Forum > M O N D I A L - Köln

Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)

(1/22) > >>

seksenfun:
http://www.club-mondial.de/girls.html  ;).

Picasso:
Gisteren na een bezoek aan Samya heb ik tevens de zusterclub Mondial bezocht. Club is van dezelfde eigenaar met als grootste verschil dat de klandizie voornamelijk bestaat uit de Turkse medemens. Er waren ongeveer 60 dames aanwezig en veel sfeer en dat was een flink contrast met Samya waar het eerder op de dag rustig oogde. De bar is groot en sfeervol.
Het damesbestand is voornamelijk Roemeens, opticks vergelijkbaar aan Living Room met verschillende stunners maar ook verscheidene dames met overgewicht en mindere looks. Ik heb overigens één kamer gedaan met een Hongaarse, ik ben nou eenmaal niet zo Roemeens minded  8). Ook een aantal bekende gezichten aangetroffen van dames van dichter bijzijnde clubs maar waar ik echter de namen niet van weet. Wat betreft de prijzen en aansluitend op de discussie met betrekking tot GT prijsverhogingen...schrik niet......entree 30 euro en per half uur kameren 30 euro  :o. Ook voor de mooiste dames betaal je in deze club maar 30 euro en dus slechts 60 voor een volle uur. Tom Kroes, pak je kans en regel snel een lift!  ;D
Wat betreft de aanwezigheid van veel Turken ervaarde ik de sfeer en het gedrag als zeer correct, sociaal en vriendelijk; als bijvoorbeeld een Turk voor je staat terwijl er een show wordt gegeven excuseert hij zich en gaat zo staan dat je ook kan zien en meer van dat soort beleefdheid gedragsuitingen. Van mijn kant dus weinig kritiek richting de südlandische rakker. Kortom, het was een leuke kennismaking met een club waar ik persoonlijk niet veel vaker zal komen wegens het voor mij te eenzijdige damesbestand maar waar de meer op Roemeense dames gerichte rakker ruim aan zijn trekken zal komen voor een zeer schappelijke prijs.

sexmachine:

--- Citaat van: Picasso op 22 maart 2012, 17:35:59 --- als bijvoorbeeld een Turk voor je staat terwijl er een show wordt gegeven excuseert hij zich en gaat zo staan dat je ook kan zien en meer van dat soort beleefdheid gedragsuitingen.

--- Einde van citaat ---
Picasso, als jij achter me staat zou ik me ook excuseren en een stapje opzij zetten.
Jij pakt namelijk alles als je geil bent, dus dat was gewoon uit veiligheidsoverweging in plaats van beleefdheid  ;D
[/grapjesmodus uit]


Ik heb nog nooit problemen gehad met Turkse medemensen in clubs, dat zit meestal in het hoofd van mannen die zich minderwaardig voelen, denk ik, en dan klagen over Sudländer, daar hecht ik trouwens zeer weinig belang aan  ;)

Picasso:
Hahaha of misschien dacht hij dat ik ook Turk was en wou hij geen mes in zijn rug   >:D ;D

Oep dit is behoorlijke grove humor  ;D


--- Citaat van: sexmachine op 22 maart 2012, 17:41:42 ---
--- Citaat van: Picasso op 22 maart 2012, 17:35:59 --- als bijvoorbeeld een Turk voor je staat terwijl er een show wordt gegeven excuseert hij zich en gaat zo staan dat je ook kan zien en meer van dat soort beleefdheid gedragsuitingen.

--- Einde van citaat ---
Picasso, als jij achter me staat zou ik me ook excuseren en een stapje opzij zetten.
Jij pakt namelijk alles als je geil bent, dus dat was gewoon uit veiligheidsoverweging in plaats van beleefdheid  ;D
[/grapjesmodus uit]

--- Einde van citaat ---

Tom Kroes:
Wat betreft prijzen Pica klopt je info niet helemaal.

Entree 30 euro.
20 minuten 30 euro
1 uur 90 euro.



Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie