Auteur Topic: Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)  (gelezen 309295 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #60 Gepost op: 31 mei 2016, 21:44:38 »
Deze club nog maar eens bezocht.  Enige dagen, weekje geleden.  Het was toen nog stralend warm weer. 

Ik heb het best naar mijn zin gehad, tot een uur of elf 's avonds.  Dan loopt de keet zodanig vol dat je nog geen plaats meer hebt om te bewegen, laat staan ergens rustig te kunnen gaan zitten (met een dame).  Je staat recht, net als in de disco, een Turkse disco dan.  Overdag is het er heerlijk rustig, geen loeiharde muziek en dames die nog even tijd voor je willen maken (als is dat altijd erg beperkt hier).  Het publiek dat daar over de vloer komt, is ook niet het gezelligste publiek en zeker niet het meest gastvrije publiek maar daarvoor kan ik makkelijk mijn ogen sluiten, hoewel dat in zekere zin ook niet erg verstandig is want de line up is altijd schitterend. 
.  Die zoent overigens ook enkel haar vriendje.
Of je met al dat lekkers dan ook wat bent op kamer?  Eigenlijk niet, als je TOP-service verlangt.  De schoonheden, de échte mooiste babes zouden eigenlijk liefst na 10' (alles inbegrepen) al terug aangekleed (schaars dan) in de bar willen staan.  De minder mooie dames dragen wat meer zorg voor de service maar wat heb je daar aan?  Toch overdag wat praatjes gemaakt maar het mondde in niets uit.  Niet zoenen, niet tongzoenen, hoe, meer dan 20' op kamer, hoe kom je daarbij?. 
Van armoe dan maar op het dakterras gekropen en wat gezond.  Je kan er heerlijk zonnen als je iets hebt om je neus toe te knijpen.  En dan te zeggen dat er dames moeten slapen in die hokjes buiten.  Wat een stank.  Eigenlijk niet echt uit te houden.  Ergens een vilbeluik of zo.  Ik heb dan maar een zakdoek over mijn neus gelegd en wat genoten van de stralende zon.  De dames die omstreeks 17:00 een voor een gewekt worden door een Samya-hulpje, moesten eens lachen maar begrepen het direct.  Het zal niet verbazen dat je ondanks de weinige ligzetels, je toch altijd een plekje hebt daarbuiten. 
Terug naar binnen.

Het kan toch niet totaal onmogelijk zijn om van wat lekkers te genieten.  Nee, natuurlijk niet, het eten is altijd tip-top verzorgd en lekker maar ik wou nu even wat lekkers voor op kamer dat in wezen niet bedoeld is om op te eten.  Intussen waren er alleen nog maar beauty's bijgekomen.  Nu wat blijkt.  Een dame vertelde mij dat de mooie grietjes écht niet gaan tongzoenen, beffen, vingeren etc. voor € 30.  Dat is ook niet zo in de laufhauses waar je ook die prijs betaalt.  Ze vond het al heel goed voor de mannen dat er in Mondial zonder condoom gepijpt wordt voor die prijs.  Zelf zag ze dat graag anders.  Dat was duidelijk te merken aan de toonaard en haar gezichtsuitdrukking.  Ik kan het niet laten om eraan toe te voegen dat het hier best wel eens kan gebeuren dat ze pijpen met condoom, dat ik het al meemaakte.  Zoiets van ja, en..., was haar antwoord.  Ik gaf de moed niet op en leerde dat er best wat dames bereid zijn om degelijke service aan te bieden maar dan tegen € 50 voor 20' of € 60 en meer voor langere tijd op kamer.  Zo belandde ik met Farina op kamer.  Op voorhand laten weten dat de tijd voor mij geen rol speelt en dat ze minimaal € 50 aan mij zou verdienen.  Toch was het op kamer onmogelijk om rust in de meid te krijgen en werden alle services (zoenen, tongzoenen, likken, pijpen en neuken) afgehaspeld tegen een onvoorstelbaar ritme.  Nummer 2 later op de avond (Erika, ook al verbluffend mooi) was rustiger maar daar hield ik het niet langer dan 30' mee vol omdat alles (zoenen, tongzoenen,...) zo onnatuurlijk was, zo plichtmatig, geen spontaniteit, geen vrolijkheid dus geen fun.  Jammer, enkel wat seks.

Kijk ik teleurgesteld terug op dit dagje.  Nee.  Ik weet wat ik er wel en niet kan verwachten en ik bol het tijdig af, wanneer je trouwens van de rook en heren toch niet veel meer van de dames ziet.  Bovendien heb ik overdag genoten van het zonnetje (met neusbescherming), van het lekkere eten, van de erg goede line up (het oog wil ook wat), van de sauna en het dampbad (dat uitzonderlijk op ideale temperatuur stond) en van de rustige omgeving.  De twee sessies waren ook niet bar slecht, zo men zegt maar niet van die aard om ze te willen herhalen  :douchen.

(Intussen ben ik gechromeerd  :cochon.)
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2016, 21:57:37 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #61 Gepost op: 1 juni 2016, 19:45:28 »
Ik hou van latina chicks, er zijn er echt te weinig van in de clubs. Ik wacht nog steeds op een braziliaanse met lekkere kont en stevige boobs die de samba danst op m'n stijve slurf, dat zou eens een waar carnavalsfeestje à la Brazilia zijn.

Ben er ook nog nooit gewest maar eht schij dat Sky Wupertal alleen maar Latina dames heeft  :pompe

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #62 Gepost op: 1 juni 2016, 20:54:28 »
Toch 9/10  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #63 Gepost op: 26 juni 2016, 16:22:13 »
Ik had nog een vrijkaartje liggen voor deze club, waarvoor dank overigens. En omdat ik zaterdag een snipperdag gepland had (ik moest normaal een shiftje draaien) én omdat het toch k*tweer was er maar op af gereden.

Ligging : op een industrieterrein net ten noorden van Keulen, de autostrade is vlakbij en de club is vlot te vinden. Parking is langs de straat.

Onthaal : Goed zonder meer : het vrijkaartje werd onmiddellijk aanvaard, echter een rondleiding of uitleg over tarieven kreeg ik niet. Is ook niet echt nodig : zo groot is de club niet en de tarieven kende ik wel.

Omkleden : De lockers zijn beneden en zijn identiek aan die van zusterclub Samya : net groot genoeg. Er zijn beneden een drietal douches, doch de betere douches zijn aan de sauna.
Je krijgt géén badjas; handdoeken zijn er wel a volonté. Je mag zoals overal wel je eigen badjas meebrengen.

Algemene hygiëne : niets om over te klagen, net zoals in Samya lopen er kerels rond die voortdurend lopen te dweilen.

Wellness etc : een sauna en een stoombad; er is ook een masseur. Simpel doch voldoende.

De club zelf : niet al te groot uiteraard, met toch een ruime toog en flink wat zithoeken. Wel nogal duister, daglicht komt enkel binnen via de voordeur. De sfeer van een goed hoerenkot zeg maar.

Eten & drinken : het ontbijt heb ik gemist, en in de namiddag waren er wat caketjes en 2 soorten fruit : bananen en appeltjes. Er staat een zelfbedienings koffieautomaat en de koffie was naar Duitse normen degelijk. 's Avonds vanaf een uur of zeven was er een uitgebreid buffet, vergelijkbaar met dat van Samya.
Achter de toog stonden diverse flessen sterke drank, en er was ook een tapkraan maar ik weet niet of die aangesloten was. Ik heb niemand bier zien drinken maar dat hoeft ook niet.

Publiek : divers. Overdag enkele Polen, een paar Duitsers en een verdwaalde Aziaat. Vanaf de vooravond kwamen er vooral veel jonge mannen binnen, van allerlei pluimage. Het leek dat dit voor veel mensen een gewoon avondje uit was. Velen mogen wellicht de gewone disco's niet eens binnen. In die zin is dit wel een goed uitgekiende strategie : aan mensen met een beperkt budget de indruk geven dat ze in een exclusieve club zitten.

Vrouwen : Veel Roemeens en Bulgaars, maar toch hoofdzakelijk meisjes met een maatje meer. Meisjes die heel lief zijn maar in de premium clubs geen kans maken. Toch waren er enkele heel knappe jonge dames tussen, die ook in GT of Sharks aan hun trekken zouden komen. En dan gaat er een belletje rinkelen  : waarom zitten ze daar dan niet? En het antwoord is simpel omdat de service maar zozo is bij die meiden. Ik sprak met Adele, een Roemeense die ook in Magnum gewerkt had. 'Geen tongzoenen en geen FT'. Dan mag je nog de mooiste zijn, met die ingesteldheid ga je het niet maken.

Ik had dan ook geen zin om uitgebreid te zoeken, en koos snel voor een meisje dat misschien niet de mooiste was maar wél bereid was goede service te geven. Eleni, 25, uit Roemenië en goed voorzien van poten en oren. Naar de kamer.

't Is te zeggen : eerst wachten op een vrije kamer. Mondial heeft veel meisjes maar slechts weinig kamers en dan moet je effe wachten. Niet getreurd, uitstel is geen afstel, en de meid deed zeker haar best : goed tongzoenen en pijpen, tot het einde. Zeker niet de beste seks ever (echt geneukt hebben we niet eens) maar het was wel goed. Kosten voor 20 minuten met FT 70 euro want ik hoefde geen geld terug, ik ben geen gierigaard.
 
Eén kamergang was voldoende, ik ging ook niet lang blijven want ik moest weer vroeg uit de veren vandaag.

Herhalingsgevaar? Ja zeker wel, dit is zeker een leuk adres wanneer er echt niets beters te vinden is, of wanneer het bijvoorbeeld oude wijven regent. Hier kom ik zeker nog wel eens terug.

Dank Relaxxxboard voor de vrijkaart.
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2016, 16:27:16 door mechelen »

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #64 Gepost op: 26 februari 2017, 01:22:07 »
A recent visit in Mondial was pleasant and successful. Welcomed quite coldly by thekefrau nurse with an attractive "décolleté". Yes, here too is Carnaval. I paid the 30€ for the entry fee and was given the towels with the key after having precised that i know the system already. No "robe" here.

Well i could quickly notice that the club is growing progressively and investments are done to make the space wider, bigger and more confortable. It is a necessity because the previous general place was taller. Sauna places and hammam area were already there last time i went there but there is an area for massage and an other area for showers and it's not all! There is an entire area on workings which will be dedicated to showers place and maybe not only. They realise that the club becomes too small considering the number of clients and girls. Among these girls i didn't recognize many so it comes and leaves... Smoking is allowed in the main area as well as the places in the sofa area so for non smokers it can be difficult if they decide to smoke all at the same time.

The buffet is like i noticed last times that is to say more than acceptable: good diversity of meals, globally tasty enough and with all what is needed. There is also a little space for coffee and cakes next to the entry. It was out of order some days ago.

In the afternoon the line up was worrying... maybe one girl for ten men.. fifteen men even... i used to see a more numerous number of girls in the afternoon. The music was (too) loud and atmosphere is not the most friendly, the girls being quite distant and cold, not paying attention to clients even if some make awkward attempts, but the interaction is quite weak. Fortunately more girls were coming progressively and it compensated the very important number of clients... it was overcrowded and not even on a week-end during which i know it is a nightmare... here was less worse but still too many people for enjoying completely the time.. Seems it was party, maybe that's why, i saw clients in costumes taking their clothes off in the dressing room. All the girls or almost were in costume too: devil, angel, policewoman, nurse, butterfly, bee... it was funny )

Everything can happen anywhere in positive or negative, no club can guarantee quality in the room or is better than others (even if there are trends), it has nothing to do wit the entry price, with the "reputation", with the club itself, with the quality and modern aspect (or not) of the fittings, so if till here i wasn't very lucky in that club, this time was lucky as the two girl i was with were good and the second one even very good. So... maybe i was more inspired in my choices too. Reviews will come.

New visit in Mondial? Yes but in the week (week-ends are unbearable as too overcrowded) and not in a party day (i ignored it was so when i went there)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #65 Gepost op: 1 mei 2017, 01:14:48 »
Ik ben vandaag voor het eerst in 2017 naar Mondial geweest. Ik ben er slechts van 22u tot 23u15 binnen geweest.

Het personeel liep zich, net zoals in Samya meestal het geval is, de benen van onder het lijf voor de vele gasten.

De line-up was heel goed.  Ik heb in de mannenzee een veertigtal verschillende vrouwen geteld. Weinig kiloknallers. Een handvol absolute stunners. Eentje die bij de mooiere meiden hoort, die ik ooit gezien heb :-\.

Het eten was, net als in Samya, heel gevarieerd en uitstekend van smaak. Ik heb kip met pasta en groentjes gegeten. Smaakte voortreffelijk!

Qua drank heb ik me enkel een cola en een spuitwater genomen. Dezen waren inbegrepen in de inkomprijs. Voor alcohol moet je nog steeds bijbetalen.

Sinds mijn laatste bezoek is de club uitgebreid:

- waar vroeger het restaurant was, is nu een extra stuk barruimte met nogal wat zitbanken gecreëerd.
- links van de sauna en de douches is het nieuwe restaurant gecreëerd, met aansluitend 2 grote ruimtes waar je rustig kan eten.
- aan het nieuwe restaurant is er een trap die naar de 1ste verdieping leidt, naar een handvol nieuwe neukkamers.
- aan het buitenterras op de 1ste verdieping zijn ook een tiental extra kamers in gebruik genomen (voor zover ik mij kan herinneren, waren deze kamers tijdens mijn vorige bezoek nog niet af).

Ondanks de grotere bruikbare binnenoppervlakte stak de club daarstraks overvol. Je kon letterlijk over de koppen lopen. Er kwamen ook voortdurend nog nieuwe mannen binnen (toen ik vertrok stond er maar liefst 20 man aan te schuiven aan de ingang :o). Lockers moesten gedeeld worden door 2 of 3 kerels. Ik heb geen probleem met wat drukte, maar dit was er toch over. Daarom ook dat ik het na een dik uur in Mondial al voor bekeken heb gehouden.

De sfeer: uitbundig. Zingende Turkse mannen (karaoke), dansende mannen en vrouwen, veel gelach en rumoer. Een feestsfeertje dat mij normaal gezien wel bevalt, als het niet zo overdreven druk is.

Overall: Mondial is de 30€ inkom nog steeds meer dan waard. Het is een mooie club die blijft uitbreiden, de line-up is heel goed (naar mijn smaak) en het eten is uitstekend. Enige (grote) minpunt daarnet was de extreme drukte.

Ziet Mondial mij nog terug? Héél zeker ja, maar de volgende keer terug in de namiddag, zoals tijdens mijn vorige bezoeken, die me steeds heel goed bevallen zijn 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #66 Gepost op: 20 juni 2017, 23:28:29 »
Vrijdag naar een tegenvallende line-up in World nog maar even een tussenstop in Mondiaal gemaakt, mijn debuut in deze club. Entree prijs is maar €30 dus daar kan je het voor proberen. Het was ideaal door de ramadan was het wat minder druk als hierboven wel vermeld. Bij binnenkomst om 21.00 was het niet te druk. Nu waren wij eens overduidelijk in de minderheid. Grootste deel van de klanten zat langs de bar te kijken de meiden meer aan de andere kant van de club te dansen met enkele beren die zich mengden. Dit werden er later toen het drukker werd meer. Toch was er een goede sfeer goed. Zag gelijk een paar mooie dames. 1 die ik kenden uit Magnum eentje om links te laten liggen hoe mooi ze ook is. De mooiste dame van de club leek niet makkelijk te benaderen. Was aan het dansen zonder dat mannen zich met haar bezig hielden. Ze leek niet in voor werk maar uiteindelijk had ze mijn aandacht in de gaten wenkte ze me verrassend. Ze was bijzonder sympathiek en bijzonder mooi. Dame was Roemeens 19 jaar en werkte hier een paar maanden. Ze bleek Lela te heten. Naar de kamer gegaan en een prima sessie van 20 minuten gehad voor €30 eigenlijk een beetje spijt dat ik niet 40 minuten was gebleven. Later was toch wel lang bezet. Blijkbaar levert deze stunner geen slechte service 

Later nog met een blondje met geil strak staartje in een half t-shirtje naar de kamer geweest. Wederom een Alina (naam van de dag). Deze sessie was niet slecht maar haar lichaam viel wel een beetje tegen.

Leuke club voor een keertje. Beter dan Wolrd zowel de line-up als de sfeer. Uiteindelijk wel een stuk of 60 dames denk ik en bijna net zoveel gasten. Weet niet of ik er snel nog eens kom maar zou Lela nog wel eens ergens tegen willen komen. Zou hier ook nooit in m'n eentje naar toegaan. Hoewel geen enkele problemen met het publiek, allemaal turken maar niet die stoere sportschool types. Gewoon aardige gasten en een rustige sfeer niet zoals in andere clubs waar wel eens veel turken komen en de sfeer opgefokt is of ze de hele tijd de dames bezet houden in de bar. Das hier zeker niet het geval.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #67 Gepost op: 12 juli 2017, 00:42:37 »
Mondial - Een vlug bezoek 1 week na de gevreesde 01/07
8 Juli 2017


Dit is een exclusief RB-verslag voor het gewonnen vrijkaartje waarvoor veel dank! Geen kopie wordt gemaakt op andere fora

 
 
Fazit
 
 C:-) Hier hangt de affiche over de condoomplicht keurig uit.
 :)) De club was rustig, geen ambiance maar die moest nog op gang komen, vermoedelijk pas na m'n vertrek.
 :laughingchick Line-up niet zo spectaculair als gewoonlijk, de mooiste komen pas later aan.
 :-P Druk met (Turkse) rakkers, vooral op dakterras waar de Grill werd aangestoken met Turks voedsel.
 :017: Kon minder in de clubatmosfeer komen
 :13: Prijs nog 30€/20min
 :clap: Wellness uitstekend
 :clap: Barruimte uitgebreid met ruimte oud restaurant
 :clap: :o Nieuw restaurant via wellness, veel groter en mooier maar was gesloten wegens BBQ-gelegenheid
 :showtits 1 sessie met Nancy, die voldeed ruimschoots m'n laag gestelde verwachtingen
 

Actie

Net als in zusterclub Samya kan je er je bezoeken laten optekenen en na 4 bezoeken is het 5de gratis!  :great:
 
 
Vooraf: directives en een vreemd hotel
 
Ik heb nog redelijk vroeg opgestaan om dit bezoek af te leggen. Lang had ik gewikt en gewogen hoe ik m'n weekend wou indelen, dat was een moeilijke opgave gebleken tot in het weekend zelf. Nooit zo gebeurd en dat is vermoedelijk omdat de einddata van de vrijkaarten vroeger vielen dan dat ik heb gepland te clubben (Augustus). Zodoende valt  een deel van de clubbezoeken voor Augustus alsnog in Juli.
 
Van Kortrijk naar Mondial is 3 uur rijden: redelijk veel. Er was de tussenstop naar het Hotel en ik had af te rekenen met fileleed door vertrekkende vakantiegangers wat de reistijd aanzienlijk groter maakte. Ik zat nog continu te twijfelen welke club ik eerst zou bezoeken: een weekend vol KP'tjes... :lostit
 
De opties:
1) Eerst Babylon en dan Mondial? Mondial leeft namelijk pas laat in de avond op. Daarna kon ik door naar Samya als het daar tegenviel, anders hield ik Samya voor Augustus.
 
2) Eerst Mondial, dan Samya op Zaterdag want normaal combineer ik die 2 altijd. Babylon volgt op Zondag: de typische Vazkor Kölner tour zoals ik die meer heb gepland...maar dan is Jenny er weer niet :( Jenny is er nooit op Zondag. :(
 
3) Eerst naar Mondial, de 30€-club is de ideale plaats om stoom af te laten, dan volgt service club Babylon en eventueel kan ik nog door naar Samya als ik niet te moe ben om er een optick fick te scoren voor het slapen gaan. De kans Samya over te slaan is hier behoorlijk groter omdat m'n Hotel op minder dan 10 minuten van Elsdorf ligt, zeker als ik er voldoende verzadigd en met lichtere portemonnee de Babylonische deur zou dicht trekken (Jenny, dus aanwezig). De volgende dag ga ik gewoon wandelen (geen Sixsens met 3 clubs reeds bezocht).
 
4) Ik kan beginnen bij Mondial, dan naar Babylon, Samya niet maar Sixsens de volgende dag wel.
 
Daar allemaal tussenin moest ik nog zien in te checken in het hotel, een in Bergheim dat ik op de laatste knip kon boeken voor 40€ in Bergheim.
 
Het werd uiteindelijk: HOTEL -> MONDIAL -> SAMYA en Zondag geen club. Veel getwijfeld dus maar ik slaagde er in er een mooi weekend van te maken...ik moet zelfs zeggen dat dit een aanrader is om clubbezoek te combineren met een andere activiteit, voor of na. Dat contrast maakt het wat apart en vroeger deed ik dit meer.
 
Bij het hotel verloor ik de meeste tijd. Eerst vond ik het niet: het leek meer op een garage waar tweedehands wagens werd verkocht dan een hotel (of motel)  :017: . Daar aangekomen was niemand thuis. Ik mocht een paar nummers bellen en men ging iemand sturen. Een half uur lieten ze me er wachten in de grote hitte met constant de geur van benzine in m’n neusgaten, een half uur dat ik niet bij mooie dames kon verblijven: een ware schande! Elke wagen die van de eigenaar kon zijn draaide het benzinestation op of ging door naar de carwash verder. Uiteindelijk stopte er een grote bestelwagen en stapte er een ruige kerel uit. Hij ging naar de andere kant van de wagen en haalde er zijn hond uit want ja, je weet maar nooit hoe die ongeduldige mens aan de deur gaat reageren. Hij kwam naar me toe met zijn schoothondje met een roze strikje aan, gelijnd aan een dunne leiband, zei ‘Tag’ en ging, in zichzelf of tegen dat mormel mompelend, met een strompelende gang de deur open maken. Ik vrees dat ik dat beeld nog lang ga herinneren: een stoere kerel, z’n hand op z’n rug, de leiband losjes vasthoudend en dat piepkleine schoothondje dat hem volgt. Ik moest erg m’n best doen niet te lachen. Enfin alles werd geregeld, de kamer is gelukkig nog deftig en ik ging zo gauw ik kon op weg naar Mondial. Ok, genoeg geluld, nu over de club zelf.  8)
 
 
Aankomst
 
Van Bergheim (en mogelijk van Babylon) is het een 25 minuten rijden naar Mondial en ik kwam er rond 15u45 aan. Ik werd vriendelijk ontvangen door een erg mooie dame. Ze nam m’n vrijkaart in ontvangst van dit forum, waarvoor dank! Ze moest nog een telefoontje plegen om na te vragen en het werd geaccepteerd. Ik nam 2 handdoeken en ging naar de douches. Op weg naar de lockers zag ik dat er werken waren in een bepaald deel. Voor nieuwe kamers? Meer lockers? Geen idee. Mijn locker was in een klein afgescheiden deel. Snel uitgekleed, klaar gemaakt en gedoucht. De perfectionist heeft zo een gat in de muur ontdekt waar waarschijnlijk nog een ventilatierooster moet komen. De douches zijn aangenaam warm, geen drukknopsysteem hier.
 

Clubverslag

 
Boven aangekomen de bar in gedoken waar ik een cola bestelde. De dame achter de bediening was een vriendelijke goedlachse dame. Ik zag nog niet zo veel dames in de bar en qua rakkers was het ook rustig. De vorige keren was ik niet zo vroeg deze club ingegaan en dat was een nieuw beeld. De line-up was niet zo spetterend als ik gewend ben van Mondial. Dit sluit niet uit dat het later in de avond beter kon worden en later in de avond kwamen er inderdaad meer dames binnen. Ineens had ik het idee dat dit wel de ideale club is geworden voor een show’tje à la ‘From Dusk Till Dawn’:
 



De bar heeft die donkere atmosfeer mee, de gang naar de wellness met die sfeervolle takken ronde de verlichting, speel 70’s rock en metal in plaats van de commerciële muziek en de Balkan en je bent er! De club heeft die barruimte mooi uitgebreid door de ruimte waar het oude restaurant was in het geheel op te nemen. Dat is verhuisd en nu moet je van de bar naar de wellness lopen, dan kom je links van de wellness op het restaurant van de club uit. Die is veel groter en mooier dan de kleine ruimte van toen, een positieve verandering. Helaas was die gesloten en de reden daartoe kon je overal ruiken: grill-time, ongetwijfeld op het dakterras. Ik ging er naartoe en nam eerst de verkeerde trappen en kwam in gangen met kamers. De club heeft meer kamers dan ik dacht en het gerucht over aantal dames die gelijk moet lopen met aantal kamers kwam weer bij me op. Blijkbaar is dat toch een gerucht. Gelukkig maar.
 
Uiteindelijk vond ik de weg terug naar het dakterras en zag ik dat ze grillen op z’n Turks of Arabisch, er was nog zoiets bij dat je veel ziet in pitta-restaurants. Dat is niet zo m’n ding, ik schepte wel groentes op en wat vlees. Het aanbod groente is uitgebreid, daar kunnen clubs als Living Room en Babylon een voorbeeld aan nemen! Nochtans is de inkom slechts 30€ in Mondial tegenover de 60€ ginder. Ik at tussen de anderen op het terras met uitzicht op niks anders dan een rij kamers en iets van het industrieterrein: jammer. Ik kende er verder niemand dus van een gezellige sfeer kon ik niet spreken. Het eten was lekker, de gegrilde groenten zagen er aangebrand uit en die maar links gelaten.
 
Ik ging vooral beneden vertoeven en besloot in de sauna te gaan, kwestie dat het allemaal nog niet warm genoeg was vandaag. Ik herinner me een sauna met veranderend licht. Nu was er een tegelmozaïek in vleeskleuren achteraan die sauna. Misschien veranderde die verlichting alsnog, later op de avond, ik weet het niet. Bij het verlaten van de sauna passeerde er een dame naar de damesruimte die naar me lonkte. Ik zag ze maar vaag daar ik m’n bril niet aan had. Zelfs in die vaagte kon ik haar perfecte silhouet ontwaren en een lichtbruine huid. Een latina? :D Ik zocht m’n bril om ze beter te bekijken maar tegen dat ik die vond, was de schoonheid al verdwenen. ;(
 
Ik zat en liep wat rond in de bar en vond niet meteen de dame die me zo beviel. Ik vond überhaupt geen dame die me het wow-gevoel gaf en dat is niet de gewoonte in deze club waar het normaal keuzestress troef was. Nogmaals: het was nog erg vroeg hier en de club leeft pas ergens rond 20u echt op. Daarna komt de DJ en ontploft de boel. Niet letterlijk natuurlijk. Naarmate de avond vorderde, kwamen er wel meer dames en zag ik meer kamerwaardige exemplaren rond lopen. Let wel, hier verwacht ik niet meer dan een sessie waar ik stoom aflaat met een optick fick, niet meer en zeker gene service à la Babylon. Zet je verwachtingen steeds laag in een club waar je slechts 30€ betaald voor een schampere 20 minuten. Dit is clubben op raam-niveau.
 
Ik zat wat te zitten en rond te kijken: een magere dame die topless rondliep. Lekker. Een mooie dame tegenover me. Me nog niet overtuigd  :tietjesk lekker, me nog niet overtuigd. Dan maar weer rondlopen en ineens had ik een schone mokkakleurige dame in het vizier. Dat moet ze zijn. Voor het zekerste gevraagd of ze naar me gezwaaid had toen ik bij de sauna stond. Ja hoor, dat was ze. Ze is geen Latina, eerder Afrikaans-Arabisch. Zelf zei ze van ALgerije te komen. Dat land staat nog niet ingekleurd op mijn wereldneukkaart! Ze zag er geweldig sexy uit, ze werd zo de optick fick om m'n weekend mee te starten. Ik maakte niks van kamerwensen of wat danook bekend. Neuken, bOObs voelen, een lekker lijf vastpakken, dat wou ik. Pure Lust met een Hoofdletter. Haar naam is Nancy. That rings a bell, de naam van m'n eerste DVP.
 

>> Nancy - Algerian Beauty
 

Netjes afsluiten.
 
Dit werd de enige kamergang in deze club. Ik ging nog de Hamam in waar op dat moment geen massage werd gegeven, gevolgd door een sauna. De Hamam was lekker warm, niet overdreven, goed genoeg. Er stond een tafel voor de massage en heb er langer dan normaal in verbleven. Daarop nog een cola, in de bar wat genoten van wat er aan extra schoonheden werd binnen gegooid elke keer dat die prachtig klinkende deurbel ging. Het werd wat drukker en besloot het hier voor bekeken te houden, ik had mijn inleidende sessie gehad en was er tevreden over. In Mondial heb ik tot nu toe m'n broek niet gescheurd (of handdoek zo U wil). Het is maar waar je de lat legt in je verwachtingen met je huurvriendinnetjes. Terug de douches bij de lockers in, omkleden en op naar Babylon dat op het nippertje alsnog Samya werd. Hier zien ze me zeker weer. Leuk in combo met een andere club, bij voorkeur Samya. Bij het verlaten was de line-up wat sterker. De muziek was nog steeds commercieel maar zal later wel veranderd zijn.
 
NB: Bij typen van het verslag las ik over vechtpartijen afgelopen nacht. Dat is niet zo goed voor de reputatie al kunnen ze er zelf niks aan doen.
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2017, 00:50:29 door Vazkor »

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #68 Gepost op: 12 juli 2017, 07:34:53 »
Citaat:
Dit is een exclusief RB-verslag voor het gewonnen vrijkaartje waarvoor veel dank! Geen kopie wordt gemaakt op andere fora
Das vergessen leider zu Viele!

Guter Bericht,
habe aber eine Frage an Dich. Du bist gegen 15.45 im Club gewesen.
Ist Nancy unter Tag schon da oder kommt Sie zum Abend?

Dankie wel!

vanKees

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #69 Gepost op: 12 juli 2017, 19:22:59 »
Citaat:
Dit is een exclusief RB-verslag voor het gewonnen vrijkaartje waarvoor veel dank! Geen kopie wordt gemaakt op andere fora
Das vergessen leider zu Viele!

Guter Bericht,
habe aber eine Frage an Dich. Du bist gegen 15.45 im Club gewesen.
Ist Nancy unter Tag schon da oder kommt Sie zum Abend?

Dankie wel!

vanKees

Jawohl sie war schon da. Sie war immer noch da kuschelnd met einem Kunde wenn ich abgegangen war (ca 19h).

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #70 Gepost op: 7 oktober 2017, 18:22:31 »
Met een gratis entree op zal (dank je wel Relaxxxboard) stap ik op een vrijdagnamiddag omstreeks 15.30 hr met mijn toercollega Aurélio  richting voordeur.
Auto hadden we makkelijk kunnen parkeren, en de GPS had ons feilloos geleid.

Het vrijkaartje wordt probleemloos aanvaard, en –gezien voor beide het eerste bezoek- krijgen we enkele ‘richtingsaanwijzingen’.

Verdorie wat zijn die kleedkamers groot.
Boven ontdekken we de club. Behalve een kino is alles aanwezig.
Koffiedrinken met stukje cake en wat in de sauna.

Beide gaan we vissen, en gaan met een meisje kameren.
Ik ben op een knappe Roemeense uit Constanza gevallen; 22 jaar, lange bruine haren, fijn figuur, A-cupje. Haar naam is niet veel voorkomens, dus ben ik die kwijt. Sorry. Begint met A. Iets in de trend van Analia. Routinekamergang, waarbij ze duidelijk van mijn befkunsten genoot. Risico op herhaling: klein.

Om 19.00 hr gaan we ons tegoed doen aan het rijkelijke buffet. Omstreeks 20.00 hr beramen we of we nog zulln kameren … maar de toegestroomde massa (zowel klanten als meisjes) en vooral de luide beatmuziek doen ons beslissen om nog even to Antoniustrasse Aachen af te zakken.

Veel pluspuntjes
- De line-up is uitgebreid. Zo veel meisjes zo vroeg in de namiddag … daar kunnen veel FKK’s enkel van dromen.
- De maaltijd (start 19.00 hr) was kwalitatief hoogstaand.
- De prijzen (entree 30 €, 20 min/30€ zijn heel democratisch. Eigenlijk dezelfde prijzen als RDC of Acapulco.

2 minpuntjes
- Als niet roker niet zo fijn om in de rokerige bar-zaal te vertoeven.
- De douches/toiletten van de eerste kleedkamer schreeuwden om een poetsbeurt.

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #71 Gepost op: 12 november 2017, 14:07:45 »
Van harte bedankt voor het vrijkaartje. Er zonder was ik vermoedelijk niet zo snel opnieuw geweest.
Vreemd dat hier vlak onder ook een recensie van mij staat.
Ik ben toch niet de enige wandelaar ;-)

Bezoekje aan de Mondial.
Ik kom aan omstreeks 19.00 uur. Best veel volk. Eigenlijk staat de musiek te luid voor mij.
Na de sauna ga ik eerst eten. Heel lekker.

Dan merk ik aan een gokmachine een opwindende MILF  :tietjes, Carla uit Roemenië.
Het kost me wat moeite om ze van het gokken af te leiden. In de zeteltjes knuffelen we wat. Ik voel dat dit een succes wordt :sex. Op de kamer, laat ze me alle hoeken van het bed zoen. Of ik haar.
Ruim éen uur later kom ik uitgeput naar beneden.

Gezien ik na zo'n sessie er geen tweede meer aankan, beslis ik huiswaarts te keren.

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #72 Gepost op: 6 januari 2018, 15:17:27 »
Vorig jaar besloten we om een aantal nieuwe clubs te bezoeken die iets of wat in de buurt lagen. Helaas pindakaas, er was niets van in huis gekomen. Kerstavond bezochten we de eerste van het rijtje, Alcapulco Gold en gisteren was Mondial aan de beurt.

Om klokslag zeven uur tikte we 30 euro af aan de kassa. 'Zijn jullie nieuw hier?', werd er gevraagd met een korte 'yep' als antwoord. 'Gewoon de trappen naar onder nemen, daar zijn de kleedhokjes.' en daar moesten we het mee doen. Geen probleem, we zijn uiteindelijk grote jongens. Hongerig als we waren, zochten we de keuken die we dan ook vonden. Hij werd juist geopend en we mochten als eerste toehappen. Zeer uitgebreide keuze aan van alles. De eerste club trouwens waar ze een eigen kip-aan-het-spit ding hebben. Echt lekker gegeten moet ik zeggen. Met het buikje vol begaven we ons naar de bar. 30 euro inkom betekend natuurlijk geen alcohol in de prijs maar drie euro per pint en vijf voor een longdrink is vrij schappelijk.

Het vogelkestarief is hier 30 euro voor 20 min. Een gekke regeling vonden we en de gedachtegang was dan ook dat de dames in andere clubs heel wat meer centjes bij elkaar konden sprokkelen. Totdat we alles eens konden gaande slaan aan de toog. Daar kwamen de koppeltjes voorbij gelopen om hun liefdespel in een kamer te beklinken. 'Gek, dat koppel was toch juist op de kamer gegaan en ze zijn al terug?'. 'Euh, die kwamen hier toch vijf minuten geleden pas voorbij?' 'Zijn die al terug?' waren de opmerkingen die we ons telkens afvroegen. Ik denk dat alle kamergangen die er die avond geweest zijn, ze op 1 hand te tellen zijn die echt 20 min. geduurd hebben, de rest was binnen 10 min. al terug.

Tot tien uur was alles nog doenbaar. Maar toen begon het. De mannen kwamen mondjes maat binnen, werden door 2 bodyguard gefouilleerd en om elf uur waren er meer dan 100 man binnen waarvan 95% Turken. Niets mis mee natuurlijk maar ik wou ik even vermelden. Dit is iets wat ik nog nooit gezien had. Een meisje kwam van de kamer en werd al onmiddellijk door 2 mannen gecontacteerd voor een nieuwe sessie. Het ging er toe aan de lopende band. Ik dacht dat GT een fabriek was, maar dit was 10x zo erg. Van de tiental clubs die ik tot nu toe bezocht had ben ik er zeker van dat de dames hier het meeste verdienen. Dat is een tarief van 30 euro voor 10 min, dus 90 voor een half uurtje. Ongelooflijk, nooit gezien.

Natuurlijk ga ik naar een club om van bil te gaan maar ik ben een beetje kieskeurig. Ik kies graag de dame eruit die mij aanstaat om dan een leuk gfe sessie te ondergaan. Hier ging het gewoon zo onpersoonlijk aan toe, volgens mij werd zelfs de namen niet uitgewisseld, gewoon de kamer op, boenke boenke en hup de volgende. Mijn goesting was snel over. Om mijn zaad te verschieten in een vagina die nog warm stond van de vorige en die nog naar rubber rook, had ik totaal ging goesting in. Dus om 2u 's nachts hielden we het voor bekeken en ben ik maagdelijk ongeschonden gaan slapen.

Mondial is een club waar ik niet snel terug zal gaan. Pasop, ik bedoel het niet negatief. Ik heb nog nooit zoveel ambiance gezien, er werd de ganse avond gedanst en gelachen. Maar de Turkse muziek klinkt nog altijd na en mijn ogen zijn aangedaan van de rook. Op naar de volgende.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #73 Gepost op: 6 januari 2018, 18:42:01 »
Ik was er één keer en alleen in de middag. Heb daar toen 1 goede kamer gehad van een uur dacht ik. Ik zou het na moeten kijken. Ik begrijp nu dat het 's avonds vol loopt met 10minutes ketsers. Lijkt een beetje op Acapulco Velbert. Idem dito.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline ecuri

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #74 Gepost op: 6 januari 2018, 23:13:26 »
Ik wil vrijdagmiddag rond 12 uur langs Mondial. Weet iemand hoeveel dames er ongeveer aanwezig zijn dan?
Ik ben vorig jaar een keer eerder geweest, maar dat was op een zaterdagavond en toen was het bomvol.
Leuke kamergang gehad met een roodharig Roemeense met een heerlijk kontje, ik weet alleen haar naam
niet meer. Weet iemand of deze dame daar nog werkt?