Auteur Topic: Sasha (Montenegro)  (gelezen 19640 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sasha (Montenegro)
« Gepost op: 15 augustus 2015, 12:54:50 »
[box title=SASHA]
Land:             Montenegro
Taal:              Engels
Leeftijd:         32
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            slank
BH:                B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      donkerbruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Vingeren GFE PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ uitstekende service
-  hangtieten, 32 jaar oud :o
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sasha (Montenegro)
« Reactie #1 Gepost op: 15 augustus 2015, 19:39:50 »
Gisteren in Sixsens gekamerd met Sasha uit Montenegro.

Sasha is 32 jaar jong, heeft een leuk gezicht met grote lippen en lang, bruin haar. Ze is 1,70m groot, heeft een slanke lichaamsbouw, een lekkere kont en, jammer genoeg, hangtieten.

De pre-sales waren uitstekend: Sasha nam ruimschoots de tijd en verleidde me op een heel subtiele manier.

De kamergang was top: Sasha tongzoent heel lekker. Ze pijpt uitstekend: de balletjes worden niet vergeten en ze waagt zich regelmatig aan een DT. Het neuken was héél goed: lekker wild en gevarieerd. Beste kamergang van de 3 gisteren en ik ben dan ook probleemloos klaargekomen tijdens hondjes.

Herhalingsgevaar: aanwezig 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Sasha (Montenegro)
« Reactie #2 Gepost op: 22 augustus 2015, 13:52:23 »
Ik kan den Piet enkel maar bijtreden in dit verslag. Een heerlijke meid ondanks haar hangtieten. Maar ze wil er iets aan gaan doen en is al op bezoek geweest bij een Belgische arts. Ik ga zelfs zeggen dat dit een van mijn betere sessies ooit was. Zij kust als de beste, lekker zwoel en na een half uurtje in verschillende standjes werd het mij toch even te warm op de kamer. Terwijl ik even op mijn rug lag om mijn zweet af te geven, begon ze me weer heerlijk te kussen terwijl ze me rustig aan het aftrekken was. Langzaam ging ze al kussend naar onder, nam hem in de mond en begon me heerlijk te pijpen. Binnen de minuut vlogen mijn nakomelingen in het rond, lekker in haar mondje. Niets voor moeten bijbetalen en dat kan alleen maar in SS. Super sessie gehad met haar.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Sasha 33 (Mon)
« Reactie #3 Gepost op: 29 januari 2016, 18:51:45 »
Vandaag een kamergang met Sasha uit Montenegro, ik had deze dame al bij een vorig bezoek in de zomer op het oog maar toen is er niks van gekomen helaas. Nu was deze mooie klasse dame uit Montenegro na een verlof van 3 maanden terug, ik zeg expres klasse dame want qua niveau straalt ze een stuk meer klasse uit als de meeste dames in de SS. Haar Engel is goed te noemen net als haar overige manieren en styling, daar komt dan ook bij dat ze wel al over de 30 is ( al ziet ze er een stuk jonger uit! ).

En heeft aangegeven over niet al te lange tijd te willen stoppen in deze branche, maar goed na een fijn gesprekje aan de bar besloten het toch maar eens te gaan proberen op de kamer. Ook op de kamer stelde ze niet teleur ze is niet klein voor een dame van de Balkan schat haar op een goede 1.70 zonder hakken heeft een slank postuur, een lekker fris kaal kutje, en een kleine D cup borsten. Die borsten zijn wel haar grootste minpunt en hebben volgens mij wel wat onder de zwaartekracht geleden.

Over het service en neuk gedeelte kan ik ook enkel tevreden zijn goede service TZ,beffen,pzc etc. allemaal geen probleem en van een goed niveau. Deze dame is wel kieskeurig gaf ze zelf aan ze gaat niet meer met iedereen naar de kamer maar pikt er zelf een beetje haar klanten uit, dus wil je een rondje met haar maken goed verzorgen en douchen heren, en niet te lang wachten al hebben al meer dames ooit geroepen dat ze binnenkort gingen stoppen...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sasha (Montenegro)
« Reactie #4 Gepost op: 29 januari 2016, 23:05:48 »
Sasha stopt al zo'n 2 jaar binnen enkele weken ;). Er is geen haast bij om haar te bezoeken.

Desalniettemin blij te horen dat ze terug is. Toffe griet met een goede service! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Sasha (Montenegro)
« Reactie #5 Gepost op: 12 maart 2016, 10:45:30 »
Op 26-2 en 4-3 met deze Montenegrijnse een paar uurtjes gesparteld.
Tijdens vorige bezoeken heb ik een aantal keren contact met Sasha gehad. Dat ze de 30 al ruim is gepasseerd was mij in haar looks niet opgevallen. Ze vertelde dat ze in GT had gewerkt. GT staat voor mij gelijk aan mooie dames, maar minder service. Op een of andere wijze triggerde ze me wel. Het is een spontane meid, in voor een grapje en doet aan prettige Werbung.
Haar (met hulp?) dikke lippen zoenden zalig tijdens de presales. Op dat moment was ik om => Zimmer! Negen jaren ervaring deden zijn (haar) werk. Uitstekende service! Sensueel Tongzoenen! Gevarieerd blasen, eierploppen, DT (GOSP = 0,8M). Op 26-3 was het in cowboy zo gebeurd, want kleine Sjeuf stond op scherp.
In SS zijn de FT's aan de dure kant en ben ik wat terughoudend met FT's. Zonde van het geld als die niet goed zijn. Bij Sasha heb ik het er toch maar eens op gewaagd. Dus heb ik tijdens de tweede kamer op 4 maart heb ik er wat eurootjes extra tegen aan gegooid voor een FT. Dik en dubbel waard. Tot de laatste druppel!  :o

Sasha komt nog een keer terug naar SS. Dat zouden de dagen in het weekend van 18 en 19 maart zijn. Wellicht ook een of meerdere dagen er voor. Dan gaat ze een paar maanden naar Spanje. In het najaar stopt Sasha na 9 jaren met dit werk. Alles ohne gewähr  ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Sasha (Montenegro)
« Reactie #6 Gepost op: 14 mei 2016, 21:31:02 »
Sasha komt nog een keer terug naar SS. Dat zouden de dagen in het weekend van 18 en 19 maart zijn. Wellicht ook een of meerdere dagen er voor. Dan gaat ze een paar maanden naar Spanje. In het najaar stopt Sasha na 9 jaren met dit werk. Alles ohne gewähr  ;)
Alles ohne gewähr schreef ik de laatste keer. Naar het schijnt vanaf zondag weer in Sixsens te bewonderen...... .

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sasha (Montenegro)
« Reactie #7 Gepost op: 30 mei 2016, 17:29:18 »
Onlangs ben ik nog eens met Sasha op herhaling geweest. Ik kan er geen slecht woord over vertellen.

De pre-sales waren uitstekend: Sasha, een btw heel intelligente vrouw, nam ruimschoots de tijd en verleidde me op een heel subtiele manier.

De kamergang was top:
Sasha tongzoent nog steeds heel lekker en diep.
Ze pijpt uitstekend: de balletjes worden niet vergeten, ze varieert goed en ze waagt zich regelmatig aan een DT.
Het neuken was héél goed: lekker wild en gevarieerd. Cowgirl, missio en hondjes. Het passeerde allemaal de revue en was allemaal even leuk.

Ik ben probleemloos klaargekomen binnen het half uur en heb de kamer héél tevreden verlaten.

Na de kamergang heb ik nog veelvuldig aandacht gekregen van deze mooie Montenegrijnse.

Dit is voor mij 1 van de toppertjes van Sixsens. Herhalingsgevaar is dan ook groot. Opgelet btw: binnen 2 weken zou Sasha Sixsens weer (tijdelijk?) verlaten.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum