Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1120787 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1245 Gepost op: 19 december 2018, 22:37:09 »
Babylon op zondag 25/11 met RB-kortingskaart. Ik ben een typische zaterdag-ganger, maar de laatste tijd zijn de zaterdagen me te druk geworden. Telkens ik arriveerde, was er altijd wel een verjaardagsfeestje aan de gang, soms zelfs twee. Niet dat ik asociaal ben, verre van, maar een geschikte bedpartner vinden is dan beslist geen sinecure. Babylon is IMHO stilaan tegen haar limieten aangelopen. Toen ik Babylon twee jaar geleden ontdekte (op een zondag nota bene) beviel de club me meteen, en had ik de dames voor het uitkiezen. Vandaag wou ik kost wat kost terug het "de-sjeik-en-zijn-haremmeisjes"-gevoel herbeleven. Bij deze.

:coffee2: Dit bezoek maak deel uit van één van mijn favoriete clubcombi's: de eerste avond (24/11) in Living Room, om dan op dag 2 de neukwerkzaamheden verder te zetten in Babylon. Tijdgebrek en een writers block maakten dat ik nog geen verslag uitbracht. Momenteel weet ik niet goed of ik ook nog over mijn bezoek aan Living Room ga berichten: ik neem aan dat iedereen die frats van de zes kamers al wel kent. Bon, zondagmorgen was ik al voor dag en dauw op weg van mijn hotel in Neuss naar de Tagebau-streek. Onderweg doorkruis je dan één van de grauwste gebieden van Duitsland (ten noordwesten van Keulen), een grillige regio die je niet gauw in een reisgids zal terugvinden. Daarbovenop hingen er dichte mistbanken, het zicht bedroeg minder dan 200 meter. Ik kon de impressionante energiecentrale van Frimmersdorf zelfs niet meer zien.

:coffee2: Omstreeks openingstijd kwam ik Babylon met mijn sabel binnengedrongen. Blijkbaar heb ik er de reputatie van een notoire vrijkaartneuker te zijn, want bij het zien van mijn kop stak de theke al spontaan haar hand uit om het RB-kortingskaartje in ontvangst te nemen. Babylon is nu eenmaal enorm vrijgevig wat kortingskaarten en verjaardagsfeestjes betreft. Sinds ik hier op RB-zit, ben ik namelijk nog nooit zonder reductie binnengegaan.

:coffee2: Zondag bommadag! (Voor onze Nederlandse vrienden: bomma=oma). De gemiddelde Vlaming gaat dan op de koffie bij familie, maar voor een op seks beluste gozer als Shakir is dat allemaal maar wat saaitjes. Nochtans zat ik hier ook met koffie en gebak aan een tafeltje zoals bij de bomma, maar nu had ik tenminste een goed zicht op publiekelijk gerampetamp in de achtergrond.

De hoofdpunten van de dag, aangevuld met nog wat randinformatie:

>> Fijn sfeertje met een stelletje zondagneukers bij elkaar. In de late namiddag kreeg de gemoedelijke sfeer een ietwat feestelijker tintje.

>> Met een 25-30-tal dames in da house was de keuze reuze. Het damesaantal is weliswaar gehalveerd t.o.v. zaterdag, maar daar tegenover staan vier keer minder beren. Uiteindelijk werd Melissa moeiteloos aan de lans geregen.

>> IJsberen met pedofiele gevoelens kwamen ook goed aan hun trekken. Ik zag minstens drie kindvrouwtjes die nauwelijks de schoolbanken waren ontgroeid. Waar blijft den Eddy ze halen? Hiervan kon de wulpse Alma me fysiek gezien absoluut bekoren (voor wie me kent: ze was dus de dikste van de drie). Ik had twijfels over haar mentale rijpheid, dus neen, voorlopig had ik geen kamertje gedraaid met haar. Laat ik ze eerst nog wat rijpen?

>> Roberta kwam toe aan de receptie met haar gewone klederdracht. Nu maak ik even de optelsom: Roberta=ultieme GND + gewone kleren aan --> Ultrasexy! Blijkbaar was ze gestraft door het huis, en mocht ze die dag niet werken. Als ik het bericht (#1243) van Taylor doorneem heb ik me dus de kaas van mijn brood laten eten, of wat?

>> De kino was afgesloten. Er waren blijkbaar controles geweest in de streek (van horen zeggen). Public action schijnt verboden te zijn. Prostitutionsgesetz, weet je wel? Tjonge, tegenwoordig moet je al 100 pagina's wetteksten doorploegd hebben alvorens een club met een gerust hart te kunnen betreden. Wat een volstrekt anti-liberaal betuttel is me dat! Bedankt, mevrouw Merkel.

>> Rare snuiters in Babylon: twee 1m60-chineesjes waarvan er eentje erg behendig was met zijn stuurknuppel. Hij trakteerde ons op een pittig staaltje public action waarbij de prestaties van "de viking" gewoon zouden verbleken. (Insiders kennen "de viking" of "Tarzan" wel). Eerst neukte hij een tattoo chic met snelle achtvormige bewegingen (wat een spitstechnologie!), om zich dan vervolgens te pletter te rammen in alle denkbare posities, daarna terug palen met die achtvormige bewegingen, enzovoorts... Ondertussen zag je dat ram konijn denken: "Mannen, kom kijken! Diepe snelle stoten!". Om eerlijk te zijn had ik diep medeleven met de meid, dit was een regelrechte inbreuk op de menselijke waardigheid. Het beste moest nog komen: op zeker ogenblik haalde ze haar smartphone boven om de tijd te checken en riep: "Ja, de tijd is voorbij! Eraf! Betalen, NU!". Wat een anti-climax, zeg... Daarna zag ik ze onder vriendinnen konkelfoezen, waarschijnlijk in de trant van "die beukende zot", of zoiets.

>> Weeral super genoten van de wellness. Als kers op de taart nam ik een duik in het onverwarmde zwembad (8°C naar schatting). De ijsberen-truc is om onmiddellijk het water in te gaan. Dus niet eerst je kleine teen in het water steken om dan te zeggen: "Aiii te koud, dat lukt me nooit". Afijn, ik ga me nu niet stoerder voordoen dan ik ben, zeker niet als ik jullie vertel dat het gebeuren slechts enkele luttele seconden duurde, en dat ik daarna vijf minuten groggy op de grond lag. (De koude  kwam hard aan!) 

:tietjes Om tot de kern van de zaak te komen, ik maakte een 1 uur-sessie met Melissa, een monument van een madam. Prachtige naturelle vrouw van rond de dertig. Niet te jong, niet te oud. Mooi witte huid, en vooral niet te vergeten, een tietenkast om U tegen te zeggen. Ze werkt al een half jaar in Babylon. Wat kan ik me na drie weken nog herinneren van onze rollebolpartij? Wel, dat ze zeker en vast voldoet aan de legendarische service-level van Babylon! Melissa is een uitstekende aanwinst voor de club. You have to try that lady!

:coffee2: En toch heb ik spijt dat ik ook Alma niet aan de lans heb geregen. Alhoewel mijn smaak met de tijd is verbreed (lees: de maximale leeftijdsgrens verhoogt, weliswaar traag), blijft de zieke perverse geest van Shakir kicken op jonge meisjes van 18-21 jaar. Ondertussen zou ik de vader kunnen zijn van zo'n griet als Alma. Vroeger zou ik die 18-jarige spring-in-het-veld meiden instant gewipt hebben als een konijn, maar nu weet ik wel beter. Jonge meiden vormen een groter risico op een flopkamer, zo leert de ervaring toch. Meer mature dames zijn ook bewuster van hun lichaam. Melissa bvb. ademt pure sensualiteit, iets wat een 18-19 jarige doorgaans nog niet heeft. Hoe dan ook, Alma blijft zeker bovenaan de to-do list staan.

***

Slotsom. Babylon op zondag is me enorm goed bevallen, en lijkt me toch een pak boeidender dan "Zondagmatinee" of "De zevende dag". Niet echt druk, maar verre van doods. Maar omdat ik de RB-feestelijkheden moeilijk kan missen plan ik volgend jaar tweedaagse uitstapjes naar Babylon. Op zaterdag praat ik dan wat bij met enkele rakkers, en zondag zal dan volledig in het teken staan van de paringsdrift. Na meer dan 10 bezoekjes ben ik ondertussen wel uitgeschreven over de club... Welke geile nonsens kan ik nu nog zoal neerpennen? Echter ben ik er nog lang niet uitgewandeld. ;)

***

@@@ Toepasselijk stukje muziek voor een naaktclub als Babylon: Katastroof - De man is minderwaardig

Lyric op 0:30  Een vrouw in haren blote, dat is een monument,
                       Maar ne vent in zijne pure is en blijft nen blote vent

                                                                                                            :lol 

« Laatst bewerkt op: 19 december 2018, 22:46:59 door Shakir »

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Drie Dolle Dagen in Babylon
« Reactie #1246 Gepost op: 22 december 2018, 09:53:55 »
Dag 1, vrijdag 14 december, Weihnachtsparty in Babylon
Vrijdag 14 december kwam ik in de middag aan in Babylon. Met dank aan Relaxxxboard en Babylon kwam ik voor de helft van 't entreetarief binnen, ivm een kortingskaart. Het was er al redelijk druk. De club was volop versierd. In tegenstelling tot het gebruikelijke FKK, liep een deel van de dames nu rond in leuke, veel al rode, lingerie. Sommige dames hadden er echt werk van gemaakt en liepen rond als halve kerstvrouwen, zoals Kaschida. Niet echt mijn type, maar wel een aardige vrouw. Ik kom haar vaak tegen in de sauna en heb daar af en toe een praatje met haar. Meestal “jaagt” ze niet op mij, maar dit weekend waagde ze toch een poging. Haar netjes aangegeven dat dat er niet in gaat zitten en daarna heeft ze het ook niet meer geprobeerd. Een plaatje om te zien was Lori, één van de bardames. Ze had een hele mooie strakke lange rode jurk aan.

Achterin de bar naar de wellness, stonden een paar lange “picknick” tafel met bankjes. De Weihnachtsparty had ook betrekking op 't personeel van Babylon, want aan deze tafels mochten alleen personeelsleden (keukenpersoneel, schoonmaakpersoneel, barpersoneel, etc.) zitten. Eddy had voor hun een soort bedrijfsfeestje georganiseerd. In eerste instantie keek er een beetje raar tegenaan, want de club was gewoon open voor klanten, maar ik kon het ook wel begrijpen. De club is op geen enkele dag gesloten (muv 24, 25, 26, 31 december en 1 januari), dus is er niet echt een mogelijkheid om een personeelsfeestje te organiseren. Leuk dat Eddy op deze manier aan z'n personeel denkt.

En dat doet hij ook aan de dames. Speciaal voor de dames heeft hij een mannelijke stripper laten invliegen die er een mooie show van maakte. Deze stripper pakte verschillende dames om er een showtje mee te doen en na de tijd wilde bijna elke dame met 'm op de foto.

Gina liep rond in een engelenpakje met vleugeltjes op de rug en fladderde daarmee regelmatig in de danspaal. Aan het eind van de avond stal ze de show, door met 2 dronken (ex)personeelsleden te worstelen. Ze trok hen de broek van de kont en bij de kerel zelfs z'n onderbroek. Dat ging niet zachtzinnig, want je kon het textiel horen scheuren.

Dolli
Dolli mocht het spits afbijten. Al weer twee maanden geleden dat ik met haar was en vond het wel weer tijd voor een kamer. Dolli is altijd een gezellige meid en spreekt beter Engels dan menig saunaclubbezoeker. Met haar even een tijdje in de bar gesproken en daarna vertrokken naar een kamer. Daar weer een meer dan prima sessie met haar gehad. Na de sessie haar betaald. Ze nam  het geld aan en we gaven elkaar nog een paar zoenen. Daarna ben ik naar de sauna gegaan. In de sauna realiseerde ik me ineens dat ik haar te weinig had betaald. Ik dacht, ik zoek haar later wel even op om het recht te zetten. Na de sauna en de jacuzzi probeerde ik haar op te zoeken, maar ze was waarschijnlijk op de kamer. Een paar uur later kwam ik Dolli bij toeval tegen bij de lockers. Ze wenkte me gelijk en zei dat ze even met me moest praten. Ik zei: “ik weet precies waar het over gaat”. Ik verontschuldigde mij bij haar en zei dat het geen opzet was. Ze zei: “No problem, can happen to anyone. Atleast you are a correct person”. We gaven elkaar nog een zoen en vervolgden onze weg.





Naam: Dolli
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Bruin
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 48 kg, maat 34 / A-cup

Roberta
Roberta is een meid, waar ik de laatste tijd erg van kan genieten. Ze heeft een lekker iets romig lichaam met een stel heerlijke borsten en voor GFE ben je bij haar aan het goede adres. Helaas is haar Duits niet heel erg goed, maar de gesprekken worden steeds beter. In het begin kan Roberta wat timide zijn, voor wat betreft het communiceren. Dit compenseert ze dan weer met veel tongzoenen ;) Roberta is ook een dame die er zelf van kan genieten. Ook dit keer duurde het minder dan 5 minuten voor ze een orgasme had ;) Dit keer zonder blinddoek ;) De rest van de tijd heeft ze aan mij besteed en heb daar volop van genoten.

De volgende dag heb ik nog een tweede sessie met haar gedaan. Ook weer een heerlijke GFE, waarbij we beide weer een orgasme hadden ;)





Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: Normaal, 50kg, maat 36/ B-cup

Dag 2, zaterdag 15 december
Ik had een hotelletje geboekt in de buurt van Elsdorf en was 's morgens al vroeg wakker. Daardoor kwam ik ook vroeg aan in Babylon, iets voor 11 uur. Toch maar op de bel gedrukt en werd zonder problemen binnen gelaten. Ik was de eerste mannelijke bezoeker, want een aantal dames was er al. Gauw omkleden en een ontbijtje nuttigen. Daarna de sauna even opgezocht.

Het was jammer dat het de gehele dag relatief rustig bleef. Veel dames hadden hierdoor weinig klandizie. Het viel me op dat Dolli en Alexis relatief veel kamers nog hadden. Roberta helaas wat minder. Jammer, want ik vind haar één van de betere dames in Babylon.

Eigenaar Eddy was ook weer van de partij. Blijkbaar had hij geen kater aan de avond ervoor overgehouden. Aan het begin van de avond kwam ik met 'm aan de praat. Hij was toen al behoorlijk teut. We zaten aan de grote tafel tegenover de bar, samen met een Duitse stamgast. Het was wel lachen met hem, vooral toen ie allerlei dames bij zich riep, zoals de mooie blonde Kellie. Hij zei tegen haar: “Kellie, komm Mal her! Kellie, wir haben ein Problem mit dich”, waarop Kellie schrik in de ogen kreeg. Eddy vervolgde: “Kellie, du bist zu schön. Das können wir nicht akzeptieren. Du machst uns verrückt mit deiner schönheit” en begon te lachen. Kellie begon ook opgelucht te lachen en probeerde weg te komen ;) Eddy deed het bij nog een paar dames, waaronder Karla, maar die kennen Eddy al langer en waren er niet meer zo erg van onder de indruk. Kellie is nog vrij nieuw in Babylon.

Met Dolli nog even gesproken en me bij haar nogmaals verontschuldigd over wat er gisteren was gebeurd. Ze kon er wel om lachen en we hebben nog een tijdje verder leuk gekletst.

Alexis, kinky sessies ;)
Alexis was weer terug aus dem Urlaub. Ik had haar de vorige dag ook al even gesproken en toen aangegeven dat ik alleen op zondag een kamertje met haar ging doen, maar kwam daar dezelfde avond nog op terug en zei dat ik ook zaterdags een kamertje met haar wilde gaan doen. Hoe ik me vrijdag heb kunnen inhouden om geen kamer met haar te doen, is me nog steeds een raadsel. Wat is dit een heerlijke meid. Het is geen topmodel, maar wel een mooi meid met een heerlijk figuurtje en haar kwaliteiten op de kamer zijn subliem. Alexis is een meid die er plezier in lijkt te hebben en bij de juiste klik ook wil experimenteren. Een aantal weken geleden hebben we over allerlei zaken gesproken en vandaag wilde ik een aantal van die zaken eens uitproberen bij haar. En ze wilde het zelf ook, want ze stond er heel open in. Haar dus maar een blinddoekje voor gedaan en daarna met haar gespeeld. Wat we precies hebben gedaan, is tussen haar en mij, maar het was wel kinky en volgens haar zeggen is ze 3 keer klaargekomen tijdens de sessie. En dat wil ik best geloven, want ze lag te kronkelen van genot op 't bed ;)

Haar even laten bijkomen. Ze heeft zich nog even opgefrist en daarna was het mijn beurt om te genieten. Niet kinky, maar wel heerlijk GFE seks ;)

De dag er na deden we alles nog eens dunnetjes over, alleen nog een tikkeltje ruiger ;) Dit keer overigens in kamernummer 1, mijn favoriete kamer in Babylon.





Naam: Alexis
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: blond
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup

Dag 3, zondag 16 december
Dag 3 bleek een erg rustige dag te worden in Babylon. Ook dit keer draaide Alexis haar kemertjes wel, maar het gros van de dames had het een stuk moeilijker. Ik vermoed zelfs dat er dames bij waren die geen enkele kamer hadden die dag. Op zo'n rustige dag is het wel lekker ontspannen in de wellness. Weinig gasten, weinig lawaai en af en toe een dame die komt buurten of alle gasten zich hier zouden bevinden, om daarna teleurgesteld terug te keren naar het bargedeelte. In de middag kwamen zelfs 2 dames (Lana en Chris(tina) “mij vergezellen” in de jacuzzi. Ze hebben een behoorlijk lang gesprek gevoerd met elkaar in de jacuzzi, maar kon van al dat Roemeens niets verstaan ;) Beide hebben wel een leuk koppie en het viel me op dat Chris(tina) wel hele mooie borstjes heeft. Naar de kamerkwaliteiten van beide dames ben ik wel benieuwd. Die zal ik zeker binnenkort eens gaan beoordelen.

Isabella
Maar het is eerst de beurt aan Isabella. Een aantal weken geleden heb ik haar beloofd dat ik weer een kamer met haar zou doen. Vrijdags zocht ik haar al even op om een praatje te maken met haar. Haar aangegeven dat ik dan zondag een kamer met haar zou doen, omdat ze één van de weinige dames is die op zondag werkt. Dolli werkt nooit op zondag en Roberta zou in eerste instantie ook niet werken op zondag.

Isabella is een erg leuke meid. Ze spreekt geen Duits maar wel Engels. Haar Engels is niet zo goed als dat van Dolli, maar goed genoeg om een goed gesprek te voeren. Pluspunten van Isabella zijn haar mooie, puur natuur borsten en uiteraard haar service. Met haar een leuke GFE-sessie gehad, met veel (tong)zoenen. Omdat het de derde dag was, ging het dit keer niet meer zo makkelijk, maar Isabella heeft erg goed werk verricht ;)

Isabella ken ik nog maar sinds oktober, maar inmiddels al 3 kamers met haar gedaan. Volgend jaar zal ik zeker met haar nog wel een paar kamertjes gaan doen.





Naam: Isabella
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
Leeftijd: 22
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: Normaal, 52kg, maat 36/ B-cup

Met Alexis had ik nog een laatste kamer en vooraf had ik niet gedacht dat ik nog een keer zou kunnen komen, maar Alexis wist me zo op te geilen, dat ze de laatste druppeltjes uit me wist te persen ;)

Na de sessie met Alexis heb ik haar vriendin Franceska nog een stevige massage gegeven en ben daarna, rond de klok van 8 uur voldaan naar huis gereden.

Het volgende bezoek aan Babylon en Alexis staat gepland op vrijdag 28 december ;) Dolli, Isabella en Roberta zijn alle drie im Urlaub, dus misschien dat ik een nieuwe dame ga proberen ;)
« Laatst bewerkt op: 22 december 2018, 10:07:13 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1247 Gepost op: 3 januari 2019, 19:00:41 »
Vrijdag 28 december, verjaardag van Henk Westbroek in Babylon. Om en nabij de 50 verjaardagsgasten stonden er op de AWL en ook bijna 40 DVP's op de AWL van Babylon. 50 gasten heb ik niet gezien en ook geen 40 DVP's. Was het er daarom minder gezellig in Babylon? Zeer zeker niet. Me erg goed vermaakt met oa Firehawk, Piet Plezier en z'n neef, Reagen, Vazkor, de Duisburgspesjalist, etc. en niet te vergeten, de dames uiteraard ;)

Wel heel erg jammer was dat de sauna defect was :( Qua wellness bleef dus alleen de jacuzzi over, want het buitenbad is in de wintermaanden niet verwarmd. Een keer of 3 er gebruik van gemaakt, maar is toch anders als je niet eerst in de sauna hebt gezeten.

Jammer was ook dat er geen a-la-carte was. Dat doen ze meestal niet meer tijdens verjaardagen, vanwege de drukte. Heb ook niet veel gegeten van 't buffet. Een schnitzel met wat friet en een paar bekertjes yoghurt. 's Morgens had ik al een goed ontbijt gehad in Babylon, met veel eieren en een broodje gerookte zalm.

Lori stond weer achter de bar, maar deed “een beetje chagrijnig”. Ze zei dat ze haar dag niet had, maar een uurtje later leek er niets meer aan de hand. Volgens mij was het meer spel dan dat ze werkelijk chagrijnig was ;) Erg leuke meid en samen met Daniela de leukste bardame in Babylon.

Alexis
Met Alexis had ik de eerste kamer. Ik kwam haar beneden in de kelder al tegen. Ze was zich aan 't op tutten in het toilet. Haar daar een poosje gezelschap gehouden en wat liggen friemelen en (tong)zoenen. Alexis had het vandaag erg druk en had al wat afspraakjes staan, maar dat is niet erg bijzonder voor haar.

Met haar weer een uitstekende kamer gehad. Dit keer niet kinky, op een blinddoek na dan ;) Later op de dag Alexis nog regelmatig even gezien en telkens neemt ze even tijd voor me. In het begin van de avond haar gezelschap gehouden, toen ze wat ging eten en aan 't eind van de avond toen het rustig werd/was. Ze had toen eigenlijk haar zinnen gezet op Firehawk, die eigenlijk niet meer wilde kameren, maar met Alexis ga je door de knieën. Die weet je wel zo op te geilen dat je heel erg sterk in je schoenen moet staan, wil je haar dan weerstaan.



Naam: Alexis
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: blond
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup

Aan het begin van de avond kwam er nog een opvallende verschijning binnen. Een flink opgedirkte dame kwam rond een uur of 6 nog werken. Toen ze zich had omgekleed vielen er 2 dingen in het bijzonder op, haar borsten. Enorme silis. Ik ben geen expert met silis, maar 1000cc waren ze wel. Ze moest zich goed met 2 handen aan de leuningen van de trap vasthouden als ze de trap afliep, anders zou ze zo voorover naar beneden kukelen ;) Volgens mij is haar naam Barbie, want er staat een dame op de website van Babylon met deze naam en er staat ook dat die dame een cupmaat “I” zou hebben en dat kan wel kloppen ;) Ze had ook opgespoten lippen en flink wat tattoos, kortom niet echt mijn type. Ik denk dat Megaboob zich wel kostelijk zal vermaken met haar ;) Meer een dame voor hem. Ze zal best een aardige meid zijn, maar ik houd niet van al dat nep. Doet me een beetje denken aan een Toyota MR2 met Ferrari bodykit. Het blijft een Toyota en vaak kloppen de verhoudingen niet meer.





Lana
De tweede dame van de dag was Lana. Ik twijfelde een beetje tussen haar en Roxana. Beide echt totaal verschillende meiden qua optiek. Lana is een wat stevigere dame, maar een erg lief gezichtje en Roxana juist een erg slank poppetje. De keuze werd makkelijk, omdat Lana, op dat moment beschikbaar was en Roxana steeds bezet. Niet dat Lana geen klandizie had die dag, integendeel, maar ik had het geluk dat ze nu wel beschikbaar was.

Met haar een leuk gesprek gehad op de sofa's achterin. Erg prettige dame die heel relaxt is en niet pushed om naar de kamer te gaan. Nadat we op de sofa even met elkaar hadden ge(tong)zoend, zijn we naar een kamer gegaan. Daar een leuke tijd met haar doorgebracht en alles gedaan wat je je maar kunt wensen om een goede GFE te hebben.

Na de tijd nog wat nagepraat en dat was zo gezellig dat we iets over de tijd zijn gegaan. Ze maakte daar geen probleem van, want we hadden vooraf een tijd afgesproken. Ik gaf haar wel wat extra, want vond het een erg goede kamer. Ik sluit niet uit dat ik in de toekomst nogmaals met haar op een kamer zal belanden.





Naam: Lana
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
Leeftijd: 22
Haarkleur: bruin
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 69Kg, maat 38/ B-cup

's Avonds begon ik erg last van hoofdpijn te krijgen. Eigenlijk had de hele dag al wat last van hoofdpijn, maar dat viel wel mee, maar 's avonds begon het steeds erger te worden. Heb toen alleen nog maar aan de grote tafel tegenover de bar gezeten met Firehawk, totdat ie met Alexis naar de kamer vertrok.

Meest opvallende detail aan het eind van de avond was dat één van de keukenmedewerksters haar gezicht aan één kant open had liggen, maar gewoon doorwerkte. Wat er precies gebeurt is, weet ik niet, maar vermoed een keukenongelukje.

Op de hoofdpijn en de kapotte sauna na, was het weer een geslaagde dag in Babylon. Van de hoofdpijn ben ik nu gelukkig af, hoewel die de dag daarna in Sixsens weer opspeelde. Ik hoop dat bij mijn volgende bezoek aan Babylon de sauna weer is gerepareerd.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1248 Gepost op: 4 januari 2019, 14:11:37 »
BABYLON - Laatste clubbezoek 2018
28 December 2018

Citaat
Het jaar is bijna weer ten einde en zoals vorig jaar ga ik opnieuw naar Babylon, deze keer voor 1 dag mits er een stapmaat met me mee rijd naar de plek der zonden. Ik heb een wisselende ervaring gehad deze keer, probeerde er het beste van te maken en kon gelukkig het jaar met een superkamer af te sluiten. Qua sessies moest 2018 kwantitatief wel vele voorgaande jaren laten voorgaan, kwalitatief was dit tot mijn verrassing mijn beste jaar ooit met een cum laude cijfer van 8/10 voor de dames in totaal en dat is niet verkeerd. Benieuwd maar de trend voor 2019 maar iets langere en mindere kamers is wellicht een mogelijkheid. Langer wachten tot het ebzoeken van een club loont in hoe je alles beleeft: 'make clubbing great again' om het met de leuze van de mad president te illustreren...maar niet deze clubdag...


FAZIT
1) Werkpunten / negatief
- Sauna kapot, de 2 andere beneden bleven uit: ofwel willen ze die niet aanzetten ofwel kunnen ze het echt niet.
- Gayclubtaferelen vooral in namiddag, bij de avond beterde dat.
- zwembad was wel heel erg koud
- wellness al om 0u dicht, vroeger was die pas 0u30 dicht.
- weer zo druk

2) neutraal
- 2 dames speelden 'hard-to-get' welke ik nu iets moeilijker kon appreciëren gezien de damesschaarste.
- 1 matiger sessie
- Jacuzzi iets frisser dan anders
- rekken bij jacuzzi voor de handdoeken aan de muur bevestigd neigen scheef te hangen (zeurpiet, I know...)

3) Positief
- 3 uitmuntende sessies waarvan ook de laatste van het jaar 2018 om in schoonheid af te sluiten
- ambiance trok traag op gang, maar ze was er ten minste tegen de avond
- eten goed
- vele bekenden
- jacuzzi terug 2 standen mogelijk
- hotel ok, ontbijt ok
- kino heeft een verandering ondergaan: langere rode ligbanken, ander kleur en de kamers 2 & 3 verbouwd
- nieuwe voordeur  (waar een mens allemaal op let...)



Kamergangen en overall service

Op een na waren al mijn sessies van de dag zeer goed te noemen met de dames waar ik al eens mee ben geweest. De uitzondering was een voor mij onbekende dame en dat eerder vanwege een communicatieprobleem.

1) ADELINA - Ster van de dag - *****

2) GINA - Crazy lady - ***1/2

3) RACHEL - Optick fick - **1/2

4) MICHELLE - De mooie laatste sessie van 2018 - ****

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ***1/2



CLUBVERSLAG
1) Anreise - aankomst
a) Rit ernaartoe en parking:
Dit is het laatste clubbezoek van het jaar en deze keer nam ik stapmaat Marcus69 mee. We hebben bijgepraat en voor je het weet sta je al in Babylon! Rond 20 na een reden we de parking op en konden nog voldoende plaats vinden. Bij aankomst zag ik al de eerste verandering, ze hadden nl. een nieuwe voordeur en bel. Helaas leverden de nieuwigheden geen fantastische erehaag met allemaal naakte dames op wat achteraf gezien niet verwonderlijk is met de scheve situatie daarbinnen.

b) Ontvangst:
De theke nam onze kaarten aan en was wat in de war omdat ik van de verjaardagsuitnodiging van Henk Westbroek via het ander forum gebruik maakte en hij een gewonnen reductiekaartje eveneens van YBF dat hij van mij kreeg, dus: enkel mijn naam diende geschrapt :) Na de sleutels te hebben ontvangen van lockers en de hotelkamers ons daar geïnstalleerd en dan terug naar de club. Ook de 2de maal helaas geen dames die ons staan op te wachten...schade! Dat prachtige Duitse woord zou ik in gedachten meermaals mogen aanwenden die dag over meerdere zaken.

c) In de lockerruimte:
Voor de eerste maal sinds erg lang mocht ik terug de kelderverdieping mijn locker gaan opzoeken. De lockers waren achter de relax-zetel en zijn van het American high school type. Met die mooie jonge meiden om je heen kan je jezelf inderdaad weer schools jong voelen al zag ik niet direct zo veel van die jonge snollen rondhuppelen... wat dacht ik dan, dit is op een drukke verjaardag op het einde van het jaar! De high school locker was voldoende om zelfs mijn coole VR-Bril in te plaatsen, een nieuw speeltje om aan de dames te tonen en ook enkele ijsberen mochten eens zien wat het zoal vermag.


2) Eerste indrukken, club ambiance en sfeer gedurende de dag
a) Algemene sfeer:
In de eerste uren was het geen vette temeer omdat er nauwelijks dames rondliepen en het vol verjaardagsberen zat: gayclubsfeer en dat is maar saai. Dit veranderde gelukkig naarmate de namiddag overging op de avond en ik meer dames zag rondlopen terwijl het aantal beren licht daalde. Toch bleef ik het geheel enigszins als bedrukt ervaren en de ambiance in de barruimte kwam voor mij traag op gang: hoogtepunt van de dag was pas bij het verjaardagsmoment in de avond en als Gina een keertje aan de paal danste *na lang wachten op een geschikt muzieknummer* waarna ik ze snel heb geschaakt met de tientjes en een rietje nog tussen haar billen. Ik heb eerder al de jarige gefeliciteerd en meegedronken en wat van de taart gegeten.

b) Drukte beren en indruk line-up gedurende de dag:
Alweer veel te druk en buiten was het te koud dus stel je dat eens voor: het lijkt GT wel! Op bepaalde momenten van de dag zag ik enkel beren en dat is voor mij zeldzaam hier en vond ik niet gezellig. De weinige dames, geloof een aantal van maximum 25 dames, waren hoofdzakelijk in de kamers en de meer populaire dames waren nauwelijks of zelfs niet te boeken zoals ik zelf mocht ondervinden bij Alesia en Alexis :( Dit heb ik nog nooit zo meegemaakt en was bijna een domper geweest. Niet getreurd, er waren nog meiden genoeg zoals Adelina die ik meteen kamerde als ik ze zag: een wijs besluit al zeg ik het zelf. Het is natuurlijk te verwachten bij deze periode van het jaar en toch kan ik me herinneren dat het zelfs vorig jaar zo erg niet gesteld was en toen bezocht ik deze club op de 29ste en 30ste December. Op het einde van 2019 ga ik wellicht niet meer een club in en stop halverwege de maand ergens.

Als ik voor mezelf mag spreken, ik vond het overall minder, vond moeilijker m'n draai en mistte de gezelligheid van anders die dag. Een club waar je nauwelijks een DVP ziet rondhuppelen tussen een berenoverschot is niet zo leuk.

c) Club interieur en eventuele veranderingen:
De club heeft weer een aantal veranderingen doorgevoerd en de eerste daarvan vermeldde ik reeds: een mooie nieuwe voordeur (letterlijk). Daarnaast was de kino onder handen genomen geweest tijdens de 3 maanden dat ik er niet meer ben geweest. Het ziet er beter uit, de ligbanken in rode kleur zijn helemaal uitgebreid en de aangrenzende kamers 2 en 3 zijn fors verbeterd. Er is daar nu slechts een scheiding aan het venster. Er rest nu dus kamer 6 als meest ongewenste donkere kamer van de club.


3) Wellness

Over de wellness was ik bij dit bezoek minder blij: naast het manke evenwicht beren vs dames bleek ook de sauna buiten gebruik. Ze denken er ook niet aan de sauna beneden aan te steken; of het is dat dit technisch niet meer mogelijk is, ik weet het niet. Zo zit je in een saunaclub met 3 sauna's waarvan geen één werkt: bizar! Het zwembad was die dag niet verwarmd, iets dat SixSens wel kan maar die is wel uniek hierin: zoek maar eens een andere club waar dat ook zo is...not! Dan houd de jacuzzi nog over en die voelt net iets te fris aan, helemaal onbehagelijk was het ook weer niet maar je wil dan wel graag snel de sauna in kruipen daarna en net dat was helaas niet mogelijk. De rekken bij de jacuzzi zijn ook veranderd t.t.z. ze zijn aan de muur bevestigd en die is niet tegen teveel handdoeken ineens bestand want dan hangen ze scheef aan de muur. Ja ik ben een die misschien teveel op de details ziet maar toch, je begint het bij mekaar te tellen die dag.

Aan de plus zijde was het feit dat eindelijk beide standen van de jacuzzi werken: de rustige en de bubbelende. Ik heb toch vaak in de jacuzzi gaan zitten en o.a. bijgepraat met Taylor, ook een fervent wellness-liefhebber die de kapotte sauna erg spijtig vond.

De wellness werd reeds rond middernacht afgesloten, dat vond ik wel erg vroeg, eerder was het nog rond half een. Laten ze a.u.b. niet de YinYang tour opgaan waar ze dat rond 23u al sluiten! Opvallend was dat ik nu nauwelijks een dame in de wellnessruimte zag komen, laat staan dat ze in de jacuzzi gingen.


4) Restaurant & Eten

Als ik me niet vergis, was de à la carte die dag niet mogelijk. Het eten uit de warmhoudbakken was wel lekker en voldeed ruimschoots dat gemis. I at kip, groenten en champignons in een saus en daarbij een blonde Leffe. Over het eten ben ik erg tevreden die dag.


5) Contacten bezoekers

Er waren weer veel mij bekende beren aanwezig naast Marcus69 die met me mee was waaronder Piet Plezier, Firehawk, Taylor, Toetebel, natuurlijk de jarige Henk Westbroek die ik nog niet kende, Bokito8, de Duisburg spesjalist, Ricardo Banana, Bredero en nog anderen. Op dit punt was het weer gezellig en dat mocht wel als er ineens een damestekort heerste anders ware het maar heel erg saai tussen enkel onbekende beren en nauwelijks dames.


6) Line-up en kamergangen

De line-up beloofde mooi te zijn als je op de AWL kijkt. In de praktijk was het heel andere koek en waren er maar een stuk of 20, max 25 dames doorheen de dag en ze bleven veelal op kamer wat een DVP-arm beeld schiep doorheen de dag zoals reeds aangegeven. Het beterde wel maar het was duidelijk dat de meer populaire dames van de club het voor het kiezen hadden met wie ze het liefst hun geld wilden verdienen en zelfs lekker een hard-to-get spelletje van maken t.o.v. de anderen. En al trek ik me er normaal niks van aan, met de huidige bezetting zat het me ineens helemaal niet zo lekker. Beide voornoemde dames Alesia en Alexis b.v.b. worden dan ook niet benaderd bij de volgende bezoeken: zo'n teken aan de wand moet niet genegeerd, nietwaar want de kamergang zou wel eens erg falikant afgelopen kunnen zijn wegens geen klik! Ik heb het wel nog niet zo bont meegemaakt, moet ik zeggen. In dat opzicht mag ik me gelukkig stemmen met de dames waarmee ik wel wist de kameren en dat waren er 4 ondanks de magere jaareindebezetting van de laatste feestdagen van 2018:

a) Adelina:
Ik was in gesprek met Marcus69 die nieuwsgierig was naar Adelina en daar stond ze ineens. Ik vatte de imp bij de horens en ging meteen voor een kamergang nu ze vrij was. Geen twijfels, geen uitstel wat ik gewoonlijk doe zoals eerst de wellness opzoeken, dan dit dan dat, spanning verhogen etc. Ik was vast van plan meteen voor een uur te gaan want de 'nieuw werk party' was nog niet over...en wie weet wordt dit een trend met vaste waardes langer te kameren.

=> ADELINA - Ster van de dag


b) Gina:
De mooie Gina stond klaar om aan de paal te dansen, handen reeds met witte stof bedekt (wat is dat eigenlijk?) waarmee ze beter kan paaldansen. Ze moest wel lang wachten eer er een nummer werd gespeeld en toen dat uiteindelijk kwam, had ze succes met haar mooie nummertje. Achteraf kreeg ze er geld voor en ik heb ze dan ineens aangesproken voor een kamertje te maken:

=> GINA - Crazy lady

c) Rachel:
Een zeer mooie dame, dat wel, maar ze riep twijfels bij me op. Eens ging ik bijna op de avances in, liep dan te zoeken naar een van die hard-to-get-dames, kwam dan maar met hangende pootjes naar haar terug voor een nummertje omdat ik toch al geil stond van haar lekkere lijf, een zuivere optick fick. Later zag ik ze weer zitten in de bar, mooi te wezen. Ik werd er warempel weer geil van maar goed, ik spaar dan liever m'n geld voor een laatste kamertje met een vaste waarde want er was natuurlijk nog Michelle, ma belle.

=> RACHEL - Optick fick


d) Michelle:
Het werd dus Michelle, ma belle en in het laatste uur vòòr sluiting beleefde ik nog een half uurtje puur plezier met een meid die weet wat ik wou en dat is wellicht de verstandigste keuze geweest die ik maakte dag om het jaar mee af te sluiten, dat ben ik nu 100% zeker.

=> MICHELLE - De mooie laatste sessie van 2018 :13:


Nog het vermelden waard is een megaboob-meisje dat er rondliep: gigantische sili's, Duitse komaf luisterend naar de naam BARBIE. Sacha zag er mooi uit maar vond at ze te zeer kwaad kijkt de ganse tijd. Ook Denisa was een mooie lieve verschijning.


7) Einde van de clubdag

Wel de wellness was al dicht, en in de laatste 20 minuten kon niet veel meer gebeuren. Ik en Marcus69, kleedden ons om en gingen naar onze hotelkamers. Er werd nog nagepraat over de dag en liet hem ook eens een demonstratie geven van de VR-Bril net zoals Taylor en Firehawk eerder die dag.


8 ) Ontbijt (Babylon)

Een karig maar goed ontbijt volgde met pistolets, lekkere koffie, een glas fruitsap en omelet terwijl de dames zich opmaakten voor de volgende dag. Beetje weemoedig werd ik bij de gedachte dat dit soort leuke dagen zo snel voorbijvliegen, een jaar weer weg is maar het is niet anders. En guess what, deze jongen blijft nog steeds een hoog libido hebben :D

Ik ben nu erg nieuwsgierig hoe 2019 gaat evolueren in deze branche. Wordt de kwalitatief goede trend 2018 gevolgd, wordt kwantitatief topjaar 2017 met 74 kamers naar de kroon gestoken? We'll see.


9) Afsluitende video

Een typisch Babylon nummertje dat ik er vaak hoorde draaien!

« Laatst bewerkt op: 4 januari 2019, 14:30:15 door Vazkor »

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1249 Gepost op: 13 januari 2019, 19:28:58 »
Tja, Januari ……………, de eerste week; druilerig, kil en niets te doen. Een ideaal moment om het nog beschikbare kortingskaartje van dit forum in te leveren en er een aangename dag van te maken. Zowel club als forum mucho dank voor deze sponsoring. Het werd een leuke dag.

Aangekomen, vlot toegelaten, omgekleed en maar eens de LU bekeken. Volgens de AWL zouden er nogal wat dames zijn die er toch niet waren. Jammer dat wel, maar in deze club loopt altijd voldoende vrouwelijk schoon rond waardoor je toch altijd weer tevreden huiswaarts zult keren. Vandaag dus ook.

Over de verzorging, keuken, personeel en de faciliteiten hoef ik niets meer te zeggen. Die zijn gewoon prima in orde. Ik ben niets tekort gekomen.
De Kino is klaar en op zich is er niet veel veranderd aan de indeling. Enkel alle verouderde materialen zijn vervangen en de bedden zijn verder vergroot tot onder de beide dakramen. Voor de liefhebbers ….. zullen we maar zeggen, he.

Al een hele tijd stond Sacha op mijn todo lijst. Gestimuleerd door haar foto’s op de site besloot ik om haar vandaag dan maar eens op kamer te vragen. Helaas zag ik haar een groot gedeelte van de middag niet, waardoor mijn keus op andere dames viel. Zo had ik inmiddels Roxanna, met dat heerlijke figuurtje, gespot en er viel mij een dame op die daar net was begonnen. Isadora oid. Een Latina dame, jong met een stel overheerlijke boobies. En wel dauer gebucht. Keuzestress dus alom, want ik heb slechts enkele dames van mijn goesting genoemd.
En ineens, uit het niets komt Sascha tevoorschijn. Helaas is deze dame een beetje veel te vinden aan de slotmachines. In ieder geval een date met haar gemaakt en na tien minuten was het zover.
Kamertje met Sacha opgezocht en ik moet eerlijk zeggen dat Sascha toch wel een zeer ervaren, maar hele leuke meid is. Een dame die weet wat je wilt en niets teveel is. Dat was lekker genieten en ik kon de kamer dan ook zeer tevreden verlaten en aan de Umkleide Sascha haar welverdiende loon overhandigen. Klasse meid waar ik zeker nog eens terugkom           :pica.

Vervolgens lekker recupereren in de Jacuzzi, want sauna was nog defect. Jammer, maar het was niet anders. Ook de inwendige mens verzorgt en liggen uitbuiken in een (lege) Kino. En toen werd het wel weer tijd voor de tweede ronde.

Mazzel had ik want Isadora stond net een sigaretje te roken bij het tafeltje aan de rokersruimte. Via oogcontact een soort date gemaakt en na het sigaretje kwam ze bij me zitten. Even leuk gekletst en Isadora wist verdraaid goed hoe de wereld in elkaar steekt.
Vandaar dat het steeds duidelijker werd dat ik met haar wel een kamertje wilde opzoeken.
Op kamer ontspon zich een heerlijke sessie en Isadora had dan misschien nog niet zo veel ervaring; tekortkomen deed ik helemaal niets. Zij is lekker actief en heeft een heerlijk figuur. Ook deze kamer met Isadora kon ik zeer tevreden afsluiten         :pica.

Na het douchen besloot ik nog even wat te snacken om vervolgens de saaie januari omgeving weer in te gaan en huiswaarts te rijden. Het was weer een aangenaam verpozen in Babylon en zowel club als forum nogmaals dank voor de sponsoring.

Grtz            :039:
K

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Eerste clubbezoek in 2019, Babylon. De “R” zit in de maand.
« Reactie #1250 Gepost op: 13 januari 2019, 22:10:02 »
Het jaar afgetrapt in , hoe kan het ook anders, Babylon. De club die ik 2018 het vaakst heb bezocht, zeker in de 2e helft van dat jaar. Ik kwam al vroeg aan in de club, want had zin in een goed ontbijt. Helaas moet je dan niet te laat komen in Babylon, want dan zijn de eieren, etc helaas op. Zeker als het een drukke dag wordt. Erg druk was het vandaag niet. Minder druk dan gebruikelijk op een zaterdag. Misschien te maken met de AWL? Ergens tussen de 20 en 25 dames waren aanwezig. Een deel van de dames zijn nog “im Urlaub”. Normaal lopen er tussen de 40 en 50 dames rond in Babylon op een zaterdag. Met 1 á 2 weken zullen de meeste dames wel weer terug zijn.

Roberta
De eerste dame van de dag was Roberta. Gelijk na m'n ontbijt. Meestal pak ik eerst een saunaatje en een jacuzzi, maar ik had Roberta vooraf al aangegeven dat ik direct na mijn ontbijt met haar wilde kameren. In de bar eerst een beetje bijpraten en wat friemelen en frummelen aan elkaar.

Na een klein half uurtje een kamer opgezocht. We hadden de kamers voor 't uitkiezen, want er bleek nog niemand op kamer te zijn geweest. Uiteraard werd 't kamer 1. De mooiste kamer in Babylon met spiegels boven het bed. Het friemelen en frummelen ging verder op de kamer. Roberta kan erg lekker tongzoenen en vandaag was het extra lekker, omdat ze nog niet gerookt had. Ook zei ze dat ze de dag ervoor ook niet gerookt had en ik moet zeggen dat het lekker fris smaakte. Net zo fris als dames die niet roken. Helaas pafte ze later op de dag wel een paar sigaretten.

Eerst Roberta maar eens verwend met aansluitend een massage die ik haar vooraf had beloofd. Van beide heeft ze duidelijk genoten. Sterker nog, na de sessie heeft ze zich een uurtje of 2 teruggetrokken om even te slapen ;) De Thekedame dacht dat ik al die tijd nog op kamer was met haar. Ik was gelijk na de kamergang naar de wellness gegaan en pas daarna zag ze me weer staan aan de bar.

Nadat ik Roberta een massage had gegeven, was het mijn beurt. Ze gaf me een heerlijke pijpbeurt en verder zijn we ook niet gekomen ;) Deze was gewoon bijzonder lekker, waardoor ik het neuken maar oversloeg. Daarna nog even uitblazen, napraten en uiteraard tongzoenen, haar specialiteit ;)



Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: Normaal, 50kg, maat 36/ B-cup

Zoals gezegd, na de kamer met Roberta een saunaatje en een jacuzzi genomen. Daar aan de praat gekomen met een paar vrolijke Duitsers die ik later op de dag nog een paar keer tegenkwam in de sauna en de jacuzzi. Daarna een paar Leffe Blond aan de bar gedronken en even gesproken met Gina. Ze vertelde me dat ze volgende maand jarig is en dat ging vieren in Babylon. Volgens mij zei ze 16 februari en dat ze dan een grote taart met haar foto erop zou laten bezorgen in Babylon. Aan het begin van de avond wat gegeten. Helaas weer geen a la carte... Maar wat pasta genomen. Was niet slecht, maar het eten in Babylon is weleens beter geweest. Na het eten nog even bij Roberta gezeten. Haar aangegeven dat ik opzoek was naar Roxana, maar dat ik haar nergens kon vinden. Waarschijnlijk op kamer en ik had gelijk, want even later kwam ze uit de kamer waar we tegenover zaten. Roberta ging even later naar de kleedruimte en kwam met Roxana terug.

Roxana
Roxana nam plaats tussen mij en Roberta op de sofa. Met ons drieën hadden we een leuk gesprek en daarna concentreerde ik me meer op Roxana. Erg mooie jonge meid van 19. Mooi slank met mooie tienerborstjes en een mooi koppie. En..., ze rookt niet! Dan heeft een dame altijd een streepje voor ;) Een beetje frummelen en friemelen aan elkaar en daarna naar de kamer.

Het werd kamer 13. “My lucky number” zei ze toen we naar binnen gingen. Ik dacht, ik hoop ook voor mij. Roxana is een nieuwe dame voor mij en dat is altijd even afwachten. Ze komt een beetje afstandelijk over, ook in de bar, maar op de kamer werd dat langzaam minder. Zal ook wel een beetje met haar jonge leeftijd te maken hebben.

Het zoenen en tongzoenen is lekker met Roxana, omdat ze niet rookt en dat merk je als niet-roker direct. Lekker diep tongzoenen doet ze helaas niet.  Dus niet echt een  GFE. Daardoor zeker geen slechte sessie met haar gehad. Haar eerst een tijdje verwend. Tot een orgasme is ze niet gekomen, hoewel het leek dat ze er wel van genoot. Daarna was het mijn beurt. Ook bij haar ben ik niet verder gekomen dan een blowjob. Al kijkend naar haar, hoe ze me pijpte, waarbij ze haar sokjes nog aan had, werd ik erg geil van. Vooral de gedachte dat ze nog zo jong was, wond me erg op. De gedachte van een “onschuldig” tienerschoolmeisje, die een “oude” kerel als ik pijpt... en dat pijpen deed ze zeker niet onverdienstelijk ;)

Zal er nog een tweede kamer met Roxana in de toekomst? Ik sluit het zeker niet uit, maar het zal niet op korte termijn zijn.



Naam: Roxana
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
Leeftijd: 19
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: Normaal, 47kg, maat 36/ B-cup

Na de kamer met Roxana uiteraard de sauna en de jacuzzi weer opgezocht. Daarna voelde ik me redelijk vermoeid. Mary, ook zo'n heerlijk tienermeisje, was ik vandaag al een paar keer tegen het lijf gelopen. En ze was speels vandaag, vooral haar non-verbale ondeugende communicatie deed mij twijfelen om vandaag met haar te gaan kamer, maar omdat ik in de loop van de avond erg vermoeid raakte, uiteindelijk niet met haar geweest. Dat moet dan maar een volgende keer worden ;) Ik heb zelfs nog een uurtje liggen dommelen beneden bij de TV. Niet alleen dommelen, maar ook de dames observeren, waaronder Barbie.

Barbie ook een tijdje in de bar geobserveerd. Ze is zeker een headturner met die skippyballen. Ik begon me af te vragen of ze het nu zelf echt mooi vindt of dat ze het puur uit commercieel oogpunt heeft laten doen. Ik kan me niet voorstellen dat het echt comfortabel is. Natuurlijke grote borsten zijn al niet eens comfortabel, maar die geven nog mee. Deze tieten staan strak naar voren. Het ziet eruit als een dun laagje huid met daaronder enorme hard plastiek ballen. Ook als ze loopt, zit er weinig beweging in. Voor mij zien ze er niet uit als borsten. Al het natuurlijke is weg. Nu houd ik sowieso niet zo van siliconenborsten, maar bij Valentina bijvoorbeeld vind ik ze nog wel mooi en goed aanvoelen. Bij Barbie is het meer van prop er maar zoveel mogelijk siliconen in, zoveel dat het net niet uit elkaar spat. Nee, dit heeft niets meer met natuurlijke schoonheid te maken. Maar het grappige is, dat ik een kamergang in de toekomst niet uitsluit ;) Soms wil je wel eens iets proberen wat je eigenlijk niet wilt.

Aan het eind van de avond zat ik achterin de bar nog te genieten van een Leffe Blond. Op de TV was een programma met allemaal grappige filmpjes. Een soort van “Lachen om Home Video's”. Om het beter te kunnen zien, schoof ik een paar plaatsen op tot aan een roze handdoek op de sofa. Na een tijdje, zeg maar gerust een half uur, kwam de eigenaresse van de handdoek terug. Het bleek Sarah te zijn. Ik moet zeggen dat ze wel een erg mooi figuurtje heeft. Een mooi wespentaille, superslank en daardoor lijken haar heupen breder dan dat ze zijn. Ik zocht eigenlijk geen contact met haar, maar op een gegeven moment maakte ze een opmerking over de filmpjes op TV, waardoor we automatisch in een gesprek kwamen. Een half uur met haar gesproken. Het gesprek ging uiteindelijk wel over wat ik lekker vond op kamer en dat soort dingen, maar omdat ik me nog steeds vermoeid voelde, zat een kamergang er niet in. Sarah ging  een sigaretje roken en op dat moment kwam Roberta de bar in. Nog even bij haar gezeten en met een paar tongzoenen van haar afscheid genomen. Iets voor 12 uur de club verlaten. Het was toen al heel erg rustig. Hopenlijk wordt het binnenkort weer voller in Babylon. Dat verdienen de dames zeker, want Babylon is nog steeds de saunaclub met de beste dames in NRW.

Résumé 2019:
1 saunaclubbezoek
2 verschillende dames
vs 2 – 0
vs 1 – 1
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2019, 19:17:43 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1251 Gepost op: 19 januari 2019, 19:51:25 »
Het wordt steeds beter met !!!!!!

Vandaag rond 11.30 nog eens een bezoekje aan Babylon gebracht!
Eerst ff ontbijt en met een oog gekeken of Angie er was, ze stond op de awl.
Zat net of daar kwam Emma ff kijken of er een kamertje met haar er in zit.
Ja daar had ik wel zin in, wel eerst ff wat de welness in en daarna ben je aan de beurt.
Ze is nog niet weg of daar komt Tanja, haar gezegd zou kunnen als je vrij bent op dat moment anders kies ik een ander.
Mijn rondje sauna gedaan en ff roken, daar kwam Emma ff mee roken.

Wat ongein met haar en me ff gaan opfrissen, samen op een bankje elkaar opgewarmd en hop naar een kamer.
Nou op de kamer volgde een geweldige kamer met haar het kon wel steeds beter worden.
Veel tz en nipplegame diverse duikvluchten wel of niet gecombineerd met bj en maar zo door. :dance2
Een ontspannen sfeer, wat resulteerde in een topkamer met haar.
Met een combinatie van nipplegame en tz en hj heeft ze mijn eerste eruptie vakkundig opgevangen! :sexxx
Ook na de kamer steeds een vriendelijke lach en streel.
Wat eerst brons was daarna zilver gaat naar goud, ze moest er wel om lachen!

Tijd om wat te eten daar komt een meid mijn collectie bekijken het was Rachel.
Wilde ff ook proberen ok geen probleem.
Haar vriendin? Probeerde het ook, maar beide vonden het te sterk, nou je moet ook rustig aan beginnen.
Daarna kwam de kamer vraag, maar vriendelijk bedankt ze is niet mijn type!
En weg waren ze, komt ook nog Aylin kijken of er een kamer in zat.
Ook haar vriendelijk bedankt en nog ff met haar over het een en ander gesproken. ;D

Ik keek op mijn horloge en vond het tijd om Tanja of Melissa op te zoeken.
Verrek nergens te bekennen, zag die paaldanseres staan die er erg mooi uit zag, maar nee.
Daar zat Rose das een tijd geleden.
Naast haar gaan zitten en al snel werd onze speeksel vermengt.
Nu weet ik bij haar een uur red ik niet en ja op de kamer met haar werd het een wilde stoeipartij. :bud
Man o man ze gaat goed te keer.
He ik moet plezier hebben? ;D
De hele rits handelingen ging in hoog tempo, ik word te oud voor dit tempo! :o
Ze begon me te pijpen met hoog maar gevoelig tempo, dacht nu wordt het tijd om te neuken.
Ze beklom mij en al zich vast houdend aan het hoofdeind bereed ze me, jezus wat ging ze tekeer! :amazone :dance2
Het hoofdeind brak bijna af, wilde nog in doggy afmaken ,maar helaas, hier is geen kruid tegen bestand. :-\
Een lozing in die rode condoom zonder gel ,want dat had ze niet nodig!
Kwam er een eind aan deze snelheids trein, ja haar inzet is top en daarna niet van de kamer af maar nog ff knuffelen, top!!! :))

Ik was kapot, dacht nog ga me ff wat roken en zie het dan wel, maar nee, wetende dat ik vrijdag nog een bezoekje breng aan een andere club, hield ik mijn knip dicht !
Snel die tent uit dan maar geen Tanja  of Melissa en geen Angie die niet aanwezig was!
Pfff, eerlijk is eerlijk babylon is een top tent kwa sfeer en kwa meiden!
En als de vliegende brandweer naar huis, althans met een omweg!
Ik had nog een vrijkaartje van een zekere pp in mij zak. ;)
Wilde daar volgende week naar toe ,maar ik was in de buurt!
Kan je nu al zeggen, dat is een andere wereld dan BB! :o
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2019, 20:00:41 door brombeerzuid »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1252 Gepost op: 25 januari 2019, 13:12:41 »
Recentelijk viel er pardoes een kortingskaartje uit de mailbox...

Daar maken we dan ook gebruik van natuurlijk, winterweer of niet.
De line up was meer dan behoorlijk, met voldoende keus. Dolli was terug, en er was ook een voor mij nieuwe genaamd Kellie.

Toch koos ik voor een bekende namelijk Roberta, misschien wel de populairste van de club. Een klein half uurtje fun voor 50 euro, meer moet dat niet zijn.

Eten was pico bello, zeker de steak die men op eenvoudig verzoek klaarmaakt. Ook de Leffe was lekker.
Sauna werkte weer naar behoren; bubbelbad was dan weer iets te fris.

Even was er opschudding toen een discussie tussen 2 dames nogal bruut uit de hand liep, maar 't probleem was rap verholpen en vergeten.

Ik heb nog effe met de bazen gesproken en ja, er wordt nagedacht over een prijsverhoging maar een definitieve beslissing is nog niet genomen.

't Was heel leuk in Bab. Dank aan het forum en de club voor de korting!

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1253 Gepost op: 28 januari 2019, 07:58:15 »
Babylon 18 januari 2019

Had laatst op een ander forum een kortingskaart voor Babylon weten te bemachtigen, en ja zonde om die te laten verlopen.  :lol_hitting:
Op een mistige vrijdag middag aangekomen bij het oord van verderf, kaartje ingeleverd, wat euro’s bij gelegt en ik mocht naar binnen. Een rustige indruk, waar veel dames iets lieten zien van de “vandaag heb ik geen zin” modus.  :wtf:
En zo strijkt de tijd voorbij, het aantal “echte” favorieten is bij inmiddels in Babylon sterk gereduceerd. Wat de keuze niet makkelijker maakt. Misschien eens tijd voor wat anders. Een donker snoepje doet haar intrede, Chayna is in the house, kan het zomaar een heel andere middag worden. :sex Zo gebeurde het, dat het donkere snoepje en ik samen op de kamer belanden. Blijkbaar was ik te lang niet in babylon geweest, en nam Chayna wraak door, binnen het uur bij mij 2 orgasmes te bewerkstelligen, is al een tijdje geleden dat dit gelukt is door een dame.  :xrated :13:
Chillen, wat eten, wat praten met wat andere Ollanders, en rustig kijken wie er kans maakt op een kamergang. Eerst maar een saunagang gevolgd door een sprong in het onverwarmde zwembad.
En toen zat daar Mila aan de bar, junior ontwaakte onder de handdoek. De sessies met Mila zijn doorgaans in hoog tempo, in een volle PSE modus. Nu dus ook, 30 minuten PSE was voldoende om voor de 3de keer vandaag de moter te laten ontploffen.  :xrated :bonken
Net na de klok van 19:00 de spullen gepakt en bij de theke de sleutel ingeleverd, waarbij mij opviel dat er ook al dames waren, die het voor gezien hielden.  :NIGHT_1:

Babylon tot de volgende keer.   :great:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1254 Gepost op: 2 februari 2019, 18:57:53 »
Babylon - Relaxdagje met een leuke verassing
Datum

Citaat
Na het heftige feest in SixSens kon de wolf geen pap meer zeggen en vreesde voor een seksloze dag in Babylon maar waar ik dan wel lekker kan wellnessen en relaxen. Not.


FAZIT
1) Werkpunten / negatief
- Aankondiging van mogelijke prijsverhoging bevestigd (en nu bij schrijven ineens 'niet zo zeker')
- Niet zo veel dames aanwezig gedurende de dag, naar de avond toe zelfs nog minder.

2) neutraal
- Jacuzzi nog steeds iets fris ingesteld, zeker vergeleken met deze van SixSens de vorige dag
- Lang wachten voor het à la carte eten

3) Positief
- Eten à la carte was zeer goed
- Wellness: jacuzzi terug 2 standen, sauna vermaakt en optimaal
- Relaxte sfeer
- 2 mooie sessies



Kamergangen en overall service

Algemene opmerking service

1) Michelle - Een flink overschaduwde sessie

2) Melissa - Kennismaking met een nieuwe favoriet


GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ***1/2



CLUBVERSLAG
1) Anreise - aankomst
a) Rit ernaartoe en parking:
Vanaf mijn hotel dichtbij SiSens was het dik half uur - 40min rijden naar Babylon en op de parking was er genoeg plaats, geen enkele verjaardag wordt trouwens gevierd op Zondag.

b) Ontvangst:
Een normaal ontvangst, de reductiekaart van dit forum werd vlotjes geaccepteerd en ik kon binnen. Ik mocht nog snel mijn GSM halen uit de auto toen ik ontdekte dat ik die liet liggen in de wagen.

c) In de lockerruimte:
Ik kon een grote locker krijgen achteraan de lockerruimte. Hier waren de douches gelukkig wel op temperatuur.


2) Eerste indrukken, club ambiance en sfeer gedurende de dag
a) Algemene sfeer:
Rustig uiteraard: het is een Zondag, ambiance als in 'feestelijk' was er niet en hoefde niet na de memorabele dag gister. Naarmate de dag overging naar de avond werd het nog rustiger.

b) Drukte rakkers en indruk line-up gedurende de dag:
Niet zo heel druk maar toch voldoende beren om de bar leger te doen lijken betreft vrouwvolk. De line-up was karig met voor mij slechts enkele opties.

c) Club interieur en eventuele veranderingen:
De enige verandering was dat de Sauna terug gemaakt was en dat is maar best.

d) Extra:
Die prijsverhoging had ik nagevraagd bij de theke en die zei formeel 'Ja, ab Mai'. Het was t.o.v. mij dus als een zekerheid verkondigd dat het er aan kwam maar bij andere rakkers werden ze er later terughoudender over, merk ik bij het schrijven van dit verslag. Het zou geen verstandige keuze zijn maar ja, dat werd ook gezegd bij de prijsverhoging van GT indertijds en we zagen nadien dat de andere clubs gewoon volgden: balen!


3) Wellness

Hoera de sauna is terug werkende en dat mag gevierd worden met heel wat saunabeurten om bij mezelf vast te stellen dat ik het ding toch echt had gemist die vorige keer in december. De voorgestelde truc van een theke van FKK Prestige om eerst in de sauna te gaan en dan in de iets te frisse jacuzzi om het er niet te koud in te hebben werkt ook deze keer. In vergelijking met SS toch wel erg fris, maar misschien is dat een reglementair verhaal?

Het zwembad is me te koud, ijskoud en weer een ideale plaats voor liefhebbers van de Wim Hof methode, Hasta La Pasta: iets voor jouw? Hij waagde het als enige een duik in te nemen direct na een sauna: een echte ijsbeer voorwaar.


4) Restaurant & Eten

Er was à la carte en ik besloot om na lange tijd het boekje je niet te hebben aangeraakt weer wat van hun menu te kiezen. Er is niets aan veranderd en ik koos kippenfilet met zigeunersaus, rijst en schepte alvast groenten op. Ik liet het smaken met Cola want de alcohol liet ik deze dag links liggen. Ik moest er lang op wachten en las in m'n E-reader. Uiteindelijk werd mijn geduld beloont met een erg smakelijk gerecht.


5) Contacten bezoekers

Alleen Hasta La Pasta was er ook bij de mij bekende rakkers, fijn bijgepraat.


6) Line-up en kamergangen

Een beperkte line-up in every way, zelfs voor een 60€-club net onvoldoende zelfs op Zondag, laat staan 70€. Naar de namiddag toe groeide het iets aan en bij de avond waren er weer dames aan het vertrekken zoals Antonia. Ik wou gaarne met Karla gaan maar de dame werd dauergebucht door een klant en de kans was weer verkeken. Ooit moet het eens echt lukken met haar op herhaling te gaan! Een andere voor mij interessante dame die dag was Melissa. Met haar lukte het me de kamer op te gaan na een moeizame sessie met Michelle. Ik moet deze dame eens zeggen dat ik niet bij elk bezoek met haar kan gaan goed of niet goed.

=> Michelle - Een flink overschaduwde sessie

Wat wellnessen en rusten werd geboden achteraf, ik voelde me er niet lekker bij: Michelle had natuurlijk de pech de eerste dame te zijn na orkaan Iris in SixSens de dag ervoor en dat werd pijnlijk duidelijk in de prestatie. Het was een risico om al een klein uur later opnieuw te kameren in mijn conditie maar deed het toch en voorwaar, ineens ging alles veel vlotter met de mooie servicegerichte Melissa, de eerste voor mij compleet nieuwe dame van dit jaar: ik heb er geen spijt van!

=> Melissa -Kennismaking met een nieuwe favoriet

Na Melissa was naar mijn gevoel alleen nog Karla in staat die sessie nog te overtreffen maar deze dame bleef bezet en ik hield het voor bekeken betreft de seks.


7) Einde van de clubdag

Zoals gewoonlijk en na het eten ging ik nog wellnessen en wat drinken en rusten tot Melissa me dwingender adviseerde naar huis te gaan. Ze had gelijk natuurlijk en heb de daad bij het woord gevoegd.

Babylon, tot later!

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1255 Gepost op: 10 februari 2019, 20:19:23 »
Derde clubbezoek in 2019, Babylon.

Zaterdag 9 februari Babylon weer bezocht. Alexis is weer terug en ook Dolli, hetzij al een paar weken, maar tijdens mijn eerste bezoek aan Babylon dit jaar was ze nog “Im Ürlaub”. Dolli is een erg leuke dame, waarmee je een goed gesprek kunt hebben en haar kamerkwaliteiten zijn zeker bovengemiddeld. Helaas bleek ze zaterdag toch niet aanwezig te zijn, terwijl ze 's morgens wel op de AWL stond. Later op de dag heel even gesproken met haar vriendin Erika, die me kon vertellen dat Dolli iets belangrijks te doen had, maar volgende week gewoon weer aanwezig zou zijn.

Alexis
Alexis was dus gelukkig wel aanwezig in Babylon, hetzij wel wat later. Iets na 12 uur kwam ze binnen. Bij toeval stond ik bij de Theke, toen ze binnenkwam. Haar gelijk begroet met een paar zoenen. Toch bijna 2 maanden geleden dat ik haar voor het laatst zag. Ik had eigenlijk plannen om niet de eerste sessie met haar te doen, maar toen ik haar éénmaal zag, kon ik me niet meer bedwingen.

Ze ging zich eerst “omkleden” en optutten en je weet wel hoe dat met dames gaat. Die hebben flink wat tijd nodig. Na een tijdje haar opgezocht in de toiletruimte in de kelder, waar ze zich nog aan 't optutten was. Haar daar gezelschap gehouden. Volgens mij vond ze het niet vervelend, anders had ze me wel weggestuurd.

Nadat ze klaar was, zijn we gelijk naar een kamer gegaan. Daar weer een onvergetelijke sessie met haar gehad. De details houd ik voor mezelf. Het was in elk geval weer een top sessie met GFE, porno en kinky elementen en tevens de langste sessie tot nu toe met haar. Ook de langste sessie die ik tot nu toe in Babylon heb gehad.



Naam: Alexis
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: blond
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup

Na de sessie met Alexis even bijgekomen in de sauna en de jacuzzi. Dat had ik wel nodig. Daarna een paar Leffe Bond gedronken. In de bar kwam ik FSLGF en NLNU  tegen en met hen een tijdje gesproken. Later zat ik nog een tijdje alleen met FSLGF. Op een gegeven moment liep er een persoon voorbij, en FSLGF gaf aan dat dat Krukkie was. Ik had die persoon wel vaker gezien in Babylon, wist niet dat het Krukkie was. Met hem maar eens een praatje aangeknoopt. Leuke gast!

Even wat gegeten. Het eten is niet slecht in Babylon, maar het is er ook weleens beter geweest. Aan a la carte doen ze blijkbaar niet meer. Na het eten de sauna en de jacuzzi weer opgezocht. Toen ik in de jacuzzi zat, wilden er een viertal jonge Fransozen met hun onderbroek de jacuzzi in. Hen gelijk duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling is. Blijkbaar schaamden ze zich voor hun geslachtsdeel, want ze deden hun onderbroeken uit met hun handdoeken nog om en gingen met de handdoek het water in om deze pas op het laatste moment af te doen. Dit ging uiteraard niet goed en alle handdoeken werden uiteraard nat. Eentje probeerde de handdoek op te hangen aan de schuine trapleuning, maar die handdoek kwam in z'n geheel in het water terecht. Het was allemaal een komisch gezicht. Ik vroeg ze later hoe ze dat met de dames deden. Of ze dan ook de handdoek om hielden. Ik verzekerde ze dat geen enkel gast in Babylon geïnteresseerd is in mannelijke geslachtsdelen. Verder waren het wel prima gasten. Met hun nog een tijdje gesproken in de jacuzzi.

Mary
Mary zou de tweede dame van de dag worden. Toen ik met Krukkie aan de bar stond, kwam ze heel even bij me. Het viel me op dat haar Duits iets beter was geworden, maar het is nog steeds niet voldoende om een echt gesprek met haar te voeren. Ze vroeg of ik met haar naar de kamer wilde. Ik zei “misschien, maar nu nog niet”. Ze probeerde gelijk een afspraakje te regelen om 8 uur 's avonds, maar ik zei haar dat ik wel naar haar toe zou komen als ik zin had.

Toevallig had ik om tien over acht wel zin in haar ;) Ze zat in de rookruimte een sigaretje te roken met een paar andere dames. Ik liep naar haar toe en zei “Hey, we hadden toch een afspraak om 8 uur”. Bleek dat ze net een ander beloofd had om mee op de kamer te gaan... ;)

Nog maar een Leffe gedronken aan de bar. Daar kwam ik Barbie ook tegen met haar skippyballen. Viel me dit keer ook op dat ze een paar tattoos in haar gezicht heeft... Tja, als ze het zelf maar mooi vindt...

Een half uurtje later kwam Mary weer de bar ingelopen en zocht mij op. Haar Duits is niet voldoende om lange gesprekken te voeren, dus we zijn vrij snel naar een kamer getrokken. Met de kamer zelf was weinig mis, maar na een top sessie met Alexis ga je wel wat missen. Bij Alexis heb je meer interactie. Niet alleen verbaal, maar ook op seksueel gebied. Uiteraard mag ik Mary niet met Alexis vergelijken. Mary zoent gewoon erg lekker en haar service is echt goed. De communicatie blijft gewoon lastig met haar, maar beetje bij beetje leert ze steeds meer Duits. Dat komt wel goed.



Naam: Mary
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Een heel klein beetje Duits
Leeftijd: 18
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,71 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 49Kg, maat 36/ B-cup

De sauna en de jacuzzi weer opgezocht na de sessie met Mary. Terug in de bar waren een aantal dames (Georgiana, Rachel en later ook Gina en Daria) een showtje aan het geven. Dat ging er weer behoorlijk op z'n Babylonisch aan toe ;) Ik had wel dorst van de sauna en wilde een colaatje bestellen, waarop Gina boven me kwam staan met haar poes. Een mooi aanzicht, maar ik kwam voor een colaatje ;)

Franceska laat in de avond nog een massage gegeven en nog kort even gesproken met haar en Alexis. Iets na 12 huiswaarts gekeerd. Weer een geslaagde dag in Babylon

Résumé 2019:
3 saunaclubbezoeken
5 verschillende dames
vs 3 – 2
vs 2 – 3
« Laatst bewerkt op: 10 februari 2019, 21:48:51 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1256 Gepost op: 12 februari 2019, 13:32:45 »
Zaterdag nog een relaxxxkaartje stukgeslagen in Babylon, thanks heren. Voor de zaterdag vrij rustig, geen party's of zo. Wel een paar forumleden, waaronder Taylor en fslgf, een beetje aanspraak tussendoor is altijd wel zo gezellig. Van de vaste dames waren de meeste niet aanwezig, dus eens zien of we iets nieuws voor de loop kunnen krijgen. Na lang dralen de keus aan Emma gelaten. Die weet hoe ik erover denk, en anticipeert daarop. De keus viel op Daria. Zelf kijk ik eerder naar meiden waar ik wat meer grip aan heb, maar ik moet eerlijk zeggen dat Daria het sekstechnisch heel goed deed. Prima tongzoenen en pijpen. Wat ook wel meespeelt waarschijnlijk, onder het toeziend oog van tante Emma, durven die jonge kuikens geen broddelwerk af te leveren. Het werd dan ook een goed gericht schot in de roos. Bij deze het nlnu stempel op de bil.

Na de nodige oplaadtijd, kwam de tweede keus in beeld, een Bulgaarse die veel met Francesca optrok. Leek ook wel wat op haar, hetzelfde gevulde postuur. Houvast genoeg dus. Sandra was nieuw in de club, en dat was ook wel te merken. Talenkennis zo goed als nul. Qua seks heeft ze de basis wel, maar als er zoiets als een Bulgaarse seksacademie bestaat, dan zit Sandra eigenlijk nog in de brugklas. Nog een lange weg te gaan naar het einddiploma. Heb haar dan ook maar niet afgestempeld.

De derde keus was een veel betere, wederom door met Emma aan te pappen en haar een meid aan te laten wijzen. Diana is echt het type waar ik fysiek op val. Brunette, niet echt dun, maar met behoorlijke rondingen zowel voor als achter. Ook Diana was een uitstekende tongzoenster, en nog een waarbij je de handen goed om die heerlijke billen kunt leggen. Tante Emma's aanwezigheid heeft er mogelijk aan bijgedragen dat ze goed haar best deed. Waardoor ze er een klant bij heeft gekregen, want eerlijk is eerlijk, als ze een goede act neerzetten, dan betaalt zich dat terug. Evenals Daria loopt Diana vanaf nu ook met het nlnu stempel op de bil.

Verder was het best een gezellige dag, veel met de clubmaten gekletst, van het culinaire genoten, een hete sauna, wat moet een mens nog meer. Nu er weer een paar meiden nlnu approved zijn, is er nog meer reden om voor Babylon te kiezen.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1257 Gepost op: 12 februari 2019, 18:17:02 »
Citaat:
"...Nlnu-Stempel auf dem Gesäß..."

Ich kenne einige deiner Lieblingsfrauen, aber wo hast Du diesen Stempel versteckt?
(Ek weet sommige van jou gunsteling vroue, maar waar het jy daardie stempel versteek?)

vanKees

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1258 Gepost op: 12 februari 2019, 18:28:28 »
Citaat:
"...Nlnu-Stempel auf dem Gesäß..."

Ich kenne einige deiner Lieblingsfrauen, aber wo hast Du diesen Stempel versteckt?
(Ek weet sommige van jou gunsteling vroue, maar waar het jy daardie stempel versteek?)

vanKees

Werkt op mijn vingerafdruk. Wordt zichtbaar als ik er overheen aai. Dan denk ik: oh ja deze was okay.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1259 Gepost op: 12 februari 2019, 18:37:13 »
Citaat:
"...Nlnu-Stempel auf dem Gesäß..."

Ich kenne einige deiner Lieblingsfrauen, aber wo hast Du diesen Stempel versteckt?
(Ek weet sommige van jou gunsteling vroue, maar waar het jy daardie stempel versteek?)

vanKees

Werkt op mijn vingerafdruk. Wordt zichtbaar als ik er overheen aai. Dan denk ik: oh ja deze was okay.

SPEZIALIST!

Für dieses Level muß ich noch vieeeeeel lernen.

vanKees