Auteur Topic: Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)  (gelezen 309663 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #30 Gepost op: 17 december 2014, 08:08:33 »
Mondial am 14.12.14

Sonntags im Mondial, diese gute Idee hatte ich schon einige Male und auch diesmal hab’ ich es nicht bereut. Hier die Kurzeindrücke:

Gegen 15 Uhr bereits reges Treiben und gute Stimmung. Später, gegen 21/22 Uhr, ziemlich volle Hütte und kein Sitzplatz bzw. Thekenhocker mehr zu ergattern. Ich möchte nicht wissen wie es freitags und samstags zugeht, wenn rd. 100 Dls (!) und eine adäquate Gästeschar diesen nicht übermäßig großen Club bevölkern. Zudem ein Musikpegel, der in den Abendstunden noch einiges über dem des Samya liegen dürfte.

Manche Sachen brauchen in Longerich jedoch Zeit. So wurde erst vorgestern der Clubbereich weihnachtlich geschmückt. Die Mädels halfen tatkräftig mit und hatten sichtlich Spaß.

Nun, 60 bis 70 Mädels reichen mir auch. Zwei Drittel davon nicht weiter erwähnenswert, aber sieben oder acht, die selbst in einem Stunnerclub wie dem GT hervorstechen würden.

Zwei dieser Schüsse wurden einer Buchung zugeführt. Zum einen Carina, eine gute Bekannte aus PSR-Zeiten. Zauberformel für eine Topsession ist ein Upgrade auf 40 Min./60 €. Dann bietet Carina alles, was das Herz eines verwöhnten Clubbers begehrt.

Zweite Nummer mit Beyonce, die wohl meistgebuchte DL im Mondial. 26-jährige Rumänin mit irrsinnig hübschem Gesicht und optisch guten, haptisch weniger guten D-Sillis. Es ergab sich eine durchschnittliche Clubnummer mit allen Standardfeatures, ohne große Höhen und Tiefen, aufgewertet durch die überragende Optik.

Das Abendbuffet (ab 19 Uhr) wieder mal Spitze und schon fast allein den Eintritt wert. Der Samya-Ableger boomt, und zwar ohne Ende.

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #31 Gepost op: 11 januari 2015, 00:38:32 »
I was in Mondial 3 days ago. The club is pretty small but the entry price is low (30euros), the food is really cheap, and turkish style, and the girls are ....

Well I meet 2 girls, sorry I forget the 2 names, but here is some description:

- a chubby girl, half marroco, half spanish. Fat ass and C cup boobs. Her skin is like coffee, she looks like she was from Turkey. In the room, a total disaster, she sucks 30 secs, put a lot of gel before the penetration, and don't event do smacks.

- the second one comes from the Samya, again awful time in the room. Description: she comes from Romania.  :lol_hitting:

This was such a bad experience, my brain forgeted all, nothing good to remember to.

But two things really surprised me: I met Leila from the Samya, coulnd't talk to her cause she was busy but I don't know why she left the Samya to come in this low-cost club. I also met another german girl from the Samya. What the fuck do such high-class girls in this club. From what I saw, they were just chatting and never went in the room ...

If somebody has more infos ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #32 Gepost op: 11 januari 2015, 09:11:33 »
Citaat
But two things really surprised me: I met Leila from the Samya, coulnd't talk to her cause she was busy but I don't know why she left the Samya to come in this low-cost club. I also met another german girl from the Samya. What the fuck do such high-class girls in this club. From what I saw, they were just chatting and never went in the room ...

Deze meiden mogen vermoedelijk niet meer in Samya werken. Samya heeft immers een heel streng deurbeleid: dagelijks worden er meiden geweigerd (zo is bijvoorbeeld Jennifer LR destijds geweigerd) en meiden die in Samya mogen werken, maar niet 100% aan de 'norm' blijken te voldoen (qua uiterlijk of qua gedrag), worden na enige tijd terug 'buiten gezet'. Sommigen krijgen vervolgens een herkansing in Mondial, anderen verdwijnen gewoon richting andere clubs.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #33 Gepost op: 11 januari 2015, 10:29:17 »
Maar daar houden ze zich helaas niet altijd aan in Samya  zoals je weet Kanariepiet. Daardoor loopt/lopen er ook in deze club meiden rond met een erg slechte service of zeg maar gerust geen service. Al heb je in elke club meiden die een slechte service geven natuurlijk.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #34 Gepost op: 11 januari 2015, 10:33:15 »
Maar daar houden ze zich helaas niet altijd aan in Samya  zoals je weet Kanariepiet. Daardoor loopt/lopen er ook in deze club meiden rond met een erg slechte service of zeg maar gerust geen service. Al heb je in elke club meiden die een slechte service geven natuurlijk.

Klopt. Maar dat zijn meiden die om de één of andere reden de hand boven het hoofd wordt gehouden. Dat heb je jammer genoeg in alle clubs en bij uitbreiding in alle bedrijven...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #35 Gepost op: 15 februari 2015, 21:20:22 »
Donderdag 12 februari met het vrijkaartje van Relaxxxboard richting Mondial gereden.
Overigens had ik me nooit opgegeven voor deze tombola, maar Sexmachine was kennelijk in een gulle bui.
Na ruim 2 uur rijden mijn hoerensloep tegenover het gebouw langs de weg op het industrie terrein gezet.
Op zulke locaties heb ik altijd een beetje angst dat hij op een sloperij eindigt op de hoek...
FF zoeken naar de ingang, vriendelijke ontvansgt en ook geen problemen met acceptatie vrijkaartje.
Was net na 14:00 binnen, dus kon beginnen met een ontbijtje tot 15:00 (daarna gaat restaurant op slot tot 19:00).
Omelet laten bakken en verder wat vleeswaren en kaas aanwezig, cornflakes en wat bakjes met jams.
In de barruimte zelf zaten een man of 5-10 en een stuk of 20 dames op dat moment.
Helaas ging er rond 15:00 een groot gedeelte exit en wandelde ff later in pyama door de tent om vermoedelijk ergens boven te gaan maffen.
Helaas waren de overgebleven dames niet echt iets waar ik mijn ei bij kwijt kon.
Omdat ik verder niemand kende (publiek verder enkel Turks op dat moment) en Ricardo Banana mij bericht stuurde dat hij in LR zat besloten om het pand maar te verlaten om 15:30.
Totaal nog geen 1,5 uur binnen geweest dus, mede doordat er geen WIFI is en GSM verbod wordt het anders wel een hele saaie en lange zit.
Voor iemand uit de regio Keulen, die vooral komt om veel te neuken is de club denk ik wel een aanwinst gezien de scherpe tariefstructuur van E30 entree en E30 per 20min spass.
Overigens wordt bijna alles gezien als extra buiten het standaardwerk en dan ben je dus per geval E25 extra kwijt en zit je al boven de tarieven van de gekende clubs.
Zorg dus dat je vooraf duidelijke afspraak met een DVP maakt.
Overall was Mondial dus niet echt mijn club, maar zoiets kan je pas zeggen na een bezoekje natuurlijk.
 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #36 Gepost op: 15 februari 2015, 21:31:05 »
Soms ben ik best genietbaar, The Joker  ;D
En je kan pas weten dat een club niks voor je is zodra je er een keertje bent geweest, indien dat dan kan met een vrijkaartje des te mooier.


Heb jij niet het mooiste gemist? Het was toch een feestje, zou het dus niet kunnen dat je enkele uurtjes te vroeg bent vertrokken, de dames waren misschien zich aan het klaarstomen voor een grote verrassing .... ik had je bezoek namelijk aangekondigd  ;D   :lol


Alle gekheid op een stokje, bedankt voor je verslag, het is niet je ding en toch schreeuw je niet van de daken dat het een kuttent is, alhoewel het normaal vol kut zou moeten zitten  :bonken bad26


5-10 mannen en 20 dames, gelukkig dus geen homotent  ;) ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #37 Gepost op: 22 februari 2015, 09:37:31 »
Eergisteren ben ik voor het eerst sinds midden oktober nog eens in Mondial beland. Na een voorspoedige rit, kwam ik er tegen 12u15 aan. Nergens in de straat was nog een parkeerplaatsje vrij, dus ik heb me uiteindelijk geparkeerd op de parking links van de club (‘hellingkje’ op het industrieterrein omhoog en daar is een parking met voldoende parkeerplaatsen).

Snel naar binnen, mijn vrijkaartje (dankjewel RB en Mondial!!) ingeruild voor een roze :-\ handdoek, me in de kleedkamers voorzien van dit verwijfd stukje stof :017: en op naar de bar.

Net als tijdens mijn vorige bezoek, werd ik bij binnenkomst aangestaard door zo’n 50 zaadvragende ogen. Tussen al dat vrouwelijk geweld, ontwaarde ik slechts 1 man. De sultan met zijn harem :))!

Ik was al op van 4u30 ’s morgens en had van de ganse dag nog niks gegeten, dus ik (hééééél) snel naar het restaurant, daarbij de smachtende blikken van zo’n 25 meiden professioneel ontwijkend ;).
 
In het restaurant liet ik me een lekker omeletje maken, dat ik samen met 2 broodjes en charcuterie verorberde. Simpel, maar het smaakte. Echt rustig heb ik wel niet kunnen eten. Er zaten 4 dames bij mij aan tafel (aan de andere tafel zaten nog 5 meiden) en die konden het niet nalaten mij te ‘entertainen’. Enfin: ondanks de afleidingen ben ik er uiteindelijk toch in geslaagd mijn ontbijt binnen te smikkelen, waarop ik me terug richting bar begaf.

Ik bestelde me aan de bar een cola (bier is betalend) en installeerde me op de enige vrije plaats. Al snel kreeg ik daar het gezelschap van achtereenvolgens 2 mooie Roemeentjes, maar ik voelde bij beide meiden niet echt een klik, dus ik wees hen vriendelijk af.

Ik voelde me eigenlijk een beetje ongemakkelijk met al die starende ogen, dus ik besloot even gebruik te gaan maken van de sauna. Onderweg naar daar werd ik echter aangesproken door Roemeense Jackline, die voorstelde even samen te relaxen bij de ligzetels naast de sauna.

Jackline is een heel mooie meid en ze kwam vrolijk en spontaan op me over, dus ik nam haar aanbod maar aan ;).

We hebben zo’n 20 minuten liggen praten en knuffelen op een ligzetel, waarop uiteindelijk de onvermijdelijke kamervraag kwam. Ik vond Jackline een mooie, interessante meid en ik had wel een goed oog op een kamergang met haar, dus ik heb zonder aarzelen toegezegd.

Voor deze kamergang kreeg ik dezelfde kamer als in oktober met Erika. De 3 ‘beelden’ staan er blijkbaar nog steeds te voyeuren  aan de rand van het bed :o. Ze herkenden me nog, dus ik heb hen maar vriendelijk een handje geschut en hen veel kijkplezier gewenst ;) :lol_hitting: :lol_hitting:

Jackline keek het allemaal met stijgende verbazing en grote ogen aan ;). Ze besloot dan maar zich snel van haar kledij te ontdoen, zodat ik mijn aandacht zou verleggen van de beelden naar haar. Eens Jackline in haar Eva-kostuum stond, bleek dat geen enkel probleem te zijn:

Jackline in een 25 jaar jonge Roemeense met lang, blond haar. Ze heeft een mooi gezicht en donkerbruine ogen. Ze is ongeveer 1,65m groot en heeft een mooi lichaam: een zalige kont :kissass en een mooie echte B-cup :showtits1 met lekkere tepeltjes. Jackline heeft een tramp stamp. Piercings kan ik me zo direct niet herinneren. Jackline werkt al 4 jaar als DVP en heeft een verleden in onder andere Samya, ACA, Magnum en de Aarschotstraat(!).

De eigenlijk kamergang was uitstekend: Jackline tongzoent héél lekker. De pijpbeurt, waarbij de balletjes niet vergeten werden, was lekker nat en gevarieerd. Jackline heeft een klein, nat poesje en het was een plezier dat te beffen. Diep vingeren was wel niet toegelaten. Neuken was top: cowgirl, missio en hondjes, waarbij ik naar goede gewoonte tijdens dat laatste standje knallend klaar kwam :pica.

Jackline heeft me na het neuken nog zo’n 10 minuten een lekkere massage gegeven en op exact minuut 40 heb ik de kamer héél tevreden verlaten. ‘Schade’: 60€ 8)

Ik hoor ijsberen wel vaker klagen over het serviceniveau in Mondial, maar persoonlijk kan ik niet anders dan zeggen dat ik er nog steeds geen enkele ontgoochelende kamergang heb gehad en dat het serviceniveau van meiden als Betty en Jackline probleemloos het niveau haalt van meiden uit serviceclubs zoals Babylon en HP 8).

Na de kamergang heb ik afscheid genomen van Jackline en wou ik even gebruik maken van de sauna. Deze stond echter op 100° en al heb ik een sauna graag warm, als je longen pijn doen bij het inademen is dat voor mij een teken om niet al te lang te blijven zitten…

Ik ben uit de sauna gevlucht, heb me snel een douche genomen en ik heb me geïnstalleerd aan mijn favoriete plaats in de club: de ligzetels aan de sauna. Daar passeren om de beurt alle meiden wel eens, ofwel meiden in work outfit, ofwel meiden in pyjama, die zich gaan klaarmaken om na 15u het werk aan te vatten. Aan die ligzetels laten de meeste meiden je ook met rust. De meeste passanten zeggen vriendelijk goeiedag, maar niet meer dan dan.

Enfin, tegen 14u45 was ik 'uitgekeken', ben ik nog even terug naar de bar getrokken, waar ik een laatste cola heb gedronken en waar de meiden aan het wachten waren voor de shiftwissel van 15u. Die shiftwissel was mijn cue om de club te verlaten en door te rijden naar Samya.

Samenvattend: mijn (korte) bezoek aan Mondial is me weer uitstekend bevallen :)). Het ontbijt was lekker, het weinige personeel was vriendelijk, de line-up was uitstekend en mijn kamergang was top. Wat kan ne mens meer vragen!?  Enige puntje van kritiek: de sauna die te heet stond.

Mondial ziet me in de toekomst zeker nog terug: ofwel ’s avonds wanneer er veel meer een feestsfeer in de club zou hangen ofwel opnieuw tussen 12u en 15u, als opstapje voor een bezoek aan pakweg Samya of PSR. Voor dat laatste is deze club met zijn prijsstructuur (30€ inkom en 1 keer spass vanaf 30€/20 minuten), ideaal 8).

Mondial: tot binnenkort 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #38 Gepost op: 5 maart 2015, 15:03:57 »
I was very curious about this club to be honest and was delighted to have the chance to finally do a visit.
It seemed like there were young and pretty birds.
It took me about 10mn by taxi from Köln Hbf for 18€, i had no time to loose!  :cochon
As know as the sister low-cost club of Samya, i found some similarities though.
The area of the club is not particularly fancy, and found the atmosphere a bit too sad for my liking.
Once in the club, it took me about one hour to realize that i was not going to enjoy too much upon personal considerations.
At least, i have been there finally!
As i had only one day in Köln, i dessed up and went straight to Samya  :bud where i feel a bit like home and fucked 3 girls... :character0029:
Anyway, Thank you so much for my vrijkaart and the Samya crew!
The kindest people in the business  :kissass
 :olaaaa
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #39 Gepost op: 17 maart 2015, 02:27:14 »
I visited the Club Mondial last friday in Köln and i really spent a nice day there.  :13: I have appreciated this club much and felt confortable in. I gave my free entry to the Thekefrau who gave it to the boss for a control, it was accepted and i entered the club with two towels and direction dressing room. I have a shower, wear my towel and let's go to visit this club finally.  :dance:

The first thing which impressed me was the number of girls! I know many other more expensive clubs with much less girls than there! It is dark and at first i didn't even notice the restaurant at the bottom of the dark area. It was the beginning of afternoon and still the "breakfast". I entered the restaurant and on the left many choice of bread, croissants... a bit farther ham, fruits, cheese and many other things.  :great: On the right was a man preparing eggs and omelette with many components, vegetables, mushrooms, meat... i tasted it and more than liked it! Once again i knew more expensive club with not such diversity and much less content for the buffet... which is very satisfying and... tasty!  koch moreover there is space in that area.

I ordered a soft drink and looked around me and saw many kind of girls which were very different and in good number, some are really attractive and honestly didn't expect to find such beauties there. The atmosphere of the club is pleasant: cool and relaxed. In some clubs the girls are cold, indifferent, inactive, passive, reflects negative waves, never come to talk with the client, ignore them... it is not the case in Mondial club. Many discuss easily and the interaction is globally satisfying with the girls among which many (not all of course) are friendly, polite, welcoming and respectful. The contact with them can be done quite easily because they remain receptive to what is going on around them, they make jokes, laugh... they are well widespread in all the club, not all at the same place. On the other hand, they are not insisting like the "sharks" we can find sometimes in some club which push to take the key immediately... they are not oppressive, they ask sometimes to come of course but talk first. So a good equilibrium is found in the interaction, nor indifferent nor oppressive, easy going and confortable, they have globally an appropriate behaviour. It is easily possible to develop a good social time with them.

The staff of the club is friendly, careful and efficient, with good availability. The area size is ok, it is a bit dark and there are sofas all around this area. On the right is an isolated space with more sofas apart from the main room and upper are screens annoucing the girls and sometimes with football. It is a good idea when we want a "peaceful" place for relaxing well.  :clap: There are some rooms along and at the bottom is an other area with some toilets, showers, long chairs for resting and the sauna place. The other rooms are on the floor. This place is living and not aseptic, less "clean" and  class than some other clubs but with more content, with an additioal bit of life inside, it looks like a popular bar and disco. In the middle of the area is a vertical bar and multi coloured neon lights. The fittings are well laid out.  :13:

2/3 of the clients are turkish, the rest is local men, belgian, dutch mainly. Customers are seemingly more "popular" than in other bigger clubs. On evening more and more people arrive and the atmosphere becomes festive, there's a lot of hustle and bustle and men dance with some girls, some girls do shows dancing with the vertical bar with erotism... It becomes overcrowded (much more men than girls) but it smells a particular atmosphere and i have to say that this club is living! while others are like professional meetings or cemetery... Here no there is something special. The music is not too loud and not typical of the one found in night clubs. After midnight it is necessary to wait long time before getting a private room with a girl...  :banghead:

Much choice for the tonight's meal which was tasty and will a lot of choices, i was impressed about it again. I have met belgian guys from Brussels and Mons with whom i talked during some time while eating. It was very enjoyable.  :)) :)) I had opportunity to talk with several girls during the day mainly, a very sweet dark haired brazilian girl with whom i still wonder why i didn't go, she brought me kindly a beverage while i was sitting in the sofa, i talked during long time with two german girls with whom i had great feeling (i went only with one), some i would have wanted to get in touch but they seem too cold so i didn't, some went into my arms while i was having rest in sofas it was a good surprise  :trio, those who insisted too quickly for coming in the room i was saying to myself:"Beware!" but as i said already the interacion with the girl is satisfying in that club, the contact can be done quite naturally.   

The level of service is on average correct but not transcendent, it depends on the girls, as in every club, it's a lottery, we can win or lose but there are some jewels like everywhere and some bad like everywhere too. I tried four girls: the first was between bad and medium, the second was medium/average, the third was average/quite good and the last was very good. A good price-quality ratio, giving wide choice of girls, good and rich buffet, nice wellness and price of entry and for girls service is reasonable, this is why there are many clients, the director knows how to do business, reasonable and quite cheap prices attract more people in his club. I am globally happy and satisfied of that day and of having discovered this club in which i felt good, thanks to the free entry of this forum. I will come back there for sure.  :pica  :steeringwheel:
« Laatst bewerkt op: 17 maart 2015, 05:15:48 door MrMazur »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #40 Gepost op: 10 augustus 2015, 12:16:59 »
Eerst en vooral bedankt voor het vrijkaartje. 

Het was toch weeral wat jaartjes geleden dat ik daar eens een blitsbezoek bracht.  Nog lang voor de verbouwingen, die nu zo goed als af zijn.  Het enige wat mij vooral bijgebleven was van die club was dat daar heel veel dames waren en heel veel lolita's, "poppetjes", mijn types dus.  Toen was ik maar een tweetal uur gebleven en deed ik één sessie die me niet bijgebleven was  :017:.

Gisteren, zondag, opening club pas om 15:00.  Ongeveer tien minuten na drie aangekomen.  Voorheen even op de website gaan kijken maar ik kon me bij de foto's maar weinig meer voorstellen.  Da's logisch omdat de club blijkbaar helemaal verbouwd is en uitgebreid (zei het dan eigenlijk enkel met rudimentaire afwerkkamertjes, sommige bedden hadden zelfs nog niet eens een bijbehorend hoofdkussen).  Hier en daar hangen nog wel wat loshangende elektrische draden en de buitengevel staat nog in de steigers.  Op de website adverteren ze nu ook duidelijk met het feit dat ze vanaf heden een uitgebreid ontbijt aanbieden.  Dat klopt en het is niet omdat de club om drie uur pas opent dat ze het ontbijt dan laten vallen.  Van drie tot vijf kan je uitgebreid ontbijten (vieruren).  Spiegeleieren kan je ter plekke laten bakken.  Omeletten ook maar de dame kende niet het verschil tussen een omelet en een roerei.  Het werd dus een roerei voor mij en geen omelet, zoals gewenst.  De smaak was er niet minder om.  Wat paprika's, uien en kaas, zo stelde ik hem zelf samen.

Bij binnenkomst werd alles duidelijk uitgelegd.  In de kamers hangen ook de prijzen voor alle extra's.  Bijvoorbeeld: FT = + 25, slikken = + 25, anaal = + 50.  Je hebt ook voetmassage als extra bijvoorbeeld.  Het is een compleet gamma extra's.  Om het neuktarief van € 30 wat te verzachten?  Ook de inkom bedraagt € 30.  Een badjas is niet bestaande.  Dit wil niet zeggen dat er strikte regels met betrekking tot de klederdracht heersen, verre van.  Eigenlijk loop je er rond hoe je wilt.  Sportshort, marcelleke (met handdoek onder) [attachimg=1] ....  Een eigen badjas zal dan ook wel mogen, veronderstel ik. 

De eerste momenten, de eerste indrukken. 

Ongelooflijk veel vrouwen!  De club was nog maar pas open en er liepen daar al een veertigtal dames rond.  Een duidelijk overschot aan DVP's trouwens.  Da's natuurlijk niet slecht als je geen angst hebt van het vrouwelijke geslacht.  De attitudes van de dames?  Ik kreeg direct de indruk dat het aan afwerkdiscotheek was.  De muziek stond aanvaardbaar maar vanaf een uur of acht zo hels als in Samya en YY.  Onmogelijk om ook nog maar iets tegen mekaar te zeggen als je niet in mekaars oren riep.  Ik begrijp nog steeds niet dat de Duitse wetgever zoiets toelaat.  Alle vrouwen die daar dagelijks uren instaan, hebben onherstelbare oorschade op hun dertigste.  In de loop van de avond zou de vrouwenpopulatie niet erg meer uitbreiden, wel de mannenpopulatie waardoor er een duidelijk overschot aan mannen ontstond.  Overdag liepen er best nog wat "blanke" mannen rond, ' s avonds had ik de indruk de enige "blanke" te zijn.  Waar de Turkse bevolking in Freude39 (Herne) zich normaal gedraagt, lopen er hier wel wat haantjes-de-voorste rond die zichzelf een "meerwaarde" aanmeten.  Domper op de algemene sfeer.  De attitudes van de dames verbeterden zeker niet in de avond.  Weinige die je ook maar enige aandacht schonken nog.  Blijkbaar komen er veel Turkse stamgasten over de vloer.  Volle keet --> nog moeilijk om je schoonheid te pakken te krijgen.  Eerder op de dag lukte dat wel maar kwam ik tot de vaststelling dat de weinige echte knappe poppetjes (dat was vroeger wel anders maar kan een momentopname geweest zijn, die tegenviel) en/of lolita's niet van zoenen, laat staan tongzoenen hielden.  Een schril contrast met de website en de setcards.  Voorbeeld:


 Französisch:
- natur

Stellungen:
- 69
- Facesitting
- Dreier

Kleidung:
- Dessous
- Nylon und Strapse

Massage:
- Body to Body
- Öl-Massage
- Hodenmassage
- Thai Massage
- Tantra Massage
- Handmassage

SM:
- Peitsche
- Erziehung
- Rollenspiele

Zärtlichkeiten:
- Küssen
- Schmusen

Zielgruppe:
- Herren
- Damen
- Behinderte

Sonstiges:
- Striptease
- GF6
- Badespaß
- Intimrasur
- Schuh- und Fußer.
- Dirty Talk

Om kort te stellen: alle dames doen aan zoenen op de setcards.  In de praktijk komen ze uit de lucht gevallen.  De beste en meteen een antwoord dat ik zo nog nooit kreeg in de clubs (dus was ze toch een beetje origineel) was: Ik vroeg of ze aan tongzoenen deed.  Daarop antwoordde ze me dat ik dat wel zou zien.  Ik dan weer de vraag wat ze daar precies mee bedoelde.  Was het een ja of en nee.  Daarop antwoordde ze me weer dat het iets tussen beide zou worden.  Knap, mooi, poppetje, lolita, € 30... maar dan gaat de deal niet door bij mij.

Na drie keer vragen of tongzoenen ook kon en drie keer een nee van een knappe dame, was mijn lust verdwenen om aan nog twee "poppetjes" dezelfde vraag te gaan stellen.  Ongepoept verliet ik dus de tent.  Ik had in de dag ook nog contact met Angela.  29 jaar en niet helemaal mijn type.  Ze verklaarde zelf niet de knapste in de club te zijn maar dat haar service wel knap zou zijn.  Als ze dat zelf al zeggen, heb ik er ook mijn twijfels bij.  Als ik dan toch al een risico wil nemen of zomaar eens een optik fick wil doen, doe ik het wel met de knapste.

De club is dus helemaal verbouwd en uitgebreid (of toch bijna).  Vroeger waren de hoofdtinten rood en was er voldoende licht in de bar en stond iedereen in contact (oogcontact) met mekaar.  Nu is de hoofdkleur zwart en is het wel heel erg donker in de bar.  Vele dames die in de bar knap lijken, zien er onder een spot, in het restaurant, op het dakterras... toch al een stukje minder fraai uit.  De line up was zeker niet slecht en kan goed mee met de doorsnee line up in de meeste clubs in deze periode van het jaar.  Deze gevorderde clubganger maakt het zichzelf enkel wat moeilijk door duidelijk onderscheid te maken tussen stunners en gewoon mooie vrouwen en deze clubganger wil dan ook nog eens dat die stunners een geweldige service geven op kamer.  Geen enkele dame die ik sprak, was bereid om voor meer geld meer service te bieden (versta: langer dan 20' op kamer blijven).  Heel veel dames stonden ook weer aangekleed in de bar na hooguit tien minuten.  Als je dan aan een dame die je op je lijst prikte, vraagt hoe dat komt, antwoordde ze dat zij dat niet zo wil maar de mannen.  Tja, wie liegt hier nu?  De "Roemeentjes" of de mannen?
De sauna is vernieuwd, ruim en staat op 80° C.  Dat zal voor veel mannen voldoende zijn.  Door de hoge vochtigheidsgraad hield ik het er ook niet langer dan 12 minuten vol en had ik toch flink gezweet.  Direct aan de sauna zijn douches aanwezig, ook met koud water.  Het overige qua sanitair (de toiletten) laat te wensen over.  Ik neem aan dat op drukke momenten de club qua aantallen niet moet onderdoen voor GT en er zijn maar 3 toiletten.  Alle brillen zitten los en de zeepdispensers zijn al wel eens leeg.  Qua netheid van de toiletten is er dan weer geen probleem. 

Het avondeten was redelijk uitgebreid.  Veel fruit, vele groentensalades maar de rest (vleesbereidingen, toebereidingen) was erg vettig.  Ik hield het dus bij wat fruit, wat groenten en spaghetti (van boven geschept om niet te veel vette saus te moeten opscheppen).  De spaghetti op zich was lekker. 

Het dakterras stelt eigenlijk niets voor.  Geen (of praktisch geen) kussens in het tuinmeubilair en het tuinmeubilair was oud en lelijk.  Eigenlijk deed het dakterras me spontaan denken aan een zigeunerstaanplaats.  De kamers op het dakterras waren stuk voor stuk sauna's.  Er stond wel zoiets dat op een mini-BBQ leek maar niet in gebruik. 

Sommige kamers zijn werkelijk mooi maar de meeste (vooral de nieuwe) zijn zeer rudimentair.  Zelfs in het SKW (VT) zijn ze dan luxueuzer. 

Het personeel (theke, bardames) waren erg vriendelijk en deden flink hun best opdat je niet te lang op je drankje zou moeten wachten.  De fruitsappen zijn van het type Samya uit van die machines.  Minder lekker dus.  De koffie smaakte erg lekker. 

In de bar is, zelfs op een zondagavond, weinig plaats om te zitten.  Je terugtrekken, met zicht op de dames, is niet mogelijk.  De meeste mannen lopen dan ook maar wat rond te lopen in het middengedeelte aan de danspaal, die overigens enkel diende om je als man af en toe even aan vast te pakken, geen dansacts van de dames.  Wel vanaf 21:00 karaoke.  Soms moet je dan wel even je oren dichtknijpen want sommige mannen doen het écht niet omdat ze kunnen zingen maar voor de gratis inkom die je daarvoor in ruil krijgt.  De muziek stond 's avonds oorverdovend hard, overal mag gerookt worden dus pikkende ogen en dampen overal, overschot aan mannen, airco die lang niet in de gehele bar functioneerde dus eigenlijk te warm, zeker op de plaatsen met banken, super donker hol, maakten dat ik het om tien uur wel voor bezien hield.

Totaal niet mijn type van club.  Wat een mierenhoop in de bar, van vooral mannen, wat een drukte, wat een lawaai....  Ik hou van mijn rust en maak graag eerst een gezellig koetjes-en-kalfjes-gesprekje met de dames om te zien wat ik er uit los kan krijgen.  Dat is hier totaal niet mogelijk. 

Ik heb er een toffe tijd aan overgehouden.  Daar niet van.  Dat maak je zelf.  Toch zal ik er allicht niet meer wederkeren.  Het is duidelijk dat je de dames daar moet kennen om te weten welke knappe dames ook een perfecte service geven op kamer maar omdat het nooit mijn stamsaunaclub zal worden....  Sommigen zullen zeggen waarom ik dan voor € 30 niet even een optik fick deed?  Ach, daar val wel iets voor te zeggen maar het is lang niet mijn prioriteit en naarmate de dag vorderde en die prikkeling er dan weer wel meer kan komen, stond ik in dubio en deed ik het niet.  De algemene sfeer, soort club deed de zin dan dus weer erg afnemen om nog te gaan optik-ficken.

Ik vergelijk de club met Penelope, Acapulco en meer van die saunaclubs waar vooral de prijs het belangrijkste is, om die zo laag mogelijk te houden.  Met dat verschil dat in Penelope (vooral) en ook wel Acapulco (bij mijn momentopnames) de line up vooral bestond uit lolita's/"poppetjes"  :douchen. 
       
« Laatst bewerkt op: 10 augustus 2015, 12:25:50 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #41 Gepost op: 26 augustus 2015, 18:34:43 »
Samedi 22, après avoir passé l'après-midi au Babylon, je termine la soirée au Mondial jusqu'à 5h du matin. J'ai baisé 2 filles, 20 minutes, c'est expéditif comme dans les vitrines mais bon marché et on peut lécher et se faire sucer comme dans les autres fkk. 2 autres filles me font bander aussi mais elles refusent de baiser avec moi. Il paraît qu'il y a des Russes et Polonaises, j'y retournerai.   

Offline vince59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #42 Gepost op: 4 september 2015, 16:29:23 »
Discovery of this club on a Friday night, I arrived around 22:00, there is already a lot of cars in the parking lot. They give me two towels and towards the lockers. I take my usual small shower before entering the arena. I see a much younger clientele that frequented clubs previously, many young men of Turkish origin, girls tend also to monopolize this clientele, it is this feeling that I had that evening.
I decided to restore me despite the late hour, there is much left on the buffet (food kebab and fries) and even edible when rain began to fall, and yes the staff had had the great idea to install the buffet outside despite the bad weather conditions programmed.
Regarding this club, it is large enough, there is a dance floor in the middle, but everyone seems to be afraid and stay away from the dance floor (at least in the early evening) until the DJ us 3:30 make a compilation of the tube 50 made a Turkish! Where many girls and customers rushed to offer us a real Turquoise-Romanian dance recital.
Difficult to find its place in this place feel sidelined is quite noticeable.
I tried time somehow to receive a smile from the lovely ladies present, but usually difficult ... I try to make myself small to avoid too pressing sharkage girls, but this is the opposite I want to ride with a girl but I can not do it ..... almost all the prettiest are the arm of young men on the dance floor, leaving punters wishing to offer a moment of sharing. I rarely had kind of printing, and experience so difficult to approach a ourssone, I will believe me in a French nightclub, is to say !!!
After trying by any means (look, smile) attracted to the look of a girl (which I liked) I thought to give up and finish my evening on a failure.
I would succeed to come into contact with any late night (3:00 in the morning) to Diana, a pretty blonde, Romanian, siliconné chest (but nicely done) with fair complexions. after two exchanged three words she suggests I go in the Room, eureka !!!! Usually I prefer to take my time on the time registered in the dining room, but then too bad a Turkish would be capable of my prick in seconds, I go with bedroom, a very gentle session, little kisses exchanged (no dfk ), but Diana is very affectionate, do you kisses everywhere, good blowjob, not too mechanical, she looks you stare into the eyes during the pipe and during the act, three positions chained .A no time does me spoke of the time remaining, a benefit really well (not in my top 5 but in the first part of that last picture, I do not regret my choice! Besides Diana a beautiful body and a beautiful face .
To summarize the World is good if you are Turkish, integration is easier, contact with girls who also seem to enjoy this type of boy, for the others I do not know what to say ... there is a broad choice of girls, sometimes very pretty same after I return can be on weekdays and during the day there where I think it is easier to approach the girls, the weekend evenings, I do not think it is the best time to attend this club.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #43 Gepost op: 14 september 2015, 12:27:00 »
We waren met vier, met vier in een auto.  Gezellig!  Waar naartoe?  Ieder had een club voorgesteld.  Voor mij mocht het Heavensgate zijn.  Ik ben best benieuwd hoe ze het daar allemaal gerenoveerd hebben en of ze de dames wat met rust gelaten hebben en die ook niet te veel verbouwd hebben.  Ik hou nogal van naturel uitziende dames namelijk.  Voor de anderen mocht het Samya, PSR en Mondial worden.  Door omstandigheden zouden we pas rond Keulen aankomen omstreeks halfdrie.  Ik veranderde van gedachte en meende mij te herinneren dat enkele dagen eerder er nog twee stemmen opgingen voor Mondial.  Ik zei hen dat het voor mij Mondial mocht worden.  Ik kom namelijk graag vroeg aan in de clubs omdat ik dan kan genieten van de eerste rustige momenten.  Die zouden in de andere clubs al voorbij zijn.  Er werd toch nog lotje-trek gedaan.  Samya kwam uit de ton.  Ik probeerde toch nog te overtuigen voor Mondial met als (beetje) drogreden dat daar al van bij opening 's zondags (15:00) veel vrouwen zijn.  Twee van mijn maten moesten ook weer vroeg op vandaag en dus kon ik er nog aan toevoegen dat als het een blitsbezoek zou worden, we daar meteen aan de slag konden.  Ik kon ze overtuigen en we vertrokken dus richting Monial.

Om drie uur waren we lang niet de eerste die binnengingen.  Helaas was het nu in september qua damesaantallen en zeker ook qua line up wat minder, zelfs dan in de vakantieperiode.  Ook de brunch was soberder.  Het avondeten was deze keer beter.  Vooral niet zo vettig.  Fruittussendoortjes dik o.k..  Het restaurant (trouwens veel te klein en bijna altijd overvol) sluit tussen 17:00 en 19:00 op zondag.

Wat ons direct opviel was dat de dames daar allemaal luid tegen mekaar roepen.  Van het restaurant naar de bar/lounge als het moet, geen probleem.  Eén dame haar mond stond geen minuut stil.  Hebt dat in huis!  We grapten nog dat dit zo moet gegroeid zijn.  Die dames weten al dat later op de avond er niet meer gepraat kan worden en dat je met roepen ook niet ver komt vanwege de luide muziek.  Die muziek stond vandaag niet té luid.  Wat een verademing.  De sauna staat ook heel goed op temperatuur.  Mooi zo!  Gelukkig kon ik nog een lekkere espresso proeven in de namiddag want op een gegeven moment was de koffiemachine kapot en dat zou voor de rest van de dag/avond zo blijven.  Een express reparatiedienst of eigen dienst is de club blijkbaar onbekend.  Gelukkig hebben ze daar appelsiensap.  Daar dan maar wat meer van gesmuld.  Na de saunabeurt nog even op het terras gelegen.  Het zonnetje scheen net maar niet meer op het terras.  Het werd al snel wat frisjes en de stank van de vuilnisbelt in de achtertuin van Mondial was ook niet meer te harden. 

Vorige keer waren er heel wat lolita's aanwezig maar vandaag eigenlijk geen enkele.  Ook het aantal dames viel wat tegen, zeker ten opzichte van vorige keren.  Anders zo'n massa.  De meeste dames waren eerder aan de mollige kant.  Ik begreep niet zo goed wat er gaande was.  Dit was niet waarvoor Mondial staat.  Na het internet vandaag geraadpleegd te hebben, zag ik dat er een Samya (van dezelfde eigenaar) een poker party was.  Ik kan er dan wel van uit gaan dat een deel van de mooiste dames van Mondial naar Samya verkast zijn.  Jammer.  Hoewel?  Die lolita's waren toch maar niet-kussers en 10'-tertjes.  Er liepen (zeker na 20:00) veel meer mannen rond.  Ook hier wil ik even bij stil blijven staan.  Mijn eerste bezoek was op het moment dat het ramadan was.  Tof!  Mijn tweede bezoek (een maand geleden) waren er veel (lees: bijna uitsluitend) Turkse heren.  Ik wist ergens wel dat dat zo zou zijn.  Geen probleem op zich.  Dat is trouwens ook zo in Samya en Freude39 te Herne.  In Herne zijn het eigenlijk meestal Koerden, gezellige mensen.  In Samya niet en ook wel jongere mannen van Turkse afkomst maar zij gedragen zich ook.  Vorige keer kreeg ik echter in Mondial de indruk dat we niet zo welkom waren maar ik zette dat van me af en dacht dat het inbeelding was.  Vandaag kon ik niet anders vaststellen (en mijn vrienden ook) dan dat ze je bekijken zo van wat komen jullie hier doen.  Dat gevoel was er in elk geval toch.  Toen aan de bar voor de tweede keer een jonge opvallende Turk tussen twee krukken kwam gewrongen (en mij er bijna afduwde), terwijl aan de andere kant van mijn kruk plaats zat was, zei ik hem dat er daar plaats zat was.  Hij vroeg me of het nog goed ging met me en in een mum van tijd stonden vijf Turken voor mijn neus.  Er gebeurde verder niets omdat ik wegliep en mij bij mijn 3 maten voegde, wat verder.  We waren dus ook met vier.  Ja, de sfeer is toch een beetje agressief, niet zo gastvrij. 
De karaoke die elke zondag plaatsvindt vanaf 21:00 bracht wel sfeer in de tent.  Toch voor een keer.  Alleen spijtig dat de voertaal Turks was en niet Duits tijdens de blabla's van de DJ.  Behalve (de baas?) heb ik echter niemand zien zingen.  Hij kon er wel wat van.  Later zou een dame gaan zingen maar het lukte maar niet.  Uiteindelijk zei ze waarom ze zou moeten zingen als ze geen zin heeft.  Er werd eens gelachen en de baas (?) nam het roer weer over en deed weer zijn best.

Na het avondeten geraakte ik toch nog op kamer voor 40 volle minuten met Nancy. 

Ik heb het vermoeden dat ik er niet meer vaak zal komen.  Ik hou meer van een leuke sfeer en betaal dan graag wat meer inkom en wat meer voor een sessie  :douchen.   
« Laatst bewerkt op: 14 september 2015, 12:32:27 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #44 Gepost op: 20 september 2015, 18:56:32 »
Deze recensie maakt onderdeel uit van de Vazkor Kölner Clubtour

Hier is de introductie, de conclusies en de 3 clubs vergeleken:
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18256.msg67071#msg67071

Mondial - Klein Varna te Köln - Zaterdag 22 Augustus 2015

Nee ik ben nog nooit in Varna, Bulgarije geweest...*sfeermuziekje*

! No longer available

Ik kan dus evengoed mis zijn of de partysfeer dezelfde is als ginder. Dit is nu de eerste club op het lijstje, dit prachtige weekend, een ideale club voor warming up sessies. Mondial bevindt zich op een industrieterrein in Noordelijk Keulen. De parking was er niet moeilijk te vinden: gewoon langs de straat. Ik vond de ingang niet meteen, moest langs de zijkant gaan, dan een trap op. Deze club kende recente verbouwingen.

Rond half zeven ging ik de club binnen en het bleek binnen al behoorlijk druk te zijn met beren uit exotischer streken en luide muziek van ginder: een flinke mind switch van 'rustig bos' naar 'luide disco' was aan de orde. Ik overhandigde mijn vrijkaartje van dit forum waarvoor hartelijk dank. Prompt nam de theke de telefoon om dat te laten controleren. Een gast van de security bekeek het vreemde document vluchtig en knikte dat die dik ok was. De theke lachte opgelucht en ik kreeg een handdoek overhandigd. Hier is de dresscode cfr Babylon. Ik vroeg er een 2e bij en begaf me naar de lockers beneden. Ik propte vakkundig m'n meegenomen spullen en kleding in de kleine 180e kluis en douchte me uitgebreid en grondig na de boswandeling va daarnet. De douches hier zijn fijn, best warm en het zijn geen drukknoppen dus je kan het laten stromen. Aan de sauna waren die ook aangenaam warm.


Eerste indrukken, restaurant, dakterras

Net als Sakura vond ik het hier aan de erg duistere kant. Het was avond en al behoorlijk druk met beren, voornamelijk Südlander, en veel dames. Het eerste wat ik deed na de douche was een drankje nuttigen en me uit de armen van een DVP worstelen die al op kamer wou. Dat zou haar nog lukken later maar mijn maag wilde als eerste bediend zijn en zodoende ging ik naar het restaurant.

Het eten hier is zeer goed, veel keuze en heel lekker. Ik heb 2x 2 borden geschept en mezelf de gelegenheid gegeven om rond te kijken. Wat een vedomd vele schone sexy jonge wijven liepen er hier rond!!!  :-\ :-\ :-\ Echt ik wist niet waar ik eerst moest kijken. Zoveel potentiële optik ficks had ik zelden bij elkaar gezien of de club moest Golden Time heten. Ik nam de tijd om te eten terwijl m'n hoofd omliep van al die schoonheden: voor mij, links van mij, rechts van mij, aan mijn tafel, achter mij terwijl ze speels en sensueel hun handen over mijn schouder lieten glijden met een knipoog. En dan moest ik hier 1 of 2 dames kiezen? It's hard to be a bear on a budget in een club als deze al zijn de beurten per 30€ gerekend. En ik had 2 andere clubs op het programma staan. Het was echt zweten, hier in de drukte!

Na het eten verkende ik de club verder: lockers en douches beneden, kamers en dakterras boven alwaar ik een tijdje lag te bekomen in een relax-stoel terwijl ik de DVP's en hun klanten zag langs paraderen om in roodverlichte kamertjes hun ding te doen. Zo zag ik de dames nog in het laatste daglicht. Prachtige vrouwen, jong en wild. Zoveel keuze... :017: :o :-P

Het dakterras is de enige plek waar ik kon relaxen en me even afzonderen, totaal overdonderd door het aanbod. Maar ik kwam dan ook uit een stil bos gekropen en moest nog wat acclimatiseren. Dat dakterras is basic, goedkoop, zoals je verwachten mag van een budget-club. Er bevinden zich een rij kamertjes die 's nachts mooi rood zijn van binnenuit.

TIP: Laat je niet leiden door de foto's op de site, klopt totaal niet met wat je daar ziet. Ik heb begrepen dat er verbouwingen waren. Die foto's mogen ze best eens vervangen.


Bar en wellness

De wellness bevindt zich dicht bij de bar-ruimte. Het stelt niet zo veel voor qua mogelijkheden. Het was er erg druk en als de volumeknop in de bar wat hoger wordt gezet, kan je het hier goed horen. Hier is dus geen sprake van je terug te kunnen trekken om te relaxen, even weg van het hele gebeuren. Toch niet naarmate de avond vordert.

Die sexy dames paraderen op en neer naar voor de hun bestemde ruimtes en zorgen voor veel 'afleiding' zei het aangenaam.  ;D Geen rust voor relaxende beren en nog minder voor hun derde been.

Een aantal relax-stoelen zijn gestationeerd tegenover de sauna dat meer een disco is met die veranderende lichtshow op de achterste muur binnenin. Combineer dat met de luide muziek uit de bar en het plaatje is compleet. Een wellness-party. De sauna is goed heet en ik heb er een paar maal gebruik van gemaakt. De douches zijn in een lange rij opgesteld en goed warm. Nadeel voor brillendragers is dat je er nergens een plek vind om die even weg te leggen.

Turkse gasten zaten op de ligstoelen uit waterpijpen met blokjes van verschillende soorten te roken. Shisha heet dat. Je kon er een Hamam-massage ondergaan voor een half uur aan de prijs van 30€. Die massage wordt dan in een dampige ruimte gegeven cfr een Turks stoombad. De Südlander zijn er gek op.

De muziek, dat is de reden waarom ik het hier 'klein Varna' noem. Chalga, Roemeens, Turks, Arabisch, gemengd met wat commercieel. De exotische atmosfeer lag er vetjes op en ik waande me echt niet in Keulen. Dit is 1001-nacht anno 2015: exotische muziek en uitdagend dansende mooie vrouwen, südlanders en DVP's hand-in-hand dansend in een cirkeltje.

Er was er een van de DVP's die behoorlijk gek deed met me en met wie ik danste in de late uren, ze trok me mee in de cirkel dansers. Niet dat mijn dansstijl zo goed zal zijn geweest, ik weet niks van de dansen van hun land. Opvallend was dat ze geen kamervraag stelde. De ambiance was erg goed en ik amuseerde me er prima. Schuif je (voor)oordelen terzijde en laat je gewoon gaan.

Het personeel is voortdurend in de weer met kuisen en opruimen à la GT. Grappig is dan dat je danst en dat er zo'n kerel tussen komt die de vloer snel even dweilt tussen je voeten door.


Dames

Hier moet je zijn voor een snelle optik fick. Verwacht bij deze hete mokkels niet het onderste uit de kan qua service. 30€ per 20', meer is niet nodig om te ontploffen in de eerste en ultiemste zaadlozing in het ranke lijf van een roems of buls hertje. Ik had slechts één kamergang gemaakt met Ella.

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13540.msg67058#msg67058

Dit was m'n enige kamergang in Mondial. Teveel dames, te verleidelijke dames, teveel geld bij om het allemaal aan de Mondial-dames te kunnen verpatsen. Ik kon geen keuze maken voor een tweede ronde en liep er wat radeloos rond. Eens saunerend, dan weer liggend bij de sauna waar ze langsparaderen, overpeinzend, de fuckwishlist continu aanpassend dansend op Balkan muziek, weer rondlopend. Meiden die naar me  zoenden, knipoogden, me sensueel aanraken, lonkend met hun mooie curves. Eentje, blond en mooi, die ik echt wou bleek helaas constant bezet. Het mocht niet baten. De drukte, de verleiding, m'n hoofd bleef omlopen en ik kon het gewoon allemaal niet meer aan. Het liep tegen middernacht en dan ging ik er gewoon weg uit frustratie dat ik niet kon kiezen en omdat ik nog in Samya de nodige tijd wou spenderen tot die club sluit.

Aldaar gaat het verhaal van Vazkor's Kölner clubtour verder.

2. SAMYA: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=2212.msg67060#msg67060

3. BABYLON: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1808.msg67068#msg67068

Bij verlaten vroegen ze vriendelijk hoe het was geweest en zei hen naar waarheid dat het schitterend was.


Conclusie

Ga naar Mondial als je geen exotische muziek ontziet, niet xenofoob bent  en een party wil meemaken waarin je geen supersexy griet met de grootste moeite hoeft te 'versieren' maar gewoon kan meenemen voor 30€ plezier. Noem het een vluggertje zonder grootse verwachtingen. Dan moet je er wel in de avond zijn.

Het is een paradijs voor de verlegen types onder de beren die anders in uitgangsgelegenheden niet aan de bak kunnen geraken bij reguliere meiden met veel pretentie en arrogantie. Wil je ontsnappen, relax op het terras of zweet het uit in de sauna meegenietend van de muziek. Again, stel géén hoge verwachtingen, pick up that optik fick chick en neem het ervan.

Je kan op vroeger tijden gaan, 11-16u, als je het er rustiger aan wil doen maar daar was ik te laat voor gearriveerd. Het is toch uniek eens de partysfeer van Mondial te hebben meegemaakt. Maar als je niet van te grote drukte houdt, sla deze club dan maar over.

My 2 cents


Wat heeft Vazkor geleerd in Mondial?
1) Dat het ook eens te goed kan zijn in de zin van 'teveel keuze'. :o

2) Dansen met DVP's temidden de südlander is...een ervaring apart

3) Party's zijn weer leuk als je de seksgodinnen even kan meenemen om goed van bil te gaan. 30€ is een besparing vergeleken met reguliere clubs waar je na een mooie rekening nog geen zekerheid hebt een mooie griet te kunnen stengelen.

4) Verpats dan snel dat zaad, dan geschiedde in deze club absoluut geen kwaad.


*edited: cor foutjes en toevoeging*
« Laatst bewerkt op: 20 september 2015, 23:49:08 door Vazkor »