Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1120784 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline Sphinx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Tour de Babylon: een zaterdagcriterium (16-7)
« Reactie #645 Gepost op: 18 juli 2016, 19:03:10 »
"Assassin with gun is taking his aim to target his rival.
And tossing the street is a dangerous game. The snakes are survival
Love in that stranger still fearing that danger
Still crying in some avenue and soon the hate will be there too

Life in the big apple moves very fast and so must you
Do like the others do and don't you drag your heels
Life in the big apple moves very fast, and so must you."


Deze racebeer was eigenlijk pas van plan volgende week zaterdag Babylon nog eens op te zoeken, maar onder het motto "Think different" heb ik toch de knoop doorgehakt en aan een spontane ingeving gehoor gegeven. Mijn hemel, de parkeerplaats stond al om 14u behoorlijk vol. Een koppel Belgen dat tegelijk met mij aankwam vroeg zich af of er een party was, maar daar had ik even niets van meegekregen. Het bevestigde wel de subtiele boodschap die al op de radio door had geklonken via New Wave bandje Kajagoogoo: "Ga nou niet weer zo'n lome avond er van maken, schakel dit keer eens even wat sneller als het niet werkt." Jammer dat die boodschap bij de heren zelf niet echt lukte. Zanger Limahl werd na hit Too Shy weggestuurd en hoewel ik bassist Nick Beggs als zanger niet onaardig vond, dacht de rest van Europa er anders over en verdween de band na een paar jaar sappelen in de anonimiteit.



Living Thing

Al gedurende de ochtend voor vertrek had ik vastgesteld de organisatie steeds meer namen van de deelnemerslijst schrapte, maar da's eigenlijk niks nieuws. Shana was er gelukkig wel, evenals Iman. Alice blies even in mn oor voor ze langsliep en Claudia kwam even gedag zeggen, nou ja eigenlijk kwam ze meer voor odipuc die naast me zat :) Wat bekende ijsberen betreft trof ik ook das Wolfl van rheinforum en FC college nickme, die op zoek was naar Melody, niet om mee op kamer te gaan, maar als "koerier" van een stamgast uit ACAG. Wat mezelf betreft, ik volgde een tip van odipuc, die me Aranca even aanwees, waar ie net naar volle tevredenheid mee op kamer was geweest. Ik vreesde er even niet tussen te komen aangezien ze al snel meer aanspraak had dan Kinga en Jeanette bij elkaar, maar gelukkig ging ze even eten en konden we naar alle rust een introgesprekje doen. Heel apart, maar ze spreekt met precies hetzelfde accent als een van de Poolse dames die op vrijdagavond altijd in de friture meehelpt. Waarop het gesprek een wilde wending van talen naar treinen naar motorsport maakte.

Het bleek erg slim om op die manier haar aan te spreken, want toen ze even drinken ging halen dook een van die Belgen naast haar op. Het bleek uiteindelijk ook lastig een kamer te vinden, want alles was bezet op bezemkast zes na. We stonden nog even naar de moto2 trainingen te kijken, waar twee man vonden dat we hinderlijk in beeld stonden en twee het juist prima vonden dat ze Aranca's kont in volle glorie konden bewonderen. De Belgen doken ook weer op, maar dat ging wel een uurtje duren voor die een kans gingen krijgen, désolé que mes anciens amis. Na een wachttijd bleek kamer 10 ook vrij te zijn, maar er ging iets mis in de administratie (had ze toch zes genoteerd?) wat een beetje onhandig, maar ook grappig en zelfs nuttig bleek te zijn.

ELO zet een rustig klassiek deuntje in, wat aangeeft dat Aranca me niet zozeer overrompelt, maar wel me in haar ritme meetrok, heel rustig en kalm zoenen, veel contact zoeken en houden. "And you, and your sweet desire (don't you do it, don't you do it) You took me, oh higher and higher, baby!" Dat administratieve foutje komt echter een paar keer om de hoek kijken, want maar liefst vier keer gedurende deze sessie valt er iemand binnen die gedacht had dat nr.10 vrij was. "Besetzt"!" roepen we de vierde keer in koor. "Scheisse." klinkt een Duits/Roemeens stemmetje en de deur knalt weer dicht. Aranca krijgt de slappe lach en ik lig ook te grinniken. Alsof je een ontsnapping in de Tour wil opzetten en iedere keer komt er zo'n blij ei van de klassementsleiders je terughalen. Ik denk er wel over een tafeltje tegen de deur te zetten, maar dat bleek uiteindelijk niet nodig te zijn. Het levert zelfs broodnodige brandvertraging op, want nadat we elkaar een tijd hebben liggen opgeilen (onder andere een befpauze, die ze maar niet wilde laten ophouden) bleek ze in cowgirl heel, heel erg nauw te zijn geworden. Ik ben dan ook niet verder gekomen dan dat enen standje voor de vluchters een sprint om de finish doen en de eerste turbo de geest geeft, kleng_BOEM. Ik moet opnieuw lachen als ik op mn horloge kijk: 90 minuten voor een dagopener is behoorlijk. WGSA-rating is niet meer te redden: TILT Hopelijk kom ik haar bij toekomstige gelegenheden nog eens tegen.

Basic Fit!? Niet nodig!

Na afrekenen, een douche en de finish van etappe 14 even een pauzemomentje en wat te eten bestellen. Ging lekker snel dit keer. Heel ironisch, maar daar verloor ik eigenlijk de kans om Claudia als tweede op te pikken. Ik raadde haar namelijk ook aan bij een andere NL'se beer en verdomd, hij was nét even een tel sneller weg in de ontsnapping! Maarrrr, dit is dus zo'n think different moment. Goede of slechte beslissing, maakt niet uit, maar NEEM een beslissing. En als Shana dan zo lief naar me lacht ben ik verloren. Veel hoefden we eigenlijk niet tegen elkaar te zeggen want ik ken haar al (veel te) goed, al heb ik haar wel even gevraagd waar ze Katja had gelaten (die eigenlijk ook op zaterdag had zullen komen). Een Roemeentje dringt zich er even vrolijk tussen, aardigheidje of uit op een trio geen idee, maar als het dat laatste was dan was het vergeefs, deze racebeer was een tikkie egoïstisch ingesteld vandaag.

Dit keer veel sneller een kamer gevonden en al snel lopen de temperaturen hoog op. Muziektic komt met een disco-plaatje van Gibson Brothers dat heel snel het juiste ritme lijkt te vinden, maar door het gekke clipje ook weer brandvertragend werkt: "Have a real good time, do the dance. Have a real good time, do the non stop dance." Shana stuitert een tijdlang in cowgirl op en neer, klemt mn handen tegen haar wielrennersdijen, maar we komen allebei echt los als we ons in doggy verplaatsen en na een uurtje Shana me ontploffing twee eruit knijpt. BAM! "Katja is gonna be pissed about this." we schieten in de lach. Als je Shana af en toe eens kan meenemen, heb je helemaal geen wielrenspullen of fitness abonnement nodig. Al rekent ze zeker GEEN kwantumkorting ;) WGSA-rating blijft TILT

Wat goed is, komt terug

Eigenlijk klopt de tussentitel niet helemaal. Een quote die ik ergens op rheinforum heb gelezen zei letterlijk: "Als je iets begeert, geef het weg, het komt vanzelf weer naar je terug." En dat was ook het geval met Claudia. Al ging dat wel iets sneller dan ik had gedacht, net nadat ik wat kippevleugels had weggeknaagd en even zat uit te blazen. Claudia kwam tegenover me zitten en had blijkbaar via via mn snoepblikje al in het vizier genomen. Ik vond het wel nog wat te vroeg na Shana, dus we hebben even zitten praten voor ze naar binnen ging. Een half uur later lag ze daar nog en ben ik naast haar neergeploft. We zaten een tijdje te praten en ze is ervan overtuigd dat ik eerder met haar op kamer geweest ben, al kan ik me dat persoonlijk met de beste wil ter wereld niet herinneren.

Ik heb haar nog gevraagd of ze misschien een andere artiestennaam heeft gehad (ze lijkt qua gestalte nogal op Mona Lisa, die vroeger ook in Elsdorf werkte) maar ze zegt dus van niet. Ik masseer haar een paar minuten en dan schuiven we door naar een kamer. Waar we al gauw in een omhelzing verstrikt raken, en Claudia een paar DT's op me loslaat, die me een beetje aan Roxy's aanvallen deden denken. Misschien dat daarom mn muziektik met Roxy Music komt? Ze bewijst trouwens de andere kant van Ute's theorie over de vrouwelijke reactie op beffen, want ze houdt een paar keer in voor het te heftig wordt. Ze knijpt echter behoorlijk stevig in doggy en missio en slaagt er na een sprintje bergop me nog eens een keer te lucht in te jagen. BAM. Niet zo hevig als de twee vorige sessies van de dag, maar een prima intermezzo. WGSA-rating: 8/10

Melodieuze overpeinzingen

Eigenlijk dacht ik na de afsluiter met Claudia: "nou dit is het dan." Prima dag gehad, twee steengoede sessies, een goede sessie, klaar. Echter, een akkefietje bij de douche doet me anders besluiten. Ten eerste krijg ik eindelijk Melody een keer te zien (ken haar wel van gezicht uit Pantera/ACAG, maar ja ze is altijd zó snel weggekaapt dat het niet normaal meer is). Helaas waren het niet de meest gelukkige omstandigheden, een klant met financiële moeilijkheden blijkbaar. Deze racebeer beseft dat ik even teveel ben en in een 'gevechtspauze' merk ik op dat als ze hierna nog zin had, ik aan de bar zat.

Ik sta even met een ander NL'er te praten (vermaak je je een beetje in je eentje?), zou zomaar kunnen natuurlijk ;) Maar gelukkig is deze racebeer niet lang alleen want Melody is inderdaad omgeschakeld en komt naast me zitten. Ik begrijp al heel snel hoezo sommige beren monopoliserende neigingen van dit meisje krijgen: slim, lief, niet op haar mondje gevallen en zelfs na een tegenslag schakelt ze weer snel om. Ze geeft me op een gegeven moment zo'n enthousiaste zoen dat ik haar tong ergens ter hoogte van mn nek voel kriebelen en haar lipstick uitloopt zodat ik ineens sterk op Joker lijk, maar niets dat een zakdoekje niet kan oplossen, mwhuhahahaha!

Deze racebeer denkt erover speciaal voor "dagafsluiters" nog maar eens een award te gaan verzinnen, want dit is in drie clubbezoeken opnieuw een schoolvoorbeeld van een topsessie op het einde. Ik maak Melody half schertsend half serieus duidelijk dat ik nog maar honderd euro over heb, dus dat wordt een uur en evt. een tipp. Ze pakt de uitdaging meteen op "Moet ik er nog moeite voor doen ook." En hoe ze dat deed, alsof ik had gezegd dat ze tien uur had ipv één uur, zo langzaam ligt ze me vervolgens gek te maken en op te geilen. Laatste keer dat ik zo erg naar adem heb liggen happen tijdens een pijpbeurt moet nota bene in Panthera zijn geweest, want Marina beheerste die trucjes ook als de beste.

Als ze in 69 op me komt liggen kan ik iets terugdoen, al wordt ze wel zo fanatiek dat ik me gekke muziekjes van F.F.S. voor de geest moet halen, een project van mn favoriete britpopband Franz Ferdinand en mn favoriete alternatievelingen Sparks. Pff, is dit echt de vierde keer, is niet stiekem de tijd teruggedraaid na Claudia en zijn we niet ineens weer vooraan in de dag? Helaas is dat alleen maar inbeelding, maar Melody zelfs is zeker geen inbeelding. Ook zij trekt je gewoon mee in haar eigen flow, forceert nergens, en dat werkt heel stimulerend  op dit moment "Heartbeat increasing heartbeat, as lots of cannibals get hold of you, they need their protein just like you do. This town ain't big enough for the both of us... and it's aint me who's gonna leave!" Na die langzaam opgeilende klim komen we nu in een verduiveld snelle afdaling, waarbij na een paar flinke tempowisselingen nota bene de vierde motorplof. "Godnondeju, weet je wat dat kost!" flap ik er uit. Oh, ja dat weet ze, haha! We liggen nog wat over onze muziekvoorkeuren na te kletsen, waarbij ik ook mn enthousiasme voor synthesizermuziek er weer uitflap en zo gaandeweg snap ik ook hoe ze aan die artiestennaam komt. Past goed bij haar. WGSA-rating: TILT en een nominatie voor zowel de Vangelis Award (beste totalerlebnis) als de Nova-award voor beste dagafsluiter

opruimen

"Melody?" vraagt odipuc met een minzame glimlach. "Melody" is eigenlijk alles wat ik daarop hoef te zeggen. Bij het afrekenen lopen we zelfs nickme nog tegen het lijf, zodat hij zijn koeriersmissie nog kan uitvoeren (stamgast die wss ervoor zorgt dat er nog meer kapers op de kust komen). Ik blijf nog even naprate en een koffie drinken, Melody zegt nog even heel vriendelijk en uitgebreid gedag en is het illusion plopp en keren we de droomwereld de rug toe voor de echte wereld. Maar ik zet in de auto evengoed een paar nummers van Franz Ferdinand en Sparks op. Grappig hoe goed de hoge falset van Ron Mael en de lagere bariton van Alex Kapranos bij elkaar passen. Het schijnt zelfs dat beide artiesten fan van elkaar waren en al sinds 2002 inofficieel samenwerken. Nu spelen ze dus naast nieuw werk ook vaak elkaars  repertoire, waardoor nummers als "When do I get to sing my way" (niet mn favoriete Sparks nummer) ineens nieuw cachet krijgen.



"They'll introduce me, "Hello, hello"
Women seduce me and champagne flows
Then the lights go low. There's only one song I know

There, this home which once was serene, now is home to the screams
And to flying plates and shoes
But I have no souvenirs of these crackerjack years
Not a moment I could choose
And not one offer that I could refuse

So when do I get to sing "My Way" When do I get to feel like Sinatra felt
When do I get to sing "My Way" In heaven or hell
When do I get to do it my way. When do I get to feel like Sid Vicious felt
When do I get to sing "My Way". In heaven or hell


« Laatst bewerkt op: 18 juli 2016, 19:19:46 door Sphinx »

Offline Koot@Zuur

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #646 Gepost op: 19 juli 2016, 10:59:30 »
Delia & Jeanette op 1 dag in 1 club, dat biedt garantie voor geprogrammeerd spektakel……
Ook een mooie gelegenheid om de nieuwe bar&tuin eens van dichtbij te bekijken. Delia is hier tijdelijk vanwege het verbouwen van de club waar ze normaal hier kunstjes verricht.

Jeanette stond ingepland vanaf 15.00 uur, dus genoeg tijd om Delia van te voren te verrassen met een bezoekje. Rond 12.30 uur gearriveerd onder begeleiding van een heerlijk ’s zomers weertje. Best wel apart dit jaar…

Ingecheckt bij Anita, omkleden, lekker ff afdouchen in hop hop richting nieuwe bar. En ja hoor voor de bar was het prijs….Hallo Schatzi, wie geht’s……blasen&ficken….. Und wie heisst du denn? Tanja kamm als Antwort. Oké Tanja dann pass mal auf. Wollte ich das so dann hätte ich vorher angerufen, gefragt an Anita sag die Tanja bescheid, sie soll sich im Zimmer 10 bereid legen mit Gummi im Mund um Viertel vor eins. Also habe ich das gemacht: NÖ also arrivederci und bitte nicht mehr zurück kommen….Danke. Toon gezet voor vandaag!

Ik me omgedraaid en via de eetruimte rechtsaf de zaal ingelopen. Kreeg ik me toch een verbaasde blik vanuit de 2de fauteuil met de opmerking Was machst du denn hier? Halo Delia[?] ich dachte ich überrasche mal meine nächste Frau…..
In de fauteuil naast haar gaan zitten en eens lekker bijgeklets. Nog ff in de achtertuin gezeten, nice in het zonnetje. Toen we alleen overbleven in de tuin begon Delia op een zeer aangename wijze de spanning tussen ons beide te verhogen, waardoor ik op haar rechter borst drukte met de mededeling dingdong. Warum klingelst du denn fragt sie? Ich sage da unten steht einer und der möchte rein….
Wat volgde was een heerlijk uurtje waarbij alle facetten van een GFE de revue passeerde.

Half 3 schoon opgepoetst terug in de bar. Onder het genot van een cola heerlijk genoten van de dodelijke blikken van Tanja. Gelukkig had ze het spreekverbod begrepen!
Het is altijd leuk om mensen te bekijken. Als je dan ziet hoe de dames zich presenteren, blijft funny. Aranca en Guilia zijn echte beauty’s die met minimale make-up er geweldig uit zien. Er liep echter een dame rond alsof ze rechtstreeks uit het schadeherstel bedrijf kwam. Met die hoeveelheid plamuur&lak is het mogelijk om een total loss vehikel om te toveren tot showroom nieuw!
Lachen mission impossible, dan brak het gezicht…zeker weten hihi

Ondertussen was het reeds 15.15 en geen spoor van Jeanette te bekennen. Oeps zou ze niet komen vandaag….dat zou jammer zijn. Rondje door de club gemaakt, even nog genoten van het zonnetje op het nieuwe terras. By the way mooi gemaakt. Als ik een drankje bij de bar bestel word ik bij de hand genomen door Delia met de vraag kom bij me zitten. Ik verveel me een beetje en wil een beetje kletsen. Zo zitten we een tijdje te praten als een oudere heer, zeg maar gerust opa, het nodig vindt om zijn sexuele escapades en public op het ronde bed onder de tv bot te vieren. De dienstdoende theke probeert nog door de theelichtjes aan te steken enige vorm van romantiek te creëren hetgeen echter niet meer lukt. Zijn hoogtepunt, ons dieptepunt bereikt hij als hij zijn dame doggystyle met de kont naar ons toe gericht de 7de hemel in probeert te vogelen. De eerlijkheid gebied te zeggen oma zou impressed zijn.

Het theelichtje mist bij Delia zijn uitwerking totaal niet. Heel langzaam en plagend verdwijnt haar handje onder mijn handdoek. Ik kijk haar aan en lachend zegt ze ich möchte nur ein bisschen spielen.
Zo zitten we zeker een kwartiertje te kletsen en te teasen. Ondertussen wordt opa vakkundig ontdaan van zijn zweet op diversen plaatsen. Ik vraag Delia of ze meegaat naar boven, de bios.
Liever niet, ze wil liever naar de kamer. Ik verbaasd waarom? Zij: dat vind ik veel romantischer.
Er volgt een kamergang met nog meer diepgang dan de eerste helft, einfach himmlisch! Leuke bijkomstigheid, zowel in de 1ste helft alsook in de 2de zegt ze der Gummi bleibt drauf bist du fertig bist, ich kenne deine spritzeinlagen! Conclusie mijn dag is reeds geslaagd. Echter het zou nog beter worden.

Tijdens het nuttigen van een drankje aan de bar viel mijn oog op een blondine die buiten met haar telefoon aan het stoeien was. Nog eens kijken. Hè is ze dat nou of niet. Haar haarkleur is anders??
Eens ff iets dichterbij gaan zitten om een beter beeld van haar te krijgen. Onze blikken troffen elkaar en er was een teken van herkenning. Oké Jeanette is dus wel ‘in the house’. Ze kent me nog bij naam en dat na ruim 3 maanden en 1 kamertje?? Bij haar op de bank plaatsgenomen en lekker ff [ruim een uur] gebabbeld. Haar haarkleur is inderdaad natuurlijker, niet meer dat lichtgevende p….blond!!
Aansluitend samen de sauna verkent om toch maar een kamer te zoeken. In 1 woord het was GEWELDIG…..niets ten nadele van Jessica, maar solo is de chemie toch veel leuker. We hebben afgesproken om dit in de toekomst zeker te herhalen. DANKE ….

Uitchecken bij Delia [ noch immer da??] en zeer voldaan  nach Hause. Tot zo ver een doordeweekse woensdag in juli in huize Babylon.

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #647 Gepost op: 23 juli 2016, 22:36:47 »
Zondag de 17e (van de 7e) ben ik met een mede-ijsbeer naar deze voor ons beide nog niet bekende club geweest. Voor beiden een eind rijden, maar we je wilt het een keer meemaken, de verhalen die je hoort.
 We konden zelf zonder tom-tom onze weg vinden: de 61 vanaf Venlo volgen, dan bij afrit Bergheim er af, en dan ben je er al bijna.
 Eerst zijn we nog even wezen kijken op het uitzichtplatform bij de enorme bruinkool groeve van de dagbouwmijn Hambach: tjeetje wat een gat.

 Goed, voor de deur van Babylon konden we weer terug naar de benzinepomp waar we net hadden staan tanken, voor het achterom weggetje. Maar al met al stonden we even later binnen. Ik mocht met 30 euri korting naar binnen. 'Of we al eerder geweest waren? ' Nee. Een MILF- uitziende DVP, Eileen, leidde ons rond nadat we ons ' omgekleed' hadden in slechts een handdoek. Die dresscode had ik nog nooit verplicht gehad. Alleen ooit op een bloedhete zomerdag in VV, toen 'dat ook kon'.

 Na de attente rondleiding, uiteraard met pre-sales, van Eileen gaan lunchen. Halverwege de lunch komt de theke dame dat er ook a la carte is, òòk 's middags.... Goed, weten we dat voor de volgende keer...
 Goh, allemaal naakte dames. Net zo opgemaakt als in elke club, maar nu naakt.
 Hmm, klein binnenplaatsje. O, ginder is de achtertuin... ja, dat gaat wel. Al zijn er clubs die beduidend mooiere tuinen hebben.
 Er hangt een televisie op twee plaatsen in de club, begane grond, en beneden een, voorbij het toch niet al te grote wellnes gedeelte. Eigenlijk ook in de kino, alleen heb ik die niet aan gezien. Het is vooral de plek waar het live-gebeuren plaatsvindt.
 Het bubbelbad beneden ziet er OK uit, de suanahokken zijn weer aan de kleine kant. Dat komt vaker voor. Een was zelfs uit, de hele dag.

 Goed, rondgelopen, dames bekeken. Uitdagend soms 'Was kuckst du?' Maar tegelijk voelde je een bepaalde gezelligheid.
 Ik heb een tijdje de Tour de France etappe beneden zitten kijken, samen met een aanwezige Belgische beer.
 Het begon toch te kriebelen: ' ik ben ook hier voor.....'
 In de living wist Eileen me te overtuigen van een bubbelbad-gang.
 Toegegeven, dat werd ook heerlijk, met een aansluitende kamergang, maar het werd wel als dubbele beurt gerekend, dus 100,-
Oeps. Maar het badderen was erg lekker, dus kon ik er mee leven.

 Na Eileen en douche gauw weer naar de TV: heerlijk op een liggedeelte van de grote zitbank gezeten gelegen. Wat ik aan kussens kon vinden in mijn rug en achter mijn hoofd. Zo doezelde ik naar half zes toe, toen de etappe was afgelopen. Ik realiseerde me waar ik lag, en dat ik graag zo wielrennen kijk. Iemand vroeg me de dag ervoor nog: 'Jij gaat zeker morgen ergens lekker chillen?' Dit kon je super-chill noemen.

 Na de lange doezel rondlopen: een jonge blonde dame met een noem het uitdagende blik en dito opmerkingen die ik al had staan bekijken wilde me op de kamer hebben. Ik wilde eerst eten, a la Carte. Toen ik dacht te begrijpen dat dat een minuut of twintig zou duren, schatte ik dat ik dan eerst wel vooraf de kamergang met haar zou kunnen maken. Zij stond al op de trap toen ik in de keuken ben gaan vragen, 'nog een paar minuten'. Goed. dame weer even verplaatsen. Gespeelde boosheid uiteraard. Duidelijk gezegd dat ik met r mee ging mits het eten niet koud zou worden. En: 'Kleine meisjes moeten ook leren luisteren.' Gelukkig kon ze tegen die grap.
 Buiten in de tuin de a la Carte schnitzel met frites en gekookte groenten genuttigd: niet overdreven veel, maar inderdaad wel goed klaargemaakt.
 Ik kreeg een leuk gesprek met een Duitse beer met een vriendelijk gezicht die daar zat. Klein meisje kwam toch nog even aangeven dat ze 'nog steeds op me aan het wachten was.' Ja hoor.

 Het eten was gezakt, klein meisje opgezocht. Uiteraard 'wilde ze nu niet mee komen.' Het werd de kino.
 N**ken in vol daglicht, en iedereen kan meekijken.... zij het dat er bijna geen hond de kino in kwam....
 Er was een koppel aan t praten, het leek er niet op dat ze interesse hadden om mee te kijken. Het leek wel of we er bijna om vragen moesten.
 Ik zoek zo dadelijk even haar naam op, ben m even kwijt... In ieder geval werd het mijn 3e Anaconda-dame.

 Hierna de achtertuin in. Andere beer zat er heerlijk te babbelen in zijn van origine eigen taal. Ook lekker.
 Hij deed nog een kamergang. Daarna was het 21 uur geweest, en we moesten nog een stuk rijden, 10 voor half 10 zaten we in de auto.
 Lekker flink discussiërend was de terugreis een vlotte.

 Ja Babylon is een blijkbaar nog steeds kleine club. Maar wel erg mooi ingericht.
 Het gewone eten vond ik niet slecht, maar was van gemiddeld niveau, niet slecht en niet heel goed. Het a la Carte dat ik op heb, was wel goed te noemen.
 De line up lijkt mij prima. Het was op deze zondag niet zo uitgestorven als dat ik hier op de site een keer of wat gelezen heb.
 Maar ik kon me voorstellen dat een zaterdagavond een hele drukke is. Die verhalen hoorde ik ook: 140 beren op 40 vrouwen, werd er over de avond ervoor beweerd.
 Doordat de dames naakt zijn, en dat dat niet in elke club zo is, heeft het zeker iets speciaals. Je kunt ze zo heerlijk bekijken.
 De sfeer in de club voelt goed, op t gemoedelijke af. Hoe is dat met drukte?

 Het is een end weg voor mij, maar ik wil er zeker nog een keer heen. Het is mij goed bevallen, zonder meer.
 De club bedankt, het Board bedankt voor het kaartje.

 Johan
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #648 Gepost op: 24 juli 2016, 09:24:04 »
Even terug in de tijd

Men eerste bezoek aan Babylon dateert van 18/06/11. Samen met The Saint kwamen we op een zaterdag aan in een club met vier dames. De cheffe excuseerde zich hiervoor. Hij vertelde ons van een wilde party op vrijdag, met als gevolg de helft van het dames in het zattebed lag. Ondanks de magere bezetting hadden we toch een goede dag. De service van de dames was top en het familiale karakter van de club beviel me wel. De rest wat de komende jaren volgde is geschiedenis...

Vijf jaar later

Wanneer : vrijdag 22/07/16

Aankomst : 15u30

Mede ijsbeer : The Saint

Bekenden in de club : MiniMe

Badjas drager : één

Aanwezigheidslijst : was correct , op twee dames na ( Anni & Sandra )

Verhouding : zeker meer dan de helft mannen ten opzichte van de vrouwen

Aantal dames : rond de 25 ( holé holé it's holi holiday )

Line-up : beetje beperkt , maar toch voor ieder wat wils

Drukte : de kamers in de kelder verdieping constant bezet ( wegens de warme temperatuur buiten )

Sessies : Grabriella , Susi en Delia

Eten : saladbar in combi met BBQ

Drank : de Kolsch werd perfect getapt ! ( de Bitburger van de tap is nog steeds niet afgeregeld )

Relax : 2x sauna

Massage : 30 min Milenka ( top )

Frustratie meisje : Tanja ( kwam weer niet aan de bak , hierdoor verscheen haar ware aard )

Vernieuwd : de kleine tuin ( geslaagd )

Handig en nieuw : handdoeken-rek tegenover de inkom balie

Personeel : twee extra poetsdames die zorgen voor orde en netheid ( pluspunten )

Afwezig : Eddy & Anita ( zonde , maar verdiende vakantie )

Sfeer : rustig relaxed in de dag en zon in de tuintjes

Ambi : later op de avond wat roma-danspasjes

Muziek : Duitse schlagers en hedendaagse dance-hits

Verbaasd : The Saint door de verbouwing van de club

A new look : Sascha met nieuw kapsel en geil brilletje

Huiswaarts : rond 23u30

Stamclub : nog steeds !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline waterrat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #649 Gepost op: 28 juli 2016, 19:47:35 »
Donderdag 28/7
Na enige weken buiten gevecht geweest te zijn om gezondheidsredenen, was nu het ergste
voorbij, en lokte de zondenpoel. Na een rit door de plenzende regen, aangebeld tegen 12 uur, en
tot mijn grote vreugde welkom geheten door een hele schare van prachtige naakte dames.
Ik ben blij vast te kunnen stellen dat Jaqueline de dames na de commentaren op dit forum toch
even naar rechts heeft gericht, :mistress :lol en bij het bellen van de voordeurbel, alle dames die geen gezelschap hebben naar de balie spoeden. Het is een fantastische aanblik,  :welcome: en een mooie traditie die in Babylon wat mij betreft behouden moet blijven. Één van de sterke pluspunten van deze club.

Eerst maar even onder de douche, „Herrenhandtuch“( grote maat) om de middel en dan eerst een espresso.
Er waren om die tijd slechts een bescheiden aantal heren aanwezig, maar toch zeker rond de 20 dames.
Onmiddelijk na binnenkomst kreeg ik gezelschap van mijn vaste waarde Daniela, en na een uurtje  chillen en praten over van alles en nog wat bij koffie en later een spaatje, hebben we een zeer genoegelijk uur op de kamer doorgebracht. Het valt mij iedere keer weer op dat het hele gebeuren doodgemoedereerd doorlopen wordt, zonder enige drang of haast. Lekker relaxen, en in een gemoedelijke sfeer samen in de stemming komen voor de intiemere moves.( die dan ook zeker de moeite waard zijn.) :bonken :censored

Roberta vierde haar verjaardag :birthday: en werd door Sascha uitgedost met een pokemon outfit. Taart,   :happybirthday3:  bubbles  , feestmutsen en zingen hoorden er allemaal bij. Gezellige boel, de meiden onder elkaar, maar ze betrokken de aanwezige heren ook in het feestje. Roberta straalde, en genoot zichtbaar van alle aandacht. :06: Ze is vandaag 19 jaar geworden, een mooie leuke vriendelijke meid, die het verdient in het zonnetje te worden gezet. yourock

Inmiddels was het tijd voor de a la Carte lunch, dit keer kip met hollandaisesaus en gebakken aardappels.
Ik neem er dan altijd wat sla van het buffet bij. Heerlijk knapperig gebakken aardappels met spekjes en de kip niet helemaal door en door droog, maar lekker sappig. Babylon standaard, gewoon heel lekker. Hulde aan de keuken! :sign0098:

In de loop van de middag stopte de regen, en kwam het zonnetje om de hoek.
Het voorterras werd een gezellige pleisterplaats voor degenen die van frisse lucht houden, maar ook voor de rokers…niet dat die niet ook van frisse lucht kunnen houden natuurlijk….
Cheffe is inmiddels van vakantie terug, en liep weer gezellig kwebbelend tussen de aanwezigen.
Ook Milenka kwam even kletsen, jammer genoeg waren twee klanten op de met haar afgesproken tijd op kamer, :sign0137: zodat ze werkeloos rondliep, en even kwam buurten.

Kennisgemaakt met twee NL beren, uit het midden van het land. Één was al enkele keren in Bab geweest, en introduceerde de andere in het clubgebeuren. De nieuwe  :sign0144: sprak het familiaire karakter van Bab zéér aan, en ik ben er zeker van dat het niet zijn laatste bezoek hier is geweest! Het viel echter op dat er op deze (donder) dag weinig nederlands werd gesproken.
In ieder geval weer volkomen tevreden en nagenietend naar huis gereden.

 Wat een leven!!!!
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2016, 19:53:53 door waterrat »

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #650 Gepost op: 30 juli 2016, 00:26:11 »
So I was in Babylon the same day than waterrat, it was Roberta's birthday, nice to see the girls having fun together  ;)

On a thurdsay, I was hoping to see few polar bears and all the girls available for me  :king:, but I was mistaken, seems like everybody has the same idea: Around 25 girls and around 35 men, maybe more in the rush hours !

It means than most of stars like Denisa, Claudia, Klara were busy all day, it was hard to create social time with some of them. Good for them, a bit less for me...

Anyway, the ambiance in Babylon is always good and friendly, I spent some time with french-speaking guys, drink some Leffe and watch some public action to spend the time  8)

Fortunately, I met the 'petite brunette' Nelly when she was alone. She's really appreciated so I felt lucky she was available the same time than me. I can not resist to her charms, she's sweet, and in the room she's a real GFE, we share a delightful time together.

Her topic: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20068.0.html

Then some friends advice me to talk to Gabriella. Normally I prefer younger girls (I'm still young myself anyway :)) ). She has a body of top model, 1m75, with perfect nice little ass. She's around 32 y.o, her face is average, but she was able to seduce with deep kisses and her hands wandering around my towel  ;D.

The room was excellent, I rarely saw such a devoted girl in bed, DFK, excellent blowjob, she's really active so thanks my friends of the day, she was a good choice !  :pica

Her topic: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,15773.0.html

I really like Babylon, but when I drive 200 km to visits a club I prefer to be surrounded by naked girls instead of men with red towels. More girls and less men, and Babylon would be the perfect club for me !

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
EEN ZWAAR WK WEEKEND ;)
« Reactie #651 Gepost op: 31 juli 2016, 10:39:11 »
Zaterdag 9 juli ben ik voor de tweede keer in Babylon Elsdorf geweest. Ik wist dat Susi er weer was. Met haar had ik de eerste keer dat ik deze club bezocht een uitstekende sessie. Dat wilde ik zeker weer met haar. Ook was ik nieuwsgierig naar een paar andere dames, Roberta, Ramona en Jeanette. Met deze 3 dames uiteindelijk geen kamer gedaan. Jeanette zat de hele dag alleen bij een paar stamgasten. Ik heb haar nog wel even gesproken in de jacuzzi, samen met een paar oudere stamgasten. Ze ging alleen op dat moment weer naar huis. Waarschijnlijk had ze het al verdiend vandaag. Tis een erg mooie meid om te zien. Alleen jammer dat ze siliconen heeft, hoewel ze bij haar niet slecht staan.

De dag liep anders dan dat ik vooraf gepland had. Rond een uur of 12 kwam ik aan in de club. Er waren toen al redelijk wat gasten aanwezig en ook veel dames. Ik wilde de eerste sessie met Susi doen, maar ik kon haar nergens vinden. Ik ben een paar keer door de club gelopen om te kijken of ik haar ergens zag. Toen maar wat gaan eten en daarna wat drinken besteld aan de bar. Het was mooi weer buiten en ik besloot mijn drankje buiten te nuttigen. Daar kwam ik aan de praat met een Turkse Duitser (of Duitse Turk). We hebben een tijdje onze ervaringen uitgewisseld over verschillende clubs. Na ongeveer een uurtje met hem gesproken te hebben, kwam er opeens een dame naar buiten gelopen, die ik erg goed ken uit andere clubs. Het was Mirella. Ik heb haar de laatste maanden een aantal keren bezocht in Club Mondial en daarvoor een keer in Pauschalclub Bochum en Pauschalclub Münster. Ze was verrast me te zien. Ze ging gelijk naast me zitten. Met haar een tijdje buiten gezetten, met elkaar gesproken en van de zon genoten. Ik moet zeggen, dat Mirella er nu wat ouder er uitziet dan in Mondial. Dat zal waarschijnlijk komen, omdat het in Mondial vrij donker is. Ook droeg Mirella veel minder make-up dan in Mondial. Toch ziet ze er voor haar leeftijd (30) nog goed uit. Wel kon ik zien dat ze er wat vermoeid uitzag en dat bevestigde ze. Ze had de laatste tijd te veel gewerkt en was toe aan een paar dagen rust. Daarnaast was ze het tijdschema van Babylon niet gewend. In Mondial begon ze pas rond een uur of 6 á 7 tot een uur of 5. Hier in Babylon is het van 11 tot 1. Ze wilde een paar dagen in Babylon werken en daarna even rust nemen.

Mirella
Nadat we een tijdje buiten elkaar hadden bijgepraat, zijn we naar een kamer gegaan. Ondanks dat Mirella vermoeid was, gaf ze een top service. Op het bed hebben we elkaar een tijdje geknuffeld en ge(tong)zoend, waarna ik haar voorstelde om haar te verwennen. Mirella is een van de dames, waarvan ik zeker weet dat ze een orgasme kan krijgen. De eerste keer gebeurde dat ik Pauschalclub Münster en vanaf dat moment had ik iets specials bij haar. Ook dit keer genoot ze er volop van en had ze een intens orgasme. Daarna heb ik haar even bij laten komen, waarna het nu mijn beurt was. Ze gaf me een uitermate goede stevige blowjob met veel variatie. Ik had op dat moment niet de behoefte om haar te neuken, zo lekker voelde het. Als je een klik met deze dame hebt, brengt ze je werkelijk in de zevende hemel. Nadat ik mijn eerste orgasme had van de dag, hebben we samen even wat uitgerust. Ik vertelde haar voor we op de kamer gingen, dat ik een sessie wilde van een uurtje. Ze wilde langer blijven op de kamer en vroeg of ik haar wilde masseren. Ik hoefde daarvoor niet extra te betalen. Ze was echt toe aan een massage en wat ontspanning. Ach ja, als een dame dat zelf voorsteld, ben ik echt niet de beroerdste ;) Ik heb haar een behoorlijk tijd gemasseerd, haar rug, haar benen en haar billen. Daarna nog even een tijdje uitgerust met z'n tweeën op het bed. We zijn zeker 1,5 uur op de kamer geweest.

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]

Naam: Mirella (ex-Pauschalclub Kasandra en ex-Mondial Mirela)
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits, Engels en Spaans
Leeftijd : 30
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 36/ C-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10 (leuk en lang gesprek met haar gehad buiten op het terras)
Aftersales: 8/10 (na de kamer nog heel even een keer met haar gesproken)
Cijfer: 9/10

Na de kamer met Mirella wat ontspannen in de jacuzzi. Deze zat overigens vol met badschuim. Het bleek dat de avond er voor een dronken beer een fles shampoo er in heeft gegooid.
Daarna nog maar eens wat gegeten. Het eten in Babylon is goed en gevarieerd. Veel clubs zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Ook positief is dat het bier in de prijs zit. Dit ken ik alleen van Samya en Great Palace, Dolce Vita en later dit weekend van Planet Eden. De enige Flat-rate club die ik ken, waar men ook gratis bier schenkt is Totalclub Osnabrück. In deze club schenkt men overigens ook gratis sterke drank. Het nadeel is dat er vaak een aantal beren behoorlijk aangeschoten raakt en vervelend wordt. Een van de redenen dat ik er niet meer kom.

Susi
Na een paar biertjes genuttigd te hebben in de zon, ben ik maar weer eens opzoek gegaan naar Susi. Nog steeds zag ik haar niet en ben uiteindelijk maar weer aan de bar gaan zitten en heb een colaatje besteld. Opeens kwam er een blonde dame bij me staan. Ik moest echt 3 keer goed kijken, maar toen zag ik het. Het was Susi. Ze heeft haar haar nu blond en daardoor herkende ik haar niet. Ze had me al een paar keer voorbij zien lopen en heeft me zelfs al een keer begroet. Ik zei haar dat ik haar echt niet herkend had en dat ik juist op zoek was naar haar. Ik was blij haar weer te zien en dat was wederzijds, want ze gaf me een paar heerlijk (tong)zoenen, zoals alleen zij dat kan. Aan de bar hebben we heel even bijgepraat, waarna we naar een sofa zijn gegaan. Daar hebben we het gesprek voortgezet, maar ook zijn we daar verder gegaan met (tong)zoenen. Daar werd ik behoorlijk opgewonden van en zeker toen ze zich om mijn lid bekommerde. Normaal houd ik er niet van, om dit soort zaken in het openbaar te doen, maar bij haar voelde dit gewoon super. Ik moest zelfs uitkijken dat ik niet al een orgasme had in de sofa. Ik stelde voor om een kamer te nemen.
Op de kamer begonnen we elkaar met veel passie te (tong)zoenen. Nog heftiger dan beneden in de sofa. Susi is 1 van de beste dames wat (tong)zoenen betreft. Ze valt in het rijtje Lidja, Annamaria, Elisa, Andra en Cora (tenminste, als Cora er zin in had ;) ), allemaal dames uit de Pauschalclub en niet te vergeten Lia uit Heaven 7 en Mirella uit Babylon. Bij deze dames voelt het (tong)zoenen net even wat specialer dan andere dames, die ook zeer goed zoenen.
Na een tijdje lekker geknuffeld en ge(tong)zoend te hebben met Susi, stelde ik voor om haar ook eerst te verwennen. Ook bij Susi heb ik een sterk vermoeden dat ze het niet speelt. Ik begon Susi plagerig te likken en begon op zoek te gaan naar haar gevoelige plekje. Iedere keer als ik deze vond, stimuleerde ik deze even en daarna begon ik op een andere plek te likken, om vervolgens weer haar gevoelige plekje te stimuleren. Je merkt dan gewoon dat ze dan anders reageerd. Op een gegeven moment heb ik alleen haar gevoelige knopje nog intens gestimuleerd, waarop ze heftig reageerde en erg onrustig lag te kronkelen. Ze greep met haar handen krachtig de lakens en het kussen vast. Haar ademhaling werd steeds sneller en haar lichaam begon steeds meer te schokken. Wanneer ik even haar plekje niet stimuleerde, werd ze gelijk wat rustiger, dus gauw weer haar plekje opgezocht en daar begon ze weer. Dit keer moest ik haar zelfs in bedwang houden om haar te kunnen likken. Ze was ondertussen drijfnat beneden en het orgasme liet niet lang op zich wachten. Heel intens kwam ze klaar. Op dat moment werd haar poesje overgevoelig en drukte ze me weg. Ik weet dan dat ik niet meer moet blijven likken. Ik gaf haar nog wel een kus op haar drijfnatte poes, wat ze beantwoorde met een intense schok en een diepe zucht. Ze moest even een paar minuten bijkomen. Liefkozend gaf ik haar nog wat zoenen op haar mond.
Toen ze weer wat was bijgkomen was het mijn beurt. Ze begon me weer heerlijk intens te tongen en daalde daarna af naar beneden, waar ze me een uitstekende blowjob gaf. Ondanks dat dit de tweede keer is met haar op een kamer, weet ze al vrij goed wat ik lekker vind. Heerlijk stevig en gevarieerd gaf ze me een blowjob. Dit keer wilde ik wel neuken, hoewel haar blowjob voortreffelijk was. Ik nam haar in missio, zodat ik haar kon blijven tongen, ondank dat ze een heerlijk kont heeft voor doggy. Dat ga ik zeker nog eens proberen bij haar. Al tongend kwam ik heerlijk in haar klaar. Wat een heerlijk top meid is dit. Een echte aanrader voor een intense GFE.
We hebben daarna nog en tijdje op bed gelegen om bij te komen.

[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]

Naam : Susi
Nationaliteit/Taal : half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Blond/Bruin
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10 (uitgebreid gesprek met haar gehad en tongzoenen op in de sofa)
Aftersales: 10/10 (na de kamer nog een paar keer met haar gesproken en een paar lekker getongzoend en samen met haar wat gegeten)
Cijfer: 10/10

De sessie met Mirella was zeker niet slecht, sterker deze was top, maar de sessie met Susi was voortreffelijk. Had er ook mee te maken dat Mirella wat vermoeid was, anders zou ze dicht in de buurt gekomen zijn bij Susi.

Ilona
Na Susi was ik toe aan wat relaxen. Ik zocht de sauna even op, maar deze bleek veel te warm te zijn, zeker met het mooie weer buiten. Ik hield het amper 10 minuten vol en heb me daarna gedoucht en heb toen een tijdje in de jacuzzi gelegen. Daar zat op dat moment een andere beer in. Met hem een paar woorden gewisseld, totdat er 2 dames kwamen. Een donkerharige dame, waarvan ik de naam niet weet en een blonde dame, die zich voorstelde als Ilona geloof ik (Ik weet haar naam niet meer precies. Ik zie op de website geen dame met de naam Ilona, dus ze kan ook een andere naam hebben). Bij de jacuzzi was ze erg spontaan en een tijdje daarvoor, toen ik ook in de jacuzzi zat, had ik ook al even contact met haar. Ik had vooraf geen plannen om met haar een kamer te nemen, maar omdat ze zo spontaan was, vroeg ik haar of ze bij wilde zitten in de jacuzzi. Daar hebben we heel kort met elkaar gezoend, waarna ze vroeg of ik met haar een kamer wilde nemen. Ach ja, waarom niet, hoewel de kamer met Susi nog niet zo heel lang geleden was. Ze leek me wel een leuke meid. Ilona ging een sleutel halen en na een paar minuten kwam ze terug. We liepen naar een kamer en op de kamer begon ze gelijk te klagen dat ze alergisch was voor chloorwater en dat ze nu uitslag begon te krijgen. Dat kwam dus van het water in de jacuzzi. Op een paar plekken was haar huid iets rood geworden. Ja dame, je ging vrijwillig het water in...
Op het bed probeerde ze gelijk mij een blowjob te geven, maar ik wilde nog even met haar zoenen. Mevrouw had daar nu niet meer zo veel zin meer in. Om eerlijk te zijn stelde het tongzoenen in de jacuzzi ook niet zo heel veel voor. Ik liet haar daarom maar haar gang gaan en ze begon me een blowjob te gevern. Tijdens de blowjob, bleef ze praten en zei ze dat ze het alleen maar om het geld deed en dat dat ook gold voor alle andere dames. Ja meisje, dat weet ik ook wel, maar op dit moment heb ik geen behoefte aan deze informatie.. Daarna nam ik haar in missio, waar mevrouw maar bleef klagen en zeuren. Ik moest me echt concentreren om een orgasme te krijgen, wat me uiteindelijk gelukkig ook lukte.
Deze dame hoeft geen kamer van mij meer te verwachten. Haar service was middelmatig en haar gezeur irritant.
Later op de dag kwam ik haar nog een paar keer tegen met andere klanten, met wie ze ook aan het klagen was. Ook tegen andere dames was ze onbeschoft. Ik denk niet dat ze het hier lang volhoud.
Ilona is na Katrin (Club Mondial) de tweede dame in een saunaclub die een zware onvoldoende scoort.

[attachimg=7]

Naam: Ilona
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 7/10 (In de jacuzzi leek het een leuke meid)
Aftersales: 3/10 (alleen wat boze blikken van haar mogen ontvangen)
Cijfer: 3/10

Na de kamer met Ilona ben ik weer naar de jacuzzi gegaan. Daar zat een wat oudere Duitser met wie ik een gesprek aanknoopte. Hij kwam regelmatig hier in Babylon.Later kwam ook een bekende van hem buurten. Met z'n drieën hebben we het over verschillende clubs gehad, waaronder Planet Eden. Ik vertelde dat ik daar de volgende dag naar toe zou gaan. Ze vertelden me, dat ze daar vroeger stamgasten waren, maar dat het er tegenwoordig niet meer zo goed is. Op dat moment kwam Jeanette er ook aan. De twee Duitsers vertelden dat zij daar vroeger ook had gewerkt. Jeannette mengde zich toen ook in het gesprek en bevestigde dat het in Babylon beter voor haar was, maar dat Planet Eden vroeger wel een leuke club was. Met z'n vieren hebben we zo nog een tijdje gepraat, totdat Jeannette afscheid nam van de 2 stamgasten en naar huis ging. Blijkbaar had ze het al weer verdiend voor vandaag, wat ik me best goed kan voorstellen. Ze is een erg mooie meid om te zien en nog leuk in de omgang ook. Misschien dat ik een volgende keer met haar een kamer neem.
Toen Jeannette weg was, gingen de 2 Duitsers ook gelijk weg en ben ik ook maar weer naar boven gegaan. Daar heb ik nog een tijdje aan de bar gezeten en een paar biertjes en colaatjes genuttigd. Susi kwam ook nog een paar keer bij me buurten. 1 van die keren had ze een bord eten bij zich en ging deze aan een tafel naast de bar nuttigen. Hierdoor kon ik nog een tijdje met haar praten. Ze liet me van alles proeven van wat ze op haar bord had. Ik mag deze meid wel. Uiteraard probeerde ze me nog een keer op de kamer te krijgen, maar ik vertelde haar dat de pijp leeg was. Ze nam het sportief op een gaf me nog een heerlijke en lange tongzoen.
Het was inmiddels een uur of half 10 en ik voelde me erg vermoeid. Zal oa van mijn werk komen, maar ook van de reis naar Elsdorf en de hele dag in deze club. Ik besloot naar mijn hotel te gaan en kleedde me om en leverde de sleutel in. De volgende dag had ik plannen om naar Planet Eden http://relaxxxboard.com/index.php/topic,1500.msg81423.html#msg81423 te gaan.

Vandaag dus met 3 dames een kamer gehad, waarvan er 2 dames een meer dan voortreffelijke service hebben verleend en 1 dame een slechte service. Een vervelende smet op een verder geslaagde dag.
« Laatst bewerkt op: 31 juli 2016, 11:13:09 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #652 Gepost op: 5 augustus 2016, 19:46:32 »
Was in de morgen, na een nachtdienst, het bed ingedoken. Dacht rustig te kunnen genieten van mijn welverdiende rust. Helaas, medewerkers van het groenbeheer dachten daar anders over, en begonnen hun activiteiten, ondersteund door brandstof aangedreven machinale gereedschappen. :wtf:
Ja, slapen lukte dus niet echt. Om 10:30 maar even uit bed, om de blaas te legen, en vervolgens aan deel 2 te beginnen. Met die k..herrie op de achtergrond, viel het niet mee om de slaap te vatten. Om 12:00 maar uit bed en wat gaan we doen vandaag?
In het meetingpoint, hadden een paar collega’s besloten om een vergadering te houden in Elsdorf. Al een tijdje niet meer geweest, en ja, iemand moet toch de gemiddelde leeftijd, van de Hollandse bezoeker in Babylon wat laten zakken, alsof het een paradijs voor alleen ouwe snoeperds is, dacht het niet. ::)

Tegen 16:30 de auto op de parkeerplaats aan de achterzijde weg gezet, onderweg tijdens de rit, net voor de tankstelle Bedburger Land, nog even naar een collega van het werk gezwaaid, die zijn hut op wielen aan het verplaatsen was.
Matige ontvangst, slechts 3 of 4 dames vormden het ontvangstcomité. Het entreebedrag afgetikt en klaar maken voor  de transformatie naar halve ijsbeer.  Al gauw Lellebel en Lesyeux en niet veel later Salitos de hand geschud.
Rustig zitten, en kijken wat er voor lekkers rond loopt. Voor mij een hoop nieuwe gezichten, van mijn vorige bezoek, ongeveer een jaar geleden, herkende ik maar 2 tot 3 dames. Tevens herkende ik een paar gezichtjes van dames, die ik voorheen in een andere club heb gezien (Melody en Susi).
Uit het aanbod van de dames gekozen voor iets vertrouwds, het werd Susi. Bijna een uur op de kamer geweest, herhalingsgevaar: jazeker. :engel016:

Tijd om wat te gaan eten, bakje soep, wat groenvoer en wat a la carte besteld. Nou had ik met mijzelf de afspraak gemaakt dat ik 1 biertje mocht nemen, het werd een blonde Leffe, helaas niet van de tap, maar uit de fles, het smaakte prima bij de kipfilet, broccoli en de gebakken aardappelschijfjes.

Het aantal exotische snoepjes was inmiddels opgelopen tot 8 stuks, wat de keus niet makkelijker er op maakte, mij laten verleiden door Katja. Even voorproeven in de kino, en door naar de kamer. Op de kamer begon het goed, tot een minuut of 25 waar zich een incident voordeed, wat helaas afbreuk deed aan het samenzijn. De kamergang beperkt tot 30 minuten. Herhalingsgevaar; weet ik nog niet.  :17:
Van een collega, misschien wel de beste wijsheid in het saunaclubbezoek ooit gehoord: Als de 1ste sessie van de dag een topsessie is, kan een volgende sessie alleen maar tegenvallen, en is dus zonde van de tijd en geld. :lol
Later op de avond, een beetje dollen met de exotische dames, waarbij een van de dames een bankbiljet op een geheime bergplaats had opgeborgen, toen het tevoorschijn kwam, zat er een luchtje aan zal ik maar zeggen. :-\

Het loopt tegen 22:30, het begint rustig te worden in de club, zelf vind ik het ook mooi geweest. De normale outfit weer aan, keykoord met sleuteltje inleveren, geen extra kosten gemaakt, dus mocht ik zo weg.

De volgende keer, duurt het niet weer een jaar, voor ik hier terugkom. ;D

Babylon tot de volgende keer. :tietjes
« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2016, 19:56:44 door forgetskinnyletsgetfatty »
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline SeX++

  • Meerwaardezoeker bij DVPs
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
schatjesbezoek in Babylon
« Reactie #653 Gepost op: 8 augustus 2016, 19:16:50 »
Vorige zaterdag 6 augustus nogmaals naar Elsdorf afgereisd om mijn schatjes te plezieren en ben pas daags nadien teruggekeerd.

Deze keer een iets korter verslag. Nominaties/karma's hoeven niet.

Wat mijn schatjes betreft: ik zou een copy/paste kunnen plaatsen uit mijn vorige recensie(s), maar dat levert mij waarschijnlijk negatieve nominaties/karma's op. Dus kort vertellen dat Roberta me zot maakt, dat Sascha steeds zotter wordt en dat Elli het zotte gedoe aan haar voorbij laat gaan.

Naast deze drie engeltjes was er ook nog Bianca, een prettig weerzien. Ze heeft het opnieuw naar haar zin in Babylon en dat laat ze op de kamer merken, GFE als vanouds. Als ze nu voor een langere periode blijft, zal ze nog vaak in mijn armen vallen.

Ook een praatje gemaakt met wat nieuwe dames. Helaas voor hun, had ik mijn handen vol met mijn genomineerde GFE ladies. Misschien moet ik wat meer op ontdekkingstocht gaan i.p.v. op schatjesbezoek? Doch ik moet eerlijk bekennen dat ik geen verlangen heb naar iets anders. Integendeel!
Verder als gewoonlijk wat naar de T.V. gekeken, O.S. in Rio. Toen Greg winnend over de meet kwam ontwaarde ik slecht één collega ijsbeer dat net als ondergetekende zat te juichen.

's Avonds wordt Babylon meer en meer een herenclub. Het wordt voor de cheffe een uitdaging om meer dames aan te trekken en terzelfdertijd vermijden dat de bestaande DVP's (opnieuw) gaan klagen.
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2016, 19:22:55 door SeX++ »
SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #654 Gepost op: 14 augustus 2016, 15:06:02 »
Babylon 12 augustus

Om 17 uur ingecheckt. Zoals gebruikelijk een delegatie van de dames die binnenkomende klanten begroetten. Speciaal kreeg ik een warm onthaal van een niet (meer) schrijvende ijsbeer en Denisa. Gelukkig kreeg ik alleen van Denisa een tong tegen mijn huig............. ;D
Eenmaal met 'rokje' in de bar een korte 'stoeipartij' met Melody! Laat Melody maar schuiven. Na alle knuffels met andere bekende dames kon ik mij richten op de heren voor een gewoon en normaal gesprek met noglangnietuitgewandeld en de niet (meer) schrijvende ijsbeer. De heren hadden er beiden al een kamertje op zitten. En dus bleef het bij een kort gesprek. 
De Imps van Bab gooien regelmatig hun visjes uit, waarbij een greep onder de handdoek niet wordt geschuwd. Happen kost minimaal vijftig zilverlingen. Maar........Denisa had mij bij binnenkomst al overtuigd van een kamer.

DENISA
Gewoon een lekker pocket Roemeentje met een herhalingsgevaar van 100%. Denisa ken ik al heel wat jaren, veel mee gekamerd en staat garant voor een uitstekende service. Als GFE liefhebber zou ze eigelijk helemaal niet in mijn straatje passen, want Denisa is toch wel meer van de porno. Doch, in de loop der jaren zijn we goed op elkaar in gespeeld.
De kamer met Denisa was weer top. Zowel voor als na de kamer, komt ze je gezicht regelmatig van lippenstift voorzien en schroomt ze er niet voor om je huig te swaffelen.

Ik had mij al te goed gedaan aan de BBQ in H7, dus beperkte ik mij tot de salad-bar. Bij Eddy een bel wijn besteld. Nieuwe wijn! Eddy moest die eerst zelf keuren, alvorens ik er een glas van kreeg. De eerste slok smaakte niet goed, de tweede al weer beter en bij de derde slok was het glas leeg. Het eerste glas kreeg ik van Eddy aangeboden! Proost!

Op het terras weer in gesprek met noglangnietuitgewandeld en de niet (meer) schrijvende ijsbeer over de goede en hele goede Imps in Bab. Het vakjargon van buiten de club dat noglangnietuitgewandeld en ik soms bezigen werd opgemerkt door een onbekende ijsbeer, die meteen inhaakte. En zo werd het nog gezelliger.

De Poolse Aranka was de Imp of the day. Die moet een 'gouden kut' hebben riep een ijsbeer. Aranka hopte van kamer naar kamer. Prachtig figuur, guitige kop en die wilde blonde haren passen uitstekend op dat koppie. Gewoon een geile uitstraling. Met een bordje eten kwam ze stom toevallig bij ons zitten. Hilariteit ten top. Zeker nadat we haar hadden meegedeeld dat ze minder dan één ster kreeg voor haar service. Ze speelde daar heel goed op in. Er ontstond zo maar een wachtrij. Die wachtrij was langer dan ik dacht, zo bleek later. Op pole position stond de niet (meer) schrijvende ijsbeer, die al snel in een tongworsteling met Aranka raakte.
Ik meende op de 2e plek te staan, maar dat was een misvatting. Terug van de kamer bleek ze al een 'Termin' te hebben. Volgende keer beter. Dat Poolse temperament moet ik toch eens geproefd hebben.

Eddy zat in de Deutsche Schlager modus. Met regelmaat ging de volumeknop omhoog en kwamen de roemse beentjes van de vloer.

Helaas waren Tina en Bianca er niet, die had ik wel een FT'tje gegund. Op zoek naar een alternatief. Monika, Melody en Sasha nergens te ontdekken. Ik werd eerder op de dag nog getipt over de bruinharige (Poolse??) Paris, die pas enkele dagen in Babylon werkt. Schijnt heel goed te zijn in het orale segment. Doch, ook Paris was nergens te bekennen.
Na wat rondjes gelopen te hebben plukte ik Roberta achter de gokautomaat uit. Ietwat moeilijke communicatie, maar het is te doen.

ROBERTA
Met Roberta nog nooit op kamer geweest. Naar een van de sofa's achter in de bar. De presales van Roberta zijn voor een 19 jarige (ze was een paar dagen geleden jarig) niet mis. Roberta heeft een stevige borstpartij en ze zijn ook nog eens echt! Op de website van Babylon staat een maatje A genoemd. Dat klopt zeker niet! Zeker een B. Uitgebreid tongzoenen en die kleine handjes verdwenen al snel onder de handdoek. Op de kamer maar eens ontdekken wat deze schoonheid te bieden heeft. Na een uurtje voldaan van de kamer gekomen, al vind ik haar orale werk iets aan de magere kant.

Na de kamer met Roberta nog een rondje gemaakt. Alle bekenden waren op kamer of naar huis. Voor mij reden om de handdoek in wasmand te smijten en weer terug te keren in de 'normale' wereld.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #655 Gepost op: 21 augustus 2016, 17:56:21 »
Babylon - weer thuis
20 Augustus 2016


Recensie
:


Na een hartverscheurend lange tijd van wel 7 weken niet naar m'n geliefde club te zijn  geweest, carpoolend met Lustman weer deze club bezocht. Na heel wat andere clubs te hebben betreden, voelt het hier altijd wel weer als thuis:


 :49:

* Goede ontvangst van een vriendelijke blonde theke. Finca Erotica, kan hier wat van leren. Mijn kortingskaart van dit forum, waarvoor veel dank, werd vlot aangenomen.  :))

* Prima wellness: vaak in de biosauna en de Finse sauna gegaan naar grote tevredenheid en de jacuzzi wordt nooit afgeslagen, ik lig op m'n favoriete plek links en lig hier veel te lang lamlendig te wezen en af te vragen met welke dame ik nu ga kameren.  ::) ;D

* Zeer tevreden met het eten hier zowel van de grill als van de keuken mits je bij die laatste wat geduld weet te oefenen. Niet mijn specialiteit helaas. Ik werd ondertussen vaak op een plezierige manier lastig gevallen door welvallige sexy dames. Tijdens het eten dat eindelijk arriveerde werd ik nog aangenaam bezig gehouden door Rose en een vriendin. Tweemaal kwam een zwarte parel me omhelzen:Naomi en Antonia, deze benaderde mij met dit gepaste muziekje op:   :pica

http://www.youtube.com/watch?v=fiftWLA1wTI


* Er was dus dikke ambiance, de volumeknop wordt vaak omhoog gedraaid door den Eddy met zijn Duitse schlagermuziek, vooral naarmate de avond vorderde. Nazdrovje, nazdrovje...  :pica :pica

* De toffe meiden, de meeste verleidend, niet pushend op een uitzondering hier en daar na. Sommige geven met een hoofdknik aan bij hen te komen zitten maar dringen niet aan of worden boos als je ze negeert. Er waren veel dames die ik zag zitten om mee te kameren: (satelliet) Sexy Susi, Karla, Naomi, Denisa, Melody, Roberta, Claudia, Anna, Elisa en nog een heel mooie dame wiens naam ik ben vergeten. Uiteindelijk kunnen kameren met Melody en Denisa. Karla jammer genoeg gemist.  ::)

* Goed gezelschap van ondermeer Lustman, odipuc, Sphinx, JPToo. Goed kunnen bijpraten.  :ecomcity:

* Muziek: commercieel, wat balkan tussendoor en ook hier hoorde ik Azis' Sain-Tropez dat me even terug bracht naar mijn bezoek aan Finca Erotica waar ze dat nummertje héél vaak op hebben gezet. De Duitse Schlagers mogen hier uiteraard niet ontbreken. Clubsong over de 'I took a Pill in Ibiza' werd ook lustig gespeeld. Van pillen, gesproken, een nieuwe erectiepil Sex-E dat ik uit probeerde trekt op geen kl*ten. Merk E-caps, 4  voor 7€...verloren geld. Boudoir Dreams werkte voor mij beter, veel beter. Ik durfde de Intense Edition niet te gebruiken.  :-[ :))

* Het was prachtig weer, dus veel buiten gerelaxt en in van die Pokemon-kleurige dingen die er her en der 'geïnstalleerd' waren.

* Twee minpunten: het zwembad was niet geïnstalleerd en de parking was vol. Net als de vorige keer was er een Duitse wagen die parkeerde voor 2...Dan hebben we maar aan de straatkant geparkeerd.


Kamers:

Melody ***1/2

Denisa ***



Fazit:

Al bij al een zeer geslaagde dag gehad in mijn favoriete club. We werden uitgezwaaid door de chef en Melody gaf me nog  een lippenstiftzoen en TZ ter afscheid vermeldend dat ze onze sessie heel leuk vond. Ik heb niets maar dan ook niets negatiefs te vermelden, all was perfect for me: gezelschap, line-up, wellness, eten, ambiance...anwesend.  :pica


 :dance2 Baa-by-lon, Babylon, mannen weten waarom! :dance2
 :gtgal
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2016, 18:07:34 door Vazkor »

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ZATERDAG 20 AUGUSTUS 2016
« Reactie #656 Gepost op: 21 augustus 2016, 20:28:40 »
Gisteren (zaterdag 20 Augustus) ben ik in Babylon Elsdorf geweest. Ik had eigenlijk plannen om naar Heaven 7 te gaan, maar ik had de vorige dag gebeld met de vraag of Lia aanwezig zou zijn.

[attachimg=1]

Ze stond namelijk bij “anwesend” op http://www.6profis.de/ , maar ik wilde er wel zeker van zijn. Helaas kreeg ik van Thekafrau Anka te horen dat Lia nog steeds met vakantie zou zijn. Ze kon me ook niet vertellen wanneer Lia terug zou komen. Na het antwoord van Anka, stond de keuze om naar Babylon tr gaan al vrij snel vast.

De laatste keer in Babylon had ik er een leuke tijd. Het was toen gezellig druk en 2 top sessies gehad met Mirella

[attachimg=2]

en Susi

[attachimg=3]

Het enige smetje van die dag was Ilona, hoewel ik twijfel aan deze naam, omdat ze er gisteren ook was en de naam Ilona niet op de website staat. Het is in elk geval een kleine slanke blonde dame met een tattoo op haar schoudelblad (maar misschien kunnen Vazkor, Lustman, Odipuc, Sphinx of JPToo dat vertellen, want die bleken gisteren ook in Babylon te zijn geweest). Gisteren ging ze veel om met Yasmin een erg mooie dame om te zien.

[attachimg=4]

Mirella heeft maar heel kort in Babylon gewerkt, slechts een paar dagen. Waarschijnlijk is ze weer terug gegaan naar Club Mondial. Susi was er uiteraard wel en ik had me vooraf al voorgenomen om alleen met haar te gaan kameren. Met Susi heb ik dit jaar tot nu toe de beste sessies gehad.

Rond 3 uur stond ik voor de deur. Na de financiele afhandeling, kreeg ik de sleutel van locker 65. Dit bleek een vrij kleine locker te zijn. Het was de derde keer dat ik in Babylon was, maar het viel me nu pas op dat het merendeel van de lockers erg klein zijn. De eerste 2 keer had ik waarschijnlijk 1 van de grotere lockers. Mijn spullen (ik heb altijd een rugzak bij me, met oa toiletspullen) kon ik er net in kwijt. Na me gedoucht en omgekleed te hebben, liep ik de club in. Ik vond dat het relatief rustig was. Er liepen meer dames dan beren en dit bleef de gehele dag/avond zo. Na een kort rondje door de club te hebben gelopen, heb ik een colaatje besteld aan de bar.

Susi (deel1)
Toen de bardame me het colaatje aanreikte, kwam Susi aangelopen. Ze zag me gelijk en met een big smile kwam ze bij me. Ze begroette me met een paar zoenen en tongzoenen, waarna we op 1 van de sofa's zijn gaan zitten. Daar hebben we uitgebreid met elkaar gesproken over allerlei dingen en af en toe even gevreeën. Tussen door haalde Susi nog wat  drinken voor ons beide en na bijna een uur met haar op de sofa te hebben gezetten, zijn we boven naar een kamer gegaan. Daar begonnen we elkaar nog inniger te tongzoenen. Susi ging boven op me zitten. Met mijn handen kon ik zo lekker haar grote kont kneden en masseren. Voor mij is haar achterwerk 1 van haar pluspunten. Terwijl ik haar achterwerk met mijn handen bewerkte, duwde ze haar borsten in mijn gezicht, waarna ik haar borsten en haar tepels begon te likken en te zuigen. Eén Hand gebruikte ik nu om haar borsten te kneden en de andere hield ik op haar achterwerk. Vervolgens begon ze me weer te tongen en daalde daarna af via mijn borst af naar beneden. Eén maal daar aangekomen, wilde ze me een blowjob geven, maar ik had andere plannen. Ik stelde voor om haar eerst te verwennen. Ze ging gewillig liggen, want ze wist wat er komen zou. Ik heb haar zeker een half uur gelikt, waarbij ze drijfnat werd en uiteindelijk een orgasme heeft gehad. Dit keer was het wat lastiger dan andere keren om haar een orgasme te bezorgen. Vandaag bleek dat ik haar klit met veel kracht vanuit mijn tong moest stimuleren en veel zuigkracht. Hierdoor was ik aan het eind best kapot en er liep zelfs een zweetdruppeltje op mijn voorhoofd. De vorige keren ging het iets makkelijker bij haar.
Na even een korte pauze en wat tongzoenen, was het mijn beurt. Ze begon weer met een blowjob en toen ik op volle sterkte was, wilde ik haar dit keer in doggie nemen. Alle voorgaande keren heb ik haar in missio genomen en daardoor nooit van haar mooie ronde achterwerk kunnen genieten. Wel uiteraard van haar heerlijk tongzoenen ;) Ik ging achter haar staan en bij het eerste aanblik op haar achterwerk, werd ik nog geiler. Ze lag op haar knieën met haar kont omhoog en haar boven lichaam liggend op bed. Haar armen strekte ze naar voren uit. Ze lag er helemaal klaar voor. Deze bubble butt wilde ik nemen, hard nemen! Ik begon haar te rijden en bij elke stoot, golfden haar billen mee in het ritme. Een geweldig aanblik! Ik begon steeds sneller en harder te stoten en hield me stevig vast aan haar billen. Susi lag kreunend en steunend voor me en greep het laken stevig vast met haar handen. Ik kon het niet meer houden. Het aanblik maakte me super geil en ik kwam intens klaar in haar. Uitgeput kwam ik weer naast haar liggen. Ook zij was uitgeput en we bleven even een paar minuten lepeltje lepeltje liggen. Toen we beide weer op adem waren, heeft ze me schoongemaakt en na een paar intense tongzoenen hebben we de kamer verlaten. Wat een geweldige sessie was dit weer met Susi en ik wist het nu heel zeker om vandaag nog een sessie met haar te gaan doen.

Nadat ik Susi in de kleedkamer voor een uur heb betaald, stelde ze voor om samen wat te gaan eten. Ik zei, dat ik eerst even ging douchen en daarna op haar zou gaan wachten aan de bar. Zij ging zich ook eerst opfrissen. Aan de bar een biertje besteld en na een minuut of 10 kwam Susi. Vandaag hadden ze een grillparty in Babylon. We liepen naar buiten om vlees van de grill te halen. Het zag er goed uit en ik had wel honger na zo'n intense sessie. Helaas was er weinig plaats aan de eettafel binnen. Er kunnen maar 6 personen aan zitten. Gelukkig schikten de andere gaste iets in, zodat we erbij konden zitten. Na een paar minuten gingen de eersten, waardoor er meer plaats was. Met Susi heerlijk gegeten, waarbij ze mij steeds dingen liet proeven, waaronder een soort pannenkoekjes.

[attachimg=5]

Naam: Susi
Nationaliteit/Taal: half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
Leeftijd: 26
Haarkleur/-lengte: Blond/Bruin
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 10/10

Na het eten hebben we even afscheid van elkaar genomen. Ik wilde even relaxen in de sauna en de jacuzzi en Susi moest natuurlijk aan het werk. Het viel op dat het erg rustig was in de wellness. Normaal zijn er altijd wel een aantal beren te vinden en vaak ook dames. In totaal heb ik ongeveer een half uurtje in de sauna en jacuzzi gezeten en alleen een paar dames die met een beer naar of van een kamer gingen. Het voordeel is wel, dat ik helemaal tot rust kwam. Na de sauna en jacuzzi heb ik me gedoucht en ben weer naar boven gegaan. Aan de bar een biertje besteld en nog maar eens een rondje gaan lopen. Buiten was er niet veel te doen, maar het zonnetje scheen wel, dus daar maar even van genoten. Na een kwartiertje verdween de zon helaas achter een pak dikke wolken en ben weer naar binnen gegaan. Ik bestelde nog een biertje en ging in 1 van de sofa's zitten. In de sofa naast mij zat Alice met een beer en ze hadden blijkbaar veel plezier samen.

[attachimg=6]

Alice is een dame die op mijn lijstje stond, toen ik hier de eerste keer kwam. Uiteindelijk niet met haar op een kamer geweest, maar zoals ik haar vandaag zag, begon het wel te kriebelen. Misschien een volgende keer.
Er kwamen een paar dames aangelopen en gingen op de sofa naast me zitten aan de andere zijde. Eén van de dames was een dame die wat figuur betreft wel iets op Susi leek. Na een korte blik, kwam ze gelijk bij me zitten. Ze stelde zich voor als Michelle

[attachimg=7]

Ik heb kort even een praatje met haar gemaakt, maar ik was nog niet toe aan een volgende kamer. Daarnaast had ik me voorgenomen om vandaag alleen met Susi te kameren. Ik heb haar verteld dat ik net van een kamer kwam en ik even bij moet komen, waarna ze snel weer wegging en weer op de andere sofa naast me plaats nam bij haar vriendinnen.
Ik heb daarna een minuut of 10 in deze sofa gezeten en een beetje rond gekeken naar wat er zoal rond liep vandaag. Eén dame viel me erg op. Het was een kleine blonde dame, met iets golvend lang haar. Ze had een mooi slank figuurtje en een lekker strak kontje. Ze droeg om haar hals een zwart bandje. Een erg mooie meid om te zien, alleen ze droeg wel erg veel make-up. Ik heb het vermoeden dat haar naam Karla is (maar misschien kunnen Vazkor, Lustman, Odipuc, Sphinx of JPToo dat vertellen?).

[attachimg=8]
[attachimg=9]

Helaas staan er nog geen foto's van haar op de website, maar de omschrijving voldoet wel. Ook zie ik in haar service tabel “Sklavin” staan. Zou ze daarom dat zwarte bandje om haar hals hebben? Nu ik hierover schrijf ben ik daar zeer benieuwd naar. Gisteren stond ik daar niet bij stil, omdat ik haar service tabel niet kende. Hopenlijk blijft ze nog een tijdje in Babylon, want met een volgend bezoek ben ik wel nieuwsgierig naar haar.

Susi (deel2)
Nadat ik nog geen half uurtje in de sofa zat, kwam Susi de bar weer binnen. Ze kwam weer gelijk op me af en nam plaats naast me op de sofa. Dit zag er misschien best lullig uit voor Michelle, omdat ik haar nog geen 10 minuten geleden had afgewimpeld. Met Susi weer een hele tijd op de sofa gepraat en getongzoend. Geen enkele keer maakte ze aanstalten om naar een kamer te gaan. Er zijn dames, die na een paar minuten al een kamer voorstellen, maar Susi blijft lekker relaxt. Ook dit keer haalde Susi nog een paar drankjes en we hebben veel gesproken, vooral over onze privé levens. Ik ga er vanuit dat ze de waarheid vertelde, want waarom zou ze liegen. Schokkende verhalen over zieke familie leden, zoals ik die wel eens gehoord heb van andere dames, had ze niet. Dat soort dames proberen dan extra geld bij je los te peuteren ;) Nee, wat Susi vertelde klonk allemaal wel plausibel, dus ik had geen reden om haar in twijfel te trekken.
Na een lang gesprek, stelde ik voor om een volgende kamer te nemen met haar, ondanks dat de eerste sessie met Susi nog niet zo heel lang geleden was en de avond nog lang was. Ik wist dat dit ook tevens mijn laatste kamer van de dag zou zijn, hoewel ik later op de avond nog wel even getwijfeld heb. Afijn, we gingen met z'n tweeën weer naar een kamer. Op de kamer zijn we net als de vorige keer weer begonnen met innig knuffelen en tongzoenen. Ook dit keer heb ik haar poesje verwend, maar dit keer twijfel ik of ze ook daadwerkelijk gekomen is. Misschien wel, misschien niet. Dit keer kon ik het niet zo goed aanvoelen bij haar. Wel werd ze weer behoorlijk nat en waarschijnlijk heeft ze er sowieso van genoten. Daarna was het weer mijn beurt. Na een korte blowjob werd er een condoompje om gedaan en dit keer heb ik haar in missio genomen. Ze vorige sessie was een echte wilde “beukpartij”. Nu ik haar in missio nam, ging het er rustiger aan toe. Het leek alsof we echt de liefde bedreven. Heerlijke sensuele tongzoenen, liefkozende aanrakingen, zachtjes neukte ik haar vochtige grotje. We konden het zo een heerlijke lange tijd volhouden, maar uiteindelijk kwam ik dan toch. Weer intens, maar op een andere manier dan de eerste sessie. Dit keer waande ik mij met een vriendinnetje, GFE in het kwadraat

[attachimg=10]

Naam: Susi
Nationaliteit/Taal: half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
Leeftijd: 26
Haarkleur/-lengte: Blond/Bruin
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 10/10

Het was nu een uur of 20:00 en de avond was nog jong. Ik had mijn kruit al verschoten, maar ik had nog geen zin om naar huis te gaan. Eerste wilde ik nog een sauna nemen en daarna even relaxen in de jacuzzi. Dit maal had ik een paar cupjes honing meegenomen in de sauna. De sauna was goed warm. Het is alleen jammer dat het geen Aufguss sauna is. Ondanks dat ging het behoorlijk goed met de honing. Het was overigens de eerste keer dat ik dit deed, zonder Aufguss.
Na de sauna heb ik een behoorlijke tijd in de jacuzzi gezeten. Ook dit keer geen dames en maar 1 enkele beer.
Ik ging weer naar boven, want ik had erge dorst gekregen. Ik bestelde een biertje (kölsch). Hoewel het niet erg druk was, begon er toch een leuk sfeertje te ontstaan, vooral toen ze het volgende plaatje draaiden.

http://www.youtube.com/watch?v=37RPcWyHxLE

Susi kwam ook weer voorbij lopen. Na een paar andere beren kort begroet te hebben, kwam ze weer bij mij staan. Ze begon voor me te dansen op andere muziek inmiddels, zoals "Rivers of Babylon".



Erg leuk om te zien hoe ze met haar kont beweegt en draait, erg sensueel en sexy. Ze kreeg ook veel bekijks van andere beren. Dit keer vroeg ze wel of ik nog een kamer met haar ging doen, maar ik vertelde haar dat de pijp leeg was voor vandaag. Ondanks dat antwoord bleef ze nog een tijdje bij me en gaf me nog een paar innige tongzoenen. Daarna ging ze weer verder en ik nam nog een laatste Kölsch voor vandaag. Ik moest immers nog met de auto 200 km naar huis rijden. De Olympische voetbal finale was op TV. Brazilië tegen Duitschland. Ik heb hier met vlaggen naar gekeken en af en toe een rondje gelopen, een paar colaatjes besteld en wat gesnaait in de Snickers en Bounty. Ik zat lekker ontspannen naar het voetbal te kijken, tot er een dame naast me kwam ziiten. Het bleek Antonia uit Moldavië te zijn.

[attachimg=11]

Ik had haar vandaag al een paar keer gezien, maar nooit samen met een beer. Waarschijnlijk had ze niet een goede dag vandaag, vandaar dat ze nu aan het jagen was op beren. Ik was nu de gelukkige. Ze ging gelijk met haar hand onder mijn handdoek, maar ik had helemaal geen zin in haar. Op zich ziet ze er niet verkeerd uit, maar ze is niet echt mijn type. Ik maakte ook duidelijk aan haar, dat ik geen kamer wilde doen, omdat het er niet meer in zat. Ze bood nog aan om een massage te geven ipv seks, maar een massage voor € 50,-- van een meid die ik niet ken, zag ik ook niet zitten. Ze is daarna ook gelijk weer vertrokken.

Roberta kwam ik vandaag ook een paar keer tegen en ik vond haar er dit keer leuker uit zien dan mijn vorige bezoek aan Babylon. De eerste keer dat ik Babylon bezocht, had ik juist plannen om met haar een kamer te nemen, maar toen was daar Susi en is het er niet van gekomen.

[attachimg=12]

Bij haar heb ik aan het eind van de avond nog getwijfeld om een kamer te gaan doen. Ze lijkt me een leuk meisje en ze heeft een paar heerlijk borsten, waar ik het wel warm van kreeg. Het verstand won het uiteindelijk dan toch van de lust. De volgende keer als ik Babylon bezoek, staat zij hoog op mijn verlanglijstje. Hetzelfde geldt voor Karla.

Iets na 12 nam ik afscheid van Susi. Met haar een erg leuke tijd gehad, op de kamer, maar ook buiten de kamer. Helaas was het verder een beetje sfeerloos in Babylon, op een kort momentje na. Ik hoop dat de volgende keer wat meer sfeer is in Babylon. De meeste beren waren erg zwijgzaam, op een paar stammies na.

Ik kleedde me om en leverde de sleutel in bij de Theke en zwaaide nog een laatste keer naar Susi.
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2016, 21:02:25 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #657 Gepost op: 22 augustus 2016, 01:24:36 »
Ik heb nog veel dames in het vizier in Babylon.
Susi stond daar nog niet bij...... ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #658 Gepost op: 22 augustus 2016, 10:06:34 »
Wanneer : zaterdag 20/08/16

Aankomst : 15u30

Parking achter : volledig vol ( stond er ééntje dwars en ja hoor de rest van de kudde aapt dit dan na )

Inkom : 60€

Carpool collega : Vazkor aka de zwarte wolf

Bekenden in de club : Cupido - Sphinx - JPtoo - Butinsky - Marc Perte Total - Lou Lou met z'n Waalse bende

Badjas drager : geen

Aanwezigheidslijst : was correct ( werd regelmatig aangepast tijdens de dag )

Verhouding : iets meer mannen dan vrouwen ( 5/3 )

Aantal dames : rond de 30

Line-up : goed , voor ieder wat wils

Vaste waarde : veel

Opvallend : enkele nieuwe knappe slanke blondjes

Drukte : gezellig , overal volk zonder hinder

Sessies : Susi en Karla

Eten : Hongaarse stoverij en rijst in combi met BBQ ( top )

Drank : Kolsch van de tap

Degustatie : Vodka met de Waalse bende

Relax : 2x sauna

Massage : Milenka was aanwezig

Personeel : druk aan de slag om alles netjes te houden

Aanwezig : Eddy & Anita

Op de TV : Brazil - Duitsland

Sfeer : rustig relaxed in de dag en de zon was van de partij in de tuin

Ambi : vanaf 21u verscheen de typische Babylon feestsfeer

Muziek : goed , van schlager tot dance , gekruid met Balkan-hits

Toestand cheffe : na middernacht op de rand van...

In coma : Marc Perte Total in de kelder op de bank

Huiswaarts : rond 00u30

Herhalingsgevaar : zeker !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Sphinx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #659 Gepost op: 25 augustus 2016, 21:34:02 »
Matinee: Babylon (24-8)

You take your white finger, slide the nail under..
the top and bottom buttons of ... my blazer
Relax the fraying wool, slacken ties and I'm..
not to look at you in the shoe, but the eyes, find the eyes

Find me and follow me through corridors, refectories
And files, you must follow, leave this academic factory
You will find me in the matinee, the dark of the matinee
It's better in the matinee The dark of the matinee
is mine....Yes it's mine


Afgelopen weekend ben ik idd even spontaan in Babylon aan komen waaien, zat geen plan achter, geen todo of redo idee. Gewoon op zn Gesinks gaan hobbyen (dat zal Robert zelf ook moeten nu Steven Kruijswijk is weggevallen in de Vuelta), Franz Ferdinand's hitje Matinee in mn hoofd. Achteraf best een slim idee, want het plan om komende zaterdag Babylon op te zoeken moet even omgekat worden nu ik het F1-circus in Spa op zaterdag (kwali, GP2, Gp3 races) ga bezoeken dankzij een collega die kaarten overhad.

Melodieuze overpeinzingen, deel 2

Deze racebeer stuitte inderdaad op een flink contigent Nederlanders, taylor heeft er al een aantal opgenoemd. Helaas heb ik geen idee van Ilona, nooit eerder gezien. Ik wou eigenlijk Alice aanspreken, maar ik koos een verkeerd moment en liet al gauw mn idee varen toen ik in een hoekje blauwe rook ontwaarde: Melody die naast een discolamp een peuk zat te roken. Eerder was ze nog straal voorbij gelopen met een ernstig geval van tunnelvisie, maar nu zwaaide ze vrolijk en zijn we algauw in een gesprek doorspekt met knuffels en zoenen verwikkeld. Gekkigheid wordt afgewisseld met een concreet onderwerp af als het na een lange kus over caloriegebruik bij zoenen gaat: 26 calorieën per minuut schijn je te verbruiken als je een beetje goed je best doet. En wie Melody een beetje kent weet dat ze in zoenen zeer goed haar best goed, dus tijdens dat eerste gesprek van 10 minuten minus een aantal onderbrekingen voor serieuze onderwerpen (4 minuten) zijn er al gelijk 156 calorieën gesneuveld. Toen ze me vroeg of ik wel eens op het ritme van muziek heb gekust ging het helemaal los, Alana Myles had goed kunnen werken, maar die werd nét voor ik haar aansprak gedraaid, the Trashmen ging dan weer te snel, maar zelf zat ik met een nederpop parel van Kadanz in mn kop. Heel toepasselijk ook vanwege de vluchtigheid die zo'n sessie naderhand oproept, ondanks de intimiteit die je hebt beleefd: "Weer naast je: ontwapend, heel tastbaar, heel vrij. Je warmte, je woordjes, je adem, heel dichtbij. 's Nachts, zijn we tenminste geen vreemden. Straks, is het voor altijd verdwenen, die intimiteit, we raken het kwijt"



Hoeveel calorieën we er in twee uur doorheen hebben gejaagd weet ik niet, deze racebeer haat rekenen ondanks veel geklooi met sportpooltjes her en der. Maar het zouden er gerust meer dan 300 kunnen zijn geweest omdat Melody bij zowat ieder standje opnieuw contact bleef zoeken en alleen bij haar fanfare-bezigheden dat contact weer verbrak. Na een half uur plofte turbo een, wat geen echte pauze inleidde, maar een soort langzame fase waarin ze bovenop bleef liggen, langzaam tegen me aanschurkte en maar door bleef zoenen. Endorfine en adrenaline schijnen overigens 10 keer zo krachtig te zijn dan welke drugs ook, dus ik kan heel goed begrijpen dat ik na die eerste kamer gedesoriënteerd overkwam, ik was gewoon high van een hoge concentratie Melody-um ;) Turbo 2 ging er ook nog uit dankzij een stevig dogyritje. WGSA-rating blijft TILT, verslavingsgevaar is vrij hoog.

Een zwarte dag voor twee

"Die kun je ook gebruiken, als je een donkere dame meeneemt" hoor ik odipuc nog zeggen als Black Velvet van Alana Myles in het begin van de dag langskomt. Uiteindelijk hadden we allebei wel argumenten voor dat nummer. Want een bepaalde voetbalclub uit A'dam besloot zich in Willem 2 als appetizer voor FK Rostov te vergissen en ging onderuit. Shana leek me de uitgelezen persoon om odipuc wat vriendelijker te stemmen, en na wat vriendelijk aanporren liet hij het maar gewoon gebeuren. Het duurde even voor hij weer beneden gespot was. Ik bleef na wat heen en weer dwalen bij Katja hangen, al duurde het even voor ze zich in de bar vertoonde. Zo lang zelfs dat Shana verbaasd vroeg waar ik haar had gelaten.

Maar uiteindelijk kwam ze weer boven water en bleven we even in de bar staan zoenen, tot een Fransman met wie ze had staan gekken haar ineens een citroenschijfje voerde :eek: Een mentholsnoepje over en weer uitwisselen deed wonderen en we verstopten ons op verdieping één, waar het zo warm bleek dat we ons een paar plofkipjes in een mcdonalds menu voelden. Snel even omboeken naar de gesplitste kamer en een rolluik opengetrokken. Buren waren een tikkie luidruchtig, maar dat maakte de zaak alleen grappiger. Katja had een beetje een tipsy bui (kreeg later ook het condoom er niet om zonder assist) maar eenmaal op stoom wordt ze wel heel streberig. Ik had er eigenlijk een uur van willen maken, maar madame schroefde het tempo zo op dat ik na een half uur turbo drie kon afschrijven. Ook hier blijft het TILT qua rating.

Mila rematch

Bijna leek zich de geschiedenis te herhalen toen ik laat op de avond nét Mila misliep, maar in dit geval was het geen na twaalven, maar nog een uur vroeger voor ze terugwas. De kleine Karla had iig lustman voor zich gewonnen, Vazkor was als een brave heen-en-weerwolf in de strikken van Melody gelopen en een knappe dame die een nogal botte jaagmethode bezigde (hey you... sex?) heb ik met een "Waiting for someone" weggestuurd. Sasha had helaas geen tijd, dus dat verschoven we even. En tien minuten later was Mila er en was een afsluiter alsnog geregeld. Dit keer trokken we wat meer tijd uit om de (s)letse eens beter te leren waarderen en deze racebeer stelt ook vast dat ze qua tempo geen dame is voor ballads, daar is meer het snellere werk van Chef'Special nodig: Let's go... amigo! Ook nu leek ze een soort streberigheid aan de dag te leggen die me zeer aan Zhuzha liet denken, doggy werd er als afsluiting teveel aan. WSGA-rating gaat naar 9/10.

Na nog een koffie om wakker te blijven vond ik het goed geweest, tijd om af te nokken. Zaterdagavond gaat denk ik niet lukken (teveel files vanuit Francorchamps) dus ik kom vrijdagavond wel langs. Onderweg terug op het filmmuziek programma op een vergeten klassieke intro van Klaus Doldinger gestuit. Wat Tatort (en dan vooral de Schimanski-afleveringen) voor de Ruhrpott hebben gedaan, deed Ein Fall für Zwei voor Frankfurt, die serie heeft onafgebroken gelopen van 1981 tot 2013. Er bestaat ook een drieminuten versie van die intro, waar in me vooral de synthesizer meteen pakte. Heerlijk chill autorijden om middernacht met een lege snelweg.