Auteur Topic: Alison (Roemeense)  (gelezen 6079 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Alison (Roemeense)
« Gepost op: 8 augustus 2015, 21:19:47 »

[box title=Alison]
Land:            Roemenië
Taal:             Duits, Engels, Roemeens
Leeftijd:        21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,73m
Model:           slank, maatje 36
BH:                B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      donkerbruin-zwart
Haarlengte:    voorbij schouderlang
Extra's:          bloemetje in het haar, miss-allures
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
Lief, intelligent, voor veel open, passioneel, echt GFE-meisje
[/box]
[box title=extra info]
http://www.sakura-fkk.com/galerie.html?anz=1&gid1=2104
Geboekt voor 1u en dat is minimum met zo'n meid als deze voor 100% service
[/box]
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2015, 21:32:50 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Alison (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 8 augustus 2015, 21:27:34 »
Alison - 31 Juli 2015
Uit http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1821.msg65238#msg65238

De eerste dame waar ik mee kamerde was Alison. Ze is een Roemeense meid, donkerbruin tot zwart  haar tot op schouderlengte, bloemetje in haar haar, lekker slank en mooie bruine ogen. In het echt mooier dan op foto.

Ik ontmoette haar terwijl ik op internet bezig was. We hadden maar een kort gesprek maar ze vroeg niet meteen naar een sleutel en ze straalde iets uit wat me goed deed voelen bij haar. Ze is meer dan de zoveelste DVP. Ik was nog niet klaar voor een kamer en zei haar dat wat ze zonder morren aanvaardde.  :039: Ik had nog wat te surfen...

[attach=1 width=600]

Later in het restaurant kwam ik ze weer tegen: terwijl ik van m'n zalm aan 't genieten was zat ze daar wat druiven te eten. Ze zag me kijken en speelde er wat mee, plagend. Knipoogje erbij en dan ging ze bij mij zitten. Dat eten kon niet snel genoeg op, ze was overal mee aan het spelen. Presales during dinner. Ze vroeg me of we even beneden bleven of upstairs gingen. Dacht dat er upstairs ook iets was maar daar bedoelde ze de kamers mee. Kon zijn dat ik dus extra presales misliep door mijn nieuw zijn door een verkeerd antwoord te geven waardoor ze dacht dat ik onmiddellijk naar de kamer wilde. Nu ik was toch geil genoeg. Op kamer werd me duidelijk dat dit een uur zou en moest worden. Dit was niet zomaar een geile beurt, dit was echt als vrijen met een vriendin: het strelende, tongzoenende, pratende, lachende geile speelse gevolgd door spetterende seks. Ik mocht haar mijn wensen geven, ze was er rustig kalm en serieus in. No nonsense, no bullshit, no tricks, deze meid meende het. Ze vroeg onder het vrijen hoelang ik het wou maken. Ik zei: 'one hour darling'. 'Perrrrfect, hmmm' zei ze en strengelde haar lichaam nog wat meer om me heen. Het werd een passioneel droom-uur, Dit was geen sessie....dat was hemelse tijd. De seks begon zacht, she on top, op het gemak tot het hoogtepunt kwam.

Citaat
'Alison i'll drink your wine
i'll wear your clothes when we're both high
alison i said were sinking
but she laughs and tells me its just fine
i guess shes out there somewhere'


! No longer available]

Deze meid heeft echt brains, zoals ik niet vaker tegenkom. Onder wat strelingen praatten we wat en je kan goed praten met die meid. Ze vroeg me uit over een en ander en wist me te adviseren. Score geef ik nu *****, iets meer dan elders eerst gegeven. Het is de 2e maal dat ik dit jaar 5/5 mag geven. Er had een derde keer kunnen volgen (zie verslag).

Ik gaf haar de verdiende 100€, nam een douche. Ik was aan wellness toe.
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2015, 22:29:34 door Vazkor »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Alison (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 8 augustus 2015, 23:05:48 »
[attachurl=1]

[attachimg=1]

[attachimg=2]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man