Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 638330 keer)

Offline biged

• rakker
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1222 Gepost op: maandag 22 oktober 2018, 18u54 »
 Woensdag 17 october nog eens in Babylon geraakt. rond 16h00 de deurbel ingedrukt. Het was behoorlijk druk in deze tent.
Snel de kleren uitgedaan om nog te kunnen genieten van de laatste zonnestralen in de tuin.
De oppervlakte waar de stralen nog schenen was beperkt maar ik had geluk er was nog een ligstoel vrij in de zon.

Snel mij er opgelegd en kon ik wegdromend nog lekker genieten van de zon.
Maar dat duurde niet lang want opeens zat ik midden in een fotosessie

Eerst met een dame die maar niet begreep hoe ze een uitdagende pose moest aannemen tot grote ergernis van de huisfotograaf.
Met de tweede dame lukte het al iets beter.
En ik kon gewoon blijven liggen en genieten van deze beeldschone dame en haar uitdagende poses.
Mijn keuze stress was verdwenen van haar diensten wou en zou ik proeven.
Na de sessie vroeg ik haar naam Kellie riep ze en kwam op mijn ligstoel zitten hengelend naar een kamertje.
Ik zei later wil ik met jou kameren maar nu nog even genieten van de zon. Was geen probleem en we namen afscheid.

Na het avondeten ben ik dan op zoek gegaan naar mijn afspraak ze zat op de bank in het nieuwe gedeelte.
Tijdens ons gesprek vernam ik dat ze pas sinds een week vertoeft in Babylon.

We vetrokken na een tijdje naar een kamer in de kelder. Kellie is nu al mijn derde dame die ik uitnodig tijdens mijn laatste bezoeken. Dames die nieuw zijn in Babylon.
De vorige twee Kira en Alexis waren zeer goed meegevallen.

Van deze drie dames was de sessie met Kellie de minste van de drie.
En toch moet ik opletten want ik wil haar niet te kort doen. Ze deed niets verkeerd haar blowjob was zelfs zeer aangenaam ook het neuken was best ok.
Het verschil zat in de terughoudendheid die ze in haar handelingen heeft ingebouwd en vooral bij het tongzoenen. Maar absoluut geen spijt gehad dat ik haar heb uitgenodigd.
Wat een prachtlichaam heeft deze meid

Om 22h00 mijn alibi respecterend Babylon voldaan verlaten.

The following users thanked this post: GW, Klatergoud

Offline Firehawk

• rakker
« Reactie #1221 Gepost op: zondag 21 oktober 2018, 17u40 »
Gisteren een gezellig dagje in Babylon gehad. Kwam net na 15:00 uur aan, parkeerplaats aan de achterzijde helemaal vol. Maar langs de weg gezet.
Binnen verwelkomt door Valentina, even mijn naam doorgegeven voor het feestje en snel omkleden.

Zag toch wel weer wat nieuwe vrouwengezichten.  Even bijpraten met de bende veelplegers die er waren voor het feestje. De Banaan zelf ook even gefeliciteerd.
Er werd flink gekamerd wat ik opmerkte, sommige meiden heb ik amper gezien, die werden  flink geboekt.

Toen ik met Cheesehead een rondje maakte werd ik gevat door een klapekster. Lekker wijf, kwam mij bekend voor maar wou gelijk naar de kamer. Afgewezen en ze vroeg waarom, ik zei omdat je gelijk naar de kamer wil en je niet eens voorstelt. Toen wou ze toch wel even met mij gaan zitten, vond het een geil wijf dus ging er op in. In het welness gedeelte op een bedje gaan liggen en ze probeerde je wel goed geil te krijgen. Ze zei dat ze Rachel heet, 21 jaar. Eerst zei ze dat ze Turks was maar uiteraard gelogen want bleek gewoon een Roemeense te zijn. Ze was pas een week in Babylon en voorheen zat ze in Samya, en daar kon ik haar dus van. Alarmbellen begonnen wel een beetje te rinkelen want Samya service is niet echt om over naar huis te schrijven, dus eerst aangegeven wat ik graag wou. Dit zou verder geen probleem zijn. Haar het voordeel van de twijfel gegeven dus met haar een kamer opgezocht. Begon gelijk te tongen dus dat was zeker positief. Wel iets gehaast en moest haar wat afremmen. Pijpen was goed en neuken was heel geil met haar waar ze goed meedeed en lekker aan haar poesje zat. Toen we klaar waren vroeg ze ook nog of het goed was. Was verder ook een goede kamer alleen ietsje te gehaast, dit haar ook zo gezegd. In Samya was het meestal direct naar de kamer en na een 5 minuten was je al klaar op de kamer. Haar duidelijk gemaakt dat het in Babylon zo niet werkt maar ze heeft zich al goed aangepast. Eventjes de tijd geven en dan komt het wel goed denk ik.

Terug in de bar eens gaan eten, kon ook weer a la carte bestellen. Eventjes een glimp van Alexis opgevangen, kwam nog heel eventjes buurten maar ze moest weer naar de kamer. Ze zou later nog een keer terugkomen. Lora was gedurende dag een beetje voor sfeer aan het zorgen. De hele dag was ze aan het klieren. Op een gegeven moment wou ze ook de paal in dus ik haar omhoog geholpen en via haar kont haar omhoog geduwd. Ik dacht ze blijft daar wel hangen en komt met een trucje omlaag. Maar toen ik haar losliet kwam ze als een baksteen naar onder. Ook hier heb ik weer een stomp voor gekregen.

Later kwam er ook nog de taart en vlaai van de Banaan. Er was weer goed voor ons gezorgd.  Daarna kwam Alexis langs en na een praatje met haar naar de kamer gegaan. Dit is echt een unieke meid heb 2 uur gekamerd met haar. Helemaal niet de bedoeling maar het pakte zo uit. Deze meid is echt top en maakt het je helemaal naar de zin op de kamer. Ze heeft ook echt de hele dag onderhand gekamerd. Toen ik klaar was stond Taylor al te wachten voor zijn kamer met haar en daarna had ze al weer een volgende klant.

Toen Taylor klaar was met Alexis was het net voor 00:00 uur en vele waren al naar huis ook de meiden. Nog een beetje wat zitten ouwehoeren aan de tafel, waar een donkere meid en Maja nog hun eigen feestje bouwde op house muziek. Schijnbaar hadden die 2 ook een mooi showtje gegeven die avond maar had ik helaas gemist. Was wel een leuk gezicht hoe ze daar aan het dansen waren.
Na een paar bakken koffie maar eens besloten om naar huis te gaan. Taylor en ik stonden op de parkeerplaats nog wat na te praten en er ging ook een meid naar huis met haar auto. Taylor en ik een beetje kijken wie het was maar we konden het niet goed zien. Ik dacht Alexis en Taylor iemand anders. In eens komt deze meid naar ons toegelopen en was inderdaad Alexis. Met haar erbij nog een tijd staan kletsen. Gezellige meid wat ze uiteraard niet had hoeven doen. Ze weet hoe klantenbinding werkt.
Uiteindelijk moe en voldaan naar huis gereden.
« Laatst bewerkt op: zondag 21 oktober 2018, 18u32 door Taylor »

The following users thanked this post: GW, Vazkor, Kwakje, Sjeufke, manureva, Klatergoud, delaplace, Shakir

Online mentholbear

• rakker
« Reactie #1220 Gepost op: vrijdag 19 oktober 2018, 02u36 »
Op de 4e donderdag van vorige maand richting Elsdorf getrokken. Dat ging echter niet zonder slag of stoot. Google Maps was helemaal van slag door de werkzaamheden. Sloeg op de heenreis verkeerd af, om een eind verder weer om te keren. En blijkbaar is een ijsbeer dommer dan een ezel, althans deze, want ook op de terug weg kreeg ik met hetzelfde probleem te maken.

Afijn, na wat rondjes toch op de parking van de club aangekomen. Wel handig dat tankstation, want wanneer ik die invoer, wordt ik niet door straatjes van het stadje geleid, maar via een grote weg. En vervolgens is het vanaf het benzinestation enkele meters naar de achtergelegen parkeerterrein. Vind ik nu toch net wat prettiger dan aan de straatkant voor de club.

Na met kortingskaartje van een ander forum, waarvoor dank aan club en forum, entree betaald te hebben kreeg ik m'n 2 lapjes stof om mee af te drogen en te bedekken. Nou dacht het niet! Deze koukleum had mooi een badjas meegenomen.

Eenmaal opgefrist ging ik even een hapje doen in naast de bar. Werd ik door de theke op m'n vingers getikt voor het gebruik van m'n mobieltje. Dat terwijl ik door de dag heen meerdere heren met hun mobieltje in de club zag spelen.
Blijkbaar deed ik het net wat te opzichtig...
STRIKE 1!

Jammer maar helaas, dan maar even wat tijdschriften gaan halen uit m'n auto zei ik tegen de theke. En ik liep richting uitgang. Er werd net aangebeld door een heer en ik liep hem voor binnentreden en wou naar buiten. Werd door de theke teruggefloten. Wat zouden de buren wel niet denken als ze me zo in badjas zagen...
STRIKE 2!!

Gelukkig zou er geen 3e bij krijgen, anders zou ik vast eruit gekicked zijn...
Dus als de wiedeweerga omkleden, boekjes halen, en weer omkleden.

De tent was intussen ook aardig druk. Dat bleek enerzijds aan de gebrekkige welkomst comité van slechts 3 dames. Anderzijde ging de theke een rondje om figuurlijk de beschikbare dames een draai om de oren te geven. Deurbel betekent verzamelen bij de theke. Ik blijf het wel een mooi gebruik vinden. Ideaal zeg maar het vlees te kunnen keuren...

Maar goed, de dag was nog jong. En hoewel ik niet tot in de late uurtjes zou wachten met kameren, waren een hoop dames nog in opstart modus. Ontbijten, roken, opmaken, etc. Liep even het terrasje op en krijg nou wat... werd uit het niets geroepen dat ik iemand een massage moest geven. Ikke kijken kijken, verrek, dat is die dolle mina Melanie die ik onlangs elders tegen kwam. Toen wilde ze ook een massage. Gelukkig ontfermde ze zich over een beer, dus ik kreega even uitstel om zelf ook een beetje te kunnen ontspannen.
Aangezien het toen nog mooi weer was, lekker in de tuin aan het zwembad even liggen bakken onder de zon met een tijdschriftje.

Hopt er ineens naast me een deugniet tevoorschijn. Zij op me zitten en wilde weten wat ik aan het lezen was. Nou, een artikel waaruit oa bleek dat een kip nog weken zonder kop kan leven...
Even kort zitten keuvelen met Valentina, want dame wou de kamer op. Maar ik was nog niet zo ver, cq ik wilde eigenlijk eerst even zien dat er zoal in tha house zou zijn. Dus gezegd dat ik even bij wil komen van de trip. Okay, en ze vervolgde haar weg naar de volgende.

Door de dag heen wat gelezen, sauna genomen, lekker bubbelen in de jacuzzi, wat liggen zonnen... Een ideaal dagje babylon. Ook straks voor de frissere periode lijkt me hun wellness hoekje een ideaal plekje om als koukleum me te verstoppen. Alleen jammer van hun handy verbod...
En dat de jetstreams van de jucuzzi het niet meer doen. Er waren alleen bubbels.

Ik vind deze tent samen met Sixsens wel een typische ijsberen SC. Gezellige sfeer hangt er van pannenkoekers tot stamgasten. En de service van een redelijk deel van de dames is over het algemeen dik in orde. En genoeg keuze om meerdere rondes te maken.
Ook de voorzieningen zijn op orde met mondwatertje, watertap in de wellness, buffet was okay maar blijkbaar hebben ze soms ook nog A la carte. (Telkens neem ik me voor om eens een keer hun A la carte te proberen, maar het komt er nooit van.)
Prettige club die in van alles voorziet. Ook voor degenen die van openbare actie houden. 1 vd weinige SC waar ik dit zie.

Maar goed, mijn beurt was het nog niet, want ik werd geclaimd door Melanie van een massage. En er volgde zowat een termin list. Een Mexicaanse dame wilde ook wel, maar ze had net een klant. Dus toen drong een Bulgaarse voor...

Na al het noeste arbeid, werd het onderhande tijd om zelf even te genieten van al het moois wat de club te bieden heeft. En nee, nu bedoel ik eens niet de jacuzzi...
Ik rondjes lopen en wat snoepgoed uitdelen, terwijl ik m'n ogen de kost gaf. Paar opties gezien, maar die waren bezig.
Duikt daar ineens weer die deugniet op. Niet 1 van mijn opties die ik gespot had. Maar goed, Valentina wilde ook een lollie. En niet 1 maar 4! 2 voor haar en 2 voor haar vriendin. Nou vooruit dan maar.
Als bedankje pakte ze vol op m'n bek met een volle tongzoen twister en liep weg.
Wow, dat was nog es een visitekaartje!! Gauw riep ik haar terug. Ho Ho, waar gaat dat zo snel heen madame? Ik had nog wel een andere lollie voor d'r. Die vond ze interessanter dan de 4 in d'r handjes.
Ikke dus eerst gauw even opfrissen, terwijl zij de overige lollies ging veiligstellen.
Niet veel later zie ik haar bij het dansboekje staan met 1 lollie vakkundig al bijna weggewerkt.
Hup, tijd erop en de trapjes af. Onderwijl dumpte ze haar bijna vergane lollie zo in de mond van een (waarschijnlijk haar bekende) gast. Wtf!? dachten hij en ik, en moesten lachen. Wat een deugniet die Valentina.
Op de kamer volgde een geweldige sessie.

Eenmaal terug liep ik terug naar m'n ligstoel en verdraaid. Ik had m'n handdoek en tijdschrift laten liggen als soort van ik kom er nog voor terug. Maar die waren helaas onvindbaar. Dus voorzichtig met je spullen laten rondslingeren.

Later op de avond nog een laatste hap opgeschept en daarna huiswaarts.
Met die omweg erbij...
« Laatst bewerkt op: vrijdag 19 oktober 2018, 02u49 door mentholbear »

The following users thanked this post: GW, Vazkor, Sjeufke, manureva, Klatergoud, Shakir, brombeerzuid, Jooploop

Offline TAFKAP

• rakker
« Reactie #1219 Gepost op: dinsdag 16 oktober 2018, 07u24 »
#Carpe Diem Revisited

#kijken waar het schip strandt
Er was een week aan vooraf gegaan waarin de betrekkelijkheid van het leven zich weer eens in al zijn facetten openbaarde. Het totaal onverwachte heengaan van twee leeftijdsgenoten in familie en vriendenkring en een mindere week qua gezondheid maakten me weer eens te meer duidelijk dat ik ondanks mijn eigen situatie ten volle moet genieten. Toen ik op zaterdagochtend opstond voelde ik me beter dan ik had verwacht. Daaraan gekoppeld dat ook de temperaturen voor begin oktober uitzonderlijk waren deden me besluiten om de gok te wagen en af te zakken naar Elsdorf. Het zou uiteindelijk één van mijn meest opmerkelijke clubbezoekjes ooit worden.

#watskeburt in a nutshell
* Monika dacht vals te kunnen spelen door zelf met een green lollypop op de proppen te komen
* Tanja had besloten dat ik haar husband for a day zou zijn.
* Rond zevenen kroop alle energie uit mijn lichaam en daarbij opgeteld kwam een barstende hoofdpijn opzetten
* Het gevolg was dat ik alle stadia van Tanja's gekte over me heen kreeg
* Rond half tien knapte ik een beetje op
* Wat bijgepraat met Firehawk en Azis
* Tijdens een afscheidsrondje werd ik betoverd door Bella
* Nog wat nagebabbeld met Firehawk en Azis
* Monika probeerde nog minimaal €50 te cashen at the Patjax ATM maar kon haar weerstaan

#facts of the day
* Waar bij eerdere bezoekjes de AWL redelijk goed klopte, sloeg die ditmaal behoorlijk de plank mis.
* Bepaalde onderdelen van het eten waren behoorlijk aan de zoute kant.
* Temperatuur bubbelbad nog steeds aan de lage kant
* Waar is een men's room als je hem nodig hebt

#De kamergangen oftewel #de expliciete behangrol versie

1&2: Tanja - #De lieve fee #look mama how deep i can go #miss claimgedrag #de boze feeks

Toen ik weer naar binnen wilde gaan kwam net Tanja naar buiten. Ze vroeg of ik iets wilde drinken en bij terugkomst namen we plaats op de lounge set onder de overkapping. Ondanks haar matige taalbeheersing viel het gesprek nooit stil en was het bij vlagen zelfs zeer persoonlijk. Zonder dat we er erg in hadden was er inmiddels al ruimschoots een uur verstreken. We besloten nog een sigaretje te roken alvorens we aan het intiemere deel zouden beginnen.

Terwijl zij ons inschreef pakte ik de accessoires en daalden we af naar beneden. Op de kamer liet ze er geen gras over groeien. Haar tongetje baande zich een weg in mijn mond en haar handje daalde af richting middelste regionen alwaar het gevoelvol heen en weer streelde. Ze bekeek ondeugend wat haar handenarbeid teweeg had gebracht. Langzaam daalde haar mondje af om zich te laven aan de vruchten van haar arbeid. Er volgde een heerlijke, sensuele blowjob waarbij ook de appeltjes des levens niet vergeten werden. Ze veranderde van positie waardoor ze er nog beter een schepje bovenop kon doen. Verwoede pogingen om hem helemaal te laten verdwijnen strandden op een paar centimeter terwijl ze me met een geile blik aankeek.

Ik moest haar afremmen om te voorkomen dat hij het loodje zou leggen. Ze vleide zich tegen me aan. Haar tongetje verdween weer in mijn mond terwijl ze met haar handje al teasend en edgend verderging. Onschuldig keek ze me aan om zich daarna weer te laten afzakken voor een mondelinge reprise. Al snel stond de druk weer dusdanig op de ketel en om te voorkomen dat ze haar mondje zou branden gingen we over tot de daad. Niks geen flutschi op haar muschi maar een beetje spuug en in missio volgde er een rustige vrijpartij die ook haar richting kookpunt bracht gezien de wijze waarop ze hartstochtelijk doch liefdevol op mijn lip beet. Tempo werd beetje bij beetje opgevoerd totdat de opgebouwde druk vrijelijk zijn weg vond in zijn rubberen vangnet. Nadat we even bijgekomen waren het restant van het uurtje volgemaakt met haar een massage te geven.

Ze was van mening dat dit geslaagde uurtje opgevolgd moest worden en vond dat dit over een uur moest plaatsvinden. Ik zei haar dat ik eerst wat zou chillen in het bubbelbad en wat zou gaan eten. Ze vond alles best zolang ik er maar rekening mee hield dat ik over een uur paraat stond om op herhaling te gaan. Ik begon te lachen en zij zei dat ze het serieus meende. Terwijl ik in het bubbelbad zat kwam ze tot twee keer toe voorbij om eventjes op haar horloge te wijzen en duidelijk te maken dat ze op me wachtte. Na het eten ging ik een ommetje en trof bij het zwembad de Thaise connectie aan. Even bijbabbelen en daar kwam Tanja kordaat aangelopen met één vinger wijzend naar haar horloge. Het is inmiddels 70 minuten geleden na de eerste kamergang. Ze zet zich even bij ons om dan resoluut mijn hand te pakken. Ontsnappen is onmogelijk en ik laat me meesleuren door die kleine opdonder.

Op de kamer vindt ze dat ik voor straf haar eerst een massage moet geven. Ik heb er geen enkele moeite mee, omdat het me de kans geeft nog een beetje uit te buiken voordat er gerollebold gaat worden. Na een kleine twintig minuten zegt ze dat het mijn beurt is voor een massage. In haar geval gaat het om een mondelinge versie van één bepaald lichaamsdeel. Een kunstje dat ze zeer goed beheerst en zonder inspraak te dulden al voor haarzelf heeft uitgemaakt dat ze dit doorzet tot het einde. Gedurende 30 minuten is het puur genieten geblazen totdat ze haar doel heeft bereikt. Volgens haar is 10 minuten genoeg om te herstellen voor we er een vervolg aan geven. Ik zeg haar lachend dat dit echt niet genoeg is en toch wel minstens anderhalf uur hersteltijd nodig heb. Met enige tegenzin en een pruillip neemt ze genoegen met mijn uitleg.

3: Bella - #Ciao Bella #miss Haribo #Pippi Langkous stockings #look mama what i can do with two hands and my mouth

Bij mijn vorige bezoekjes had ze telkens toch wel mijn aandacht getrokken. Dat mooie en guitige gezichtje en haar korte geblondeerde haartjes. Daarnaast is het meest in het oog springende haar Pippi Langkous achtige kousen, roze en zwart gestreept. Eerder op de dag was er al wat non verbaal contact geweest toen ze haar tasje vulde met de kleine zakjes Haribo die in een schaal op de inschrijftafel lagen. Eigenlijk was ik een afscheidsrondje aan het maken en toen ik in het achterste bargedeelte aankwam keek ze me ondeugend aan. Ik refereerde aan de Haribo en vroeg of ze nog steeds op jacht was naar snoep. Ze zei dat ze nog steeds "hongerig" was maar ditmaal "für Schwanz".

Ze nodigde me uit om bij haar te komen zitten en er volgde al snel een leuk en zeer grappig gesprekje waarbij ze een keer stiekem onder de handdoek keek en mij mededeelde dat de mijne perfect voldeed om haar honger te stillen. Toch bleef de kamervraag uit en zelf had ik voordat ik aan mijn ronde begon ook geen intentie voor een kamergang. Het gevoel dat er zeker een klik was tussen ons gekoppeld met een groeiend verlangen om Bella ook op een intiemere manier te leren kennen deden me besluiten om een balletje op te gooien. Dit vond Bella wel een goed idee en we lieten het bankje achter ons om het te verruilen voor een bed beneden.

Op de kamer begonnen met haar een massage te geven. Altijd ideaal om een dame wat beter te leren kennen en het zorgt voor een ontspannen sfeer. Hierna nam ze langzaam de touwtjes of beter gezegd de tepels in handen en nadat ze daarmee gespeeld had verdween er een handje naar de middelste regionen om aan de voorbereiding van haar "maaltijd" te beginnen. Het duurde niet lang of haar inspanningen hadden het gewenste effect bereikt en baande ze zich een weg naar beneden. Een heerlijke zeer gevarieerde orale verwenning vond plaats waarbij ze ook geregeld haar handjes gebruikte op een zeer aangename wijze.

De vergelijking die mij hierbij te binnen schiet is die dat mijn edele delen net een slagroomspuitzak waren. De balletjes werden met één handje liefdevol gekneed, de ander ging langzaam heen en weer en haar mondje omsloot de eikel waarbij haar tongetje zich niet onbetuigd liet.

Dit zorgde ervoor dat de "room" zich langzaam een weg naar buiten probeerde te banen. Door je op te richten weten de dames hoe laat het is en ze nam een tandje terug. Ze hield me op het randje en het was werkelijk een genot zoals ze dat deed. Beetje bij beetje voerde ze toch weer de druk op en het was onvermijdelijk om mij niet over te geven. Ze ging door tot ook de laatste druppel eruit gelikt was. Vol trots wees ze me erop dat de spuitzak volkomen schoon was. Er waren nog een kleine tien minuten van het uur over die we al knuffelend en napratend vol hebben gemaakt.

#end of the road
Voor het eerst liet mijn fysieke toestand me in de steek. Een overschatting van mijn kant? Misschien wel. De dag erop was het al half acht in de avond voordat ik het gevoel had dat ik weer tot iets in staat was. Heb ik spijt dat ik ben gegaan? Nee, uiteindelijk drie goede kamers gehad en ik neem Tanja niets kwalijk. Zij had geen weet van mijn situatie en het is ook niet iets waar je te koop mee loopt. Het zou het verstandigste zijn om het clubben de komende weken achterwege te laten. Of dat ook gaat lukken is weer een heel ander verhaal.

The following users thanked this post: GW, Vazkor, Sjeufke, manureva, Klatergoud, Shakir, brombeerzuid

Offline PoarNeemn

• De Wasmachine
  • rakker
« Reactie #1218 Gepost op: donderdag 11 oktober 2018, 18u34 »
Babylon woensdag 3 oktober 2018

I'm coming home, I'm coming home. Tell the world I'm coming home.

Ja, Babylon voelt wel een beetje als thuis komen.

Ik zat er al even over na te denken. Zal ik weer eens gaan?
Een blik op de meetingpoint liet zien dat Jooploop ook ging. Kan het goed met hem vinden, dus de knoop maar doorgehakt!
Op naar Elsdorf.
Geen files, geen regen. Zelfs nog een najaarszonnetje die er door kwam.

Tegen 12:30 aangebeld en de theke herkende me al weer.
Hey, that's a long time ago, how are you?
Snel omgekleed en Jooploop opgezocht.
Tussen deze zoektocht door werd ik meerdere malen flink gestoord; Mara, Georgiana, Daria... ze kwamen allemaal even een dikke kus brengen.
Ik wist natuurlijk allang dat Georgiana terug zou zijn. ;)
Die heeft me dan ook niet met rust gelaten.
Soms had ik zelfs het gevoel dat ik van vele Imps een ware prooi was, aan aandacht kwam het niet te kort.
Opvallend detail: Awl van 61! Imps, waar er uiteindelijk zo'n 55 van waren. En dat op een woensdag.

Ja, wat moet ik immer over Babylon schrijven? Het eten smaakte me weer goed, de dames waren bijna allemaal weer harstikke leuk en vriendelijk, weinig jaagsters.
Muziek lekker divers, barservice lekker vlot, alles goed schoon.
Gina gaf weer prachtige shows aan de paal en wist me nog bijna over te halen voor een kamer.
Babylon doet zeker wat aan de verbeterpunten die ze lezen en dat vind ik top.
Qua faciliteiten behoort Babylon niet tot de top, maar men komt voor 60 euro toch elke keer terug. En waarom?
Omdat het haar gasten serieus neemt en het een ongekend goede sfeer heeft

2 top sessies met, wie anders,

- Mara. 9/10.
Mara liet zich weer helemaal gaan met mij. Het lijkt wel alsof ze alle remmen los gooit. Was weer een top kamer!
Mara staat tegenover mijn alltime favorite Vicky.bu uit Sixsens. Misschien verslaat Mara haar zelfs wel...

-Georgiana 8/10.
Met G heb ik altijd de grootste lol en G is lekker gek bij mij.
Zowel binnen als buiten de kamer doet ze hasr uitstekende best het me naar mijn zin te maken.
Dit maal een kamer met een stevig potje seks.

Het was weer een uitstekende dag samen met de Imps en Jooploop.
Stiekem had ik het wel een beetje gemist. ;)

Probleem'n? Poar neem'n!

The following users thanked this post: GW, Vazkor, Sjeufke, manureva, Klatergoud, brombeerzuid, Jooploop, Cheasehead

Offline Firehawk

• rakker
« Reactie #1217 Gepost op: dinsdag 09 oktober 2018, 16u07 »
Zaterdag eigenlijk niet van plan naar Babylon te gaan omdat ik in de middag een verjaardag had en dan te laat zou aankomen in babylon.
Maar had toch wel zin gekregen en wist dat Taylor en Patjax er zouden zijn. Rond 17:00 uur was het een mooie tijd om hem te smeren op te verjaardag en naar Babylon te karren. Net voor 18:00 uur was ik er al.

Het was niet zo druk als 2 weken terug maar alsnog genoeg volk en meiden. Ook nog wat andere bekende beren gezien. Beetje met Patjax en Taylor bij praten. Beetje met de Bulgaartjes liggen klieren vooral Franceska. We hebben nog nooit met elkaar gekamerd vanwege Susi maar nu was het moment aangebroken dat ze wel wou. Al ging dat weer niet zonder slag en stoot, er stond een handafdruk in mijn rug en ze heeft mij gebeten in mijn nek. Dit mag de pret niet drukken en ik zou eigenlijk eerst met Lora naar de kamer gaan maar die was een beetje wazig. Daar zou ik mee naar de kamer gaan na het eten maar toen had ze een afspraak, na een tijd komt ze dat ze haar afspraak kwijt is maar maakte niet echt aanstalde om naar de kamer te gaan en was toen weer verdwenen.
Toen ik Franceska weer tegenkwam  maar besloten om direct naar de kamer te gaan want stond wel op springen. Eenmaal op de kamer beland was het toch een beetje raar met haar omdat we elkaar al zo lang kennen en nooit gekamerd hebben met elkaar. Daarbij noemt ze mij altijd haar broer en dit ging door op de kamer waarbij ze zei, nu kun je eindelijk je zusje neuken. Gelijk maar gevraagd om het er niet over te hebben, voel me daar niet zo prettig bij. 
Eindelijk beginnen en in het begin wel wat onwennig maar de kamer is goed verlopen. Ze deed lekker tongen, pijpen vond ik ook niks mee en daarna lekker geneukt. Eindelijk kon ik eens tegen de lekkere kont aanketsen.
Toen we klaar maken nog een paar broer/zus opmerkingen want ze kon het niet laten. Blijft vaak echt een kind maar kan er wel mee lachen.

Terug in de club even bijkomen, gelukkig kon je weer eten bestellen. Zo weer een tijdje met Taylor en Patjax gepraat. Op een gegeven moment stonden Taylor en ik alleen en zijn schatje Alexis kwam erbij. Taylor had er al een kamertje mee gehad en ze begon zich een beetje op mij te richten. Een leuke meid maar niet helemaal mijn type op het eerste gezicht. Maar ze bleef een beetje volhouden en wou mij zoenen maar draaide een beetje weg want anders moet ik naar de kamer.  Uiteindelijk gooide ze haar kont in de strijd en werd toch best geil en dat merkte ze. Ze wou me weer zoenen en ik liet het gaan. Het was volle bak tongen aan de tafel. Ik was verkocht en ready to go. Verbaasd was ze dat ik naar de kamer wou. Als je tongen toe laat vind ik niet dat je een kamer kunt weigeren. Dus met Alexis naar de kamer. Wat een goede service heeft deze meid zeg. Tongen zo lang dat ik kramp in mijn kaken kreeg. Pijpen was ook goed met deepthroat erbij. De ballen werden ook niet overgeslagen. Echt super deze meid, van knuffelen hield ze ook en kroop helemaal in je. Neuken was ook niets op aan te merken waar ze haar kontje lekker omhoog stak. Echt genoten van deze meid en ga zeker op herhaling.

Terug in de club aangekomen, het was al iets na 23:00 uur was het al vrij rustig. Aardig wat meiden gingen er al van door. Nog even wat nagepraat en net voor middernacht zijn we ook richting huis gegaan. Heb mij weer goed geamuseerd in Babylon.

The following users thanked this post: GW, noglangnietuitgewandeld, Sjeufke, manureva, Klatergoud, Shakir, brombeerzuid, Pedro Zoe

Offline Shakir

• Schalkse Ruiter
  • rakker
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
« Reactie #1216 Gepost op: zondag 07 oktober 2018, 00u36 »
Babylon op zaterdag 15 september met RB-kortingskaart. Na een welverdiende zomerrust en een droogteperiode van acht weken zonder seks, was het eindelijk zover: de aftrap van het nieuwe jachtseizoen 2018-2019! Acht weken geen seks dus... Menige ijsberen zullen me wel krankzinnig verklaren vanwege mijn Spartaanse opvattingen, maar voor mij vormt dit mijn persoonlijke Ramadan om te leren doorbijten. Het komt niet enkel de portemonnee ten goede, het is ook het beste tegengif tegen clubmoeheid. Beter voorkomen dan genezen zeg ik altijd.

Het was het begin van een fraai stukje nazomer. De liefhebbers van de zon kwamen heel de middag aan hun trekken. Nadien wat meer stapelwolken maar het bleef echter droog bij middagtemperaturen tot 20 graden en meer. Er waaide een zwakke zuid tot zuidwestenwind. De witte damp-pluimpjes van de nabijgelegen energiecentrales stonden weer mooi verticaal.

Een ideaal wandelweertje dus. Alle ingrediënten waren in huis voor een geslaagd dagje in het oudtestamentische Babylon.

Het was waarschijnlijk ten stelligste af te raden om al die avonturen hier te lezen tijdens mijn droogteperiode. Een Babylon-verslag van HL_1 zorgde ervoor dat ik op een nacht badend in het zweet ontwaakte uit een heftige seksdroom. "Roberta, Roberta!": mijmerde ik nog slaapdronken (het kwam van diep). Ik had op dat moment nog vier weken clubpauze voor de boeg...

Het verloop laat zich kortom weer raden. Daar kwam ene Shakir als een bronstige dekhengst, en met de paringsgeur in de neus, Babylon binnengestormd. Na acht weken geen seks had ik veel zaad in de tank en zou ik de tent platneuken. 

Bij aankomst aan de balie werd ik al meteen begroet door Valentina. Er was iets vreemds aan de hand. Bij mijn laatste drie bezoeken aan Babylon was Valentina altijd de eerste meid die ik zag bij mijn entrée. Toen ik ze leerde kennen bij mijn debuut in Samya (nu meer dan twee jaar geleden) was dit ook al zo. Zou ze helderziende zijn en voelt ze van tevoren mijn komst? Of zijn we voorbestemd voor elkaar? Je zou al voor minder in een hogere macht beginnen te geloven.

Valentina is wat men noemt een hertje. Ze is in elk geval het meest hertachtige wezen uit de clubs. Naar goede gewoonte ga ik altijd onmiddellijk met Valentina de kamer op om mijn favoriete hobby uit te oefenen, en zodoende was mijn eerste orgasme in acht weken een feit. Onnodig om haar na de zoveelste sessie nog te beschrijven. GEIL. Er is niets lekkerder dan een blowjob van deze nerdy girl. Tussen ons werkt het gewoon. Punt. Alleen jammer dat ze vorig jaar haar tienertietjes verruild heeft voor siliconen. En haar tuttig brilletje van in Samya destijds mocht ze ook gerust blijven dragen van me.

Met geregelde tussenpozen zat ze te gamen op haar smartphone in de lockerruimte beneden. Ik mocht eens over haar schouder meekijken. Geen idee wat het spelletje precies was, het leek me zo'n Android spelletje met veel hartjes en bloemetjes (echt iets voor haar). Ik had veel zin om tijdens het gamen in haar tieten te knijpen, maar ja, buiten de betaalde tijd hou ik me liever koest. Ik ben een beleefde jongen namelijk.

Oh God... gimme me more hipster, nerdy and gamer girls!

Terug boven in de bar aangekomen was ik getuige van een ranzig nummertje public action, iets waar Babylon een patent op schijnt te hebben. Een badgast met de uitstraling van een duffe boekhouder kreeg een blowjob vanop zijn barkruk. Uiteraard onder het gejuich van handjes-klappende-ijsberen, "Hey hop, hey hop!". De welgemanierde kerel had een hoofd zo rood als een tomaat van de opwinding, en dikke zweetdruppels biggelden over zijn lijf. Ja mannen, we zitten in Babylon!

Alhoewel ik nog maar net van de kamer af was begon het van al dat publiek gedoe toch te kriebelen onder de rode handdoek. Op dat moment daalde Roberta neder op aard met een vaste blik die nét iets langer duurde dan gewoonlijk. Roberta is geen hertje zoals Valentina, ze doet me eerder denken aan een wasbeertje. ;D Ze was waarlijk door God gezonden, Roberta. De realiteit snelde mijn dromen voorbij.

Waarom had ik dit niet meer verwacht? Wel, ongeveer anderhalf jaar geleden (maart 2017) kamerde ik met volle tevredenheid met haar. Meer zelfs, ik beleefde toen met haar zowat de heftigste wip van heel dat legendarische neukweekendje. Bij het volgende bezoek (juni 2017) had ik het gevoel dat ze me afwimpelde met de smoes dat ze een afspraak had, en sindsdien ging de communicatie een beetje stroef... Hypothese I Ik was toen nog een snelle 50 euro-wipper, en misschien was dat te min voor haar. Hypothese II We hebben geen lingua franca, dus een langere sessie zou moeilijk kunnen worden. Hypothese III Ik beukte iets te hard. Hypothese IV Misschien had ik wel een stinkende roede? En toen kwam ik in een vicieuze cirkel terecht. Ik dacht: "Ze moet me niet", en misschien dacht ze ook: "Die kerel moet me niet". Hypothesen, hypothesen, ik weet het, ik ben soms een nukkig gecompliceerd ventje. Nu bleek dat het allemaal inbeelding was! Allemaal gedoe om niks! :banghead:

Bij al mijn vorige bezoeken had ik zo'n schuimbekkende goesting in Roberta, maar telkens dacht ik: "Dit wordt noppes". Zelfs als ik andere Babylon-meiden neukte dacht ik aan Roberta.

Afijn, om een lang verhaal kort te maken: we eindigden in schoonheid en bij haar heb ik mijn girl-next-door fetish naar hartenlust kunnen botvieren. Boem, klets, knal, patat! Wat een lekkere romige meid is dit! Ook hier is het onnodig om Roberta voor jullie nog te recenseren, we kennen ze allemaal als één van dé service-kannonen van Babylon. Enig minpunt is de communicatie. Haar Engels is niet te best en ze is tamelijk introvert, maar daar heeft ze een originele oplossing voor gevonden: ongemakkelijke stiltes veegt ze gewoon weg door te tongzoenen.

Ondertussen was de keet al goed beginnen vol te lopen. Zonder dat ik het op voorhand wist waren er maar liefst twee verjaardagsfeestjes aan de gang: eentje van ons bevriende forum, en een tweede van een Kempenaar die ik nog herkende van in Sixsens. Normaal gezien hou ik er niet van (te veel rode handdoeken en te weinig seksuele toegang), maar de sfeer en de gezelligheid waren echt top!

Ik heb veel forumleden ontmoet, maar ga ze niet allemaal vermelden (ik wil hierbij niemand tekort doen). De grote onbekende was voor mij Vazkor, de zwarte wolf van Vlaanderen (de Waaslandwolf?). Alhoewel ik zijn profiel al ruim twee jaar ken had ik hem nog nooit eerder irl ontmoet. Hij deed me niet onmiddellijk aan een wolfachtige denken.

Een andere roemruchte figuur uit de clubwereld die ik veel op fora zag circuleren, maar ook nog nooit irl had gezien, was Gina. Een kleine onderdeurtje met kracht naar het schijnt. Na veel over haar paaldanskunsten gelezen te hebben, moest ik het nu toch eens met mijn eigen ogen gezien hebben. Zelf heb ik (allez, ja: had) jarenlang ervaring met acrobatie en podiumkunst (in amateur verband weliswaar), maar dat staat sinds de ontdekking van de clubs toch maar op een laag pitje. Wat Gina betreft moet ik zeggen: er zit potentieel in, maar om professioneel te worden zal ze wel wat meer moeten trainen. Momenteel zie ik ze nog niet echt slagen voor audities bij pakweg Jan Fabre. Maar zeg nooit nooit.

Dat paaldansen lijkt me wel leuk om zelf eens te doen. Een eenvoudige Google-search leert dat paaldans allang niet meer het domein is voor enkel vrouwen.  Alhoewel, ik denk dat mijn rondslingerend klokkenspel hier niet echt in dank zal afgenomen worden.

"De Viking" uit mijn vorig verslag was vandaag ook van de partij:
Toen ik na een saunagang buiten ging afkoelen in het zwembad zag ik dat "de Viking" verwikkeld was geraakt in de quasi rauwste beukpartij die je zelfs nog niet in de goorste pornofilms zou zien. Het tuinmeubilair vloog er gewoon in het rond!
Deze angstaanjagende geweldenaar schijnt zonder enig fatsoen enkel openbaar te neuken. Vandaag zat Gina in spagaat op hem te wippen. Dat ging zelfs de Kamasutra voorbij!

Samenvattend was het weer een topdag, Babylon stelt nu eenmaal zelden teleur. De berichtgeving begint op die manier wel wat saai en voorspelbaar te worden (toegeven, een affrontelijk bezoekje neerpennen is gewoon meer inspirerend). Noteer maar alvast dat dit verreweg de beste grensclub van het moment is. Akkoord, er zijn wel nog meer leuke clubs in de omgeving (bvb. Sixsens, Samya, Living Room, Happy Garden...), MAAAR:

@ Waarin Babylon zich echt in onderscheidt is de volstrekte taboeloosheid en de gemiddeld hogere servicegraad van de dames.
@ Ook de muziekkeuze is doorgaans origineler dan de hemeltergend flauwe Top 30 brol uit de meeste andere clubs. Ze draaien het hier wel, maar iets minder. En heerlijk meezingen met Deutsche Schlagers, komaan, dat moet toch kunnen? Persoonlijk vind ik dat de eighties het best zou passen bij Babylon.   
@ Het kitsch-gehalte is beduidend lager als in pakweg Sixsens. Het is hier eerder huiselijk gezellig.
@ Elke club heeft zijn voor- en nadelen. Echte nadelen heeft Babylon echter NIET.

Kortom, een club met een zekere eigenheid waar ze me nog veel gaan terugzien. O0

The following users thanked this post: GW, Vazkor, Sjeufke, manureva, Klatergoud, brombeerzuid, Jooploop, Pedro Zoe

Online Sjeufke

• rakker
« Reactie #1215 Gepost op: zaterdag 06 oktober 2018, 19u52 »
Vakantie! Eindelijk tijd om een kleine schrijfachterstand van meer dan een maand weg te werken vanaf een mooie locatie ergens in ons mooie kikkerlandje

Een aantal keren in Lemiers geweest in de maand september, doch op zaterdag 21 september ff vreemd gegaan in Babylon. Zonder toestemming  ;) Niet verder vertellen  :censored
Overigens was dit bezoek wel gepland, want er waren ook wat bekenden aangemeld voor de small talk tussendoor.
Tegen half 1 aangebeld, omgekleed en gestart met een bak koffie en een broodje.

Karla op de playlist van Bab.....dat is dan meteen een zekerheidje, mits Karla ook zin en tijd heeft. Dat is nog nimmer een probleem geweest, zo ook deze 21ste september niet. Hoefde haar zelfs niet te tackelen, ze kwam langs, trok me mee het terras op waar we aan het eerste opwarmertje begonnen.
Met Karla is er een vast ritueel ontstaan in de loop der jaren: presalen, daarna een kamer met nog meer kolen op het vuur, een clitwasje, een wit plafond en als afsluiter een walking massage, die je na 5 dagen nog steeds voelt. Topwijffie met retegoeie service. En ook nog eens the perfect body. Wie wil die nou niet in huis hebben.

Na de sloopkamer van Karla kwam ik in gesprek met Hasta la Pasta. We besloten ons geld uit te geven aan twee bellen vino. Dat werd een hele bottle! We moesten tenslotte ook op de kleintjes letten. HLP en ik kwamen tot de conclusie, hoe meer flessen je drinkt, des te goedkoper het wordt  ::). Die fles lekker op ons gemak leeg getetterd met een hoop slap geouwehoer.
Na dat half flesje vino kon de maag wat vulling gebruiken. Na een prima maaltijd werd het tijd voor de volgende ronde.

Van stalkster Emma had ik deze keer geen last. Sterker nog, ze leek ons te mijden. Hoeft ook weer niet, maar het is wel lekker rustig.
Voor de twee ronde had ik geen specifieke dame in gedachten. Heb zelfs nog even getwijfeld of er wel een tweede ronde zou komen. Ik had me eigenlijk voorgenomen een onbekende dame te insemineren. Althans een dame waar ik nog nooit mee op kamer ben geweest. Zo had ik Diana en Roxana wel op het netvlies. Het vervelende is dat die meiden zo bij elkaar geklit liggen. Dan pas ik er voor. Sascha was ongrijpbaar, evenals Amira en Mara. Dolli en Alesia op kamer, dat werd 'm ook niet.
Na een paar rondjes had ik het wel gezien en heb me toen bij Antonia en Daria op het terras gezet. Even uithuilen bij de meiden. Die zagen hun kans schoon voor een trio. No way! Het was nog moeilijk om ze van die illusie te ontdoen. Niettemin wist Daria het klokkenspel zo te bespelen, dat Sjeuf voor een duokamer wel overstag ging.

Eén keer eerder met Daria gekamerd. Ze was toen pas net begonnen in dit vak, kan ik mij nog herinneren. Toen niet slecht, maar moest nog wel wat 'verfijnen'.
Ook deze kamer was zeker niet slecht. TZ en de wip waren goed. Bij het blasen kwamen te vaak de tandjes aan mijn yoghurtbus. Wellicht dat sommige collega's dat lekker vinden, maar ik dus niet. Het blasen kort gehouden. Een goede 7 zullen we maar zeggen.

Vrij snel na de kamer met Daria afscheid genomen van de stapmaten. Het was mooi geweest!

Illusion Plopp
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

The following users thanked this post: GW, manureva, Klatergoud, Shakir, Jooploop, Pedro Zoe

Offline TAFKAP

• rakker
« Reactie #1214 Gepost op: zaterdag 06 oktober 2018, 07u40 »
Carpe Diem

Leef, alsof het je laatste dag is
Leef, alsof de morgen niet bestaat
Leef, alsof het nooit echt af is
Leef, pak alles wat je kan

Na een aantal weken van behandelingen met de nodige up en downs voelde ik me beter als verwacht. De vooruitzichten zijn beter als enige maanden geleden. Toch is het me meer dan ooit duidelijk dat je moet genieten wanneer je de mogelijkheid hebt. Hoeren en snoeren zit nu eenmaal in mijn DNA dus de clubs snel in mijn hoofd de revue laten passeren. Mijn bezoekjes aan Babylon in augustus waren me dusdanig goed bevallen dat ik ervoor koos om wederom richting Elsdorf te rijden in plaats van mij ergens anders in het ongewisse te storten. Iets voor 13.00 uur drukte ik op de bel en de poort van de naakte waarheid opende zich.

Highlights of the day
* Het aangename gezelschap van Sjeufke, Hasta la pasta, Nlnu en Firehawk
* Het dollen met Bianca, Monika en enkele andere dames
* Aisha die zeer uitdagend op de bar aan het dansen was
* Gina die daarop volgend losging in/aan de paal
* Een aantal dames creëerden een Samya Late Night sfeertje
* LU herbergde een groter aantal lolita-achtige dametjes dan bij voorgaande bezoekjes.

Down Low
* Watertemperatuur van de jacuzzi was aan de lage kant
* Ook in Babylon lopen drietjes rond. (Nahme, Herkunft, Zimmer)

Kamergang 1: Antonia
Een zeer geslaagde eerste kennismaking. Haar gedrag doet vermoeden dat het een PSE-dametje is, maar het werd een slow GFE-sessie waarbij ze zeer goed de rol van het lieftallige vriendinnetje wist aan te nemen. Hoewel ik geen fan ben van poesjes met flaporen is het herhalingsgevaar groot. Uitgebreider verslag volgt in haar eigen topic.

Kamergang 2: Monika
Monika is een dametje waar ik een zwak voor heb. Ze mist de fijne finesse en fluwelen touch maar haar enthousiasme, de lol die we samen hebben en de chemie zorgen er voor dat ik haar moeilijk kan weerstaan. Herhalingsgevaar is daardoor altijd aanwezig.

Conclusie
Na een afwezigheid van 5 weken in de clubs genoten van een heerlijk dagje. Een aantal dames rammelen nadrukkelijk aan de poort om nader kennis mee te maken. Geen idee wanneer mijn lichaam een volgend clubbezoekje aankan, maar voor mij is al duidelijk dat dit wederom in Elsdorf zal plaatsvinden. Er valt nog veel te ontdekken in Babylon.

The following users thanked this post: GW, Vazkor, Sjeufke, manureva, Klatergoud, Shakir, Jooploop, Pedro Zoe, Cheasehead

Offline Cheasehead

• rakker
« Reactie #1213 Gepost op: vrijdag 05 oktober 2018, 16u07 »
Jooploop!
kleine letters en dan nog zonder stip en komma zeer moeilijk te lezen

vanKees

@vankees,

Jooploop heeft dyslexie dus gelieve dit te respecteren.

Jooploop has dyslexia so please respect this.

nobody is perfect
« Laatst bewerkt op: vrijdag 05 oktober 2018, 16u21 door Cheasehead »

Offline vanKees

• rakker
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
« Reactie #1212 Gepost op: vrijdag 05 oktober 2018, 07u02 »
Jooploop!
kleine letters en dan nog zonder stip en komma zeer moeilijk te lezen

vanKees

The following users thanked this post: manureva

Offline Jooploop

• rakker
« Reactie #1211 Gepost op: donderdag 04 oktober 2018, 21u23 »
Gister maar eens weer een dagje naar Babylon
Ik zat begin van de week nog te twijfelen om naar bb te gaan of naar yy maar kwam er achter dat in jij
Een party was en dan is het niet veel daar maar in Duitsland was het ook een feest dag en dacht dan zal het wel druk zijn maar toch maar voor bb gekozen ondanks dat ik zo wat om de hoek van yy was
Voor een afspraak maar had de awl gezien en daar stonden er meer als genoeg op en ook nog eens een aantal favorieten maar je weet het nooit of het klopt of ze op komen dagen
rond de klok van 11 uur arriveerde ik op de parkeerplaats en het was nog rustig daar en moest nog even wachten wand was nog iets te voeg toen ik aan wilde lopen zag ik al een bekende dame
moest even goed kijken wand met kleren aan is het toch net wat anders en werd vriendelijk begroet door Nora en eenmaal binnen door de theke  Tina toen maar eens snel gaan om kleden en maar eens wat gaan eten  en wat me op viel was dat er al veel dames waren zo vroeg en ook een paar zag die
ik al even niet meer gezien had en ook weer terug waren  op het ouden nest  na wat wellness maar
eens wat gaan eten wat natuurlijk ook weer goed was net als altijd en ik liep naar de lokker om
even wat te kijken en daar kwam ik poarneemn  tegen die ik al even niet meer gezien had dus even wat bij gepraat en ik wilde deze dag eigenlijk wel 3 keer gaan dus was het wel tijd voor de eerste ronde
ik zat nog wat te twijfelen voor wij ik als eerste zou gaan maar toen maar bij me eerste besluit
gebleven  en dat werd Isabella is er maar soms en dan meestal voor een aantal weken om dan weer na huis te gaan en heb er al een aantal keer me gekamert  en ook altijd goed en een mooi natuurlijke meid  dus ik maar eens naar haar toe ze zat aan de bar en even wat bij gepraat en daar naar  de kamer te gaan en waar we op bed belande  eerst even lekker gezoend en tongzoenen  waar naar een tijdje naar bende ging en het pijp werk begon wat ook weer goed was daar na nog even haar verwend wat ook altijd leuk is waar na het neuk werk begon en dat is ook altijd goed met haar en daar na werd alles weer schoon gemaakt en te vrede de kamer verlaten
daar na zag ik weer de bekende en die had het druk met dame en die gaf niet op heel de dag
waar na we wat rond gelopen hadden en nog wat gedronken hadden was het voor mij al weer bijna tijd voor ronde 2 en me maar eens klaar gemaakt en even op de uit kijk gaan staan hoopte dat het niet te lang duurde wand nora was aan het pannenkoeken maar mooi op tijd klaar ik zag haar
lopen en maar eens eerst even wat gaan roken en nog wat bij gepraat daar na naar de kamer wat ook gewoon weer goed was en een leuk kamertje was
na terug komst was ik er eigenlijk wel klaar mee even maar eerst wat eten helaas niet van de kaart
maar  gewoon van het buffet wat ook wel goed was maar helaas lauw dus dat was wel minder en redelijk weinig keuzen maar goed was nog altijd beter als de laatste keer in yy  dus maar braaf een
keer gegaan en  daar na nog eens wat gaan bubbelen en ik keek op de klok en dacht als ik nog een keer wil gaan moet ik wel opschieten wand wilde rond 9 uur thuis zijn voor het voetbal kon achter af beter langer zijn gebleven maar goed mijn 3 de keuzen was niet zo moeilijk maar zat eerst wat te twijfelen maar kon het niet laten om voor Bianca te gaan  ze zat niet op haar plaatje maar ik liep het rook hok in en daar zat zij ook eerst even wat zitten praten en roken  om daarna naar de kamer
te gaan een maal daar was het gewoon weer leuk eerst wat elkaar plagen en zo en toen even wat knuffelen en tongzoen  en daarna ging ze naar beneden om heerlijk van haar pijp beurt te genieten
toch wel een van de beste vind ik en toen was het mij beurt weer en na een tijdje op neuken over gegaan wat ook hele maal goed was maar om een af andere reden wilde het even niet meer lukken
maar geen probleem wand zij weet er wel raad mee en op de duur toch nog gekomen
wand ze weet gewoon op een of andere manier de laatste druppels er toch uit te krijgen
de resteerden tijd nog wat na gepraat en veel gelachen samen en te vrede de kamer verlaten

toen was het helaas tijd voor mij even afscheid  genomen van poarneemn en nog wat gedronken
en wat het toch echt tijd om afscheid te neme van deze mooi dag toen vroeg Tina als ik ziek
was om dat ik rond 8 uur het pand ging verlaten zij ze normaal zijn jullie altijd pas laad weg
wat me wel op viel heel de dag was dat het toch rustig was met mannen ondanks de feest dag
in Duitsland  en dat er erg veel vrouwen waren 57 stuks en dat ze toch wel in de meerderheid waren
en dat je ook wel merkte aan sommige dames dat ze daar niet echt heel blij mee waren en sommige
ook niet veel kamers hebben gemaakt en dat waren toch wel de beteren  die er rond loopte die het deze dag niet zo druk hadden

The following users thanked this post: sexmachine, GW, Vazkor, manureva, Shakir

Offline noglangnietuitgewandeld

• rakker
« Reactie #1210 Gepost op: zondag 30 september 2018, 16u04 »
Afgelopen week een relaxkaartje stukgeslagen in Babylon. Mijn dank daarvoor heren. Het was een van de laatste dagen met volop zon. De line up was dik in orde. Afgesproken met een clubmaat, leuk, dan valt er wat te kleppen tussen de sessies door. Een rondje door de bar en de tuin leverde niet meteen het gewenste resultaat op, maar eenmaal in de kino beland lag Naomi met haar wulpse rondingen op me te wachten. Twee tellen lagen we hevig tongzoenend in elkaars armen. Tegenover ons werd net een meid van achteren gepakt en naast ons was de oudste dvp van de keet bezig de vermoedelijk oudste gast te bevredigen. Seks is leeftijdloos. We waren wel het laatste stel dat klaar was, maar we waren dan ook wat later begonnen. De kino van Babylon is toch een heel wat prikkelender omgeving dan het Luxor Theater in Rotterdam.

Nadat het eerste kruit verschoten was, in de wellness de clubmaat getroffen, die de restanten van een trio stond weg te douchen dat hij in de tuin had beleefd, de smeerlap. Bij mooi weer wordt er wat afgeneukt achter de schutting. De tuin van Babylon is dan ook een heel wat prikkelender omgeving dan het Vondelpark in Amsterdam. Genietend van de warme zon wat bijgepraat over de gezamenlijke hobby. Dat zijn altijd heel wat zinniger gesprekken dan dat geleuter van mijn kennissen in de buitenwereld. Autofreaks, watersporters en zo. Ik kan op 10 meter afstand geen Fiat van een Renault onderscheiden. Snappen ze maar niks van. Maar ik weet dan wel weer welke meid in welke club het lekkerst zoent en pijpt. Alleen, dergelijke nuttige info kun je aan zulke nerds niet kwijt. Dat cumshot bij Naomi was heftig geweest, ze is ook zo lekker. Het duurde wel even voor er weer leven in de zwans kwam. Sascha behoort tot the sweet selected few, die zoenen zoals ik het graag heb. Op het juiste moment liepen we elkaar tegen het lijf, en de deal was gemaakt. Toen ik een heet half uur later van haar af rolde had ik heel wat calorieën verneukt.

Ik zag dat er weer á la carte besteld kan worden, maar sommige gasten moesten er zo lang op wachten, dat ik me maar heb beperkt tot het buffet. Wat mij betreft ook prima. Ik heb daar toch het geduld niet voor met zoveel appetijtelijk naakt vrouwenvlees om me heen. Dat zou er onherroepelijk toe leiden dat die keukenmuts mijn naam staat rond te blèren terwijl ik in een of andere peeskamer mijn vuige lusten aan het botvieren ben op een lekkere meid. Inmiddels zakte de zon achter de horizon en werd het fris rond de pool. Ik ging eens op zoek naar een trio om de dag te besluiten. Met Bianca zit je dan altijd wel goed. Nu nog op zoek naar een partner. Het moet tussen de dames wel klikken natuurlijk. Zelf Roberta voorgesteld, ook een van mijn favo lijstje. Alle drie akkoord, dus een kamertje opgezocht voor een uitputtende zoen- pijp- en neukmarathon.

Hierna was de zak voorlopig wel leeg, dus goot ik er een kop koffie in om wakker te blijven op de terugreis. Hoefde gelukkig niet ver. Toch goed dat er vermaakcentra als deze zijn. De brave burgers met hun diverse hobby's weten niet wat ze missen. Ik gun het ze, maar laat mij dit maar doen. Ik ben in ieder geval noglangnietuitgewandeld.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline vanKees

• rakker
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
« Reactie #1209 Gepost op: zondag 30 september 2018, 09u32 »
Vazkor,
also hat Dich es mit Ewelin (als schlechtestes Zimmer im Babylon) auch
erwischt.
Auch fand ich die halbe Stunde auf keinen Fall 50€ wert, vor allem wenn 'Mann'
weiß welche gute Zimmer im Babylon möglich sind.
Auch wenn es noch eine andere Stimme gibt, ab gestern  -- ich war selbst
vor Ort und habe nachgefragt --ist Ewelin
Babylon-Geschichte!!!!
Das war unterste Laufhaus-Leistung

Dafür hatte ich gestern mit Bianca wieder eine geile Stunde und was selten passiert,ich hatte in dieser Zeit eine 2.Runde.
Bianca kann's!!!

vanKees

The following users thanked this post: sexmachine, GW, manureva

Offline Vazkor

• De zwarte wolf
  • rakker
« Reactie #1208 Gepost op: zaterdag 29 september 2018, 13u41 »
Babylon - weekendje bab: de routine slaat weer toe
15 en 16 September 2018

Ik herintroduceer de sterren om de ervaring van de kamergang gedurende de dag te omschrijven, dat is hoe dan ook geen damesscore. Eenzelfde ervaring met eenzelfde dame op een andere dag kan helemaal anders ervaren worden: matig, nog beter, slecht,...er bestaat totaal geen objectiviteit in dit verhaal.

Fazit

- Zaterdag: 2 verjaardagen, weeral zo druk; Zondag rustiger met beren en toch voldoende goede dames.
- Line-up pover bij eerste indruk bij aankomst de Zaterdag, beterde gedurende de dag, was best ok Zondag.
- Geen à la carte op verjaardagen (Zaterdag dus), wèl op andere dagen zoals Zondag. Zelf niet gebruikt.
- Eten: 2x pasta, Zaterdag iets minder, Zondag weer beter (spaghetti bolognese)
- Wellness ok wie immer, zwembad bleef verwarmd.
- Ambiance was goed, weer nieuwe gezichten en veel bekenden gezien
- Muziek kent meer variatie, wordt bij de avond wel erg luid gezet
- De kamers: 2, 3 en 6 boven en, bij hoger muziekvolume, deze op gelijkvloers, zijn te mijden. De kelderverdieping verdient absolute voorkeur bij deze prikkelbare ijsbeer.
- Kamergangen: de middelmaat regeerde.
- Openbare actie niet uitzonderlijk, hier

CLUBVERSLAG
Anreise - aankomst

De rit Zaterdag verliep voorspoedig en ik kwam op ideale reistijd onder 3u reistijd in de club aan even voor half twee om er de allerlaatste parkeerplaats achter de club te veroveren. Ik vertrok de volgende dag weer véééél te laat naar huis rond 23:30 met zeer vlot verkeer: wist ik veel dat het autoloze Zondag was in eigen land, niemand heeft me er wat over gezegd.

De theke Anita begroette me vriendelijk(!) en streepte m'n forumnaam van de lijst van de jarige Odicpuc. Gefeliciteerd! De volgende dag bleef ik met een kortingkaart van dit forum, waarvoor dank.

Wellness

Wellness en zwembad op beide dagen zeer ok en zwembad bleef langer verwarmd. Lezen ze mee? Het is wel positief!  Jammer dat de rustige stand van de jacuzzi nog niet aan staat, dan. De bubbels zijn zeer stevig en een klets in je gezicht is soms je deel. Het is leuk dat in deze club de dames mee gaan in de wellness, dat is elders niet snel het geval. De zwembad-attributen als overmaatse flamingo's, bootjes, ballen, waterpistooltjes,...allemaal weg. Eddy_V, waar bleef je toch met je strandballen? Veel goede gesprekken ontwikkelden zich in sauna en jacuzzi op beide dagen.

De wellness wordt al rond half een afgesloten, laatste tijd.

Eten, restaurant

Op drukke dagen te weinig plek om ergens rustig te zitten eten, een restaurantgedeelte kennen ze hier niet of je moet tussen de rokers zitten op de veranda, wat ik dan ook deed. Ik at 2x pasta gezien ze dat hier goed doen. Ik betrap me er nu wel op dat steeds weer te doen: geen vlees, behalve de vleselijke lusten blussen. De pasta smaakte me Zaterdag wat minder goed, Zondag was het spaghetti bolognese, dat was terug uitstekend.

Wie het heeft gemerkt: er is geen à la carte Zaterdag, vermoedelijk omdat dit het keukenpersoneel teveel tijd vergt de gerechten te bereiden op de drukste dag van de week en de wachttijden te zeer oplopen. Op andere dagen is de menukaart terug op de tafel, zo ook Zondag. Voor een keertje liet ik die netjes liggen.

Ontbijt op Zondag was kariger voor een keertje, ik had nauwelijks honger en bleef toch in de club rondhangen.

Eerste indrukken, club ambiance en sfeer gedurende de dagen

Zaterdag

Dito vorige keer: erg druk. Voor de eerste maal gemerkt dat de high school lockers in de kelderverdieping en de oude grote lockers van vroeger, die nu vooral door de dames worden gebruikt, ter beschikking werden gesteld bij meer volk. Ik zag weer dezelfde gezichten terug als vorige maand alsof het geen 5 weken geleden was dat ik hier terug kwam, waaronder: uieraard de jarige zelf nl. Odipuc en ik feliciteerde hem aan het zwembad, dan Taylor, Graagneuker, Seksenfun, Johan35 en nog anderen. Ik kwam na lange tijd weer Marcus69 tegen en maakte voor de eerste maal kennis met Shakir, het was aangenaam praten met eenieder! Er was gezelligheid troef: zo ging de dag weer snel.

Michelle, Erika en Gina hengelden voortdurend naar een kamertje, vooral de eerste heeft al een paar maal bot gevangen sinds deze zomer. Ik ga niet steeds snel achter elkaar met dezelfden op kamer en dat moeten ze eens geweten hebben. Michelle wil ik wel speciaal bedanken voor de hitte die ze uitstraalde bij haar omhelzing nadat ik net buiten uit het zwembad gekropen was.

Na 22u30 is alles rustiger en gauw is de tent erg leeg als gewoonlijk.

Zondag

Op Zondag was het rustiger qua beren en kwam ik nauwelijks bekenden tegen. Die dag had ik ineens een inzakking van energie, werd erg moe en ik kon niks meer uitrichten en was zelfs niet meer zo geil als anders: mijn libido was plotseling verdwenen! Ik heb me terug getrokken in de wellness, zwom vaker en doezelde weg in de kino terwijl twee chocomausen met elkaar zaten te praten met nijdige blikken op mij gericht. Wie gaat er nu dutten in een bordeel vol hete wijven? Ik!

Michelle, Erika en Gina bleven doorhengelen en de tweede was de gelukkige aanhouder die won. Het was bijna raak geweest met Antonia die dag. Het lukt hen nog wel al is dat niet voor morgen.

Op het laatste was ik in de jacuzzi zeker 1u aan het luisteren naar het verhaal van een medebelg die het allemaal groots ziet met een vergelijkende (betalende) app van alle neukgelegenheden ter wereld en die Hooker Lover 1 qua kamerprestaties ver voorbijsteekt tot de 2 nieuwe jonge deernes van de club voor de nodige afleiding zorgden.

Ik zat vaker bij de Bulgaarse dames (Valentina, Franceska, Gina, Laura,.... Wat ze elkaar allemaal vertelden, daar snapte ik geen bal van. Ze nodigden me gewoon af en toe uit om bij hen te komen zitten. Ik wist naar gewoonte weer niet wat ik moest inbrengen.

Ik had mijn massagetoestel mee en dat had veel aandacht gedurende het weekend, vooral Zondag. Op gegeven moment vroeg Franceska om een massage met dat ding en in de barruimte in de rode zetels tov de bar gaf ik haar die met olie die zij bij zich had. Naast me kwam Gina een andere dame masseren zodat we zij aan zij bezig waren. Ik kon zo een en ander afkijken van Gina die me voortoonde hoe ze met haar handen stevig masseerde. Zij deed dat natuurlijk beter dan ik. Een dame van de barbediening was erg gefascineerd door dit toestel en ik heb haar tegen het einde van mijn bezoek het toestelletje cadeau gedaan. Was ze even blij!

Line-up en kamergangen

Mijn eerste indruk van de line-up Zaterdag: kwantitatief pover. Veel dames waren mogelijk op kamer op dat moment. Het aantal was groter naar de avond toe. Ook kwalitatief was ik minder onder de indruk, dit weekend. Plots minder -of zelfs géén- zin hebben als je de club eenmaal hebt betreden omdat het nu plots allemaal voor het grijpen is: wie heeft dat al eens ervaren?

Dames die me opvielen waren:

* Aranca die heeft toch een bijzonder professionele uitstraling!
* Johanna de Nederlandse dame die ik weer heb gemist. Zij was er op Zondag, ze komt niet vaak: een echte hobbyhoer.
* Gina werkt duidelijk aan haar figuur en zit weer strakker in het vel.
* 2 jonge veulens waaronder Ewelin die veel met elkaar optrokken en vaak bij de jacuzzi waren of buiten.
* Shokomausen: een drietal at least ondermeer Star, Vanessa en Naomi.
* Mooiste dames: Ewelin, Aranca, Laura, Franceska, Denisa, Alexis

Op Zondag was de line-up behoorlijk, deze dag is lang niet meer zo rustig als 3 jaar terug toen ik met Kitty op kamer ging.

Dames met wie ik kamerde:

Deze keer regeerde voor mij de middelmaat. Ik was ook minder bedreven dit weekend maar maakte toch weer 7 kamers...of juist daardoor alsof ik voor mezelf wat wou bewijzen: per dag 1 kamer meer dan voorzien om niet met een teleurstelling weg te hoeven.

Zaterdag:

1) Monica: 13 * 666 - Down: Een middelmatige sessie met extra-vraag als sfeerbederver am ende. No more! :(

2) Valentina: Het mooie knuffelhertje - Up: deed de vorige sessie wat vergeten - knuffeldame, niet de top maar beter

3) Ewelin: Stupid me - Wederom down, de slechtste kamer 2018 in de club dankzij de kamertype (2)

4) Adina: Toverfee - De beste van de dag, onverwacht van de meest fake uitziende 'Fantasy Fair' dame.

Zondag:

5 en 7) LORA - Sunday Girl: 2x gekamerd - de eerste en laatste sessie van de dag, de dame die deze dag heeft gered.

6) Erika - Bad Moment - Op mijn meest vermoeide slechtste punt van de dag dus dat moest gewoon mislukken: erg down.

Fazit:

Ik was minder in vorm dit weekend dan anders. Dan bestaat de neiging om net méér kamers te maken om te mindere te vergeten en dat is gevaarlijk: bij gevoel van niet in vorm te zijn en dat gebeurt stomweg pas als je er bent, kamer je best één vaste waarde. Soit, it sucks als je ver moet rijden en je wil er je dag vol opwinding van maken. Lichtpunt is dat geen dames werden gepusht of verbaal bedreigd op welke wijze dan ook.

Einde

Op Zaterdag was het pas aan het teruglopen na 23u30. De volgende dag was dat nog 1u eerder. Zondag is de club trouwens om 24 dicht, niet om 1u! Als gewoonlijk dronk ik nog een laatste biertje, nam een laatste zwem, jacuzzi, sauna,... op beide dagen. Ik werd Zondag bijna weer door Ewelin verleid voor een herhaling maar ik kon me (met moeite) inhouden en liet een andere beer in de jacuzzi van haar aanwezigheid genieten.

Al zou ik willen zeggen 'tot gauw', het kan zijn dat dit 'gauw' enkele maanden in beslag zal nemen, althans tot in December. Ik heb al een paar maanden na elkaar in deze club geweest en wil wel eens terug naar een andere club als Yinyang, PHG of elders waar ik dit jaar nog niet ben geweest, dat ter afwisseling. Ik merkte op dat de 'routineduivel' terug toesloeg, of heet dat 'clubmoeheid'? Zou zomaar kunnen.
« Laatst bewerkt op: zaterdag 29 september 2018, 13u52 door Vazkor »

The following users thanked this post: sexmachine, GW, manureva, Klatergoud, Shakir, Pedro Zoe

IMPS OF BABYLON

ADELINA AISHA
ALICE ANDREA
ANJA ANKA
ANTONIA ARANCA
BEATRICE BELLA
BIANCA BIBI
CASSANDRA CLAUDIA
CRISTINA DENISA
DOLLI DORIS
ELLI ERIKA HU
FLORI FRANCESKA
HELENA INNA
ISABELLE JENNA
JOHANNA JULIA
JUSTINA KARLA
KATJA KLARA
LAURA LEA
LULU MELANIE
MELISSA MICHAELA
MICHELLE MICKY
MILA MILENKA
NICOLETTA NORA
PARIS ROBERTA
ROSE ROXANA
SASCHA SOFIA
STAR STEFANIE
TAMARA TANJA
VALENTINA VANESSA

Board: S A M Y A - Köln
Topic: RAISA
door delaplace
[Vandaag om 18:50]
Topic: Lisa (Russische)
door de vulkaan spesjalist
[Vandaag om 18:05]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Villa Tinto 11, Amanda (Roemeense/dagshift)
door bet(d)weter
[Vandaag om 17:52]
Board: GLOBE CLUB FKK - Zürich
Topic: MIO (German) ex-Golden Time
door delaplace
[Vandaag om 17:43]
Topic: RAISSA
door delaplace
[Vandaag om 15:55]
Topic: ROSSA
door delaplace
[Vandaag om 15:35]
Topic: MINA (Bulgaarse) ex LR ex Oceans ex AG ex Villa Venus ex CAMELIA
door delaplace
[Vandaag om 15:14]
Topic: Isabella
door delaplace
[Vandaag om 15:09]
Board: DUISBURG
Topic: Eros 26, kamer 601 (buiten, VIP kamer), Vanny (Albanese)
door TAFKAP
[Vandaag om 14:25]
Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT
door Cheasehead
[Vandaag om 14:14]
Topic: JOHANNA
door delaplace
[Vandaag om 13:19]
Topic: ROXANA (Roemeense)
door delaplace
[Vandaag om 13:04]
Topic: Joanna (Roemeense)
door delaplace
[Vandaag om 13:01]
Topic: Samya belevenissen
door delaplace
[Vandaag om 12:55]
Topic: Samya (algemene info)
door de vulkaan spesjalist
[Vandaag om 12:28]
Board: ANDERE (SAUNA)CLUBS
Topic: Villa Weizigt Dordrecht
door Taylor
[Vandaag om 11:46]
Topic: Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens/dagshift)
door Kippenneuker
[Gisteren om 18:01]
Topic: Schippersstraat 34/3, Llana (dagshift)
door Vanderbeffen
[Gisteren om 17:42]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINIERUNGEN November 2018
door Klatergoud
[Gisteren om 11:18]