Auteur Topic: Traumland (99885 Ohrdruf)  (gelezen 44879 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Traumland (99885 Ohrdruf)
« Gepost op: 28 december 2010, 23:45:52 »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
mijn eerste bezoekje
« Reactie #1 Gepost op: 28 september 2013, 22:09:44 »
Mijn eerste bezoekje aan deze club.

Laten we beginnen met te zeggen dat de ontvangst nogal kort was.  Geen rondleiding gekregen en de algemene uitleg werd ook heel erg beknopt gehouden.  Wie niet met het saunaclubconcept vertrouwd is, zou zo in het ongewisse gelaten worden.  De theke was wel bijzonder knap.  Spijtig genoeg zou zij zowat de enige knappe dame zijn die er rondliep op dat moment, tijdens de eerste uren in de club.  Zij was dus echter niet boekbaar.  Er waren in de loop van de namiddag ongeveer 10 dames aanwezig.  Geen enkele die écht knap was.  Er zouden in de loop van de dag steeds ongeveer een tiental dames aanwezig zijn.  In de loop van de avond verdwenen er enkele en kwamen er enkele bij.  Twee daarvan waren als knap te bestempelen, zij het dat de blonde mij niet kon bekoren omdat ik doorgaans niet voor blond ben.  Valentina kon mij des te meer bekoren.  Toch was ook zij geen lolita.  Dat was de theke wel.  Lolita's liepen er niet rond.
Buiten mij slechts enkele mannen gezien.

Het ontbijt was lekker en er was meer dan genoeg.  Dat kon van het avondeten niet gezegd worden.  Dat was sober en niet eens zo lekker.  Zélfs in Sixsens is het avondeten beter. 

De service van de dames was heel erg goed, behalve dan de knapste van allen (Valentina) met wie ik op kamer ging, meer omdat er geen andere keuze was en dus zonder mijn lijstje van wensen te vernoemen.  De mooie dames geven hier dus een middelmatige service en de minder mooie dames compenseren dat met een erg goede service.  Deze regel gaat hier erg goed op.  Versta wel dat ik enkel maar van een momentopname kan spreken.  Een woensdag in september.

De wellnessfaciliteiten zijn dan weer heel o.k..  Er is een buitensauna die nog met hout verwarmd wordt.  De kwaliteit echter van deze sauna is wat minder.  Hij is al oud en door het stoken met hout nogal stofferig binnen.  Dit is niet het geval in de sauna die ook met hout wordt verwarmd in saunaclub Harem.  De sauna wordt wel goed in het oog gehouden en tijdig bijgewarmd.  De temperatuur is niet constant door de opwarming met hout.  De temperatuur varieert tussen 95° C en 110° C.  Geen sauna voor watjes dus. 
Het buitenzwembad met waterval is groot genoeg maar wordt niet verwarmd (ten minste toch niet meer eind september, wat ook in Planet Eden het geval is).  Het zou dus kunnen dat in volle zomerperiode het zwembad wel verwarmd wordt.
De tuin is groot en er staat ook een HWP buiten in de tuin, half onder de bomen.  De tuin wordt niet zo goed onderhouden en geeft een beetje de indruk van een huis waar al even niemand meer woont.  Er is ook een volleybalveld.  Er zijn nog twee kleinere zwembaden in de tuin maar die liggen er verlaten bij.  Als je de tuin bekijkt zie je her en der nog wel dat er nog andere zaken moesten geweest zijn die later weer weggenomen zijn.  Aan de tuin merk je wel dat ze de club te groot opgevat hebben bij de opstart.  Gezien de weinige (aantrekkelijke) dames en de weinige bezoekers, de niet erg goed onderhouden tuin en 's avonds binnen het duister houden van de helft van de club, doet me vermoeden dat deze club geen lang leven meer beschoren zal zijn.  Op enkele tientallen kilometers ligt immers een andere club, die ik ook bezocht en die bijzonder goed draait.

De club beschikt over aparte kastjes om je waardevolle spullen in op te bergen en heeft voldoende ruime kastjes.  De douches zijn vlak aan de omkleedkamers.  Je hebt ook nog een koude douche buiten aan het zwembad voor de liefhebbers.  Toiletten zijn er voldoende.  Als je van de kleedkamers doorloopt naar binnen, kom je meteen in de bar terecht.  Links wat sofa's, een danspaal en een zwarte schommelstoel die met een ketting in de lucht hangt en waarop je op kan neuken.  Ik heb die stoel echter niet zien gebruiken.  Rechts is de bar zelf en als je verder doorloopt kom je in het restaurant terecht (of noem het beter aparte eetplaats).  Naast deze plaats is de piepkleine rookruimte met automatenhal.  De deur van de rookruimte zonder afzuiginstallatie staat heel de tijd open.  Gelukkig heb ik tijdens het eten geen last gehad van rook.  Recht voor je, als je dus de bar binnenkomt, heb je grote ligpoefen.  Ook daar geen actie waargenomen. 
Met een trap kan je naar de bovenverdieping.  Twee trappen komen rechtstreeks uit op de bovenverdieping.  Een andere trap in de omkleedruimte komt uit in de kino en (verlaten) dakterrasje.  De kamers zijn proper, net als de gehele club een nette en hygiënische indruk nalaat.  De toiletten zouden een keer meer gepoetst mogen worden.  Wanneer een bepaalde kamer op de eerste verdieping niet bezet is, kan je van daar door het raam in de kino zien en dus ook het geroep tijdens het klaarkomen horen.  Dat is toch wel apart.  De kamers bevinden zich allemaal op het verdiep.  Op het verdiep kan je achteraan ook nog een massageruimte vinden en een dakterras dat mooi uitgeeft op de tuin en zwembad.  Best gezellig. 
Langs de keuken kan je via een trap ook nog naar beneden, naar de kelderverdieping.  Daar bevindt zich de binnenwellnessafdeling.  Een sauna, douches met massagestralen en een HWP bijna zo groot als die van Planet Eden maar warmer.  Er zijn verschillende knoppen aanwezig om verschillende broebels te verkrijgen. 
Dranken inbegrepen in de inkomprijs van € 50 (onlangs tien euro opgeslagen) zijn koffie, thee en fris.  Geen bier, geen fruitsappen (fruitsap € 3 per glas van 20 cl).

Deze club weet als geen ander de ideale mix te vinden tussen weinig en minder mooie dames, een beetje verwaarloosd uitziende tuin, de helft van de verlichting in de club uitlaten als er toch niemand zit en al bij al goede wellnessfaciliteiten maar het eten stelt dan weer niet veel voor (toch niet het avondeten).

Een club die ik waarschijnlijk van mijn leven niet meer ga bezoeken.  Toch heb ik er het beste van gemaakt en een toffe dag gehad.  Ik heb de club wel vrij vroeg verlaten in de avond.

Bij het verlaten van de club werd gewoon het bandje verwijderd en dan kon je veronderstellen dat je mocht doorgaan.  Zo onvriendelijk, nog nooit meegemaakt.  Een overblijfsel uit de DDR is vast en zeker dat ze achter je rug de deur naar de theke (onthaal) vergrendelen.


Waarschuwing: de club oogt op de site veel groter, gezelliger en beter dan ze in werkelijkheid is  :douchen.       
« Laatst bewerkt op: 28 september 2013, 22:40:28 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
mijn eerste bezoekje
« Reactie #2 Gepost op: 28 september 2013, 22:30:43 »
@ mods, misschien dit verslagje samenvoegen met algemene titel van dit draadje en topick van maken  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Valentina
« Reactie #3 Gepost op: 28 september 2013, 22:35:29 »
haarkleur/-lengte: bruin/lang (in dot)
ogen: bruin
lengte dame: 1,65
postuur/cupmaat: slank tot slank-normaal/natuurlijke kleine B
nationaliteit/taal: Braziliaans-Roemeens/beetje Engels
leeftijd: 23
tatoeages/piercings: niet gezien/niet gezien
service: PMC, NMC, zoenen, aars likken (passief), beffen, 69
opmerkingen: klein uitgevallen borsten in verhouding tot haar figuur

 :douchen
 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
mijn eerste bezoekje
« Reactie #4 Gepost op: 29 september 2013, 00:25:19 »
@ mods, misschien dit verslagje samenvoegen met algemene titel van dit draadje en topick van maken  :douchen .
sticky of topick
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Traumland (99885 Ohrdruf)
« Reactie #5 Gepost op: 29 september 2013, 12:01:08 »
Sticky voor het algemene gedeelte natuurlijk, zoals dat elders ook het geval is.  Zou eigenlijk automatisch moeten gebeuren, zonder vraagstelling.  Het lijkt toch nergens op als je de algemene verslaggeving telkens moet gaan zoeken tussen de damestopicks.  Wij gaan hier toch voor orde  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Traumland (99885 Ohrdruf)
« Reactie #6 Gepost op: 29 september 2013, 12:59:41 »
Sticky voor het algemene gedeelte natuurlijk, zoals dat elders ook het geval is.  Zou eigenlijk automatisch moeten gebeuren, zonder vraagstelling.  Het lijkt toch nergens op als je de algemene verslaggeving telkens moet gaan zoeken tussen de damestopicks.  Wij gaan hier toch voor orde  :douchen .


Oei, we krijgen billenkoek en ....... Hij heeft volledig gelijk. Ik zal het fiksen, met onze nederige excuses voor onze nalatigheid  ;) . Ik zat namelijk in LR te oudehoeren met Dupke en Boy69 en speciaal voor jou ben ik 2 keer in het bacteriebakje gaan zitten, want anders kan ik de wellness niet beoordelen voor de grootste wellness fan van van ons board.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Traumland (99885 Ohrdruf)
« Reactie #7 Gepost op: 29 september 2013, 13:03:14 »
Eh dat lijkt me bij nader inzien beter voor SM.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Traumland (99885 Ohrdruf)
« Reactie #8 Gepost op: 29 september 2013, 13:36:25 »
Sticky voor het algemene gedeelte natuurlijk, zoals dat elders ook het geval is.  Zou eigenlijk automatisch moeten gebeuren, zonder vraagstelling.  Het lijkt toch nergens op als je de algemene verslaggeving telkens moet gaan zoeken tussen de damestopicks.  Wij gaan hier toch voor orde  :douchen .
Slavendrijver  :dance2 ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Traumland (99885 Ohrdruf)
« Reactie #9 Gepost op: 29 september 2013, 13:55:17 »
Nu staat die dame nog steeds tussen de algemene beschrijving  :040:  :douchen.

Maak van Paradiese ook maar al meteen een sticky  :mistress  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Traumland (99885 Ohrdruf)
« Reactie #10 Gepost op: 29 september 2013, 14:02:33 »
Nu staat die dame nog steeds tussen de algemene beschrijving  :040: :douchen .

Maak van Paradiese ook maar al meteen een sticky  :mistress :douchen .


Die dame heb JIJ tussen het algemene topic geplaatst, of moet dat ook automatisch veranderen? Zoals op andere fora?   :lol_hitting: :111:
En van Paradiese was dat al gebeurd, niet janken voor je geslagen bent  :ff ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Traumland (99885 Ohrdruf)
« Reactie #11 Gepost op: 29 september 2013, 14:26:40 »
Op andere fora gebeurt dat gewoon niet, excuses voor deze misser.

Dat die dame ertussen staat, moet jij dan maar "handmatig" wijzigen  ;D  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Traumland (99885 Ohrdruf)
« Reactie #12 Gepost op: 29 september 2013, 14:30:02 »
Op andere fora gebeurt dat gewoon niet, excuses voor deze misser.

Dat die dame ertussen staat, moet jij dan maar "handmatig" wijzigen  ;D :douchen


Je loopt achter, het topic is gesplitst en de topics zijn sticky  ;D
Excuses zijn niet nodig, SEF, je hebt gelijk dat je achter onze veren zit.
Zo blijven we alert en wordt de site iedere dag beter  :dance2 :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Traumland (99885 Ohrdruf)
« Reactie #13 Gepost op: 17 februari 2018, 15:03:02 »
http://www.fkk-traumland.eu/

[attachimg=1]

vanKees