Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1120822 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Mooiejoke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #705 Gepost op: 24 november 2016, 22:11:15 »
Op 18 oktober voor het eerst deze club bezocht. Een kortingkaart van ander forum vormde de doorslag. Veel dank aan dat forum. ☺

Om 1100 uur stond ik op de parkeerplaats en kreeg nog een telefoontje van een klant. Dus om 1130 kon ik eindelijk naar binnen. Ik werd welkom geheten Door een dozijn naakte dames. Wat een feest om zo in de belangstelling te staan. De there was even bezig, dus ik moest even wachten en kon zo alvast wat kennismaken met Monica. Na uiteindelijk betaald te hebben, leidde Monica mij rond.

Eerste indruk was een prachtige club, schoon, compleet, sfeervol en veel en mooie dames.

Na de rondleiding wat drinken genomen en een uurtje genomen om te acclimatiseren. Eens even kijken hoe beren en dames met elkaar omgaan, wat er wel en niet kan. Kortom: even voelen hoe de hazen lopen. Tijdens dat uur heel leuk kennisgemaakt met Emilia. Wat een mooie en aardige meid is dat zeg. Op de wish list kwam ze maar ik wilde eerst nog wat rondkijken, eten en drinken. Maar met haar zou ik gaan kameren.

Toen ik wel klaar was voor een kamergang ging ik eerst nog een drankje scoren, waarbij Rebekka me even in de weg zat. Ik had haar al gespot en dit werd dus de eerste kamergang.

Echt op de kamer kwamen we niet, want ze werkte me heerlijk af op een bankje beneden onder toeziend oog van een wat senior beer. Wat kan die meid heerlijk pijpen zeg....een aanrader.

Na Rebekka weer wat gegeten en op een gegeven moment met een vriendinnetje van Rebekka, Tanja, naar de Kino. Lekker gebeft, het was prima. Maar met Rebekka was het wel wat beter.

Aan het einde van de dag wilde ik afronden met Emilia, maar ze ging net met een andere beer mee. Fors balen dus daarom afgerond met een trio in de Kino met weer Rebekka en de mooie Monica. Super sessie gehad.

Babylon is een super club. Eten is heel goed. Dames zijn qua Looks en services perfect en in voldoende aantal. Dus een heel geslaagde dag. Jammer was dat de whirlpool kapot was (echt een gemis) en dat de kamergang met Emilia er toch niet kwam.

Maar ik had nu wel een goede reden om terug te gaan..... en dat in november gedaan. Heerlijk met o.a. Emilia gekamerd. Maar later daarover meer....
Snel reageren op dit bericht Reageren    Met citaat reageren Met citaat reageren 

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #706 Gepost op: 25 november 2016, 06:36:33 »
 :welcome: op RB Mooiejoke!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #707 Gepost op: 28 november 2016, 20:45:52 »
Visit of Friday, November 25th :

Pleasant visit last Friday with a belgian friend  :111:.
 
Several interesting meetings with Claudia, Linda, Michelle, Bella, Mara.

About 30 girls were present and the visual quality was very good  :showtits1.

Jacuzzi wasn’t available  :pica.
   
Two nice sessions with Violetta and Tina.

 
Violetta (rumanian) :

Service : it was our third session in two weeks  :happy. Girl very nice under all aspects : physical, human, social and… sexual  ;D. In the room, she behaves like your girlfriend and the session was only happiness  :cheer:. Just misses her service some variations but it doesn’t reduce the quality.   

Appreciation : 9,5 / 10

Price : 50 € / 30 min – no extra.

Repetition : 100 %.


Tina (rumanian) :

Service : I was pleased to meet again Tina one year after our first meeting  :happy. Even if she took a few kilos, I appreciated the amplitude of this session mix gfe-pse finished by an excellent cum in her mouth  :ladyred.     

Appreciation : 8,5 / 10

Price : 75 € / 30 min – one extra.

Repetition : 100 %.


So long ….  :039:

Offline Mooiejoke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #708 Gepost op: 2 december 2016, 23:44:34 »
Op 17 november vol goede moed naar Babylon getogen. Ik had nog een dame op mijn wishlist staan: Emilia .

Ik had niet al teveel tijd: een middagje maar. Balen natuurlijk dat ik in een forse file kwam. Ik was dus iets over 2-en binnen en moest rond 5-en of 6-en weer gaan. Ik zat dus echt te plannen. Ik wilde graag 3 kamergangen, waarbij Emilia dus op de agenda stond en ik ook Rebekka nog wel even wilde 'zien'.

Bij binnenkomst stonden alle dames al klaar. En de knipoog van Rebekka kon ik al in mijn zak steken. Na het omkleden en douchen even wat gedronken en ik zag Rebekka met een collega beer naar de kamer gaan. EN.... Emilia was nergens te bekennen. Dus even zitten en wat dames 'wegsturen' totdat Monika zich melde. Gezellig bijgepraat en omdat ik geen van m'n twee wish list dames zag, positief gereageerd op haar kamervraag. Hele goede sessie gehad met veel en goed pijpwerk. Prima tante met goede service.

Toen ik weer terugkwam in de lounge en na wat eten en drinken dook eindelijk Emilia op. Ik was nog niet op krachten en de spontaniteit lag ook niet in haar ogen. Ik verwachte dus niet dat ze maar zo weer op kamer zou gaan. Rustig nog wat gezeten en toen maar es op Emilia afgestapt. Nou nou.... wat was ze timide. Ze had echt geen zij. Ik wilde toch niet opgeven en bleef contact zoeken en eindelijk wist ik haar ogen te laten glimmen toen ik over mijn sex fantasie begon. Onderdanigheid van een man sprak haar wel aan. Dus naar de kamer .... en dat heb ik geweten. We waren nog maar net bezig met een hele soft SM sessie, ging ze ijsblokjes halen. En niet een, maar een hele schaal vol. Hoe ze het deed weet ik niet, maar ondanks de koude blokjes was ik bloedheet. Ze deed van alles met die dingen en liet ze ook in m'n anus verdwijnen. Op een gegeven moment moest ik op z'n hondjes gaan zitten en ging ze met haar vingers en hand m'n achterwerk te lijf. Ik had poppers gekocht en dat kwam de geiligheid ten goede. Als ik mijn handen es tussen haar benen wist te krijgen, vloeide daar ook een partij slijmerigheid haar vagina uit. Potverdorie zeg. Ik riep op een gegeven moment dat ik nog een paar lipjes wilde voelen, waarna ze meteen een ander meisjeSonja ging halen. Die zat wel ff raar te kijken: een beer op handen en voeten, kletsnat van ijs en zweet, onder handen genomen wordend door een rode furie. Maar ook zij begon mee te doen. Pijpen, neuken, alles zat in de sessie.
Op een gegeven moment enorm lekker klaargekomen, waarna we bij het verlaten van de kamer constateerden dat het hele bed zeiknat was van allerlei soorten vocht.

De sessie had natuurlijk lang geduurd en ik was dus van plan om ff op adem te komen en dan naar huis te gaan. Maar toen kwam Rebekka nog langs. Ik had er geen puf meer voor, maar ze schoof wel heerlijk met haar poesje over m'n been. Ik wees haar af, maar ze garandeerde dat ze me nog wel een keer naar een hoogtepunt te krijgen. We maakten uit gein een deal:hoogtepunt is dubbel tarief en geen hoogtepunt is geen vergoeding. Maar goed dat was allemaal gein. Ze vroeg me toch naar de Kino en binnen 10 minuten na mijn laatste sessie ging ik met haar naar boven.

In de kino drongen we binnen in een Afrikaanse enclave en zochten een plekje. Na even kletsen begon Rebekka me in de kino te pijpen. En niet zou zuinig ook. Met veel speeksel en heerlijk diep. En ja hoor.... hoogtepunt drie kwam ook. Heerlijk de laatste zaadjes in haar mondje.
Afgerekend en daarna snel naar huis. Gelukkig was het op de terugweg wel droog

Wat een supermiddag en wat een super tent.

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #709 Gepost op: 3 december 2016, 16:37:54 »
Babylon is on a good ascending phase now. Line-up is getting bigger, with many famous girls and new rising stars.
Last friday 02/12, I really enjoyed my time. The start was a bit slow, I was not in perfect health, and I could not go in bed with Mara, who refused almost all room invitations and just don't give a shit anymore, happy to go back home next week...

Nevertheless, I was happy to meet other french-speaking polar bears. One of them  ;D introduced me to his Babylon's wife, Violetta. She's really sweet and beautiful. And last but not least, very smart. Nice social time, she understood my expectations without explanations, she gave a good GFE session, she's active in every positions, good kisses, good blowjob, I easilly understand the tremendous success she has now, an highly recommandable girl !

Then I discover a new girl, Abby, 20 y.o. Looks like a standard romanian GND girl, small brunette with brown eyes and nice face. Actually she's Denisa's cousin. They definitely have the same sexual performances and attitude in bed !  8) :111: only 3 days in Babylon, her first club, she's really fresh and enthousiastic ! She seems introvert in the bar, but I confirm she's not the kind of shy girl  :)). One hour session, one of the best rooms I made this year. I think she will have a great, great success in Bab if she keeps going at this level !

Some small negative points regarding the food: the "à la carte" menu is only available before 18h, after you only have small buffet at your disposal. The jacuzzi is out of order too. For a 60€ entry club, I would expect to have more than that...

Cheers !

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #710 Gepost op: 4 december 2016, 14:29:07 »
Babylon 2 december.

Twee uur later dan de bedoeling was checkte ik in net voor 15 uur. Zoals gebruikelijk in Babylon kreeg ik warm onthaal van 12 borsten en dito schaamlippen. Het blijft leuk dat binnenkomen in Babylon. Van Denisa meteen al een huigswaffel....... . En dat was nog maar de entree.

De kortingskaart werd zonder controle geaccepteerd. Waarvoor wederom dank aan de CEO van Relaxxxboard en Babylon. 

Hoewel ze niet op de AWL stond, wist ik via de digitale tamtam dat Jeanette aanwezig was. Jeanette staat al lange tijd samen met Aranca op mijn verlanglijstje. Beide dames zijn veel geboekt, meer kans in de Staatsloterij.
De AWL klopte vrij aardig deze keer. Ik miste alleen Karla.
Line up prima in orde, voor ieder wat wils.

De whirlpool is nog steeds defect. Blijkens Cheffe Eddy is de whirlpool afgekeurd, omdat deze niet (meer) voldoet aan de huidige normen die zijn gesteld aan 'openbare' whirlpools. Whirlpool wordt vervangen of geüpgrade.

In de middag was het redelijk druk. In de avond was het slapjes. Veel dames hadden weinig of niets te doen.

2x gekamerd

Alice
Met miss Babylon lang geleden gekamerd op 19 juni 2015. Anderhalf jaar geleden!
De service van Alice is uitstekend. Je moet wel snel wat in die mond stoppen, anders praat ze je de oren van de kop.
Geëindigd met spetterende FT.

Monika
Met Monika gekamerd ruim een jaar geleden.
Bijzonder goede blaas kwaliteiten. Verder is Monika prettig gestoord.
Uitstekende service en afgerond met wederom een spetterende FT.

Aranca en Jeanette waren regelmatig vrij. Echter, alleen op momenten dat kleine Sjeuf op de recovery lag.

Om half 10 dit pretpaleis verlaten.

Illusion Plopp!



Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #711 Gepost op: 5 december 2016, 20:03:27 »
Visit of Friday, December 2nd :

New visit on last Friday with some belgian and french friends  :ladyred.

Unfortunately, I could not meet Licky Luke and Sjeufke because Michael forgot to present them to me  :pica.
 
As last week, I didn’t understand the behaviour of Mara with me. First, she was very pleasant, nice smiling and good social time  ;) and after, she refuses to go in the room with me ..... :pica

Maya in action, it was a nice show  :pompe!!!. The guy was in olympic form…  ;D.
 
Once again, I couldn't I resist to the charm of Violetta but wanted I to avoid her  ;D ?

 
Violetta (rumanian) :

Service : behind her look like a « little kindly girl »  ;D hiding “a business girl” in the good sense of the term. A pleasant complicity settled between us during our sessions  :happy. I hope that she’ll bring me many moments of happiness in the future but I also know that the good things always finish one day.       

Appreciation : 9,5 / 10

Price : 50 € / 30 min – no extra.

Repetition : 100 %.


Just one reflexion about the quality of the restoration. When you pay an entry at 60€, you must be able to order a menu after 18:00. However, it’s not possible to do it. It is ridiculous  :pica.

The buffet was on the same level as that of ACA GOLD where the entry is at 20€ or 30€. Is it  normal ? I don’t think so.

I left the club to move to Villa Vertigo where I ate a excellent steak at 22:00.

However, I will come back with pleasure in Babylon.



So long …. :039:


Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #712 Gepost op: 7 december 2016, 08:05:52 »
Te druk met andere zaken om een uitgebreid verhaal te schrijven. Meestal probeer ik de combinatie van mijn clubactiviteiten en de sfeer van de dag enigszins luchtig en met een kwinkslag te beschrijven. Het was er gewoonweg niet van gekomen: vergeten, veranderende omstandigheden etc etc excuses alom maar nu toch even de tijd genomen om een stukje te schrijven over een bezoekje ergens in augustus of september. Ik hou nu eenmaal geen boekhouding of Excel lijstje bij, daar zou het Grootboek nog niet toereikend voor zijn  ;)

Zo is het dus alweer meer dan twee maanden geleden dat ik weer eens naar Babylon ben gereden en enigszins anoniem een dagje meende door te kunnen brengen. Gewoon een doordeweekse dag zonder aanmelding op meetingpoint. Een paar uur onderduiken tussen de vrolijk huppelende blote borsten en billen. Aangebeld en net te laat bedacht dat ik de leveranciers riedel niet had gebruikt. Een aantal vrolijk huppelende dames kwam dus aan de balie een ontvangst comité vormen. Vind dat enerzijds wel wat grappigs hebben, anderzijds ook wat gênants maar alla ik was weer met de neus in de boter gevallen of beter gezegd met de neus tussen de borsten van Alice..een schatje ook al is zij niet direct mijn type.
Ex-verloofde Paula dook de laatste tijd ook zo nu en dan weer eens spontaan op en een hernieuwde ontmoeting zou misschien wel leuk zijn. Helaas of gelukkig bleek zij die dag niet aanwezig. Ook de dame met wie ik enkele weken daarvoor nog zo'n geweldige tijd had door gebracht bleek die dag haar melodieuze ritmische bewegingen niet te showen.
Wel werd ik al snel herkend door een Vlaamse bekende duivenhouder en de Duitse stamgast met paardestaart, beetje bijkletsen maar zij gingen al snel hun eigen gang en zo kon ik eens rustig rondlopen en her en der plaatnemen alsof ik een totale onbekende met het fenomeen fkk saunaclub ben!
Jacuzzi langdurig bezocht (die toen nog aanstond, momenteel wegens keuringsproblematiek buiten gebruik) waar een struise donkere dame mij gezelschap kwam houden. Heel aangenaam allemaal maar niet voor een vervolg in de besloten delen van het pand.
Aranca ook afwezig, dus ook daarmee geen uren durende kamersessie mee kunnen doen zoals tijdens de vorige en tot nu toe enige keer dat ik met haar ben geweest.
Vlaaipuntje liet ik mij weer prima smaken en die tosti kaas aan alle kanten over de tosti druipend is toch wel een culinair hoogtepuntje... Mijn hoogtepuntje liet nog even op zich wachten. Even leek het erop dat ik in mijn opzet ging slagen om anoniem te blijven en alleen van de wellness faciliteiten gebruik te maken met als enige mogelijke uitzondering de hierboven beschreven dames.
In de 70-graden sauna bleek het toch fout te gaan. In het schemerlicht zat al een dame op de middelste rij en ik maakte de fout om op dezelfde bank te gaan zitten ipv bovenin. Een kort praatje (namen waren nog niet uitgewisseld) en al snel wilde zij laten voelen hoe zacht haar handen van de sauna waren geworden...en daarmee bij mij het tegenovergestelde bereiken bij mijn jongeheer!
Haar op haar onzedelijke gedrag wijzen had niet het minste effect, integendeel! Al snel zaten we te tongen in de sauna en ik herinnerde mij hoe ik ooit in deze sauna in het hoekje achter de kachel met een dame op m'n schoot heb gezeten...andere tijden dat wel, maar toch wilde ik ervoor waken dat dit in een overgeile bui weer zou gaan gebeuren. 69 in deze sauna had ik daarentegen nog niet eerder meegemaakt en zo stelde ik voor dat we er maar eens rustig bij zouden gaan liggen. Een kort handgebaar en zij begreep hoe laat het was...
Één tip voor de (potentiële) sauna-sex liefhebber: Vooral goed blijven ademen, niet je adem inhouden zoals je misschien wel eens geneigd bent in het heetst van de strijd. Ten eerste betekent een goede ademhaling dat je het veel langer volhoudt alvorens tot een orgasme te komen. Maar in de sauna zorgt een goede ademhaling er ook voor dat je kan likken totdat de dame klaarkomt (of dit simuleert), jijzelf haar mondje vol mag spuiten en dan zonder hoofdpijn de sauna nog uit kan kruipen.
Zonder goede ademhaling zal minstens één van deze drie faliekant mis gaan (bij mij met barstende koppijn tot gevolg).
De naam van deze gipsy...? Wie het weet mag het zeggen, ik kon mij haar wel herinneren van het feestje in de zomer waarbij zij steeds met een hoedje opliep en mij laat op de avond bijna verleid had maar net op dat moment naar iemand anders toeliep.
Een Indische/Indiase achtergrond werd haar toegedicht...volgens mij volbloed Roma gipsy..dat moet haast wel want nadat ik in haar mond was klaargekomen, bleek alles binnen no-time verdwenen te zijn zoals alleen zigeuners zaken kunnen laten verdwijnen  :lekker  ;D
Het was een aangenaam middagje, sauna heeft z'n werk gedaan, heb mij op milieuvriendelijke wijze van m'n afvalstoffen ontdaan  :lol

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #713 Gepost op: 7 december 2016, 13:29:23 »
De naam van deze gipsy...? Wie het weet mag het zeggen, ik kon mij haar wel herinneren van het feestje in de zomer waarbij zij steeds met een hoedje opliep en mij laat op de avond bijna verleid had maar net op dat moment naar iemand anders toeliep.

Die met dat hoedje was volgens mij Adelina.

http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-aachen-koeln/557.php   ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline odipuc

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #714 Gepost op: 7 december 2016, 22:31:07 »
Babylon 2 december  2016

Ik zou afgelopen zaterdag nog even testen hoe het er voor stond in babylon met de voorbereidingen van a.s. vrijdag 9 en zaterdag 10 december. Dus bij deze een voorbeschouwing.

Test Dames aanwezig en vorm:
Aanwezig zo’n 40 a 45 vrouwen, waaronder mijn kanjers als Aranca, Violetta, Sascha, Rebecca,  Shana, Lilli, Alice, Vanessa, Naomi en Claudia en de tot dan toe nog (on)bekende maar wel op de to do list staande Dolli, Cherry, Silvia, Roberta, Monika, Tina, Sonja, en dan lopen er ook nog lekkere meiden als Mila, Tanja, Michelle, Anna, Elli, Antonia (die op een gegeven moment aan het dansen was met haar kutlippen), Denisa, Adelina en Daniella. Dan lopen er ook nog een paar volslagen onbekende voor mij rond als Linda, Karla, Anette, Laura, Rose, Kelly en nog een fiks aantal waar ik zelfs de naam niet eens van ken en of een enkele waar ik tot nu toe niets mee heb. Al met al genoeg keus, om niet te zeggen veel te veel keus, wat er al in resulteerde dat ik in mijn auto onderweg naar de club al een stijve had van het denken aan deze dames. Leuk is ook altijd dat er altijd wel weer een paar aangename verrassingen bij zitten die weer een toevoeging/aanvulling zijn bij de dames die er al zijn. Hooguit zouden nog wat Aziatische en Noord-Oost Europese dames (Pools en Russisch) wat sterker vertegenwoordigd mogen zijn. 

De sfeer in de club is altijd zeer gemoedelijk en ook de dames onder elkaar kunnen goed met elkaar. Uiteindelijk viel de keuze in achtereenvolgens Violetta, Dolli en Cherry. En van alle 3 heb ik geen spijt gehad. Zeer goede sessies, zeer ruime presales en ook op de kamer prima service.

Food:
Eten was weer goed verzorgd en ik had geluk bij ongeluk dat ik bij toeval al voor 18 uur een menu bestelde al heb ik er wel bijna 3 kwartier op moeten wachten. Maar goed dat mag de pret niet drukken.  Er stond al een groot vat / enorme kan voor de glühwein en als voorbode op de kerstman deed Sinterklaas al zijn intrede. Hij verzorgde de dames goed met snoepgoed dat gretig aftrek had bij de dames.
Verder de hele dag van alles wat, zowel qua vlees, aardappelgarnituur als groente/salatbuffet. Daarnaast weer 2 soorten soep en desserts in kleine koelkastje. Alles dus aanwezig om met een goed gevulde maag de dag door te komen en zonder hongergevoel de rit naar huis te mogen maken.

Kritiek:
Minpuntjes zijn er natuurlijk ook. Je moet ergens gedurende de dag over klagen kunnen per slot van rekening. 1. Voor mij het absoluut grootste ergerpunt is dat de whirlpool het nog steeds niet doet, 2 de enorme zware rooklucht in de club (ik heb de hele zondag en zelfs maandag aan het hoesten geweest) en 3 de soms veel te hard staande muziek.

Maar goed voor de rest heb ik me weer goed vermaakt en kom ik a.s. zaterdag er graag weer naar toe voor de relaxxxboardparty.

« Laatst bewerkt op: 7 december 2016, 22:38:27 door odipuc »

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #715 Gepost op: 11 december 2016, 20:04:33 »
Gisteren het RB feestje in Babylon. Geslaagd feestje kan ik wel zeggen.
Rond 13:30 aangekomen.  Altijd leuk die binnenkomst. Bij de receptie kwamen Tanja en Anna mij al verwelkomen. Ook al gezellig druk voor nog zo vroeg.

Veel bekenden gezichten van meiden voor mij maar ook veel nieuwe. Vorige bezoekje dateerde van september. De Duisburgspecialist wandelde er al rond. En even praatje gemaakt met Cupido. Ook kennis gemaakt met de jarige Kanariepiet.

Had nog niets gegeten dus eerst eens kijken wat ze hadden. Zag er allemaal goed uit en voldoende keuze. Een tijd met Taylor staan praten tot dat Antonia voorbij kwam met een bord eten en mij wenkte om bij haar te gaan zitten.

Antonia had ik bij mijn laatste bezoek leren kennen en als afsluiter er toen mee naar de kamer geweest terwijl ik dat niet van plan was.
Ik had het idee dat ze mij niet meer zo goed kende maar ze bleek alles nog in detail te kunnen vertellen. Mijn laatste bezoek was dus van september maar ze wist precies hoe vaak ik die dag naar de kamer was en hoe lang. Ik wist het zelf niet eens meer zo goed maar het klopte allemaal. Zou je zo niet van haar zeggen als je haar ziet. Want ze valt vooral op door haar geile gedrag. Vaak de beentjes wijd, spelend met haar kutje en je overal likken.
Tijdje met haar gepraat terwijl ze aan het eten was. Toen ze klaar was ging ze er direct voor zitten en begon ze met verwennen. Nadat ze enige tijd onder de handdoek bezig was, de kamer opgezocht.
Hier vertelde ze ook dat wij deze kamer de vorige keer ook hadden. Dit weet ik echt niet meer maar zal deze Moldavische maar op haar woord geloven. :D
Over de kamer kan ik vrij kort zijn. Deze was gewoon goed. Lekker tongen, niet terughoudend. Ze pijpt lekker en lang en neemt de ballen ook goed mee. Vingeren mocht ook, al heeft ze flinke lippen van onderen waardoor het even duurde voordat ik er tussen zat. Ze was al nat en kon haar zo vingeren zonder iets te gebruiken. Ze deed zelfs af en toe haar been omhoog zodat ik er beter en dieper in kon. Neuken ook goed. Verschillende standjes gehad waar ze actief in meedoet, en je aanspoort haar hard te nemen. Resterende tijd nog vol gekletst en op bed liggen relaxen.
Voor herhaling vatbaar.

Na het douchen terug in de bar aangekomen. D’n  Eddy was al goed aan het mee drinken.
FSLGF, Graagneuker, Bokito en Pret waren ook gearriveerd.
Vooral Bokito was hoorbaar aanwezig. :D
Tijdje met Taylor tegenover de bar op de lange bank gezeten. Waar op een gegeven moment Anna langs mij kwam zitten en zich tegen mij aan legde. Super mooie naturelle meid. Een tijdje mee gepraat, maar wilde niet langer haar tijd verspillen omdat ik nog niet zolang van de kamer was en eerst wilden gaan eten.

Ik wou eerst gaan bestellen maar zag dat er friet en schnitzels lagen en dat is voor mij al voldoende.
Bestellen duurt normaal al redelijk lang en zal nu dus wel helemaal lang duren.
Het eten was goed te doen en op een gegeven moment wordt er wat friet van mijn bord gejat.
Piet Plezier en Blueeyes waren ook gearriveerd. Samen met Bokito en Graagneuker ging Piet al helemaal los. Flink meeschreeuwend op de muziek gingen ze los. Eddy vond het geweldig en liep met een grote kerstman op zijn schouders door de tent.
Inmiddels lagen de vlaaien van Kanariepiet ook klaar, veel keuze en smaakte heerlijk.

Ik ging mij even ergens alleen zitten, alleen lang duurde het niet.
Een zwarte meid uit Ghana, Kelly genaamd kwam naar mij toe. Ik dacht, o shit, want heb helemaal niets met zwarte meiden. Ze was heel vriendelijk en aardig maar had totaal geen intentie om het haar naar de kamer te gaan. Ik dacht als ik nu bijna niks zeg gaat ze misschien wel weg, maar ze bleef.
Gelukkig kwam FSLGF in de buurt staan en hij zag haar wel zitten en begon haar kont te spanken.
Uit eindelijk ook moeten zeggen dat ik niet met haar naar de kamer zou gaan. Gelukkig ging ze hier goed mee om. FSLGF kon het goed met haar vinden en is volgens mij ook met haar richting kamer vertrokken.

Ik had uitzicht op de bank tegenover de bar en daar heeft denk ik wel een uur lang een man een meid liggen beffen. Ik dacht wanneer wordt er nu eens geneukt maar het was alleen maar beffen. Ieder zijn ding natuurlijk maar hij moet toch wel spierpijn in zijn tong hebben gekregen.
Piet kwam ook langs mij zitten en wat zitten ouwehoeren. Antonia had het al Piet gemunt, maar Piet wilde niet. Hij zei nog. Vandaag ga ik niet neuken. Ik zei al, jaja.
Hij heeft haar vaak kunnen afweren en op een dwaalspoor kunnen brengen maar toen ze Piet zijn pietje in het openbaar begon te pijpen kon hij niet meer terug en is hij naar de kamer gegaan.
Wel naar tevredenheid volgens mij.

Had eigenlijk wel weer zin om te kameren, maar wachtte nog even wat er zou een tombola zijn om 21:00 en er viel wat te winnen. Dat wil ik natuurlijk niet missen. Helaas niks gewonnen, maar dat mag de pret niet drukken.
Piet had nog wat partypoppers bij zich en vond het wel een goed idee om deze af te schieten. Samen met Bokito knalden ze deze dingen af. De meiden schrokken zich een ongeluk en gaf best een knal en alles bij de bar zat onder de confetti. Eddy lachen maar de vrouw achter de bar keek niet zo blij, zij zal waarschijnlijk de gelukkige zijn om het later na op te ruimen.
Anna viel van schrik in mijn armen. Ik dacht mooie gelegenheid om met haar te gaan kameren maar ze ging eerste eten met Tanja.
Jammer maar nu was ik op oorlogspad, dus verder kijken.

Tegenover de bar op de bank zat Monika zij stond ook op mijn optielijst. Gelijk langs haar gaan zitten. Op een of andere manier beginnen we altijd met elkaar te stoeien. Ze is maar een kleine meid, dus ze wint nooit. Maar dan grijpt ze altijd in mijn ballen, de valspeelster. :D Na een tijdje mij ook verwend te hebben en niet alleen maar knokken op de bank met haar naar de kamer vertrokken.
Daar ging het klieren verder, waarop ze zei, je weet toch dat je nog ga pijpen...?  De hint was duidelijk en ik gedroeg me. :D
Op de kamer is met Monika altijd goed geweest ook deze keer. Lekker tongen met dat kleine zachte tongetje van haar. Pijpen ook heerlijk, vooral als ze je dan tijdens aankijkt met die geile ogen.
Met neuken wilde ze dat ik wat ging doen. Ik zeg daar heb ik geen zin in. Je moet zegt ze. Ik zeg, ik heb weekend. :D Waardoor ik een paar stompen kreeg en toch maar aan de bak ben gegaan. Zeker geen straf hoor. Paar posities gedaan en in doggy het afgemaakt. Je hebt mij kapot gemaakt zegt ze, maar dat maakt niet uit want wil er toch wat kilo’s vanaf. Anders ik wel,  en even lekker relaxen op bed.
Op een geven moment begint ze mij in te wikkelen in het laken wat op bed wordt gelegd. Dit vond ze wel grappig en wilde dat ik zo naar buiten ging. Ik zei je bent gek. En maar smeken, en ik sta op, begint ze het laken zo om te doen net als hoe de oude Romeinen het hadden. Ik zei is goed, kom op dan. Zij super blij naar buiten en wilde het iedereen laten zien. Ik zeg kom op naar de kluisjes en maar zwaaien onder weg alsof ik een keizer ben. Zullen wel gedacht hebben wat een randdebiel.
Bij de gokkasten komen we Alice tegen waar Monika natuurlijk ook moest zeggen, check dit. Ik zei kniel voor je keizer. En Alice deed het ook nog, normaal laat ze zich niet zomaar iets gezeggen. :D
Monika wilde nog terug de club in om haar andere vriendinnen het te laten zien maar vond het welletjes geweest en ben naar de lockers verkast.
Top kamertje gehad met Monika.

Even bijtanken aan de bar waar ik ook zag dat Piet zijn 2e kamer ging maken terwijl hij echt niet zou gaan kameren die dag. Van te voren had ik ook nog met Piet bij de paal gezeten waar een Afrikaantje een showtje gaf. Het hele team Afrika zat er bij en als ze een moeilijk truukje deed, gingen ze helemaal uit hun plaat. Was wel mooi om te zien hoe ze met elkaar omgaan.

Nog een tijdje bij Monika gestaan, waarbij er ook een Belgische beer bij kwam staan waar ze zijn locker sleutel van afpakte. Ik zei al het blijven Roemenen hè. Waar ik direct een stomp in mijn ballen kreeg van haar. De sleutel werd weer overgegeven aan Alice waardoor het helemaal onmogelijk werd om zijn sleutel terug te krijgen. Ik dacht wat voel ik toch aan mijn been. Daar had Alice zich verstopt onder de tafel. Ik zei al heb je vandaag niet veel gezien. Waardoor ze toch nog even met dat lekkere lichaam en kont langs mijn pik afging, hij stond gelijk weer paraat.
Taylor kwam er ook bij staan en zijn sleutel werd ook snel afgepakt door Alice en hij kon de achtervolging ook inzetten.
Nog een tijd met Monika zitten klieren waar ik haar met een of andere worstel move op een bankje neer gooide waar er nog bijna een kandelaar of iets dergelijks omging.
Op een gegeven moment ging ze wapens gebruiken en haalde ze een vibrator uit haar tas die ze in mijn kont wou steken. Dit vond Bokito natuurlijk geweldig en hield mij vast zodat Monika haar gang kon gaan, helaas voor haar lukte het niet. :D Daarna heeft ze ook nog andere beren liggen kutten met dat ding.

Het was zo rond 00:50 en dus eens tijd om naar huis te gaan. Ik heb mij goed geamuseerd en het was een top feestje. Bedankt RB, Babylon en natuurlijk de meiden.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RB eindejaarsfeest en verjaardag KP
« Reactie #716 Gepost op: 11 december 2016, 22:50:35 »
Zaterdag 10 december was het dan eindelijk zo ver, het “Einde jaarsfeest van Relaxxxboard” en de “Verjaardag van Kanariepiet”. Ik had er erg veel zin in. Vooral om veel bekenden weer te treffen, maar ook om weer nieuwe gezichten te leren kennen en niet in de laatste plaats, de dames. Over het algemeen zijn de dames en hun service niveau hier in Babylon, bovengemiddeld tov dames in veel andere clubs.

Om een uur of 12 kwam ik aan in Babylon. Het was nog relatief rustig, maar een aantal RB-leden was al aanwezig, zoals oa Sjeufke, met wie ik samen binnen kwam en met wie ik later even een tijdje heb gesproken. Daarna even wat gegeten, want ik had nog geen ontbijt gehad. Het ontbijt in Babylon was prima, gebakken eieren, roereieren, roereieren met spek, van alle soorten eieren maar wat genomen, om zo voldoende krachten te hebben voor mijn eerste kamergang.

Vooraf had ik mijn zinnen gezet op Karla. De laatste keer dat ik in Babylon was, zag ze er super lekker uit. Ze had toen rood haar en dat stond haar erg goed. Ik had toen plannen om een kamer met haar te gaan nemen, maar op 't moment dat ik dat wilde, bleek dat ze de club ging verlaten :( Vandaag had ik me voorgenomen om met haar de eerste kamergang te gaan doen.
Karla heeft nu weer blond haar. Dat had ze een paar maanden geleden ook en toen vond ik haar er ook zeer “hot” uit zien, maar nu had ze het haar opgestoken.... Een erg oubollig kapsel, 18e eeuws. Deed me denken aan de tijd van Lodewijk de 14e en Mozart, om Wilders maar niet te noemen.... Ik had spontaan geen zin meer in Karla, ondanks dat ze een heerlijk figuurtje heeft  :o
Naarmate de dag vorderde, begon ik wel wat te wennen aan dat kapsel en begon het toch weer te kriebelen om toch met Karla een kamer te nemen. Ook omdat ze een paar keer met me begon te “flirten”. Aan het eind van de avond had ik toch plannen om een kamer met haar te gaan nemen, maar toen bleek ze inmiddels ook al te zijn vertrokken. Gebeurd het me dus alweer. De volgende keer als ik naar Babylon ga en Karla is er ook, twijfel ik geen moment, ongeacht welk kapsel ze heeft. Al is ze helemaal kaal ;)

[attachimg=1]

Roberta
Doordat ik eigenlijk een beetje perplex was van het kapsel van Karla, uiteindelijk mijn eerste kamergang met Roberta gedaan. Na mijn ontbijt en gesprek met Sjeufke kwam ze het bargedeelte binnen lopen. Ik vond haar er vandaag erg leuk uitzien, met een paardenstaart en deze had rode accenten. Met haar een tijdje gesproken en met name gezoend in het bargedeelte. Een kwebbelkous is Roberta niet, maar dat compenseert ze erg goed met (tong)zoenen. Wanneer je met haar een gesprek aanknoopt, blijft ze je steeds zoenen. Ik vermoed dat dat met name komt, omdat haar Duitse en Engelse taalkennis wat beperkt is.

Op de kamer gingen we verder met waar we in de bar gebleven waren, (tong)zoenen. Met Roberta zou je zo een uur lang alleen kunnen tongzoenen. Uiteraard niet gedaan natuurlijk en na een tijdje stelde ik voor om haar eerst te gaan verwennen. Net als de vorige keer met haar, heb ik niet het idee dat ze er echt van geniet. Toen maar besloten om de rollen om te draaien. Haar blowjob-kwaliteiten zijn erg goed en ze kan het ook lekker lang volhouden. Ondanks dat het mijn eerste kamer was van de dag, liet ik me door haar een behoorlijk lange tijd pijpen. Op een gegeven moment voorgesteld om haar te neuken. Ze stelde voor in doggie en hoewel het verleidelijk was, vooral vanwege haar heerlijke kont, toch besloten om haar in missio te nemen, zodat ik haar kon blijven zoenen. Ik probeerde het orgasme zo lang mogelijk uit te stellen, wat me enigszins ook redelijk lukte, maar uiteindelijk hield ik het toch niet meer.

We waren nu zo'n 40 minuten op kamer en hadden dus nog 20 minuten. Die laatste 20 minuten hebben we nog leuk met elkaar gesproken. Nu we rustig op de kamer zaten, ging dit wat beter dan in de luidruchtige bar. Roberta liet me nog een paar mooie foto's van haar zien op haar telefoon van de dag er voor. Toen was er in Babylon een “Weihnachtsparty”. Ze had een erg leuke kerst-outfit aan, die haar erg goed stond.

Na de kamer met haar, heb ik haar regelmatig gezien in de club. Elke keer gaf ze me een knipoog of een (tong)zoen en 1 keer heb ik nog even kort met haar gesproken.

[attachimg=2]

Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 20
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: Romig, 50Kg, maat 38/ C-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10
Aftersales 8,5/10
Cijfer: 9

Zo, de druk is er af. Toen ik van de kamer kwam met Roberta, bleken er inmiddels meer beren te zijn gearriveerd, zoals Pret, Odipuc en FSLGF, om er een paar te noemen. Iets later arriveerde onze jarige job, Kanariepiet, ook. Het feest kon nu echt beginnen. Kanariepiet had een aantal heerlijke vlaaien meegenomen en ook de dames lieten zich die goed smaken.

Na met een aantal beren gesproken te hebben, besloot ik me even terug te trekken in de sauna. Het is jammer dat Babylon geen aufguss sauna heeft, maar de sauna in Babylon was prima op temperatuur. Ik kwam nog aan de praat met een Nederlander, die af en toe een saunaclub bezoekt. Later op de avond nog een gesprek gehad met hem en zijn maat. Na zo'n 20 minuten in de sauna te hebben gezeten, me afgedoucht. Onder de douche stond ook een dame zich af te douchen en ik was erg onder de indruk van haar schoonheid. Geïnspireerd was ik haar aan het bekijken en ik was me aan het bedenken of zij een optie zou zijn voor een volgende kamer. Ze heeft een erg mooi figuurtje en donkere haren en een tattoo op haar buik. Ik dacht dat het 1 van de nieuwe dames was, maar toen ik haar gezicht beter kon zien, bleek dat het Jeanette was. Uiteraard zou ik best een kamer met haar willen doen, maar ze was voor de hele dag al volgeboekt hoorde ik later van een aantal andere beren.

Ik zou dus toch naar een andere dame opzoek moeten gaan, maar eerst was het tijd om wat te gaan eten. Babylon bezoek ik nu voor de 7e keer dit jaar en nu pas weet ik hoe het werkt met “a la carte”. Er ligt een menukaart, waar de dames ook hun kamers noteren. Vandaag stonden er 5 gerechten op. Gekozen voor de tagliatelle met zalm en deze smaakte voortreffelijk.

Het was toen tijd om voor de jarige job te zingen en dat ging gepaard met champagne en taart (verzorgd door Babylon). Na het zingen en feliciteren, werden er een paar confetti poppers afgeschoten. Vooral in de richting van de dames die op de bank lagen tegenover de bar.
Aansluitend volgde de tambola die geörganiseerd was door Relaxxboard. Er werden 2 kemers met een meid naar keuze verloot en 4 kortingskaarten voor een volgend bezoek aan Babylon. De tombola werd gepresenteerd door De Vulkaan Spesjialst en dat deed hij helemaal niet onaardig, respekt!

Na deze feestelijkheden was het weer tijd om opzoek te gaan naar een dame. Met Dolli wilde ik vandaag zeker een kamer gaan doen, maar ik wilde eerst een nieuwe dame proberen. Al een aantal weken ben ik opzoek naar mijn 105de dame van dit jaar en 190ste dame ooit in een club en de 80ste nieuwe dame dit jaar. Zoals eerder gezegd had Karla vooraf de beste kansen en ondanks haar oubollige kapsel, begon het toch weer te kriebelen. Maar ik had nog steeds twijfels. Ik begon me ook te oriënteren op een aantal andere dames, oa op een erg mooie blonde dame. Haar naam weet ik helaas niet, maar ze liep rond met een haarbeugel met een soort strikjes. Misschien dat het Sonja was? Ik weet het niet. Misschien dat iemand het kan bevestigen of weet wie ze? Ik vond haar in elk geval een erg mooie meid. Uiteindelijk niet voor haar gekozen, omdat ik behoorlijk aan het twijfelen was. Twijfelen tussen haar en Karla, maar ook Anna en een nieuwe dame (ik heb het vermoeden Abby). Haar heb ik een paar keer intens zien zoenen met een paar andere beren en ook haar voorkomen beviel me wel. Maar ja, zoals gezegd kwam ik behoorlijk aan het twijfelen. Uiteindelijk wilde ik dan toch gaan voor Karla, maar op mijn zoektocht naar haar, botste ik op Dolli. Het was inmiddels al 10 uur geweest en ik realiseerde me dat Babylon maar tot 1 uur open was. Wilde ik toch een kamer met Dolli, dan zou ik het nu moeten doen.

Dolli
Dolli had ik vandaag al een paar keer voorbij zien komen en ook al even heel kort gesproken. Nu ik haar weer tegen het lijf liep, bedacht ik me dus dat Babylon om 1 uur zou sluiten en er was niet meer zo heel veel tijd. Met Dolli naar de sofa's bij de TV gelopen. Volgens mij is dat de plek waar zij veel te vinden is, want rondom de bar heb ik haar vandaag niet gezien. Dolli spreekt perfect Engels en met perfect bedoel ik ook echt perfect. Ze heeft een echt Engels accent. Met Dolli kun je een goed gesprek voeren. Je merkt dat ze intelligent is en dat ze meer wil in het leven. Ik vind het altijd prettig om met dames te zijn die zelf ook actief deelnemen aan een gesprek en niet alleen kort antwoorden op mijn vragen. Das meer een interview ;) Nee met Dolli zijn het leuke gesprekken die ook nog ergens over gaan.

En het blijft niet alleen bij gesprekken met Dolli. Dat bewijst ze wel op de kamer. In de sofa hebben we ook al even gezoend, maar op de kamer komt ze helemaal los. Het tongzoenen met haar is niet alleen met het puntje van de tong, maar ze probeert haar hele tong in je te duwen. Echte heerlijk als zo'n meid zich helemaal geeft. Het leuke van Dolli is dat ze tussendoor ook wat geintjes probeert uit te halen. Maakt ze kamergang toch weer speciaal.

Na een tijdje gezoend te hebben, stelde ik voor om haar te verwennen. De vorige keer lukte het me om haar tot een orgasme te brengen en ook dit keer lukte het blijkbaar. Het zag er in ieder geval authentiek uit en ik heb niet het idee dat ze deed alsof, maar 100% zeker zullen we het nooit weten.

Daarna was het mijn beurt. Haar blowjob is niet slecht, maar op de een of andere manier werd ik er niet heel opgewonden van. Ik heb haar toen maar verzocht om me weer te zoenen en dat had een beter effect. Zeker toen ze me ook nog begon te trekken. Ik twijfelde zelfs even om op deze manier te komen, maar heb uiteindelijk toch besloten om haar te neuken. Eerst begon ze mij on- top te rijden en daarna heb ik haar in missio genomen. Dolli is erg nauw en ze is vaak in het begin een beetje bang om geneukt te worden. Ook de eerste keer bij mij, maar nu voelde ze zich een stuk meer ontspannen. Ik begon haar voorzichtig te neuken. Ik kon haar erg goed voelen en zij mij uiteraard. Ook nu raakte ze er opgewonden van. Ik kon het een behoorlijke tijd volhouden en al zoenend kwam ik uiteindelijk heerlijk in haar klaar. Uitgeput lagen we beide even een paar minuten uit te hijgen op bed. Daarna nog even wat nagepraat, waarbij ze oa vertelde dat ze wilde gaan studeren in Köln. Deze meid denkt gelukkig na over haar toekomst en probeert met dit werk haar doelen te bereiken. Ik hoop echt voor haar dat het haar lukt, want het is een intelligente meid.

Vandaag met Dolli een topsessie gehad. Eigenlijk een sessie, zoals ik die een aantal weken geleden ook met haar had en ik vraag me nu af waarom ik haar destijds een 8,5 heb gegeven. Misschien omdat ik toen een niet zo'n fijne dag had in Babylon of was het de eerste keer toch een beetje onwennig met haar? Nu scoort ze hoger met een 9,5 en ik vraag me eigenlijk af waarom geen 10... Het gevoel dat ik heb met Susi (Babylon/Life) en Giulia (Happy Garden), maar ook Andra (Pauschalclub Münster) heb ik nog net niet met Dolli, maar het scheelt niet veel.

[attachimg=3]

Naam: Dolli
Nationaliteit/Taal: Roemeense) / Engels en Spaans
Leeftijd: 23
Haarkleur/-lengte: Blond/zwart
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 34 / A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10
Aftersales: -/10 (later op de avond niet meer gezien helaas)
Cijfer: 9,5

Na de kamer met Dolli heb ik nog net afscheid kunnen nemen van onze jarige job, Kanariepiet, die net op 't punt stond de deur van Babylon achter zich dicht te trekken. Gelukkig zag hij me nog en we hebben kort even afscheid genomen. Ik ging me daaraan even douchen en liep de bar weer in. Het was inmiddels wat rustiger geworden en ik liep een rondje. Bij de gokkasten kwam ik Breitling tegen en met hem een zeer prettig gesprek gehad. Hij ziet er uit als een een ruwe bolster en zijn eerste reacties accentueren dat ook, maar leer je hem iets beter kennen, dan is het een goede gast.

Ik liep weer eens verder en kwam Fire Hawk tegen, die aan het ouwehoeren was met Monika. Ook was Monika met een andere gast aan het ouwehoeren en ze had heb zijn tag van de sleutel afgepakt. Voor ik het wist had ze ook mijn sleutel van mijn hanger te pakken en wilde deze niet terug geven. Het werd nog erger toen Alice zich er ook nog ik mengde en er met mijn sleutel vandoor ging. Hoe Alice het flikte weet ik niet, maar iedere keer was mijn sleutel verdwenen, maar zij was compleet naakt. Ze zei dat ze de sleutel in haar poes het gestopt en ik begon het bijna nog te geloven ook, want er waren geen andere plekken waar ze het verstopt kon hebben. Na bijna een half uur en doordat ik erg zielig begon te kijken, kreeg ik mijn sleutel terug, nadat ze die aan haar tepel liet bungelen. Ik moest 'm er zelf af halen en terwijl ik dit deed, greep ze mijn hand, zodat ik haar borst stevig moest vastpakken. De sleutel heb ik vanaf toen steeds goed in mijn handen gehouden, met name toen ik steeds langs Alice liep, die daardoor steeds in de lach schoot en me zelfs nog een keer een kus gaf. Later op de avond was ze met een andere beer aan het ouwehoeren en liep ze met een fles honing en honing op haar borsten en tepels die beer achterna. Deze durfde het er niet af te likken bij haar. Tijdens haar achtervolging zag ze mij staan, met mijn hand stevig om mijn sleutel. Ik kreeg toen de kans om de honing van haar borst en tepel te mogen likken en deze kans liet ik niet onbenut.

Monika was ook nog steeds in een rebelse bui en was inmiddels aan het kloten met een vibrator. Deze wilde ze gebruiken bij Fire Hawk, maar ook bij andere beren. Op een onachtzaam moment stond ze ineens achter me en duwde de vibrator tegen mijn billen. Ik schrok hier behoorlijk van en zij en de andere beren lagen in een deuk. Ze bleef maar ouwehoeren, totdat Fire Hawk haar eens goed te pakken nam en haar op haar rug gooide op een bankje. Eigenlijk hielp het niet veel, maar het was wel vermakelijk om te zien.

Het laatste uurtje dus een leuk uurtje met Monika

[attachimg=4]

en Alice

[attachimg=5]

Uiteraard deden ze het om ons op een kamer te lokken, maar ondanks dat ik niet met deze dames een kamer nam, bleven ze gezellig en ouwehoeren. Met Alice heb ik dit in het verleden al eerder meegemaakt en toch blijft ze je leuk behandelen. Ik zat nog wel te twijfelen om met haar een kamer te gaan doen, maar het was te kort na Dolli. Een volgende keer komt dat er zeker van, maar hopelijk heeft ze dan niet van die vreemde paarsblauwe lippenstift op... En Monika, ook een erg mooie meid op te zien, alleen haar sillis... Daar zal ik me dan overheen moeten zetten ;) Wordt de volgende keer in Babylon een drukke dag, als ik met Alice, Monika en Karla een kamer zal gaan maken :) Hopelijk is de nieuwe jacuzzi dan ook geïnstalleerd.

Relaxxboard, Kanariepiet en Babylon, bedankt voor de uitermate leuke dag.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #717 Gepost op: 12 december 2016, 02:10:35 »
Eindejaarsfeest RB en verjaardag KP 10 december 2016

Om half 12 ingecheckt. Geen welkom van schaamlipjes en borstjes deze keer. Wel Tanja die voor mij perce plaats maakte aan de receptie. "Dames gaan voor", zei ik nog! Maar nee, ik mocht eerst mijn door de Nederlandse belastingbetaler zuurverdiende Euro's aftikken. Met €20 euro Rabatt overigens vanwege het RB feest. Waarvoor mijn welgemeende dank aan RB en Babylon!

Het was nog rustig in de bar. Eigenlijk normaal op dit tijdstip. Een aantal bekenden alreeds aanwezig. Praatje hier, praatje daar. Ik mag dat wel, wat bekenden in een club. Maar ik kom uiteindelijk toch om 'lief te hebben' in een club.
Ieder zal het vanuit zijn eigen perspectief bekijken. De line-up was waarlijk adembenemend.

Kennis gemaakt met Karla. Op de foto's van Bab nog met een rood verfje, inmiddels gewijzigd in licht blond. Wow, een leuk gesprek mee gehad. Het was nog te vroeg op de dag. Het had zo maar tot een kamer kunnen leiden.
Ondanks dat ik nog nooit met Violetta heb gekamerd, kwam ze enkele smakkerds geven.
Dolli, een dame die vooral niet in de spotlights loopt! Optisch voor mij een prachtige Imp!
MiniMe had me vorige keer als voorgesteld aan Delia. Dat voorstelmoment leidde er waarschijnlijk toe dat ze spontaan een praatje maakte. Met dat brilletje op haar neus straalt de erotiek er vanaf.
Tja en dan Alice. Miss Bab noem ik haar maar gemakshalve. Loopt alweer 3 jaar en 4 maanden rond in Bab. Ook al kamer je niet met Alice, ze blijft teasen.
Tina was een beetje stilletjes. De overgang van 3x kameren tijdens één bezoek een paar maanden geleden tot niet meer kameren tot op heden lijkt ze niet leuk te vinden. Dus stapte ik maar op Tina af om haar gerust te stellen.
Denisa stelde haar nichtje Abby voor. Nou ken ik Denisa beter van binnen dan mevrouw Sjeuf. Meteen maar aan Abby gevraagd of ze van Denisa de juiste opleiding heeft gehad. Denisa kwam er meteen tussen met haar rebbel en antwoordde: "Sie ist viel besser". Je kan er op wachten: "trio?" Ik had echter andere plannen.
De hinderlijke storingen van Aylin bereikten op een gegeven wel mijn limit. Al 3x ergens anders gaan staan, maar mevrouw blijft je 'stalken'. Even het geheugen opfrissen voor de lezers. Aylin geeft uitstekende service! Laat ik daar geen misverstand over bestaan. Echter, als presales worden meegerekend in kamerprijs, dan haak ik af. Gewaardeerd collega veelpleger Vazkor kan hier over meespreken. Het gebeurde ons op dezelfde dag direct achter elkaar. Enfin, gewoon op een nette manier blijven afpoeieren.
Geen Aranca....... ::)! Helaas, ook zo'n Imp die op mijn verlanglijstje staat.
De Duits/Servische Linda was er wel. Lijkt erg op Denisa qua body. Geen gram te veel....! Qua lengte moet je er wel 10 tot 20 cm bij optellen. Linda haar voorwerk was de vorige keer al verregaand, ze deed er op de party nog een schepje bovenop. Althans, als ik het toegelaten dan was ik staande aan de bar bevredigd  :o

Het wachten was op Jeanette. Ondanks dat ik geen lijstjes meer heb als ik naar een club ga, had ik wel mijn zinnen gezet op Jeanette. Jeanette staat niet meer op de AWL, ook niet bij de 'Reisedamen'. De reden is voorspelbaar.
Heel bewust een kamer uitgesteld. De tijd liep maar door en het liep tegen half 3. Tijd om de receptie in de gaten te houden voor de binnenkomst van Jeanette. Ze verscheen maar niet en dus vond ik het tijd voor plan B. En plan B was niet bepaald. Ik was al een paar keer in de rug aangevallen door Violetta. Ik moest zelfs een keer bij Violetta en Satanic Surfer 'op het matje' komen. Beiden zaten gezellig te keuvelen met elkaar en leken 'viel Spass' te hebben. Dit was toch wel het moment van overgave.....! Satanic Surfer kent mijn kamerwensen. Al vaker heb ik zijn tips opgevolgd......nog nooit met een desillusie de kamer verlaten!

VIOLETTA
Violetta zat op een barkruk aan de bar. Voor de zoveelste maal oogcontact........onweerstaanbaar haast. Ik ging er naast zitten en bood haar een drankje aan. Witte wijn.....(maar dan wel met Sprite). De bardame zei dat de wijn zo wel wordt verkracht...! Wat maakt het uit. Twee witte wijn dan maar, de mijne zonder Sprite dan wel.
Gloeiende gloeiende .........kwam na 3 minuten Jeanette binnen. Helaas!
Violetta, een Imp naar mijn hart. Als je sollicitatiegesprekken voert in een club, dan zijn die gesprekken vaak van het niveau lagere school. Niets mis mee overigens. Doch, dit sollicitatiegesprek liep toch even anders. Het blijkt een hoog opgeleide Imp te zijn. Details laat ik uit privacy overweging achterwege. Violetta verraste mij dus! Er was geen onderwerp waar ze niet over mee kan praten. Dat maakt presales wel heel erg leuk. Dat voor wat betreft de nette presales. Daarnaast waren haar erotische presales, ook niet mis. Ze had me al in the pocket, maar nadat ze haar tongzoenkunsten had gepresenteerd wist ik al op voorhand dat het geen korte kamer zou worden. Veel lol! Violetta smaakte naar meer en meer en meer en meer............. .
Met halfvolle (of half lege) glazen naar de kamer. De lol ging op de kamer gewoon verder. TZ en knuffelgehalte van verslavende kwaliteit! Ze voelt heel goed aan waar de wens van de individuele kamergenoot van houdt. Als ik nu de ranking van Miss IJsbeer zou moeten invullen, dan zou ze sowieso in de top 3 belanden. De nummers 1 en 2 moeten vrezen.....!

Met knikkende knieën kwam ik na anderhalf uur van de kamer. Afgerekend + tip! Het zou bij deze ene kamer blijven, omdat het geldende alibi voor deze dag mij rond half 7 naar huis bonjourde. Maar ik had nog ruim tijd over om te socializen.

Aloewe trakteerde mij op een belleke vino. Voor Aloewe het eerste bezoek aan Bab. Zijn antenne scande de hele tent af. Bij al zijn scans probeerde ik een paspoort te plakken. Wie ben ik?
Denisa vond het nodig zich met sigaret in de hand te laten beffen en plain publique. En ze rookt niet eens..........?????!!!! Weer typisch zo'n bab gebeurtenis die je op voorhand niet kan bedenken.
Stom toeval, nog wel samen met Jeanette gegeten. Het blijft een grote wens.....wat een prachtig lijf! En je kan er lekker op z'n Duits mee lullen. Niet helemaal maar Michelle trekjes heeft ze wel in de omgang. Deutsche grünclichkeit.

De wekker liep af! Tijd om het Bab (veel te vroeg) te verlaten.
Ik hoor nog wel wie de prijswinnaars zijn van de gratis kamers....!
16 december een volgend clubbezoek......ik ben er nog niet uit  :039:

Illusion Plopp!


Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #718 Gepost op: 12 december 2016, 10:46:01 »

 Ik moest zelfs een keer bij Violetta en Satanic Surfer 'op het matje' komen. Beiden zaten gezellig te keuvelen met elkaar en leken 'viel Spass' te hebben. Dit was toch wel het moment van overgave.....! Satanic Surfer kent mijn kamerwensen. Al vaker heb ik zijn tips opgevolgd......nog nooit met een desillusie de kamer verlaten!

Jij liever dan ik op het matje bij Satanic ..... verbaasd te zien dat ie toch op ons feestje was in die kutclub dan nog wel .... kwestie van consequent te zijn  :lol :lol_hitting: :lol :lol_hitting:
Ik vroeg of ie die blonde stoot kende die recht tegenover hem zat .... was Karla .... hij deed alsof zijn neus bloedde, tuurlijk wist ie wie ze was (hij was er twee weken geleden 4 dagen op rij om te kijken of de aanwezigheidslijst wel klopte     ;D ;)      )

Allee, wij zijn toch blij dat Satanic ons wel leuk vindt  ;D ;D ;D :adult
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #719 Gepost op: 12 december 2016, 12:29:39 »
"Denisa vond het nodig zich met sigaret in de hand te laten beffen en plain publique. En ze rookt niet eens..........?????!!!! Weer typisch zo'n bab gebeurtenis die je op voorhand niet kan bedenken."

Dat van die sigaret heb ik niet gezien tenzij je misschien Claudia bedoelde....en trouwens ook niet geproefd...was trouwens de eerste keer dat ze het met toekijkende ijsberen deed....