Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1120710 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1155 Gepost op: 13 juni 2018, 15:09:08 »
Zaterdag 2 juni ’18

Al wat aan de late kant vertrokken richting Elsdorf en dan krijg je ook nog een tegenvaller onderweg in de vorm van een file bij Mönchengladbach, maar goed dat mag de pret niet drukken en na een 20 tal minuutjes reed het weer goed door.
Noch even het lokale tankstation sponsoren, maar helaas stond daar ook file voor de kassa door een defect koffie apparaat.
Uiteindelijk iets na 11 de parkeerplaats op gedraaid dus de schade viel mee.
Ting, dong en deur ging open om vervolgens weer in de file aan te sluiten in de rij bij de balie.
Het bleek dat een Duitse beer zijn verjaardag vierde in Babylon en daardoor was het al vroeg druk en dacht ik nee hé. Na het betalen en het overhandigen van mijn kostuum was het toch echt tijd om de stress achter mij te laten en de knop om te zetten naar de relaxmodus.

Na het omkleden een lekkere halve liter sinaasappelsap te bestellen was het tijd om even polshoogte te nemen in de club en daarna neer te ploffen op een bankje.
Veel rust kreeg ik niet op de bank, want daar kwam Karla aan en zij kwam even polshoogte nemen om vervolgens mijn handdoek los te rukken en de status van pielemans te checken.
Haar toch vriendelijk verzocht om pielemans met rust te laten, want het was nog te vroeg voor enige vorm van baarmoederhals tikkertje.
Dan op naar de wellness om een rondje sauna te doen opgevolgd door een lange ronde in de jacuzzi met mooi uitzicht op het zwembad en de tuin waar het zonnetje voorzichtig begon te schijnen.
Mijn batterij was hierna ook weer volledig opgeladen en ik was weer helemaal Zen.

Tijd voor ronde 1; op mijn lijstje stond hoog de naam van Isabella en volgens de AWL zou zij aanwezig zijn, maar helaas bleek zij er deze dag niet te zijn. Dan overschakelen naar de volgende naam die ook ergens op de lijst stond en die ik net al had gespot bij de balie toen ik daar langs liep. Aisha stond daar te wachten in haar normale tenue en zag er al erg lekker uit.
Niet veel later spotte ik haar in het bar gedeelte en ik liep snel naar haar toe en claimde haar voor mijn eerste kamertje. Aisha is een leuk typetje met een eigenwilletje en bovendien heeft ze een mooi lichaam met en leuk koppie erop. Op de kamer aangekomen me ontdaan van mijn handdoek en op het bed haar mooie lichaam betast en lekker even aan de tietjes gelebberd.
Vervolgens dook ze naar beneden en begon ze pielemans heerlijk te verwennen met haar glibberige tongetje. Ondanks haar jeugdige leeftijd was de pijpbeurt prima, maar er zit nog meer potentie in.
Daarna ging ze met haar strakke poesje op pielemans zitten en gleed die langzaam naar binnen in haar strakke poesje om vervolgens heerlijk bereden te worden door haar.
Ik stond al op knappe, maar ik wilde nog even snel missio om daarna te finishen in doggy.
Naar een goede seks partij was ik verlost van de eerste zaadcellen en was de druk eraf.
HHG 80%

Toen was het weer tijd om de relaxmode aan te zetten in de wellness.
Het was erg druk met beren mede door de verjaardagsparty.
Gelukkig vonden de meeste beren het bier en het slap zeveren met elkaar belangrijker dan de aanwezige dames en zo kon je toch nog redelijk makkelijk kiezen uit het vrouwelijk schoon.

Tijd voor ronde 2; Dolli had ik al gezien en gesproken en stond hoog op de radar, maar zij was pannenkoeken aan het bakken op de kamer dus helaas voor mij.
Niet getreurd, in de vorm van Jenna die ik de vorige keer al had gehad zag ik een prima vervangster.
Jenna blijft toch wel een knap Bulgaars dametje van 18 lentes jong met heerlijke strakke borsten en een mooi lichaam met goede service.
Met haar dan net zoals de vorige keer een meer dan prima kamertje gehad met volop tongzoenen en goede seks en een goede pijpbeurt.
Het duurde dan ook niet al te lang voordat mijn nakomelingen door het condoom werden opgevangen. HHG 100%

Tijd om eens lekker te gaan buffelen na al dat sporten. De BBQ stond mooi aan en er lag genoeg vlees. Heerlijk gegeten en nog een toetje gepakt in de vorm van een stukje gebak en een echt dubbel dekker kwarkje.
Daarna even uitbuiken in de sauna en daar kwam ik net op het juiste moment binnen, want een Duitse beer begon aan een opgiet sessie. Heerlijk van de hitte en de lekkere geur genoten.

Tijd voor ronde 3; voorafgaand aan mijn bezoekje wist ik zeker dat ik met Marianna naar de kamer zou gaan, want zij was mij de laatste keer zo goed bevallen en dat smaakt naar meer.
Ik had het beste voor het laatste bewaard en kreeg daar geen spijt van.
Wederom een top sessie met een hoog GFE gehalte.
Heerlijk het rubber volgespoten en moe en voldaan met haar van de kamer afgerold.
HHG 100%

Na dit alles nog een rondje bubbelen om te ontspannen voor de terug reis.
Nog even wat gedronken en afscheid genomen van mijn charlie angels die mij hebben verwend.

Op naar de volgende keer Babylon









Offline Jooploop

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1156 Gepost op: 14 juni 2018, 23:14:31 »
Ik bedacht een paar weken gelden dat ik maar eens een keer op een woensdag richting Babylon zou gaan en mooi op tijd aangereden en het verliep alle maal goed maar jooploop makte een foutje en stelde ze navigatie verkeert in dus ook elsdorf het centrum eens gezien ook mooi maar na een kleine vertraging iets na 11 uur kon ik mooi aanbellen en werd ik heel vriendelijk ontvangen en snel me omgekleed ma dat schoot niet op wand er stond een Duitser die gruwelijk in de weg en die had denk ik tijd genoeg maar toen was ik klaar om eens te kijken wat er al rond liep het was nog redelijk rustig met dames eb mannen en eerst maar eens Koffi en even roken daar na nog even rustig even wat rond gekeken en wat ge eten na het eten even een rondje wellness gedaan waar na een ik poarneemn tegen kwam toen maar is even wat bij gepraat en we zaten te roken en daar zag ik nora al aan komen en die stond voor die dag al op me te doe lijst ik had al vernomen dat zij er zou zijn me maatje cheasehead hat het de laatste keer gevraagd toen hij daar was als zij er dan ook was maar je weet het
Nooit met de Roemeense kalender even wat bij gepraat en na maar eens wat rond gekeken er liep al weer genoeg mooi spul rond en de mooiste verschijning was toch wel mary het zusje van georgiana
Dat was echt een mooi dame maar praat helaas geen Engels dus dat ging hem zo wie zo niet worden en helaas voor mij ook geen Bianca en ook geen Isabella die eigenlijk weer hoog op me lijstje stonden bij na vraag waren zij er niet dus maar eens op zoek naar wat nieuws de laatste keer dat ik er was trok een Damme wel me interesse dus maar eens op zoek voor

De eerste ronden en dat werd Melissa
Na een kleine zoek tocht vond ik haar in de kino en was ze bezig met een trio met Anja ik dacht er is een aan het werk dat was Melissa en Anja was eigenlijk niks aan het doen na een tijd kwam Melissa weer na beneden en zag ik haar en dacht het moet vandaag gebeuren eerst even wat zitten praten en na een tijd kreeg ik in eens een tong achter in me keel en dacht van dit kan wel eens een goede kamer worden en maar eens naar de kamer gegaan wat al snel goed bleek te zijn goed kussen en tongen en dat hield ze even vol ik dacht van ik maak er maar een uurtje van en hat spijt dat ik haar als eerste gekozen had daar na werd ik heerlijk verwend met een goede pijp beurt en even later haar nog even verwend en dat werd wel op prijs gesteld en daar na ging ze heerlijk boven op me zitten wat een genot wat en kon ik haar mooi tieten bewonderen en ik hield het zo wat niet meer ma moest volhouden en ze wist heel goed om het tempo aan te passen en het nog uit te stellen daar na nog doggy en missionaris gedaan en toen hield ik het echt niet meer waar na ik het condoom vulde
Ik kan niks anders zeggen dan een hele goede kamer met een hoog gfe en top dame


Toen nog maar eens wat gedronken en wat rond gelopen en even met poarneemn  wat zitten praten en op de duur ging hij maar is met georgiana spelen
en en ging ik maar is een rondje wellness doen en eindelijk scheen de zon en maar is even buiten gezeten en het begon weer te jeuken dus besloot ik om maar eens te douchen en me volgende slachtoffer te gaan zoeken die had ik al gevonden dat zou nora worden maar ik hoorde van uit de andere kant een roepen en die wist denk ik wel hoe laat het zou zijn dat ze helaas van daag niet aan de beurt zou komen en was behalve blij laatste keer was het gewoon zo slecht dus dan houd het gewoon op even

ronde 2
dat werd nora waar ik de laatste keer een goede kamer mee gehad op de kamer aan gekomen eerst het bed maar eens in orde gemaakt en eerst een heerlijk potje tong worsten en het pijp werk was ook weer goed en weer heerlijke seks met haar gehad en was gewoon weer heel goed na mij zin en weer een leuk en lekker uurtje met haar gehad en weer wat geleerd en de resterende tijd nog even wat zitten praten


daar na maar eens heerlijk van een bbq genoten en met poarneemn  wat zitten praten waarna er toevallig eddy en nog wat duitse stam gasten bij kwamen zitten en we moesten er aan wand ze vroegen waar nederland bij stond op de wk speel schema en ja wat moet je dan he maar daar na nog even gezellig over van alles en nog wat gehad en was zeer gemoedelijk toen was het tijd voor ronde 3 hat van me mede beer een tip gekregen en dat was dolli maar ik zag haar niet en hat eigenlijk ook een ander op het oog

ronde 3
dat werd sascha een mooi dame maar kreeg er niet echt hoogte van maar was gewoon erg mooi ik dacht van ik wil die toch is hebben als het niks is dan maar optiek fuk
een maal op de kamer eerst wat tongen en begon ze te pijpen wat ik moet zeggen dat was echt goed daar na ging ze boven op zitten en dat was redelijk kort maar goed daar na nog doggy en missionaris en was het karwij geklaard ik vond het geen super kamer maar leuk om een keer gehad te hebben en herhaling zal er niet echt in zitten denk ik hat ik toch maar het advies gevolgd en voor dolli gegaan


daar na nog even wat gedronken en was het weer tijd om richting huis te gaan het was een mooi dagje met 2 hele goede kamers

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1157 Gepost op: 14 juni 2018, 23:30:29 »
Vazkor beleeft de ultieme finale in Babylon
25 Mei 2018

Citaat
Het valt me niet mee, de tussenperiode waarin ik mijn werkplek wens te verlaten om elders aan de slag te gaan. Nood aan veranderen geeft ook stress omwille van de verandering zelf en in deze contreien maakt men er een hobby van alles moeilijk te maken. Met de moed der wanhoop, strompel ik door de vacaturemap en onmogelijkheden. Ik sla ze met een smak dicht: ik heb nood aan (te dure) afleiding: ik wil verdomme hoeren neuken en wel NU!!! Waarom is hoerenneuker nou geen jobfunctie? :D De afleiding die ik in deze club en later in Samya en Babylon vond resulteerde in een doorslaand succes zonder zwakke momenten als vorige maand in SixSens. Het sloeg een gat in het budget maar ik heb terug redens om niet af te laten. Ik dank de dames ervoor...alweer.


Vooraf:

=> Vazkor krijgt een aangename verrassing in Mondial

=> Vazkor heeft een zeer leuke tijd in Samya


Fazit
1) Werkpunten
- Geen die dag!

2) Neutraal
- De zwarte spiegel boven de jacuzzi mocht een schoonmaak beurt hebben. Nu met wat fantasie kan je er een foto van een amateurastronoom van de sterrenhemel in zien...
- Ik heb helaas niet met Karla, noch met Julia noch met Bibi gekamerd. :( (


3) Positief
- BBQ goed
- Wellness top, Jacuzzi weer 2 standen actief incl. 'PSR-Stand'
- 3 erg goede kamergangen
- Superweer: veel imps in het water, bepaald moment zag ik er enkel een hoop dames in spetteren
- Muziek ok, niet zelfde riedels all over of lette er minder op
- Geen dronken toestanden
- Jenny is terug! :))
- Ontbijt super (2x)
- Ambiance erg goed!
- De gedroomde totaalervaring: waar ik 5 maanden terug op de voorlaatste dag van 2017 over mijmerde is nu realiteit!



Kamergangen en overall service

Drie uitstekende sessies met JennyAdelina en Anja!!!  Het is duidelijk dat er meer in zat en als ik niet zo op m'n budget had moeten letten, konden daar makkelijk 3 sessies aan toegevoegd zijn de volgende dag. Voor de vorige clubs als Mondial gold hetzelfde.

=> JENNY - Crazy horse - 8,0/10
=> ADELINA - Oosterse schoonheid - 10 / 10
=> ANJA - De Babylon Bunny - 8,5 / 10

GEMIDDELDE SERVICE-SCORE DAMES: 8,83 / 10 (!) - Zelfs voor Babylon een hoge score...



CLUBVERSLAG

1) Directives, het hotel en iets bijzonders

Vanuit mijn hotel in Keulen reed ik er 40 minuten over naar Elsdorf. Het ontbijt nuttigde ik in Babylon en hier sloeg ik die uiteraard over. Ik besloot weer een hotelkamer in de club te nemen om op m'n gemak te zijn. Het voordeel dit al bij aankomst te doen is dat ik tweemaal van een naakte erehaag van schone deernes kan genieten: de eerste maal werd ik vooral door Karla verwelkomd. Ik legde mijn kortingskaart van dit forum (waarvoor dank) voor dat werd geaccepteerd en kreeg een sleutel van de hotelkamer. Ik zette er mijn bagagetas weg en nam terug wat van het in het Mondial-verslag voornoemde extatische afrodisiac wat ik de vorige dag had genomen. Deze keer was er niet zo'n heftig effect van, dus zou het toch Mondial geweest kunnen zijn dat zo een greep op me heeft. De tweede maal dat ik binnen ging stonden er hertjes als Valentina op me te wachten. Deze keer was het niet haar beurt, ik kan ze niet allemaal neuken.

2) Ontbijt, Eerste indrukken en ambiance van de dag en de line-up
:pica

Ik was rond 12u binnen dus was het nog niet zo druk. Ik maakte deze keer dat ik wel mijn ontbijt heb genomen, af als altijd. Ik vroeg er wel naar de confituur, dat stond er niet. Dat brengen ze dan gewoon. Zoals gewoonlijk dronk ik daar weer een hoop koffie bij hoewel dat de mooie line-up me al erg wakker maakte: al die dames die bekoorlijk langs je lopen en met hun borsten langs je rug strijken zoals Bibi en hun handen sensueel over je armen laten glijden en je een kus komen geven: hoer-a, terug in het paradijs! De sfeer was gemütlich en gezellig. Het weer beloofde erg warm te zijn en alles stond open. De porte-fenêtre van de wellness naar het terras en het zwembad stond open

Er waren wel heel wat dames te bewonderen zoals Karla, Valentina, Adelina, Bibi, Alesia, Vanessa en meer!  Wie nu Alesia tegen het bevallige lijf loopt zal merken dat ze veel van de looks heeft overgenomen van Sonja die hier een tijdje heeft gewerkt: grote voorgevel als bekend, een secretaressebril, meer gebruinde huid. Zelf dacht ik bijna dat Sonja terug was maar dichterbij zag ik mijn vergissing al in. Alesia bleef wat op de achtergrond gedurende de dag. Valentina was enthousiast een kus gaan stelen en herkende me meteen van 5 maanden terug toen we een sessie hadden. Ze was wat teleurgesteld gaan raken gezien ik niet voor haar koos deze keer. Ach, kerels genoeg voor haar en de dag erop zou Taylor haar wel kameren.

Qua donkere dames: het aantal daarvan was verdrievoudigd vergeleken bij mijn vorige bezoek: van 1 naar 3 Afrikaanse dames. Eentje is voor mij de moeite om te vermelden: Vanessa. Die herkende me nog en ik moest haar naam zoeken.

Karla zou ik telkens missen gedurende de dag, helaas. Ze zag er erg mooi uit alweer. Bibi bleef voor mij de ganse dag onbereikbaar. De volgende dag zou ik na het ontbijt de club verlaten met haar blik brandend als kolen op mij gericht met de boodschap BLIJF!!! *help...* . Bibi heeft er een neus voor me telkens een trio voor te stellen maar dat wil ik niet en kan ik ook niet. Julia is nog een dame die ik niet meteen heb gespot en pas later, veel later in de late avond heb ontmoet als mijn budget er meer dan op zat. Ik zie ze nog voor me, Julia met natte haren, grote smekende donkere ogen,...verdomme hé. Ik moet wel zeggen dat het me geil maakt: dames die nat zijn ttz niet alleen nat daar beneden, nat als komend uit de Jacuzzi, het zwembad, hun huid nog blinkend van het vocht...een watteratfetish, quoi. Een herhaling met deze dame met wie ik 2017 in schoonheid afsloot hangt zeker in de lucht! Antonia ging nog met de neus in de lucht aan me voorbij, ik vond ze wat onsympathiek jegens me de laatste tijd, dus spijt heb ik er niet van.

De grootste attractie moest haar mooie bevallige neusje nog tonen, bijna dacht ik dat ik ze niet ging zien die dag: het gekke jonge veulen Jenny! Ze kwam me tegemoet de trap op en zag me stande pede want ze wenkte me om terug naar beneden te gaan naar haar geliefde domein, de kelderverdieping. Meer daarover hier:

=> JENNY - Crazy horse :bud


3) Wellness

Ik ging hier even bekomen na de kamer met Jenny en had er eerder die dag al gebruik van gemaakt, snel na het ontbijt en mijn rondgang door de club. Even een overzicht:

Sauna: Goed op temperatuur, ideaal om te gebruiken bij heet lenteweer als het buiten niet al heet genoeg is. Ik maakte slechts gebruik van de Sauna bij de late avond en na het douchen of het zwembad om er even in te staan 'drogen'.

Jacuzzi: Goed! De 2 knoppen doen hun ding: een zachte bubbelstand cfr. het exemplaar in Parksauna Residenz en eentje voor de liefhebbers van superbubbels die tot in je gezicht slaan. No offence, vindt dat wat ambetant voor diegenen die dat water liever niet in hun mond krijgen (wel, niemand eigenlijk...). De mooie zwarte spiegel boven de jacuzzi mag wel eens een kuisbeurt gebruiken, denk ik. Nu kan je er met de nodige verbeelding een monochrome filmlaag van een sterrenhemel in zien dat door een enthousiaste beoefenaar van de amateurastronomie aan die spiegel werd bevestigd. Zulke sterrenhemelfoto's heb je. Soit, de temperatuur van het water is aangenaam. Dames maken graag gebruik van de jacuzzi, bij de late avond was het speeltijd en dames ondermeer de mooie Adelina gingen er in en uit, terug naar het blauw verlichte zwembad. Het was dan supergezellig!

Zwembad: Het zwembad is nu gelukkig een stuk warmer dan op mijn verjaardag, zo rond de 24°-27°, ik weet het niet meer precies. Het water werd terug continu ververst. Ik heb vele baantjes getrokken die dag, de eerste maal dat ik weer zwom dit jaar. Bij de presales van Adelina maakten we er een wedstrijdje van om als eerste de overkant te bereiken. Een kamergang bleef later niet uit, meer over Adelina:

=> ADELINA - Oosterse schoonheid

De wellness is nu super en met dit weer komt de ambiance het hier ten volle tot zijn recht: Babylon in volle glorie: het was die dag dat ik heb beleefde! Het was een hoogtepunt in dit moeilijkere jaar waar ik erg blij om ben. Op bepaald moment zag ik enkel een boel dames spetteren en spelen in het zwembad, zelden gezien of zeg maar nooit in andere clubs, zelfs in SixSens. Roberta had haar mobieltje aan de fake palmboom gehangen en liet Manele spelen. Een paar dames hielden een wedstrijdje tieten schudden, het was leuk om zien hoe ze zich amuseerden. Dit beeld, dit moment heb ik onthouden als een van mijn mooiste van deze maand: thuis in het bordeel der bordelen.


4) Eten

Na de stomende kamer met Adelina was het tijd een andere honger te stillen. Nu met het warme weer was het een genoegen dat de veranda aan de barzijde af is en je hebt nu meer ruimte om te eten dan enkel die houten tafel, al moet je tolereren dat er daar ook wordt gerookt. Het was Grill of Barbeque die dag, logisch met het goede weer. De dame van de keuken verzorgde deze met verve en ik heb heel wat van de BBQ genomen. Met groente en BBQ-saus heb ik het goed laten smaken! Ik gaf de Grilldame mijn complimenten, denk  niet dat ze dat vaak krijgt en ze kon er om lachen, die dame zie ik dat anders niet veel doen.

Onder het eten hoorde ik een leuk Duits nummertje:




5) Relax en meer ambiance, einde

Wat kan ik meer zeggen, langs het zwembad las ik verder in het hoofdstuk dat ik begonnen was toen Adelina me onderbrak. Het is behoorlijk lastig met al die verleiding rond me. Af en toe wellnessen, een leffe drinken, de dames bewonderen, van het warme weer genieten, wat wil men nog meer? Nog een laatste kamertje misschien? Deze is de sessie die me helemaal over budget deed gaan maar goed, ik stond nog veel te geil en er liep een dame rond met een prachtig lijf en lekkere tieten die me voortdurend opgeilde: Anja. Ik wou echter met een zekerheid afsluiten: Karla. Helaas was ze nergens te bespeuren. Ik werd ineens ergens opzij getrokken door een nerveuze Jenny in het kelderniveau om te tongen en wat te kletsen.

Blauwe beer, de enige rakker die ik kende van eerder op mijn verjaardag vond ze ook niet. Hij had wel een hoop andere dames gekamerd naar tevredenheid. Met hem had ik af en toe nog een goed gesprek, zo was ik die dag gelukkig niet tussen onbekenden voor de verandering zoals in de twee vorige clubs. Dames willen daar graag naar vragen of je er met vrienden bent of niet. Hij liet me kennis maken met nog een rakker die al heel goed de dames en de clubs kent, ik kon hem de hand schudden op het moment dat hij naar huis ging.

Verder zoeken naar Karla bleek vruchteloos, Bibi hield pauze, wou niet kameren en ik werd meer en meer aangetrokken door Anja, de bunny van de club. Ze deed me denken aan Cila die in Yinyang werkt: grote silitieten, mooie lippen, guitige ogen en ja, dat type dame die ik graag zie rondlopen met playmate-oortjes en strikje want dat zou haar wel passen. Herinneringen aan een onderbroken kamergang in Yinyang passeerden even de revue. Uiteindelijk draaide ze me rond haar vinger en werd dit de laatste sessie van een bewogen weekend:

=> ANJA - De Babylon Bunny

Na mijn sessie met Anja was ik op een niveau dat al dichterbij het moment zat dat als 'voldaan' kan worden bestempeld. Een vierde sessie was helaas budgettair onverantwoord. Er was nog heel wat tijd over en ik besloot me maar in de drank te smijten. Blauwe beer was al voldaan huiswaarts gaan zweven op de juichsessies van de dag en ik zat onder een glas blonde Leffe te genieten van de schoonheden die er rondliepen, in het zwembad plonsden om vervolgens de jacuzzi onveilig te maken, de eerste sauna's te hebben en zat volop de paaldansacts te bewonderen van de mooie Lulu. Het barpersoneel genoot mee van de ambiance en houden er graag de sfeer in. Eddy was er slechts even in de namiddag en daarna zag ik hem niet meer. Dit resulteerde tot het haast ontbreken van de bekende Deutsche Schlagermuziek. Er werd meer Manele gespeeld en Azis was er weer met zijn Saint-Tropez.

Een laatste Jacuzzi, een laatste witbiertje, nog eens rondkijken en ik hield het op gezien rond half een toen er al veel dames en gasten weg waren. Ik werd nu echt moe. Ik kleedde me om en rekende de 3 fanta-vodka's af (ja raad voor wie ze waren: Jenny! Tevreden zocht ik mijn bed op in het hotel om goed door te slapen.


 :bedtime2:


6) Nog een laatste ontbijt

Ik was rond 10u20 weg en kon de sleutel afgeven aan de  dame die de kamers schoonmaakte. In Babylon nam ik nog een uitgebreid ontbijt met veel koffie en onderging ik de verleiding. Ik sprak Karla aan dat ik het jammer vond dat ik haar niet vond toen ik ze zocht. Bibi zat me nu constant te verleiden, probeerde zelfs voor een trio en keek me vervolgens aan met gloeiende ogen vanaf een kruk aan de bar. Het werd nu een kwestie van weg vluchten voor ik toch zou capituleren want Julia was er weer om me te begroeten. Het kan gezegd worden dat mocht ik zijn gebleven het makkelijk tot 3 sessies zou worden met die hier genoemde dames (nee, niet tegelijk). Bloedgeil moest ik de club verlaten waar ik anders 'voldaan' naar huis zou hebben vertrokken en nee, niks werd genomen die huiswaartsdag. De weken die volgden waren wat moeilijker en stresserend. Steeds kon ik terug vallen op de superervaringen van deze Kölner tour met een 7 als laagste cijfer is er geen reden tot klagen, me dunkt al is het 2018, de prostiwet-rampjaar.

Overall gevoel na de driedaagse :pica :steeringwheel:

« Laatst bewerkt op: 14 juni 2018, 23:47:08 door Vazkor »

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1158 Gepost op: 15 juni 2018, 01:13:59 »
BABYLON, 13 JUNI

Een jaar geleden belde ik voor het eerst aan bij Babylon. Ik wist niwt wat mij overkwam! Wat ik ook niet wist is dat Babylon een van mijn 2 favoriete clubs ging worden.

Enfin, ik had nog een Rabattkarte liggen (Thanks sexmachine, RB en Babylon) en een blik op de meetingpoint liet zien dat Jooplooo er ook zou zijn. Ik was ook vrij dus ik stapte na een verschikkelijke nachtrust (klote nachtdiensten!) In de auto richting Elsdorf. Gelukkig bleef het fileleed beperkt tot een korte vertraging.

De auto aan de achterzijde geparkeerd em tegen 11:40 aangebeld. Anita de altijd vriendelijk theke verwelkomde mij weer lachend en mijn kaartje werd zonder probleem geaccepteerd.
Er waren nog niet zoveel heren en dames binnen, dus ik kon ongestoord een bakje koffie gaan drinken.
Na het cafeïne pijl aangevuld te hebben liep ik naar de wellness waar ik Jooploop tegen kwam.
Lekker slap zeveren bij de jacuzzi. Jooplopp ging zich even douchen en ik ging alvast wat drinken halen.
Toen kwam ik mijn favoriet in Babylon tegen, Georgiana. Ze was erg verbaasd mij te zien en het klikte gelijk weer.
Ook de Nederlandse Johanna was de partij, evenals de beeldschone Mara.
Daarna plaats genomen op het terras en na een paar frisjes ging Jooploop van bil.
Voor mij een moment om lekker in de wellness te gaan hanngen.
Een goede sauna gang gedaan, maar toen ik uit de sauna wou gaan moest ik bijna de deur eruit beuken. Deze bleek kapot en werd ook gelijk gemaakt door Eddy's klusjesmannen. Dit is wel kenmerkend voor Bab, alles is altijd zeer goed onderhouden en schoon.
Na de wellness gang terug naar het oversekte terras waar ik Jooploop weer trof. Deze had een lekker kamertje gehad.
Wie er ook lekker uit zag was Georgiana, zoals altijd natuurlijk. Haar zusje Mary overigens ook! Wat een heet ding.
Enfin, Georgiana en ik hadden wat in te halen dus een uurtje de kamer in!

Georgiana
Op z'n Georgiaans, knettergek en tevens liefdevol.
Na een flinke zoenpartij kon de wasmachine weer aan de slag.... en met succes. ;D Tot aan kramp aan toe maar afmaken zal ik het.
Georgiana begon die kleine man daar beneden eens goed te verwennen en na een poosje lag ik uitgeteld op bed.
Na het zweten nog even lekker nagekletst over koetjes en kalfjes waarna we ons samen gingen douchen.

Eenmaal boven stelde G voor samen te gaan eten en dat sla ik natuurlijk niet af.
We namen plaats bij haar zusje aan tafel.
G is al mooi maar Mary doet het ook zeker niet slecht. Ziet er harstikke leuk uit en is lekker rustig. Ze zal alleen Engels en/of Duits moeten gaan leren, want wij spreken nou eenmaal geen Roemeens.

Na het eten met Jooploop, een 2tal Duitsers en chef Eddy op het terras doorgebracht. Het was erg gezellig en vooral veel gelachen.
Ietsje later ging Jooploop weer van bil en ik ging maar weer eens een saunagang doen.
Na een poosje kwam Jooploop terug en samen op het terras doorgebracht. Mara kwam bij ons zitten. Mara had al een aantal keren om een kamertje gevraagd (wanneer leren ze het nou eens af..?) Maar dat werkt niet bij mee. Integendeel.
Maar ze hield nu wel vol en begon me goed op te geilen. Ns een poosje had ik er echt zin in want Mara is erg mooi.
Lets go!

Mara

Heren, wat volgde is een kamer die de boeken in kan als ongelovelijk.
Een aantal van jullie zal nog wel weten ik vorig jaar met vicky.bu op het RB feest de beste kamer ooit had, maar deze met Mara knalt er misschien wel overheen.
Ongelovelijk lekkere tongzoenpartij en een heel stevig potje seks. Echt,dit was top top top.
Na 45 min vielen we allebei bezweet neer en hebben de tijd volgemaakt met wat lachen en kletsen.
De vonken spatte er van af. Als er in de buurt een gasfabriek had gestaan was die de lucht in geknald.

Na dit fenomeen nog een kort sauna rondje gedaan, waarna na enkele drankjes ik mij ging omkleden. Ik was erg moe en de tent liep ook leeg.
Op de terugweg viel ik zelfs bijna in slaap achter het stuur en gelukkig kon ik snel een parking vinden. De oogjes even dichtgedaan en na een uurtje kon ik weer verder rijden.
Rijdend over de lange ,donkere Autobahn, met Mara's kamer in gedachten.
Dit dagje Babylon was weer erg geslaagd!

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Hangtieten en silis in Babylon en de 10 voorbij
« Reactie #1159 Gepost op: 15 juni 2018, 22:07:00 »
Voor mijn 4e bezoek aan Babylon dit jaar, had ik me voor genomen om met 2 dames te gaan kameren. Christina en Isabella. Beide dames zouden nieuw voor me zijn. Ik had ze al weleens gezien in Babylon en vond ze er beide leuk uitzien. Beide met een leuk koppie, een lekker, beetje romig, lichaam en lekkere kontjes. Daar houd ik wel van. Op de AWL van Babylon zouden ze aanwezig zijn, dus op naar Elsdorf.

Iets na 11:00 kwam ik aan bij de club. Ik bleek zeker niet de enige te zijn, want er stonden al wat auto's geparkeerd op de parkeerplaats. Aanbellen en naar de theke. Ik had een kortingskaart en deze overhandigd. De theke dame was daar kennelijk niet erg blij mee en startte een tirade, die ik niet zal herhalen. Er bleek die dag ook een verjaardag te zijn van een of andere Duitser en daarom was de thekedame niet erg blij met kortingskaarten De kortingskaart werd uiteindelijk wel geaccepteerd, want daar was niets mis mee. Ik klaag wel vaker over de Duitse thekedames die in Babylon werken en ook dit keer werd ik niet erg klantvriendelijk behandeld. Toch eens een keer met Eddy over praten...

Ik vind Babylon een erg mooie en goede club. Goede wellness, het eten is er goed, diverse speciaalbieren zonder meerprijs en natuurlijk de dames. De meesten met erg goede service. Alleen die Duitse oudere dames... Vaak moet je lang wachten aan de bar, als je een drankje wilt bestellen. Ze zijn dan meer met zichzelf bezig dan met klanten. En aan de balie ook niet altijd even klantvriendelijk. Dat het wel kan bewijst Lori. Een leuke Roemeense, die achter de bar vaak werkt. En vandaag was er een andere dame, een beetje een Latijns-Amerikaans uiterlijk. Die deed haar werk ook gewoon goed. En naar mijn idee hoort dat ook zo. Normaal gesproken ben ik dat gewend in Duitsland. Over het algemeen is Duitsland veel klantvriendelijker dan Nederland, maar Babylon maakt daar soms een uitzondering op. Maar goed, niet alles kan perfect zijn, maar ik hoop dat Eddy er wel eens een keer wat aan gaat doen.

Tijdens het afrekenen van de entree , kwam ik Vazkor tegen. Hem begroet, waarbij de thekedame dat niet kon waarderen, maar daar had ik op dat moment dan ook schijt aan. Behandel je mij als klant als oud vuil, behandel ik je niet beter. Vazkor stond op het punt om de club te verlaten. Hij was er de dag ervoor geweest en was blijven slapen in het gebouw naast Babylon en had 's morgens even een ontbijt in babylon.

Snel omkleden en een ontbijtje nuttigen. Spiegelei, roerei, omelet, alles was aanwezig. Een flink ontbijt genuttigd. Valentina en Franceska kwamen me begroeten, toen ik van mijn ontbijt genoot. Met hun daarna nog even gepraat. Leuke meiden, maar ik kwam voor Christina en Isabella. Ik ging na mijn ontbijt de club verkennen om te kijken of ik ze zag. Helaas zag ik ze niet en later kwam ik erachter dat ze er überhaupt niet waren... Ik moest m'n plannen gaan wijzigen.

Iemand die wel aanwezig was, was Vendezz. Al lang niet van en over hem gehoord, maar hij blijkt dus nog steeds te vinden te zijn in de clubs. Met hem die dag regelmatig even bijgepraat. Later op de dag ook kennis gemaakt met Waterrat. Weleens van hem gehoord en recensies van 'm gelezen, maar nu dus in levende lijfe ontmoet. Leuke gast overigens.

Het was die dag erg mooi en warm weer en veel gasten en dames lagen buiten in de zon. Opvallend veel dames die ook gebruik maakten van het zwembad en ik zag zelfs Klara zwemmen. Ik weet dat veel van die dames uit het oosten niet kunnen zwemmen, maar zij klaarblijkelijk wel. Er hing verder een gemoedelijk sfeertje rond om het zwembad. Gasten en dames die het wel naar hun zin hadden. Zo zie ik het graag in een club.

Maar het werd nu wel tijd voor een kamertje. Aan de bar zat ik met Vendezz te kletsen over koetjes en kalfjes en ondertussen was ik de dames aan het observeren. Ik twijfelde tussen Melissa en Georgiana. Beide zeer verschillend en in de laatste seconde toch gekozen voor Melissa

Melissa
Over Melissa had ik al goede verhalen gehoord en gelezen. Misschien dat dat wel de doorslag gaf dat ik voor haar koos. Ik had een kort gesprekje met haar aan de bar. Eigenlijk iets te kort, want had wel iets langer met haar willen kletsen.

Op de kamer maakte ze haar reputatie waar. Ze kan heerlijk tongzoenen, wat ik ook lekker lang met haar gedaan heb. Haar borsten hangen een beetje, wat mij totaal niet stoorde. Ik vond ze zelfs wel mooi en ze voelen erg lekker aan. Ik heb liever dit soort borsten, dan borsten zoals haar vriendin Anja heeft.

Haar ook nog even verwend, waar ze zo te zien wel van genoot. Neuken heb ik niet gedaan met Melissa, want haar blowjob voelde zo lekker, dat ik haar tot het einde heb door laten gaan.

Melissa is een leuke meid met goede service. Daarnaast is ze de tiende dame die ik ooit in Babylon heb gehad. Babylon is overigens tot nu toe de enige saunaclub, waar ik met meer dan 10 verschillende dames heb gekameerd.




Naam: Melissa
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
Leeftijd: 28
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 57Kg, maat 36/ B-cup



Na de kamer met Melissa een rondje sauna, jacuzzi, zwembad, zon en douche gedaan. Het weer was perfect. Ik was alleen mijn sleutel vergeten, wat opgemerkt werd door Rebecca. Ik bedankte haar snel en ging terug naar de douches. Uiteraard hing de sleutel er nog. Daarna een paar Leffe Blond gedronken en wat van de BBQ gegeten. Wat is het leven in Babylon toch mooi :)

Valentina
's Avonds tegen een uur of 6 liep ik Valentina tegen het lijf bij de gokkasten. Ze had een blikje Redbull bij zich, maar wilde niet meer en vroeg of ik de rest wilde. Ik nam het blikje in ontvangst en begon een gesprekje met haar. Eigenlijk had ik helemaal geen plannen om vandaag weer een kamertje met haar te gaan doen, maar ze wist me wel goed op te geilen met haar grote puppy ogen, haar tongzoenen en haar heerlijk wulpse kontje. Nadat ik het blikje Redbull op had, zijn we alsnog naar een kamer vertrokken.

Op de kamer weer een leuke sessie met haar gehad. Lekker tongzoenen en weer zo'n geile blowjob van haar, waarbij ze me met die puppy ogen aan blijft kijken. Tijdens het pijpen vroeg ze aan me af ik haar vandaag anaal wilde nemen, maar daar had ik niet zo'n zin in op dat moment. Misschien dat ik dat een andere keer probeer. Dit keer gewoon in missio afgemaakt, zodat ik haar lekker kon blijven zoenen.

Jammer was wel dat ze me na de tijd om “Trinkgeld” en “Chocoladegeld” vroeg. Ik zei haar dat ik de volgende keer wel Chocolade mee zal brengen :)



Naam: Valentina
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 45Kg, maat 34/ C-cup



Weer na de kamergang een sauna genomen en daarna uitbubbelen in de jacuzzi. Daar kwam ik aan de praat met 2 Zweden en een Duitser die ik wel vaker in Babylon heb gezien en ook weleens mee heb gesproken. De 2 Zweden waren naar een of andere beurs geweest in Frankfurt en omdat hun boot vanuit Travemunde naar Malmo pas de volgende dag 's morgens vroeg was, hadden ze besloten om Babylon te bezoeken. Het bleek overigens dat ze daardoor zelfs in overtreding waren volgens de Zweedse wet, want het gaan naar een prostituee is daar verboden, maar het ook verboden voor Zweden om in het buitenland naar een prostituee te gaan. Verder vertelden ze dat het zich aanbieden als prostituee niet strafbaar is. In Frankrijk, Ierland, Noorwegen en IJsland schijnt dat ook het geval te zijn... Dus het verkopen en aanbieden van prostitutie is legaal, maar het gebruik daarvan maken is illegaal. Erg krom. Dat is net zo krom als dat het exploiteren en dealen van drugs zoals Cocaïne en Heroïne legaal zou zijn, maar het gebruik er van strafbaar... Raar land dat Zweden (en Frankrijk, Ierland, Noorwegen en IJsland). Een land waar ik niet snel zal komen met al die feministen. Boycotten zou ik zeggen. Geen Volvo's meer rijden, Ikea mijden, etc. Zelfde geldt voor Renault, Peugeot, Citroën, Total, Michelin, Ryan Air, Noorse Zalm en wat er ook maar uit IJsland mag komen.

Ik heb erg lang in de jacuzzi met de heren gesproken en de tijd helemaal vergeten. Toen ik de bar binnen kwam, was de Champions League finale reeds een kwartier begonnen. Gelukkig was er nog een plaatsje vrij op de voorste rij naast Tanja, die blijkbaar ook van voetbal houdt :D

Een aantal dames, aangevoerd door met name Klara konden het niet waarderen dat veel gasten voetbal gingen kijken en uit protest gingen ze met hun blote kontjes voor de TV staan dansen. Ik vond het wel vermakelijk, maar een paar gasten konen dit niet echt waarderen. Ja, dan moet je maar geen voetbal kijken in een saunaclub en lekker thuis blijven. Dit kun je verwachten van de dames. Eén van de gasten was zelfs zo pissig dat ie Klara een pets op haar achterwerk gaf, wat zeker niet door haar werd gewaardeerd. Een andere gast haalde zelfs den Ed erbij. Toen die kwam, vloog spontaan de helft van de dames weg. Klara en een paar andere dames durfden ze confrontatie wel aan met den Ed, die overigens gelukkig niet boos werd en op speelse wijze de dames weg kreeg bij de TV. Respect aan Klara!!! Het was een leuke voorstelling door haar en al die jankers, ga lekker uithuilen bij je moeder of je vrouw.

Rebecca
In de rust greep ik snel mijn kans om nog een Leffe Blond te scoren en daarna van de tweede helft genieten. Tijdens de tweede helft kwam Rebecca me vergezellen en ze bleef tot aan het einde bij me. Ze gaf me ook steeds tongzoenen en hoopte dat ik toch met haar een kamertje zou doen. Ik had helemaal geen plannen om met haar naar een kamer te gaan. Ze ziet er best leuk uit, muv van haar borsten. Ze blijkt overigens al 3 kinderen te hebben en dat verklaard hoogst waarschijnlijk waarom...

Na de wedstrijd wilde ze nog steeds bij me blijven, maar ik wilde naar de sauna, in de hoop zo van haar af te komen. Ze zei dat ze me wel wilde vergezellen en ja, ik kan het haar niet verbieden. Aan de andere kant vond ik het wel leuk dat ze met me mee wilde in de sauna. In Babylon zie ik zelden tot nooit dames in de sauna. Ja, in het verleden een paar keer Jeanette, maar dan houdt het ook wel op.

Rebecca ging dus ook mee in de sauna, maar na een paar minuten werd het haar toch te warm. Voordat ze eruit ging, gaf ze me nog wel een innige tongzoen. Daarna bleef ze buiten de sauna op me wachten. Af en toe kwam ze even binnen om me weer een heerlijke tongzoen te geven en ze bracht me zelfs nog een beker water. Dit ging zo een klein kwartiertje door en ik begon inmiddels wel zin te krijgen. Ik had wel een goed gevoel bij haar, ondanks haar borsten die me niet zo bevielen. Met de rest was weinig mis mee overigens :)

Na de sauna even douchen en ik vertelde haar dat ik eerst even buiten wilde zitten om goed af te koelen van de sauna. Dat was goed en we gingen op een bankje zitten waar meerdere dames, waaronder Roberta aan het roken waren. Rebecca kwam dichtbij me zitten en begon me steeds te tongzoenen. Ook een leuk gesprekje met haar gehad. Na een minuut of 10 haar aangegeven om naar een kamer te gaan. Bijna alle kamers waren bezet en alleen 2 kamers in de Kino waren nog beschikbaar. Anja die op dat moment ook een klant aan de haak had geslagen, nam de kamer naast ons. Op die kamer ging het er vrij luidruchtig aan toe :D

De sessie met Rebecca was een erg goede sessie. Het tongzoenen was op de kamer net zo goed als in de sauna en tijdens de wedstrijd. Ze gaf me een erg goede blowjob en heb haar ook nog even verwend. Uiteindelijk in ook bij haar in missio afgemaakt en lekker blijven tongzoenen. Na de daad nog eventje met elkaar gesproken. Alles ging lekker relaxt bij haar. Eigenlijk is het best wel een aanrader. De service is erg goed en ze ziet er leuk uit. Over haar borsten moet je even heen stappen, maar dan krijg je een erg goede sessie er voor terug.




Naam: Rebecca
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
Leeftijd: 25
Haarkleur: Blond, geverfd
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 43Kg, maat 32/ leeggelopen A-cup



Weer een geslaagde dag in Babylon, goed weer, 3 goede sessie (1 dame met silis en 2 met “hangtieten”), goed eten en drinken (vooral de Leffe Blond ging er goed in vandaag ;p ), erg goede wellness en 's avonds een leuke voetbalpartij. Alleen sommige Duitse thekedames die er “werken”... Lui en soms zelfs onbeschoft... De volgende keer ga ik er zeker wat van zeggen en haal ik den Ed erbij. Als klant hoef ik dat niet te pikken, toch? Nog nooit meegemaakt in welke andere saunaclub dan ook. Gelukkig dat de rest in Babylon erg goed is.

Voor de statistieken, Babylon is de eerste saunaclub waar ik met meer dan 10 verschillende dames heb gekamerd. 11 om precies te zijn tijdens 17 clubbezoeken.
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2018, 22:26:57 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline French Lover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1160 Gepost op: 25 juni 2018, 20:02:00 »
The 30-euro reduction on the price from tombola is accepted (Thanks again).  :pica

The club is clean and well equipped.  :dance:
The new wellness zone and the swimming pool are very pleasant.  :49:
Good barbecue.   :103:

The girls are completely naked.  :welcome:
They are and in number from 11 am, it is clearly a day club.
Cute atmosphere, we left at 6 pm.
They are not necessarily the youngest and the most attractive on average, but widely of which to make for me and
apparently they are rather good performers.  :bonken
The girls hunt (chase away) little and very friendly.  :blonde
Several attractive and rather fine black girls.

Great visit and possible second visit.  ;D

Rooms with :

Valentina, good, but not perfect for me because no DFK.
Helena, very good room, very good BJ.  :sexxx

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1161 Gepost op: 26 juni 2018, 07:05:56 »
Meine Geburtstagstour durch die NRW-Clubs  TAG 1

Donnerstag früh, ein langes Wochenende steht vor der Tür. Frei habe ich auch,
so wo kann ich am Besten mit einem guten Saunaclub-Tag beginnen?
Fällt mir nur das Babylon ein und so sei es.
Pünktlich zur Eröffnung an der Türe, Einlaß und schon begrüßen mich die ersten
Nackedeis. Schööön…
Wetter passt auch,  sodaß ich nach dem Duschen, Frühstücken mit meinen
Poolutensilien eine Liege suche, um den Sonnenschein zu geniessen. :49:
Was sehe ich da, 6 Mädels tummeln sich schon im Pool und treiben ihren
Schabernack. Es war schön zu sehen, wie ungezwungen und mädchenhaft
Sie sich vergnügten. Nicht gestört von einem vielleicht grabschenden Gast.
Das erste Weißbier mit einer Zigarette, hübsche Frauen… so soll der
Urlaubstag aussehen.
Alice leistete mir Gesellschaft auf der Nachbarliege und ihre lockere, ungezwungene
Art zieht mich immer wieder zu ihr hin. Doch erbat ihr noch Relax(xx)time um mich
Mit Sonnenenergie für Uns Beide aufzuladen. Es war Gästetechnisch eh noch ruhig,
verbrachten Wir den frühen Nachmittag zusammen mit guten Gesprächen und
so manch kleinen Zärtlichkeiten, auch im Wasser. Schööön.
Klara, Sahra und Bianca kamen auch immer wieder mal vorbei um nach Uns zu
Schauen.
Gute 3 Stunden Energie getankt, die wollten Wir Beide jetzt in Liebesspielereien
Umsetzen.  :06:
Zimmer 1, das mit dem Herzen über dem Bett, war für die kommende
Stunde unser Liebesnest. Was ruhig und zärtlich begann endete für Alice und
mich schweißtreibend über der Finishline. Wer mehr Spaß hatte? Gefühltes
Unentschieden. Letztes Küßchen an der Umkleide, schnell duschen und mit einem
Weiteren Weißbier ging es zurück auf die Liege um wieder Ruhepuls zu bekommen.
Nette Mädels, gute Gäste bereiteten mir einen weiteren schönen Junitag. Dann traf
Ich einen speziellen Babylongast, mit dem ich mich in den restlichen Stunden sehr angeregt unterhielt.
Bianca kam zum Rauchen oft an meine Seite und ich hatte das Gefühl, dass Sie sich
heute von mir vernachlässigt fühlte. Am späteren Abend flüsterte Sie mir ins Ohr,
dass Sie mich heute braucht! Aha, wollte aber nichts versprechen.
Alice verabschiedete sich bald darauf in den Feierabend und so wuchs die Idee, Bianca zu
Diensten zu sein.
Mit einen Riesenlächeln und einem dicken Kuss schnappte Sie mich bei der Hand und
Wir verzogen Uns nach unten in die 13.
Bianca war ausgehungert, hatte an dem Tag noch keinen Sex (ihre Aussage und Blasen ist seit
Bill Clinton...), reagierte auf meine Zärtlichkeiten sehr intensiv und genoß sie sichtlich, dann auch hörbar.
In dieser Verfassung eine Frau, und ich fühle mich wie der moderne Casanova!!
Verschwitzt, aber Beide glücklich und geschafft kuschelten Wir die letzten Minuten noch. Oben bei
der Männerdusche nach dem duschen noch auf eine Abschiedszigarette verabredet.
Wenig später war es Zeit die Frauen und den ‚Sündenpfuhl‘ zu verlassen.
Schöner Tag, schönen Abend….und GUTEN SEX. Hat für mich wieder alles gepasst und
Ich komme bald wieder. :13: :clap:

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1162 Gepost op: 27 juni 2018, 07:15:58 »
Meine Geburtstagstour durch die NRW-Clubs  TAG 2 Teil 2

Wohin jetzt mit dem angebrochenen Geburtstags-Tag? Na dahin, wo’ste gleich
hättest bleiben sollen. Ab in’s Babylon.

//Kleine Anekdote: Auf dem Weg in den Club sah ich einen Bekannten wie er just
in diesem Moment seine Liebesdienerin am Fenster „von hinten vernaschte“!//

Bei meinen Eintreffen leichtes erfreutes Erstaunen bei einigen Mädels, die zweite Geb-Party
war schon etwas am abklingen, so dass ich die Aufmerksamkeit der meisten DL’s
für mich hatte. „Was macht’s Du hier“? „Weiter feiern, hoch die Tassen“!
Der Abend verlief mit Spielereien im Pool, Neckereien an der Bar, ein paar
Streicheleinheiten da, ein paar kleine Küßchen dort. Ich war der gefühlte Hahn
im Korb.
Aber ums gleich vorweg zu nehmen, ich habe allen Damen mitgeteilt, dass mir ein
Kammergang verwehrt bleibt. Leicht enttäuchte Gesichter, die sich aber schnell wieder
erhellten, da mir ‚Keine‘ böse sein kann.
Warum nicht gezimmert? Wär ich mit der Einen, hätte die Zweite und Dritte mit mir
gebrummelt. Gehe ich mit der Zweiten, dann Erste und Dritte…
Nimm ich mir die Dritte…
Und die Vierte war Gottseidank nicht da!
Stimmung brachte der Hobby-DJnoch einmal in den Laden , ich glaube ein Belgier hat gefeiert, es
war eine ausgelassene Gesellschaft aber die meisten hatten sich trotz Leffe  unter Kontrolle.
Wetter gut, Club gut, Frauen wie immer gut. War ein gelungener Tag für meinen
Jubel-Tag.

Bin ich jetzt schon Babylon-süchtig????

vanKees

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1163 Gepost op: 6 juli 2018, 23:32:00 »
Met enige vertraging mijn verslag van mijn meest recente bezoek aan Babylon.

Na een geslaagde vrijdag in SS ben ik zaterdag 23 juni met kortingskaart van relaxxxboard (waarvoor dank) naar Babylon getogen.
Kort voor aankomst kreeg ik van een bevriende duitse collega door dat er een verjaardagsfeest werd gevierd in Babylon, en even overwoog ik door te rijden naar SS.
Omdat ik echter wat afwisseling wilde, heb ik het oorspronkelijke plan toch doorgezet.

Omstreeks 13:00 drukte ik op de bel van het inderdaad zeer volle Babylon.
Direct na binnenkomst werd ik door een aantal meiden aangesproken met een voor de hand liggende vraag (niet de kamervraag).
Kort met Eddy gesproken, en mijn weg vervolgd door de club, op weg naar een speelkameraadje op kamer.
Helaas waren de mooiste meiden (Tamara, Jenny) vanwege de drukte niet “beschikbaar”, maar uiteindelijk toch genoeg en goede kamergangen gemaakt.
(Met welke dames ik heb gekamerd, hoe ik wijselijk voor me (geinteresseerden leg ik het persoonlijke wel uit, indien gewenst)).

Later op de avond helaas een vervelend momentje beleefd, maar omdat ik geen scène wilde, de betreffende persoon in de negeer-modus gezet.

Desondanks toch een zeer geslaagde dag gehad met mooie kamergenotes.

Ook de inwendige mens kwam niets tekort in Babylon, alles top geregeld.




Offline Hooker lover1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1164 Gepost op: 8 juli 2018, 16:39:32 »
7-7 een dagje Babylon op de kalender.
Na maanden van inactiviteit,had ik afspraak met club kameraad Mr bluenose om 11.00 op de parking van Babylon.
Deket zag mijn naam op meetingpoint verschijnen,en stelde voor om aan car pooling te doen,hij woont tenslotte in de buurt.
Net voor 11.00 gearriveerd,en even later stond Mr bluenose er ook....de dag kon nu echt beginnen.

Hoewel deket weer commentaar had op mijn haast om de club te betreden,was uitgerekend hij die bij binnenkomst een dvp al meteen een bek ging draaien.En mij maar verwijten dat ik een hopeloos geile indruk naliet,terwijl hijzelf al van seconde 1 aan een mokkel zat te prutsen :-\Mr bluenose pakte het wat subtieler aan,liep even doorheen de club en knikte goedkeurend dat we ons niet zouden vervelen vanwege voldoende vrouwelijk schoon ;)

Perfect zomers weertje,ontbijten dus op het terras.
Eitjes gingen goed naar binnen,en mijn bord was niet eens leeg toen ik een erg jonge aantrekkelijk meid spotte.
Ik maakte ludiek de opmerking dat dit weleens een deket meid zou kunnen zijn,waarop deket even later met de betroffen dame reeds verdween.Ook Mr bluenose verdween al vrij snel,met een meid die ik hem zeker niet zou geadviseerd hebben.
Zat ik daar dus netjes alleen wat ronddolende in het oord van wellust....

Een dame die mij bekend is van gezicht,maar waarmee ik nog nooit nader kennis maakte....kwam zich voorstellen.
Hallo ik ben Lulu uit Albanië....en na enkele woorden uitgewisseld te hebben begon lulu mij reeds te bespelen.
Ik liet haar begaan en uiteindelijk werd het een oraal verwen nummertje op het terras,en aansluitend doken we het lederen bankgestel op....om wat te neuken.Erg leuke ervaring gehad met deze lulu,alvast een geweldige start van de dag.

Wat gaan dobberen in het zwembad met mijn gezelschap,en plots dook Jennifer op....die aanspraak maakte op Mr bluenose.
Zelf had ik een pracht van een meid op het oog,na nadere kennismaking bleek het om Roemeense Corina te gaan.
Recent opgedoken en voorheen werkzaam in Engeland,een pracht van een aanwinst!
Haar ogen leken erg op die van laure st Claire,je weet wel.....een van de gekendste porno actrices ooit :17:
Met deze erg lieve Roemeense een fantastisch kamertje gemaakt,en nadien nog regelmatig genoten van perfect afther sale werk.

Ik had honger en wou gaan grillen,maar Amalia trok me de bank op om zich voor te stellen.
Een tongzoen inferno volgde,en even deed ik nog een poging om te stellen dat ik maar net van de kamer kwam van bij Corina,en dat ik eten wou.Doch ik verloor de strijd en moet toch maar eens inlichtingen gaan inwinnen bij Jansenroy,hoe ik nee moet zeggen tegen een dvp :banghead:Het werd alweer neuken op de bank,en na afloop verkreeg Amalia erg veel applaus.
Het was dus leuk geweest :lol

Eindelijk aan de grill,goed gegeten en even een moment van recuperatie genoten.
Na het eten met een drankje binnen even op de bank gaan zitten,en een voor mij onbekende dame liep voorbij en bekeek me indringend.Ik keek terug,en nog geen minuut later werd ik onverwacht besprongen en kwam het alweer tot sex op de lederen bank :censoredDe naam van de dame bleek Sascha,en ook bij deze dame niets te klagen.

Er was blijkbaar een mode show geweest daags voordien,enkele dames liepen dan ook uitzonderlijk met sexy niemendalletjes rond om zich te laten fotograferen.Gedurende de gehele dag werden er foto shoots gehouden,die best voor het nodige entertainment zorgden.
Nog even het zwembad ingesprongen met Mr bluenose,die net zoals ik vermoedens had dat een gekend strandballen freak weer wat achtergelaten had in het zwembad.Mr bluenose trok huiswaarts,deket keek wat voetbal....en hoewel ik me uitstekend vermaakt had.....had ik zin in de perfecte afsluiter van de dag.

Ik plaatste me subtiel naast mijn target van de dag,en begroette haar met dag Elli
De meid begon zich suf te denken,kennen wij elkaar :showtits1
Plots ging er een lampje branden,ze kon zich uiteindelijk onze laatste ontmoeting perfect herinneren :censored
Elli begon mij vrijwel onmiddelijk te stimuleren,en naast een service toppertje zoals Elli heb ik geen kans natuurlijk.
Ze wenste een herhaling van de voorgaande keer,sex in de kino dus :lol_hitting:
Alweer presteerde Elli uitstekend,blijft wel een van mijn Babylon favorieten.

Een ander favorietje bleek er niet te zijn,Amira dus die gewoonlijk de kers op de taart mag zetten.
Ook de mega geile Inna was er niet,Nora wel maar die keerde vroeger huiswaarts.
Ook wou ik nog weleens herhalen met Antonia,die steeds een bevredigende service levert.....en die ludiek met de benen op ging liggen voor de televisie met voetbal.Allicht was ik de enige die niet naar het voetbal keek :lol
Een andere schoonheid waar ik mijn ogen maar niet van kon afhouden,bleek te luisteren naar de naam Lora.
Kortom een erg sterke line up,en heb mezelf moeten dwingen om huiswaarts te keren rond 23.00.
Het wordt steeds leuker in Babylon :bud

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1165 Gepost op: 18 juli 2018, 00:51:26 »
Ze komen toch weer op het oude nest terug!

Een tijdje geleden kreeg ik via de inbox, een uitnodiging om op een verjaardag te vieren in Babylon.
Natuurlijk, na gekeken te hebben of ik geen andere verplichtingen had, kwam ik graag.
Afgelopen zaterdag om 14.30 belde ik aan, bij de sundenpuhl, kon al zien aan de vele auto's op de parking,dit wordt een druk dagje.
Omkleden douchen en op zoek naar de jarige, die kwam ik al gelijk tegen, een handdruk en gefeliciteerd op naar het buffet.

Daar stond Bella, nu had ik mij voorgenomen een Bella loze Babylon, maar nee, die bambi oogjes van haar, slik argh, ik was al verkocht! :happy
Afgesproken met haar dat ze de laatste zou zijn vandaag.
Dus maar genoten van het buffet en zag al wat bekende veelplegers.
Roken en daarna de whirlpool in, daar zaten: dvs, jooploop,pret ,en ?, ff later kwam Cheasehead erbij.
Een heel gezellig zooitje ongeregeld. :039:

Na een tijdje begon het te borrelen, kreeg zin om een kamertje te doen!
Zag Dolli, maar die was al bezet en eigenlijk de hele dag door.
Hongerige ogen keken mij aan, dus ff maar een drankje, loop naar het zwembad en daar lag Emma op die lange bank.
Ik had al gelezen dat ze terug op haar oude nest zou zijn.
Ze zag mij en begroette mij vriendelijk, ff wat gesproken met haar, ze was iets aangekomen, dat zou door veel water drinken zijn, nou zeg ik, je eigen lekker eten in Roemenie was het probleem.
Al snel was het van een gesprek geen sprake meer .
Haar en mijn handen zaten op de gevoelige plekken, laat staan waar mijn tong in het roeren was. :dance2
Op naar een koele kamer die wist zij wel, het laken op het bed en we lagen al te tz-en, strelen en mijn god wat nog meer.
Het werd met de minuut beter, haar poesje werd goed nat en ik steeds geiler. :bud
De bekende duikvlucht volgde en ondertussen zocht ze mijn bbztje op met haar mond.
Ze begon me een top bj te geven, waar ik af en toe met mijn leuter tegen haar tong sloeg en weer in haar mondje duwde. :pica
Ze vroeg nog, anaal stimuleren, maar nee daar moet bbz niks van hebben. :o
Neuken zegt ,ja en ja hoor die verrekte rode kondoom, was dus een korte rit , hij weigerde! :banghead:
Af dat ding en ze bracht mijn bbztje in no time weer op oorlogs sterkte!
Subtiel bracht ze het zo op een einde, daarna verwende ze hem nog ff goed na.
Dit was de beste sessie ooit met haar en haar ook met een stevige fooi betaald.
Wat ben ik blij haar weer te treffen, kamertjes met haar TOP!!!!!!!!

Weer tijd om wat te eten en daar kwamen jp en ch aangelopen, en een voor mij onbekende oud veel pleger, mr pussy!
Hele gespreken volgde en het werd tijd om ff de whirlpool op te zoeken.

Ach ja ff een rondje lopen, op zoek naar Shana, nee helaas, daar zat Katja.
Af en toe een schokomaus heeft deze ijsbeer graag, ik zat nog niet goed en wel en mijn keel werd door haar tong goed onder zocht. :17:
Haar presales zijn altijd goed en ja ze vroeg kamer, ik zeg wat denk je wat hier met je te liggen rommelen en dan geen kamer!
Daar houd bbz niet van, rommelen met een dvp is ook kameren.
Nu maak ik een fout, vergeet haar te zeggen koele kamer, ok het was stau wat kamers betreft.
We hebben een hele tijd staan te wachten aan de tafel, wat ik niet erg vond de presales ging maar door. ;D
En ja een een 15 minuten op naar een helaas te warme kamer.
Ook nu vol tz , duikvlucht standje 69, heerlijk aan haar uitvallende schaamlippen sabbelen. :098:
Ze verwende mijn tepels stevig met haar handen en tanden, tong en lippen.
Oei, voel het nog!
Daarna zij on top neuken,en in missio terwijl ze mijn tepels verwende, het zweet liep van onze lijven af!
Toen doggy, zie haar handdoek op bed liggen, pak die handdoek en sla die om haar middel.
Ze kijkt om en ik pak ze aan het uit einde vast, ze kon niet meer weg en stevig neukte ik haar. :pica22
Wat een heerlijk gevoel, het duurde niet lang en ik kwam trillend klaar van vermoeidheid!
Ze zegt ok, zo kan het ook en wat na geknuffelt,
Haar bedankt voor haar diensten en nu was het tijd om af te koelen.

Weer wat eten en roken en daar kwamen de veelplegers weer bij mij zitten.
Leuke gesprekken volgde en ervaringen werden gedeelt.
Nu had jp net als mij mindere ervaringen met Melanie, dit is geen toeval dus, want in h7 zei een veelpleger mij dat ook.
Verrek die meid Beatrice had ik zien staan, ze kwam Cheasehead verleiden voor een kamertje.
Wat een mooie meid met hele lekkere borsten, ze bleef hem maar paaien, en ik kon mijn ogen niet van haar borsten af houden, wat zijn die mooi,  :lol_hitting:zeg nog tegen haar ,die zijn goed voor Russischs.
Jp zegt, je blijft maar naar haar borsten kijken, nou jp ik kon ook haar poesje zien, daar had ik anders ook wel graag een duikvlucht naar willen maken. :mistress
Maar daar vertrok Cheasehead gaf geen spier, respect kerel dat heb ik voor jou, ik was voor de bijl gegaan.
Had haar als een neanderthaler, naar een kamer gesleept! :13:

Na een tijdje , was ik aan mijn laatste kamer toe, loop naar Bella en zie dat ze verschrikt kijkt.
Niet nu, niet nu, schreeuwde ze naar mij, dat ben ik niet gewend van haar. :sign0065:
Ik zeg wat is loos, niet nu, hoezo heb je een klant dan, ja zegt ze!
Ok, zeg dat dan gelijk, ik hou niet van dat geschreeuw.
Een beetje verbouwereerd liep ik naar het zwembad, daar zaten de twee veel plegers.
Wat aan het mokken was ik nog en vertelde wat er loos was.
Ach, dacht ik dan maar geen Bella, samen met die twee een hoop geouwehoert en gelachen.
Aardig wat geiligheid gezien daar, Emma lachte nog naar mij en dacht dan maar met haar.

Maar he, daar kwam Bella mij opzoeken, op haar hurken kwam ze naast mij zitten.
Ik had de scheidings papieren al klaar liggen, maar ze keek mij aan en lachte naar mij. :lostit
Wat ben ik toch een watje, ik zeg nooit tegen mij schreeuwen, daar hou ik niet van!
Ze zegt sorry, maar in het begin van de dag kwamen 4 mannen naar mij toe, we maken vandaag een kamer.
Twee niet meer gezien en net toen jij kwam, was er een man zich klaar aan het maken om met mij op de kamer te gaan.
Ik raakte in paniek, zegt ze.
Ok dan gaan we nu naar de kelder om te kameren.
Hier zeg ik alleen over pure soft gfe en dat 1 1/2 uur lang.
Ik zou haar zo mee naar huis kunnen nemen, voor mij hoe een bbz meid moet uit zien en haar service, toppie!!!!!!!!!!!!!!! :dance2

Nu was het tijd om naar huis te gaan, afscheid genomen van de jarige.
De twee veelplegers, top kerels zijn het!
Dvs die zag ik als een stoomtrein door het gebouw lopen.
En niet te vergeten die Pret ,die mij nog attendeerde op Jenny, waar hij met gekamert had.
Jenny kwam met stockings zijn kamer binnen , hij zei na die kamer dat was wat voor jou.
Blijkt toch dat mijn verhaaltjes gelezen wordt, ahum.
Emma nog eens een knuffel gegeven en gezegt dat ik blij was haar te zien.(en te kameren).
En niet te vergeten, mijn miss Babylon, der is geen meid, waar ik zoveel met gekamert heb.
Zo, hoppa als de vliegende brandweer Babylon verlaten.

Offline biged

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1166 Gepost op: 21 juli 2018, 10:25:43 »
Vrijdag 13 juli 2018

Met een kortingskaartje in de hand deze club bezocht waarvoor ik mij graag wil voor bedanken.

 Zo rond 15h30 de deurbel ingedrukt. Het was er  behoorlijk druk dit al gemerkt bij het binnenrijden van de parking gelukkig reed er iemand weg anders had ik mijn wagen moeten achterlaten naast de weg.


Na het omkleden nog wat gaan liggen en vitamine D tanken aan het zwembad. Zag ik twee oudgedienden terug Shana en Maya deze twee dames waren een tijdje afwezig. Maya amper herkent wegens behoorlijk wat kilootjes zwaarder.

Enkele dames kwamen al informeren of er wat te verdienen viel waaronder Kashida. Dit type dames is niet aan mij besteedt daarvoor kom ik niet in saunaclubs. Maar ze had "werk" genoeg de vrijdag en ze voelt zich blijkbaar uitstekend in Babylon dus een terugkeer naar PSR is niet aan de orde dixit Kashida.


Vandaag interessante mensen ontmoet waar ik gezellig en onderhoudend mee van gedachten heb gewisseld. Waaronder een Franstalige Brusselaar die zijn week vakantie in Babylon doorbrengt. Alsook een drietal Amerikanen van Washington D.C. die speciaal vakantie geboekt hadden om enkel de clubs te bezoeken.

Mijn oog laten vallen op Beatrice maar Beatrice liep er niet bepaald vrolijk en geïnteresseerd rond. Ze zat precies vastgeplakt aan de gokautomaat naast de kino en dit werd enkel maar onderbroken als ze een sigaretje ging roken buiten. Op mijn vraag of ze geïnteresseerd was in een kamertje zei ze "ik weet het niet" .
Dus niet ik heb haar tijdens mijn bezoek geen kamers zien doen. Waarschijnlijk geen zin meer, kan gebeuren, maar spijtig had graag met haar gekamerd.

De volgende dame die op mijn interesse kon rekenen was Nora maar ze zei "sorry ik ben reeds geboekt" en ze was vertrokken voor enkele uren op het ligbed voor de televisie in de kelder.

Dan maar Mara en Marianna ze zaten al een hele tijd werkloos te zitten voor de Televisie in het nieuwe bijgebouwde gedeelte. Toen ik langs hun stond was er geen oogcontact van hun ze bleven verder tv kijken.
Na mijn vraag of ze zin hadden om met mij te kameren zei Mara en ook Marianna "ja maar langzame seks".
Ik had niet de indruk dat ze veel zin hadden en "langzame seks" is niet zo mijn ding dus hen maar gewoon gelaten konden ze verder tv kijken.

Na deze toch wel vreemde ervaring, dit zo nog nooit meegemaakt in Babylon, was mijn lust om te kameren verdwenen en ben ik rond 23h00 huiswaarts vertrokken.
Ik heb gelukkig nog een tweede optie en dat is thuis van bil gaan en dat heb ik dan ook maar gedaan.
Mijn wederhelft vond het raar dat ik zo opgewonden was. De reden heb ik natuurlijk niet kunnen mededelen

Ik onthou van mijn bezoek een wat vreemde gang van zaken maar toch heb ik mij niet verveeld door de aangename mensen die ik ontmoet heb.

Maar ik zie dat Inna terug aanwezig is een van mijn favorieten in babyon. Daar kan ik steeds op terugvallen.

Nieuw bezoek nieuwe kansen.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1167 Gepost op: 24 juli 2018, 08:12:16 »
Babylon am 14.07.2018
Schon seit Wochen habe ich die Einladung via PM von einem sehr netten RAKKER
erhalten, um mit ihm seinen Jubeltag im Babylon zu feiern. Danke mein Freund!
Auch durfte ich noch meinen Kumpel mitbringen und so war alles angerichtet.
Sonne schien, die Mädels waren wegen dem großen Andrang – es feierten noch
2 Andere Geburtstag – etwas verunsichert. Da mich aber mein erstes Date schon
anviesiert hatte und auch gleich zu mir kam, war meine Zeit am Pool und dann fürs
Zimmer schon verplant. Alice, frisch aus dem Urlaub, mit Zungenpiercing das den
schönen Blowjob heute nicht erlaubte. Kein Problem, Wir Beide hatten viel Spaß
auf dem Zimmer, diesmal sehr sexlastig aber mir passte es. Ihr auch, denn nach ihren
Worten hungerte Alice nach Sex. Ja Klar!
Mit Weißbier bewaffnet erholte ich mich bei netten Gesprächen am Pool und so nebenbei
bekam ich mit, dass schon ab 15.00 keine neuen Gäste mehr eingelassen wurden. Der
Club war voll!
Ehh, wenn sah ich da. Maya ist heute doch da und gleich wiedererkannt! In dem Moment war das
zweite Zimmer schon gesichert. Sie war mir gutgelaunt eine Kußhand zu, kam zu mir und versprach
mir bald wieder zu kommen. „Halbe, maximal eine Stunde, dann bin ich bei Dir!“
Klar!
Doch Maya, mit vielleicht 3,4 Pfunde mehr auf den Rippen doch ich mag diese
weiblichen Rundungen an Ihr,  weiß was Sie will und was ihr guttut. Keine Stunde später
tauchte Sie auf. „Lass Uns in den Pool gehen zum Abkühlen“. Abkühlen, was da passierte
war Anheizen auf höchstem Niveau. Knutschen, fummeln, aneinanderreiben, im Wasser
treiben (nein, nicht das!) ….bei etlichen Zuschauern wölbte sich nur vom Hinsehen das
Handtuch. „Wollen Wir auf dem Rasen…?“. „Maya, nein. Da kann ich mich nicht so
Gehenlassen“. So wie Wir waren ging es ins Zimmer. Nahtlos ging es weiter mit allem
was Spaß macht und beim Sex….ich glaube ich war oben, unten, hinten, vorn. Die Stunde war
einfach nur geil. Und zu Maya müssen keine Details mehr geschrieben werden. Wenn Sie
Will, dann Will Sie!!!
Die Stimmung war im Club soweit ganz gut, von der Serviceseite gab es nichts zu meckern.
Ich fühle mich im ‚Sündenpfuhl‘ mit den Frauen und mit einigen Gästen wohl, besser wie
im Urlaub.
Später im Wintergarten gesellte sich Maya zum Rauchen zu mir und Was und vorallem
Wie hat Sie das gemacht? Ich wurde so geil auf Sie dass ich Sie zum Zimmer reservieren
schickte und Wir Uns (eigentlich nur Sie mich) in der zweiten Runde und zweiten Stunde
sexuell nochmal *schafften*! Ich glaube, Maya hat leicht nymphomanische Züge.
Klar! Aber geil, kein Gezicke hier, kein da mag ich nicht oder das mag ich nicht.
Symathie und Vertrauen bringt mir sehr gute Zimmer. Aber auch ein Riesenloch in meinem
Portemonaie.
Danke an meinen netten RAKKER, an das Babylon….und bald sehen Wir Uns wieder.

vanKees

Offline hotmister1985

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1168 Gepost op: 24 juli 2018, 21:15:58 »
Afgelopen woensdagmiddag ben ik na bijna 3 jaar nog eens naar Babylon afgereisd. Ik was benieuwd naar het zwembad en de tuin, want deze had ik nog niet gezien. Moet zeggen dat het er nu erg mooi uitziet, genoeg ligbedden en zonneschermen om lekker in de schaduw te kunnen liggen. In GT mis ik de schaduwplekken wel eens op een warme zomerdag. Ook de nieuwe parkeerplaatsen achter de club zijn mooi aangelegd. Rond 13 uur binnengekomen, maar helaas geen welkom door een groep dames in eva-kostuum . Maar ik zag hier en daar toch al wat moois lopen toen ik aan de theke stond. Na het omkleden eerst maar eens met een drankje bij het zwembad relaxen.

De line-up viel niet tegen, er waren ook vroeg in de middag al genoeg dames aanwezig. Als snel zag ik de jonge Jenna samen met Franceska zitten. Jenna had ik vantevoren al op mijn lijstje gezet, vanwege haar heerlijke slanke figuur met toch volle stevige borsten. Maar ik wilde nog even wachten met kiezen en kijken wat er nog zoal voorbij kwam. In de binnenplaats bij de bar nog even op de loungebanken gezeten, waar Franceska even polshoogte kwam nemen. Daarna ben ik nog even onder in de kelder gaan kijken maar de touretappe, hier herkende ik Jenny van de AWL en ff met haar gebabbeld. Had goede dingen over haar gelezen, maar ik vond haar toch wel erg skinny, heb liever wat meer rondingen.

Boven in de bar zag ik Jenna weer zitten op de banken tegenover de bar. Ben bij haar gaan zitten en vond haar wel een beetje terughoudend en onervaren overkomen, maar ze is wel een lieve meid. Het communiceren met haar gaat wat lastiger, omdat ze niet zo goed Engels of Duits spreekt. Maar volgens mij was de klik er wel dus met haar een half uurtje naar een kamer. We hadden een kamer boven die half open was naar een andere kamer. Aan de andere kant was een stelletje bezig. In andere clubs zie je dit niet vaak, vond het af en toe toch een beetje afleidend. Op de kamer merk je dat Jenna nog onervaren is, maar ze tongzoent echt lekker, net alsof ze je vriendinnetje is. ik heb haar lekker gevingerd en haar mooie volle borsten verwend. Daarna over op oraal, waarbij je bij het omdoen van het rubber merkt dat ze nog niet zo ervaren is. Toch pijpt ze lekker. Toen gewisseld naar 69 en ze genoot er net zo van als, werd ook lekker nat. Wegens de hitte had ik niet zo'n zin om te neuken, dus Jenna lekker verder laten zuigen. Ik hield ik het ook niet meer lang vol en kwam heerlijk klaar. Daarna nog lekker gezoend en geknuffeld en toen was het half uurtje alweer om.

Na de kamersessie nog lekker gerelaxed aan het zwembad en genoten van het mooie uitzicht. Rond 17 uur ben ik weer vertrokken na een heerlijke middag. De club heeft me na de verbouwing positief verrast. Voorheen kon ik er niet zo mijn draai vinden, maar nu met de extra aanbouw en mooie tuin is het zeker een club om vaker terug te komen.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1169 Gepost op: 1 augustus 2018, 14:24:05 »
Babylon - een drukke bende
14 Juli 2018

Ik had dit verslag veel eerder willen neerpennen. De hitte, en wat dit zoals kan doen aan een laptop met een probleem van ventilatie, en het lezen van een spannende meeslepende epic fantasyserie noopten me het schrijven telkenmale uit te stellen. Te heet was het toch. Maar goed uitstel is hier geen afstel, hier komtie dan! Aan de jarige dank voor de uitnodiging!



FAZIT

1) Werkpunten / negatief

- VEEL TE DRUK! 3 verjaardagen op één dag bracht teveel volk op de been.
- Derhalve is het vaker drummen in de lockerruimte met zijn piepkleine kluisjes.
- 'PSR-stand' jacuzzi werkte alweer niet (vorige keer in Mei wel). Defect of gewoon afgezet?


2) neutraal

- Geen lockers? Nummertje trekken en wachten tot er een vrij is. Babylon doet niet mee aan kledingzakken
- Wachten op drankjes (die drukte)
- Er is een groteske pelikaan in het zwembad gedropt. Zwemmen is minder interessant.


3) Positief

- Familiale sfeer blijft idem.
- Meer variatie in de muziekkeuze, ik hoorde zelfs AC/DC. Geeft de club meer een Titty Twister élan.
- Mijn eten was zeer ok: Penne Arrabiata (m'n lievelingsgerecht)
- Wellness ok (op 1 dingetje na, zie boven)
- Zwembad verwarmd, genoeg attributen om te spelen
- Voldoende dames, wel geen echt nieuwe voor mij
- 2 zeer goede en 1 gematigde kamergang
- Chef was niet dronken (of toch niet overdreven)
- Het was weer gezellig met de andere ijsberen en ik leerde nieuwe kennen: aangenaam!
- last but not least: ik zag de Rode Duivels winnen van de suffe Engelsen en ze werden derde op dit WK.



Kamergangen en overall service

Twee uitstekende sessies met Erika en Anja, een matige met Julia.  Ik bleef mooi binnen budget deze maand en er werden geen waanzinnige bedragen uitgegeven waarbij ik toch aan mijn trekken kon komen. Dit houdt het clubbezoek sprankelend en nieuw en geeft het het élan terug van de exclusiviteit wat het toch wel is want je vindt het niet meteen elders buiten de Duitstalige landen. Zelfde de matige beurt was nog dermate voldoende gezien ik nog moest uitkijken op een vijftal neukloze weken. Opvallend: er werd vandaag enkel op vaste waardes terug gevallen. Niks nieuws, alleen herhalingskamertjes.

=> ERIKA - Quality time met de engel - 9,5/10
=> ANJA - De Babylon Bunny revisited - 8,0 / 10
=> JULIA - Something's missing - 6,5 / 10

GEMIDDELDE SERVICE-SCORE DAMES: 8,0 / 10 - Blijft een hoge score.



CLUBVERSLAG
1) Anreise - aankomst

Ik kreeg een uitnodiging van een jarige om zijn verjaardag te komen vieren en na 'slechts 3 weken' stond ik weer vertrekkensklaar naar een saunaclub. Even speelt de vrees dat ik terug de 2x/maand modus binnenstap; achteraf gezien, nu ik mijn verslag op de laatste dag van de hete Julimaand schrijf, was dit een overbodige vrees. Het zette dus een streep door de rekening om het ijsberenfeest in SixSens te bezoeken de week erop temeer omdat mijn budget die dag netjes werd opgebruikt. Dit betekende dat ik toch voldoende dames had weten te scoren ondanks de drukte: later meer.

Ik vertrok dus en kwam mits vertragingen door de gebruikelijke wegenwerken her en der na een dik drie uur aan op de parking van Babylon, zo rond 14:20. Ik zeg wel 'op de parking' want helaas was die vol. Weer waren er een stel lolbroeken die parkeerden voor twee. Op de weg langs de parking stond het eveneens vol wagens en dat maakte me al duidelijk dat het erg druk ging worden! Een Duitser stond er te wachten langs de overkant van de weg tot er een klant weg rijd. Ik had dat geduld niet en nadat me werd duidelijk gemaakt dat ik er niet kon geparkeerd blijven, reed ik tourtjes rond en hoefde dit gelukkig tot twee rondje te beperken: meteen zag ik een vrije parking in de straat dichtbij de voorkant van de neuktent. Blij liet ik er mijn auto achter en drukte op de bel. Ik kwam binnen, zag de drukte bevestigd en werd bij de theke geconfronteerd met een volgende tegenslag: ze had geen vrije lockers meer, 'We are full, you have to wait!'. Vervelend natuurlijk. Je kan er over mopperen toch moet als voordeel aangestipt worden dat Babylon niet meedoet aan wat sommige andere drukbezette clubs doen: kledingzakken uitdelen om er je gerief in te steken. Erg veilig voel je je toch niet als je zo je spullen onbewaakt moet achterlaten? Niet zo in Babylon. Ik had een hotelkamer geboekt en besloot eerst mijn gerief daar neer te zetten en me wat voor te bereiden. Een dik 20 minuten later betrad ik de club opnieuw om hetzelfde scenario mee te maken en kreeg nu een nummertje op een papiertje mee. Toen er 15 minuten later een ijsbeer vertrok, was ik aan de beurt en kreeg mijn lockersleutel en handdoeken aangereikt. Ik was in deze nog vòòr de gast die stond te wachten tot er een plekje vrij was op de parking waarna hij elders parkeerde. Ik heb het niet eerder zo meegemaakt dat ik moest wachten op een locker.


2) Clubambiance op een driedubbele verjaardag

Na het omkleden en uitgebreid douchen zag ik de jarige binnenlopen: ik schudde hem de hand, maakte mijn felicitaties over en leerde dat er niet één maar drie verjaardagen gevierd werden die dag wat meteen de extreme drukte verklaarde. Ik vind dat niet zo cool en zou aanbevelen dat tot een maximum van twee verjaardagen te herleiden, zeker als er fora bij betrokken zijn. Het is natuurlijk goed voor de dames, zou je wel denken. Bepaalde dames zoals Jenny hebben heel wat kamers kunnen maken. Toch zijn er die niet de verdiensten kregen die ze gehad zouden willen hebben. Enkele dames waren er maar matig tevreden mee dat er zoveel volk rondliep omdat heel wat van die genodigden niet of nauwelijks kamerden, alleen zuipen en kletsen met de maten. Ze gebruiken de club niet als neuktent maar als zuiptent met naakte dames als extra attractie. Je kan er een gauss-curve van maken: hoe minder beren, hoe minder kans op verdiensten. Hoe meer beren: hoe meer kans op verdiensten. Zeer veel (feest)beren: terug minder kans op verdiensten want de beren klitten teveel samen in groepen en kunnen meer tijd verdelen en spenderen met de andere beren en het rijkelijk vloeiende bier. Feesten, vreten, zuipen, zwemmen en onbeschaamd in de billen van naakte deernes knijpen om zich af te trekken in een hokje om geld uit te sparen: dat maakt een DVP beslist niet blij.

Niettemin weet de club de sfeer er in te houden en heb je geen moment een onpersoonlijke sfeer te verduren. De club viert actief de verjaardag mee en had later op de dag in de avond het typische verjaardagsmoment ingezet met een muziekje en een stel taarten met kaarsjes die steeds opnieuw ontbranden voor de 3 jarigen en hun genodigden.

Als steeds was er de gebruikelijke paaldans, de ondeugende dames, de halfdronken chef en het olijke bar-personeel dat er heel vrolijk dansend bijliep wat je in andere clubs niet snel te zien krijgt. De muziek was deze keer beter gevarieerd of het komt omdat ik minder vaak ben gekomen. Zo hoorde ik minder vaak gedraaide manele en een aantal stevige rock-nummers wat de club die dag in een Titty Twister sfeer dompelde: veel volk, naakte sexy dames, rock muziek, ik genoot van dat moment!



Met de passende muziekclip met die rode duivelshoorns te bekijken, kom ik op het volgende: de club was in teken van het WK (welke club niet?), vooral de match die was gespeeld tegen Frankrijk met de Belgische en Franse vlaggen, eentje die de duivels helaas hadden verloren. Ik keek soms met een half dan weer met beide ogen naar de troostmatch tegen Engeland. De eerste goal die de Belgen hebben gemaakt zak ik niet omdat Anja me heeft afgeleid met haar fraaie dikke tieten, smekend om een kamer nadat Michelle me begroette. Die lijkt te denken dat we zullen kameren telkens dat we elkaar kruisen. Nee dus en deze keer kwam het daar niet van, iets dat ze kwalijk nam later.

Ik ben de match van de duivels niet blijven volgen en ging tussendoor naar de sauna of praatte met de aanwezige beren. Ik heb die dag leuk gepraat met de beren die ik er al kende zoals Pret, bearke, nlnu en waterrat  en kennis gemaakt met beren die ik enkel van forum kende zoals Cheasehead  en Jooploop. Later hebben de Belgen nog een tweede goal gemaakt die ik deze keer wel zag gemaakt worden en Engeland mocht naar huis. België was derde en ik was in de juiste omgeving omdat te vieren! Daarvoor moest ik echter nog wachten tot ik mijn engeltje Erika, die ik eerder al mocht begroeten, terug zag. Een wellness-beurt, het ontmoeten met andere beren kwam er nog tussen vooraleer ik haar kon vinden aan de lockers van de benedenverdieping, meer hier:

=> ERIKA - Quality time met een engel O:-)

From Hell to Heaven!




3) Wellness faciliteiten en eten

Over de wellness kan ik kwijt dat ik de sauna een paar keer gebruikte tegen het einde van mijn bezoek, gedurende de dag was het buiten al een sauna. Ik ging vele malen in de jacuzzi, vaak alleen, soms waren er anderen bij. Helaas stelde ik vast dat er terug maar een stand voorhanden was met hoge bubbels. De rustige stand was weer eens uitgeschakeld (of defect?) hoewel ik die verkies boven het wilde gebubbel waarbij je vaak een klets in je mond kan krijgen en dat is best niet zo aangenaam.

Het weer was schitterend maar gezien de drukte waren er minder meiden in het zwembad gegaan als vorige keer: er moesten centen verdiend worden. Dat zwembad bevatte een groteske pelikaan welke weinig ruimte overlaat voor de zwemmers. Het water was warm genoeg (28°) en heb vaak gezwommen ondanks die roze opgeblazen hindernis.


 
Vanuit de jacuzzi kon ik een grappige situatie mee volgen waarbij een ijsbeer in deze pelikaan wilde liggen door er eerst op onhandige manier achterwaarts in te springen om er van af te glijden en met een grote plons ernaast in het water te belanden. Het is zoiets dat je wel eens op de failed attempts filmpjes ziet op youtube en ik zag het gewoon aankomen.

Het zwembad werd kort voor middernacht afgedekt terwijl ik in de jacuzzi zat: eerst was de pelikaan en ineens was de pelikuit en lag dat doek over het zwembad m.a.w. geen laatste zwemronde meer:



Ik heb erg laat gegeten en liet de barbeque eens voor wat ze is om Penne all'arrabiata te eten, liefst 2 borden vol. Het is een lievelingsgerecht dat ik al in talloze Italiaans restaurants heb geproefd en de Babylon-versie hoefde er beslist niet voor onder te doen en dat is een compliment. Dit mogen ze echt toevoegen aan de à la carte! Toen ik bijna gedaan had met eten, kwam mijn favoriete diktiet Anja naast me zitten en wist ik dat ik geen nee kon zeggen voor een kamertje met haar na de vele verzoekjes harentwege om terug lekker te seksen samen:  :pompe

=> ANJA - De Babylon Bunny revisited :tietjes


4) Line-up en kamergangen

De line-up ervoer ik die dag eerder als matig. Ik zeg 'ervoer' want eenzelfde line-up kan op een andere dag weer als beter ervaren worden al naargelang ik me voel. Nu voelde ik me benauwd en zette me low profile op. Ik zag Erika terug met haar mooie ogen en blonde haar. Denisa is terug. Een dame die Emma heet verwarde ik in gezichtsfysiek steeds met Michelle die nu extensions draagt in haar haren. 3 heerlijke diktieten paraderen rond in het sekspaleis: 1 waarvan ik de naam ben vergeten, ene Kira met een prachtige grote tattoo van een groene vlinder boven haar elegante grote borsten die helaas was doorgeboekt door een zwaar getatoeëerde ijsbeer en Anja met wie ik ten slotte een kamer deelde. Jenny was haar vreemde zelf en werd vreemder naarmate de dag vorderde. Ik wil niet weten hoeveel beren over haar hebben gegaan. Veel denk ik. Op het einde van de dag zag ik Julia, de laatste dame met wie ik het actieve jaar 2017 afsloot. Lulu zag er mooi uit met haar lange haren maar ik twijfel voor een herhaling met haar. De Mexicaanse intrigeerde me maar vooralsnog heb ik nog geen benadering gezocht. Antonia keurde me geen blik waardig.  ::)

De zwarte lichting is niet langer substantieel te noemen sinds de veranderde wetgeving. Vandaag zag ik Sasha en Naomi terug dus met wat ik eerder al zag aan zwarte dames heb ik er vertrouwen in dat er weer meerdere zwarte dames gaan rondlopen waarbij een hand niet meer voldoende zal zijn om ze te tellen. Er zijn 2 latina's: een Cubaanse en een Mexicaanse (of is het een Braziliaanse met Bulgaarse roots, you tell me).

Wie mistte ik? Bibi die helaas verkast is naar GT naar ik later vernam. Adelina die in verlof is. Van een dame vernam ik het nieuws dat Adèle en Maria niet meer terug komen, de twee Cubaanse dames die me een Cubaans weekend hebben bezorgd waarmee ik precies een jaar terug mijn vakantie heb ingezet. Een groot gemis en een week later zou mijn lijden en verdriet hierover nog vergroot worden toen ik een dienstertje opmerkte op de markt van Turnhout die er net zo uitzag als Maria, alleen iets jonger en minder dominant overkomend. Al ging ik maar 2 keer met haar, ik zal dit Zuiders nymfomaan servicekanon echt wel missen. De Cubaanse muziek speelde, ik zag de dienster, de dagdroom bracht me terug naar wat de 2 beste kamergangen van het vorige jaar waren. Schade!  :cry


5) Einde van de dag

Ik heb uiteraard weer veel van de wellness genoten en soms kwam er een dame binnen om te polsen of er een kamer in zat zoals Anja eerder. Ik heb de gewoonte om dat nog een laatste keer te doen voor de keet sluit en in die laatste 2uur van mijn bezoek kwam Jenny me plots begroeten. Ze was niet zo helder en erg verward, had ik de indruk. Levend bewijs hiervan was dat ze me een watertje vroeg... Huh??? Later zou ik ze aan het ontbijt weerzien en was ze even vreemd en verward in haar communicatie naar de andere dames die geen snars van haar taaltje begrepen. Wat het ook is, het is iets sterk en sterke drank is best te vermijden. Ik heb met haar te doen en vond het jammer haar weg te moeten sturen, hoe graag ik haar ook heb... niet in die toestand. Snel daarna verscheen Julia en door haar heb ik me wel laten overreden voor een naar mijn gevoel volstrekt overbodige sessie gezien dat de dame waarschijnlijk moe was, iets dat ik pas op kamer opmerkte. Ik was het ook dus dat werd een snel nummertje voor het slapen gaan aan de halve tijd. Ik heb ze energieker en enthousiaster meegemaakt. Schade!  :cry

=> JULIA - Something's missing :017:

Daarna was het nog een laatste biertje, omkleden en naar het hotel. Het blijft opvallen dat hoe gezellig en familiaal de sfeer ook is, hoe groot de party ook is (nu met 3 jarigen), in de laatste 2 uur zakt dat razend snel in en tegen middernacht is het erg rustig, ook met dames. Als je denkt te wachten op je favoriete fel geboekte dame tot het minder druk wordt, ben je er wel eens aan voor de moeite en is met het overgrote feestvolk ook de goed verdiende dame naar huis verdwenen.


6) Ontbijt en iets over een mooi uitzicht

Zoals gewoonlijk goed verzorgd, 2 pistolets met confituur en dan kaas, dan omelet terwijl een dame bij me bleef zitten. De dame die probeerde te praten met een erg verwarde Jenny. Ik had geen behoefte te blijven en ging tevreden naar mijn wandelplek om er nog van de veel te droge bossen te genieten en de dag van gisteren te laten nazinderen. Van mijn wandelplaats in de Nordeifel ten Noorden van de Ruhrsee uit zag ik een schitterend panorama met een bord dat me meedeelde waar je naar kijkt: een van die aangeduide plekken was Jülich. En waar Jülich ligt, daar is een paar kilometer verder Elsdorf met mijn stamclub Babylon. Ik verbeeldde me de dames die er aan het zwembad liggen. Die Zondag zal nog meer dan anders een rustdag zijn geweest na een erg drukke Zaterdag. Teveel volk in één club is niet zo mijn ding en ik hoop echt dat het niet voor iedere keer is.