Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1124059 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #405 Gepost op: 27 maart 2015, 08:29:55 »
Zou je die zelf niet controleren ??? Blijft er wat te checken over... ;)

Zit natuurlijk wel wat in...

Maar ik ga liever de wellness checken dan dat ik ga checken of de wellness klaar/geopend is.

Zonder wellness is er op zich niet veel tussen de kamergangen te doen, althans dat is mijn ervaring tot nu toe...

Dus ik heb nog wel even geduld en wacht verdere berichtgeving af...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline MirPatKr

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #406 Gepost op: 27 maart 2015, 11:02:45 »
Citaat
En de status van de wellness in de kelder?

Die is ook sinds gisteren in gebruik. Weinig veranderd, behalve dat alles nieuw betegeld is en dat de whirlpool 180 graden gedraaid is.

De kamers hebben nog geen vaste nummers. Er was een papiertje met een nummer op de deur geplakt. Dat leidde gisteren tot het ludieke geval dat ik met Kristin in kamer 12 was beland en na zo'n 10 minuten Ingrid de kamer binnenvalt. Kristin in paniek, want ze had toch echt goed gekeken dat we kamer 12 hadden genomen. Ze zat echter in kamer 9.

Wat bleek achteraf. Dat een of andere joker tijdens onze kamergang alle papiertjes van de deuren had gehaald en ze opnieuw had opgehangen. Voor onze kamergang was kamer #7 aan de rechterkant (vanaf de welness) te vinden en na onze kamergang ineens aan de linkerkant.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #407 Gepost op: 28 maart 2015, 11:32:55 »
Ter nagedachtenis van Foots

Ik draag deze recensie op aan Foots. Sinds zijn overlijden is dit mijn eerste bezoek aan Babylon. Hieronder een kleine toelichting.

In het verre verleden was Foots éénmaal in Babylon geweest. In 2012 gaf ik een verjaardagsparty in Babylon. Foots was aanwezig en onder de indruk van de huidige stand van zaken. Hierdoor verscheen hij geregeld wel eens in de club. Ook kwam er een relaxxx party , sponsering , vrijkaartjes...

Hij sprak me vaak toe : u bent een gematigd clubber ! Ik verklaarde : inderdaad men wilde jaren zijn voorbij. Ik ben tevreden met één bezoekje aan Babylon per maand , soms twee… Telkens als ik hem zag , kreeg hij tips van mij over de beste pijpster in Babylon. Hij was een echte FT-liefhebber , ha, ha…

Men laatste contact was op 02/12/14… ( zijn woorden via P.B.)

Beste Lustman ,

Er komen hopelijk voor ons weer een vol nieuw jaar aan met snipperdagen en weekenden en daarin gaan we gewoon lekker vrolijk door met lol maken en eens te feesten als de beesten.

Ik zie je vanzelf weer ergens en dank zij jou enthousiasme over Babylon heb ik ook daar weer mijn draai gevonden.

Groet Foots.

Spijtig genoeg heefd dit niet mogen zijn. Foots R.I.P. en geniet vanuit de hemel. Je bent nog niet vergeten !


Babylon

Wanneer : vrijdag 27 maart

Bekende : Picasso 1 , Super Mario

Bezetting : Top ! 25 - 30 dames

Afwezig maar op de lijst : Marina

Sfeer : gezellig druk

Muziek : goed

Party : verjaardag Duitse stamgast

Sessies : Claudia - Tina

Cheffe : was nog nuchter om 21u

Verassing : de onderbouw volledig klaar !

Update bouw

Gisteren tweemaal op verkenning geweest in de nieuwe kelderruimte. De sauna's en whirlpool waren in dienst. Een handige oplossing om de sauna's opnieuw de betegelen , past perfect in het geheel. De kamers zijn vrij ruim , met dubbel bed en waren gisteren allemaal van nummer voorzien via een duidelijk sticker. Op de muren zijn wat design foto's aangebracht. Kamer 8 is een speciale en heeft een gluur-raam. In een tussengang staat een grote bank om te relaxen en daar tegenover een flatscreen. Een Duits kanaal stond op. De aangepaste verlichting draagt bij tot de sfeer. Ook zijn er nieuwe wc's aanwezig. Men eerste indruk van de kelderruimte is vrij positief.

Het gelijkvloers zou binnen twee weken klaar zijn. Ik heb gisteren de mogelijkheid gehad om een kijkje gaan te nemen. Er is nog wel wat werk aan de winkel hier. De muren voor de kamers zijn al klaar. Er komt in dit deel een groot relax gedeelte met zetels. Deze stonden er al wel nog ingepakt. In de muur is een groot logo van Babylon aangebracht. Als dit gedeelte klaar is wordt de tuin aangepakt.

Een minpunt

Betreffende de nieuwe lockers volg ik de mening van vele anderen : ze zijn te klein. Zeker in wintertijd als je een lange jas bij hebt. Ze zijn ook niet handig voor zakenmensen in maatpak. Verder hebben de meeste klanten een rugzakje mee of laptoptas. Ik zag dat enkele gasten hun schoenen bovenaan geplaatst hadden. Persoonlijk vind ik dat ook maar niets ondanks er camera bewaking is. Je zal het maar voor hebben dat één of andere zatlap je schoenen meeneemt...

De douche ruimte oogt zeer goed. Zalige douches met regen effect en led-verlichting in. Een klein minpuntje is dat er nergens kapstokken zijn in deze ruimte en nog geen douchegel houders. In principe kan dit snel opgelost worden en verwacht dit dan ook één van de komende dagen.
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2015, 11:57:00 door Lustman »
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #408 Gepost op: 28 maart 2015, 14:38:16 »
Slik. Slik. Slik.
Foots en Babylon, een apart verhaal.
Daarvoor moet je foots hebben gekend, en de evolutie die hij heeft doorgemaakt in babylon.


Wat ik hier neerpoot haal ik uit zijn verklaringen en woorden.


Niks voor jou, het is er zo dood als een pier.... dat was naar aanleiding van zijn allereerste bezoekje aan Babylon.
Dit kwam door zijn "vooroordelen" over Franstaligen en Frankrijk in het algemeen.
Wat hebben we destijds toch gelachen in Living Room als hij weer eens tekeer ging (Die parijzenaar die er steeds bij was in 2009/2010, Lorre, noemdie die Thierry? ) tegen Frankrijk, wat hij kreeg voorgeschoteld als kotsfreet.
En Thierry, die bevestigde foots' verhaal steeds, meer nog, hij beantwoordde steeds foots' vragen op voorhand, wat tot hilarische taferelen daar in living Room leidde.
Zo herinner ik me als gisteren het verhaaltje: foots op restaurant in Frankrijk.
Ha ha, hij sprak geen woord Frans, en dan kan je dit voorkrijgen ..... hij bestelde een steak, en kreeg die nagenoeg rauw voorgeschoteld. Kennen we foots? Die ging terug, en zijn gezicht sprak boekdelen: die steak kwam zwargeblakerd terug, een leren lap waar je iemand mee kon doodslaan.
Dit verhaal heb ik van 2007 tot einde 2014 misschien wel honderd keer mogen aanhoren.
En weet je, des te meer hij het vertelde, des te meer veranderde ook zijn vooroordelen tegenover franstaligen.


Foots had, in het begin ik hem leerde kennen, een negatief beeld van frankofielen. Hij beschouwde zichzelf zo Duits als iemand maar Duits kan zijn.
En toen kwam Babylon. Zijn eerste bezoek. Nu moeten jullie weten dat foots bijna nooit dronk (ik heb hem enkel een cocktail weten drinken in Haus Panthera, een glaasje champagne in Living Room en Babylon, en van dat fruitbier (5 flesjes over een periode van 5 jaar) in Living Room)
Zijn eerste bezoek aan Babylon was een regelrecht fiasco. Hij had de gave, zelfs al zaten er in een club 30 servicekanonnen en eentje die de kantjes eraf liep, om net de slechtste eruit te pikken voor een kamergang.
Zo ook zijn eerste keer in Babylon. Als ik hem alleen op pad liet gaan, was 't steeds van dat, ha ha.
Ik herinner me die recensie nog goed. Netjes verwoord, daar niks van, maar ik heb wel alle details mogen aanhoren.
Zo is hij tot drie maal toe met Donald Duck op kamer geweest in Living Room (en daar had hij geen klik mee, ze was wel erg mooi). Telkens hij van kamer afkwam vroeg dupke hem hoe het was geweest. Dan kwam het schitterend antwoord: ze is erg mooi (lees: het was bagger voor de rest). En dupke kon niets anders zeggen dan: dat zei je twee weken geleden ook al over haar.
Babylon, zijn eerste keer. Ik weet nog dat hij me vertelde: Daar ga ik nooit meer naartoe.
Een frantalige baas die drinkt, en een slechte kamergang. Zo beschreef hij het end aar heeft hij toch twee jaar aan vastgehouden.


Dingen veranderen, zelfs foots koppigheid veranderde, en in de loop der jaren heeft hij Babylon leren appreciêren, en niet in het minste door zijn bewondering voor den Ed. Franstalig, ja ja, maar foots noemde hem een rasechte Duits. Zo run je een club. Dat hij dronk? Dan is hij "plezant".
Hij heeft dan ook (als hij met Eddy in het bureel zat) uren met hem gepraat, over zaken doen, over de club, de verbouwingen, de kamerverhuur.
Door de jaren heen leerde hij de voordelen van deze club kennen, en we zijn er heel erg veel samen geweest. ik noem er enkele keren van, onvergetelijk en diep in mijn geheugen gegrift ... de verjaardagen van Lustman, de verjaardag van Civicske, feestjes die wij van RB uit hebben georganiseerd, feestjes van Babylon zelf.


Foots ging er steeds liever naartoe, en was dus razend enthousiast over Ed's businessmodel, en vooral over de meiden ... ik citeer hem: "niet altijd de mooiste, maar er zitten er altijd enkelen waar het de moeite voor is om terug te keren en te blijven gaan"
Ik noem er enkelen op waar Foots een moord zou voor gepleegd hebben:
- Maya met de krant
- Alice (daar was hij nog lyrischer over dan over Michelle, Nilfisk Nicky en Coco/Carmen samen)
- Mercedes
- Samira
- Blanche
- Ingrid
- Kesha


We hebben zo dikwijls samen Babylon bezocht, en vaak ging ook jeank mee.
Babylon was een tent waar je met vrienden heen gaat (dat is zijn mening en de mijne ook). De sfeer maak je zelf en over de vrouwen heb je meestal weinig tot geen klagen.
Den Ed is een geweldige kerel en ja, hij drinkt graag, maar ookd at heeft zijn charmes en is een manier die nu eenmaal eigen is aan deze club.


Foots was verder erg benieuwd naar de verbouwingen, hij had me al heel lang van de plannen van Eddy verteld. Hij volgde dat ook opd e voet en informeerde bij ieder bezoek over de vorderingen, ging met Eddy kijken, en gaf zijn mening erover.
Foots keek ook erg uit naar de kamers die den Ed ging verhuren voor gasten, enfin, hij was laaiend enthousiast over het project van een duitse frankofiel.


Babylon werd foots tweede of derde "liefde".
Onze favo club (dat is geen geheim) was Living Room. Verder waren er Samya, SixSens EN Babylon.
Hoewel ik en foots erg veel van karakter verschillen, hadden wij beiden dezelfde favo clubs.


En zo kwam het dat we nog eens wilden ontspannen in Babylon net voor het grote feest op 20 december in living Room.


We schrijven en lezen 12 december 2014. Ik krijg de rillingen over mijn ganse lijf indien ik er terug aan denk.
We zijn gearriveerd omstreeks 18u30 en het was er erg gezellig, goed. Heerlijk vertoeven, we hebben goed gelachen, en zijn laatste kamergang ooit (het is nog altijd onwezenlijk dat te moeten schrijven) was er eentje met Kesha.
En of hij gelukkig van kamer kwam.
Kijk, dat nemen ze hem niet meer af, en (en nu ga ik in de cynische modus) ik heb altijd gezegd: na een kamer met Kesha sterven, dan heb je tenminste nog goede sexxx gehad voor je heengaan. Helaas, zo had ik het nu ook weer niet bedoeld.


Het blijft moeilijk te geloven dat foots er niet meer is.  Het blijft erg moeilijk voor mij om met regelmaat naar een club te gaan.
Ik was intussen in Living Room, en gaddamme,ik zoek foots als ik een cola ga halen, als ik ga eten, als ik wil broebelen, na een kamergang.
SixSens: same story
Babylon: dito
Het doet erg raag, en ik weet dat deze dingen erg veel tijd vergen, maar gaddamme man, wat mis ik je enorm. Wat een leegte laat je na.
Het is verschrikkelijk om alles zonder jou te moeten doen, geen steun meer te vinden, verloren te lopen.
Ik troost me met de gedachte dat je laatste clubbezoek heerlijk was.
In Babylon, goede sfeer, en de allerlaatste keer Kesha.


Gerniet daarboven van alles, en lach, want je was een echte vriend, zoals je er maar enkele in je leven hebt.
Ook wij hadden onenigheden, maar wat ben ik blij dat ik je heb mogen kennen.
Ik mis je enorm. Het ga je goed daarboven.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #409 Gepost op: 28 maart 2015, 15:27:24 »
als je zulke verhalen leest als lustman geschreven heeft denk je inderdaad terug aan de beste man . ik heb hem niet zo goed gekend als sm, ma ik herinner me het zomer feestje van afgelopen jaar in LR ik herinner me het feestje in babylon met het code woord relax . ik herinner me de keren dat ik hem tegen kwam zonder sm in LR en de keren met sm . en de wandeling over de vulkaan. ik herinner me ook zijn enthousiasme als er een feestje wet reorganiseert  een rb feestje of een feestje van een club zelf . er staat me nog steeds wat bij van de uitspraak voor de fuif van 20-12-2014 we gaan er een lap aan geven  als ik terug denk aan de beste man denk ik niet alleen aan de mooie dingen ma ook aan zijn gezin wat hij achter gelaten heeft .

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #410 Gepost op: 3 april 2015, 10:50:22 »
Gisteren avond ben ik de  babylon gaan bezoeken :
- wachttijd voor een kamer ==> 0  :pica
Ik heb met Vivi, een Waalse dame gekamerd. Uitstekend.
Voor VS verjaardag zal alles klaar zijn. Meer dan 20 kamers  :sign0098:

Offline vince59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #411 Gepost op: 4 april 2015, 19:42:12 »

After a night Siffert and even had great difficulty in getting to sleep, we sat on the road at 08:00 am towards Babylon.
A lot of traffic on the road, that work on these highways Belgians it is unbearable, we finally arrived a little tired but very excited to see our first FKK has 12.00. It is amazing that the first edge is that this club is a bit in the middle of nowhere in a small village across the fields, hard to imagine a club in this place so désert.Après a break in the vehicle recovery we decided to finally enter this place so mysterious.
Happened to the two women entered brunette milf style welcomes us, a rather deep voice, the first nosu explains in German or English club operations, and finally I let Siffert parley with my level because language is how dire..nulle, I absolutely understand anything!
I see then get a small group of girls rather young and pretty all completely naked !!!
One of them calling itself Sascha we acted as guide, it makes us a little visit, the club is rather small, there are three floors, seating cinema connected on a chain X, slot machines, UV area, two Jacuzzis including a waterless, and several rooms. And where girls and clients are most often installed and lounge with bar and dining room. There is a small garden outside but very small.
In the club all the girls are naked and men have the right to wear a simple towel.
I decided to restore me, only the menu does not really like me, it seems a little fat German cuisine surely I am not a fan I take only two pieces of cheese and a piece of bread (very hard).
Girls are mostly all around you but you do not calculate much, they look bored. I cast a glance at the show and there I see a guy getting sucked by two girls in front of everyone, I am a little surprised I was not expecting that !!!
Then another surprise, the toilet is in plain sight (no door) and have direct access to the rooms, in fact when you do shit you can come face to face with a punter with his ourssonne, privacy level to better lol .
I decided to go into the room where there is the cinema, I lie on the bed and then a young spirited Romanian 24 years whose first name Cleo literally jumps on me, I try to resist the space of two seconds, but I quickly gives in to temptation and began my first session in FKK.
Then I joined Siffert where I met youppineurs Liégois.
To relax I decide to take small bath in the tub, a French-Brazilian in the name of Maria joined me, we start a discussion in all honor.
Then it will stay with me all day I decided late after noon in room with up and DFK and hugs until the closing of the club in his company.
Goodies: Girls are not there to rip you off in both sessions I made, sessions Room very good bill, very GFE room.
Friendly staff, location propre.Les girls do not pester you to ride in the Room
Cons: very small club, we quickly bored between sessions, some girls not very smiling and looking bored or play slot machines.
From first girls seem cold but become more pleasant after rising in the room with. People do not like taking the first step and approach girls will appreciate can not be that club.
I thank Maria for the day spent with him ....

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #412 Gepost op: 6 april 2015, 20:58:19 »
Zaterdag 28 Maart 2015 - 'Babylon High School'

Dankzij een vrijkaartje van dit forum uitgereikt voor m'n mooie recensie kan ik weer naar deze tuin der lusten trekken en me wentelen in drank, eten, wellness en seks!

Vanuit Kortrijk was het in de regen echt een lang pokkenend rijden naar deze keet in Elsdorf: 3,5 uur de tussentijdse pauze meegerekend.  :steeringwheel: In mooi weer wordt je naar de club 'toegezogen' en gaat rit wel lekker vlug vooruit maar met zulk regenweer ben je maar wat blij als je er uiteindelijk aankomt. Ik zette m'n auto voor die van een andere belg en belde aan. Ik werd begroet door een bescheiden naakte erehaag van dames vertegenwoordigd door niemand minder dan Aisha. Ze omhelsde me glimlachend en het leek erop dat ze het negatieve prijsdebacle was vergeten. Ik niet.

Ik wou naar beneden gaan maar werd stonds door de theke teruggefloten: de umkleide is nu bij de ingang terug te vinden. Mooie umkleide trouwens. Eentje waarvan me al forumgewijs werd gewaarschuwd dat de kluisjes te klein waren. Kluisjes, jawel. Blij dat ik m'n vest achteraan de wagen heb achtergelaten. Ik twijfelde zelfs nog of ik m'n trui ook niet in de wagen zou laten. Ik had zelfs nog kunnen beslissen alvast in Hessen-dresscode naar Babylon te gaan zodat nog meer plaats over zou zijn voor alle snoep, douchegel, ongelezen boek en wat een mens nog meer aan overbodigs meeneemt mocht de line-up tegenvallen.

M'n blaas was zo goed als vol na die rit en de wc op de gelijkvloers was weer eens lang bezet. Ik dacht dat beneden nu wel toiletten zullen zijn in het nieuw gedeelte! Ik ging dus vol nieuwsgierigheid om deze vernieuwingen te aanschouwen naar beneden. Het blijft allemaal nog wat aan de duistere kant maar het is echt ruimer geworden daar. Het eerste dat me opviel was dat de Jacuzzi 180° gedraaid was. Alles functioneerde tot m'n grote opluchting. Ik ging verder langs de nieuwe kamers die nu nummers droegen die niet in te wisselen zijn. Eentje had een spiekraampje. Best uniek. Verder was er een relax-gedeelte met een scherm met normale tv-zenders. En er waren toiletten :)). Opgelucht ging ik terug naar boven en douchte me onder de nieuwe chique douches. Je kan langer onder de douche staan zonder weer op die drukknop te drukken als beneden in de wellness. Ik vroeg om een cola en ging wat zitten crashen op hun grote witte zetel en keek wat rond. Er was niemand van rakkers die ik kende. Dames natuurlijk wel, er is een vaste groep. Ik ging dan weer naar beneden om me terug te trekken in de wellness zoals ik dat altijd graag doe hier.

Nou ja 'terugtrekken'. Nu er kamers en een relaxgedeelte is en zo is er van terugtrekken minder sprake dan ik anders gewend was hier. De dames passeren hier vaker en met het animeerverbod wordt wat losser omgesprongen. Ik merkte dat er een dame in de jacuzzi zat toen ik er in stapte. Ik installeerde me er en zij zat daar aan de overkant mooi te lonken en mooi te wezen. Haar uiterlijk bracht herinneringen teweeg:

Citaat
Middelbare school, laatste jaar: ik was verliefd op een meid die ik niet kon krijgen, zoals gewoonlijk.  :-* Ze viel eerder op stoere types met grote mond dan de stille verlegen types als ik. Ze had mooi blond haar, was sexy :tietjes, lenig en ze had guitige ogen en had een wild karakter.  :cheer:High above me dus en die wees me dus af toen ik op aanraden van 'vrienden' met m'n gevoelens uitkwam. :cry Ze was het type waarop ik geilde :sex, dat ik echt lekker vond maar in die lentetijd mocht het niet baten. ::)

Emilie leek dus sprekend op die meid waar ik verliefd op was zo'n lange tijd geleden afgezien van haar getunede tieten. :tietjes Emilie is een echte Letse slet afkomstig uit Riga. Die nationaliteit heb ik nog niet gehad en beloofde op zich al iets verfrissende na de vele balkanseks die ik heb gehad en die dag nog zou hebben. Emilie vroeg of ze bij mij kon komen. Natuurlijk, we zitten gewoon lekker samen in de jacuzzi, dacht ik.  :censored Dat bij komen zitten mondde gauw uit in een van de beste presales die ik in saunaclubland ooit heb gehad. Het is ook de eerste keer dat ik presales kreeg in een jacuzzi in deze club.  :happy Het was voor mij de eerste keer presales in een jacuzzi tout court als ik er nu zo bij stil sta, dat had ik nergens anders ook. En Emilie, die Letse slet, was er behoorlijk goed in ook. En lenig was ze eveneens, net als m'n highschoolcrush  :cheer: kon ze haar been probleemloos in haar nek leggen. We tongden diep en veel. Ze was erg speels en in haar blik zag ik ook dat guitige en dat deugnieterige. Ook de kleur ogen was idem of ik projecteerde haar in Emilie. Hoe het ook zij, dit ging uitmonden in de eerste kamer van de dag. We gingen na een half uur of langer uit de jacuzzi en douchten ons samen. Ook een first in Babylon dat ik samen met een dame onder de douche stond.  :douchen Ik kon m'n bril bij haar bijhorigheden laten.

Citaat
Tja, er is nergens plaats waar ik m'n bril even kan wegleggen zoals vroeger. Noch voor de douches noch voor de sauna. Laat dat aub terugkeren, het is anders echt onhandig!

Daarna trokken we naar boven om een kamer te regelen. Ik keek streng op de tijd want vorige keer met Aisha liep dat mis, mede door de drukte.

Dit meisje nam uitgerekend de sleutel mee van peepshowkamer. Dat is het nummer 8, het is maar dat U het weet. Ik las ondertussen al andere recensies over haar en het lijkt er aardig op dat Emilie houdt van het gloednieuwe voyeurkamertje. Ze verontschuldigde zich er nog voor ook, die deugniet. Ze wist wel wat ze deed. Ze wou gezien zijn in het heetst van de strijd. :pica22 Net als m'n highschool-crush. Die wou ook altijd gezien zijn, die meid. De gelijkenissen stapelen zich wel op. De seks in een eerste kamer gaat bij mij altijd moeizaam, ik ben meer een 'diesel' een trage starter. Zelfs met de ideale vrouw in m'n klauwen. We deden TZ, doet ze uitstekend en standje 69 (niet zo m'n ding). Tijdens standje 69 zetten ze haar voeten tegen de muur. Showbeestje.  :pica Ze lacht graag en veel. ;D Net als zij. We neukten eerst ik aan top en dan omgegekeerd wat me beter af ging en ik klaarkwam. Ze was niet erg opgetogen over m'n spermahoeveelheid, dacht zelfs dat ik fakete (?) :17: No way, zoiets kan ik niet faken. En met de ideale lookalike-date staat het in de sterren geschreven dat dat binnen een half uur makkelijk te klaren was, peepshow of niet. Ze zou die dag trouwens niet de enige lookalike zijn maar dat wist ik nog niet. Emilie heeft geen zachte tieten maar tieten zijn tieten en ik ben er gek op en kon er niet genoeg van krijgen. :showtits1 Dat is wel een verschil met m'n crush: die haar tieten waren even groot maar wel echt. We hebben nog nagepraat en geknuffeld vooraleer er een eind aan te maken. Deze geile beurt met Emilie, pas vier dagen in Babs, krijgt ****1/2. Goed begin!  :-P :))

Zoals gebruikelijk is maakte ik weer gebruik van de wellness, dronk m'n cola enzomeers. De sauna staat echt heet, maar dan ook superheet, ik kon er geen 10 minuten in blijven. Spijtig dat ik m'n bril mee moest doen, daar moeten ze iets aan doen. Terug in de jacuzzi kwam er weer een DVP bijzitten maar die deed geen signalen voor contact. ::)

Later zat ik weer in de grote salonzetel en daar kwam Aisha op me af.  :o Ik had ze graag willen wegzenden maar liet haar toch toe. Dwz ze had m'n pik in handen en haar tong in m'n bek voor ik 'vielleicht später' kon zeggen. Daaruit volgde wat presales in het relax-gedeelte in de kelder en 'goedmaakseks' zoals een andere rakker dat noemde. Ik keek deze keer zeer streng mee dat alles keurig genoteerd werd. Deze keer werd een correct half uur gerekend zonder onbestaande extra's. De seks was op zich best maar het is toch minder dan vorige keer mede omdat ik eigenlijk niet zo in de mood was.  :banghead:Ik had ook geen standje gedaan met haar bovenaan wat mss beter was.  :amazone

Citaat
Eigenlijk dien ik echt eens tips te hebben hoe je een dame assertief afwimpelt met wie je nog goed hebt gekamerd en die verondersteld dat je daarom automatisch weer voor haar zou kiezen zonder op haar tenen te trappen waardoor latere service minder zou worden als je weer voor haar kiest na eerst voor haar collega's te hebben gegaan. Mss is het flauw me daar iets van aan te trekken maar Babylon is een kleine club en tales go round.


Aisha ***1/2 want ze deed echt haar best op kamer.

Ik heb hierna gegeten onder het aangename gezelschap van Bulgaarse  Dorothea en van Emilie. De eerste flirtte veel. Ik ging naar de jacuzzi en heb er lang getwijfeld of ik met haar ook zou gaan of dat ik naar SixSens zou trekken, de volgende vrijkaart-afspraak die dag. De verleiding was groot om te blijven en met Dorothea met de valse wimpers te gaan en SixSens later te bezoeken. Omdat ik graag nog centen wil sparen voor wanneer Lustman z'n party organiseert, heb ik de gok gewaagd te hopen dat dat meisje aanwezig is op z'n party waardoor ik alsnog met haar kon kameren en ben ik tevreden met m'n beslissing afgezwaaid. De gezelligheid was toen volop in gang aan het schieten terwijl ik vertrok en deed me realiseren dat dit m'n favoriete uitgangsplaats geworden is over jaren. Ik rekende 2 half uurtjes af en zei de theke: 'see you later! . Ze zag dat ik tevreden was.  :))  Terecht, Babylon wordt alleen maar beter.

Het regende even niet, het was nog klaar en ik zette m'n GPS op de rijksweg te Lemiers voor deel 2 van het geile avontuur. Ik zou er nog in zijn voor een aantal verassingen en eenzelfde scenario als hier.

Wat heeft VAZKOR geleerd in Babylon High School die dag?
1) Dat de kelderverdieping erg geslaagd is en onderwerp aan meer animo van dames in en rond de wellness met als gevolg m'n eerste jacuzzi-presales
2) Lookalikes neuken is fun des te meer als de 'echte' je heeft afgewezen. Wraaksex met een DVP.  :pompe
3) Ik moet nog assertiever leren weigeren tegenover dames die vaste waarden zijn die je die dag even niet wil kameren. En dat vòòr ze hun hand op je pik en hun tong in je mond gedraaid hebben. :-[
Verrassing van de dag: EMILIE het Letse sletje! :showtits
« Laatst bewerkt op: 7 april 2015, 13:06:29 door Vazkor »

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
breaking news
« Reactie #413 Gepost op: 11 april 2015, 17:35:34 »
Aanstaande vrijdag (17/03/2015) is het nieuwe deel van het gebouw beschikbaar  :beer:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
breaking news
« Reactie #414 Gepost op: 11 april 2015, 17:40:10 »
Aanstaande vrijdag (17/03/2015) is het nieuwe deel van het gebouw beschikbaar  :beer:
Waarom zet jij dit er dan nu pas op, en niet half maart?  ;D :))
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
breaking news
« Reactie #415 Gepost op: 11 april 2015, 17:45:57 »
Aanstaande vrijdag (17/03/2015) is het nieuwe deel van het gebouw beschikbaar  :beer:
Waarom zet jij dit er dan nu pas op, en niet half maart?  ;D :))
uiteraard  ::) 17/04 dus  :sign0137:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
breaking news
« Reactie #416 Gepost op: 11 april 2015, 18:03:22 »
Aanstaande vrijdag (17/03/2015) is het nieuwe deel van het gebouw beschikbaar  :beer:
Waarom zet jij dit er dan nu pas op, en niet half maart?  ;D :))
uiteraard  ::) 17/04 dus  :sign0137:
Dat deel gaan we eens lekker uittesten op 25 april ....


VERJAARDAGSFEEST DE VULKAANSPESJALIST  ;D




Fleiertj-eiertje plaatsen? Ach ja, waarom niet  :cheer: :pica22


Deze is van het verjaardagsfeestje van onze vulkaanmod



En deze van de supertombola......







semachine - wat is het fijn om admin te zijn  :king:





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline voxpopuli

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #417 Gepost op: 17 april 2015, 23:11:35 »
Eerst en vooral hartelijk dank  aan RB voor de vrijkaart (die de wenkbrauwen van de theke toch even deed fronsen)!

De infrastructuur heeft een knappe upgrade gekregen: mooie nieuwe kamers, de welness ziet er meer up to date uit, de nieuwe kleedruimte is ok en heb live gezien hoe de nieuwe bar en tuin werden geopend...very nice indeed!

De line up viel wat tegen vandaag  (te vroeg na Pasen en nog verbouwingen aan de gang): geen Roxy  (voorzien), geen Precieuze  (wel aangekondigd), Alice en Marina slechts in de late namiddag aangekomen... Bovengemiddeld veel zwarte dames en voor de liefhebbers, Maya aanwezig.

2 kamergangen die elk aan een ander eind van het spectrum lagen:

Na wat smalltalk in de King met Melinda naar een kamer getrokken: big mistake!!! Passief, geen klik, geen tongzoenen,  mechanisch pijpen, klachten over een te grote vriend...uiteindelijk mezelf geholpen en over haar mooie lichaam klaargekomen. Ze krijgt de award van slechtste sessie ooit!

Na wat relaxen aan de praat geraakt met Emilie en voor de herkansing gegaan... Mijn God,  wat was dat een heerlijke sessie! Hartstochtelijk zoenen, met een roze vibrator haar een rillend orgasme bezorgd en toen moest de blowjob nog beginnen.... Handenstand, deepthroat tot aan de grens van kokhalzen, subtiel met de eikel spelen: alles passeerde de revue. Een sidderend orgasme en de award voor beste blowjob ooit waren het resultaat!

Kortom, een herhalingsbezoek met Emilie, met enkele van de all time favorites, ZONDER Melinda en in de nieuwe infrastructuur dringt zich op!

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #418 Gepost op: 18 april 2015, 22:56:44 »
 Babylon met vrijkaart van de cheffe

Wanneer : zaterdag 18/04/15

Aankomst : 12u30

Aanwezig : SuperMario , L74 , Marc63 , LouLou , MiniMe en Exi

Sfeer : rustig en wat vervelend

Line-up : 20 dames ( ok , wat weinig gezien de grote van de nieuwe club )

Wieder da : Maya ( maar niet lang , om 17u al naar huis )

Public action : vibrator show van Emilie ( bijgestuurd door MiniMe )

Opvallend : olifantenlul van Exi

Nieuwbouw : bar en lounge-ruimte geopend

De tuin : voor 80% klaar

Sessie's : twee ( Lori - Emilie )

Vertrek : 18u


*Impressie*

De nieuwe lounge-ruimte ziet er goed uit. Veel nieuwe banken aanwezig met een capaciteit rond de dertig personen. Mooie sfeer verlichting en een deco-plafond , dat men kan wisselen van thema. Op drukke momenten aan de bar kan men naar hier afzakken en wat rust zoeken. Ook zijn er een 4-tal kamers bij op het gelijkvloers. Van hieruit kan men naar de tuin , die zo goed als klaar is. Zal iets voor volgende week zijn. Dan is de parking aan de beurt. Er komen enkele afgeschermde plaatsen , zodat men anoniem kan parkeren. Handig voor de getrouwde bezoekers. Ook te horen gekregen dat de lockers aangepakt gaan worden. Iedereen klaagt erover dat ze te klein zijn en dat vind ik persoonlijk ook. Maar de cheffe is ervan op de hoogte en het zou een kwestie van tijd zijn.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #419 Gepost op: 24 april 2015, 11:04:55 »
Wanneer : donderdag 23/04/15

Aankomst : 14u

Aanwezig : Duitse stamgasten en onbekende Belgische man ( die al veel van mij gelezen had )

Sfeer : gezellig - leuke gesprekken - wat zon gepakt in de mini tuin

Line-up : 20 dames ( Marina en Vivi daagden weeral niet op )

Eten : bbq en a-la-carte ( was goed )

Drank : vers sinaasappelsap verkrijgbaar in de namiddag

Sessie's : twee ( Ilona - Maja )

Nieuwbouw : zeep dispensers aangebracht in de kleedkamer douche's

Vertrek : 20u


* de nieuwe tuin *

Is volledig klaar van inrichting. Het is enkel nog een week wachten tot het gras stevig genoeg is om op te lopen.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.