanja "toevallig" ook vaak langsliep en me daarbij telkens "toevallig" onzedelijk betastte... ik werd er al helemaal warm van. Sjeufke, die al bijna bij het meubilair daar hoort (ik weet nog dat ik ooit Chef Rondleidingen voor hem was in Babylon, zo zie je hoe het gaat), moest eerst de nodige "lekkere dingen" begroeten alvorens hij eindelijk tijd kreeg voor lucht, ontbijt en het geplande bijpraten. Afspraak was dat hij vóór 17:00 uur (mijn vertrek) beschikbaar zou zijn en pas daarna op kamer zou gaan met zijn favoriete pannekoekdame, maar dat heeft hij natuurlijk weer niet volgehouden...

Bianca had ook andere plannen en had al snel genoeg van onze bijpraat-afspraak, en liet dat op haar manier weten door me bij het buffet de mond te snoeren... en me er aan te laten herinneren dat ik al veel te lang niet in Babylon, eehh, bij haar was geweest. Of het nou aan mij lag of aan haar, ik weet het niet, maar vandaag was ik als een pakje roomboter in haar warme handen... Na de eerste zwoele kus was ik al helemaal verloren en hoewel ik me had voorgenomen om nog met andere dames te kameren was me al snel duidelijk dat dat niet ging gebeuren... Ik heb haar eerlijk bekend dat ik die dag alleen van haar zou houden en dat ik om de een of andere reden gewoonweg niet van haar af kon blijven... Ze zag er ontzettend lekker uit, voelde heerlijk zacht en warm aan, had zo'n typische verliefde blik in haar ogen en zoende hemels... in en buiten de kamer... Ik kreeg die middag zoveel aandacht dat ik niet echt aan recupereren toe kwam en regelmatig in ademnood verkeerde, waarbij het zuurstoftekort in mijn hersenen ervoor zorgde dat ik in een constante roes bleef. En ik heb ervan genoten! Waar ik eerst nog dacht dat clubben met een eindtijd van 17:00 uur vast en zeker onbevredigend zou zijn, ben ik (geloof het of niet) op exact die tijd toch uiterst bevredigd naar huis kunnen rijden. Uiteraard wel na een dusdanig afscheid dat er geen twijfel over bestaat of ik op korte termijn weer terugkeer...

De feiten: Twee keer kameren in een kamer op de benedenverdieping (lekker koel) met totaal 3 supergeweldige langdurende ft's ("tot de laatste druppel"), alles overgoten met een dikke laag GFE en twee keer met knikkende knieën van de kamer gekomen. Kenners weten waarom...

Het wordt een mooie zomer in Elsdorf...
« Laatst bewerkt op: 13 mei 2017, 17:08:56 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline biged

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #859 Gepost op: 21 mei 2017, 12:18:15 »
Donderdag 18 mei 2017

Na meer dan 10 jaar  bezoeken van saunaclubs naar Duits model heb ik mij de laatste tijd beperkt tot drie clubs, Babylon, Sixsence, en Acapulco Gold.
Om mij te beperken tot deze drie clubs is me vooral ingegeven met een soort van verzadiging van " ik heb het allemaal wel gezien" en de instroom van vooral Roemeense en Bulgaarse dames in de meeste clubs de laatste jaren. Dames die vooral fysiek niet zo mijn voorkeur genieten.

Babylon heb ik sinds 30 december laatstleden vier maal bezocht. Wegens tijdsgebrek lukt het mij niet meer om mijn ervaringen c.q. inzichten steeds te delen hier in dit forum.
Maar vandaag toch nog een poging wagen.

Mijn verwachtingen zijn de laatste tijd niet meer zo hoog gespannen want hoge verwachtingen plaveien vaak de weg der ontgoocheling. Ik laat het een beetje op mij afkomen zo van we zien wel .....

Het zal menigeen niet verbazen dat de populaire dames  ook mijn voorkeur wegdragen in Babylon. Zo kon ik niet op de diensten van Aranca en Violeta rekenen wegens "dauergebucht". Ook Victoria was snel naar huis vertrokken.

Zo moet ik vaak naar een tweede optie overschakelen en dan komen de Roemeense dames in beeld waarvan de fysieke uitstraling mij aanspreekt zoals bij Sascha , Klara ,Karla en in het verleden Tina en nog zonder enige moeite en haantjesgedrag toch nog door de dag en avond te boeken zijn.

Vanuit mijn perspectief en beoordelingsvermogen, wat uiteraard niet representatief moet zijn voor de gemiddelde bezoeker, lijkt het of deze dames onderling afspraken maken over hoe een dienstverlening er moet uitzien.
De service die deze dames bieden is mijn inziens van een degelijk niveau maar gekruid met een professionele saus die mij iets te storend overkomt.
Daarom dat mijn voorkeur in het verleden steeds op Tina viel. Bij deze dame kwam het professionalisme het minst tot uiting. De illusiefactor het grootst.
Maar nu Tina "voorlopig" vertrokken is valt mijn keuze steevast op Klara.

Klara had mij al in het verleden aangesproken dat ik met haar gekamerd had wat ik mij niet meteen voor de geest kon halen. Zo een onvergetelijke indruk had ze dan toch niet achtergelaten dacht ik.

Maar toch komt de laatste tijd deze Klara vaak in beeld bij mij. Het professionalisme verminderd steeds met elke extra kamer.
Ik geniet van haar vriendelijk voorkomen haar degelijke dienstverlening en haar mooie vrouwelijke rondingen waarvan haar naturel borsten toch in het oog springen.
Samengevat misschien niet de hoogvlieger maar voor mij steeds meer dan voldoende. Blijft voor mij tot nader order een optie.

Het was een aangename verrassing om de chef water te zien drinken en hem niet in de vroege avond met dubbele tong te horen praten. 

Voor de rest mij ondergedompeld in de menigte en genietend van het schouwspel van hoe sommige dames de ene subtiel de andere wat directer proberen om de heren te verleiden.
Ik neem met de nodige verwondering steeds kennis van het feit dat ook in een saunaclub zoiets bestaat als overspel. Een voor mij bekende Vlaming verklapte dat "zijn dame" het niet op prijs stelt wanneer ik met iemand anders kamer. Ik dacht dat zoiets enkel in een echte relatie een probleem was maar niet in de besloten kring van betaalsex.

Ook deze keer voldaan vertrokken uit Elsdorf.


Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #860 Gepost op: 21 mei 2017, 15:34:21 »
Donderdag 18 mei 2017

Ook Victoria was snel naar huis vertrokken.

Het was een aangename verrassing om de chef water te zien drinken en hem niet in de vroege avond met dubbele tong te horen praten. 

Ik neem met de nodige verwondering steeds kennis van het feit dat ook in een saunaclub zoiets bestaat als overspel. Een voor mij bekende Vlaming verklapte dat "zijn dame" het niet op prijs stelt wanneer hij met iemand anders kamer. Ik dacht dat zoiets enkel in een echte relatie een probleem was maar niet in de besloten kring van betaalsex.

Ook deze keer voldaan vertrokken uit Elsdorf.

Had met de mooie Victoria een heerlijke trio samen met Mila , volop tongzoenen , lesbisch gedoe en liet zich volop beffen haar blowjob is zeer goed , wel klaar gekomen in het mondje van Mila . We waren een uur op kamer . Zeker voor herhaling vatbaar .
Een glas wijn sloeg ze af , alhoewel mijn lief er een had  .

Als Anita aanwezig is en achter de bar staat , dan zal Eddy niet vlug alcohol drinken .

Er zijn beren die investeren in clubdames , maar andersom ook , er zijn dames die investeren in trouwe klanten  , een trio kan noch wel , inkomsten verzekerd voor haar .
 Was er maar kort aanwezig van 13u tot 17u maar wel 3u samen met mijn lief , een heerlijke tijd samen met haar .
Als ik afrekende bij het afleveren van de sleutel aan de theke , was ze de boek voor een volgende kamer al aan het invullen  , ze had nog geen 5 min geleden afscheid van me genomen .

Het was een leuke donderdag was wel verrast door het hoge aantal Belgische nrplaten op de parking zeker een twintigtal  , zelfs meer dan er Duitse waren , het is wel een mooie parking geworden daar . De funderingen voor de nieuwe wellnessruimte zijn er al , het zal een grote ruimte zijn een dikke proficiat .

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #861 Gepost op: 26 mei 2017, 00:48:54 »
Babylon, zaterdag 20 mei
met de "B" van Bianca ....

Hoewel mijn laatste bezoek alweer van vrijdag 12 mei was, had ik ok deze zaterdag gepland om eens binnen te wippen. Onder andere ter gelegenheid van een jarige, Phoenix77, die ik van gezicht nog niet kende. Hij zou pas tegen een uur of 17u arriveren en ik heb hem tegen die tijd helaas maar kort gezien en gesproken. In ieder geval wel gefeliciteerd met zijn verjaardag en het feestje, waar overigens niet veel van te merken was (taart en dergelijke bedoel ik dan). Hopelijk heeft hij wel genoten en waarschijnlijk heeft Babylon ook wel wat leuks voor hem gedaan naast de gratis inkom.

Boven verwachting veel bekenden en leuke gasten om mee bij te kletsen, waaronder Piet Plezier, Firehawk (die ik pas later zag omdat ie na aankomst schijnbaar meteen door Susi een kamer op gesleurd was), Cupido, Reagan. anaconda en meer van dit gelijkgestemd gespuis.

Ik had aan mijn favo Bianca aangegeven dat ik er tussen 12u en 13u zou zijn en volgens mij had de lieve schat al een half uur bij de deur van de damesruimte (met zicht op de entree) staan wachten, want ik was nog niet binnen en ik kon al niet meer mijn naam noemen aan de theke omdat mijn mond gesnoerd werd door een heerlijke natte zoen. "Nah, wenn man so begrüsst wird, kann ich auch noch ein bisschen warten auf dein Nahme", reageerde de theke op de vertoning. Waarop ik alsnog mijn naam stamelde en de code voor de verjaardag, entree betaalde en naar de kleedkamer strompelde. Ik voelde de tinteling van mijn vorige bezoek alweer opkomen en begon al langzaam te druppelen als een waterijsje in de felle zon...

Buiten op terras stond de bbq al aan en rook ik de eerste geur van gebraden vlees. A la carte was er vandaag niet bij, misschien zijn ze de keuken al aan het vernieuwen of werden er teveel mensen verwacht waardoor de keuken de drukte niet aan kon. Geen probleem, het buffet werd regelmatig bijgevuld en de bbq bleef de hele dag bemand.

Lekker het terras op met een heerlijke Leffe Blond en kijken wie er allemaal was, zowel van dames als heren. Het damesbestand is voor mij al lang niet meer zo vanzelfsprekend, enerzijds doordat ik een tijd afwezig ben geweest en anderzijds omdat ik daarvoor redelijk eenkennig was qua dames. Ook weer geen probleem, zo ben ik voor de meeste dames nieuw/anoniem en mogen ze hun charmes in de strijd gooien om me van een kamergang te overtuigen.

Echter, Om dat te voorkomen, werd ik al snel door Bianca vergezeld. Blij dat ik op zo'n korte termijn weer naar Babylon was gekomen begon ze vrolijk te kwetteren en gek te doen, wat iedereen op terras opviel en die vrolijkheid werkte aanstekelijk. Uiteraard werd ik tussen de regels door wel dusdanig bewerkt dat ik na anderhalf uur al meer dan klaar was voor een kamertje...

Een heerlijk uurtje GFE volgde met hoog intimiteitsgehalte en veel humor. De druk was er van af en ik voelde me heerlijk relaxt toen we de kamer uit kwamen. Deze dame weet precies wat ik lekker vind en behoudt daarnaast ruimte om  te experimenteren met nieuwe dingen, wat het hele sexspel na ruim 3,5 jaar (!) nog steeds interessant en spannend houdt...

Ook na de kamer kreeg ik veel bezoek en aandacht van Bianca. Ik kreeg al snel de indruk dat ze mij wilde claimen en dat werd bevestigd door haar lippenstift waarmee ze op mijn borst "BIANCA" schreef en een hartje tekende. Mocht een van de andere dames dan nog niet snappen dat ik "beschermd wild" was, dan had Bianca dat haar vast wel even duidelijk gemaakt... maar gelukkig was dat niet nodig. Normaliter laat ik me niet of nauwelijks claimen, maar vandaag wist ik wel wat me te wachten stond en liet ik het gewoon gebeuren. Mijn ego (en meer) werd gestreeld en ik heb geleerd dat ik daar soms gewoon van moet genieten. Ik leef nu en morgen zien we wel weer hoe de wereld er dan uitziet...

Naast goede sex krijg je bij Bianca (in goed humeur) een behoorlijke dosis humor. Zo was ze vaak in de buurt en zorgde voor de nodige hilariteit bij mij en de bovengenoemde mannen waar ik op dat moment bij zat. Op terras hadden we nog behoorlijk bekijks toen ze me om een schoudermassage vroeg en op haar buik bovenop me kwam liggen met haar lekkere kont op mijn borst en haar schouders op mijn voeten. Een mooier en heter uitzicht op haar lekkere kont en mooie poes on ik me niet wensen en mevrouw vond het dan ook wel toepasselijk om me op die manier een lapdance te geven in combinatie met het nodige gekreun... De omzittende gasten lagen ofwel in een deuk ofwel wisten niet goed waar ze moesten kijken.... haha!

Zo kwam het dan ook tot een tweede kamer. Bianca wilde mij graag haar massage kunsten laten zien maar ze had helaas haar olie niet bij zich. Reden voor mij om mijn nieuwe massage-olie uit de locker te halen en die door haar te laten testen. Om een lang verhaal kort te maken ... na dik 2 uur kwamen we beiden glimmend van de olie de kamer af, waarbij de fles massageolie bij nader inspectie half leeg was.... Man o man, wat kun je met massage-olie leuke dingen doen...

In de avond nog wat met de mannen gekletst, regelmatig met Bianca op schoot en soms op mijn lippen, een paar Leffes laten smaken en een paar gehaktballetjes van het buffet gepikt. Om uiteindelijk tegen sluitingstijd de thuisreis weer aan te vangen na een lief afscheid met zwoele nachtzoen.

Ik sta te popelen om het zwembad uit te testen en om wellicht wat gymnastiekoefeningen in de nieuwe tuin te kunnen doen...
Hopelijk vlot de (aan)bouw en wordt het nog veel zomerse (sex)pret daar in Elsdorf...

Babylon gaat mij in ieder geval nog vaak zien deze zomer!

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #862 Gepost op: 27 mei 2017, 09:06:49 »
Entwarnung!
War gestern im Club und die Mädels laufen die meiste Zeit
nackig umher!! Exi's Dessous Show findet so nebenbei statt.


vanKees

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #863 Gepost op: 27 mei 2017, 09:50:14 »
Entwarnung!
War gestern im Club und die Mädels laufen die meiste Zeit
nackig umher!! Exi's Dessous Show findet so nebenbei statt.


vanKees
Warst du gestern auch in Babylon?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #864 Gepost op: 27 mei 2017, 18:28:13 »
Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Om 11 uur afgesproken met een medepleger parkeerplaats. De parkeerplaats is nu helemaal gereed. Ziet er goed uit.
De medepleger was nog nooit in Babylon geweest. Een beetje chef rondleidingen gespeeld. Die taak zat er na een uur al op. Na een wandeling door het gebouw en een paar tips aangaande de dames lijkt hij zich prima te hebben vermaakt.

Vanwege de zonovergoten dag, speelde zich alles het meest af op het terras. Trof nog een bekende Vlaming die ik ken uit Sixsens. Het klikte prima tussen ons drieën , de rest van de dag samen opgetrokken, behalve op de kamer dan   ;)

Na een licht ontbijt, de ogen maar eens op scherp gezet. Er werd goed gekamerd al vroeg in de middag. Het leek wel of de collega's de hitte voor wilden zijn.
Diverse opties. Hoewel een dame waarmee ik nog niet de lakens heb gedeeld de voorkeur had, bleef ik met mijn angel haken achter Karla. Dat was al weer even geleden.

KARLA
De presales van Karla zijn zoals bekend zeer goed. Sjeuf stond binnen no time op scherp.
Het was een kamer van hoog Babylon niveau met een spetterende FT. Het ging allemaal vrij rap met Karla. Die laat er geen gras over groeien. Dus, ik kreeg nog een massage aangeboden. Nou.....die massage voel ik nóg. En die zal ik waarschijnlijk de komende dagen ook nog wel voelen. Op een gegeven moment stond ze met haar voeten op mijn rug. Ik heb een paar keer 'aaarrrgggghhhhhhhhh' geroepen. Niettemin, een stevige aanpak en zeer goed. Gelukkig weegt ze maar 50 kilo. En was het niet Natalie met haar 80-90 kilo.

Na dit potje vrij worstelen, terug naar het terras. Goed uitzicht op al die 'gleufkes' die op de stretchers lagen te zonnen. Dames waren niet te beroerd de benen wat verder uit elkaar te doen dan normaal. Bianca was het meest actief om een 'Sjeuf in de Gleuf' te krijgen. Doch, uiteindelijk werd ze door de newbee medepleger verslonden. Of werd de medepleger door Bianca verslonden? Hoe dan ook, Bianca heeft de juiste Babylon attitude!
Op en gegeven moment lag Bianca op haar buik te zonnen. Het bekertje water voor haar stretcher nodigde uit, deze over haar heen te gooien. Heb het maar beperkt tot een klein straaltje water. Bianca zou Bianca niet zijn om daarop op 'passende' wijze te reageren. In eerste aanleg kreeg ik de restant van dat bekertje over mij heen. Ik dacht nog, dat valt reuze mee. Doch......even later kwam het loeder terug met twee volle bekertjes. Daar stond ik zeiknat op het terras.

Met de aannemer door de tuin gelopen. De tuin en het zwembad zijn over twee weken klaar. De bouw van sauna en whirlpool is gereed in september. Er komt een wand die de bouw van de sauna en whirlpool afscheidt van de tuin. De gasten hebben dan geen last de bouw.
Het zwembad op zich is klaar. Gisteren was men bezig de leidingen aan te sluiten. Kortom, vanaf half juni lekker met de (strand)ballen spelen.

Voor donderdag t/m zaterdag stonden er modeshows gepland van Exi. Op bepaalde tijden lieten sommige beschikbare dames zich in een leuk jurkje hijsen en werden door Exi aan het publiek getoond. Leuke show met applaus en was verder niet storend.
Dames waren buiten de modeshows gewoon FKK.

VIOLETTA
Ik had om 6 uur met Violetta afgesproken, het lekkerste houd ik het liefst tot het laatst. Doch, ik had nog twee uur te gaan voor de 'kleine-sjeuf-botox-behandeling'. Tussendoor wel nog even samen van het buffet en de BBQ genoten. Veel groen voer met deze hitte en natuurlijk een worst en stukje spek.
Tegen 6 uur was ze present. Zoals gewoonlijk gezellig keuvelen en zo. Daarna naar dubbele kamer met scheidingswand. Heel wat gekreun en gestoot moeten aanhoren van de andere kant. Wat een beesten ;D Gelukkig ben ik 'geruisloos'! Een prima kamer weer!

Na de kamer was het socializing time met de newbee medepleger, de Vlaming en ondergetekende. Niet veel later werden we vergezeld van Zara, Bianca en Violetta. Dat werd nog een leuk spektakel met ons zessen. Misschien nog wel het leukste deel van dit bezoek. Wat een slap gay geouwehoer. Dames kunnen heel direct zijn in hun communicatie is maar weer gebleken. Direct naast onze tafel lag Klara op een bedje een gast langdurig te 'behagen'. Ik hoop dat Klara vandaag haar kaken nog kan bewegen......... .

Om middernacht toch maar de handdoek in de spreekwoordelijke ring gegooid. Ik begon een beetje in te kakken.

Illusion Plopp!
« Laatst bewerkt op: 27 mei 2017, 20:03:04 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #865 Gepost op: 28 mei 2017, 14:05:38 »
Sjeufke,
ja ich war am Freitag im "Sündenpfuhl"!
Du warst mit Karla auf der Terrasse gesessen und zwar links vom
Brunnen auf der Zweier-Couch.
Und die Wasser -Aktion von Bianca hab ich von der Liege aus
beobachtet.
Hatte rote Basecap auf (gegen die Sonne) und saß später dort mit
Elena (Bericht kommt noch, muß das Wochenende erst sortieren!).

vanKees

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #866 Gepost op: 28 mei 2017, 15:26:52 »
Sjeufke,
ja ich war am Freitag im "Sündenpfuhl"!
Du warst mit Karla auf der Terrasse gesessen und zwar links vom
Brunnen auf der Zweier-Couch.
Und die Wasser -Aktion von Bianca hab ich von der Liege aus
beobachtet.
Hatte rote Basecap auf (gegen die Sonne) und saß später dort mit
Elena (Bericht kommt noch, muß das Wochenende erst sortieren!).

vanKees

Stimmt! Ja Bianca......... :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #867 Gepost op: 28 mei 2017, 15:38:52 »
Ik lig nog steeds in een breuk ... Karla haar massage, met haar volle gewicht over je heen wandelen ha ha ... ik kan me er iets bij voorstellen als het schatje dat doet LOOOOOL
't Is en blijft een lekker en geil schatje .... nu nog haar haar groen verven, zodat we ze goed herkennen als we dit oord van verderf betreden  :lol ;D

Het is je gepaste straf, sjeuf, MIJN Karla tot 2 maal toe bevuilen zonder een condoom te gebruiken  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #868 Gepost op: 28 mei 2017, 16:44:41 »
Ik lig nog steeds in een breuk ... Karla haar massage, met haar volle gewicht over je heen wandelen ha ha ... ik kan me er iets bij voorstellen als het schatje dat doet LOOOOOL
't Is en blijft een lekker en geil schatje .... nu nog haar haar groen verven, zodat we ze goed herkennen als we dit oord van verderf betreden  :lol ;D

Het is je gepaste straf, sjeuf, MIJN Karla tot 2 maal toe bevuilen zonder een condoom te gebruiken  ;D ;)
Dat ze maar zuinig is op mijn nazaten. Tot de laatste druppel....... Die verteren niet zo snel.......... :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #869 Gepost op: 30 mei 2017, 19:57:30 »
Een geweldig pluspunt .
Het is nu verboden om nog te roken in de bar !!!!
Nu het grootste pluspunt , de dames houden zich er aan en gaan naar buiten om te roken .

Het zwembad is al tot boven gevuld met water , ondanks dat het rond het zwembad nog niet af is , heb ik er gisteren al iemand in zien zwemmen .
Ze waren gisteren met 4 arbeiders aan het werk , de stenen voor Wellness ruimte zijn geleverd .

Het was gisteren nu wel veel te warm .
In de kelder was het goed .
Mijn Mila was er ook stipt om 11u en we hadden weer een fantastische tijd samen .
Geen trio er was geen van onze gezelles aanwezig ( Maya , Claudia , Bella , Jeanette , Victoria , Marina v Letland ) er waren wel enkele die kwamen solliciteren zoals Antonia en vooral Michel .
Maar voor onze laatste sessie was ik al te kapot en te afgemat om er nog veel van te bakken .
Na 6u samen met mijn lief te hebben doorgebracht waarvan 4u op kamer .
Kapot maar met een fantastisch gelukzalig gevoel afscheid genomen .