Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1124658 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #960 Gepost op: 10 september 2017, 11:05:26 »
Babylon 8 september en een après ski op 9 september (verjaardag Firehawk)

Vrijdag 8 september
Alreeds een tweetal weken terug afgesproken met een paar bekenden en onbekenden van het forum om elkaar te treffen in Babylon op vrijdag. Het is altijd weer prettig om leden voor de eerste keer naar de Sündenpfuhl af te laten reizen. Slechts één keer mee gemaakt dat een lid na zo'n eerste bezoek aangeeft: Babylon eens en nooit weer!

Het was vrijdag een potverjandorige gezellig dag. Alweer moet ik zeggen. En dan waren Bianca en Klara nog niet eens aanwezig.
Afgesproken met pupil PoarNeemn, Verkennertje, Lovemachine, Krukkie en Swazontneuf. Later op de dag trof ik nog een bekende Brusselaar die ook Babylon als tweede woning heeft  ;)

Op de parkeerplaats trof ik Lovemachine. Samen naar binnen. We waren al om 10 voor 11 binnen. Dan is er nog geen damesparade aan de receptie. De meeste Imps lopen dan nog in pyjama of kleding rond. Mijn entree met korting betaald bij Tina. Waarvoor weer mijn dank aan Babylon en RB.

Eerst pot koffie en een peuk. Moest zelf ook nog een beetje op gang komen. Na dit ritueel was ik weer voor even 'chef rondleidingen'. Voor Lovemachine het eerste bezoek aan Bab en de Imps. Na een wandeling door het gebouw, de tuin en het terras, verscheen Johanna al in beeld. Met z'n drieën gezellig Hollands ouwehoeren aan de Stammtisch onder het genot van een broodje. Johanna zeker een optie vandaag, maar er was al wachtende voor mij  ;D Dus ging Sjeuf op zoek naar een andere optie.

link naar topic PARIS
En dat werd Paris. Lijstjes heb ik al lang niet meer, maar Paris trok bij vorige bezoekjes altijd wel mijn aandacht. Optisch een lekker ding en altijd een prachtige glimlach op haar gezicht. Ik trof Paris op het terras. Een leuk gesprek in het Engels volgde. Een dame die de tijd neemt om je wat beter te leren kennen. Na een klein half uurtje richting kamer getogen. De vonken vlogen er meteen af. Een 100% GFE meid en een lieffie pur sang. Vrolijk type met de nodige humor. Ik mag dat wel.
Een vol uurtje met Paris op de kamer geweest. Een volgende kamer zal niet lang op zich laten wachten.

Na de kamer waren alle stapmaten inmiddels gearriveerd. Sommigen kenden elkaar nog niet. Het pakte goed samen! Ouwejongens krentenbrood. Dat is toch een basis die nodig is voor gezellige dag tussen het wippen door. "Wie is dat daar met die blonde haar?" "Lekker ding zeg!" "Is die goed?" Het ging de hele dag door zo. Genoten van het plezier van die gasten die zich allemaal als een kind in de ballenbak voelden.
Het weer zat niet echt mee. Met regelmaat kwam het met bakken uit de hemel. Tijdens droge perioden was het toch goed vertoeven op het terras met de kachels er bij.

Gina klom regelmatig in de danspaal. Gaf prachtige shows weg, waarmee ze veel applaus verdiende. De freet was, zoals altijd in Babylon weer dik in orde. Veel verschillende gerechten en regelmatig werd alles ververst. Geen BBQ, dus er kon a la carte worden gegeten.

Rond 15 uur werd de komst van Jeanette verwacht. Echter, die leek in eerste instantie Babylon vandaag links te laten liggen. Tot veler verbazing maakte ze een uur later dan normaal toch haar opwachting. Zoals altijd komt ze een paar smakkerds brengen. Het is en blijft een lekker ding! De AWL was ietwat afwijkend van de werkelijkheid. Geen Bibi en geen Chistina, maar wel aanwezig was Karla. Die is weer terug van vakantie.

Op het terras kreeg ik gezelschap van een mooi blonde dame, die zich voorstelde als Nelly. Nelly wilde wel heel snel naar de kamer naar mijn mening. Dat voelde niet goed. Haar avances dan ook afgeslagen.
Bijgekletst met Diana en Susy. Ik vind het een prachtmeid als ze door het gebouw paradeert. Een echte KP meid!  ;) Diana zal een van de komende bezoekjes met een kamertje worden verblijd, verwacht ik.

lnk naar topic JOHANNA
Tegen een uur of 4 begon kleine Sjeuf weer rare trekjes te vertonen. Dan weet ik al weer hoe de vlag er bij hangt. Johanna was toevallig een keer vrij. Ze had veel te doen, dus meteen maar even geschaakt. Na wat smalltalk snel de douche in en op -1 ergens een kamer opgezocht. Anderhalf uur met deze blondine geworsteld. En weer van een uitstekend niveau.
Ja meneer sexmachine, een Nederlandse en van uitstekend niveau   :lol

Hoewel ik in de loop van de avond best nog zin had in een kamertje, kwam het er niet meer van. Het slap geouwehoer met de maten was daar debet aan. Het regende inmiddels weer pijpenstelen. Met mijn hummer(tje) is het dan toch uitkijken. Zeker op de Duitse autosnelwegen, waar ZOAB nog maar zelden wordt toegepast.
Mijn vinootjes afgerekend, waarbij ik er achter kwam dat de prijs weer is verhoogd naar €10 per glas. Er moet bij vermeldt worden, dat de glazen wel tot aan de nok toe worden gevuld. Gevoelsmatig gezien vind ik dat een grens is overschreden.

Rond 23 in de stromende regen richting gebreide broek!

Zaterdag 9 september
De volgende dag geheel onverwacht weer terug naar Bab voor een après ski. Ook om Firehawk, die zijn verjaardag vierde, te feliciteren.
Om 12 uur binnen. Er was al een aantal verjaardagsvierders aanwezig. Na de inwendige mens te hebben versterkt een hele poos zitten ouwenelen met vanKees en Paris. Jeanette liep zo maar vrij rond. Als ik vooraf had geweten hoe de enige kamer van de dag zou verlopen, dan kan ik mij nu alleen maar voor de kop slaan  :banghead:
Ik kon maar een paar uurtjes blijven. Veel kameren zat er niet in.

link naar topic GINA
Zou ik het wel doen, zou ik het niet doen. Bij Gina heb ik altijd een twijfel gehad. Ook toen ze nog in Sixsens werkte. Bij twijfel steek ik normaal gezien nooit over. Echter, de lovende recensies van de laatste tijd in Babylon, met regelmaat in de danspaal klimt en het feit dat Gina er gewoonweg goed uit ziet, heb ik me laten overhalen. Achteraf gezien had ik beter mijn gevoel kunnen volgen. Op de kamer bleek het meiske vol stress te zitten. Wellicht heeft het gelegen aan het feit dat ze totaal opgefokt was, want deze kamer was absoluut niet Babylon waardig!

Emma is ook weer terug van vakantie! Was bijna nog met Emma op de kamer beland. Emma heeft van die slimme trucjes om je op de kamer te krijgen. Een tepeldraaister van jewelste. Gelukkig zegevierde het verstand!

[attachimg=1]

Voor Teddy is Violetta weer terug en begint op zondag 10 sep.

[attachimg=2]

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #961 Gepost op: 10 september 2017, 20:03:22 »
Berichten over de Nederlandse polderknollen verplaatst naar MIJN EI

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,23266.msg109141.html#msg109141
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #962 Gepost op: 11 september 2017, 15:05:53 »
BABYLON, 8 SEPTEMBER 2017

Het werd weer eens een keer tijd om Babylon te bezoeken en daarom enkele weken gelegen met Sjeufke de agenda's naast elkaar gelegd. Het werd 8 september!
Er weer weken naar uitgekeken te hebben was het dan eindelijk zo ver vrijdag.
Naast Sjeufke, ook afgesproken met Verkennertje en Brabantse clubvriend B.
Sjeuf vertelde me dat er nog meer leden aanwezig zouden zijn dus dat beloofde wat.... 8)

Mijn ETA was 12:00 en het mocht allemaal zo zijn dat ik voor het eerst een ETA heb gehaald. Geen file, geen lekke band of wat dan ook. Alleen wat regen onderweg! Beloofde dat veels goeds in Babylon zelf?

Dus, om 12:00 aangebeld en B. en Sjeufke stonden in de ingang op mij te wachten. Ik had afgelopen week een kortingskaartje gewonnen van RB, waarvoor dank naar Babylon en Relaxxxboard, dus ik kwam voor 30 euro binnen. De theke was zoals gewoonlijk weer erg vriendelijk en herkende me nog. Nog tijdens het betalen werd ik besprongen door een van mijn favoriete Imps, Daria. Een paar lekkere lebbers verder en je hebt alweer een geweldige entree gehad.

Dit keer geen eigen badjas maar gewoon in Babylonisch huistenue. Tot hilariteit van de Imps wat dat rotding viel met regelmaat en niet alleen op de kamer van mijn romp af. Kwestie van wennen denk ik maar.
Afijn, plaats genomen aan de Stammtisch op het terras. En zoals gebruikelijk, eerst een bakkie en een peukie. Daar ook kennis gemaakt met lovemachine en als ondeugende jongetjes zaten we met zijn vieren aan de tafels, met onze radar (lees: testosteron) scannend naar potentiële sloopsters van ons gereedschap.
Maar het was zo gezellig op het terras dat onder het genot van wat alcoholische versnapingen de stammtisch aardig bezet bleef.
Nelly en Gina kwamen eens even polsen wie ze zo gek kregen voor een trio. B. trapte er bijna in, die ouwe charmeur  kan het niet laten de Imps te verleiden maar Nelly pakte B. 3x zo hard terug en hij was bijna meegesleurd.
Ondertussen had ik mijn doelwit op op Gina staan.
Gina is een prachtige vrouw om te zien. Een typische klein, maar heel erg fijn. Prachtig figuurtje, beeldschoon koppie en een stralende lach. Die zal ik later op de dag eens een poar keer stevig neemn.
Maar deze dames waren niet heet genoeg om mij op te warmen buiten, want  met alleen een handdoek is koude wind en regen wel erg fris.
Dus ging ik me even opwarmen in de sauna. Dit is, zoals alles, dik in orde in Babylon.

Toen ik weer boven kwam, besloot ik met B. eens a la carte te gaan eten.
Immers, als je gaat rollebollen heb je ook energie nodig. Een auto rijdt ook niet op lucht.
Dit smaakte voortreffelijk! Complimenten aan de koks.
En dan ga je daarna natuurlijk lekker uitbuiken maar een groot glas Weissen en een peuk.
Maar die junior daar beneden begon erg onrustig te worden en vlak voor ik Gina wou kapen voor een (half) uurtje was lovemachine als een hyena net voor. Nou ja, dan weet ik waar ik aan toe ben straks.

Lovemachine kwam heel heel heel tevreden terug en daarop greep ik letterlijk mijn kans en zonder twijfel nam ik Gina mee.

Gina.
We gaan naar boven zegt Gina! Oooh wat een prachtige dame is dit. Ik had er zin in.
De rechter kamer in de Kino en achteraf baalde ik hier van. Ondanks dat het niet warm was vrijdag was het op deze kamer te warm om eens lekker te keer te gaan.
Zo'n spetterende sessie als lovemachine had, had ik veel minder. Gina was een beetje terughoudend, voorzichtig en stilletjes. Ik had niet echt een klik. Dit wordt een pure optickfick dacht ik.
Na wat voorzichtig zoenen en kusjes overal op het lichaam begon ze mijn junior te verwennen. Die was snoeihard. Och Gina, wat ben je toch een lekker ding. Het orale gedeelte was goed en lekker. 'Dus ik ging de rollen eens omdraaien en ging Gina eens stevig wassen. Ook dit had niet echt effect op haar mood. Ja, ze werd er ietsje geiler van en gelukkig een stuk natter en naar haar zeggen kwam ze wel klaar. Maarja, ik vraag me af of dat nou echt wel zo was want dan was het de meest rustige vrouwelijke orgasme die ik ooit heb meegemaakt. :lol
Na dit raadsel kroop Gina bovenop mij. Potje seksen maar door die rot warmte hield ik het niet goed vol. Gina had hier begrip voor en maakte het met haar mond en hand af en kreeg er genoeg uit. De condoom zat propvol en ik heb genoten.
Ik moest 80 euro afrekenen want we hebben de kamer 45 min gedeeld met elkaar. Dit vind ik uiterst correct van haar want er zijn ook dames die je de volle 100 euro laten betalen.
Gina's correctheid en de wil de kamer wel met een knallend orgasme af te sluiten maakt het dat ik haar een 7 geef. Geen herhaalgevaar.

Toch kwam ik weer lachend naar beneden lopen en met rode oortjes de ervaring uitgewisseld met de medeplegers. Inmiddels is ook Verkennertje aangeschoven. Zijn 2e keer saunaclub en gaf zijn ogen goed de kost.

De tijd vloog weer als een straaljager voorbij, Babylon is veel te leuk.
De meeste maten zaten op de kamer en B. werd buiten even te grazen genomen door een oudere dame. Ik laat jullie wel even alleen. ;D

Na enige tijd zaten we weer met zijn allen buiten. Met een paar heaters en een paar prachtige Imps was het te doen buiten.
Flori zat naast Koning Sjeuf en digibeet B. in maar gaf mij af en toe van die onschuldige blikken. Een stralende lach met een onschuldige blik maar ondertussen.... Na enige tijd sleurde ze me gewoon van de stoel en nam me mee. Welke kamer wil je?

FLORI!
Maakt mij niet uit, maar niet boven.
Wat een kamer....... ongelovelijk. Zo onschuldig als ze lijkt, zo stout is ze op de kamer. Oooooooh wat een lekker ding he.
Vol overgave zoenen, alles meenemend naar beneden en dan zo geil aankijken als ze je pijpt.... Hou op hoor, ik zou haast weer de auto instappen nu.
Flori kreeg junior kei en keihard met haar geweldige blowjob. Ze sleurde me omhoog en al zittend ging ze doodleuk verder. Ik hield het bijna niet meer dus haar snel beet gepakt en haar eens klaargelegd voor een stevige behandeling van Wasmachine PoarNeemn. Ze vond dit alles maar wat leuk en genoot er zichtbaar van en kwam ook flink klaar.
"Oooh Baby that was too good, now I have to pay you back"... :bonken
En dat heb ik geweten ook. Met 200% inzet gingen ze opnieuw met haar mond en vlak daarna kroop ze erop.
Nou, ik stond al op knappen en binnen no time spoot ik het condoom bijna stuk.
40 minuten waren voorbij en Flori kwam met een idee. Ze wilde er een tweede explosie uitkrijgen.
Ze deed er alles aan en ik genoot er van maar hij was gewoon tot de bodem leeg. Nog lekker knuffelen en zoenen en daarna kwamen we beiden breed lachend uit de kamer.
Je had die gezichten van de gasten in de woonkamer moeten zien!
Flori haar dik verdiende centjes met een kleine fooi voor de geweldige inzet gedaan.


Met trillende handjes kwam ik het terras weer op. Mijn glimlach sprak boekdelen.
De rest van de avond lekker geluld met de jongens en de Imps, de sfeer was goed. Gina gaf nog een prachtige show weg aan de paal.
Langzamerhand liep het wat leeg. Niet zo gek ook, want al dat geweld put ook uit. De heren waren leeggemolken.
Een laatste ronde met lovemachine gemaakt en die ging nog een keer van stuk met Gina.
Ik vond het leuk geweest en besloot tegen 23:00 huiswaarts te gaan. De theke had allang door dat ik weer een geweldige dag heb gehad en lachend nam ze mijn sleutel terug in ontvangst. Flori kwam nog even passend afscheid nemen en kon na de nodige lebbers de deur van de hemel op aarde dichttrekken.
Want waar ter wereld begin en eindig je een dag met lebbers van beeldschone dames?
Juist, alleen in Babylon.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #963 Gepost op: 17 september 2017, 18:58:03 »
Mijn laatste 'vrijgezellenweekend' (8 en 9 sep) zat er op! Ik kijk er met plezier op terug.

Dinsdag 12 september
Afgelopen dinsdag (12-9) retour à Bab voor een kort bezoekje. The Queen of Sheffield is back! Ik moet me weer gaan gedragen.  ;)
Bij binnenkomst ging Violetta net naar de kamer, maar ze vond toch even tijd om een paar knuffels en natte lebbers te komen brengen.

Het kwam me wel goed uit, dan kon ik even relaxen. Koffie, broodje en après een peuk.
Na ruim een uur verscheen the Queen op het terras en het werd een innig onderonsje. Na 5 weken viel er ook wat te vertellen en zo  ;D  Nog steeds een lekkere blondie, maar toch een iets ander haarkleurtje. En nog steeds even 'naughty' als altijd. Mjammie!
Tijd voor een  :douchen en huppakee.......! 'Lekker Ding' en 'Teddy' oftewel the Beauty and the Beast to the room. Wat heb ik die TZ en knuffels gemist! Enfin, de rest laat zich raden. Een ontspannen GFE en een zwetend PSE nummer! Jaja, the Queen weet nog precies waar aan 'gedraaid' moet worden  ;D
Na de kamer met Karla en Violetta op het terras zitten nagenieten. De vakantie'pret' van Karla mogen aanhoren. Dat is er ook eentje waar je als ouder tijdens de pubertijd kopzorgen van kunt hebben....wat een hete doos! :censored
Rond 18 uur naar huis!

Vrijdag 15 september
Voor het gewone 'gangbare' clubbezoek op vrijdag 15 sept terug naar de Imps. Ook nu zonder alibi, maar kon toch tot tegen 20 uur blijven.
Reeds voor 11 uur binnen. Na 10 keer het volle pond van €60 te hebben betaald, was vandaag een gratis entree! Een leuke binnenkomer!
Direct na mij kwamen twee Nederlanders binnen met wie ik meteen in gesprek kwam. Helaas nog geen schrijvers op dit forum, maar wat niet is, kan nog komen.  ;) Beiden voor de eerste keer in Babylon. Met de functie van chef rondleidingen de heren op sleeptouw genomen. In ieder geval twee klanten die Babylon vaker gaan bezoeken.

Met Violetta een date geregeld voor later in de middag. Er zouden nog twee bekenden hun gezicht laten zien deze vrijdag. Anders zou ik die zo maar mis kunnen lopen.  ;)
Na hun binnenkomst met beide heren bijgekletst. Babylon was hun derde dag van een drie-daagse neuktoer door Duitsland. En zo kwam ik er achter dat een oude vlam: Maria (Haus Panthera/AcaGold) weer als Kitty werkzaam is in Oase. Toch jammer dat die tent zo ver weg ligt. Als er één schatje is dat Sjeufs pretstok nog een keer verdient, dan is het Maria wel.

De tijd verstreek, dus maar eens op zoek naar een voorgerechtje! Mijn voornemen was een onbekende Imp. Ik had Bibi geschoten. Die zat helemaal achter in de bar in een tweezitter direct naast het gangpad.
Met raketsnelheid richting douche en het boeltje ff lekker afgesopt. Vanuit de douches, langs de receptie, door het gangpad en wilde zo naast Bibi in de sofa ploffen. Net op tijd kon ik van koers veranderen, want inmiddels had een klant met donkere huidskleur plaatsgenomen naast Bibi. Zat bijna bij die kerel op schoot!  :-\ Een hilarisch moment!

PARIS
Dan maar verder zoeken. Echter geen opties zoals Erika (hu), Alesia, Diana, Luana, Susi, Thea..... . Kolere! Het leek wel of iedereen op kamer lag. Nog niet zo lang geleden gekamerd met Paris. Paris gaf de nodige warme presales. Haar zwoele TZ, dirigeerden mij richting kamer. Er zat overdruk op de ketel en die moest eraf! Prima kamer weer. Het ging deze keer heel snel, want ruim binnen het half uur was de kamer helemaal gewit! De wasbeurt overgeslagen!  :o Die laat ik graag aan PoarNeemn over  ;D

Mijn stapmaten wilden nou wel eens weten wie de Nederlandse Johanna is. Johanna was in de kleedkamer. Met 5 geile bokken stonden we te wachten bij de receptie met zicht op de deur van de kleedkamer. Nadat 5-6 keer de verkeerde dame uit de kleedkamer was gekomen, kwam dan eindelijk Johanna naar buiten. Ze vloog om mijn nek en droeg haar naar het stelletje 'verlegen' pubers.  :lol
Johanna had weer een paar klantjes er bij.

De AWL klopte qua aantal dames wel. Zo'n 45 Imps aanwezig. Wel op de lijst, maar niet aanwezig: Bella, Dea, Emilia en Maya. Daarentegen niet op de lijst, maar wel aanwezig: Bianca, Jeannete, Klara, Marina, Shana en Victoria.
Dat Bianca en Klara weer terug waren, was duidelijk hoorbaar. De meiden zorgden weer voor de nodige ambiance. "Heute alleine Mund-ficken und Morgen alleine Muschi-ficken", aldus Bianca. Laat Bianca maar schuiven. Alleen wilde ze geen Baileys vandaag.  :censored

Inmiddels was Violetta weer vrij, maar ik vond een kamer nog te kort op de vorige. Al snel verdween ze weer met een klant.
Twee stapmaten wilden ook nog kennis maken met Jeanette. Daar waren ze erg nieuwsgierig naar. Die was nog niet binnen, maar zo tegen drieën kan je haar wel verwachten. Weer stonden we als een stel pubers bij de receptie. Ik bedacht mij ineens.....mmmmmm?!  Violetta maakt meestal lange kamers. Laat ik nog een tussengerecht nemen met Jeanette als dat al überhaupt lukt.

Der Klingel! De Duitse furie kwam binnen en ík moest 'toevallig' naar de kleedkamer.  ;)  Zoals altijd een paar smakkerds en een date was meteen mogelijk. Uiteraard moest ze zich nog in Eva kostuum hijsen. Daar wacht Sjeuf dan wel op.
Jeanette is koud uit beeld, komt Violetta al van de kamer. Shiiiiittttt!
Nou, na mij de zondvloed! Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Jeanette zag ik als eerste terug in bar, maar die liep linea recta naar de tuin. Haar vaste plek. Het spreekwoord: als Mozes niet naar de berg komt, verplaatst de berg zich wel naar Mozes, gaat bij mij niet op!
Even later zat ik lekker ineengestrengeld met Violetta op een van de sofa's! Nog een peuk op het terras en dan richting kamer. Echter, dat liep een beetje uit. Zeker een uur zitten kletsen met de bekenden, Karla, Diana en Violetta. Dat leidde uiteindelijk voor één van de stapmaten tot een trio met Karla en Diana, hetgeen een daverend succes was. Althans dat hoorde ik later. Een optie om in het achterhoofd te houden.

VIOLETTA
Twee bellen wijn besteld.....en dan eindelijk met the Queen naar de kamer. De dubbele kamer met scheidingswand op de eerste verdieping. Ik heb er geen moeite mee als de buren horen dat Violetta mijn appeltjes net een beetje te ver naar rechts draait  :040: Twee uurtjes Kamasutra! En vooral "viel Loel und viel Spass"!

Aftersales zaten er vandaag niet in. Violetta was na de kamer al weer meteen op hok.
Nader kennis gemaakt met Jessy en Valentina. Valentina was bij vorige bezoekjes al eens komen polsen. En inderdaad, Valentina heeft silli's. Die waren me de vorige keer niet opgevallen. Een van de weinige meiden, waar dit goed is gelukt. Geen verkeerde meiden zo op het eerste gezicht. Wie weet next time.
Gina vertoonde haar kunstjes aan de danspaal. Er was weer de nodige openbare actie! Een blaasconcert aan de bar, waarbij cheffe Eddy de champagnefles opentrok om Georgiana een extra smaakje mee te geven tijdens het nuttigen van haar 'Bratwurst'!

De nieuwe sauna en whirlpool worden naar verwachting half oktober in gebruik genomen. Er komt een ingang vanuit de bar!

Vier keer Babylon in 8 dagen........... ::) Tijd voor een weekje rust! Na afscheid genomen te hebben van de bekenden, de deur van de Sündenpfuhl achter mij dicht getrokken. Weer terug in de echte wereld. Was het maar omgedraaid.....zucht!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline dupontxxx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #964 Gepost op: 23 september 2017, 12:03:35 »
Babylon vrijdag 22 september

Vanuit het midden van het land vrijdag rond 13:00 richting Babylon Elsdorf gereden. Alleen bij Eindhoven licht op onthoudt maar verder ging alles op rolletjes. Bij Babylon om 15:30 aangekomen en achter het pand geparkeerd en langs de zijkant naar voren gelopen. Eén keer gebeld want dan zou er een line up zijn. Nou een line up heb ik niet gezien, het krioelde en liep allemaal door elkaar, maar feit was dat ik gelijk allemaal naakte dames op hoge hakken zag rond lopen. Ik had via een collega site een 50% kortingsbon gekregen en de vriendelijke dame nam hem gelijk in en informeerde of ik nieuw was. Jazeker ben ik nieuw en Maya werd mij toebedeeld als gids. Van te voren had ik al op gehoopt dat Maya mij zou rondleiden, na het voorinspecteren van de website. Aardige meid en uiteindelijk niet mee gekamerd, er was nog meer lekkers.

Na het douche de handdoek om de middel. Het leek me vooraf gek maar de handdoeken zijn groot genoeg en het is prima. Aan de bar een biertje besteld wat elke keer weer lang duurde maar goed je hebt geen haast daar :-). Als snel wenkte een dame mij om naast haar te gaan zitten wat ik ook deed. Ze stelde zic voor als Georgina, bingo! Die stond op mijn wensenlijstje. Al bestudeer je nog zo goed mogelijk de foto’s je kan het toch niet goed weten wie je voor je hebt doordat de gezichten onherkenbaar zijn gemaakt. Even gekletst en ze begon wat te friemelen. We zijn naar de cinema gegaan om even te chillen, dacht ik....... Mijn en haar handdoek werden neergelegd en we gingen naakt liggen. Er was nog een ander stel en er zaten wat heren. Enfin van tongzoenen, kwam trekken en neuken. “Eh, moeten we niet naar een kamer?” zei ik. “Alleen als jij dat wilt” zei Georgina. Fuck, ik ging net lekker en dacht WTF. Dus ik ging door met publiek: Zij boven, ik boven. Ze heeft lekkere tieten. Zeker als ze op je zit is dat heerlijk. Na een half uur gaf ze een seintje dat we over het half uur gingen. Bij mij is klaarkomen nooit zo’n must, seks vind ik geiler, dus we zetten er een punt achter. Tijdens het neuken draaide Georgina zich nog om omdat een vent zich zat af te trekken. Ze vertelde kordaat dat dat hier niet de bedoeling is. Als je geil bent pak je maar een dame zei ze :-). We stonden op en drie gasten bleken nog ons publiek te zijn. Eentje was Nederlands, een geschikte vent die ik daarna nog een paar keer heb gesproken. Altijd wel relaxed tussen de kamers door om met een Nederlander even te kletsen. Bij de lockers Georgina betaald en afdouchen. We spraken voor misschien later af die dag.

Daarna weer biertje en peuk. Ik ben een gelegenheidsroker en gezien alle dames bijna daar roken, rookte ik lekker mee. Ik ontmoette de Nederlander weer en heb hem informatie gevraagd over de club en dames. Hij kwam hier geregeld maar wist geen naam van de dames. Hij kon me wel een paar goede aanwijzen geven. Na wat rondhangen + biertjes en peuken ging ik eens even bij de cinema boven kijken. Op de trap kwam Alesi naar beneden gelopen. Ik kon haar niet passeren zonder een praatje te maken. Zij stond ook op mijn lijstje met de getipte toppers van Sjeufke, bedankt nog daarvoor! Ik zei daarna tot later en ze zei dat ze beneden in de bar zou zitten. Boven was niks dus weer naar beneden en in 1 rondje had ik Alesi gespot en ging ik naast haar zitten. Ze legde haar benen over me heen en gleed tegen me aan. Haar borsten waren wat minder stevig als op de foto en eigenlijk te groot voor mij. Maar wat heeft ze een geil koppie. Redelijk snel werd de sleutel gehaald van kamer 20. Tongzoenen, pijpen en neuken was het programma. 

Na deze sessie weer douchen en ik wilde wat eten. Had eigenlijk geen zin in het buffet, ik vond het er erg machtig uit zien. Dan maar een sinaasappel. Laten we zeggen dat de fruit afdeling zeer sober is. Ik had gepland om tot 19:00 ongeveer te blijven maar ik wilde niet weg en het was 18:45. Ik had een lange slanke dame met donker haar al een paar keer gezien en toen ik haar weer zag staan sprak ik haar aan. Ze heette Daria en yes dat was weer dame van het topperslijstje. We gingen in een tweezitter zitten en ze vertelde mij twintig te zijn. Fuck man, ik ben twee keer zo oud en alles is strak bij haar. Even kletsen en Daria ging al snel een sleutel halen. Op bed beland en lekker tegen elkaar gegeild. Ik bezoek al bijna 20 jaar DVP’s maar sinds vorige maand voor het eerst in GT te zijn geweest ben ik nu helemaal waus van slanke meiden met kleine borsten. Lekker met haar getongd en geneukt, wat is dat lekker om die strakke billen beet te pakken en ze heeft een mooi geil koppie. Na de kamer spraken we af om samen nog buiten een peukie te doen. Ik heb nog een biertje gedronken en wilde eigenlijk nog meer. Ik heb er uiteindelijk toch maar een punt achter gezet. Vandaag staat Sixsens op het programma. Ik heb namelijk een “ontdek-de-sauna’s-weekendje”. Misschien ga ik eind van de dag nog even langs Babylon maar dat hangt af van het bezoek aan Sixsens.

Er waren gisteren volgens de dame bij de entree 45 dames. Het aantal heren leek wat ondermaats want er waren steeds erg veel dames vrij. Kamers waren altijd beschikbaar. Ondanks dat het volgens hen rustig was vond ik het een prima sfeer en relaxt. Het zonnetje scheen zowaar nog zodat buiten staan in je handdoek geen straf was. Het grappige vind ik dat, ondanks dat het testosteron lekker hoog zit bij de mannen, er geen haantjes gedrag is. Er zijn immers vrouwen genoeg en we kunnen ze niet met zijn allen aan. Als je wilt relaxen, relax je en als je wilt neuken zoek je een dame op, die ruim voorhanden waren. Er werd lekkere muziek gedraaid en ik heb de veel beschreven Gina zien dansen. Tering wat een lekker ding! Ik heb mijn handen er niet aan durven branden vanwege enkele berichten over haar. Er waren een aantal dames die ik nog wel een keer ‘moet’ hebben. Maarja, wanneer ga ik hier weer naartoe? Vanuit de randstad is het zo’n 2,5 uur rijden. Gelukkig verblijf je in Babylon lang waardoor het weer loont. Bij het weggaan was de dame bij de entree weer erg vriendelijk en vroeg of het allemaal naar wens was geweest. Dat was het zeker!

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Verjaardag Firehawk 9 september 2017 in Babylon
« Reactie #965 Gepost op: 23 september 2017, 13:52:41 »
Firehawk vierde deze maand zijn verjaardag in Babylon. Ik ken Firehawk al een tijdje en hem regelmatig in clubs gezien en gesproken. Het was een mooie gelegenheid om Babylon weer eens te bezoeken. Tijdens mijn vorige zoek was het zwembad klaar en was men nog bezig met de nieuwe jacuzzi- sauna- en rustruimte. Ik was benieuwd of deze al gereed was. Dat zou de club helemaal afmaken, maar helaas bleek deze nog niet klaar te zijn. Ik hoorde later op de dag/avond dat deze ruimte halverwege oktober gereed zou zijn.

Ik had mij overigens voorgenomen om er een lekker relaxt en rustig dagje van te maken, zonder te  kameren. Een dagje sauna en zwembad, lekker eten en drinken en lol hebben met de bekende rakkers. s'Middags kwam ik tegen een uur of half een aan. Ondanks dat ik me had opgegeven voor de verjaardag, bleek ik niet op de lijst te staan. Er werd even getwijfeld door de Thekefrau, maar uiteindelijk mocht ik toch naar binnen tegen het gereduceerde tarief. Later werd het nog wel even gecheckt toen Firehawk arriveerde.

Er bleken al een aantal rakkers aanwezig te zijn, waaronder Sjeufke, Pret en De Shyman. Met die laatste een tijdje gesproken, terwijl ik een ontbijtje nuttigde. Gedurende de dag met veel rakkers gesproken en tussen door geen kamers gedaan, maar wel regelmatig de sauna en het zwembad opgezocht. Met name een leuke tijd gehad met de jarige zelf, Aloewe en Partycrasher.

Het enige vrouwelijke contact dat ik had, was met Susi, die toch even een poging waagde en Gina (Sonja). Gina (Sonja) heb ik kort even gesproken aan de bar. Leuke meid en ik sluit een kamergang in de toekomst met haar niet uit, maar vandaag zou het er niet inzitten. Gina (Sonja) gaf trouwens nog wel een paar leuke showtjes aan de danspaal, zoals ze dat ook regelmatig deed in Sixsens, die zeer gewaardeerd werden.

Ondanks de (bewuste) kamerlose dag, een erg leuke tijd gehad in Babylon. Firehawk, nog bedankt voor de vlaai. Die smaakte erg goed.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #966 Gepost op: 23 september 2017, 13:59:55 »
Jij bent een hele straffe gast ...

Babylon bezoeken zonder te kameren ........ ?????  :-\ :-\ :-\
Dat lukt me echt niet, daarvoor moet ik naar een gribustent waar ik liever niet kom, in Babylon kom ik meestal En centen EN een pietje of zes te kort  :cheer: :dance2 :pompe :douchen :douchen :douchen


Vertel mij je geheim, dat spaart me honderden euri per bezoek, en deel het met Sjeufke ook maar, die heeft naar verluid op zijn eentje de buitenbouw betaald  ;D ;) :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #967 Gepost op: 23 september 2017, 15:24:36 »
Jij bent een hele straffe gast ...

Babylon bezoeken zonder te kameren ........ ?????  :-\ :-\ :-\
Dat lukt me echt niet, daarvoor moet ik naar een gribustent waar ik liever niet kom, in Babylon kom ik meestal En centen EN een pietje of zes te kort  :cheer: :dance2 :pompe :douchen :douchen :douchen


Vertel mij je geheim, dat spaart me honderden euri per bezoek, en deel het met Sjeufke ook maar, die heeft naar verluid op zijn eentje de buitenbouw betaald  ;D ;) :lol

Ach, of het nu Babylon, Samya, Happy Garden, Heaven Seven, Sixsens, Freudenhaus of welke club dan ook is, als ik me zinnen heb gezet om niet te kameren, gaat me dat ook wel lukken. De enige dames waar ik echt moeite op dit moment mee zou hebben zijn Dani, Giulia en Maria

Ik kan me vorig jaar een keer in Babylon herinneren, dat ik voor Roberta kwam. Ze stond s'morgens nog op de AWL, maar bleek er niet te zijn. Toen mijn zinnen gezet op Karla, maar op het moment dat ik haar zocht, ging deze meid in gewone kledij naar de uitgang, om die dag niet meer terug te keren. Op dat moment had ik er geen goesting meer in. Nam nog 1 pintje en ging achter bij de TV zitten. Het is dat ik daar bij toeval Dolli tegen kwam en dat ik over haar toevallig een goede recensie gelezen had, anders was ik na mijn pintje direct huiswaarts vertrokken. Wel een toppertje, die Dolli

Hetzelfde een aantal weken geleden gehad in babylon. Den Ed was niet aanwezig en daardoor waren de dames wat minder gemotiveerd leek het. Emily toonde toen totaal geen interesse, terwijl ik haar wel zag zitten. Het is dat ik Klara op een gegeven moment bij de gokkasten zag zitten en een leuk gesprekje met haar daar heb gevoerd, anders was het die dag ook niet tot een kamergang gekomen. Karla was goed, maar niet echt top.

In Babylon zijn over het algemeen veel goede meiden, maar het is nu ook weer niet het walhalla der P6. Ook in andere clubs, ik noem Sixsens, Happy Garden, Samya, Mondial, Heaven Seven, Van Goch, Aca Gold, Dolce Vita, om van de Pauschalclubs maar te zwijgen, zijn er zeer goede, zo niet betere dames te vinden ;) ;D In mijn top 3 van dit jaar komt in elk geval geen Babylon dame voor.

Mijn top 3 op dit moment in alfabetische volgorde:

Dani Sixsens
Giulia Happy Garden
Maria Heaven Seven

Maar Babylon is zeker een club waar ik normaal gesproken graag kom en in principe altijd wel een kamer neem met een dame. En ook wat voorzieningen 1 van de betere clubs. Vorig jaar kwam er wel een dame in mijn top 3 voor, in de vorm van Susi (op 1 zelfs!). Nog steeds top, maar valt net buiten mijn huidige top 3.

PS, laat Sjeufke nog even een paar keer wat doneren aan Babylon, want mis de jacuzzi daar wel  :lol_hitting:
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #968 Gepost op: 23 september 2017, 15:45:23 »
Jij bent een hele straffe gast ...

Babylon bezoeken zonder te kameren ........ ?????  :-\ :-\ :-\
Dat lukt me echt niet, daarvoor moet ik naar een gribustent waar ik liever niet kom, in Babylon kom ik meestal En centen EN een pietje of zes te kort  :cheer: :dance2 :pompe :douchen :douchen :douchen


Vertel mij je geheim, dat spaart me honderden euri per bezoek, en deel het met Sjeufke ook maar, die heeft naar verluid op zijn eentje de buitenbouw betaald  ;D ;) :lol

Ach, of het nu Babylon, Samya, Happy Garden, Heaven Seven, Sixsens, Freudenhaus of welke club dan ook is, als ik me zinnen heb gezet om niet te kameren, gaat me dat ook wel lukken. De enige dames waar ik echt moeite op dit moment mee zou hebben zijn Dani, Giulia en Maria

Ik kan me vorig jaar een keer in Babylon herinneren, dat ik voor Roberta kwam. Ze stond s'morgens nog op de AWL, maar bleek er niet te zijn. Toen mijn zinnen gezet op Karla, maar op het moment dat ik haar zocht, ging deze meid in gewone kledij naar de uitgang, om die dag niet meer terug te keren. Op dat moment had ik er geen goesting meer in. Nam nog 1 pintje en ging achter bij de TV zitten. Het is dat ik daar bij toeval Dolli tegen kwam en dat ik over haar toevallig een goede recensie gelezen had, anders was ik na mijn pintje direct huiswaarts vertrokken. Wel een toppertje, die Dolli

Hetzelfde een aantal weken geleden gehad in babylon. Den Ed was niet aanwezig en daardoor waren de dames wat minder gemotiveerd leek het. Emily toonde toen totaal geen interesse, terwijl ik haar wel zag zitten. Het is dat ik Klara op een gegeven moment bij de gokkasten zag zitten en een leuk gesprekje met haar daar heb gevoerd, anders was het die dag ook niet tot een kamergang gekomen. Karla was goed, maar niet echt top.

In Babylon zijn over het algemeen veel goede meiden, maar het is nu ook weer niet het walhalla der P6. Ook in andere clubs, ik noem Sixsens, Happy Garden, Samya, Mondial, Heaven Seven, Van Goch, Aca Gold, Dolce Vita, om van de Pauschalclubs maar te zwijgen, zijn er zeer goede, zo niet betere dames te vinden ;) ;D In mijn top 3 van dit jaar komt in elk geval geen Babylon dame voor.

Mijn top 3 op dit moment in alfabetische volgorde:

Dani Sixsens
Giulia Happy Garden
Maria Heaven Seven

Maar Babylon is zeker een club waar ik normaal gesproken graag kom en in principe altijd wel een kamer neem met een dame. En ook wat voorzieningen 1 van de betere clubs. Vorig jaar kwam er wel een dame in mijn top 3 voor, in de vorm van Susi (op 1 zelfs!). Nog steeds top, maar valt net buiten mijn huidige top 3.

PS, laat Sjeufke nog even een paar keer wat doneren aan Babylon, want mis de jacuzzi daar wel  :lol_hitting:

Trouwens, schiet me in 1 keer te binnen, Aloewe was ook aanwezig en hij heeft ook geen kamer gedaan die dag. Dus zo bijzonder is het nu ook weer niet, om in Babylon een keer niet te kameren.  ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #969 Gepost op: 23 september 2017, 17:48:48 »
Tja, als je als man durft te schrijven dat de dames in Babylon geen topservice leveren, moet je maar enkele uurtjes betalend gaan slapen met één van je favorietjes ... das top, of course .....  :-\ ;D

Oftewel, jij doet uiteraard wat jij wil doen, 't zijn jouw centen ...... maar Bab en topservice, dat zijn domweg begrippen die als een paal boven water staan.... indien ik zo tussen jouw lijntjes door lees, heb je een complex, alles moet meezitten ... voer voor een schone slaapster    ;D ::) :o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #970 Gepost op: 23 september 2017, 18:16:16 »
Tja, als je als man durft te schrijven dat de dames in Babylon geen topservice leveren, moet je maar enkele uurtjes betalend gaan slapen met één van je favorietjes ... das top, of course .....  :-\ ;D

Oftewel, jij doet uiteraard wat jij wil doen, 't zijn jouw centen ...... maar Bab en topservice, dat zijn domweg begrippen die als een paal boven water staan.... indien ik zo tussen jouw lijntjes door lees, heb je een complex, alles moet meezitten ... voer voor een schone slaapster    ;D ::) :o

Dat Babylon geen dames heeft met topservice, heb ik nooit beweert, in tegenstelling. In mijn onderstaande post geef ik zelfs aan dat Susi vorig jaar mijn favoriete dame was. Een andere topper is zeker Dolli, helaas niet meer werkzaam. De service in Babylon is goed, maar niet alleen in Babylon. Ik kan zo een hele rij dames noemen uit verschillende andere clubs die minstens zo goed zijn als de dames in Babylon. En trouwens, in Babylon al wel eens een sessie gehad met een dame, die ver onder de maat was. De dame in kwestie werkt er overigens nog steeds. Haar naam zal ik niet noemen, maar ingewijden weten wel wie ik bedoel.

Het complex waar je het over hebt, snap ik niet. Uiteraard moet alles mee zitten voor een perfecte GFE. Alleen een stuk vlees neuken is niet veel voor nodig. Het moet er een beetje lekker uitzien en doet dat het niet, sluit je je ogen en denk je aan Puk Moonen :lol :lol_hitting: :lol :lol_hitting:

[attachimg=2]

Of aan Halle, je mag zelf bepale welke Halle

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #971 Gepost op: 26 september 2017, 00:10:41 »
Babylon 23 sept

Normaal ben ik al voor 11 uur binnen en staan er geen gleufkes en een tweevoud van borstjes te wachten bij binnenkomst.
Deze keer pas om 12 uur aangebeld. Het was dringen van meiden aan de receptie. Een gegil waar je oren pijn van deden. Kreeg het warm in he gezicht......blozen! Bekende stapmaat M was al binnen. Door hem werd ik opgewacht zelfs vóór de receptie. Kreeg een paar dikke knuffels. Gelukkig geen natte lebbers  :))
Wel stevige knuffels en zoenen van Emma, Sofia en Violetta.
Sofia back in the building! Lovemachine en sexmachine, ja jullie lezen het goed.  ;D

Na de gebruikelijke plichtplegingen, omgekleed. Tijd voor een pot koffie en een broodje. Was ik wel aan toe, want de dag ervoor met een flesje sterk alcoholisch mijn komende 5 daagse vrijgezellentijd gevierd. Daar had ik toch nog wat last van die ochtend  :o
Enfin, die kater zou er in de loop van de dag wel uit gewipt worden.

Mocht iemand ooit geld uit de flappentap willen halen in Babylon dan kan ik meedelen dat dit sinds kort zonder extra kosten (voorheen €9,99) mogelijk is!
Zowel het laatste als het voorlaatste bezoek geen kosten! Op het bankafschrift staat: Elsdorf, de datum en wat voor mij niet herleidbare getallen.

Na gezellig wat te hebben bij gekletst met stapmaat M werd het tijd om wat rondjes te lopen. Veel te kiezen was er niet op dat moment, want er werd al flink gekamerd. Dat bleek ook toen ik later naar de kamer ging. Alle kamers waren bezet.

De keuze viel op Golden Oldie Emma. Met Emma al een paar keer gekamerd. Succes verzekerd. Emma is er een die al wat kilometers op de teller heeft staan en precies weet wat broodnodig is in the room. Zo ook deze keer. In de bar al een stevige opwarmer gehad. En.....het is een tepeldraaister tot ver over de pijngrens heen. U bent gewaarschuwd.....maar wel lekker  ;)
Zoals al eerder vermeld, moesten we een paar minuten wachten voor een kamer.

Vriend M lag al met Violetta en Sofia in de kino te rotzooien. Ik stelde voor om er bij te gaan liggen....., al op voorhand wetende dat ik dat toch niet zou doen?! Het bleek ook Emma niet echt haar ding te zijn. Gevolg, naar -1 voor de eerste workout.
Het werd een lachen, gieren, brullen kamer. Een vrolijke doos en een hete doos. Alhoewel....een ander einde dan de vorige kamers deze keer  :censored  :lol  ;) En een van uitstekende kwaliteit.
Emma verdient wel weer eens een recensie! Bij deze!

Ondanks de amper 20 graden was het in de zon aangenaam in de tuin. Alle bedjes waren bezet en van het zwembad werd veel gebruik gemaakt.
Onverwacht verscheen nog een tweede goede bekende in Bab. De tijd vloog weer.
Met mooi weer is het BBQ dag, dus geen a la carte. Na de kamer met Emma een bordje met broccoili, bloemkool, salade en een stukje spek. Smaakte prima.....de kater was verdwenen.  8)

De aanwezigheidslijst klopte zoals gewoonlijk vrij aardig. Doch, er zijn ook mutaties te melden. Eva en Sofia weer terug. Zo ook een 6-tal newbees: Lilly, Kristine en Amira. Het sollicitatiegesprek met de andere 3 heeft nog niet plaats gevonden. Dat wordt a.s. woensdag, als ze er zijn tenminste.

Sjeufs hormonen gaven signalen af voor een volgende vitaminenlozing. Op zoek naar Violetta. Doch in geen velden of wegen te bekennen. En dat bleef lang zo. Een blik geworpen op de kamerbezetting bij de receptie en zag dat madame al 1,5 uur aan het sporten was. Een 'pannekoeker' dus! Ik snap die 'pannekoekers' niet. Ik zou zoiets nooooooit doen. ;D

Dus ging Sjeuf rond 16 uur maar douchen en uitkijken naar een goed alternatief. De enige optie die mij aansprak én vrij leek te zijn, was Sofia. Echter, die had een Termin! Er was een koppel in Babylon........., waar ze inmiddels al een tweede afspraak mee had staan.
Dit lijkt mij nu het ideale huwelijk. Door de week lekker gezellig met de gebreide broek op de bank TV kijken, koken en leuke dingen doen. In het weekend rollebollen met Sofia er bij. De ideale wereld! Als dat mogelijk zou zijn, was Sofia elk weekend een vast onderdeel in huize Sjeuf!  :censored

Enfin, de tijd verstreek en na 2 uur zat de 'pancake' van Violetta er (al) op. Snel een date geregeld en na 20 minuten zat Sjeuf gezellig te keuvelen en zo. Van die groen-blauwe kijkers komt kleine Sjeuf al tot leven. Na alle nieuwtjes weer gedeeld te hebben richting kamer. Weer een hoop kamers bezet. Zelf heb ik geen moeite met die dubbele open kamer op de eerste verdieping, maar ik kwam er nu achter dat het niet de voorkeur heeft van Violetta. Op het juiste moment kwam er een ballenbak vrij op -1.
Het werd me weer een stevig vrijpartijtje  8) Haar blaaskwaliteiten beginnen nu toch echt wel de door mij ooit ingestelde norm GOSP = 1M te evenaren. Als ze daarbij ook nog eens met die kleine vingertjes gelijktijdig op de juiste wijze met de appeltjes des levens speelt.....dan moet je godnondenju opletten dat haar huig niet als schietschijf wordt gebruikt. Dat mag helaas niet meer in Duitsland sinds 1 juli 2017. Sjeuf is nou eenmaal trouw aan de wet! De trukendoos er bij gehaald......en zo is het toch nog goed gekomen.

Met Violetta maak ik meestal twee rondes op, maar ze kwam met het voorstel die tweede ronde later op de avond te maken. Ik dacht, goed idee. Want bij die tweede ronde val ik meestal 5 kilo af van de inspanning die ik moet leveren. Een recuperatie periode zag ik wel zitten.

Iets wat ik eigenlijk te weinig doe, is de sauna induiken. We gaan naar een saunaclub tenslotte. Deze keer wel gebruik van gemaakt. Even lekker bakken op 90 graden. Al dat overtollige zweet er uit en wellicht nog wat overgebleven restjes alcohol van de vorige dag. In de sauna zat ook een Duitser die voor de eerste keer Babylon bezocht. Laaiend enthousiast over Babylon! Even afkoelen in de tuin, aansluitend douchen.

Klaar voor deel twee met Violetta. Die had nog een Termin. Dus Sjeuf bestelde zich voor de afwisseling een Leffe blond! Rond 9 uur de tweede ronde met Violetta........... auw auw auw of is het wow wow wow.  :censored
De laatste recensie van Violetta is al even geleden. Komt er ook niet deze keer. Binnenkort zet ik de Queen weer eens in het zonnetje, als room number 25 een feit is. En dat is al vrij snel!
Na de kamer bleef ze gezelschap houden tot tegen sluitingstijd. Er werd nauwelijks nog gekamerd. Nog maar weinig gasten in de club, terwijl het tot 9 uur best druk was.

[attachimg=1]

Tegen sluitingstijd afscheid genomen van de meiden, omgekleed en in soms dikke mist terug gereden richting Sjengencity, zonder een gebreide broek thuis.  ;)

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #972 Gepost op: 26 september 2017, 00:43:57 »
Weet iemand of de mooie en tevens geile Adele nog terugkomt?
volgens haarzelf een Braziliaanse.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #973 Gepost op: 26 september 2017, 09:08:44 »
Weet iemand of de mooie en tevens geile Adele nog terugkomt?
volgens haarzelf een Braziliaanse.

Ze is een Cubaanse, Deket. Mss kan iemand dat aan Maria vragen, dat zijn vriendinnen. Maria is ook een Cubaanse.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #974 Gepost op: 26 september 2017, 13:35:37 »
Weet iemand of de mooie en tevens geile Adele nog terugkomt?
volgens haarzelf een Braziliaanse.

Ze is een Cubaanse, Deket. Mss kan iemand dat aan Maria vragen, dat zijn vriendinnen. Maria is ook een Cubaanse.
Houd deket aub weg uit de buurt van Maria ..... dat schatje is nog niet verdorven, houden zo   :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal