Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1124502 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline SeX++

  • Meerwaardezoeker bij DVPs
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Bezoek aan Babylon 22/8
« Reactie #495 Gepost op: 25 augustus 2015, 00:11:27 »
    Vorige zaterdag mijn zoveelste bezoek gebracht aan mijn favo clubje. In tegenstelling tot de vorig keer was er nu wel veel sfeer. Zowel in de nieuwe tuin, op het koertje, in de lounge, aan de eettafel en aan de bar was er mooi volk. Niet dat er niet gekamerd werd, integendeel. Tijdens de avond kwam er om de vijf minuten een DVP een laken oppikken vanop de ronde ligplaats voor de TV. De nieuwe tuin en de lounge diende ook als actie-plaats. Alleen de kino bleef opvallend leeg. De verhouding DVPs/ijsberen was tijdens de avonduren nog steeds 1/1 (prima). Er werd ook veel gedanst aan de bar, doch nooit heb je de indruk in een luidruchtige discotheek te zitten, alles ontstaat er spontaan.

    De dames waren in de middag wat loom, want de avond voordien was het 4u. geworden voordat de cheffe kon sluiten, er was een special party 'Exis Sexy Outfit Party'. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Mijn eerste opdracht: de mooie deernen wakker schudden. Daar hebben we geen problemen mee.
SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #496 Gepost op: 26 augustus 2015, 06:33:55 »
Samedi 22, il fait si bon que je veux un club avec jardin pour mon 3e jour de fkk, j'opte donc pour le babylon, j'espérais y trouver Romina et Melissa hélas absentes, d'autres filles étaient présentes (Dorothé, Julia, Kitty, Ilona, Roberta, ...) mais après avoir baisé 10 fois les 2 jours précédents au Golden Time, ma libido n'est plus au top, j'ai passé pourtant un excellent moment avec Roberta, nouvelle dans la profession, une bonne recrue pour le club

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #497 Gepost op: 29 augustus 2015, 22:37:00 »
Vrijdag 28/08 ben ik nog eens in Babylon beland.

Ik ben om 12u30 aangekomen en werd naar goede gewoonte ontvangen door een half dozijn naakte meiden. Een clubbezoek kan slechter starten ;).

Tjeppah en MiniME waren ook al vroeg aanwezig en onder het eten van oa aardappelsalade, een groenten mengeling, een warme knakworst en een broodje, was het weer leuk bijpraten met beide veelneukers 8).

Onmiddellijk na binnenkomst had ik al even het gezelschap gekregen van Roemeense Klara, een meid die ik in PSR in het verleden meermaals had laten ontglippen en zij bleef door mijn hoofd en Piet spoken. En zo kwam het dat ik vrijdag na nog geen anderhalf uur in Babylon, ontiegelijk vroeg voor mijn doen, mijn kameraden in de steek liet en al met Klara op kamer trok.

Klara is 24 jaar jong, heeft een mooi gezicht, mooie bruine ogen en lang lichtbruin haar. Ze is zo'n 1,60m groot en heeft een normale lichaamsbouw. Klara heeft een lekkere kont en een hele mooie, stevige C-cup. Ze heeft een navelpiercing en een mini tattoo.

De kamergang was uitstekend: goed tongzoenen. Een uitstekende pijpbeurt: lekker stevig en gevarieerd. De seks was top. Cowgirl, missio en hondjes. Het was genieten van en met deze meid en na zo'n 20 minuten op kamer was daar dan ook al dat eerste orgasme van de dag ;D. We hebben het half uur al knuffelend volgemaakt en ik heb de kamer heel tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar: heel groot.


Na een verfrissende douche trof ik Eddy_V in de bar, die voor een blitzbezoek van een paar uurtjes naar Babylon was afgezakt. Samen met hem een paar frietjes gestoken en bijgepraat over oa Sixsens en onze Bulgaarse furiën.

De tijd kabbelde rustig verder in een niet al te drukke, maar heel gezellige omgeving tot ik me ergens na de vieren met MinimeMe, Eddy_V en Roemeense Roberta aan de tafel in de achtertuin bevond.

Tijdens het praten deed Roberta, hoewel ze aan de andere kant van de tafel zat, subtiele maar lekker ondeugende pogingen om me te verleiden. Roberta intrigeerde me, dus toen mijn collega ijsberen terug naar binnen gingen, zette ik me dan ook gezwind naast haar.

Communicatie met deze jonge meid is quasi onmogelijk, maar dat was niet erg: Roberta overdonderde me met hele lekkere tongzoenen en het was al na 1 minuut duidelijk dat dit ging uitdraaien op de 2de kamergang van de dag.

Die kamergang met de 18 jaar jonge Roberta (1,60m, leuk gezicht, bruine ogen, lang zwart haar, normaal figuur, leuke B-cup, lekkere kont, geen tattoo's) was heel goed.

De tongzoenen waren zalig. Qua pijpen heeft Roberta nog bij te leren,  hetgeen niet onlogisch is voor een meid van 18, maar bon: het voldeed. De seks was uitstekend: lekker intiem, soms langzaam, soms heel stevig.

Probleemloos klaargekomen ;D, het half uur al knuffelend netjes rondgemaakt en de kamer heel tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar: Roberta heeft nog het nodige bij te leren, maar het herhalingsgevaar met deze girl next door is desalniettemin groot.


Daar stond ik dan: het was amper 17u en ik had mijn 2 geplande kamergangen er al doorgejaagd. Mijn overige centjes en zaadjes wou ik sparen voor mijn clubbezoek van morgen, maar dat bleek nog niet zo evident te zijn: ik heb nog tot 22u30 in Baylon rondgehangen en ik heb me nog een handvol keren bijna laten verleiden tot een 3de kamergang. Vooral Bianca en Alice zijn er heel dicht bij geweest.

Maar... voor 1 keer heb ik verrassend veel karakter getoond :o en heb ik Piet in mijn broek, euh, handdoek gehouden :)).

Wat heb ik dan nog gedaan? Ik heb genoten van de gezellige café sfeer die 's avonds in de club hing. Ik heb nog veel gezeverd met Tjeppah, MiniMe en enkel leuke Duitsers. Ik heb een bordje gevuld met frietjes, groentjes en 3 stukken barbequevlees verorberd. Ik heb zatte chef Eddy zijn bril, die hij had laten vallen, hersteld. Ik heb leut gemaakt met enkele meiden... Kortom: ik heb genoten.

Om 22u30 begon de vermoeidheid toe te slaan en besloot ik de rit van 1,5u richting huis aan te vatten. Met plezier dacht ik op de terugreis terug aan dit bezoek aan Babylon, veruit het leukste bezoek dat ik er sinds lang heb beleefd.

Samenvattend: Babylon is sinds de verbouwingen een mooie club, met een leuke tuin geworden. De line-up, dik 20 meiden sterk, was gisteren voldoende. Het eten was lekker. Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Mijn 2 kamergangen waren heel goed. De sfeer in de club was leuk. Maw: ik heb niks te klagen gehad en Babylon zal mij snel terug zien! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #498 Gepost op: 1 september 2015, 00:46:16 »
Alweer een maand of drie geleden was ik voor het laatst richting het mooie Babylon vertrokken. Eigenlijk veel te lang geleden, in ogen schouw genomen dat ik in 2013 en 2014 minimaal maandelijks een bezoekje bracht.
Maar ja..tijden veranderen en geen ex-verloofde meer, dwz voorlopig is Paula even bezig met andere dingen maar een terugkeer wordt niet uitgesloten.

Dus wat brengt mij dan naar Babylon als ik al nauwelijks toe kom om mijn favoriete clubs Sixsens en Van Goch te bezoeken?? Dat moet dan wel een vrijkaartje zijn!!
En inderdaad: tijdens het Relaxxxboard feestje op 30 mei had ik met het oud-Hollandse gleufschieten de mazzel gehad om in de prijzen te vallen. Een vrijkaartje en een half uurtje met dame naar keuze.
Het vrijkaartje voor Babylon had sexmachine mij dan ook al snel toegezonden en de verrekening voor een kamergang is ook geregeld. En dat vrijkaartje lag er al geruime tijd en omdat ik deze keer toch zelf weer eens wilde zien hoe het er inmiddels bij Babylon aan toe gaat, heb ik dan vorige week een paar uurtjes tijd vrijgemaakt.

KanariePiet had zich ook aangemeld (ik trouwens niet, want dit bliksembezoekje werd pas op het laatste moment gepland) en ook MiniME en Tjeppah bleken hun 13 in een dozijn karretjes voor de ingang van het pand geparkeerd te hebben  ;)
KanariePiet en MiniME lagen zich uiteraard met één van de dames te vermaken, terwijl Tjeppah het wat rustiger aan deed en eerst op zijn gemak genoot van wat Ilona allemaal te bieden had (hoop dat ik haar naam goed onthouden heb..man wat vergeet ik toch snel). Mooie struise blondine met prachtige.....ogen!
Even de wederwaardigheden van diverse clubs en dames uitgewisseld en daar kwam KanariePiet aangevlogen zichzelf begeleidend met een vrolijke melodietje. Het was volstrekt duidelijk dat hij zijn eerste kamergang niet direct vergeten was.
Terwijl Tjeppah zich opmaakte voor zijn Ilona, werd mijn eetlust opgewekt door het vele vlees en de volle melk houders.
Samen met KanariePiet de frietjes getest en deze zijn met vlag en wimpel door de keuring gekomen. En ook MiniME sloot zich bij de eettafel aan, onderwijl verslag doende van zijn keuzes tussen de jongste en de oudste dame van de club. Toegegeven, ze mochten er beide wezen (de dames welteverstaan, maar ook de heren zijn aangenaam gezelschap).

Een rondje door de club maakte duidelijk dat er behoorlijk veel dames aanwezig waren. Heb ze niet geteld en heb ook de AWL niet bekeken, maar op bijna ieder bankje zaten wel één of twee meiden en dan waren er continu een aantal op de kamers.
Het aantal bezoekers mag dan wat minder geweest zijn, een stuk of 15 man waren er in de middag zeker gemiddeld aanwezig. De ene vertrok en de ander melde zich al weer bij de voordeur.

Een Duitse stamgast vertelde mij dat hij Babylon een maand of vier geleden voor het eerst had bezocht en sindsdien haast wekelijks kwam. Voor de Line up gaf ik hem groot gelijk en voor de club faciliteiten kon ik hem ook geen ongelijk geven. Zijn voorkeur voor zwarte pareltjes werd al snel duidelijk toen een negerinnetje met rood haar zich om hem heen slingerde terwijl we op het terras wat stonden te kletsen. Voor mannen met een voorkeur voor donkere meiden is Babylon nog steeds the place to be!

Om het gebrek aan een zwembad te compenseren, waren er in de nieuwe achtertuin enkele grote opblaasbare matrassen geplaatst. Maar dan ook echt groooot! Hiermee werden de publieke acties van weleer opnieuw leven in geblazen. En dat blasen mag je in dit geval letterlijk nemen..

Het was slechts een bliksembezoekje, te kort om de kamergangen van voorheen te  evenaren, maar lang genoeg om te zien dat het bij Babylon wel snor zit met alles wat je je als bezoeker kan wensen: Nette faciliteiten, leuke tuin inrichting, lunch weer prima voor elkaar (dinner time heb ik niet eens gehaald), bediening vriendelijk en last but not least, een prima bezetting qua dames, voor ieder wat wils lijkt mij.

Ben nu eenmaal een beetje eenkennig geworden, het is even niet anders en daarom heeft deze dag mij weer doen beseffen hoe goed ik het toch heb.
Babylon, als ik kon zou ik je vaker willen bezoeken net zoals in vroeger tijden, maar voorlopig zal het er even niet van komen..
Maar dat ligt geheel aan mij en niet aan deze club die het in mijn ogen prima voor elkaar heeft.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf): Entreeprijs voor mannen
« Reactie #499 Gepost op: 5 september 2015, 12:31:42 »
Nieuws van insiders:

Per 14 september wordt de entree voor de mannen verhoogd naar € 60,00.

Kan iemand dat bevestigen?

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #500 Gepost op: 6 september 2015, 12:09:43 »
Het werd nog eens tijd voor een nieuwe club te ontdekken. Babylon is een fkk club die al een tijdje op mijn lijstje stond. Voor diegene die reeds weten wat fkk betekent, zal ik het nog eens zeggen, de andere moeten het maar opzoeken. :-) Het staat namelijk voor Freikörperkultur wat vertaald kan worden in Free Body Culture. Met andere woorden, de dames lopen er allemaal in hun 'pure' rond. Het grootste voordeel hiervan is dat men onmiddellijk ziet wat vlees men in de kuip heeft. Het kan wel eens voorkomen dat men met een dame aan het flirten is en eenmaal op de kamer, bij het verwijderen van haar lingerie, schrik men zichzelf de pleuris. Hier dus niet. Ik heb ook de indruk dat het aanraken van kont, borsten, foef hier sneller toegelaten wordt. Althans dat heb ik gisteren toch gewaargeworden. Als ik met alle dames gekamerd moest hebben die ik aan hun intieme zone heb betast, dan lag ik nu op intensieve zorgen, kamer 12. :-)

Maar goed, na een ritje van een klein uurtje konden we (collega beer en ik) rond 15:00u de club betreden. Bij binnenkomst stonden er een vijftal dames als begroeting. 50 euro afgedokt en een rondleiding gekregen door de mooie Kim. Trappen op, trappen af, heerlijk om achter zo een kontje aan te lopen. Na deze introductie aan een tafeltje bij de bar plaats genomen. De eerste flesjes bier werden genuttigd en aangezien we honger hadden hebben we ook een bordje opgeschept, aanvullend met een soepje. Grote voordeel van deze club, je kunt 'a-la-cart' eten. Er ligt een mapje met een zestal gerechten waarvan je kunt kiezen en dat wordt dan voor je klaargemaakt in zo een mooi ogend pannetje.

Wat onmiddellijk opviel voor ons beide was dat er niet veel volk was. Ongeveer 20/25 dames en beren misschien iets meer. Echt heel kalm. Qua sfeer was het ook anders dan de andere clubs, het is moeilijk te beschrijven maar ik had zoiets als dat zo de ganse dag gaat zijn, dan kunnen we eventueel nog naar een andere club rijden. Dat viel dus nog af te wachten maar in ieder geval werd het tijd om het wellness gedeelte eens te testen. We namen plaats in de sauna en na 5 min kwam er een donkere dame bij ons zitten. Wat standaard vraagjes op haar afgevuurd en al snel legde ze haar been over dat van mij en nam ze mijn hand en mocht ik haar betasten. Collega beer had dat snel door en verliet met de staart tussen de benen de sauna. Nog voor hij goed en wel de deur uit was, lag ze mij al te pijpen. Pijpen, kussen, betasten, alles kwam in een snel tempo aan bod. Dit was niet de bedoeling van mij en dat liet ik haar na 5 min ook even weten. Ik had verwacht dat ze ging reclameren, maar nee het tegendeel was waar. Ze gaf me een kus, veegde haar zweet een beetje af en liep met een knipoog naar buiten. Toen mijn hartslag terug op normaal ritme was gekomen heb ik collega beer in de jacuzzi vergezeld. Een van de beste jacuzzi's waar ik tot nu toe ingezeten heb. Elke plaats kon men apart instellen en over heel het lichaam liepen stralen heen.

Na een tijdje toch maar terug naar het bar gedeelte gegaan en plaats genomen aan de tafel die dienst doet als eettafel. Een man in hemd kwam binnen en begroeten ons. Het was Eddy, de eigenaar. Na 30 jaar als dierenarts heeft hij deze zaak opgestart. Even een leuke babbel mee gehad en hij zei nog dat hij speciaal voor de Belgische gasten blonde en donkere Leffe in huis heeft gehaald. Vanaf toen is het mis gegaan. De ene donkere Leffe na de andere werd er geconsumeerd. De bediening loopt hier constant rond om lege glazen en assenbakken op te halen maar ook om te controleren of je glas bijna leeg is. Was dat zo, dan stond er in een mum van tijd een nieuwe voor je klaar. Hoe meer dat we dronken, hoe meer dames er in de categorie 'die zie ik wel zitten om te kameren' geraakten. Op een gegeven moment ging de bel weer, de dames die bij ons aan de tafel stonden gingen zich even presenteren zoals het hoort maar ook mijn collega beer ging er tussen staan. Natuurlijk vonden ze dat erg grappig en probeerde ze zijne handdoek af te pakken, wat voor hilarische taferelen zorgden. Ik kan hier niet alles vertellen maar we hebben ontzettend gelachen aan die tafel. De rondborstige Monica kwam bij ons aan tafel haar bordje opeten. Mijn collega zag haar wel zitten ondanks de iets te grote siliconen. Al snel waren we ook haar voor de gek aan het houden en mijn vierde of vijfde Leffe kapte ik achterover en verplaatste mij naar de cinema. Daar ging ik op het onderste bedden liggen en Kim lag iets hoger waar ik een praatje mee ging maken. Na een tiental minuten leunde ze voorover om mij te pijpen terwijl ik wat met haar kont zat te spelen. Daar deze houding niet echt comfortabel was, kwam ze bij me liggen en kuste en pijpte ze verder, heerlijk gewoon. Toch maar even naar de kamer gegaan om het echt werk verder te zetten. Ze liet me even alleen om haar spullen te halen. Ik legde me neer op bed en toen begon ik mij ontzettend slecht te voelen. Het zweet brak mij uit en braakneigingen kwamen uit het niets naar boven. Kim was terug aangekomen en nam direct plaats tussen mijn benen. Na vijf minuten een slappe penis te besabberen keek ze me even aan. Ik denk dat ik ondertussen krijtwit was geworden want ze schrok een beetje. Alles goed? Nee ik voel mij erg slecht momenteel. Ik denk de combinatie van de Sildenafil pil met de alcohol zal er voor iets tussen gezeten hebben. Ik wil de kamer verlaten, zei ik haar. Ok, zegt ze, maar je moet me wel betalen. Geen probleem hoor en bij de lockers gaf ik haar de 50 euro. Ik ben daarna naar het toilet geweest, gedoucht maar niets hielp. Dan maar snel mijn vinger in mijn keel gestoken en heel wat scheuten later voelde ik mij al ietsje beter, maar nog niet honderd procent.

Om een lang verhaal kort te maken, Monika is de ganse avond bij ons geweest, tussen ons in gelegen zodat we om de beurten eens met haar konden flirten. Ik heb ook met haar gekamerd toen ik mij iets beter begon te voelen en ik kan alleen maar zeggen dat het top was. Dit heb ik eigenlijk zelden meegemaakt dat een meisje gewoonweg de ganse avond bij je zit om je te vermaken. Ik heb hier al op forums gelezen dat de meeste daar gewoon een tarief voor vragen om je te vergezellen. Hier niet dus. Ze lag bij ons op de zetels, in de cinema, overal maar ik moet wel zeggen, we hebben ongelofelijk veel plezier gemaakt en ze was constant aan het wenen van het lachen. Niet alleen wij maar ook zij heeft een fijne avond gehad, daar ben ik zeker van.

Als afronding mijn mening over Babylon. Het is een club met een beperkt aantal dames in vergelijking met de andere clubs. Maar qua sfeer zit het hier wel goed. Ik denk dat ze een groot aantal vaste klanten hebben die hier meermaals per week naartoe komen. Het straalt iets familiaar uit waar ik wel van hou. Ook tegen de avond werd er gretig gebruik gemaakt van het paaldansen. Dit is een club die ik zeker nog eens wil bezoeken.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #501 Gepost op: 6 september 2015, 13:38:41 »
Au Mann, 5 minuten je laten betasten, kussen, pijpen etc. en dan netjes melden dat dat de bedoeling niet kan zijn en niet kameren...prima entree in de club. Gelukkig had de dame daar geen enkel probleem mee, veegde wat zweet en voorvocht af en gaf een vettige knipoog. Schitterend, ze had haar vinger in d´r keel moeten steken en je mogen onderkotsen in de kino voor zulk een gedrag. Als je géén zin hebt betaamt het een dame dat keurig te melden en niet na 5 minuten profitariaat. A club gets the visitors it deserves, viel Spass nächtstes mal in la Bab...Erg nominatsiewaardig zulk een intriest en nog met de borst vooruit melden van zulk een ongepast gedrag dat indicatief is voor het achteruitgaan van de openlijke actie in de club en dan nog fier aangeven dat je half de club hebt betast in intieme zones enzovoorts, ridiculous en plaatsvervangende schaamte voor zulk een dom en nitwitachtig clubgedrag noopt tot deze reactie. Dat daar nog vrolijk en trots over wordt verhaald is intriest..

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #502 Gepost op: 6 september 2015, 13:56:34 »
Ik wil altijd een club eerst wat ontdekken voordat ik ga kameren met een dame. Misschien heb ik het hier wat foutief opgeschreven, heb vrij snel al gezegd in de sauna dat ik kwam om even te relaxen. Wat is 5 minuten. In Sixsens heb je ook die ruimte waar je even kan relaxen en als er dan dames bij je komen liggen die je wat opvrijen maar je wil dit niet dan heb je dit toch mooi meegenomen. En met betasten bedoel ik niet meer dan wat lichte aanrakingen. Als de vrouwen dat niet willen zouden ze het ook niet toestaan. Een zeer trieste reactie van een hoogstwaarschijnlijk triest persoon.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #503 Gepost op: 6 september 2015, 14:07:06 »
Wat probeer je nou te verbloemen en wat probeer je mij als hoogstwaarschijnlijk triest persoon neer te zetten. Wat bedoelde je dan exact toen je pijpen opschreef? Was dat ook maar wat licht pijpen of aanraken of halfintiem enzo? Zal het voor je correct vertalen zoals je in de voorgaande zin uit je indrukwekkend betoog al meldde: dan heb je dit toch mooi meegenomen, namelijk. Genau, wat is 5 minuten? Klaarblijkelijk de voor u aannemelijke tijdspanne waarin je iets mooi kan meenemen zonder te betalen en dan nog verbaasd opkijken dat iemand daar melding van maakt wat een hufterig gedrag dat is dat openlijke presales in de kiem smoort en dan degene die dat nog an sich redelijk keurig meldt als triest persoon wegzetten op basis van hem niet kennen. Je hebt nog geen flauw idee wie ik ben, en hoe ik me door de clubs beweeg, maar kan u alvast heel duidelijk meededelen dat dat soort van ongepast profitariaat geenszins acceptabel is en not done, laat staan ietwat foutief neergeschreven.

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #504 Gepost op: 6 september 2015, 14:16:04 »
Het zijt gij die mijn verslag gewoonweg volledig afkeurt op zaken die helemaal niet af te keuren zijn. Ben jij dan een persoon die onmiddellijk nee zegt als een dame, waarmee je niet wil kameren, je gaat betasten? Jij weet ook niet wie ik ben dus dat soort opmerkingen moet je hier dan ook niet neerschrijven. Ik ga ook geregeld naar clubs en praat met heel wat andere beren en ben absoluut niet de enigste die dit soort taferelen meemaakt. Dus volledig normale handelingen die in clubs gebeuren.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #505 Gepost op: 6 september 2015, 14:43:00 »
Heren,

De standpunten zijn helder! We stoppen met moddergooien.

Bij sommige clubs zijn de presales van dames behoorlijk verminderd. Mannen die erg ver gaan buiten de kamer en vervolgens niet met de dame op kamer gaan. Dat is natuurlijk heel prettig, maar uiteindelijk funest. Dames kijken wel uit op een gegeven moment. Het is dat waar Satanic Surfer in zijn reactie expliciet naar verwijst. Intiem presalen betekent in de saunaclub etiquette dat je dan ook op kamer gaat.
Babylon is zo'n club waar dames nog uitstekende en lange presales geven. Laten we dat koesteren!

Dit doet overigens niets af aan het verslag!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #506 Gepost op: 18 september 2015, 23:57:10 »
De beslissing is gevallen en aangekondigd:

http://www.saunaclub-babylon.com/forum/showpost.php?p=20695&postcount=65

Entreeprijs voor mannen is per 1 oktober € 60,00.

Andere prijzen, acties, 10+1 bonus systeem etc. blijven ongewijzigd.
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #507 Gepost op: 20 september 2015, 20:12:22 »
Deze recensie maakt onderdeel uit van de Vazkor Kölner Clubtour:

Babylon - Relaxen op z'n Zondags - 23 Augustus 2015

Ik werd met een glimlach wakker met het warme lijf van het afro-latinaatje van het hotel in m'n armen, dicht tegen me aan. De sleuteltjes à la Mondial lagen nog waar ik ze liet vallen toen ze me in m'n kamer naakt overviel, wisselgeld in de hand. Ik kreeg weer een stijve en kroop wat dichter tegen haar aan. Ze werd geil wakker en samen...

...Ik werd alleen wakker, maar nu echt en zonder afro-latinaatje. *illusion gone*  :o :17: :cry Na zessen was ik in bed gekropen na veel sleutel-gepruts en die 5€ lag keurig op het tafeltje. Maar niet getreurd, ik ga nog niet naar huis want er is nog één vrijkaartje te verzilveren met dank aan dat ander forum, en dat nog wel voor mijn meest favoriete club: Babylon. Ik overhandigde de sleutels aan de baas van het hotel. :/ Dat leuke meidje was dus helemaal niet hier, vandaag.  :-\ :cry

Op het gemak naar Babylon gereden, en me op de grote parking gezet, vlakbij het paadje. Ik werd hartelijk begroet door een grappige leuke theke.  :)) Ze nam de vrijkaart zonder problemen aan. Ik ging opnieuw de verkeerde kant op en moest terstond terug richting umkleide. Een andere beer die samen met mij binnenkwam begroette me. Het was zijn eerste maal hier en ik maakte hem wat wegwijs. We spraken wat over die andere clubs waar ik was geweest.

INTRO: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18256.msg67071#msg67071
MONDIAL: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1814.msg67056#msg67056
SAMYA: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=2212.msg67060#msg67060

Hij bevestigde dat ze van dezelfde eigenaar waren. Ik tipte hem met Kitty te gaan als ze er was. Ik hoorde en las dat ze heel goed was.


Sfeerimpressie

De club oogde erg leeg maar de dag was pas begonnen. Als ik geen vrijkaart had gehad, want zoiezo was ik van plan hier te komen, zou ik zelfs zeggen: Akelig leeg. Deze rust zou echter de ganse dag de regel zijn. Dit is eigenlijk een minpunt, voor een Zondag, een weekend-dag, mag je toch meer verwachten: meer line-up, meer ijsberen, meer drukte, meer ambiance. Je betaalt daar ten slotte je 50€ voor. Met de  prijsverhoging van 60€ die men in Oktober wil invoeren, zal dit al helemaal niet te rechtvaardigen zijn, dan gaan de ijsberen sneller elders gaan lopen. Ik zou de club die verhoging echt niet aanraden, zeker als dit soort dagen zo vaak voorkomt zoals ik hier lees en nu zelf ervaar.

Eerder een prijsverlaging voor de dames die goede service geven zolang ze dat blijven doen, zou beter aan de orde zijn. Er moeten hier echt meer dames komen zonder verlies van kwaliteit door ze ergens op te kunnen belonen. Met een goed gevulde line-up kan men de prijs-setting van SixSens uitproberen met een happy hour-tarief, vooral op de rustige dagen.

My 2 cents.

Maar goed ik was wèl gratis binnen en ik kwam vooral om te relaxen na die lange dag en nacht. Voor mij was die rust dus welkom, er was een vriendelijke relaxte  huiskamersfeer op zijn zondags. Op deze manier weer in m'n favoriete club te zijn, gaf me een geweldig thuisgevoel en ik had wat leuke gesprekken met zowel ijsberen en dames.


Line-up

Ik had 3 dames op de todo lijst: Kitty, Laura B en Monika. De laatste twee waren er jammer genoeg niet en kwamen de ganse dag niet opdagen. Kitty was er wel en maakte alles goed. De aanwezigheidslijst dat ik eerder had gecheckt, was eerder een afwezigheidslijst. Misschien dat het daarom ook qua ijsberen zo extreem rustig was gedurende de ganse dag. Opvallend was wel dat er redelijk wat zwarte dames aanwezig waren. Verder waren Roberta, 'Chokogirl' Alina en Melinda aanwezig. Die Melinda had later die dag bezoek van haar vaste klant. Toen die gast binnenkwam werd hij zowat aangevlogen door haar. Ze nam er zelfs een aanloopje bij. The next only love story?  :happy :great: :dance: Hij kwam alleen voor haar.


Hello Kitty aan 't Ontbijt

Na de douche ging ik ontbijten. In deze club heb ik nog niet eerder ontbeten: er was lekkere omelet met spek en ik nam wat broodjes erbij dat ik met smaak gegeten had met veel koffie. Ik zette me bij twee dames waarvan eentje net wegging. Ze viel me heel erg op: prachtig lang donkerbruin haar, mooie ogen, heerlijk figuur, grote tieten. Ik vroeg de andere dame naar hun beider namen en wist zo dat die stunner Kitty heette. Dat is dus die Kitty. Waarom ik ze in hoofde zo belangrijk maakte, ik weet het niet, alleen dat er veel goeds over geschreven en gezegd was en je met zo'n magere line-up toch iemand op het oog moet hebben. En mijn eerste indruk loog er niet om: als ik met deze kamer heb gekamerd, is m'n zondag volledig gemaakt. Terecht zo bleek later.

Zij ging naar de kerel toe die ik over haar getipt had. Hij was er zeker een uur mee geweest en was erg tevreden. Zo zeer dat hij het verder voor bekeken hield. Toen ze handje in handje wegliepen speelde weer dat nummertje van '50 shades of grey' dat ik eerder in Samya met een mooie paaldansact begeleid zag en me nu steeds aan dit weekend zal doen terugdenken.

Cause girl you're perfect
You're always worth it
And you deserve it
The way you work it
Cause girl you earned it
Girl you earned it


! No longer available

She sure did. Later meer over Kitty.

Intussen werd de barbeque aangestoken. Ik heb er niet van gegeten die dag maar het zag er wel goed uit.


Tuin en Wellness

Ik heb natuurlijk weer gebruik gemaakt van de Jacuzzi en de sauna's maar niet voor ik eerst hun tuin heb verkend. Die jacuzzi blijft voor mij de beste zijn. De Babylonische speeltuin had ik nog niet eerder gezien en vind die best geslaagd. Niet groot en vol mooi gekleurde opblaasbare tuinmeubels, heerlijk om in te zitten en te liggen. Er waren her en der wat grote ballen. De meiden waren echter geïnteresseerd in een ander en kleiner type ballen.

Ik vond er ook een heus zwembad terug. Dat moest onmiddellijk geïnspecteerd worden! Het cirkelvormige zwembad van Babylon is verhoogd en eerder moest ik een hand in het water steken dan een teen om de temperatuur te testen. Wat bleek? Dit zwembad is totaal niet verwarmd! Er lag een opblaasbaar matras in te dobberen en ik wou er op kruipen. Onder nieuwsgierige damesogen stapte ik in het koude zwembad met een vloer even verraderlijk als een YinYang-vloer en gleed haast uit. Ik geraakte eventueel op dat paarse ding. Het was met dit weer zalig om op die matras te drijven in hun kickass zembad. Een zwarte dame kwam en bewoog het ding nog naar alle kanten. Je wordt er duizelig van. We lachten er samen om. 'undo stress day'. Hier kwam ik die dag nog vaak op liggen drijven. Het voordeel voor Babylon is dat dit zwembad weg te bergen is en in de zomer op mooie dagen weer installeren. En natuurlijk is zo'n zwembad niet verwarmd :D Weer een reden geen prijsverhoging te vragen.  :043:


HELLO KITTY TIME: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8119.msg67069#msg67069

Na de powersessie met Kitty leefde ik op een wolk en met de topsessie nazinderend keerde ik terug in de relax-sfeer om te genieten en uit te rusten. Ik dacht nog niet aan vertrekken en genoot nog vaak van de wellness. Naar de avond toe bestelde ik nog een spaghetti. Daarvoor moest ik wel erg lang wachten, maar ik had geen haast. Chokogirl Alina, Roberta, de bardame en de theke die gans de dag al gek deed kwamen erbij zitten en er was leuke conversatie. Alina is best een grappige meid. Ik deed nog een laatste Jacuzzi en vertrok tevreden naar huis toe in een groots onweer. Maar dat kon me niks schelen want dit was misschien wel het mooiste weekend van het jaar.  :pica :pica :pica

Wat heeft Vazkor geleerd die Zondag rustdag?
1/ Is de sfeer te tam en te doods, ga op kamer met een servicedame en  dan vertrek je niet zo boos.
2/ Haal het positieve uit alles dan wordt je positief verrast.
3/ Vazkor kan proberen een volgend record te breken: volgende keer 4x in een uur?
4/ Het 'zwembad' in Babylon is top, zo koud en o zo 'opgeblazen'...

[attach=1]
« Laatst bewerkt op: 20 september 2015, 21:08:34 door Vazkor »

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #508 Gepost op: 22 september 2015, 14:46:41 »
Babylon Elsdorf, maandag 21 september 2015
Een gezellig dagje met een hoog Alice-gehalte…


Met dank aan Babylon Elsdorf en het forum voor het verkregen vrijkaartje!

Wie gaat er nou op maandag naar een club, als je vooraf al weet dat het er erg rustig kan zijn qua dames en heren? Sterker nog, wie gaat er (tegenwoordig) op maandag naar Babylon, waarvan je zelfs van te voren kunt zien hoeveel en welke dames er zullen zijn (als de AWL(*) klopt althans)? Nou, wij dus, zijnde Sjeufke, Bob0808 en ondergetekende.

Diverse redenen daarvoor, niet in het allerminst een aantal verlopende vrijkaartjes, maar zeker ook zin om Babylon in de huidige omstandigheden toch weer eens met een bezoekje te vereren. Je moet de ontwikkelingen soms ook van kortbij bijhouden, nietwaar?

Nou geeft de AWL(*) over het algemeen prima voorkennis, en van hoeveel dames moet een succesvol bezoekje nou echt afhangen? Ik zag zelf dat mijn favoriet er was (zoals bijna altijd overigens) dus mijn bezoekje zou vast en zeker al weer naar tevredenheid gaan worden.

Maar toch, het is natuurlijk gezelliger met nog wat andere dames en zelfs wat heren om de ruimte tussen de kamers te kunnen vullen met wat gezever (naast voedsel en drank), maar dat zou vandaag allemaal wel goed komen. En dan last but not least: als er weinig heren zijn en (dus) wat meer dames, krijg je natuurlijk een stuk meer aandacht van de dames. Sterker nog, als de dames ook wel weten dat de herenopkomst niet zo groot zal worden zijn ze vaak blij met alle afleiding die er maar mogelijk is.

En zo geschiede ook deze maandag. Een 16 dames op de AWL, 15 uiteindelijk daar, een tiental heren dat later op de avond slonk naar een 6 a 7 (inclusief onze persoonlijkheden zelve) en gezellig dat het er was… Veel gekletst, gelachen en gedold met de meeste dames en alles speelde zich, zoals ook wel verwacht, in het oude gedeelte af. Bij en aan de bar en aan de eettafel.

De donkere dames hielden zich een beetje af en bleven mooi in een groepje, no problem, zelfs goed om ze eens op een mooie afstand te kunnen bekijken en te zijn dat er twee van de drie toch wel heel mooi in het donkere velletje zaten. Donker is over het algemeen niet mijn keuze, ieder zijn meug natuurlijk, maar gisteren zag ik toch wel details die me in de nabije toekomst tot een nadere kennismaking zouden kunnen overhalen. Eddy kwam er ook trots mee naar buiten: hij streefde er naar om in zijn club de mooiste en beste donkere dames van de NRW te hebben.

Een aantal andere dames bleven ook op afstand, waaronder de schone doch (conform recensies) onberekenbare <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=17630.msg66204#msg66204">Melinda</a> en <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=4887.msg66202#msg66202">Lori</a>, die ik regelmatig ook niet echt kan peilen op haar humeur. Maakt niet uit, zoals al gezegd, ieder zijn meug, wie weet hoe dat een volgende keer uitpakt.

Hoewel, een volgende keer… er werden toch wel de nodige gesprekken gevoerd tussen heren en zelfs tussen heren en dames over de voorgenomen entreeprijs verhoging voor heren en de al ingevoerde entreeprijs constructie voor de dames…. En ik ben er nog niet helemaal uit of ik er een volgende keer € 60,00 voor ga uitgeven.. maar goed, die discussie wordt elders op het forum gevoerd dus ik hou het hier bij mijn eigen impressie van de dagen avond.

Toen ik samen met Bob0808 binnenkwam (hij was weer zo aardig geweest om te chaufferen) was Sjeufke er al een half uur en hij was blij om ons te zien. Hij zat dan ook onder de dames en kon ze maar met moeite van zich afslaan. Met een big smile overigens, zoals hem dat betaamt, want hij was ook wel erg gecharmeerd van al die aandacht. En dan te bedenken dat hij Babylon zo lang gemeden heeft vanwege de dresscode aldaar…

Bij binnenkomst slechts twee dames om ons te begroeten en die waren even snel weer vertrokken als ze bij de theke verschenen waren. Dat was in vroeger tijden wel anders, toen er een groep van bijna 10 (of soms meer!) dames naar voor stormde en je veelal ook de nodige knuffels en kusjes ter verwelkoming kreeg… Maar goed, we waren enigszins voorbereid en na het verzilveren van de vrijkaarten trok ik Bob0808 naar de nieuwe kleedkamers. De stakker was er nog niet geweest sinds de verbouwing en wilde traditiegetrouw natuurlijk weer de trap aflopen naar de oude lockers (die nu voor de dames zijn). Dat bracht mij op het idee om hem dan ook maar een rondleiding te geven in de vernieuwde infrastructuur, echter niet nadat hij eerst zijn eerste kopje koffie en fles Kölsch had genuttigd (tja, kwestie van prioriteiten stellen). Overigens zijn we de hele dag en avond niet meer in het nieuwe gedeelte geweest…

Toen ik binnen was gekomen had ik de ruimte al even snel gescand maar helaas, mijn favoriet was aan het vreemdgaan… en het aantal aanwezige heren inschattende gunde ik het haar van harte. Ik wilde toch eerst wat acclimatiseren en zo, dus ik kon wachten. Totdat Bob0808 opeens begon te glimlachen toen hij achter mij keek en ik, voordat ik kon omkijken, alweer in mijn zij werd gebeten door die tanden die ik onderhand al zo goed ken… <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=12905.msg66201#msg66201">Alice</a>! Ik had eigenlijk een draai om mijn oren verwacht, omdat ik er al zo lang niet was geweest, maar bij nader inzien had ik het wel kunnen weten dat ik op deze manier begroet zou worden… Gelukkig beet ze niet door en kreeg ik daarna een warme knuffel en een big smile. Mevrouw moest zich nog even opfrissen en zou dan naar ons toekomen, want ook Bob0808 en Sjeufke kregen een hartelijke begroeting.

Intussen waren wij al vol in gesprek met o.a. <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18295.msg66195#msg66195">Alina</a>, <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18441.msg67079#msg67079">Mary</a> (nieuw daar, type huppelkutje), <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18298.msg66207#msg66207">Andreea</a>, Claudia, Steffi, Vanessa en had Milenka ons ook al allerhartelijkst begroet. Ik had er nog even aan gedacht om eens een massage bij haar te proberen, maar eerlijk gezegd vloog de dag en avond sneller om dan ik verwacht had en is dat er niet meer van gekomen. Volgende keer misschien. <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7871.msg66203#msg66203">Monika</a> kwam ook regelmatig langs, met vette knipogen naar Bob0808 en hoe later het werd ook enkele aan mijn adres. Investering voor later, denk ik dan, want bij het afscheid kreeg ik zowaar nog een paar zoenen ook… Kijk, dat is slim, want dan ga ik me haar toch weer herinneren bij een volgend bezoek…

Aldus de algemene sfeer: losjes, gezellig, rustig, geconcentreerd in het oude gedeelte en de dames die zich wat meer afzijdig hielden in het oude gedeelte tussen bar en nieuwe aanbouw, soms wat aanloop van andere heren maar het meeste gezelschap van de dames die wel een beetje lol wilden maken. Later op de avond nog een saunaatje gedaan (goed heet), douche genomen (soms warm, soms koud, nog altijd irritant korte waterloop), jacuzzi gedaan (lang niet warm genoeg helaas) en  geconcludeerd dat de wellness wel wat extra aandacht mag krijgen.

Uiteraard werd het na niet al te lange tijd om een privévertrek op te zoeken met mijn favoriet en toen een collegaatje van haar net terug kwam van kamer 1 (de beste kamer naar mijn en <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=12905.msg66201#msg66201">Alice</a>'s mening) werd die sleutel dan ook gretig van haar overgenomen en was onze bestemming bepaald. Anderhalf uur later kwam ondergetekende dan ook volledig tevreden van de kamer af om zich tezamen met zijn favoriet naar de herendouches te begeven.. Details zijn onnodig, zeker voor degenen die <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=12905.msg66201#msg66201">Alice</a> kennen, maar voor mij was het weer een kamer met alles erin wat ik er graag in wil hebben, zij het dat de tijd altijd te kort lijkt… Ik vraag me dan achteraf altijd weer af waarom ik eigenlijk zo lang niet hier geweest ben… en ik kan het antwoord weer niet bedenken…

[advertorial]
Zowel voor als na de kamer heb ik veel, heel veel gezelschap van <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=12905.msg66201#msg66201">Alice</a> gehad, hetgeen ik erg kon waarderen. De aandacht die ze je geeft is gemeend en niet gespeeld, ze heeft ook genoeg zaken om over te kletsen en ze geeft je ook de nodige aandacht in de vorm van aanrakingen, knuffels en kusjes. Ze is humoristisch en correct en ze zou je met haar figuur en manieren zo kunnen begeleiden op een deftig diner waar niemand haar achtergrond zou raden…
[einde advertorial]

Afijn, genoeg reclame voor deze schone Roemeense, terug naar de avond. Hoewel Bob0808 en ik ons voorgenomen hadden om niet te laat huiswaarts te keren (er moest daags daarna weer gewerkt worden) liet de arme stakker zich alsnog verleiden door <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7871.msg66203#msg66203">Monika</a> (go girl!). En uiteraard gunde ik hem een kamertje met haar, zeker toen hij aangaf dat het maar een half uurtje zou duren. Wat dus toch weer wat langer werd… en ik na hun beider terugkeer een ondeugend koppie van <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7871.msg66203#msg66203">Monika</a> zag dat een hoog “lekker puh” gehalte uitstraalde… haha!

Geen probleem, ik had me (nog steeds) prima onderhouden met <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=12905.msg66201#msg66201">Alice</a>, haar nog geholpen met nootjes pellen, <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18295.msg66195#msg66195">Alina</a> een euro geleend (lees: gegeven) voor haar Red Bull, waarvoor dank, <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18441.msg67079#msg67079">Mary</a> getipt dat peper in haar soep goed was tegen haar verkoudheid, en zo meer. Zelf had ik bijna een kamertje met <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18441.msg67079#msg67079">Mary</a> gedaan, maar ik was toch nog teveel van (en met) <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=12905.msg66201#msg66201">Alice</a> aan het nagenieten om dat gevoel door een andere dame of kamertje te laten verstoren. Al met al geen spijt van een bezoek aan Babylon op maandag en zo was ook de mening van Sjeufke en Bob0808 en kort tegen sluitingsuur (24:00u) tevreden huiswaarts gereden. Doen we dus nog wel een keer, eind oktober (met vrijkaartje)…

(*): AWL = Anwesenheitsliste, zie http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-anwesenheit.php
« Laatst bewerkt op: 22 september 2015, 15:11:46 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #509 Gepost op: 22 september 2015, 22:58:34 »
Het was weeral even geleden dat ik nog eens in Babylon geweest was.  Telkens als ik er was, voelde ik er me niet zo thuis.  Tussen de kamers door in een cirkel tegenover mekaar zitten en mekaar aanstaren, ik moet dat niet zo.  Uiteraard volg ik het hier wel allemaal een beetje op en leef ik op deze planeet.  De verbouwingswerken waren mij dus bekend.  Mede door het vrijkaartje van Relaxxxboard stapte ik er afgelopen zondag nog eens binnen.  Bedankt jongens voor dat vrijkaartje.

Dat er rechtstreeks aan de lockers per sessie moet betaald worden zoals in elke saunaclub, was me al bekend maar men vertelde het me toch nadat ik liet vallen dat ik er nog niet geweest was na de verbouwingen.  Attent!  De ontvangst was zeer vriendelijk.  Het kaartje werd erg goed geverifieerd.  Ik kan dat begrijpen want na een val op mijn bakkes zie ik er ook niet meer zo uit  :111:. 

Ik wou meteen naar beneden lopen om mij om te kleden maar kreeg al snel te horen dat de mannen zich nu op het gelijkvloers dienen om te kleden.  De kastjes zijn ruim genoeg.  Misschien (zeker in de winter) zouden twee echte kapstokken beter zijn dan één.  Achter de kleedkamers bevinden zich douches.  Allemaal netjes gedaan.  De gehele verbouwing mag trouwens gezien worden.  Het moderne gedeelte vloekt niet met het oude gedeelte, mijn mening.  Ik denk dat Babylon nu dubbel zo groot is als vroeger.  Hou er wel rekening mee dat Babylon voor de werken één van de kleinste clubs was.  Je hebt nu een veel grotere lounge.  Daar kan je je min of meer even terugtrekken.  Min of meer want de dames zijn steeds op strooptocht.  Je kan daar ook op een immens groot tv-scherm de sportevenementen van de wereld volgen. 
De wellness (beneden) is gewoon gebleven wat het was.  Daar kan je ook nog op een kleiner scherm tv kijken.  Voor de rest zijn daar enkel kamers bijgekomen.  Net zoals in de lounge.  De kamers zijn ruim genoeg, strak maar mooi.  Jammer dat er niet één kamer minder gebouwd is in de wellness en er geen stoombad bijgezet is.  Persoonlijk vind ik dat er wat veel kamers zijn.  Dat heeft dan wel het voordeel dat als er een party is je ook dan niet zal moeten wachten op een vrije kamer. 
Achter de lounge, weer op het gelijkvloers, bevindt zich een tuin.  Een grote zonnige tuin met wat rotspartijen.  Zondag was het best een mooie nazomerdag maar de tuin was nogal kaal.  Enkele ligzetels (veel te weinig) op het terrasgedeelte.  Een waterpartijtje zou ook de tuin wat opsmukken, bijvoorbeeld.  Een tierlantijntje extra voor € 10 extra inkom? 
Boven is niets veranderd.

Al bij al zag het er prachtig uit.  Compliment!

Ik zei al dat Babylon mij eigenlijk nooit heeft kunnen overtuigen om er vaak naar toe te gaan.  Voor mij persoonlijk was de club te benepen.  Dat is nu zeker niet meer het geval.  Een tweede reden was dat ik er steeds weinig lolita's aantrof.  Toch nog altijd mijn smaak.  Afgelopen zondag was dit weer het geval.  Tanja was eigenlijk de enige die er voor door kon gaan en waarmee ik op kamer ging, om die reden én omdat ze veel goed maakte met haar geile gelaatsuitdrukking.  De tweede dame waar ik mee ging was eigenlijk al te groot voor mij: Dorothea.  Ze kon me wel geil maken in de bar.  De derde reden is dat ik in Babylon eigenlijk nooit een super sessie heb meegemaakt.  Ondanks dat dat van die club beweert wordt.  Twee uitzonderingen: een Afrikaanse dame (lang, lang) maar haar naam ben ik kwijt maar ik denk dat ze er al een tijd niet meer werkt maar ze was populair en de tweede telt eigenlijk ook al niet mee want die werkte er maar een tweetal weken en was ex-meesteres Samya.  Ook vandaag lieten de sessies niets bijzonders na om er snel weer heen te gaan.  Tanja was eigenlijk gewoon slecht en Dorothea heel goed in wat ze deed maar het draaide allemaal nogal veel rond de blow job terwijl ik hou van een breder scala aan seksuele handelingen (hoewel ik die twee laatste woorden dan weer haat).  Dorothea tongzoent wel heel goed maar het bleef enkel bij tongzoenen terwijl we nog rechtstonden voor het bed.  Té snel gebruikte ze ineens de akelige woorden: ga maar liggen en was ze nogal dominant.  Je kon ze moeilijk bijsturen. 

Het wisselde dus nogal afgelopen zondag, mijn gevoel bij de club.  Vrij snel lag ik al op kamer met Tanja en dat was eigenlijk niets.  Ze wou pijpen met condoom, bang van wat voorvocht, niet tongzoenen.  Allé, 'k verschoot van mezelf dat ik nog kon schieten. 
Ik was niet goed gezind en begon al te denken waarom ik me niet had uitgeschreven uit de tombola.  Alle soorten bier zijn daar gratis dus trakteerde ik mezelf met wat moed: een Erdinger halve liter.  Op dat moment kwam Steffie op de sofa zitten bij me.  Steffie (ex-Mona-Lisa Samya) deed van alles waar ik van hou maar kreeg geen beweging in mijn lul.  Mijn hoofd zat nog vol van die Tanja.  Bovendien is Steffie nog minder mijn type dan Dorothea.  Dat speelt zeker ook.  Ze hield het lang vol en deed flink haar best maar ik had even geen zin meer.

Laten we een verfrissende douche nemen.  Even de kopzorgen wegspoelen.  Dat was écht een verfrissende douche.  Geen warm water.  Dat duurde tot de avond.  Da's wel lang.  Uiteindelijk draait alles om de hygiëne en ik zie het zo voor me dat de dames zéker niet onder een koude douche gaan staan en zich dus niet of zeer vluchtig zullen gewassen hebben.  Ook dat nog!  Dan nog maar een blonde Leffe en wat in de zon gaan zitten in de tuin. 

De brunch heeft me zeker gesmaakt.  De volgende tegenvaller was dan weer dat de brunch gewoon bleef staan.  Blijkbaar is het eten à la carte weer afgeschaft.  Daar zal de toekomstige prijsverhoging vast voor iets tussen zitten  ;D.  Er was enkel opgewarmd gebraad met bijlagen.  Pfff....

Na het eten komt Dorothea bij me zitten en begint me op te geilen.  Haar fantastische tongzoenen deden me buigen.  Gelukkig kwam ik zeer tevreden van kamer.  Het mocht eigenlijk op kamer nog wel wat meer geweest zijn maar een dame die na 1/2 liter wit bier en twee leffes bijna een halfuur haar uiterste best doet om mij al pijpend te laten komen, kan ik op dat vlak enkel maar bewierokend en doet me de rest vergeten.  Echter of ik met haar op herhaling zal gaan, is nog lang niet zo zeker.  Last but not least: haar pijpkunsten zijn fenomenaal goed!  Wie er van houdt dat ze krachtig zuigt op de eikel en graag heeft dat een dame zich vooral concentreert op de eikel, moet haar zeker eens meegemaakt hebben.

Mijn humeur was weer helemaal top. 

Laat op de avond kreeg ik nog uitgebreid intiem gezelschap van Juliette.  Ondanks dat ik haar verzekerd had om af te willen ronden.  De periode dat ik met zulke dames vaak kamerde is al lang vervlogen.  Nu kreeg ik echter toch weer wat kriebeltjes.  Dat spreekt voor haar.  Ze ziet er ook beeldig uit.
Met deze optie was ik nog gelukkiger.

Dat Tanja nog tot twee keer toe probeerde om mij nog eens met haar op de kamer te krijgen, daar begrijp ik de ballen van.  Weet die dan zelf niet hoe slecht ze is?  Ze komt samen met haar vriendin Daisy uit een bar in Berlijn.  Is er geen vlieger terug?

Nu toch nog even iets dat menig man die deze club (voor het eerst) bezoekt er zou kunnen toe aanzetten om er niet meer naar toe te gaan.  Ik vond het alles behalve.  De club sluit officieel ten vroegste om middernacht op zondag.  Om elf uur 's avonds wordt de pornofilm afgezet, begint men al zo veel mogelijk op te ruimen, met nat te dweilen en roept men tegen een (niet dronken!) klant die aan de bar staat, voor heel de club, dat hij geen bier meer kan krijgen omdat de club binnen een uur sluit.  De dame was zeer kort van stof.  Een slanke met zwart haar.  De andere, dacht blond, dame keek zelfs bedenkelijk.  De man vroeg of het echt niet meer kon met als resultaat dat de theke nog harder begon te roepen.  Als dat de sexy uitstraling moet betekenen die bij een prijsverhoging hoort, waarmee de club bij de duurste is in NRW, dan had ik me dat wel anders voorgesteld.  Ook tegen mij riep ze ineens in de lounge (met Juliette erbij) om tien na elf dat de club om middernacht de deuren sluit.  Dat wist ik al wel.  Staat overal mooi aangegeven.  Ik ben dan maar vertrokken.  Of ze beneden ook de wellness al gesloten hadden ben ik niet meer gaan nazien.  Bovendien was de club vanaf een uur of negen bijna helemaal leeg.  Bijna geen vrouwen meer, bijna geen mannen meer.  Dus voor de sfeer moest ik er zeker geen uur meer blijven. 
Ik ken geen enkele club waar ze al een uur op voorhand poetsen en waar je geen alcoholische dranken meer krijgt een uur voor sluitingstijd maar als je daar dan al zo op staat, afficheer dat dan op een vriendelijke en duidelijke manier.

Meer uitgebreide sessieverslagen volgen nog.

Ondanks alle minnen en plussen onthoud ik afgelopen zondag toch als de dag dat ik me al het beste voelde bij Babylon.  Echter, niet genoeg dames van mijn type (er waren zeker op zich voldoende dames aanwezig en ook mooie maar niet mijn type, ik heb het nogal voor die typische Roemeense typetjes en ja, ook de Roma-types, als je ze je wil kan opleggen en je assertief genoeg bent om je niet te laten bedotten, maar da's mijn probleem doorgaans niet) en 1 van de 2 sessies slecht, gecombineerd met een verhoogde inkom doen dat ik deze club wat links ga laten liggen.   Jullie mogen me uit de tombola schrappen  :douchen.         
« Laatst bewerkt op: 22 september 2015, 23:11:54 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man