Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1124479 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1095 Gepost op: 11 maart 2018, 19:06:35 »
Babylon 10 maart, verjaardag van Pret. Zeer vroeg vertrokken naar Babylon. Eerst Wentelteefje opgehaald en daarna de lange rit naar Elsdorf. Rond de klok van 11:30 aangekomen. Het bleek al gezellig druk te zijn in Babylon en een aantal blote borstjes stonden ons al verleidelijk op te wachten bij de theke. Snel de entree betalen en een handdoek omknuppen. Eerst een ontbijtje genomen, de reden om vroeg in Babylon te zijn, want kom je later is de kans groot dat het ontbijt wat kariger is. Vooral de eieren en ommeletten zijn dan op. De eettafel tegenover de bar, waar je maar met 6 personen kunt zitten, was vol, dus ben naar de tafeltjes naast de bar gegaan. Daar heb ik mijn ontbijtje rustig kunnen eten en alvast wat kunnen genieten van de blote borstjes die steeds voorbij liepen. Na mijn ontbijt eerst de wellness bezocht. Is sinds de nieuwe sauna helemaal perfect. Een mooie sauna met Aufguss mogelijkheid, een ruime Jacuzzi en een buitenzwembad. Enige minpuntje is dat het buitenbad niet verwarmd is op dit moment. Ik verwacht dat deze eind van de maand of in april weer verwarmd zal zijn. Ik kijk al uit naar de zomermaanden. Hopelijk zijn er dan wat dames, die ook een duik durven te nemen, zonder over hun make up na te denken, zoals ik dat wel eens mee heb gemaakt in Sixsens en Freudenhaus Dortmund.

Na een heerlijk saunagang, waarbij een Duitse rakker mint poeder bij zich had en dit gebruikte tijdens de Aufguss en lekker lang gebubbuld te hebben in de Jacuzzi, kwam ik herboren de bar weer binnen. Inmiddels waren er al veel rakkers, die voor de verjaardag van Pret kwamen, gearriveerd, waaronder Ricardo Banana, Partycrasher, Firehawk, etc. Met hen een tijdje rondgehangen, wat Bitburgers gedronken en wat rond gekeken en gelopen. Pret was inmiddels ook gearriveerd met een doos gebak. Deze werd later op de dag aangesneden en smaakte prima samen met een glas Champagne. Met Partycrasher en Pret wat gedronken. Partycrasher stelde voor om een Leffe te gaan drinken. Dit nog nooit gehad, maar zo'n Leffe Blond smaakt prima en later op de dag/avond nog 2 van gehad. Het Roemeense meisje achter de bar was vandaag ook weer in een zeer goede bui. Erg leuke meid. Werd steeds vriendelijk door haar geholpen. De oudere Duitse dames, die er normaal ook altijd zijn, waren er vandaag niet. Voor mij erg positief, want de bediening van deze dames laat af en toe te wensen over en vandaag werd er niet veel Schlagermuziek gedraaid, door de afwezigheid van deze dames. Ik hoop dat de Chef erg zuinig op deze Roemeense bardame is, want het is een grote waarde voor Babylon.

Dolli
Dolli was de eerste dame die hoog op mijn lijstje stond. De vorige keer dat ik in Babylon was, heb ik alleen een leuk gesprek met haar gevoerd en haar beloofd een volgende keer wel met haar te kameren. En beloofd is beloofd, wat zeker geen straf is met Dolli. In de middag kwam ik haar al even tegen op haar bekende stekje, achterin de bar nabij de toegang van de wellness. Als Dolli niet op kamer is, is ze daar meestal wel te vinden. Met haar nog even wat bijkletsen, alvorens we naar een kamer zijn gegaan. Op de kamer een erg goede sessie met haar gehad, zoals ik die ook een jaar geleden met haar heb gehad, maar dit keer zonder haar stemmetjes. Een uurtje met haar op kamer geweest, met ongeveer 20 minuten foreplay, 20 minuten spetterende seks en 20 minuten wat napraten. Dolli heeft een lekker slank figuurtje. Niet echt een Taylor meisje, maar Taylor houdt af en toe ook wel van een slanke dame. Dolli is wel een paar kilootjes aangekomen in een jaar tijd, maar is nog steeds super slank, zoals op de foto's. Belangrijkste is dat ze gewoon een erg leuke dame is met goede service en waarmee je goed kunt praten en één van de beter uitziende dames is in Babylon.

[attachimg=2]

Naam: Dolli
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
Leeftijd: 24
Haarkleur/-lengte: Blond/zwart
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 48 kg (was een jaar geleden 45 kg,) maat 34 / A-cup

[attachimg=1]

Alice
De laatste keer (en overigens ook de eerste keer) dat ik met Alice op kamer was, is al meer dan een jaar geleden. Daarna is ze een hele tijd weggeweest, maar nu dus al weer een tijdje terug. Ik heb wel even getwijfeld of ik met Alice vandaag een kamer zou nemen. Ik zat onder andere te kijken naar één van de nieuwe dames, maar ook omdat ik zag dat Alice continu bezet was. Rond een uur of 10 zag ik dat ze vrij was en zat ze met Bianca en  een andere dame, waarvan ik de naam niet weet (ze had grijsachtig geverfd haar en een brilletje. Erg slank) een stapel wentelteefjes aan het eten was in de rookruimte. Ze zag dat ik een paar keer naar haar aan het kijken was en gebaarde wat en zei iets, maar door het glas tussen ons en de muziek kon ik het niet horen. Ik ben toen naar haar gegaan en zo kwam er een gesprek op gang. Het bleek dat er nog een rakker zou komen die een half uurtje met haar wilde kameren en daarna zou ze vrij zijn. Dus maar een uurtje gewacht, want ik weet dat het met Alice altijd goed is. Rond 11 uur met haar naar de kamer gegaan. En weer een erg goede kamer, zoals ik verwacht had met Alice ook hier ongeveer  20 minuten foreplay, 20 minuten spetterende seks en 20 minuten wat napraten, waarbij ik haar een beloofde massage gaf. Tijdens de seks is Alice overigens niet verder gekomen dan een blowjob, waarbij ze m'n tepels met haar vingers bewerkte. Dit voelde gewoon zo fantastisch dat ik het niet meer konden houden. Alice voelde dit en probeerde nog te voorkomen dat ik kwam, maar omdat ik met mijn lichaam aangaf dat ik wilde dat ze verder ging, ging ze door. Dit was werkelijk één van de beste blowjobs die ik ooit heb gehad. Alice is een erg leuke dame, met een leuk figuur. Erg leuk van haar is dat ze me altijd even groet in Babylon en altijd even aandacht voor me heeft, ook al ga ik niet met haar op kamer. Ze blijft altijd vriendelijk en dat is, naast haar erg goede service, ook een reden voor mij om af en toe een kamer met haar op te zoeken als ik in Babylon ben.



Naam: Alice
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Kastanje bruin
Lengte dame: 1,72 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 57 Kg, maat 36 / B-cup

[attachimg=1]

Dit keer een erg leuke dag gehad in Babylon met leuk gezelschap. Veel gelachen en dit keer wel a la carte kunnen eten. En een paar lekkere Leffes gehad en het belangrijkste, 2 erg goede kamers. De laatste paar keren in Babylon waren mij in meer of mindere mate wat tegengevallen, door verschillende redenen, zoals minder gemotiveerde dames, te luide Duitse muziek, geen a la carte eten meer na 17:00 uur, om maar een paar voorbeelden te noemen. Zelfs 2 bezoeken helemaal niet gekamerd. Dit keer klopte het plaatje wel in Babylon, op een niet verwarmd zwembad na, maar ik ervoer het niet als een groot gemis.
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2018, 19:11:53 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1096 Gepost op: 14 maart 2018, 22:08:17 »
 :17 :17:Hi ik plan binnenkort een bezoekje aan Babylon, wat je betaalt als  inkom is duidelijk via de website. Maar hoeveel moet ik voorzien per kamerbezoek?  :bud
No dinero, no amor.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1097 Gepost op: 14 maart 2018, 22:19:33 »
:17 :17:Hi ik plan binnenkort een bezoekje aan Babylon, wat je betaalt als  inkom is duidelijk via de website. Maar hoeveel moet ik voorzien per kamerbezoek?  :bud
50 euro per half uur (tenzij je extra's wenst) .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1098 Gepost op: 17 maart 2018, 16:59:34 »
Visit of Wednesday, March 7th :

As usual, I spent an excellent day with several french-speaking clients met there  :happy.

The Wellness area is so pleasant to stay relax between the sessions ... 8)

Approximately 25 girls for the same number of clients.

I chose the charming Dolli for a very nice session.


Dolli (rumanian) :

Profile : 25yo, 1.65m, light brown hair, nice face, slim silhouette. Friendly and smiling girl. Perfect english.

Service : I would like to go with her since a long time. Now, it’s (well) done … ;D. Very nice session with this charming girl. She proposed me a very good service with sweetness and sensuality  :035:. The feelings and the sharing were pleasant  :happy. Just more gfe would be (still) better for me but it’s a detail without much importance …

Appreciation : 8,5 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.


Tot ziens ...  :039:

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1099 Gepost op: 18 maart 2018, 10:31:54 »
:17 :17:Hi ik plan binnenkort een bezoekje aan Babylon, wat je betaalt als  inkom is duidelijk via de website. Maar hoeveel moet ik voorzien per kamerbezoek?  :bud
Als je vrijdag 23/3 op mn verjaardag in Babylon komt betaal je 40€ ipv 60€. Gewoon op meeting point zetten dat je komt. [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1100 Gepost op: 21 maart 2018, 19:33:12 »
:17 :17:Hi ik plan binnenkort een bezoekje aan Babylon, wat je betaalt als  inkom is duidelijk via de website. Maar hoeveel moet ik voorzien per kamerbezoek?  :bud
Als je vrijdag 23/3 op mn verjaardag in Babylon komt betaal je 40€ ipv 60€. Gewoon op meeting point zetten dat je komt. [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Hi Vazkor, dank je voor de uitnodiging. Ik zit die dag in omgeving Münster. Misschien even via La Vita langs als ik er op tijd klaar ben. Als het lukt, dan blog ik er over. Grtz. Big cheer for your birthday:  :dance2
No dinero, no amor.

Offline Hooker lover1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1101 Gepost op: 23 maart 2018, 12:06:59 »
21 maart stond al een tijdje op de planning om Babylon te bezoeken.
Helaas was het lot me niet gunstig gestemd,2 dagen voor mijn geplande uitstap voelde ik me plots lusteloos en vermoeid.
Iets wou me ziek maken,mijn afweermechanisme bleek echter sterker en echt ziek werd ik niet,maar behoorlijk van slag was ik wel.
De vraagstelling was dus,ga ik naar Babylon of ga ik wijselijk thuis blijven en wat rusten.
Wat is wijsheid,ik vertrok dus naar Babylon!

De rit ging verrassend vlot,zelfs gekende knooppunten die steeds voor extra reistijd zorgen,bleken dit keer geen belemmering.
Omstreeks 10.40 stond ik dan ook op een maagdelijk lege Babylon parking met mijn legende op wielen.
In slow motion naar de ingang dan maar,want officieel is de tent pas vanaf 11.00 open...
Met mijn iPad in de hand toonde ik mijn gedigitaliseerd kortingskaartje,dat zoals steeds zonder morren geaccepteerd werd.

Na de douche en handdoek rituelen voltrokken te hebben,was het tijd voor spekjes met roerei...
En wie zat daar reeds aan de ontbijttafel,een dame die me enkele maanden geleden vertelde dat ze uit het vak stapte en nooit nog zou weerkerenHet werd dus een ontbijtje samen met Inna,ik vermoede dat ze me niet meer zou herkennen dus sprak ik haar maar niet aan over haar plotse onverwachte verschijning in Babylon.Later op de dag zou diezelfde Inna plots naast mij neerploffen in de sofa,met de vraag of ik mij nog herinnerde een stomende kamer met haar gehad te hebbenDie dames hun geheugen moet je toch niet onderschattenInna lichte me toe waarom ze besloot toch terug in het vak te stappen,je kan al raden waarom natuurlijk :lol

Na het eten ging ik lekker in een sofa-tje liggen,met uitzicht op televisie en dames die zich doorheen de club bewogen.
Ik weet dat de plaats die ik koos,eigenlijk antonia haar vaste plaats is
Het duurde dan ook niet lang alvorens Antonia recht op me af stapte,haar handdoek naast me legde en dan toch weer verdween zonder wat te zeggen.Even later dook ze weer op,alweer geen conversatie en alweer verdween ze weer even snel.
Derde keer goede keer,zegt het spreekwoord...
Antonia kwam alweer in een rechte lijn naar me toe,plaatste zich naast mij zonder een woord te wisselen....en greep meteen onder mijn handdoek naar mijn beste vriend.Op dat moment kreeg ik de vraag in het Roemeens hoe het met me ging.
Ik ben het Roemeens niet machtig,maar antwoorden in het Roemeens dat het me goed ging is niet moeilijk natuurlijk.
Op mijn bine ging de Moldavische onmiddelijk over op het geven van een blow job,er was geen ontkomen aan en kamergang 1 werd ingezet.

Weinig nieuws te vertellen over Antonia,dame was me reeds gekend en service staat steeds op erg hoog niveau.
Zeer correcte en goede attitude,maken dat kameren met Antonia eigenlijk steeds een aanrader is.

Ik was nog maar net van de kamer met Antonia,toen deze een andere dame kruiste...
Ik vermoed dat antonia haar collega in het oor fluisterde,dat ik best een makkelijke prooi ben
De betreffende dame kwam dan ook bij me zitten,en stelde zich voor als Tania.
Leuke dame,best aantrekkelijk en de stemming zat goed...
Kamergang 2 dus,Tania.

Tania had zich leuk voorgesteld en in haar pre sale werk duidelijk gemaakt dat ik het naar mijn zin zou hebben met haar.
Dat bleek op de kamer ook daadwerkelijk zo te zijn.
Tania zette een goede prestatie neer die zeker in de toekomst nog voor herhaling vatbaar zou zijn.
Ook na de kamergang,bleef ik de gehele dag een vriendelijke Tania tegen het lijf lopen.

Terug in de sofa's met de bedoeling wat te relaxeren,kwam stoorzender Michelle mijn richting uit.
Ze kwam haar nieuwe tatoeage presenteren,maar tatoeages boeien me nu eenmaal niet
Verder had ze net boven haar clit een piercing laten aanbrengen,en wou ze haar entree terugverdienen
Ik was niet van plan om met Michelle te kameren,en toch werd Michelle kamergang 3.

Michelle ken ik van voorgaande kamers,geen drama kamers maar ook geen kamers een Babylon standaard waardig.
Toch ging Michelle me deze keer verrassen,zelfs tongzoenen ging deze keer als niets....iets wat ze voorgaande keren niet bleek te doen.
Haar prestaties waren naar haar normen dus verrassend goed dit keer,wel vroeg ze om een beetje voorzichtig te zijn met neuken....haar piercing was nog maar net geplaatste en het was allemaal nog wat gevoelig.
Na een half uurtje neuken kon Michelle het dan toch niet nalaten te vragen of ik nu niet gewoon kon klaarkomen op 10 minuten zoals alle normale mannen ;D:Michelle blijft Michelle dus,maar deze kamergang was merkelijk beter dan de voorgaande.
Verder was Michelle wel aangenaam in de omgang,maar dat is ze eigenlijk altijd.
Na de daad vroeg ze me tevens waar mijn leuke vriend zat,leuke vriend...leuke vriend?
Ik ken zoveel leuke mensen,dat ik geen vermoeden had over wie ze het had.
Na wat beschrijvingen en anekdotes kwam ik uit bij Eddy_v,Michelle is je nog niet vergeten dus :-\

Ik had nu 3 kamers op veel te korte tijd gedaan,en ging ik ook niet naar Babylon wat te relaxeren na enkele moeizame dagen :17:
Stoorzender 4 kwam echter voor de nodige verstoring zorgen toen ik wat probeerde te slapen in de kino.
Dame stelde zich voor als beatrice,nog niet lang in het vak en slechts 18 jaartjes oud.
Van het een kwam het ander,en tegen beter weten in liet ik beatrice begaan.
Ik wist op voorhand dat dit niet slim was,voorgaande kamergangen hadden mijn energie level al behoorlijk gesloopt en ik had nog geen recuperatie tijd genoten.Het werd dus geen feilloze sessie met beatrice,waarmee ik bovendien ook geen klik bleek mee te hebben.
In de kino werd het dus wat aanmodderen,wat moeizaam neuken,wat pijpen,wat trekwerk...
Gezien ikzelf nog niet gerecupereerd was van de voorgaande kamer.....kan ik beatrice niet echt objectief beoordelen.
Gezien haar jonge leeftijd en beperkte ervaring,ging het best allemaal de goede richting uit.
Toch miste ze de gedrevenheid van een echte pro,om op het juiste moment op de juiste knopjes te drukken.
Toch verwacht ik dat deze dame zich verder zal ontwikkelen als een volwaardige dvp,het engagement was er zeker wel.

Totaal uitgeput na 4 sessies was het een uitgemaakte zaak dat ik geen enkele dame nog zou toelaten me richting kamer te krijgen,op eentje na dan....mijn favorietje van het huis :showtits1Planning was dus om nu een lange recuperatie tijd te genieten met welness en wat slaap,om in schoonheid te eindigen met Amira.
Ik ging effectief recupereren en wellnessen,genoot zelfs van een uitstekende maaltijd....
Voor de rest werd mijn planning verstoord,door kendra die zich plots op me wierp.

Kendra dus,mij bekend omdat enkele bevriende beren hier heel enthousiast over zijn.
Enigszins verrast dat kendra uit eigen beweging op me afkwam,tja wat moesten ze ook.....het was zo rustig en heel wat dames lagen er verveeld bij.Kendra is niet echt mijn type,maar wel een vrouw met intelligentie en klasse.
Op de kamer werd al snel duidelijk waarom deze dame een uitstekende reputatie heeft.
Je hoeft haar echt geen instructies te geven om aan te geven wat gebeuren moet,het verloopt allemaal heel spontaan en erg goed.
Kendra wist van mijn 4 voorgaande sessie's,en was dus voorbereid dat het best werken zou worden voor haar om me in de juiste stemming te krijgen.Als een echte vakvrouw deed ze onverstoord haar ding,ze bracht me dan ook in stijl in stemming.....om terug te neuken.Kamergang 5 met kendra was een goede kamer.Na de daad kon kendra het niet nalaten om even wat vragen op me los te laten.
Ik was toch bekend met de shyman niet,ja dat klopt antwoorde ik....die dames weten ook alles he :lol
Hij wou me een goede week komen opzoeken maar dat lukte niet bij gebrek aan vervoer,en dus ging hij naar sixsens.
Ja kendra,dat weet ik....want ik zat samen met de shyman in sixsens
Over de shyman moesten we het verder niet hebben,want kendra bleek voldoende op de hoogte van zijn handelen....
Maar waar zat Mr bluenose in godsnaam,de man werd al weken zo niet maanden meer gezien :-P
Jij bent gewoonlijk toch hier in gezelschap van Mr bluenose,stelde kendra......Ja inderdaad....die dames weten het dus echt allemaal!
Even duidelijk gemaakt waarom Mr bluenose even afwezig is geweest in het club wereldje,kendra gerust gesteld dat hij weldra weer zal opduiken 8)

Na kamergang 5 was ik zo vermoeid dat ik naar de wellness ruimte trok,om wat te slapen.
Tot mijn verbazing lagen Daria en antonia in een diepe slaap,in stilte nam ik dus een ligzetel om genietend van het uitzicht op een slapende Antonia en Daria.....zelf in slaap te vallen.Ik moet een tijd van de wereld geweest zijn,want toen ik wakker werd,waren beide verdwenenIk voelde dat ik weer wat leven in mijn lichaam had,een afsluiter met Amira zou nu het perfecte einde van de dag worden.....was de planning.Maar plannen zijn er om gedwarsboomd te worden,een stoorzender die me al de hele dag toelachte stapte op me af.Het bleek Melanie te zijn,en toen deze vertelde Bulgaarse te zijn kon ik het niet nalaten haar in haar eigen taal te begroeten.
Hoewel ik mijn Bulgaars allang verleerd ben,begon ik plots erg veel Bulgaars te reproducerenHet werd dermate vermakelijk dat er een leuk gesprek ontstond over haar thuisland.Omdat ik dermate veel wist over haar land,moest ze hier het fijne van weten....
Uiteindelijk volgde ik haar richting kino waar we wat zouden verder keuvelen.

Melanie dus,een vrolijk bulgaartje met leuke looks.
In de kino werd het al snel orale verwennerij,en even lager werd het neuken.
Tijdens het dagverloop had ik nogal wat dames wandelen gestuurd,wegens te moe en net gekamerd...
Nu lag ik daar Melanie openlijk te neuken,terwijl de ene dvp na de andere even een kijkje kwamen nemen vanwaar dat geluid toch kwam :censored Ik verkreeg dan ook van enkele dames nogal wat boze blikken :banghead:Melanie gaf er duidelijk niet om,en liet hier gewillig neuken.Bulgaartjes liggen me nu eenmaal,het werd een verrassend lekkere zesde wip.
Een dag na mijn actie ging ik op zoek naar wat informatie over deze Melanie.
Tot mijn verbazing zag ik slechte tot zeer slechte recensies,iets wat ik niet verwacht had.
Bij mij was ze heel aangenaam,bood lekkere sex en de chemie zat gewoon goed.
Ik las nogal wat berichten over opdringerigheid,niets van gemerkt
Toen ze merkte dat ik bijna ging klaarkomen,bood ze me wel aan dat klaarkomen in het mondje mogelijkheid was mits meerprijs.
Dit wordt door meerdere dames weleens voorgesteld,ik ging er niet op in....en daar bleef het dan ook bij.
Melanie scoorde bij mij dus best goed.

Terug in de bar liep ik Amira tegen het lijf,deze nam me even vast en stelde dat ze me al de gehele dag in het oog had gehouden.
Hoeveel kamers had je al,6 dus....oeps dat gaat vandaag dus niets meer worden met ons stelde ze.
Nu ja,ik neem het je niet kwalijk als je huiswaarts keert zonder me te kameren....volgende keer dan maar weer zei ze.
Ik plaatste me terug in een sofa om wat te rusten,en zowat elke dame die nog een poging ondernam me te strikken stuurde ik genadeloos wandelen.Na een hele tijd niets doen en luieren,werd ik plots tot de orde geroepen door Amira.
Hooker lover,kom jij nu eens wat naast me zitten....ik heb je wat te vertrekken.
Even wat bijpraten met deze symphatie Roemeense,die blijkbaar zin had in een uitdaging.
Plots werd het tongzoenen...etc.
Met enige trots nam Amira me mee richting kamer,alle andere dames had ik namelijk afgewezen.
Ik was erg onzeker op de kamer of Amira dit keer mijn lichaam kon reanimeren om tot neuken te komen :bud
In de gekende Amira stijl bouwde ze het erg langzaam op,het tempo werd echter geleidelijk opgedreven om uiteindelijk over te gaan op een waanzinnige blow job.Het had zijn effect dan ook niet gemist,haar even gefeliciteerd waar haar neus haast van ging krullen.
Uiteindelijk heerlijk geneukt en klaargekomen zodat de dag nu echt afgesloten werd in schoonheid.
Amira melde me nog even dat ze vermoedelijk volgende week in sixsens zal opduiken,gewoon omdat ze daar nog eens zin in heeft.
Voor de fans van de betere dames,Amira zal vermoedelijk in sixsens werken onder de naam Tatiana zoals ze reeds deed in het verleden.

Nog een colaatje en een douche,om afscheid te nemen van Babylon.
Met zaakvoerder Eddy nog een gesprekje gehad over top attractie Jennifer
De theke vroeg of ik het naar mijn zin gehad had,ja met 7 kamers wat kan je zeggen.
De theke kon het lachen nauwelijks bedwingen :dance2
Moet je nog ver rijden nu,vroeg ze....
Ja toch dik 2 uurtjes te gaan.
De rit huiswaarts tikte ik af op minder dan 2 uur,een record dus en vermoedelijk overschreed ik wel enkele snelheidslimieten
Babylon,het was weer iets te leuk geweest.
Tot de volgende.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1102 Gepost op: 23 maart 2018, 14:05:06 »
:17 :17:Hi ik plan binnenkort een bezoekje aan Babylon, wat je betaalt als  inkom is duidelijk via de website. Maar hoeveel moet ik voorzien per kamerbezoek?  :bud
Als je vrijdag 23/3 op mn verjaardag in Babylon komt betaal je 40€ ipv 60€. Gewoon op meeting point zetten dat je komt. [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Was helaas niet te combineren :-(

Veel plezier daar met de hele bende en de dames!
En nog van harte gefeliciteerd !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1103 Gepost op: 23 maart 2018, 14:15:53 »
:17 :17:Hi ik plan binnenkort een bezoekje aan Babylon, wat je betaalt als  inkom is duidelijk via de website. Maar hoeveel moet ik voorzien per kamerbezoek?  :bud
Als je vrijdag 23/3 op mn verjaardag in Babylon komt betaal je 40€ ipv 60€. Gewoon op meeting point zetten dat je komt.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Was helaas niet te combineren :-(

Veel plezier daar met de hele bende en de dames!
En nog van harte gefeliciteerd !
Heb je ook een gespleten persoonlijkheid, Judas?      :dance2 :dance2 :dance2 :dance2 :dance2
Reageren op een antwoord van Vazkor op Pedro Zoe  :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1104 Gepost op: 23 maart 2018, 14:35:44 »
:17 :17:Hi ik plan binnenkort een bezoekje aan Babylon, wat je betaalt als  inkom is duidelijk via de website. Maar hoeveel moet ik voorzien per kamerbezoek?  :bud
Als je vrijdag 23/3 op mn verjaardag in Babylon komt betaal je 40€ ipv 60€. Gewoon op meeting point zetten dat je komt.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Was helaas niet te combineren :-(

Veel plezier daar met de hele bende en de dames!
En nog van harte gefeliciteerd !
Heb je ook een gespleten persoonlijkheid, Judas?      :dance2 :dance2 :dance2 :dance2 :dance2
Reageren op een antwoord van Vazkor op Pedro Zoe  :-\ :-\ :-\ :-\

Voor mij zal het wel lukken vanavond .
Wel geen korting meer .
En morgen terug 60 € inkom .
Je leeft maar een keer he .
En maar genieten van het leven .
Daarbij nog 2X 400km rijden .
Het leven is toch zo leuk .
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2018, 14:58:38 door GW »

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1105 Gepost op: 23 maart 2018, 20:20:14 »
:17 :17:Hi ik plan binnenkort een bezoekje aan Babylon, wat je betaalt als  inkom is duidelijk via de website. Maar hoeveel moet ik voorzien per kamerbezoek?  :bud
Als je vrijdag 23/3 op mn verjaardag in Babylon komt betaal je 40€ ipv 60€. Gewoon op meeting point zetten dat je komt.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Was helaas niet te combineren :-(

Veel plezier daar met de hele bende en de dames!
En nog van harte gefeliciteerd !
Heb je ook een gespleten persoonlijkheid, Judas?      :dance2 :dance2 :dance2 :dance2 :dance2
Reageren op een antwoord van Vazkor op Pedro Zoe  :-\ :-\ :-\ :-\
Oud wijf  :shakekontje

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1106 Gepost op: 23 maart 2018, 20:27:40 »
:17 :17:Hi ik plan binnenkort een bezoekje aan Babylon, wat je betaalt als  inkom is duidelijk via de website. Maar hoeveel moet ik voorzien per kamerbezoek?  :bud
Als je vrijdag 23/3 op mn verjaardag in Babylon komt betaal je 40€ ipv 60€. Gewoon op meeting point zetten dat je komt.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Was helaas niet te combineren :-(

Veel plezier daar met de hele bende en de dames!
En nog van harte gefeliciteerd !
Heb je ook een gespleten persoonlijkheid, Judas?      :dance2 :dance2 :dance2 :dance2 :dance2
Reageren op een antwoord van Vazkor op Pedro Zoe  :-\ :-\ :-\ :-\
Oud wijf  :shakekontje
Of jij seniel? Oude Judas, weet je nu al niett meer dat je jezeke hebt verraden?   ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1107 Gepost op: 24 maart 2018, 09:29:46 »
:17 :17:Hi ik plan binnenkort een bezoekje aan Babylon, wat je betaalt als  inkom is duidelijk via de website. Maar hoeveel moet ik voorzien per kamerbezoek?  :bud
Als je vrijdag 23/3 op mn verjaardag in Babylon komt betaal je 40€ ipv 60€. Gewoon op meeting point zetten dat je komt.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Was helaas niet te combineren :-(

Veel plezier daar met de hele bende en de dames!
En nog van harte gefeliciteerd !
Heb je ook een gespleten persoonlijkheid, Judas?      :dance2 :dance2 :dance2 :dance2 :dance2
Reageren op een antwoord van Vazkor op Pedro Zoe  :-\ :-\ :-\ :-\
Oud wijf  :shakekontje
Of jij seniel? Oude Judas, weet je nu al niett meer dat je jezeke hebt verraden?   ;D
Valt nog mee dat je jezelf niet als God beschouwd maar slechts als die baardaap  :lol_hitting:

Ps de groeten van je ouwe favorietje met de mooie ogen  ;)

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1108 Gepost op: 25 maart 2018, 13:37:03 »
:17 :17:Hi ik plan binnenkort een bezoekje aan Babylon, wat je betaalt als  inkom is duidelijk via de website. Maar hoeveel moet ik voorzien per kamerbezoek?  :bud

Ik zie dat je laatste vraag nog niet heb beantwoord: het is €50 per half uur.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1109 Gepost op: 27 maart 2018, 13:10:08 »
23.03.2018
Gute Strasse gehabt und mein ‚Puffmobil‘ brachte mich wieder sicher auf den Parkplatz hinter dem Club um mit Vazkor seinen Geburtstag zu feiern. Danke für die Einladung!
Von der  freundlich lächelnden ED mit den Utensilien ausgestattet zum Duschen.
Energie braucht der triebige Freier die ausreichend am Frühstückstisch vorhanden war, heute in Form von Fisch für mich.
Die AWL war für einen Freitag etwas dünner aber noch immer genug hübsche und
gute Frauen da. Mit Küßchen begrüßt worden, dass fängt doch schon
mal gut an doch eine meiner Favoritinnen für den Tag sah ich mit gepackten Koffer in den wohlverdienten Urlaub entschwinden.
Bekannte Rakkers begrüßt, etwas Small-talk zum ‚Aufwärmen‘!
Sehr interessant zu sehen war über bestimmt zwei Stunden die ‚dicke Luft‘ zwischen einer DL und ihrem Stammgast, der sich mal anderen Frauen widmete in Form von Unterhaltung und Getränken. Buuuuh, da brannte die Luft!
Doch mir ging es auch nicht besser,  ich erhielt die  erste Abfuhr : „Heute keinen Sex, und Du gehst eh nicht mit mir“! Na bravo, dass wird heute  kein Selbstläufer im Babylon wie sonst die meisten Besuche vorher. Aber Angst essen Seele auf, doch eine halbe Stunde später bekam ich schon den zweiten Korb. Holla die Waldfee, da muß ich heute einmal Mr. Charming herausholen. Lächeln, flirten… das volle Programm und bei einigen Damen zeigte es Wirkung.
Als die Zwei dann später sich es doch überlegten war es schon zu spät: That’s Life (war aber schon hart, sind mit die zwei Besten und Hübschesten!).
Auf Vazkor’s Geburtstag angestoßen, ihn hochleben lassen und ich habe weiterhin die Partystimmung genossen. Der DJ vergriff sich manchmal  in der deutschen Schlager- und Fetenkiste doch Lautstärke war meist o.k., im Notfall konnte ich auf die Raucherterrasse flüchten.
Und da ist warm und es zieht in keinster Weise wie ich es schon wo anders ganz anders erlebt habe.
Wie immer Service sehr gut, das Buffet überrascht mich immer wieder mit abwechslungsreicher Hausmannskost auf hohem Niveau.
Die im Babylon machen schon viiiiiiel richtig.
Bis bald

vanKees