Auteur Topic: Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)  (gelezen 309293 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #75 Gepost op: 7 januari 2018, 00:55:54 »
Het is alweer twee jaar geleden dat ik er was op een vrijdagmiddag. Toen waren zeker 25 dames. Het aantal groeide in de loop van de middag.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Suikeroompje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #76 Gepost op: 7 januari 2018, 12:17:57 »
Citaat
Mondial is een club waar ik niet snel terug zal gaan. Pasop, ik bedoel het niet negatief. Ik heb nog nooit zoveel ambiance gezien, er werd de ganse avond gedanst en gelachen.

Hoe smaken dan toch kunnen verschillen!
Ik weet gene betere club als Mondial. Juist voor die ambiance, de goede keuken en de welness daarvoor bezoek ik Mondial.
Voor slechts 60 euro heb ik er een perfecte avond en nacht. 1 keer van bil gaan volstaat voor mij volledig en de service is er doorgaans best wel goed. De rest van de avond dan lekker genieten met lekker eten, drinken en een super partysfeer. Voor dat laatste kom ik eigenlijk. Neuken is eigenlijk maar bijzaak. Zo zien volgens mij de andere bezoekers van Mondial het ook.
Liever een club waar je waar krijgt voor je geld en een goede partysfeer dan zo'n club waar je weliswaar een gfe kamer maakt maar waar je je eigen de rest van de tijd zit te vervelen en er geen hap te eten of te zuipen is.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #77 Gepost op: 7 januari 2018, 14:32:16 »
 :welcome:

Welkom op Relaxxxboard, Suikeroompje.

Van dezelfde eigenaar heb je ook nog Samya, met eveneens een super partysfeer!

Offline Suikeroompje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #78 Gepost op: 7 januari 2018, 15:01:27 »
Dank u Shakir.
Ik hoorde ook over club Harem in Dormagen vlakbij Keulen. Het zou er goed zijn.
Behoort deze club ook toe aan dezelfde eigenaar?

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #79 Gepost op: 18 maart 2018, 17:37:24 »
Club Mondial, visit ref code 220218M


Context

To start with, i would like to warmly thank Relaxxxboard(and Shakir in particular  :039: ), this quick report will only be posted here.
After a few recent visits, i will give you my overall impression.
This only reflects my personal opinion on a particular period of time, no more no less.
On my last visit i was only one time(40 mn) in the room with Deea, now gone towards Club Pearls in Trier, lovely girl with excellent service.


Best assets

 
  • unbeatable and unmatched value for money  :cochon
  • renewed and large line-up, gems could be founds if you like « frisch vom bus » kind of girls as i do, i will post on a few girls i have met there these last past months…
  • food is exceptional, fresh and with great variety
  • the staff is very kind  :kissass

Potential improvements

 
  • the sauna is automatic with no water bucket, too cold for my liking  :wtf: 
  • smelly turkish bath, not an alternative
  • music tracklisting out of Youtube
  • girls are often just trying it and « passing by », so chances to see girls you already know are random
  • too crowded sometimes but that is the beauty of this place, very lively  :pica 
  • lockers are small but at least you do not have to share them
  • not much else to do except hunting girls, i am looking forward to enjoy the outside terrasse when the weather will permit it

Outro

Club Mondial is really worth checking out at times, like Samya i would say.
I will keep going there for sure and could recommend it to the nightclubbers, as girls will attend there quite late.
This could be a good combo with PSR(day) and Mondial(from 8PM).

victory

« Laatst bewerkt op: 18 maart 2018, 17:43:11 door cassenoisette »
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #80 Gepost op: 14 juni 2018, 22:52:33 »
Vazkor krijgt een aangename verrassing in Mondial
24 Mei 2018

Citaat
Het valt me niet mee, de tussenperiode waarin ik mijn werkplek wens te verlaten om elders aan de slag te gaan. Nood aan veranderen geeft ook stress omwille van de verandering zelf en in deze contreien maakt men er een hobby van alles moeilijk te maken. Met de moed der wanhoop, strompel ik door de vacaturemap en onmogelijkheden. Ik sla ze met een smak dicht: ik heb nood aan (te dure) afleiding: ik wil verdomme hoeren neuken en wel NU!!! :17: :pica22 Waarom is hoerenneuker nou geen jobfunctie? :D De afleiding die ik in deze club en later in Samya en Babylon vond resulteerde in een doorslaand succes zonder zwakke momenten als vorige maand in SixSens. Het sloeg een gat in het budget maar ik heb terug redens om niet af te laten. Ik dank de dames ervoor...alweer.


Fazit
1) Werkpunten
- Te weinig relaxmogelijkheden beneden mocht het dakterras niet in gebruik genomen kunnen worden. Er staan slechts 3 relaxstoelen t.o.v. de sauna. De wellness is geen geschikte ruimte om terug te trekken van het gebeuren in de bar zoals in zusterclub Samya.

2) Neutraal
- Eten dat ik nam was eerder schoolkost, er was wel keuze genoeg en mogelijk maakte ik gewoon de verkeerde keuze omdat m'n honger elders lag... Hoeveelheid groenten en fruit is ruim voldoende, je kan hier gezond eten.
- Het is rustiger in de club dan ik gewoon ben: ik bezocht de club enkel op Zaterdagen, nu niet.

3) Positief
- Ze hebben de kelderverdieping uitgebreid: meer lockers en douches (nog niet in gebruik), een ganse kast met slippers in alle maten. De douches die ik gebruikte zijn lekker warm, water loopt constant.
- Het gat in de muur dat ik 10 maand terug zag t.o.v. de douches is mooi achter een plank verstopt (waar ik toch allemaal op let...).
- Ondanks de doordeweekse dag toch dames genoeg in de avond en vooral optisch naar mijn gading.
- Boven zijn er zeer mooi afgewerkte kamers, langs het dakterras zijn de kamers weg genomen. Ik geloof dat er nog een en ander gaat veranderen met dat terras.
- Sauna en Hamam zijn super.
- De bar is meer ruimtelijk ingericht door de inname van het oude restaurant en erg mooi en stijlvol ingericht, het groezelige van vroeger ondervind ik niet meer.
- Eerste maal in het nieuwe restaurantgedeelte gegeten dat pas om 19u open is: ook deze is veel ruimer dan de vorige met veel meer tafels, het is haast een echt selfservice restaurant an sich.
- Publiek vriendelijk en beleefd.
- Theke en personeel correct en vriendelijk
- Line-up niet zo heel uitgebreid. Wat er rondliep zag er allemaal erg lekker uit.
- Budgetvriendelijk: 30€/20 minuten.
- De actie loopt nog: 4 + 1 gratis bezoek als je dat laat optekenen.

4) Nota
Veel zaken die ik nu opmerk bestaan al langer in Mondial! Het is 10 maanden geleden dat ik er nog eens op bezoek was geweest en toen was het 'nieuw' restaurant er al. Deze was gesloten omdat er barbeque gehouden werd op het dakterras bij het warme weer.



Kamergangen en overall service

Één uitstekende sessie met Beatrix en een gemiddeld-doch-bevredigende sessie met Denisa beleefd waarvan de laatste de minste van de tour was en de eerste de beste. De line-up was beter dan verwacht voor een 'saaie' donderdagnamiddag.

=> BEATRIX - Orkaankracht 4 - 10/10
=> DENISA - Stille bries - 7,0 / 10

GEMIDDELDE SERVICE-SCORE DAMES: 8,5 / 10 (!) :pica

Ik hoef niet te vertellen dat dit verrassend hoog is voor een budgetclub als deze, vandaar mijn titelkeuze.



CLUBVERSLAG

1) Directives, het hotel en iets bijzonders

Na een rit met wat oponthoud kwam ik na 3u15' rijden in mijn hotel aan in Keulen: het M.M. King hotel. Deze ligt mooi in het midden tussen de route naar Mondial en naar Samya, beide clubs liggen op een twintigtal minuten verwijderd van de locatie en de route is niet moeilijk. De prijs was goed naar beneden gedrukt via de Trivago site: 43€...en dat is wat de basic hotelkamer maar waard is. De hotelservice was net ok, niet meer. Ik maakte gebruik van "Mr. G's magische druppels" en wreef wat van "Mr. G's wonderbaarlijke zalf" op mijn polsen + nog een 'blauw' pilletje dabei. Tja, welke line-up zou ik aantreffen in een budgetclub in een midweekse dag?  :017:


2) Aankomst Mondial

Ik ging snel door naar Mondial en dat was, zoals eerder gesteld, geen verre rit meer. Onder het rijden telde ik terug hoelang het geleden was dat ik hier nog was geweest: meer dan 10 maanden! Dit was mijn eerste club na de nieuwe prostiwet van 1/7/17. Hoe is het nu gesteld nu we bijna 1 jaar verder zijn?

Ik reed een verlaten parking op waar slechts een paar wagens staan, controleerde of ik alles mee had en toog naar de club. Ik dacht er opnieuw aan dat ik hier nog niet eerder ben geweest gedurende de week want normaal kom ik er enkel op een Zaterdag. Dit deed me even vrezen dat ik een verkeerd tijdstip heb gekozen om een ambianceclub als deze te bezoeken en de bedenking die ik hier maak geld uiteraard net zo goed voor Samya later op de avond. *Shit!* Hoe anders voelt het nu, rustiger. Ik vreesde dat ik ongepopt de club zou verlaten wegens mager aanbod aan mooie poppetjes in da house en stelde mijn verwachtingen dus flink naar beneden bij. Ik ging naar binnen en werd vriendelijk ontvangen door de theke. Ik kreeg een handdoek en nam er zelf een tweede bij. De vrijkaart van dit forum werd vlot geaccepteerd, dank RB! Ik ging naar beneden en wierp een vlugge blik in de bar dat er gruwelijk leeg uitzag. *Shit!* :o


2) Kelderverdieping

Ik ging naar de kelderverdieping en zag dat de werken die 10 maanden terug nog bezig waren, bijna af waren. Ik douchte me en herinnerde me het gat in de muur: geen ventilator maar een bruine plank werd er tegenaan gezet zodat een of andere detaillistische recensent geen dwaze opmerkingen meer van zou maken. Helaas schrijft die jongen er toch over. De douches zijn aangenaam warm en heb me uitgebreid gedoucht. IN gedachten vond ik het fijn terug hier te zijn: weer in Mondial!  ;D

Na gedoucht te hebben en alles op orde te hebben, verkende ik de club verder: ze hebben een heuse rekken met een boel slippers verderop. Ik nam m'n maat slippers en ging verder met verkennen. Zoals ik vorige maal vermoedde waren er meer lockers en kamers bij gemaakt in de club en meer douches die nu niet in gebruik waren.


3) Bovenverdieping

Helemaal boven waren er nog erg mooie kamers bijgemaakt en eentje, de nr. 9, was echt prachtig!  De kamers die uitgaven op het dakterras zijn weg gehaald en men is er nog bezig met renovatie, vermoed ik. Het terras is opgehoogd en er zijn maar weinig zitgelegenheden. Er is hier nog verandering op til. Aan kamers is er geen gebrek in deze club.

Hier ontmoette ik een paar Belgen uit Limburg die er hun vertier zochten. Leuk gepraat over de clubs in Duitsland.


4) Barruimte, line-up en ambiance

De vorige maal zag ik al dat de barruimte veranderd was en opnieuw bewonderde ik deze alsof ik het de eerste maal zag. Het was een heel goed idee geweest dat ze het oude restaurant in hebben laten opgaan in de bar met het stijlvolle design. Op drukke momenten is Mondial altijd veel te vol geweest en liep je op elkaars tenen, nu is er meer verspreiding. Drukte is op een donderdagnamiddag tijdens de Ramadan vanzelfsprekend het laatst van je zorgen: er liepen maar weinig rakkers rond en gek veel dames waren er niet. Er kwamen wel steeds meer rakkers en dames bij naarmate de dag vorderde naar de avond en de late avond. Het barpersoneel was erg vriendelijk en ik kreeg m'n cola onder de onderzoekende blikken van voldoende dames. Ik zag gelukkig geen loeders en geen kiloknallers op 1 vollere dame na: allemaal mooi ogende Balkan-poppetjes die me allemaal aanstaarden. Zelfs de dikkere dame was mooi, zachtjes voelde ik haar tieten tegen m'n huid prikken, haar zachte lijf tegen me aanschurken wat mijn bloed verhitte. Beleefd geweigerd omdat ik pas binnen was (en net niet voldoende verhit was om interesse te hebben want er was betere keuze).

Een dame wilde al een trio versieren en ik weigerde opnieuw. Deze dame zag er verrukkelijk mooi uit en had iets erg bekends: ze deed me denken aan een zekere Diana (Tsjechië) uit Babylon die er al een tijdje niet meer werkt. Dat was helaas een te mijden meid geweest. Ik vroeg of ze daar nog gewerkt heeft en ze ontkende. Later in het restaurant zat ze naast me en zei ze nogmaals dat ze er nooit heeft gewerkt. Een lookalike dus. Haar naam? ÓÓK DIANA! :))  Ik heb ze later aangesproken en gepolst of het wat zou worden op kamer en gemerkt dat het eerder niets zou worden. Jammer, uiterlijk zag ze er lekker uit, zelfde reden waarom ik spontaan met die andere Diana (allang ex-bab) ging.

Inmiddels had ik het beruchte moment waarop het 'blauwe' pilletje begint te werken en tegelijkertijd die druppels en zalf. Dat vermoed ik toch want terugkijkend naar mijn eerdere Mondial-verslagen moet ik toegeven dat deze club iets heeft dat me doet duizelen. Bij één van die keren had ik in deze club voor de eerste maal Boudoir Dreams gebruikt dat ik laatste tijd wat achterwege heb gelaten.

De optiek van de dames was niet zoals ik vreesde, die was zelfs uitmuntend voor een saaie Donderdag. Overal waar ik keek zag ik prachtige mooie damesogen naar me lonken, ik werd zo geil als wat en liep met een keiharde stijve rond dat het gênant werd. Ik moest even zitten om bij te komen en zag de dames aan. Eentje zat tegenover me en zou de dame worden waarmee ik later op kamer zou belanden. Ik was weer eens betoverd door de line-up van Mondial want in Samya noch in Babylon ervoer ik dit zo sterk. Waarom hier wel?

Ik ging (nee, ik vluchtte) naar de 'discosauna ' die heerlijk warm was en keerde terug naar de bar als een verliefde tiener bij het zien van al dat fraais. Daar kwam ik dezelfde vrolijke dame tegen het bevallige lijf die ik eerder opmerkte. Vrolijk is een understatement, deze had gewoon dolle pret in alles. Meer hier:

=> BEATRIX - Orkaankracht 4 :-\ :pica22 :-\ :pica22 :-\ :pica22 :pica


5) Restaurant

Nadat ik totaal van de kaart terugkeerde met een gevoel van 'what the fuck just happened?' ging ik een hapje eten. Ik had nog steeds een stijve na dat verhaal met Beatrix. Ik had weinig trek en nam een weinig goulash en veel groentes. Het is de eerste maal dat ik hier in hun vernieuwde restaurant at en moet zeggen dat die mooi en ruim is. Nu was het natuurlijk niet druk maar ik kan me voorstellen dat een groter restaurant geen overbodige luxe is voor een club als deze die de prostiwet al heeft verteerd en waar veel volk op komt. Ik zag veel mooie dames komen eten en had het behoorlijk moeilijk. Optisch was het zeker goed, zelfs goede service is warempel mogelijk in deze budgettent zoals ik pas mocht ervaren. Naast me kwam Diana zitten en ik werd gewoon super geil van haar. Alleen die gelijkenis met de andere ex-Babylon Diana zat me dwars en dat ik niet met haar ging was een daad van pure wilskracht. Ik had wel door dat ze niet meteen de service zou kunnen geven dat ik verlangde. Uiterlijk vond ik ze wel 'wow!' met haar lange zwarte haren en gebruinde huid.

Het eten: de goulash vond ik nu niet super. Het leuke van de club is dat je wel uit veel groente kan kiezen en heb daar ook veel van gegeten.


6) Nog een kamergang en dan weg naar Samya...

Na mijn tanden te hebben gepoetst, kwam ik weer in de sauna en dan de hamam dat lekker warm maar niet te heet was, bekomend van de clubbeleving. Hierop ging ik de bar in en ging met de eerste de beste dame weg, een vriendin van Beatrix, vermoedelijk, ik zag ze praten. Die vriendin Denisa deed het niet slecht maar ze komt lang niet tot het niveau van Beatrix. Soit, ik was supergeil en zoals ik was, werd zelfs een gemiddelde kamergang verheven tot een superervaring:

=> DENISA - Stille bries :))


Ik verliet de kamer, blij, bevredigd en geen beetje verzadigd. Het is niet eerder voorgekomen dat ik 2 kamers deed in Mondial waar ik het normaliter op 1 hou en dat op een saaie weekdag. Ik liep nog wat rond tussen de mooie mokkels die in aantal groeiden. Op gevaar af dat ik mijn dagbudget hier zou verneuken, ik was er al 30€ over, ging ik naar de lockers en kleedde me om voor Samya. Ik verliet de club terwijl ik nog zo geil was als wat en voordat Beatrix zou ontdekken dat ik weg ben, die zou me erg makkelijk kunnen overhalen voor meer. Ondertussen had Mr. G eerder die dag een deel van het kruidige recept ge-sms't welke veel verklaart.

Deze club is echt ondergewaardeerd gezien er zo weinig over wordt geschreven op de fora. Dat is best jammer, hier lopen zeker pareltjes van dames rond die smeken om gevuld te worden. Ik zou zeggen, laat het lage bedrag je niet afschrikken dat de service even laag zou zijn. At the very least heb je een paar mooi kippetjes gepaald en als je het geluk hebt tegen het geweldige lijf van Beatrix te lopen: twijfel dan niet! Voor geen seconde! Afsluitend met een Nederlands nummertje dat ze tot in den treure draaien, de meiden vinden het leuk:




=> Word vervolgd in Samya...

=> Word vervolgd in Babylon...
« Laatst bewerkt op: 14 juni 2018, 23:33:42 door Vazkor »

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #81 Gepost op: 16 oktober 2018, 18:52:31 »
New visit to Mondial some weeks ago. (Thanks RB) Still difficult staying in the main area for non smokers like me. Still overcrowded even in the week. Buffet is ok and line up was correct.

For the rooms it was from the flop (Rania) to the top (Paris). The first one, a dark haired quite chubby girl, was a disaster for the service : very mechanic, keep hand in front of pussy to limit penetration, complain all the time about size dick, do nothing, very passive, cant move normally, pathetic blowjob.. no comment!

The second one was great : developed foreplays skills, lick balls,good complicity, natural behaviour, close hugs and nice kisses, good technic, good involvement, gives herself completely just refused one position (cowgirl). But girl like this in Mondial there is 1 out of 50.

Usually it is redlight district service and last time was not like this.

I will go back there soon.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #82 Gepost op: 18 november 2018, 18:32:52 »
Shakir's Keulen Trip Opus 9: Mondial (02/11) en Parksauna Residenz (03/11). Voor de verandering eens niet naar Samya tijdens mijn gegeerde Keulen uitstapjes! Mijn laatste bezoekje aan Mondial dateert alweer van mei 2016 en maakte toen deel uit van mijn allereerste neukweekendje op Duitse bodem. Indertijd kon Mondial me totaal niet bekoren, en op een ander forum had ik met een onverbiddelijke pen de tent met de grond gelijk gemaakt. Ik zweerde hierbij dat ik er nooit meer een voet zou binnen zetten. Maar zeg nooit nooit... Na al die tijd besloot ik de club een nieuwe kans te geven. Tja, de mildheid van de jaren zeker?

Alhoewel ik Mondial voorzag in mijn programmatie, staat Keulen voor mij toch nog steeds synoniem met Samya. Toen de Dom van Keulen aan de horizon verscheen begon het te kriebelen... Toch maar naar Samya gaan? Of naar Mondial zoals gepland? Terugpeinzend aan Ilona van Samya, mijn favoriete chubby girl, begon ik spontaan te watertanden. Samya dan? Goh ja, de affrontelijke berichtgevingen van de laatste tijd hielden me tegen. Bovendien zijn veel dames in Samya me te slank. Samya of Mondial? Samya of Mondial? (Maal 10). Het leven van de ijsbeer is niet altijd even eenvoudig. :017: Allez vooruit met de geit, na wat wikken en wegen was de teerling geworpen: richting Mondial!

Wat stak er dan tweeëneenhalf jaar geleden dan zo tegen in Mondial? Wel, destijds leek het me maar een goor kot dat met kanten en haken aan elkaar hing. Let wel dat ik op dat moment enkel ervaring had met premiumclubs, en dan zorgt een budgetclub als Mondial voor een ware cultuurschok. Bovendien was het toen een stralende meidag en was er op dat moment (in de vroege namiddag) geen ruk te beleven in dat donker hol. Wist ik toen veel dat Mondial eerder een nachtclub was. Gevolg was dat ik er wat gedesoriënteerd, en licht geïrriteerd begon te lanterfanten. Op een herfstige avond als deze ligt dat natuurlijk anders.

Ondertussen is er veel veranderd en heeft men gepoogd de club aantrekkelijker te maken en een frisser elan te geven. Maar er is nog werk... Zo bijvoorbeeld komen nog steeds de barkrukken rechtstreeks uit de kantine van "FC De Kampioenen", bestaat de toog uit plastic namaakhout, en is er hier en daar nog nicotinegele verlichting. Een mooi toonbeeld van "Do it yourself" met kringloopmateriaal. 

Een overzichtje van de nieuwigheden:

>> Het buitengedeelte van de entree is volledig nieuw en oogt al wat glamoureuzer dan vroeger. Toen stond daar een angstaanjagend grote mazouttank die ze gelukkig ook hebben verwijderd. Jongens, dit kon toch nooit reglementair geweest zijn?  :-\

>> Voor de fietsende ijsberen onder ons: ze hebben ook een camera bewaakte fietsenstalling. Werkelijk uniek dit!

>> Het oude restaurant is weg en de vrijgekomen ruimte maakt nu deel uit van de centrale zaal. Het oogt nu ruimer en gezelliger.

>> Het nieuwe restaurant met ruime eetzaal bevindt zich nu linksachter de wellness.

>> Op het eerst gezicht leken enkele kamers mooier afgewerkt.

>> Het dakterras is grotendeels vernieuwd: er staat nieuw tuinmeubilair en er is nieuwe vloerbekleding gelegd. Destijds leek de vloer te bestaan uit halfvergane verschrompelde flarden stof. Tel daar nog eens de industriegeluiden bij (die er trouwens nog altijd zijn) dan begrijp je wel dat dit vroeger verre van het Hof van Eden was.

Maar let wel, het is en blijft een budgetclub en dat wil zeggen: her en der onafgewerkte hoekjes en kantjes, en soms ook wat onpraktisch ingericht.

* PUBLIEK

Mondial is één van de meest eminente Turken-puffs. Minstens driekwart van het publiek bestaat uit Turken, maar ik maak er geen probleem van om als één van de handjevol bleekscheten rond te lopen. Voor men mij zou gaan beschuldigen van linkse intellectueel of activistisch tuig (in deze woelige anti-Zwarte Piet tijden weet je maar nooit), ik boekte vorig jaar eens een vliegticket naar Turkije en ontdekte een buitengewoon gastvrij volk. En daarbij, clubben is toch nog altijd een beetje reizen, nietwaar?

* SFEER

Toen ik arriveerde hing er een smeuïg sfeertje van een donkere bruine kroeg. De club toont nu eenmaal ruiger dan de gemiddelde premium grensclub die we gewoon zijn. GoldenTime-adepten zullen hier zeker niet kunnen aarden. Het concept van Mondial is echter precies hetzelfde als dat van zusterclub Samya: later op de avond stroomt de tent vol en worden lijf en leden omver geblazen door loodzware bassen. Kortom, Shakir was weer in zijn nopjes. :smiley:

Rondom vind je veel zetels (of "banken" zoals de Ollanders zeggen) en staan er overal waterpijpen ter vrije beschikking. Enkele badgasten lagen er gezapig aan te lurken, de boel overpeinzend.

* WELLNESS & aanverwanten

Je krijgt geen badjas mee maar een handdoek om rond de middel te winden. Ik heb met andere woorden meer behaarde ruggen en schouderbladen gezien als wat anders. ;D

De oplettende beer bemerkt hier en daar wat Samya-dingetjes. Zo hebben ze bvb. dezelfde lockers, iets te klein dus. Met mijn pas gestreken proper hemd vond ik dat knap lastig. In de kleedkamer zijn er absurd veel lockers, ik dacht dat de nummering liep tot 500! Verwachten die hier soms een Ottomaanse invasie misschien?

Toen ik hoogdringend het toilet betrad stond er me een onaangename verrassing te wachten. Ik zal jullie de details besparen, maar toch even dit. Aan de ranzige beer die het niet kon nalaten de WC-bril vol te zeiken: "Plassen doe je niet naast de WC of erop, maar erin. Capice?"

Kenmerkend voor budgetclubs zijn natuurlijk de haperende douches en de niet tijdig bijgevulde zeepbakjes. De douches in de kleedkamer geven lekker warm water, maar de ruimte zelf was koud. De doucheruimte van de wellness daarentegen is altijd warm, maar uit de doucheknoppen sijpelde er een miezerig straaltje lauw/koud water. De keuze is moeilijk.

De wellness is eerder beperkt, maar wat er is (sauna en hamam) werkt uitstekend. Leuk detail, het ontwerp is van Belgische makelij:

                       http://www.alpha-wellness-sensations.be/project-club-mondial-wellness-koln.html
                       http://www.alpha-wellness-sensations.be/project-samya-fkk-outdoor-sauna.html

Het is geen echte afgezonderde ruimte, en er is continu doorgaand verkeer van restaurantgangers of personeel. Lawaai, je moet er van houden. C'est si ne pas une rustruimte. 

* GASTRONOMIE

Turkse vreet was overvloedig aanwezig, en is ook hier net hetzelfde als in Samya. IMO één van de beste keukens van al de clubs.

De inrichting van de nieuwe eetzaal is niet zo schitterend en doet me denken aan die ongezellige Turkse cafés van achter de hoek. Geen entourage, geen muziek, veel mensen staarden maar wat ongemakkelijk voor zich uit tijdens het eten.

De praktische organisatie is zoals op school. Tijdens de spits moet je in de wellnessruimte in een rij aanschuiven, en worden er op vaste tijdstippen een tiental personen doorgelaten. (Om de boel compleet te maken zou ik de opzichter nog een fluitje hebben meegegeven).

* KAMERS

Meestal verlaat ik een (relatief) nieuwe club niet zonder elk hoekje en gaatje eens grondig bestudeerd te hebben. Ik dus richting kamers, waar ik vervolgens in een waar labyrint terecht kwam. In dit gedeelte geraakte ik gemakkelijk binnen, maar ik geraakte er niet meer buiten.

Sommige kamers zijn mooi, andere kamers zijn dan wat minder toebedeeld. Enkele kamers bieden tijdens het neuken een fraai uitzicht op een afvalverwerkingsbedrijf. Idyllische natuurpracht zoals in Parksauna Residenz is dat niet, neen.

Dat één van de gangen ook als doorgang fungeert naar het dakterras is weer een voortreffelijk voorbeeld van onpraktisch geharrewar. Niet alleen moet er dan veel passage zijn tijdens de zomermaanden, het terras is op die manier wat verborgen. Als je de hele tijd blijft ronddolen op de gelijkvloers, dan kom je gewoon nooit of te nimmer te weten dat er wel degelijk een terras is. Absurd!     

* LINE-UP

Het lekkerste heb ik gelaten voor het einde van dit verslag, de line-up! Velen onder ons worden lyrisch van de line-up van Samya of Sharks. Ik zou met recht en reden durven te stellen dat je Mondial op gelijke hoogte kan stellen. Vanaf 18 u bleven de dames maar toestromen. Het leek er wel op dat al die poppetjes per container werden aangevoerd. Met minimaal 60 meiden geteld, overschrijdt Mondial kwantitatief gezien de overtreffende trap wat NRW-clubs betreft.
 
Al dat gezaag en geklaag op fora over de matige line up tegenwoordig in de grensclubs, komaan. Ik nodig jullie uit om hier in Mondial eens te komen kijken. Overal waar je maar kijken kan liggen er listige meiden op de loer.

Het merendeel bestond uit (u raadt het al) voorgekauwde Rumbul-brol. Veel meiden waren wel erg mooi en jong, maar ik hou doorgaans niet van hun ordinaire stijl. Ik heb het eigenlijk zo'n beetje gehad met al die gebotoxte Instagram-mokkeltjes. Desalniettemin heb ik minstens 10 dames gezien waarmee ik een kamertje zou kunnen overwegen.

Ben ik dan uiteindelijk nog van straat geraakt? Neen helaas, wegens een verkoudheid had ik geen bal energie, en voelde ik me een schotelvod. Ziehier de lotgevallen van de verre ijsbeer met weinig tijd... Ik moet alles ruim op voorhand plannen, en als ik dan op "de grote dag" niet schietklaar ben is dat balen. :banghead: Het clubweekend hiervoor had ik nekpijn, het clubweekend daarvoor was er weer een familiale kwestie, het clubweekend daarvoor was het ruzie met een meid, enkele clubweekends daarvoor speelde grote vermoeidheid parten, enz... enz... enz... (kan het nou nooit eens lekker gaan?). Tot zover mijn gezaag (het moest er even uit).

Uiteindelijk heb ik dus onverrichter zake de club verlaten.

Over de gemiddelde service-level kan ik me dus nog niet uitspreken, maar voor 30 euro per 20 min zal het wel wippen-en-wegwezen zijn. Ach, van tijd tot tijd laat ik me al eens graag afwerken (het hoeft niet elke dag een feestmaaltijd te zijn, nietwaar?). Jullie kennen inmiddels al wel mijn concept van de Keulen-trips: de eerste avond snel wat kwakken smijten hier en daar, en het echte werk reserveer ik dan voor dag 2 in Parksauna Residenz of Babylon.

***

Conclusie. Mondial timmert (letterlijk) voort aan de weg. Gesteld dat ze de resterende kwikkel-kwakkel toestanden verder aanpakken wordt dit een club uit het budgetsegment waar men niet meer omheen kan. Eigenlijk vind ik Mondial serieus ondergewaardeerd. Je moet natuurlijk wel van het groezelige sfeertje houden. Persoonlijk kunnen al die afgelikte gentlemen's clubs me de rug op.

Jammer dat ik niet op de kamer ben beland. Was dat dan allemaal voor niets geweest? Zeer zeker niet! Het was een aangename hernieuwde kennismaking, en ik kom zeker terug om te herkansen als ik in betere doen ben. Ik heb immers minstens tien meiden gezien die ik wel eens een goed lesje wil geven.
:pompe

***

De volgende argumenten pleiten in het voordeel van Mondial t.o.v. Samya:

@ Met hun 30-30 tarieven is Mondial de absolute prijsvechter in de omgeving van Keulen.
@ In Samya betaal je 50 euro voor een half uur, maar aangezien ik een snelle schieter ben, sta ik in heel wat gevallen daar binnen het kwartier terug in de bar. Dan lijkt 30 euro mij de correcte prijs voor snelle seks zonder al te veel franjes.
@ Beide clubs hanteren hetzelfde concept, namelijk de klant de illusie geven dat ze een one-night stand hebben gescoord na een avondje stappen.

==> Moraal van het verhaal: Het verschil tussen beide clubs is voornamelijk dat je in Samya ong. 65 % meer betaald t.o.v. Mondial om in een wat chiquere omgeving te zitten. Budgettair gezien loont het voor de multineuker zeker de moeite om eens afslag Mondial te nemen.

PS: De neuk-achterstand heb ik de dag nadien ruimschoots kunnen inhalen in Parksauna Residenz waar ik twee uur eens goed van katoen heb gegeven met Lucia (mijn nieuw clubliefje).



« Laatst bewerkt op: 18 november 2018, 18:43:35 door Shakir »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #83 Gepost op: 27 december 2018, 19:11:01 »
MONDIAL - Een ongewoon Mondial-bezoek
15 December 2018

Citaat
Op werkgebied begin ik mijn nieuwe functie gewoon te raken en heel wat zaken waar ik zo sceptisch over was of het wel ging meevallen, vallen op hun pootjes en de angst voor het onbekende wijkt...maar niet de vernieuwingsstress. Ook nu moest er heel wat spanning van m' afgeneukt worden en dis weekend is dat ruimschoots gelukt. De keuze voor Mondial ipv werd op het laatste nippertje gemaakt omdat deze club meer de uitgangstent is en in PSR gerelaxed kan worden op de rustigere Zondag.


FAZIT
1) Negatief
- Enorme drukte in de bar en luide muziek. Helaas kan je er nergens aan ontsnappen...behalve op een kamer want voor het dakterras is het te koud voor de tijd van het jaar.
- De Algerijnse Nancy gemist op einde :( Wat een sexy meid en ze her kende me eerder dan ik na 1,5 jaar!

2) neutraal
- Goede line-up, niet top.
- Muziek niet top, ook niet slecht

3) Positief
- Er liepen een aantal erg mooie babes rond!
- Wellness was goed
- Ambiance ok
- Lange goede kamers gemaakt op een kanttekening na bij de laatste.



Kamergangen en overall service

De service was beter dan verwacht voor een club als deze, mede omdat ik niet voor 20 minuten maar onmiddellijk voor min. een uur ging. Dan zijn de dames ook geneigd meer te geven, toch hier. Ook voor hen is het soms een opgave 20min per klant 'af te werken' met de miserie ertussenin en als ze een uur op kamer zitten, is dat meer relax voor hen ook. Van de service kan ik dan ook niet meteen klagen.

1) Beatrix - Op herhaling met de gekke dame

2) Roksanda - De langste kamer van 2018
 
GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ****




CLUBVERSLAG
1) Anreise - aankomst
a) Rit ernaartoe en parking:
De rit vanuit de meeting in Roermond naar het hotel was lang, donker en bezaaid met vele hindernissen *lees: wegenwerken*. Vandaar besloot ik ineens naar Mondial af te zakken in plaats van PSR vanwege het zeer late uur. Ook dat was vol hindernissen en misrijden. Uiteindelijk kwam ik aan op de parking waar ze gaarne dubbel parkeren. Heb de wagen dus heel wat verder aan de straatkant moeten zetten. Ik kwam rond 22u binnen.  Je ziet: op zo'n uur kan je in PSR niet veel meer aanvangen.

b) Ontvangst:
Ik moest van de security onmiddellijk mijn portefeuille en gsm op een schaal leggen en ik werd gefouilleerd en alles werd gecontroleerd. For sure hebben ze hier al slechte ervaringen gehad. Na de task-force begroeting, kon ik m'n portefeuille en gsm terug krijgen en ging ik naar de Balie voor de betaling. Ook daar moes ik wachten want het was erg druk als gewoonlijk. IK betaalde m'n 30€ en kon met 2 handdoeken naar beneden tussen het gedrang.

c) In de lockerruimte:
Erg veel ijsberen, veel drukte: bij de douches was het aanschuiven geblazen. De douches waren goed heet, en kon me uitgebreid wassen.


2) Eerste indrukken, club ambiance en sfeer gedurende de dag
a) Algemene sfeer:
Zeer druk en benauwd, van die geil wordende atmosfeer van vorige keren die me deden duizelen telkens ik in deze club kwam, was nu niets te merken, en nee, het heeft niets te maken met dat ik hier voor de eerste maal heb betaald voor de entrée. Rond 22u was het gewoon beredruk... Er waren wel heel wat dames maar de ijsberen waren in de meerderheid, vooral de südlanderhelft ervan. Wat ik zag aan dames was niet verkeerd.

Er werd door een DJ muziek gespeeld, minder Turks en Balkan dan anders. Er was een bepaald Turks nummer waar ze allemaal gek van werden.

b) Drukte beren en indruk line-up gedurende de dag:
Een overwicht aan (Turkse) ijsberen tov (Rombul) dames. De line-up was behoorlijk, niet top: dacht het hier toch iets beter te hebben gezien al kan dit aan de indruk van de dag liggen omdat teveel drukte me snel stresseren. Voor de optick fick is er genoeg te doen, als is het maar voor die 20 min...maar niet vandaag.

c) Club interieur en eventuele veranderingen:
Geen echte veranderingen in de barruimte. De club is sterk uitgebreid qua aantal kamers.

d) Extra:
Alcoholische drank was te betalen.


3) Wellness

Paar maal in de wellness, en in de hamam, goed als altijd. Relaxen is niet helemaal mogelijk, noem het een discowellnessplek.


4) Restaurant/Eten

Niet van gebruik gemaakt.


5) Contacten

Vooral en enkel met de dames waarmee ik kamerde en die Nancy op wie ik liever eerder op het bevallige lijf wilde botsen.


6) Line-up en kamergangen

Er werden 2 lange kamergangen gemaakt, langer dan ik gewoon ben te maken, zeker dit jaar. De eerste betrof Beatrix voor wie ik speciaal naar deze club ging na een telefoontje aan Mondial om haar aanwezigheid te vragen. Ze was nog niet haar huis dus ik ging ervoor en kwam haar na wat zoeken en tussen de mensen dringen door tegen. De dame wou dat ik een trio deed samen met haar collega maar dat weigerde ik. Ik liet haar nog haar sigaret oproken en dan de sleutel halen:

=> Beatrix - Op herhaling met de gekke dame


Na mijn erg goede kamer met Beatrix terug de wellness, een drankje, wat rond zitten kijken naar de mensen en het ondergaan van de muziek. Ik zag een leuke dame met mooie rode volle lippen en deugnietogen, type 'Bunny' maar dan iets voller qua lichaamsbouw. Haar naam: Roksanda. Ze deed me aan Anja ex-Bab denken en wellicht heeft die herinnering ervoor gezorgd dat ik overstag ging voor deze dame. Ik dacht dat dit in 40min max geklaard zou worden maar nee:

=> Roksanda - De langste kamer van 2018


7) Einde van de clubdag

Na Roksanda nog een sauna en een drankje en dan was het welletjes geweest. Ik vertrok met semi-goed humeur. Er is toch wel iets van dat de balans uitgave-tevredenheid wat verstoorde. Dan nog, ik ben niet de man die gewend is lange uren te maken op kamer en dat voelt zich wel in de portemonnee...en toch zou ik nog PSR bezoeken! Dit is immers het newjob-feestweekend voor iets.

Terugrijden was in een witte hel van sneeuw op bevroren wegen van Mondial tot m'n hotel. Dat is niet mijn meest favoriete bezigheid dus ik was blij dat ik zonder ongelukken in m'n bed lag. Wel leuk om zo een 'witte kerstsfeer' mee te kunnen pikken onderweg al is het gedacht dat ik meer dan 300km van huis ben daar wat afbreuk aan.


8 ) Afsluitende video

Het populaire nummer:


Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #84 Gepost op: 20 februari 2019, 13:24:02 »
Teil 3
Mondial am 15.02., die 30€ Variante

Navi hat mich gut gelotst, Parkplatz gefunden. Am Einlass erstmal die Taschen entleert
zur Sicherheit. Finde ich o.k., für mich kein Problem.
Geduscht habe ich im Samya, Wertsachen ins kleine Schließfach, ach, Handy im Auto vergessen.
Unten umgezogen und ab ins schon rege Getümmel. Hier ist schon gut was los. Der Club ist nicht
klein, trotzdem meinen Kumpel erstmal nicht gesehen. Dafür…Anka! Immer noch hübsch anzusehen,
 mit überzeugenden zwei Argumenten in E (bestimmt!), hat mich auch erkannt. Ich kenne Sie seit
dem 26.11.16.
Erstes Mal Tutti, nach 6 Monaten längere Zeit dann im Babylon, wieder einige Monate Pause
dann Samya und jetzt wieder im Mondial. Sie angesprochen, einige Minuten gequatscht und
dann wollte ich mit ihr …Sex! Nach 7 Monaten wieder. Wir  warteten kurz auf eines der besseren
Zimmer, wo das ist…keine Ahnung in dem Labyrinth in den oberen Stockwerken. Angenehm
temperiert, sauber.
Gottseidank erinnerte Anka sich an unsere frühere Zimmer zusammen und zeigte mir nicht den
Mondial-30€-Schnellservice, von dem ‚Mann‘ öfters liest. Nur geküsst hat Sie früher mehr und
besser. Aber ich kann nicht alles haben. Mit gefällt Sie auch mit den paar Pfunden zuviel, ihr
fordernder Sex und meine tagelange Enthaltsamkeit schubste mich in 40 Minuten über
die Ziellinie. Kurzes Erholen und faire und verdiente 60€ wechselten dann den Besitzer.
Leider war Anka danach mit einem Gast im Barbereich dauergebucht und es wurde nichts mit
einem zweiten Mal.
Auf meinen unzähligen Runden durch den Club sah ich eine Frau und ich wußte, Sie kennst
Du! Aber Woher und Wer ist Sie? Da stand Sie auf und kam zu mir: „Kennst Du mich nicht mehr“?
„Doch, ich bin schon seit 2 Stunden am Überlegen Woher!“ „Tutti“.
„Ahhhh, Du bist Michaela. Aber jetzt braunhaarig und nicht mehr blond und bestimmt 8-10kg
Weniger!“ Ihr Lächeln war wie damals entwaffnend. Wir haben und eine Weile unterhalten
und dann verabschiedete Sie sich wieder. Clever!
Einige Minuten später ging ich mich duschen im Saunabereich und suchte Sie! Mondial typisch,
mit Fingerzeig Du und Ich. Mit Kopfnicken Richtung Eingang/Schlüssel reagierte Michaela gleich
und Wir hatten Glück. Wieder ein Zimmer und keine von diesen F…boxen.
Schönes Küssen, abwechslungsreiches Blasen, sportlicher Sex. 30, 40x *Fuck*, allein daran hätte ich
Michaela wiedererkannt. „Du f…. noch wie früher“. Das war ihr Kompliment für mich. Danke.
Hat darauf hingewiesen dass Wir knapp über 40 Minuten auf Zimmer sind und fair nur die
60€ gewollt.
Bin bald darauf gegangen. Es hat gereicht und der Club wurde noch voller. Werde ich jetzt
öfters ins Mondial gehen, ich weiß es nicht.
Auto, Handy, Nachricht. Wer wohl und Was? Mein Kumpel, bin im Samya. Depp…Danke und gute
Nacht.

vanKees

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #85 Gepost op: 11 maart 2019, 23:01:33 »
Zevende clubbezoek in 2019, Mondial

Mijn zevende clubbezoek van 2019 was in Mondial. Een club die ik bijna 3 jaar niet meer bezocht heb. De reden voor mijn bezoek was Beatrix, een blonde meid met een stel prachtige borsten. Bij binnenkomst de Thekedame gelijk gevraagd of ze aanwezig zou zijn, maar ze bleek helaas niet meer werkzaam te zijn in Mondial :( Beatrix heb ik slechts 1 keer gezien in een club, Planet Eden, en ik was erg onder de indruk van haar schoonheid. Een kamer is er destijds helaas niet van gekomen.

Ondanks dat Beatrix er niet was, toch even binnen geweest. Er liepen een stuk of 15 á 20 dames rond. Een aantal erg mooie poppetjes. Eén van hen kwam me al gelijk aan de bar bezoeken, toen ik een colaatje aan het drinken was. Ze was niet helemaal mijn type, te dun en weinig kont en veel te veel make up. Even later kwam ik een oude bekende tegen, Katrin(a). Ze herkende me gelijk, ondanks dat het ruim 3 jaar geleden was, dat ik met haar een kamer deed. Helaas wel één van de slechtste kamers die ik ooit heb gehad met een dame in een saunaclub, dus deze dame ging het zeker niet worden.

Er liepen twee dames rond waar ik wel interesse in had. De één was een wat romige dame, met een heerlijk achterwerk en een stel flinke tieten. Alleen zat ze continu bij een groep whisky drinkende Turken, dus weinig kans. De andere dame een hele mooie blonde dame, met een werkelijk goddelijk lichaam en een engelen gezichtje. Slanke meid, mooie borsten en een lekkere kont. Alleen toonde ze geen enkele interesse. Ook gasten die haar benaderden negeerde ze of reageerde ze erg nonchalant op. Ze stond een tijdje bij zo'n tafel waar je digitaal kaartspelletjes op kon spelen en daar ging haar interesse het meeste naar uit. Toch heeft ze een kamer gemaakt met een gast, want ik zag haar op een gegeven moment met alleen een handdoek om naar de dameskleedkamers gaan. Een erg lange kamer was het niet. Ik schat zo'n 10 minuten, want een kwartiertje daarvoor had ik haar nog in de bar zien spelen.

Uiteindelijk alleen een saunaatje genomen en daarna naar Samya vertrokken. Daar had ik afgesproken met Firehawk, die door omstandigheden al heel vroeg in Samya was en mij een paar keer appte om ook maar snel te komen :)

Geen kamer gemaakt dus en een kort bezoekje van slechts 2 uur. Mijn eerste kamerloze clubbezoek in 2019.

RB en Mondial, bedankt voor het vrijkaartje, ondanks het korte, kamerloze bezoek.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

cubafan

  • Gast
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #86 Gepost op: 19 maart 2019, 10:57:47 »
Mondial is top. Voor een spotprijs kom je binnen en krijg je fantastisch goed eten en een keuze uit heel veel prachtige jonge meiden. Wat wil je nou nog meer!

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #87 Gepost op: 19 maart 2019, 18:09:06 »
TOPSERVICE !
Minder lawaai van de veel te luide muziek.
Minder een rokershol :douchen!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #88 Gepost op: 20 maart 2019, 07:26:45 »
Citaat Taylor:
"RB en Mondial, bedankt voor het vrijkaartje, ondanks het korte, kamerloze bezoek."

As 'n moderator en administrateur gratis kaartjies? Klink vreemd/grappig!

vanKees

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #89 Gepost op: 20 maart 2019, 16:34:57 »
Citaat Taylor:
"RB en Mondial, bedankt voor het vrijkaartje, ondanks het korte, kamerloze bezoek."

As 'n moderator en administrateur gratis kaartjies? Klink vreemd/grappig!

vanKees
das ist überhaupt nicht seltsam
ein Moderator lege viel Zeit in relaxxxboard
und sie können gelegentlich belohnt werden
eine solche Form wie Vankees
 bekommen nichts Platzieren Sie Anzeigen für Clubs, mit denen RB keine Geschäfte macht
 :lol_hitting: