Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1120837 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #675 Gepost op: 11 oktober 2016, 10:33:12 »
De favorieten zijn zo subjectief dus de huidige toppers vraag ik best niet maar over te mijden meiden komen rakkers beter overeen.  Welke poesjes zijn er te mijden?

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #676 Gepost op: 11 oktober 2016, 12:22:43 »
De favorieten zijn zo subjectief dus de huidige toppers vraag ik best niet maar over te mijden meiden komen rakkers beter overeen.  Welke poesjes zijn er te mijden?

Dat zal net zo subjectief zijn, want anders zouden ze geen werk hebben

Ik zal echter niet snel met een dame nader kennis willen maken als ze niet een beetje lol maakt, een beetje gek doet, een beetje uitdagend doet, etc.
Kortom de chagrijnige zoutzakken laat ik altijd links liggen, al zijn ze nog zo knap  :gtgal
Dat soort types dus, met maar één regel tekst  ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #677 Gepost op: 11 oktober 2016, 12:53:21 »
De favorieten zijn zo subjectief dus de huidige toppers vraag ik best niet maar over te mijden meiden komen rakkers beter overeen.  Welke poesjes zijn er te mijden?

Dat zal net zo subjectief zijn, want anders zouden ze geen werk hebben

Ik zal echter niet snel met een dame nader kennis willen maken als ze niet een beetje lol maakt, een beetje gek doet, een beetje uitdagend doet, etc.
Kortom de chagrijnige zoutzakken laat ik altijd links liggen, al zijn ze nog zo knap  :gtgal
Dat soort types dus, met maar één regel tekst  ;)
Ik heb ook maar één regel tekst  ;D :sex


klopt volledig, is net zo subjectief als de favo's, en name and shame wordt niet zo snel aan gedaan, net omdat ieder andere voorkeuren, smaken, wensen etc op kamer heeft ....


Het beste? Naar fototjes kijken, recensies lezen, of het gewoon op je laten afkomen donderdag ..... ik kan me moeilijk voorstellen dat je ter plaatse niet een keuze kan maken op basis van looks


Het grote voordeel, voor wat het waard is .... de gemiddelde service ligt in Bab een stuk hoger dan de gemiddelde service in de meeste clubs (al is dat ook weer een persoonlijke mening van me)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #678 Gepost op: 18 oktober 2016, 21:57:03 »
Belofte maakt schuld... of beter.. een gewonnen kortingskaartje maakt schuld.

Voor de eerste keer op een donderdag in de vroege vooravond toegekomen in ons babylonisch paradijs.  Ik had verwacht een rustig establissement te ontdekken maar niets was minder waar.  Overcrowded door heren en dames... alhoewel er niets speciaals te doen was.  Rond 17:00 begon dat vrij snel uit te dunnen (herengewijs).  Samen met een vriend genoten van het eten en de bijhorende drank en de dames natuurlijk.  Alhoewel.. sinds mijn eerste bezoek daar ooit jaren geleden slaag ik er niet meer in meer dan één goed paalmoment op één bezoek te versieren.

Als geen vaste bezoeker kreeg ik natuurlijk al vlug last van de jagende hinden.  De eerste die aan mijn lijf hing was miss Servela..euh Serbia... Maar ik herinnerde me waarschuwende woorden van Sexmachine en de dame werd professioneel genegeerd terwijl mijn maat en mezelf wat lalden met Monica.

Tijdens de diverse toertjes werd ik opgehouden door een andere jagende hinde, Tanya.  Ik probeer die jagende frauleins meestal te meiden maar haar pogingen waren best grappig en natuurlijk zat ze onbeschaamd onder mijn handdoek te tasten wat reactie opleverde van mijn jongeheer.  De verrader!
En eens die kleine hersenen overnemen.. ben je verloren natuurlijk.  Kortom, eerste kamer met Tanya.  Hyperprofessioneel afgewerkt... meer kan ik daar niet van zeggen.   Geen gekus (ik haat dat stom gelebbertongen waarmee de niet tongkussende dames je proberen te paaien).... en owee geen vingers in haar neukhol!

Soit.. beetje ontgoocheld afgedropen.  Terug gaan lallen aan de bar met mijn maat die ondertussen zijn slachtoffer van de dag gevonden had (Maya).  Leuk gepraat me Emilia ... Roemeense.. met arabische looks.  Best een prettige meid om mee te praten maar doet totaal niet aan pre-sales.  Vers overgekomen uit een privat in Essen.  Het deed me aarzelen en uiteindelijk volgde ik de pointer van mijn maat om toch maar gewoon Monica te nemen.. gekende kwaliteit.

En inderdaad.. top kwaliteit.... leuke meid.. speels.. geen gefake als je het niet wenst... en GOD/ALLAH/SATAN/Oreo koekjes  wat kan die meid pijpen!!!  Heerlijk... verschillende keren op ontploffen gestaan (en ondertussen maar horror taferelen voor de geest halen om het zaad binnen te houden) maar ze wist steeds op tijd te remmen.  Ze had een slow day aangezien ze haar poesje wat rust wou geven voor de oktoberfest party de volgende dag maar ik heb dan toch maar een rubbertje gevuld in haar lekkere doos.  Zij boven begonnen en gekomen op zijn hondjes.  Wat een hete poedel voelde ik me toch.

Daarna wat zitten babbelen met wat Nederlanders.  Ok gasten.... raden me een chocosnoepje aan... ze zouden allen van top notch kwaliteit zijn... maar na wat te herademen begon te spoeling van meiden dun te worden.  Heel wat goeie waren langdurig bezet...  Ik was eigenlijk Rebekah aan het eyeballen (ik neem heel zelden "blonde" meiden en had er wel eens zin in) maar plots zag ik iets nieuws en verlegen rondhuppelen.  Het bleek Laure of Laura te zijn.  Eerste dag in de club en sprak enkel Roemeens.  Kortom een tolk nodig.

Soit uiteindelijk won de nieuwsgierigheid naar vers vlees het van het verstand en wij naar een kamer.  Een vieze kamer!  Haar toch overtuigd van een andere te nemen.  Nu.. wat volgde was een verschrikking... ze sprong als een barracuda op mijn tepel.. likte even... kneep erin en dan ging ze naar mijn lul.  Als er een cm lul in haar mond zat was het verdorie veel!  Wat een RAMP!  Ze wou al direct beginnen neuken maar heb haar toch aangemaand dat ze best wel wat meer mocht pijpen. 

Na dat triestig oraal werk dan maar haar gepaald... doggystyle.. en ja.. ik heb zo hard mogelijk doorgeduwd als ik kon want ik was heel ontgoocheld.  Ik hoop voor haar dat ze het service niveau van de andere meiden overneemt.. maar ze heeft heel wat lessen nodig.

De ontgoocheling stond op mijn gezicht te lezen toen mijn maat terug kwam van een tweede lange sessie Maya.  Die twee klikken dus het was blijkbaar tot squirtend toe....  good for him! 

De tijd om af te druipen was gekomen... bye bye Babylon.. tot een volgende keer!
 

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #679 Gepost op: 21 oktober 2016, 00:15:57 »
Afgelopen maandag de auto richting NRW gekeerd. Onderweg wat meetings afgehandeld en klokslag 13.00 belde ik aan in Elsdorf.
Het werdt weer een dag om nog wat te onthouden en een duifje vanboven op mijn lijst te zetten.

Bij binnenkomst ging het belletje en een 8-tal naakte dames kwam me begroeten. Steeds kijk ik dan toch maar even wat verlegen rond. Van zoveel moois zou je voor minder.
Uiteraard was er reeds wat eerste oogcontact met de voor mij uit het oog springende hertjes.

Sauna, eten, drankje en dan wat rondkijken in de bar.
Kwakje kan nie kiezen, steeds hetzelfde

Uiteindelijk verzeild geraakt naast Dolli. Knappe vrolijke meid. Waarbij presales en aftersales zeer goed waren. Tweemaal een uurtje mee op de kamer belandt en graag had ik dit nog wat langer gemaakt.
Lees hier meer over 'Dollen met Dolli'.

Steeds probeer ik graag een tweetal dames en zo gebeurde het dat ik bij Larissa in een zeteltje terecht kwam. Even later op de kamer en dit viel me tegen.
Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij heb ik hier mijn eerste orgasme gefaked om van de kamer af te raken.
Och ja, wie niet waagt niet wint.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #680 Gepost op: 24 oktober 2016, 15:03:36 »
Flinke line-up aankomende zaterdag. 44 dames  :-\ Ben wel benieuwd of alle dames er ook daadwerkelijk allemaal zijn. Toch mis ik er nog eentje op de lijst, Susi :( maar misschien dat ze deze week toch nog op de aanwezigheidslijst verschijnt..?

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #681 Gepost op: 1 november 2016, 00:11:36 »
Zaterdag 29 oktober ben ik naar Babylon gegaan. De voornaamste reden was Roberta.

[attachimg=3]

De laatste keer een erg leuke sessie met haar gehad en ik had wel weer zin in haar heerlijke borsten en kontje  :shakekontje nou ja, zeg maar gerust kont ;) Niet dat ze echt dik is, maar wel lekker romig :-P en ze kan heerlijk tongzoenen. Echt een lekkere knuffelmuis.

De dag ervoor heb ik nog op de website van Babylon gekeken en ze stond voor zaterdag aanwezig (zie mijn post hieronder), dus ik met een goed gevoel naar Elsdorf. Rond de klok van 14:00 uur kwam ik aan, met een grote grijns op mijn gezicht en belde aan. De Thekefrau deed open en ik handelde met haar de financiën af en kreeg een sleutel en 2 handdoeken. Vlug ging ik me douchen en omkleden of was het anders om... Ach ja, doet er niet toe.

Ik ging snel de bar in en op zoek naar Roberta. Ik zag haar niet, dus ik bestelde maar een biertje aan de bar en besloot op haar te wachten. Waarschijnlijk was ze op een kamer en kon ze elk moment komen. Er ging een uurtje overheen en meerdere dames kwamen al bij me buurten, zoals Donna en Paris, maar ik wilde blijven wachten op Roberta. Ik ben maar even wat gaan eten en daarna de club rond gelopen, oa naar beneden geweest en tot mijn grote schrik was de jacuzzi defect... :( Ook dat nog... Hopelijk hebben ze dat gefikst voor 10 december, wanneer we het RB-feestje hebben. Ook Roberta zag ik nog steeds niet, waardoor ik maar weer aan de bar een biertje bestelde en op 1 van de barkrukken ging wachten op haar. Ik begon zo langzaam ook de andere dames eens te bekijken. Met name een roodharige meid viel me erg op, Karla.

[attachimg=5]

 Erg mooie stevige borsten had ze, een lekker figuurtje en een erg mooi koppie, maar toch bleef ik wachten op Roberta. Nadat er weer bijna een uur verstreken was, ben ik naar mijn locker gegaan en heb eens op mijn telefoon gekeken op de website van Babylon. Tot mijn grote schrik, zag ik dat Roberta niet bij de line-up stond vandaag. Wat? :-\ :-\ :-\ Heb ik ruim 2 uur voor Jan Joker gewacht? Je kunt je voorstellen dat ik baalde als een stekker... :( Roberta is er niet en ook de jacuzzi is defect...

Kan het nog erger? Ja..., want op die mooie roodharige (Karla) had ik nu mijn pijlen gezet, alleen toen ik terug kwam van de lockers zat ze niet meer in de bar. Ik dacht dat ze met een beer naar een kamer was gegaan, maar na een half uurtje kwam ze uit de dameskleedkamer met haar normale kleren aan. Ze ging er vandoor.... Wat? :-\ :-\ :-\ Ook deze meid gaat aan mijn neus voorbij? :( Ik kon wel janken... :(

Met welke meid zou ik nu een kamer nemen, dacht ik. In de meeste dames had ik niet zoveel trek. Van sommigen twijfelde ik over hun service en anderen waren niet echt mijn types. Één van de dames waarover ik twijfelde was Emilia.

[attachimg=1]

Een erg mooie meid met ook een paar hele mooie stevige borsten en een mooi figuurtje. Ze bleek die dag erg populair te zijn en twijfelde of dit kwam door haar goede service of door haar looks. Ik durfde het niet aan bij haar, maar hopelijk heb ik het mis en is ze best goed op de kamer.

Maar met welke meid dan? Toen zag ik Alice.

[attachimg=4]

De eerste keer dat ik naar Babylon ging, had ik me voorgenomen om met haar een kamer te nemen, maar toen ik haar in levende lijve zag, vond ik haar er wat minder uit er zien. Begrijp me niet verkeerd, het is best een mooie dame met een erg mooi figuurtje, alleen ik had haar knapper verwacht, waardoor ik toen niet met haar een kamer heb genomen. Nu had ik wel interesse in haar, maar er was nog een beer die ook interesse in haar had. Deze beer zag er overigens niet al te fris uit. Ik zal hem verder maar niet beschrijven, maar hij en Alice gingen voor de bar uitgebreid aan het werk. Na dit allemaal gezien te hebben, had ik op dat moment ook niet zo'n zin meer in Alice. Ik was bang dat als ik met haar naar een kamer zou gaan, ik de beelden van haar en die beer weer op mijn netvlies zou krijgen... Dat ging het 'm ook niet worden... :(

Ik had eerlijk gezegd niet meer echt veel zin in Babylon. Ik had me vooraf voorgenomen om dit keer eens gebruik te maken van de “a la carte”, maar ook daar had ik op dat moment helemaal geen zin meer in. Ik bestelde nog 1 colaatje en ging beneden bij de TV zitten. Ik dronk mijn colaatje met een stoïcijnse blik op en 1 van de dames vroeg nog of ik ok was. Met een glimlach knikte ik van ja, maar eigenlijk wilde ik weg. Roberta was er niet, Die roodharige ging er plots vandoor, met Alice kon ik het niet meer, nadat die beer haar had “uitgewoond” en de jacuzzi is ook nog eens stuk...

Dolli
Naast me op de bank zat een jong slank geblondeerd meisje, alleen op een stoel. Ik ben bewust niet pal naast haar gaan zitten op een sofa, omdat ik er de P een beetje in had. Een beer kwam naast haar zitten op een stoel in de vorm van een “high heel”. Hij begon een gesprek met haar in het Engels en het viel me op dat ze erg goed Engels kon. Ze vertelde aan die beer, dat ze meer dan een jaar in London had gewoond en gewerkt. Toen de beer haar vroeg wat haar naam was, antwoordde ze met Dolli. Dolli? Over haar had ik een week geleden nog een leuke recensie gelezen van Kwakje Ineens was ik erg geïnteresseerd in haar. De manier waarop ze met deze beer in gesprek was, beviel me wel, alleen wilde ik degene zijn met wie ze het gesprek had. Opeens stond die beer op en zei tegen haar dat hij weer verder ging. Op zich een beetje vreemd, wanneer je zo'n 15 á 20 minuten gezellig hebt zitten babbelen met een dame en dan toedeloe zegt tegen haar,

Voor mij bod dit natuurlijk een kans. Ik maakte nu wel oogcontact met haar en gaf haar een glimlach. De dame die tegen over haar zat, gebaarde mij om bij Dolli te gaan zitten, maar ik gaf aan dat ze maar naast mij moest komen zitten. Een beetje aarzelend kwam Dolli dan toch naast me zitten en al snel volgde een erg leuk gesprek. Aan de manier van praten merk je aan haar dat ze meer in haar mars heeft en best wel intelligent is, maar ze houd ook wel van een geintje, vandaar misschien de naam Dolli ;-P want dollen deed Dolli ook met plezier en niet alleen in de bar, maar ook op de kamer, bleek later.

Ik vertelde haar dat ik het gesprek met die beer een beetje had gevolgd en dat ik zo te weten was gekomen dat zij Dolli was. Ik vertelde haar ook, dat ik een recensie over haar had gelezen. Ze zei vast dat het een slechte recensie moet zijn geweest, omdat naar het schijnt een aantal slechte recensies over haar geschreven zijn. Ik vertelde haar dat deze recensie juist erg positief was en dat ik daarom erg geïnteresseerd in haar was.

Ze legde mij overigens uit dat ze vroeger in Londen had gewerkt en dat het er daar anders aan toe gaat en dat ze even moest wennen hier in Duitsland. In Londen mocht ze zelf haar prijs betalen en ook was het daar heel normaal om vanaf de eerste minuut te rekenen, dus ook de tijd dat je met een dame in gesprek bent. Ik denk dat ze daardoor in het begin wat negatieve recensies heeft gekregen, maar ze heeft zich erg goed aangepast aan hoe het er in Duitsland aan toe gaat. Ik heb zeker een minuut of 20 met haar in de sofa gesproken en daarna wilde ze naar beneden om daar in een sofa verder te gaan praten, omdat het daar wat rustiger was. Helaas was het beneden ook erg druk, waardoor dat niet doorging en we uiteindelijk maar besloten om een kamer te nemen.

Op de kamer vroeg ze me hoe lang ik wilde en ik had wel een goed gevoel met haar, dus haar aangegeven dat ik wel een uurtje wilde ipv een half uur. Op de kamer hebben we nog even wat gepraat en daarna zijn we overgegaan op de meer belangrijkere zaken. Vooraf had ik haar wel gevraagd of ze ook tongzoende en wat ze zoal verder deed. Tongzoenen deed ze wel en bewees dat gelijk met een heerlijk innige zoen. Verder zei ze dat ze geen anaal en FT deed, maar dat zijn dingen die ik niet hoef. Alleen als een dame het zelf wil, wil ik nog weleens een FT doen, maar dat komt alleen maar voor in een Pauschalclub. In een saunaclub is het me geen € 25,-- extra waard.

Maar met Dolli was het echt dollen en rollebollen op de kamer. Heerlijk tongzoenen, waarbij ze speels op mijn lippen en tong beet. Ze had wel wat trekjes van Lia uit H7. Ook zo'n meid die heerlijk speels kan donderjagen, maar dat nog iets ondeugender doet. Na wat zoenen en een blowjob, wilde ik haar weleens verwennen. Ik vroeg of ik haar mocht likken en vingeren, maar vingeren mocht niet in haar poesje. Ze had een erg klein poesje zei ze en dat het dan pijnlijk kon worden. Ik begon haar rustig te likken en te strelen en deed heel voorzichtig. Ik merkte dat ze er van begon te genieten en ze spande allerlei spieren aan in haar hele lichaam en haar ademhaling ging ook omhoog hoog. Heel voorzichtig begon ik haar ook te vingeren en ook in haar poesje. Ze stopte me niet, dus blijkbaar vond ze het wel lekker en deed ik het niet verkeerd. Ik heb het ook maar bij 1 vinger gelaten en ook erg voorzichtig gedaan. Ze begon steeds meer te bewegen en te kreunen tot ze het niet meer uithield en een orgasme had. Volgens mij speelde ze het niet, want anders had ze mij wel laten stoppen met vingeren ;)

Nadat ze even was bijgekomen en haar natte poesje had schoongemaakt, was het nu mijn beurt. Eerst weer tongzoenen en daarna bracht ze mijn lid op volle sterkte. Ik wilde haar neuken en ze heeft dan het liefste in doggie, omdat dat het beste standje is voor haar kleine poesje, maar ik wilde haar graag in missio, zodat ik haar kon blijven zoenen. Ze had wel een beetje angst, maar ik zei tegen haar dat ik voorzichtig aan zal doen en dat ze moest aangeven of het pijnlijk was of niet. Heel voorzichtig begon ik haar te stoten in een laag tempo en bleef dit tempo zo houden, terwijl ik haar bleef tongzoenen. Tussendoor vroeg ik haar hoe het ging en gezien haar reactie bleek ze er zelfs van te genieten. Het gevoel dat ik had met haar is moeilijk te beschrijven. Het voelde gewoon erg goed met haar. Erg lekker om een meid onder je te hebben, die zachtjes kreunt en zucht en er van geniet. Op de een of andere manier voel je dat aan, dat ze het niet speelt. Hierdoor werd ik nog meer opgewonden, maar ik probeerde mijn orgasme zo lang mogelijk uit te stellen. Ik wilde haar tot een tweede hoogtepunt brengen, maar ik kon het op een gegeven moment niet meer houden. Ze zat zeker tegen een orgasme aan. Wat een beleving met Dolli!!! Met dit meisje moet je heel rustig mee omgaan, maar daar krijg je ook heel veel voor terug. Voor harde ruige beuk seks ben je niet bij haar aan het goede adres, maar wil je een heerlijke sensuele GFE met een meid die ook in is voor een dolletje, dan ben je bij Dolli zeker op het goede adres. Wanneer ze je vertrouwt, is er ook meer mogelijk dan in eerste instantie gedacht.

[attachimg=2]

Naam: Dolli
Nationaliteit/Taal: Roemeense) / Engels en Spaans
Leeftijd: 23
Haarkleur/-lengte: Blond/zwart
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 34 / A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10
Aftersales: 8/10
Cijfer: 8,5

Na de kamer met Dolli voelde ik mij een stuk beter. Dankzij Dolli toch nog een leuk moment gehad in Babylon, na een aantal teleurstellingen. Ik had ook opeens spontaan honger gekregen en dit keer wel “a la carte” gegeten. Rindersteak, smaakte goed, maar had iets minder zout op gemogen naar mening. Verder was het eten weer prima in Babylon. Daarna nog 1 biertje genomen en afscheid genomen van Dolli. Het plan was om s'avonds naar Villa Marisol te gaan, een club waar ik nog nooit was geweest.

12/10 ben ik uiteraard weer in Babylon. Ik hoop dan dat de jacuzzi gefikst is en dat Roberta er is en uiteraard Dolli. Kan niet anders dan dat het een geweldige dag gaat worden :)) :))  :))
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #682 Gepost op: 1 november 2016, 06:05:41 »
@ Taylor:

Citaat
12/10 ben ik uiteraard weer in Babylon.

Als ik jou was, zou ik niet wachten tot 12/10/2017 om nog eens naar Babylon te gaan. Op 10/12/2016 hebben wij daar namelijk een feestje ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #683 Gepost op: 1 november 2016, 13:25:32 »
@ Taylor:

Citaat
12/10 ben ik uiteraard weer in Babylon.

Als ik jou was, zou ik niet wachten tot 12/10/2017 om nog eens naar Babylon te gaan. Op 10/12/2016 hebben wij daar namelijk een feestje ;) :lol_hitting:
En hopen dat hij dan even hard twijfelt aan de service van alle dames in Babylon  :-\ :-\ :-\
Dan is deze Emilia lekker voor mij (neen, LellebeL, denk er niet eens aan, jij verrader)  :014:
[attachimg=1]

Sjong sjonge, geilen op zulke lekkere stoot en dan niet gaan kameren omdat je "twijfelt" aan haar service ......   :lol :019a :sef
[attachimg=2]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #684 Gepost op: 1 november 2016, 13:35:56 »
@ Taylor:

Citaat
12/10 ben ik uiteraard weer in Babylon.

Als ik jou was, zou ik niet wachten tot 12/10/2017 om nog eens naar Babylon te gaan. Op 10/12/2016 hebben wij daar namelijk een feestje ;) :lol_hitting:
En hopen dat hij dan even hard twijfelt aan de service van alle dames in Babylon  :-\ :-\ :-\
Dan is deze Emilia lekker voor mij (neen, LellebeL, denk er niet eens aan, jij verrader)  :014:
[attachimg=1]
Veel te grote tieten naar mijn smaak  :-P
Maar... ge wit ooit nooit, zeggen ze hier in de regio...  :dance2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #685 Gepost op: 1 november 2016, 13:52:46 »
Veel te grote tieten naar mijn smaak  :-P
Tja, jij hebt dan ook helemaal geen smaak, als ik je Sonja niet had voorgesteld had die ook veel te grote tieten, alsook Carmen2  :lol ;) :-\ :blonde
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #686 Gepost op: 1 november 2016, 14:22:44 »
Die Emilia pak ik altijd en overal, ongeacht de service die ze aanbiedt :-\ 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #687 Gepost op: 1 november 2016, 14:33:16 »
Die Emilia pak ik altijd en overal, ongeacht de service die ze aanbiedt :-\ 8)
Wat bedoel je met overal? Ze heeft drie gaatjes he KP  :-\ :lol :lol :lol :lol :17:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #688 Gepost op: 1 november 2016, 14:57:17 »
@ Taylor:

Citaat
12/10 ben ik uiteraard weer in Babylon.

Als ik jou was, zou ik niet wachten tot 12/10/2017 om nog eens naar Babylon te gaan. Op 10/12/2016 hebben wij daar namelijk een feestje ;) :lol_hitting:

Ho, ho, Amerikaanse notatie, hé 12/10  ;) ;D
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #689 Gepost op: 1 november 2016, 15:23:25 »
@ Taylor:

Citaat
12/10 ben ik uiteraard weer in Babylon.

Als ik jou was, zou ik niet wachten tot 12/10/2017 om nog eens naar Babylon te gaan. Op 10/12/2016 hebben wij daar namelijk een feestje ;) :lol_hitting:

Ho, ho, Amerikaanse notatie, hé 12/10  ;) ;D

 ;) :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum