Auteur Topic: Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)  (gelezen 309705 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #45 Gepost op: 7 november 2015, 08:52:58 »
Gisteren met twee Relaxkaarten, thanks pals, twee Keulse clubs gecombineerd, en begonnen met Mondial. Kort na 14 uur aangemeld bij de balie, waar de ontvangst dame even naar de chef belde: Er is er alweer een van Relaxxxboard! Begint een berucht forum te worden zeker. Zomaar vier kaarten in een paar uur ingeleverd, want Sjeufke was dan wel net vertrokken, maar Kanariepiet en Vendezz waren er wel. Het was mijn eerste keer hier. Beetje donkere omgeving, maar wel netjes. Op dit relatief vroege uur toch best wel veel dames aanwezig, waarvan qua optiek de helft zeker wel in mijn schema zou passen. Nu reken ik in clubs als deze nooit op het soort service waar ik naar op zoek ben, vandaar dat het er nooit van gekomen was.

Na een langdurig onderhoud met de collegae, op aanraden van Kanarie eens aangepapt met Adelina. Hele vriendelijke meid en optisch nog net im grünen Bereich. Met haar een heel ontspannen kamertje gedraaid. Tongzoenen en pijpen ruim voldoende. Met het juiste neukbeleid ook geen problemen tijdens de seks. En mezelf eens lekker klaar laten pijpen, waarbij ze op het laatste moment de spuit op haar tietjes richtte, die even later dropen van de saus. Al met al een prima date met een sympathieke dame.

De prijsstelling vind ik hier heel schappelijk, met 30 euro per 20 minuten. Het werden er met Adelina 60 voor 40 minuten. Gunstiger dan het 50/30 systeem dat in de meeste andere clubs wordt gehanteerd. 20 minuten is me te kort, en soms is het jagen om binnen het half uur te blijven. Dan is die 60/40 stelling in mijn geval een goed alternatief.

Er stond nog een koud buffet, daar wat van genomen, goed spul. De warme hap was er nog net niet. Nog even de sauna getest, en gemerkt dat die goed heet is. De muziek was niet Turks en ook niet te luid, dus goed te doen. Intussen kwam de avondploeg binnen, en liep het huis vol met over het algemeen mooie vrouwen.  Resumerend concluderend, een aardige club, waar het in de avond best gezellig kan worden. Maar Samya stond ook nog op het programma, anders was ik allicht nog een paar uur gebleven en had er nog wel een kamertje tegenaan gegooid. Niettemin was ik toch wel positief verrast over deze niet zo bekende club Mondial.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #46 Gepost op: 7 november 2015, 09:58:11 »
Citaat
Zomaar vier kaarten in een paar uur ingeleverd, want Sjeufke was dan wel net vertrokken, maar Kanariepiet en Vendezz waren er wel.

Helaas (nu ja helaas... inkom is 30€): Vendezz en ik hadden geen vrijkaartje. Wij hebben gewoon de volle pot betaald 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #47 Gepost op: 7 november 2015, 12:48:18 »
Nog nooit in dit lustoord geweest! Met een freier Eintritt is het uiteraard een mooie gelegenheid om een onbekende club van binnen te bezichtigen.

Met gezwinde spoed in de ochtend de noodzakelijke werkzaamheden tot een goed einde gebracht om vervolgens koers te zetten naar Köln. Er moest nog wel getankt worden, zo ook euroos uit de flappentap worden gehaald. Dat tanken doen we bij onze geliefde zuiderburen en dus moest met een omweg naar Köln worden gereden. Voorspoedige reis, doch op het moment dat tomtometje aangaf dat ik bij Mondial zou zijn gearriveerd, kwam ik uit bij een kinderboerderij :o. Een keer terug, weer draaien en dat zo 3x. Website geraadpleegd........ik had toch het juiste adres. Vervolgens de straat maar eens helemaal uitgereden en jawel met grote letters: MONDIAL. Recht voor de deur geparkeerd.
Het was inmiddels kwart over 11. Ingecheckt bij een mooie theke! De vrijkaart van Mondial werd meteen geaccepteerd! Ik heb dan ook een vertrouwd uiterlijk  ;D

Mondial en Relaxxxboard veel dank voor de gratis inkom!

Gewapend met twee handdoeken de kleedruimte opgezocht. Geen rondleiding, maar dat was ook niet nodig. Zo groot is Mondial nou ook weer niet. De handdoek paste maar net rond mijn afgetraind lijf. Een grotere maat was er niet, maar het ging op zich wel prima!
KanariePiet trof ik bij de douches. Hij zag er niet uit. Een gezicht vol met afdrukken van lippenstift. Waarschijnlijk een 'oude' bekende getroffen?!
In de bar zat Vendezz, al lang niet meer gezien. Met KanariePiet er bij was het even gezellig ouwejongens krentenbrood. Ik had nog niet ontbeten en dus moest er gebruncht worden. In het restaurant stond een uitgebreide lunch klaar. harde broodjes, Croissantjes, diverse soorten beleg, salades waaronder losse brokjes feta, die er bij mij ingaan als koek :017:. Kortom, de lunch was dik in orde.
De club van binnen is vrij donker, heeft iets van een oosterse stijl. Gezellig ingericht. Aan de danspaal hingen al twee pocket Roemeentjes, waarbij ik ff ben gaan staan om het spektakel goed te kunnen aanschouwen. Laat ik de paaldansact kort omschrijven: zeer intiem  :ff.
Rond het middaguur al zeker 20-25 dames aanwezig. Dames van verschillende pluimage. Als ik het qua optiek vergelijk, scoort Mondial beter dan AcaGold op deze vrijdag. Twee handen vol met ijsberen, dat tijdens mijn aanwezigheid verdubbelde.

Ik had afgesproken met Teiresas in AcaGold. Daarmee stond op voorhand vast dat mijn bezoek beperkt zou blijven tot één kamer. Ik ken geen dames in Mondial, dus het werd een pure gok. De dames zoeken veel oogcontact en proberen daarmee natuurlijk een kamertje aan over te houden. Mijn indruk is dat er niet actief wordt geanimeerd.

Een blonde langharige dame met een stevig postuur die ik op afstand al een paar keer diep in de ogen had gekeken, nestelde zich naast mij. Een leuk gesprek volgde. Duidelijk een dame die al langer in het vak zit. In de club gaat ze schuil onder de naam Lamy. Na de check of ze ook tongzoende lagen we 15 minuten later op een kamer te sporten. Het prijsbeleid in Mondial is €30 per 20 minuten. Leuk voor onze medelanders die daar gretig gebruik van maken, maar niet aan mij besteed. Dus ruim een half uur met Lamy in de gordijnen gehangen. Lamy werkt sinds een week in Mondial en heeft eerder in diverse Spaanse paysex instellingen gewerkt.
Tongzoenen was oke, maar er zijn betere. Er werden veel natte doekjes gebruikt. Elke keer nadat ze ff na boven was gekomen om te zoenen. Het pijpwerk was met uitzonderlijk grote zuigkracht. Dat beviel me wel. Er werd meegedeeld dat ik niet in haar mond mocht eindigen. In Cowboy was het zo gepiept. Na de schoonmaak was het meteen 'aankleden' en naar beneden.
Samengevat een (ruime) voldoende. Mede omdat het knuffelgehalte erg laag was.

Na de kamer mijn ervaringen gedeeld met Vendezz (KanariePiet was op kamer) om vervolgens mijn weg te kiezen richting Ratingen.
Mijn eerste indruk over Mondial na dit korte bezoek is positief. In mijn uppie zal ik er niet naar toe gaan. Maar met een paar medeplegers is het zeker de moeite waard. De prijs-kwaliteit verhouding is absoluut oké.

Illusion Plopp!





Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #48 Gepost op: 8 november 2015, 10:07:13 »
Eergisteren ben ik samen met Vendezz nog eens in Mondial beland. In de vooravond stond er een bezoek aan Samya gepland, maar we wilden eerst rustig opbouwen in kleinere zusterclub Mondial.

We zijn aangekomen om 11u en hebben de club terug verlaten om 15u30. In de loop van de ochtend hebben we nog het gezelschap gekregen van Sjeufke en NLNU.

Inkom was nog steeds 30€. Kameren kost 30€ per 20 minuten. Een uurtje kameren kost met andere woorden 90€. Een FT kost 25€.

Tot mijn verrassing was de club verbouwd sinds mijn laatste bezoek. In het kort:

De receptie is vergroot en is nu 'open'  (vroeger had je het gevoel dat je je aan de balie van een treinstation moest aanmelden).

Waar vroeger de bar was, heb je nu een grote zitruimte die afgescheiden is van de rest van de centrale ruimte. De bar zelf bevindt zich nu achteraan de centrale ruimte. Deze centrale ruimte ziet er heel fraai uit, maar ik vond ze te duister. Als ik een hele dag moest binnen zitten in een dergelijk donkere ruimte, ging ik ongetwijfeld depressief naar huis.

Het restaurant ligt nog steeds op dezelfde plaats, maar is vergroot. Ik schat dat deze ruimte nu eens zo groot is dan eerder.

Waar je vroeger een kleine sauna, verouderde douches en een rustruimte had, vind je nu een grotere en moderne sauna + douches. De rustruimte is verdwenen.

Tot daar de hardware, wat met de software?

Het was uiteraard maar een momentopname, maar ten opzichte van mijn vorige bezoeken aan Mondial was de line-up er in de vroege namiddag zowel kwantitatief als kwalitatief op achteruit gegaan. Desalniettemin waren er, voor liefhebbers van Roemeens schoon zoals ondergetekende, nog steeds voldoende geschikte meiden aanwezig.

Het aantal mannen, aanwezig tussen 11u en 15u30, zal gemiddeld ergens tussen de 10 à 15 gelegen hebben.

De sfeer vond ik er op achteruit gegaan sinds mijn vorige bezoeken. Er werd absoluut niet actief geanimeerd (behalve door Erica en haar vriendin die dan weer TE hard en irritant animeerden), integendeel, de meeste meiden zaten er gewoon verveeld en lusteloos bij. Niet bepaald een sfeertje waar je geil van werd.

Het personeel: de theke heeft dringend een lesje in vriendelijkheid nodig. De 2 bardames en de kok waren gelukkig wel heel behulpzaam en vriendelijk.

Het eten: ik heb enkel een ontbijtje genuttigd. Dit was heel goed verzorgd. Er was voldoende keuze en wat ik genomen heb, smaakte uitstekend.

Het drinken: koffie en frisdranken zijn gratis. Voor alcoholische dranken moet je bijbetalen. Vendezz en ik hebben elk 2 biertjes (Efes) gedronken, aan 3€ per stuk.


Ik heb 1 keer gekamerd, met Roemeense Adelina.

Deze meid is 25 jaar jong, 1,60 groot, heel lang bruin haar, een mooi gezicht en van die leuke bruine pretoogjes. Adelina heeft een klein buikje, een A-cup en een volle, maar stevige kont. Adelina heeft enkele tattoos en een wenkbrauwpiercing.

Presales: Adelina nam ruim de tijd voor een aangenaam praatje in de bar. Echt intiem was het allemaal niet, maar ik had er toch een goed gevoel bij

Adelina haar service op kamer was goed tot heel goed. Tongzoenen voldeed ruimschoots. De pijpbeurt was diep en gevarieerd. Neuken in 3 standjes was heel leuk: Adelina deed lekker mee en moedigde mij zelfs aan om steviger te werk te gaan.

Aftersales: kan ik weinig over zeggen. Na mij is NLNU met Adelina op kamer geweest en niet veel later heb ik de club verlaten.

Herhalingsgevaar: groot.


Mijn conclusies na dit bezoek aan Mondial: de club is mooi verbouwd, maar ik voelde mij er minder thuis dan in het oude Mondial. Ik vond dat de verbouwing de sfeer niet ten goede is gekomen en ook de line-up was minder dan ik me van vorige bezoeken herinnerde.

Was alles dan slecht? Natuurlijk niet. Het personeel (op de theke na) was vriendelijk, het ontbijt was dik in orde, er waren nog steeds voldoende neukopties en vooral: de prijsstelling (30€ inkom en 30€/20 min kameren) blijft uitstekend.

Mondial ziet mij volgend jaar ongetwijfeld wel eens terug 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #49 Gepost op: 18 december 2015, 22:32:48 »
Mondial an einem Donnerstagabend (17.12.15)

Zufällig in der Nähe, da bot sich zum Feierabend ein Abstecher im Samya-Ableger an. Zudem eine gute Gelegenheit, den mittlerweile abgeschlossenen Umbau in Augenschein zu nehmen.

Neue, erheblich größere Empfangstheke, das ging schon mal ganz gut los. Nahezu keine Veränderungen im Umkleidebereich, leider immer noch die viel zu kleinen Spinde, übrigens die gleichen wie im Samya ab Nr. 81. Die Duschen im Kellergeschoss sind (nur derzeit?) abgesperrt, stattdessen wurde eine völlig neue edle Duschwand mit vier oder fünf Anschlüssen sowie einem Kaltwasserstrahl im Wellnessbereich installiert, top. Überhaupt macht dieser neue Wellnesstrakt einiges her, einschl. Relaxbereich und einer sehr geräumigen Sauna mit großer Glasfront.

Zentrale Anlaufstelle ist der vollkommen neu gestaltete Thekenbereich. Die lange Theke ist jetzt dort, wo vorher die fünf Fernseher hingen und die türkische Süper Lig rauf und runter übertrugen. Die vorher vorhandenen Couches sind fast gänzlich verschwunden, stattdessen wurden vereinzelte Tische mit Stühlen bzw. Hocker platziert. Alles sehr gut gelöst, das „Oberbayern“ im Kleinformat, so kam es mir jedenfalls vor. Angrenzend an den Thekenbereich ein offener, gemütlich eingerichteter Raum zum Plaudern und Fußballgucken.

Gegen 19:30 Uhr war der Club gut gefüllt und es wurde zusehens noch voller. Hoher Besucherandrang, ich war mit hoher Wahrscheinlichkeit der einzige Deutsche. Hab mich aber durchaus wohl gefühlt und genüsslich ohne nennenswerte nervige Animation das rege Treiben beobachtet. Rd. 80 (!) Dls an einem Donnerstag eine Woche vor Weihnachten, die Zahl kann sich schon sehen lassen; nur eine grobe Schätzung, können auch durchaus noch einige mehr gewesen sein. Aus meiner Sicht eine gute Handvoll Hotshots, um die 15 NoGos, ca. 20 recht hübsch, der Rest im unbedeutenden optischen Niemandsland anzusiedeln. Mir namentlich bekannte Dls waren Beyonce, bildhübsche 25-jährige Rumänin sowie Carina aus guten alten PSR-Zeiten; wird schon seine Gründe haben, warum sie nun bereits zwei Jahre dem Mondial die Treue hält.

Angesichts einer mindestens 90%-igen Rumquote geriet ich mehr oder weniger zufällig an eine „Exotin“aus der Abteilung „hübsch“. Kira, 29-jährige blonde Polin, KF 38 mit festen B-Cups, seit vier Monaten im Club. Die Nummer ist schnell erzählt: obwohl Kira alle sog. Clubstandards bot, kam irgendwie zu keinem Zeitpunkt Nähe geschweige denn Leidenschaft auf. Ein Upgrade auf 40 Min./60 € erschien mir nicht gewinnbringend, somit punktgenauer Absch(l)uss in Minute 20. Nummer eher schlecht als recht, jedoch mit einem Verlust von 30 € noch zu verschmerzen. Carina wäre (mit o. g. Upgrade) mit Sicherheit die bessere Wahl gewesen.

Danach noch einen Happen vom überaus reichhaltigen und abwechslungsreichen kalt-warmen Abendbuffet genommen und die Biege gemacht. Nix für häufige Besuche, aber hin und wieder kann bzw. sollte man sich das Mondial mal geben. Der Umbau ist sehr gelungen, der Laden brummt.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #50 Gepost op: 31 januari 2016, 11:41:09 »
Visite hier du Mondial avec l'entrée gratuite, un grand merci à RB et Mondial  :happy
Arrivée vers midi, le temps de récupérer de ma visite au LR la veille  :))

Accueil sympathique puis direction les vestiaires et la douche pour bien se réveiller, puis direction le bar pour prendre un bon café, j'étais déjà venu ici il y a 2 ans et j'étais surpris de voir les changements, je ne reconnaissais pratiquement plus le club tel qu'il était avant ! et je dirais que c'est même plutôt bien réussi au contraire du Samya où selon moi le nouveau bar est un échec total, un véritable désastre  8)

en tout cas pour en revenir au Mondial, je préfère cette décoration à celle d'avant, et le bar est bien lumineux au contraire du Samya où le bar est sombre et tellement déprimant avec ces 4 ou 5 fauteuils qui prennent toute la place et où c'est un cauchemar pour se faire servir. Au contraire au Mondial, le bar est plus long et cela me semble déjà plus censé de mettre des tabourets de bar !  n'est ce pas  ;D !

C'était ma minute spéciale décoration de FKK  ;D
soi dit en passant, au Samya ils devraient mettre un distributeur de boissons comme à l'Aca par exemple du côté du restaurant où il y a les plats, ça pourrait largement désengorger le bar pour les boissons soft  ::)

J'ai ensuite bien profité du petit déjeuner, vraiment excellent avec beaucoup de choix et possibilité d'avoir une omelette comme au Samya
Ensuite de retour au bar, Anya est vraiment celle qui met l'ambiance, en poussant la chansonnette parfois

J'ai bien apprécié cet après midi paisible, il devait y avoir environ 15 filles puis elles sont toutes arrivées en fin d'après midi, je dirais bien autour de 50 filles, peut-être même plus
Mais il y a aussi énormément de gars qui sont également arrivés pendant ce laps de temps, c'était ma crainte et c'est pour cela que j'avais évité de venir visiter ce club en soirée

Du coup vers 17 heures je décidais vite d'aller avec une russe, désolé mais je crois bien avoir oublié son prénom, sans doute parce que la session a été vraiment basique, pas d'embrassades, fellation courte et sans conviction, et après moins de 5 minutes de sex c'était : Come baby, come ! Je n'ai donc pas terminé, j'ai payé 30 euros

Ensuite avec le monde qu'il y avait vers 20 heures, après m'être bien restauré, je décidais plutôt de partir car ça devenait l'usine et je ne me sentais pas de retenter une expérience  8)

Je reste donc mitigé après cette session très bas de gamme mais j'ose seulement espérer que c'est pas comme cela avec toutes les filles et que j'ai seulement fait une mauvaise pioche comme cela peut arriver dans tous les clubs, à retenter une autre prochaine fois  :111: 

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #51 Gepost op: 27 februari 2016, 15:18:51 »
Mondial: babes babes babes! So many rombul-babes!
13 Februari 2016
Algemeen topic: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18256.msg74315#msg74315

Na dik 20 minuten aangekomen bij deze kleine budget-club. In tegenstelling tot vorige keer was het donker en regenachtig slecht weer. 't Is daarom dus dat ik ineens die parking van Mondial vond: hellinkje op gereden en me in een gat gestationeerd. Met plastiek zak in de hand de club betreden en de warmte sloeg me in het gezicht bij het beinnenkomen. Weer een drukte van jewelste. Ik heb nogal laat de club betreden maar het was de bedoeling er een nachtelijk avontuur van te maken dat in zusterclub Samya zou worden verder gezet. Deze club was enkel de opwarmer, het voorgerecht so to speak. Hiervoor dank ik Relaxxxboard voor het vrijkaartje. Dit kaartje werd vlot aanvaard zonder probleem. Ik kreeg een handdoek, nam er nog een en ging naar mijn locker. Een uitgebreide douche volgde en dan op naar de bar voor een drankje.


Restaurant

Met het drankje in de hand het restaurant betreden voor een hap te eten. Een mens die sinds de ochtend niks gegeten heeft hoort het aangebodene aan te vallen als een hongerige wolf. Vorige keer was dat toch zo al lag de honger in andere disciplines. Nu? Minder. Ik vond de vleesgerechten er minder appetijtelijk uitzien. Ik schepte dan iets op dat het meest op vlees leek en aldus bleek te maken en deed heel wat groente erbij en zocht me een plaats in het drukke restaurant...toevallig dezelfde van vorige keer. Er zat een grote dame tegenover me met joekels van tieten en het Turks uitziende heerschap naast mij kon niet zwijgen me haar service aan te prijzen. Dame in kwestie leek me later tijd niet zo te mogen had ik de indruk...strange. Er waren echter meer dan voldoende 'living dolls' in da house.

 :gtgal :laydown

Ook nu kon ik niet kiezen waar ik m'n geile ogen eerst op moet leggen als ik al die mokkels met goed ogende lichamen zie langs paraderen in sexy lingeriesetjes. Met al die hertjes rond je, ben je aan het eten met een stijve van formaat en dan gaat er eentje over je rug strelen of over bol wrijven wat het nog erger maakt. Extatische momenten in het exotische paradijs van allah al zijn deze tientallen exemplaren lang geen maagd meer. Ja het eten smaakte me minder maar Mondial zal geen uitzondering zijn dit weekend.


Bar en "relaxruimte"

Met zelfde handdoek om de middel en een andere in de hand ging ik de club nog eens door. Zoveel lekkere wijven te zien... door de Boudoir Dreams ampule stond ik op ontploffen van de geilheid dat later in Samya nog eens sterk naar omhoog zou worden opgeschroefd ook. Ik begaf me naar de sauna en relax-ruimte en nam een lange saunabeurt. Die sauna is een ware licht-discotheek op zich waar de oriëntaals-klinkende muziek door de glazen afscheiding heen bonkte. Sauna voor dancings, je raadt het al: no relax at all here. Even ontsnappen aan de drukte zit er hier absoluut niet in maar dat is geweten op dit uur: het clubbezoek is een opwarmertje, niet om te blijven plakken. Bij de douches kan je maar aan een kant binnen, de andere is een glasplaat. Ik weet niet meer of ik vorige keer langs beide kanten in kon maar het is een omweg nu. Ik zag dat er in de douches naast de sauna een houtenbrillen rek. Ook dat herinner ik me niet of die er vorige keer was, denk het niet want ik vond het onhandig dat ik m'n bril op het brillenrek naast de sauna moest achterlaten. Nu niet en dat is beter.  :))

De vorige keer was ik hier langer maar dan kon je nog gebruik maken van het dakterras. Alleen daar kan je jezelf wel van de drukte onttrekken maar dat lukt vandaag dus niet door het slechte weer.  ::)

Ik ging afwisselend van de bar de paar trappen af naar de relax-ruimte en terug. No relax @ all. Ik kon één keer met mazzel een plaatsje bemachtigen in een van de 3 relax-stoelen tegenover de sauna. Sta je recht, dan wordt je plaats onmiddellijk weer ingenomen. Liggend in zo'n zetel zie je wel al die lekkere hertjes langs paraderen, heerlijk.  :dance2

De bar...dansende heren beren en dansende en jagende dames hertjes. Deze keer was ik niet zo betrokken in de dans-atmosfeer, een beetje wel, die zat namelijk erg goed. Nu was er erg veel Turkse muziek gedraaid meer dan vorige keer had ik de indruk. Vooral de (Turkse) beren waren enthousiast. Er was een tafel met een soort kaartspel dat je met 4 speelt bij de gokmachientjes. Ik heb gevolgd hoe 3 hertjes en 1 beer tegen elkaar speelden zonder het spel echt te snappen behalve dat er snelheid mee gemoeid is.


De meiden

De enige plekken waar je wèl uit de drukte kan gaan, zijn de kamers met een lekker mokkel om je wanhopige stijve te laten troosten met welverdiende seks.  :pompe

Bij het halen van een drankje voor m'n vreet werd ik er opgehouden door een schone met blond haar tot de kin, lekker lijf en olijke ogen. Ze heet Maria en beweerd uit Griekenland te komen. Ze deed echt haar best me voor een kamer te verleiden wat zich vertaalde in strelingen en een omhelzing of 2. Ik hield de boot echter af om een andere honger te stillen die er niet echt was. Ik ben met deze Maria niet op kamer geweest en dat resulteert achteraf met gedachten of het wel goed zou geweest zijn. Ik had wel een goed gevoel maar net niet goed genoeg. In een club als dit is hit & miss niet veraf. Ze was wel lief dus het zal een miss geweest zijn in de betekenis van 'shit, gemist had er beter wel mee geweest'.

Wat was het weer een feest voor het oog en een streling voor de mannelijke ziel zoveel schoons te ontwaren...nee een prettige lijdensweg voor de geile beer die niet kiezen kan en overal rondkijkt. Was ik een uil m'n kop draaide 360° maar dat is een raar zicht om te visualiseren...oetsj te laat. Ik werd duizelig, licht-hoofdig van al die neukbare opties. Shit zeg. Niet normaal.

Nog een drankje besteld voor 0€ en me nog meer duizelig laten maken tot ik moest zitten tussen de hertjes die me dit aandeden. Ik werd nog eens gestrikt door 'Griekse'  Maria. Ze ziet er niet Grieks uit. Twijfel rees op samen met m'n genitaal zwaard. Vreemder zal het niet overgekomen zijn bij arme Maria. Ze ging haar geil zoeken bij een potentieel interessantere beer.

Dan kwam m'n eerste valentijnshertje van het weekend: Maria (RO)
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=19501.msg74312#msg74312
Score: ***1/2

Het stoute cola-sletje kreeg 30€ + een kus overhandigd en ik ging sauneren en relaxen, zie eerder beschreven hoe moeilijk het is hier een relax-plek te vinden. De atmosfeer werd steeds uitbundiger met Turken die luid meezingen met hun favoriete nummertjes.  :pica

Dit is er eentje dat ik wel in Samya hoorde maar perfect de muziek van die avond weergeeft:

! No longer available

In feite stroomde het vol met meer en meer mannen en hoewel er veel hertjes aanwezig waren, kwamen de beren in de meerderheid. Meesten dansten alleen althans zo leek het.

Net als vorige keer probeerde ik nog een 2de kameroptie te vinden en net als toen kon ik weer niet kiezen. Ik leek wel de levende versie van de Travolta-meme op facebook maar met een handdoek om en een andere in de hand:
 


Ik werd mogelijks nog duizeliger en higher. Vaak contact gehad met eentje maar altijd dat eeuwige twijfelen: hit & miss optick fick club. Ook m'n Roemeense gebruinde cola-slet Maria lonkte terug door een wenkbrauw te heffen en haar hoofd te neigen van 'kom je'. Verleidelijk.

Het aantal beren was groter dan het aantal hertjes. Toch was er keuze-overschot omdat de (Turkse) beren vooral aan het dansen waren. Even werd ik nog verleid door een molliger dame met brilletje dat niet meteen m'n type was. Ze is wel lief, zacht; mogelijk was het goed geweest. Ik zei haar dat ik op punt stond te vertrekken vooraleer ik dat daadwerkelijk van plan was. Slecht excuus dus.

Of terecht: teveel mannen aanwezig, geen relax-mogelijkheid terwijl ik dit nu echt wenste en geen keuze kunnen maken, deze keer besloot ik sneller naar Samya te verkassen en even rond 23u30 stond ik na een laatste douche en na een mini-afscheids-TZ met eerder genoemde gebrilde dame terug buiten, voldaan en wel.

Wat was er minder bij 6 maanden terug:
* Eten smaakte me minder, kan met Boudoir Dreams-effect te maken hebben
* Ik kon niet relaxen ver van de drukte door het weer (dakterras niet interessant op dat moment)
* douches bij lockers niet altijd goed heet, kouder als er meer beren douchen maar nog super de luxe vergeleken met die van m'n fitnessclub.

Wat was er beter:
* Ik vond toevallig hun parking terug zowel ervoor als erna.
* De Cola dat ik niet kon drinken want een ander deed het beter in mijn plaats...

Wat was er hetzelfde:
* Overrompeling door zoveel optick fick opties, line-up is niet mis voor een kleine club.
* Drukte, veel volk
* Geen relax in wellness
* Uitbundigheid, goede muziek want heb er geen probleem mee met exotische muziek.

Wanneer deze club bezoeken (tip):
* Als je zin hebt in een snelle wip met een optick fick: dancing with benefits
* Avond- en nachtclub
* Opwarmer-club vooraleer naar een grotere te gaan.

Op naar de volgende...Samya:

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=2212.msg74310#msg74310
« Laatst bewerkt op: 27 februari 2016, 19:51:19 door Vazkor »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Met de babes viel het nogal mee.
« Reactie #52 Gepost op: 28 februari 2016, 21:56:50 »
De Belgische spoorwegen.  Ze zullen het nooit leren.  Op papier (op de site) voorzien ze een aansluiting, maar nu komt het, als en alleen als de vorige trein niet meer dan twee minuten vertraging heeft.  Kan je wel raden dat je dan in Leuven een klein uurtje mag staan schilderen, wachtend met veel koffies op de volgende trein, want weinig treinen van de NMBS rijden stipter dan met minimaal 5' vertraging.  Een gok waar ik op voorhand eigenlijk de uitkomst al van wist dus.

Met wat vertraging maar nog ruim voldoende op tijd om na het omkleden van een brunch te kunnen genieten.  Stilaan gewoontegetrouw laat ik dan door de vriendelijke kokkin een omelet bakken met de ingrediënten die ik zelf uitkoos.  Jammer dat ze van het omelet steeds een roerei maakt, maar maakt eigenlijk niet uit.  Het smaakte.  Nog een maanzaadbroodje met tomaat en geitenkaas, twee croissants met kaas en nog een kommetje met ontbijtgranen (chocokussentjes).  Eten kan je in elk geval goed daar.  Dat verdiende natuurlijk een dubbele espresso.  Die smaakt daar erg goed maar de dubbele lijkt een enkele. 

Tijdens het nuttigen van mijn achterafje, kwam Bea bij me zitten.  Op dat moment (kort na de middag) waren er ongeveer 25 dames aanwezig met allemaal toch wel een maatje meer.  Ook dat maakt niet uit.  Ik weet ondertussen al wel dat je je kruid niet te snel mag verschieten in Mondial want dat de line up maar pas echt goed begint aan te trekken in de late uurtjes.  Meestal toch.  Vandaag viel het een beetje tegen, de Mondial standaard in acht genomen.  Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat de line up in de late uurtjes niet meeviel.  Gewoon, wat minder dan anders in Mondial.  Maar goed...
Bea kwam langs me zitten.  Ze vroeg me om rustig in de bankenhoek te gaan zitten, wat ik in eerste instantie niet wou.  Bea hield vol en ik dacht, waarom ook niet.  Er volgde daar een leuk gesprekje maar geen kamergang.  Bea was voor mij te groot en niet slank genoeg.  Bea was gewoonweg mijn type niet.  Nu ja, what's in a name?  Wat ben ik met al die slanke poppetjes in Mondial die niet weten wat goede seks is, want da's ook een beetje de standaard van Mondial.  Een gemiddelde service die nog lager ligt dan in het hoofdhuis Samya.  Het is en blijft dus altijd een beetje je weg vinden.  De goede dames vinden.  Liefst compleet je type, soms loopt het anders.

Het was nog vroeg en vaak is het dan doods in clubs die open blijven tot in de vroege uurtjes.  Dat was hier vandaag niet het geval.  De bardame Anja begon er vrolijk op los te zingen.  Life met de microfoon op haar favoriete nummers.  Je ziet dat ze het graag doet en wat je graag doet, doe je goed.  Van in de namiddag hing er dus al een toffe sfeer in de club, waar Anja dus voor zorgde.  Enkele dames begonnen spontaan te dansen en een ferme blonde begon aan de paal te dansen. 

Na wat songs kwam Adelina bij me zitten.  Echt jagen doen ze niet in Mondial maar je altijd "allein" laten zitten nu ook weer niet.  Zal een vorm van barmhartigheid zijn allicht.  Toen ze naast me zat vond ik het eigenlijk een ferm wijf.  Vooral waarin ze gekropen was, stond haar goed.  Ook die weelderige bos donkere haren, prachtig!  Ik begon te twijfelen maar ik moest weigeren, nu althans toch, omdat ze ineens per ongeluk haar colaglas over me heen goot.  Mijn sloefen plakten, mijn voeten, mijn benen, mijn handdoek.  Ik was toe aan een onplakkingsdouche dus.  Nadat ik weer plakvrij was, was zij inmiddels al in haar blootje door de club aan het lopen nadat ze afgerekend had met een klant.  Zonder verhullende kledij was ze voor mij eigenlijk gewoon net iets te fors gebouwd. 

Ik besloot om nog wat te drinken en om dan wat te relaxen.  De sauna en het dampbad.  Het dampbad zag ik nog nooit eerder in werking.  Het staat normaal wel aan om daar te kunnen genieten van een massage maar zonder stoomproductie.  Dit keer was het dus een gewoon dampbad.  Even van geprofiteerd.  Het is altijd wel geluk hebben om een vrije ligzetel te kunnen bemachtigen daar.  Relaxruimte heb je er eigenlijk niet.  Ook het terras is daarvoor niet echt geschikt omdat je (zeker bij wind uit de verkeerde richting) het vilbeluik daarnaast altijd ruikt (hier is ruiken een erg mooi woord). 

Na de wellnessrondes weer in de bar gekropen en daar dacht ik de knapste dame van heel de club gezien te hebben.  Mooi slank met lichtbruin (zelfs ietsjes rossige schijn) halflang haar.  Ze stond gewoonweg prachtig met haar wit kleedje.  Een plaatje!  Ik keek niet verder meer.  Ik kon mijn ogen er niet meer van afhouden.  Ze had het op een gegeven moment door maar reageerde daar niet echt op.  Al zeker niet even bij mij komen.  Af en toe keek ze nog wel eens of ik nog (veel) keek.  Na flink observeren zag ik ineens dat haar buik toch niet 100 % strak was maar ik zou de laatste zijn om daar wat mee in te zitten.  Omdat ik maar zeer zelden recht op een dame afstap en meteen om de sleutel vraag, was ik aan het bedenken hoe ik ze zou kunnen overvallen.  Net op dat moment stapt er wel een man op haar af en tracteert haar wat sterk alcoholisch.  Tijd om mijn zinnen even te verzetten.  Die is wel een tijdje zoet met die man. 
Nadat ze kort naar kamer was gegaan met deze man, kwam ze de bar terug binnen met een ander pakje aan.  Een zwart latex pakje met langwerpige gaten in ter hoogte van haar onderlichaam en de rug erg bloot.  Ik vond dat ze er plots heel wat minder aantrekkelijk uitzag en zag een wat raarvormige neus.  Daarbovenop kwam dat ik (zonder vragen) haar serviceniveau niet erg hoog inschatte.  Ik liet haar maar varen.

Ondertussen (om mijn zinnen dus te verzetten, weg van haar, toen ze nog in het witte pakje rondliep) had ik in de bankenhoek kennis gemaakt met Leonor uit Roemenië.  Het was nog lang niet druk in Mondial maar toch lagen er al zowat overal handdoeken op de banken of zat er wel bijna op elk krukje een dame.  Ik ging dus zomaar ergens zitten, naast een handdoek.  Bij voorbaat weet je dus dat je seffens aangenaam of minder aangenaam verrast zal worden door een dame.  Ik dacht ook te weten dat als zo'n dame dan terugkomt ze haar handdoek dan gewoon wegneemt en ergens anders gaat zitten.  Niet altijd dus.  Niet zo met Leonor.  Toeval wou dat ik haar ook eerder al gezien had en ook wat langer volgde.  Mooi lang zwart haar, lekkere kont, mooie cubs, glimlach, ultra kort jeansrokje, waar ze prachtig mee stond.  Eerst zaten we met nog wat ruimte tussen mekaar en beperkte het gesprek zich tot wat formaliteiten, die zo vaak ongevraagd vervuld (dienen te) worden in clubs.  Goedendag, afkomst, ouderdom....  De eerste vraag die ze stelde was of ik zin in haar had.  Zo werkt het bij mij niet dus nam ik geen verder initiatief om tot een leuke conversatie te komen.  Ik antwoordde haar dat ik eerst nog wat rust kon gebruiken, na een saunaronde.  Na tien minuten vraagt ze hoeveel tijd ik dan nodig heb na een saunaronde.  Ik maak dan toch maar van de gelegenheid gebruik om wat dichter bij haar te gaan hangen maar geen verdere (laat staan intieme) reactie van haar kant.  Ik voelde aan dat dit niet mijn eerste kamer zou worden.  Dieper ingaande op de services bleek dat ze het liefst van alles een massage wou geven en dan neuken.  Pijpen kon zelfs overgeslagen worden.  Tja... niet dat ik niet eens een sessie zonder pijpen kan maar dan graag wel met alle andere aangelegenheden erbij dan (zoenen, tongzoenen, vingeren...).  Je begrijpt het al.  Onze wegen scheidden.  Niet direct want ze keek af en toe nog eens in mijn richting.  We moesten zelfs lachen toen het duidelijk was dat ik met opzet bleef weg kijken uit haar richting en deed alsof ik niet zag dat ze naar me keek.  Ik zag dat natuurlijk wel.  Na even pakte ze dan toch (ja toch - nog -) haar handdoek en ging ergens anders zitten.

Ondertussen geraakte de keet wat meer bevolkt met dames en verbeterde de line up ook sterk.  Ik zou dus mijn keuze nog wel kunnen maken, later.  Het begon naar het uur dat het restaurant 's avonds weer geopend wordt te lopen en omdat het restaurant in Mondial véél te klein is, zette ik mij ergens op een bank in de nabijheid van het restaurant, alvast met mijn drankje.  Daar wimpelde ik in eerste instantie Ingrid af en in tweede instantie nog een andere dame.  Beide dan toevallig weer niet direct mijn types en zo met een beetje een hongerige maag moet het wel wat meer zijn om mij nog eerst op kamer te trekken.  In een ver verleden riskeerde ik het zelfs om mijn (min of meer) vaste dame Julia in PSR nog wat te laten wachten om reden dat ik hongerig was. 
Ingrid, ik kende toen haar naam nog niet, begon mijn voeten te kittelen.  Toen dat niet lukte (ze hield gewoon niet lang genoeg vol maar ik was de laatste om haar dat te verklappen) probeerde ze mijn benen te kittel, mijn buik, tussen mijn benen.  Ik legde mijn hand op haar hand, legde subtiel haar hand ergens anders en zei haar dat ze nu vals begint te spelen. 
De andere dame kwam gewoon boem op mij liggen en wou zo een en ander forceren.

Eerst maar wat eten zei likkepot, [attachimg=1] (da's voor later dus).

Het avondeten is altijd erg uitgebreid in Mondial.  Honger zal je zeker niet leiden.  Altijd deels Turks maar ook eten uit onze contreien.  Een mix.  Ik nam lekker stoofvlees en kippenborst.  Allemaal heel erg lekker klaargemaakt, zei het dat de Turkse keuken nogal vet en zoet is.  Als dessert wat van de vele verschillende overvloedig uitgestelde fruitsoorten gegeten (onder andere druiven) en als extra toetje voor mijn dubbele espresso nog twee kleine stukjes tiramisu en twee baklava's [attach=2].

Tijdens het uitbuiken, komt na een tijdje Ingrid dus terug bij me zitten.  Voor het eten keek ze regelmatig nog eens in mijn richting en keek ik toch weer weg.  Ook nu kwam het toen tot lachen.  Ze vroeg nu wel of ze naast me mocht komen zitten want inmiddels was het ook al behoorlijk volgelopen met mannen en kon ze enkel naast me gaan zitten door tegen me aan te plakken.  Ik had daar niets op tegen.  Ik was eigenlijk niet zinnens om met Ingrid op kamer te gaan.  Haar naam vroeg ik trouwens per grote uitzondering pas na kamergang, na mijn orgasme.  Ingrid, niet echt mijn type, kenners zullen het beamen maar ze kreeg me zover.

Weer beneden was Mondial omgetoverd in een discotheek.  Qua volume viel het goed mee (tot een uur of middernacht).  Wat wel opviel was dat de muziek af en toe een halt toegeroepen werd om wat reclamespots te draaien (onder andere voor pijnstillers).  Hopelijk wordt dit niet de nieuwe trend in de saunaclubs.  Gelukkig gebeurde dit niet meer toen het nog later werd en iedereen stond te dansen op de dansvloer.  Nu ja, iedereen.  Eigenlijk meer de mannen dan de vrouwen.  Een beetje de omgekeerde wereld.  Er danste ook een man aan de danspaal en die gaf ook erotische acts weg op de vloer aan de danspaal.  De dames werden bijna gek, de mannen worden dat veel minder van dit.  Gelukkig bleef het bij een act de présence van deze man.  Er waren dan ook véél meer mannen dan vrouwen aanwezig.  Allicht waren er een tachtigtal dames aanwezig maar evengoed zag je ze bij momenten gewoon niet lopen/staan.  Ik had ook de indruk dat er veel mannen enkel komen dansen, eten en drinken.  Zou natuurlijk wel eens kunnen.  In een gewone discotheek betaal je misschien net iets minder inkom (en dan nog wat bij het buitengaan) maar krijg je geen halfnaakte vrouwen te zien of mag je ze enkel aanraken op eigen risico als ze niet zat zijn.  Je krijgt er ook geen gratis drank (dure cola's en zo, dat wel) en geen gratis eten à volonté.  Ik leid dit onder meer af uit het aantal dames dat langdurig toch nog vrij kon staan (ook knappe) terwijl er makkelijk vier keer zoveel mannen als vrouwen waren.  Vooral een beetje te veel van het goede.  Op den duur kwam dat de ambiance ten slechte.  Waar je ook heen wilde, als je je wou verplaatsen moest je stapvoets mee in de fille.  Ik nam tien minuten extra reistijd voor het traject Mondial - Mondial Uitgang en moest nog voortmaken voor mijn bus. 
Voor deze abnormale mannendrukte was de sfeer perfect te noemen.  Ondanks dat de vaste DJ draaide, draaide hij meer dan de helft van onze dansbeats uit onze regio's, en niet de minste!  Ik verschoot ervan dat de Roemeense en Turkse songs niet de scepter zwaaiden.  In de hoofdclub draaien ze tegenwoordig niet anders meer dan dat.  De Turken dansten er trouwens vrolijk en uitbundig op los op onze beats.  De DJ voelde naar mijn idee goed aan wat die op dat moment moest draaien en zo hoort het voor een DJ.

Tot kameren kwam het dus in de late uurtjes niet meer omdat ik niet de persoon ben die in zo'n helse drukte eerst file wil lopen om dan sleutel te gaan roepen tegen een dame.  Op den duur stond de muziek ook gewoon té luid.

Ondanks de drukte verliep de drankbestelling vlot.  Het personeel was vriendelijk, behalve de theke die de ontvangst van de klanten deed overdag.  Ook de sanitaire voorzieningen zijn ruim onvoldoende met zo'n drukte.  Of zijn er nog bij de nieuwe kamers want daar ben ik niet meer gaan kijken?  Daar werd ik overdag tegengehouden met de mededeling dat die afdeling gesloten was tot acht uur 's avonds.  Het gevolg van te weinig sanitaire ruimtes is ook dat ze er dan erg vies bijliggen. 

Eigenlijk heb ik me veel beter geamuseerd dan de vorige keren in Mondial.  Eindelijk heb ik er ook eens een kamer gedaan die dat woord ook dubbel en dik verdiende, al komt hier ere toe aan wie ere toekomt: Ingrid.

Last but not least: relaxxxboard bedankt voor het vrijkaartje.  Ik heb me geamuseerd en was anders zeker nog niet zo snel weergegaan naar Mondial  :douchen.             
« Laatst bewerkt op: 28 februari 2016, 22:12:17 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Met de babes viel het nogal mee.
« Reactie #53 Gepost op: 28 februari 2016, 23:55:52 »
De Belgische spoorwegen.  Ze zullen het nooit leren.  Op papier (op de site) voorzien ze een aansluiting, maar nu komt het, als en alleen als de vorige trein niet meer dan twee minuten vertraging heeft.  Kan je wel raden dat je dan in Leuven een klein uurtje mag staan schilderen, wachtend met veel koffies op de volgende trein, want weinig treinen van de NMBS rijden stipter dan met minimaal 5' vertraging.  Een gok waar ik op voorhand eigenlijk de uitkomst al van wist dus.


http://www.ontevredenklanten.be/klachten-over-nmbs
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #54 Gepost op: 10 april 2016, 15:32:14 »
Lots of fun!  victory

For lack of accessibility reasons, and also because i can not be everywhere, i somehow overlooked this club from my usual route.
I had already tried it once, but I had not been convinced at all.
After 3 hours of attendance, i preferred to migrate toward Samya.

This time, thanks to Relaxxxboard  :cheer:, i could make a second attempt.
First, i could join the club by S-Bahn + bus very easily.
Since my last visit, the interior of the club has been completely remodeled.
I could recognize the style of the contractors who worked on the renovation of Samya, it is quite close.
The club is nice and modern, while retaining the spirit of the old version.
Some parts do still need some more work, including the terrace, still in its original crappy condition...
The club staff is impeccable  ;), the food is varied and rather good, much like the Samya, with even more choices.
I loved the atmosphere of the club, lively, cheerful, festive ...
Girls are nice, no brainer, exchanges are straightforward, without attempted scam.
The format of the 20 minutes session(renewable) costs 30 euros and induces a propensity to basic Suck & Fuck, but still manages to go a little further, and perhaps even further with some practice of the club.
I found 4 girls matching my taste(already met one briefly in Samya), and had a very good day.  8)
Back to Köln Hbf with taxi at 20 euros, easy going.

Much more exciting to me  :-P than Samya at the moment, i will be back this winter.
I do not want to damage such a beautiful memory!
Thanks again, loved it!
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Een zeer matig begin, maar een spetterend eind
« Reactie #55 Gepost op: 9 mei 2016, 21:45:18 »
In maart heb ik een vrijkaartje gewonnen voor Club Mondial, nogmaals dank aan RB en Mondial. Ik had al eerder naar deze club willen gaan. Ik wist dat Samira (ex-Pauschalclub Carla) er werkte. In Pauschalclub Münster heb ik een jaar of 3 geleden een kamer met haar gehad. Ik koos destijds voor haar, vanwege haar schoonheid en ik kan me herinneren dat ze destijds een leren of wetlook legging aan had, wat het nog spannender maakte. De kamer zelf was niet zo geweldig met haar, hoewel haar blowjob tot de betere behoort. (Tong)zoenen doet ze niet en tijdens de sex lag ze er een beetje ongeïnteresseerd en passief bij. Haar betasten en haar lichaam kussen had ze liever ook niet. Een leuk gesprek heb ik met haar destijds ook niet gehad, want toen ik haar aansprak, wilde ze gelijk naar de kamer. Op de kamer werd er ook weinig gecommuniceerd. Dan vraag je je af waarom je zo'n dame na 3 jaar weer probeert op te zoeken in een saunaclub. Ik denk vanwege haar schoonheid en de hoop dat ze nu een betere service zou leveren in een saunaclub. Ik wist dat ze al een behoorlijke tijd daar werkte en ik kan me voorstellen als de dames geen goede service zouden leveren, ze het ook niet lang zullen volhouden in dezelfde club.
Zoals gezegd, wilde ik al eerder naar deze club. Eind maart heb ik de club gebeld, met de vraag of Samira aanwezig was. Ze vertelden me dat ze op vakantie was en met een week of 2 weer terug was. 3 weken later dus weer gebeld en men kon me vertellen dat ze weer terug was. Dus naar Köln.

Rond een uur of half 5 stond ik voor de deur van club Mondial. Achter de balie stond een leuk uitziende dame, die mij een handdoek, slippers en een sleutel gaf en me aangaf dat de kleedruimtes beneden waren. Wel jammer dat je alleen een handdoek krijgt, want je hebt geen zakken om iets in te stoppen. Een ander nadeel van deze club was dat je voor het bier moet betalen, zeker als je geen mogelijkheid hebt om je portemonnee ergens op te bergen, want je moet aan de bar betalen en niet achteraf. En het derde nadeel voor mij is dat je in deze club overal mag roken. Blijkbaar geldt er hier nog geen rookverbod, zoals je dat in de meeste clubs nu wel hebt. Verder is het jammer dat er geen zwembad of jacuzzi is, of heb ik deze gemist? Ik had gehoord dat Mondial ook een dakterras heeft, maar deze heb ik ook niet kunnen vinden. Ik heb er overigens ook niet naar gevraagd.
Club Mondial heeft een beetje een uitstraling van een danscafe. Vanaf het moment dat ik er was, was de musiek al luid. Heel anders dan ik gewend ben in andere clubs. Bijvoorbeeld in Great Palace is het tot een uur of 10 rustig wat muziek betreft. Daarna komt er een DJ die er sfeer in probeert te krijgen met zijn muziek. In Mondial is dit dus vanaf de eerste minuut. Je moet er van houden, maar ik vond het wel iets hebben en leuk om een keer mee te maken.

Toen ik me had gedoucht en mijn handdoek had omgeslagen, ben ik naar de bar gegaan en heb een colaatje besteld. Het was nog vrij rustig, maar er liepen al behoorlijk wat dames. Een aantal zeer mooie exemplaren. Ik kreeg al gelijk veel aandacht van een aantal dames, maar ik gaf aan eerst even wat rond te kijken. Aan de bar waar ik zat, zat naast mij een geblondeerde dame, een beetje woonwagen achtig type, zonnebank bruin met haar make up iets te overdone. Ze begon een praatje met me en haar vriendin kwam zich ook gelijk in het gesprek mengen. Ze wilden wel een triootje. Haar vriendin was de beste pijpster van de club en zij de beste tongzoenster en dat begon ze ook gelijk te bewijzen. Ondanks dat had ik geen interesse en zei haar dat ook gelijk. Ik wilde eerst wat rond kijken en mijn eerste kamergang wilde ik met Samira. Ik heb zeker zo'n 10 dames bij me gehad, waaronder een mooie meid met eeen bijzonder mooi uitstekend kontje. Echt een dame naar mijn smaak. Misschien later dacht ik. Ook een vriendin van Samira kwam bij me polsen. Toen ik met haar aan het praten was, zag ik Samira zitten en ik vertelde haar dat ik hier was vanwege Samira, waarop ze vertelde dat zij een vriendin van haar was. We hebben nog even heel kort met elkaar gepraat, waarna ik nog even een colaatje bestelde aan de bar en naar Samira ben gelopen.

Samira
Met mijn colaatje sprak ik Samira aan. Ik moet zeggen dat Samira wel wat veranderd is, wat uiterlijk betreft. Ten eerste heeft ze nu veel meer tattoos dan in het verleden. Zelfs nog meer tattoos dan op de foto's op de website van club Mondial. Daarnaast is ze nu zonnebak bruin. Naar mijn mening iets te bruin. En ze heeft volgens mij wat cosmetische ingrepen laten doen in haar gezicht. In elk geval haar lippen. Ik vond haar nu er minder mooi uitzien dan 3 jaar geleden. Het is allemaal wat te overdone. Jammer dat dames die van nature al mooi zijn, dit soort dingen doen...
Ik vertelde haar dat ik haar kende van haar tijd in Paucshalclub Münster. Ze beweerde dat ze daar maar 1 maand heeft gewerkt, maar volgens mij is dat toch wat langer geweest, omdat ik haar een paar keer gezien heb in Münster en destijds ging ik 1 keer in de 5 á 6 weken naar Pauschalclub Münster.
Ik had net een slokje genomen van mijn colaatje, waarop Samira vroeg ik naar een “Zimmer” wilde. Ik zei later, want ik wilde eerst mijn colaatje opdrinken. Dat kon ook wel op de kamer, zei ze, maar ik wilde eerst nog een beetje met haar praten. De communicatie ging een beetje stroef, omdat ze zelf niet erg spraakzaam was. Ze gaf alleen wat korte antwoorden en glimlachte een beetje als ik aan het woord was. Toen ik mijn colaatje op had, wilde ze toch gelijk naar een “Zimmer”. Dit keer ging ik akkoord, omdat ze toch niet zo heel spraakzaam was. Ik was benieuwd of ik nu een betere kamergang zou hebben met haar, dan 3 jaar geleden. Op de kamer begon ze gelijk met een blowjob, omdat ze niet zoende. Deze blowjob voelde net als 3 jaar geleden bijzonder goed. Een goede zuigkracht en veel variatie met haar tong. Het duurde dus ook niet lang voor mijn lid op volle sterkte was. Ze vroeg of ik wilde neuken, maar ik zei dat ze nog even door moest gaan. Dat was geen probleem en ik genoot er nog een paar minuten van. Dit keer mocht ik haar wel betasten, in tegen stelling tot de keer in Pauschalclub Münster. Toen deed ze er een condoom om en kwam boven op me zitten. Ook dit voelde heel goed aan. Zij bepaalde het ritme, wat ze steeds varieerde. Ik kon haar kontje lekker betasten en haar borsten kussen. Daarna wilde ze in doggie genomen worden, waarbij ze een beetje gespeeld kreunde. Vervolgens heb ik de klus afgemaakt in missio. Hierbij lag ze, net als in Münster er een beetje passief bij. Daarna nog even geprobeerd met haar te praten. Er kwamen nu wel wat meer woorden uit haar mond, maar te weinig om het echt een goed gesprek te noemen.
De sessie was in ieder geval een betere sessie dan in Münster. Ik zou haar destijds een 3 hebben gegeven en die had ze destijds alleen te danken aan haar goede blowjob. Het is jammer dat je met Samira niet echt een leuk spontaan gesprek kunt hebben. Daarnaast is haar service vrij standaar, PZC en NMC. Niet echt een dame om meer dan 20 minuten mee op een kamer te zijn. Vorige week was ik in Pauschalclub Dortmund, waar ik Nicole trof. Een mooi uitziede dame met ook een standaard service, maar wel leuk en spontaan in de omgang. Samira mist helaas die spontaniteit. Toch ben ik wel blij dat ik met haar een sessie heb gedaan. De sessie in Münster was 1 van de slechtste ervaringen die ik ooit gehad heb. Dit heeft ze gelukkig positief omgebogen, hetzij met een krappe voldoende.

[attachimg=1]

Naam: Samira (ex-Pauschalclub Carla)
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Engels
Leeftijd : 24
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 47Kg, maat 30/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 3/10 (weinig spraakzame dame, die het liefst gelijk een kamer opzoekt)
Aftersales: 2/10 (1 keer kon er een glimlach vanaf. Daarna zag ze me niet meer staan)
Cijfer: 6/10

Na de sessie met Samira had ik wel honger gekregen. Ik kwam met een dame aan de praat, maar zei dat ik eerst wat wilde eten. Ik had pech, zei ze, want het eten wordt pas vanaf 7 uur geserveerd. Ik moest bijna nog een uur wachten. Gelukkig zag ik bij de ingang van het restaurant een grote fruitschaal. Ik nam een banaan om de eerste honger even te stillen. Daarna ben ik de club een beetje gaan verkennen. Naast de bar is een trappetje die naar beneden gaat. Daar kom je aan in de wellness. Er staan 3 ligbedden en tegenover de ligbedden een zeer ruime sauna. De grootste die ik tot nu toe heb gezien in een club. Naast de sauna is er nog een Stoombad. Achter de ligbedden zijn nog een aantal douches. De opfrisruimte voor de dames is achter deze wellnessruimte.
Omdat het nog even duurde voodat het eten zou worden geserveerd, besloot ik de sauna in te gaan. Op dat moment waren er zo'n 5 turken in de sauna en er hing een penetrante zweet lucht. Ik heb wel vaker in een sauna gezeten met turken, maar nooit met deze stank. Ik ben er dus ook niet lang in geweest en heb me snel weer gedoucht. Ik heb aan de bar nog een colaatje besteld en heb het vrouwlijk schoon nog een tijdje bewonderd. Er waren inmiddels alweer wat nieuwe dames binnen gekomen en ook het aantal beren was toegenomen.
Iets na 7 ben ik het restaurant in gegaan. Alle tafels waren bezet, maar er waren nog wel wat vrije plaatsen aan een paar tafels. Het eten is zeer goed en zeer uitgebreid. Veel turkse dingen en veel keus. Hoe het allemaal heet weet ik niet, want ik ben niet zo bekend met de turkse keuken. Wat ik heb gehad, smaakte prima. Wat eten betreft de beste club die ik tot nu toe heb bezocht.
In het restaurant kwam ik aan de praat met een Belg uit Antwerpen. Ik schat dat hij zo midden 40 was. Hij was al vaker in Mondial geweest en kon me wat tips geven en aangeven welke dames niet zo geweldig waren en welke OK waren. Ik vertelde mijn ervaring over Samira en dat je van haar geen topsessie met een GFE hoeft te verwachten, maar dat haar blowjob wel uitstekend is. We hebben nog wat gedronken aan de bar en zijn onze eigen weg weer gegaan.
Ik wilde de sauna nog een keer proberen en kijken of de stank weg was. Gelukkig wel. Ik denk dat 1 van de vijf turken een onaangename lichaamsgeur had, want later kwam ik een aantal van hen weer tegen in de sauna en toen was die geur er niet. Ik heb 2 keer een sauna genomen en tussen door even bijkomen op 1 van de ligbedden, die toevallig vrij was. Na de sauna lekker koud afdouchen en daarna het vochtgehalte weer op peil brengen. Ik bestelde een biertje en deze moest ik gelijk afrekenen. Handiger zou zijn als ze het lockernummer noteren en wanneer je vertrekt dan afrekend, ook gezien het feit dat je nergens je geld in kunt stoppen, omdat je alleen een handdoek om hebt. Ik moest dus eerst naar mijn locker, dan betalen, het wisseld geld in ontvangst nemen en weer terug naar de locker om het op te bergen. Met mijn biertje ben ik in een zithoek gaan zitten en een beetje voetbal op TV gekeken. Naast mij zat een Turk van een jaar of 40 en daarnaast 2 oudere Duiters (60+). Op een gegeven moment kwam er een leuk spontaan jong meisje naast de Turk zitten. Haar naam was geloof ik Serban of zoiets. Ze had een gesprek met de Turk en de 2 Duitsers mengen zich in het gesprek. Serban kon alleen niet zo goed Duits, maar Engels wel. Engels konden de Turk en de 2 Duitsers weer niet, zodat ik me op een gegeven moment ook mengde in het gesprek. Het was leuk met ons vijven en ik vond Serban een leuke knappe meid. Ik zat er over te denken om misschien later met haar een kamer te nemen, mits ze zou tongzoenen. De Turk ging later weg met haar en ik ging ook maar weer eens.

Katrin
Ik ging opzoek naar die dame met dat prachtige kontje, die ik in het begin tegen kwam, maar helaas heb ik haar naam niet onthouden. Tijdens mijn zoektocht kwam ik een andere dame tegen, die heel spontaan en enthousiast over kwam. Haar naam is Katrin. Ze is half Roemeens en half Russisch. Ook een leuke meid om te zien. We hebben een tijdje met elkaar gesproken en ze vroeg of we naar een “Zimmer” gingen. Ik zei, dat ik alleen met dames op de kamer ga die tongzoenen. Ze zei dat ze dat ook deed. Ik wilde zeker van mijn zaak zijn en probeerde haar te zoenen, maar ze ontweek me. Ze zei, dat ze alleen tongzoende op de kamer, niet in het openbaar, omdat ze het niet met iedereen deed. Ik heb nogmaals aangegeven, dat ik alleen met haar naar een kamer ga als ze ook daadwerkelijk zou tongzoenen. Ze beloofde echt te tongzoenen, dus zijn we naar een kamer gegaan. Op het bed wilde ze gelijk beginnen met een blowjob, maar ik wilde eerst tongzoenen. Ze kuste me een beetje op mijn lippen, absoluut zonder passie. Helaas gebruikte ze haar tong ook niet zoals afgesproken, ondanks dat ik ook op de kamer herhaaldelijk hierop aandrong. Ze had me er dus mooi ingeluisd. Ik ging toen maar voor haar blowjob. Misschien dat dat beter gaat. Mevrouw wilde er een rubbertje om heen doen. Ik zei dat ik liever zonder had. Na veel moeite deed ze het uiteindelijk zonder. Eerst werd mijn lid grondig gereinigd. Tijdens de blowjob bleef ze poetsen en spugen in een doekje. Het was meer trekwerk dan een blowjob. Een van de slechtste die ik ooit gehad heb. Ik had er eigenlijk niet meer veel zin in. In een Pauschalclub had ik de sessie afgebroken en gewacht tot de 20 minuten voorbij waren en op naar de volgende dame die wel een goede service zou leveren. Nu had ik zoiets van, ik betaal er voor dus wil ik ook een orgasme. Het is ook de eerste keer in een saunaclub, dat ik een slechte ervaring heb met een dame.
Ik stelde voor om haar in missio te nemen. Dan had ik in ieder geval de controle. Ze lag er wat passief bij en kreunde wat, maar ik wist dat ze dit speelde. Toch het rubbertje gevuld, even schoonmaken en gauw van de kamer. Erg jammer, deze sessie. Ze begon als een spontane meid, maar ze had me mooi tuk. Later op de avond kwam ik haar nog vaak tegen en elke keer gaf ze me toch een glimlach. Of lachte ze me uit? Haar service was so wie so een lachertje alleen kon ik er niet om lachen. Voor mij was het een hard gelag... Ik had naar de recensie van Tikinui moeten kijken...

Helaas geen foto

Naam: Katrin
Nationaliteit/Taal : half Roemeense half Russisch / Duits
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 55Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC (maar ze heeft liever met), NMC, 69
Presales: 8/10 (Ze heeft zich goed verkocht)
Aftersales: 6/10 (ze glimlachte na de tijd wel vaak naar me. Of lachte ze me uit?)
Cijfer: 3/10 (MrMazur had haar waarschijnlijk een 0/20 gegeven)

Na de sessie met Katrin heb ik mezelf nog maar op een biertje getrakteerd. Daar was ik wel aan toe. Ik had er wel een beetje de P in en het heeft een paar uur geduurd voor ik weer dacht aan een dame. Ik zat zelfs te denken om al te vertrekken. Ik ging nog maar eens wat eten. Het was nu rustig in het restaurant. Toen ik ging zitten met mijn bord, kwam mijn Belgische vriend weer bij me zitten. Met hem een behoorlijke tijd gesproken over de dames in Mondial en over onze ervaringen tot nu toe. Ook de Pauschalclubs kwamen nog even aan bod, maar hij zei dat die eigenlijk te ver rijden waren voor hem. Bochum was hij wel eens geweest maar Dortmund en Münster niet. We hebben ruim een half uur met elkaar gesproken, waarna we onze eigen weg weer gingen. Ik bestelde nog een colaatje aan de bar en liet me amuseren door de taferelen die op de dans vloer gebeurden. Een aantal dames waren vrolijk aan het dansen en ook veel beren, voornamelijk van Turkse afkomst. Er zat veel sfeer in. Je kon zien dat de dames ook plezier hadden. En sommige dames konden goed en sexy dansen. Ook werden een aantal paaldans acts gegeven, die zeer gewaardeerd werden. Wil je naar een gezellige club waar vrolijk gedanst wordt, dan is Mondial de place to be.
Met mijn Belgische vriend heb ik nog een paar keer wat gedronken en ik heb nog een keer een sauna gepakt. Verder alleen een beetje rond gekeken rondom de dansvloer. Af en toe kwam er wel een dame een praatje maken, maar ik was bang weer een fiasco op te lopen. Ik wilde eigenlijk Serban of die meid met dat mooie kontje.

Mirela
Het was inmiddels al zo'n 2 uur en ik stond al een behoorlijk tijd droog en ging dus op zoek naar Serban of die meid met dat mooie kontje. Op een gegeven moment stond ik aan de bar en keek over de dansvloer heen en zag ineens iets bekends. In Mondial is het vrij donker, dus ik wist niet zeker of ik het goed zag. Eigenlijk dacht ik dat ik het me verbeelde, maar ik liep toch naar de overkant. Het was inmiddels behoorlijk druk geworden. Ik moest door de hele mensenmassa heen en kon mijn doel niet goed zien. Ik keek naar de tafeltje aan de zijkant, toen ik richting de uitgang liep en ineens zag ik haar weer, maar heel kortstondig. Ik liep verder en dacht is ze het werkelijk? Ik kon het niet geloven. Mijn hart begon wel sneller te kloppen van opwinding. Ik ging heel even zitten in het zitgedeelte waar de TV's hangen. Na een paar minuten wilde ik weer richting de bar en de dansvloer en ineens stond ze voor me, Mirela. Ik was spontaan Serban en die meid met dat lekkere kontje vergeten. Dat ik hier Mirela (Kasandra ex-Pauschalclub Bochum en Münster) zou treffen, dat had ik nooit verwacht. Mirela heb ik zo'n 3 jaar geleden in Bochum ontmoet. Destijds had ik 2 sesies met haar en waarbij ze erg spontaan en goedlachs was. Haar service was goed, maar niet op zo'n manier dat je denkt, whaouw. 2 gemiddelde sessies, misschien iets meer, niets op aan te merken. Later kwam ik haar weer tegen in Pauschalclub Münster. Die dag leek ze een beetje down, niet zo vrolijk als in Bochum. Misschien, omdat ze daar nieuw was en in Bochum een aantal vriendinnen had waar ze flink mee ouwehoerde. Mijn eerste sessie was met haar en ik heb haar toen de gehele sessie gelikt (zeker 40 minuten), totdat ze een orgasme had. Gelijk daarna had ik weer een sessie met haar, omdat ze zich schuldig voelde dat ik nog niet aan mijn trekken was gekomen. Die laatste sessie heeft heel veel indruk op me gemaakt. Tijdens deze sessie gaf ze meer als in de 2 sessies samen in Bochum. Ik had seks met veel passie van haar en het leek alsof ze het niet speelde. Een echte GFE. Een van eerste. Helaas was ze snel weg in Münster. Ik heb daarna nooit meer iets van haar vernomen en nu kom ik haar hier tegen. Na 3 jaar herkende ze me nog. Mijn naam niet meer, maar wel van gezicht. We hebben een behoorlijke tijd met elkaar gesproken. Ze drong niet aan om naar een kamer te gaan. Ze wilde zelfs nog even dansen met een vriendin van haar en ik kon lekker op een barkruk daar van genieten. Ze had er zichtbaar plezier in. Daarna kwam ze naar me toe en zijn toen samen naar de zithoek gegaan richting de ingang. Daar is de muziek iets minder luid en kun je iets beter met elkaar praten. Ze zat daar lekker in mijn armen en we zetten ons gesprek voort. Het leuke van Mirela is, dat ze je gelijk een goed gevoel geeft en ook leuk en vrijuit praat. Het voelt gewoon goed met haar en toen ze op een gegeven moment vroeg hoe lang ik op een kamer wilde, zei ik minimaal 40 minuten. Maar ik vroeg wel of ze tongzoende. Ik hoefde mij geen zorgen te maken. Ze wilde lekker relaxt een kamer met me doen en mij een goed gevoel geven. Ik had haar ook verteld over Katrin, maar dat zou niet gebeuren met haar. Ik geloofde haar wel, omdat ik vroeger ook goede sessies met haar had, maar dat is zo'n 3 jaar geleden. Misschien is ze wel veranderd? Ik nam toch de “gok” en ze ging voor een sleutel.
Op de kamer kleedden we ons uit. Mirela is een mooi meid van, naar eigen zeggen 27. Ze heeft een leuk figuurtje. Niet super slank, maar ook zeker niet dik. Gewoon lekker met de rondingen op de juiste plaats, met een lekkere kont. Alleen haar borsten hangen wat. We gingen op bed liggen en zonder aarzeling begon ze me te tongzoenen. Met passie. Dit is wat ik nodig had. Deze sessie zou mijn dag goed kunnen maken. Ik voelde het en mijn lid ook. In no time stond hij strak.
Mirela kwam boven op me liggen en bleef me tongzoenen en begon te teasen met haar C-cups. Ik kon ze lekker zoenen en er lekker in kneden en ondanks dat ze wat hangen voelden ze goed. Altijd nog beter dan siliconen. Daarna begon ze met een blowjob, na even een doekje er langs gehaald te hebben, maar niet zo'n poetsbeurt als Katrin. Ook was er geen sprake van een rubbertje en Mirela gaf me een zeer goede blowjob, waarbij ze haar tong goed wist te gebruiken. Na een tijdje vroeg ik of ik haar mocht likken en ze vroeg of ik 69 wilde, maar ik vertelde haar dat ik haar weer wilde laten klaarkomen, net zoals in Münster. Volgens mij kon ze zich dat nog herinneren, want ze ging gewillig liggen. Ik begon haar uitgebreid te likken en was opzoek naar haar gevoelige plekje, die ik al snel vond. Tijdens het beffen wilde ze dat ik haar borsten bleef masseren. Dit was wel lastig, omdat ik dan aan 2 dingen moest denken. Likken en kneden. En ik ben een man, dus multitasken is wat lastiger voor ons mannen. Maar ik denk dat ik het wel goed deed, want ze begon te kronkelen van genot. Ook haar grotje werd steeds vochtiger. Op een gegeven moment gaf ze me wat aanwijzingen en ze wilde het tempo opvoeren. Ze zat kort voor een orgasme. Ik likte haar als Lassie en ze kwam heerlijk intens klaar. We hebben heel even uitgerust en ze vroeg me nog even hoe lang ik op de kamer wilde blijven. Ik zei, we maken er een relaxt uurtje van. Daarna was het weer mijn beurt. Ze begon weer met een blowjob en toen mijn lid weer op temperatuur was, moest ik haar in missio nemen. Zij draaide zich om en ging liggen. Ik positioneerde me voor haar, maar ik had nog geen condoom om. Ik dacht, ze laat me haar toch niet zonder condoom neuken? Toen ik voor haar zat, had ze opeens al een condoom in haar hand en deed deze om mijn lid en begeleide hem naar haar nog natte grotje. Ik begon haar heerlijk te nemen. Haar borsten gingen lekker heen en weer in het ritme en tijdens het neuken bleef ik haar af en toe tongzoenen. Opeens trok ze me naar zich toe, zodat ik op haar lag en ze begon me te zoenen in mijn nek en in mijn oor. Ze greep me bij mijn billen om het ritme op te voeren. Ik merkte dat haar ademhaling hoger werd. Zou ze een tweede orgasme krijgen? Ik begon haar steeds harder te stoten. Wat was dit lekker. Wat voelde dit heerlijk. Ik hield het niet meer, maar ik wilde nog niet komen. Ik wilde haar een tweede orgasme bezorgen, maar ik hield het gewoon niet meer. Ik kwam voor de derde keer deze avond, maar deze keer was met afstand het meest intens. God wat een heerlijk meid, die Mirela. We hebben nog een tijdje op de kamer gerelaxt. Ik vroeg hoeveel tijd we nog hadden, maar ze zei dat het uur eigenlijk al om was, maar dat we nog even konden ontspannen. We hebben nog zeker een minuut of 10 met elkaar gesproken, waarbij ze nog een sigaretje rookte.

[attachimg=2]

Naam: Mirela (ex-Pauschalclub Kasandra)
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits, Engels en Spaans
Leeftijd : 27
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 36/ C-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10 (uitgebreid gesprek met haar gehad, zonder druk om op een kamer te moeten)
Aftersales: 10/10 (na de kamer nog een tijdje met haar gesproken en toen ik weg ging gaf ze me nog een paar zoenen en een knuffel)
Cijfer: 10/10

Het was inmiddels zo'n 4 uur. Ik me even opgefrist en aan de bar nam ik nog een colaatje. Ik had een zeer voldaan gevoel. Mirela heeft mijn avond helemaal goed gemaakt. Ik heb nog een tijdje naar de dansmariekes gekeken en aan een paar dames “nee” moeten verkopen. Sommige dames reageerden er goed op, andere gaven een boze of geïrriteerde blik. Op een gegeven moment zag ik Mirela weer dansen met haar vriendin. Toen ze me zag, glimlachte ze naar me en na het dansen kwam ze nog even bij me. We hebben nog eventjes met elkaar gepraat en daarna gaf ik haar aan dat ik wegging. Het was bijna 5 uur. Ze gaf me nog een paar zoenen en een intense knuffel. Ze vroeg of ik nog een keertje terug kwam en ik zei haar, dat ze zich daarover geen zorgen moest maken. Ik ging me omkleden en vertrok.
Mondial ziet me binnenkort zeker weer. Zeker vanwege Mirela, maar ook ben ik benieuwd naar Serban en die meid met dat lekkere kontje.

[attachimg=3]
« Laatst bewerkt op: 9 mei 2016, 22:16:04 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #56 Gepost op: 13 mei 2016, 22:16:29 »
Vorige maand voor de tweede keer in Club Mondial geweest. Rond 8:30 uur reed ik weg bij Club Babylon en iets voor 9 kwam ik aan in Club Mondial. Ik was hier maar om 1 reden en dat was Mirela. Vorige week had ik haar in deze club ontmoet en ik kende haar van vroeger in Pauschalclub Bochum en Münster. Ik had Mirela vorige week belooft dat ik vandaag weer zou komen.
Nadat ik me had omgekleed, ging ik naar de bar en bestelde een colaatje. Het viel me op dat het niet zo heel druk was. Vorige week was het een stuk drukker in Mondial. Nagenoeg dezelfde dames als vorige week liepen er, hoewel Samira, Serban en dat meisje met dat lekkere kontje van vorige week er niet waren. Wel Katrin, die gelijk bij me kwam buurten en zei dat ze me gemist had. Die meid heeft echt een plaat voor haar kop. Vorige week voelde zij ook wel aan dat de kamergang niet lekker was verlopen en nu probeert ze me weer te strikken. Ja dametje, dat gaat je helaas niet lukken. Ik heb haar daarom vrij snel afgewimpeld, omdat ik helemaal geen zin in haar had, zelfs niet voor een praatje.

Mirela
Ik ging gauw opzoek naar Mirela en ik had haar in no time gevonden. Ze zat op de bank naast de ingang van het restaurant. Vriendelijk werd ik door haar onthaald. We hebben even een tijdje met elkaar gesproken en daarna wilde ze even dansen met haar vriendin, omdat de DJ een Roemeens plaatje draaide. Na het dansen, kwam ze met haar lekkere kont bij me op schoot zitten. Ze zei tegen me, dat wanneer ik naar een kamer wilde, ik dat dan moest zeggen. Ik was wel weer toe aan een kamer, want de kamer met Susi in Babylon was al weer een aantal uren geleden, dus we gingen al snel naar een kamer. Op de kamer hebben we een behoorlijke tijd met elkaar getongzoend en tussendoor wat bijgepraat. Door de luide muziek in de barruimte is het daar wat lastig praten en op de kamer is het een stuk stiller. Toen we beide opgewarmd waren, wilde ik haar eerst weer verwennen. In tegenstelling tot vorige week, is ze helaas dit keer niet klaargekomen, maar ik was wel blij dat ze niet deed alsof. Soms lukt het wel en soms niet. Toen was het mijn beurt. Ze begon met een blowjob en toen ik op volle sterkte was, kwam ze boven op me zitten. Ze ging rustig op me rijden en ik kon lekker met haar borsten spelen. Af en toe gaven we elkaar tongzoenen. Daarna nam ik haar in missio en we bleven elkaar tomgzoenen, totdat ik een orgasme had. Mirela is misschien optisch niet een superstoot, maar als je een klik met haar hebt, weet ze hoe ze je moet laten genieten. Ik ben 2 uur met haar op de kamer geweest en helemaal niet meer aan de tijd gedacht, maar ze is het meer dan waard.

[attachimg=1]

Naam: Mirela (ex-Pauschalclub Kasandra)
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits, Engels en Spaans
Leeftijd : 27
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 36/ C-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10 (leuk gesprek met haar gehad, zonder druk om op een kamer te moeten)
Aftersales: 10/10 (na de kamer nog even met haar gesproken en gedanst)
Cijfer: 10/10

Na de kamer met Mirela ben ik even gaan ontspannen in de Sauna. Het was er aardig druk, maar ik kon nog een plekje vinden. Na de sauna een paar colaatjes gedronken en wat gegeten in het restaurant. Daarna Mirela weer opgezocht. Dit keer wilde ze met me dansen. Dat is niet mijn sterkste punt, maar goed, zo'n leuke dame kun je natuurlijk niet weigeren. En het is leuk dat ze je aandacht blijft geven. Na het dansen zei ik tegen haar dat ik weer naar huis ging. Het liep al tegen enen en ik had nog een rit van ruim 2 uur te gaan. Met een paar zoenen hebben we afscheid genomen en ik heb haar een “schöne Urlaub” gewenst, want ze ging woensdag 3 weken naar Roemenië. Als ze over een maandje weer terug is in Mondial, zoek ik haar zeker weer op.

Vandaag een leuke dag gehad, zowel in Babylon als in Mondial. En maar 2 dames gehad, maar wel 2 super leuke en goede sessies. Kwaliteit is beter dan kwantiteit en kwaliteit hadden de dames vandaag.

Zo, ik ben weer een beetje bij met de verslagen van de clubs (PC Dortmund, PC Münster, Great Palace, Babylon en Club Mondial) die ik de afgelopen maand heb bezocht  ;) ;D
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #57 Gepost op: 22 mei 2016, 20:32:52 »
Vorige week zaterdag avond zo rond 23.00 uur gearriveerd bij Mondial en de vrijkaart verzilverd, waarvoor mijn dank aan RB en Mondial. Kreeg enkel een handdoek mee en dacht bij mijzelf een badjas dus. Nou ja ok geen probleem, was inmiddels via Babylon al inmiddels gewend om in enkel met een handdoek rond te lopen. Moet zeggen dat het mega druk was wat zelfs merkbaar was in het omkleed gedeelte. In de drukte ook Vazkor ontmoet met wie ik een aangename gesprek mee heb gehad.

Het restaurant is vol met allerlei lekkere dingen, allee wel jammer dat het warm eten niet lang warm blijft. Het zou goed zijn als ze hierop wat verzinnen.

Gezien de late tijdstip de wellness niet uitgeprobeerd, maar het zag er schoon en netjes uit.

Qua line up aan dames kan ik melden at er dames zijn in allerlei soorten, maten en kleuren waarvan het overgrote deel jong en Roemeens is. Die nacht heb ik enkel een kamer gedaan met Roemeense Florintina, wat helaas niks voorstelde. Weet niet waarom maar op een gegeven moment zei zie "mother fucker", waarop ik zei "no I am a grl fucker unless you are mother", welke zij bevetigde met een lach.  ;D De prijs van dames is EUR 30 per half uur, wat niet bepaald goedkoop is voor pannekoekes.  :lol_hitting:

Normaal gesproken zou drukte gezellig zijn, maar op zo een klein oppervlak heb ik het niet prettig ervaren, want ongewild komt je ook in aanraking met beren. Bovendien gezien het ontbreken van de badjassen breekt ook zweetlucht van dansende beren door de ruimte, wat niet fijn is. Met en al zal ik deze club in de toekomst niet snel bezoeken vrees ik.  :sef

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Weekendje Köln
« Reactie #58 Gepost op: 27 mei 2016, 00:07:03 »
Weekendje Köln

Afgelopen weekend in Köln geweest. Zaterdags in Mondial en Zondags in zusterclub Samya. In Mondial was ik al een paar keer geweest. Daar heb ik een paar maanden geleden Mirela (ex-Pauschalclub Kasandra) weer ontmoet. Ik wist dat ze weer terug was van vakantie en ik wilde haar graag weer zien. Ook wist ik dat er nog een dame was, die ik nog kende uit een andere club. Haar naam in Mondial is Kamila.
In Samya wist ik dat Chrys (ex-Pauschalclub Chriss, ex-Dolce Vita Britney en ex-Great Palace Claudia) aanwezig zou zijn. Daarnaast was ik nog nooit in Samya geweest en ik was wel benieuwd naar deze club.

Zoals gezegd ben ik eerst naar Mondial gegaan. Dit keer was ik erg vroeg, zo rond 13:30 uur. Het was nog erg rustig, alhoewel er al wel veel dames aanwezig waren. Ik had verwacht dat rond deze tijd het ontbijt al voorbij zou zijn, maar dit bleek gelukkig niet zo te zijn. Nadat ik me had omgekleed heb ik me een lekker ommeletje laten maken door de kokin. Na het ontbijt even door de club gelopen om te zien welke dames er rond liepen. Kamila en Mirela waren er nog niet. Wel Katrin, maar dit keer kwam ze gelukkig niet meer bij me buurten. Wel kreeg een wat minachtende blik van haar. Later op de avond gaf ze me overigens nog een stomp in mijn buik, niet hard, maar om even te laten merken dat ze me niet mocht. Dit was overigens wederzijds. Een dame die ik wel zag was “dat meisje met dat lekkere kontje” van een paar weken geleden (zie http://relaxxxboard.com/index.php/topic,1814.msg77700.html#msg77700 ). Ook zag ik Serban, maar ze had nu haar haar rood. Ze zag er nog steeds leuk uit, maar ik vond haar er leuker uitzien met donker haar. Verder liepen er nog 2 dames rond met een lekker rond kontje, maar “dat meisje met dat lekkere kontje” stak er wel boven uit.
Ik ging aan de bar zitten en bestelde een colaatje. Er kwam een blonde dame naast me staan en ze begon een gesprekje met me. Op zich zag ze er wel leuk uit, maar ik vond dat ze iets te veel make-up op had. Verder was ze wel aardig, maar na een tijdje zei ik tegen haar dat ik nog even rond wilde kijken. Dat was gelukkig geen probleem. Ik had me overigens ook voorgenomen om eerst met Kamila en daarna met Mirela een kamer te nemen. Daarna wilde ik eens kijken of ik nog zin had en met welke dame. Ik zat er aan te denken om de laatste kamer met “dat meisje met dat lekkere kontje” te gaan doen. Ik twijfelde wel, omdat ze een beetje “arrogant” en “chagrijnig” keek.
Ik nam nog een colaatje en liep naar de zithoek. Ik dacht dat er een live voetbalwedstrijd aan de gang was, maar dit bleek een herhaling te zijn. Er kwam een andere dame naast me zitten. Haar naam ben ik ook weer vergeten, net zoals die blonde dame met het vele make-up. Deze dame was een erg volslanke dame, maar ze had wel een heel leuk gezichtje en hele ronde kont, maar helaas ook de rest van haar lichaam. Ze was wel heel erg aardig en ik heb een tijdje met haar gesproken. Ook haar vertelde ik dat ik aan het wachten was op Kamila, maar toch bleef ze een hele tijd bij me zitten. Er waren toch niet veel beren binnen, dus wat dat betreft maakte het ook niet veel uit voor haar. Ik denk dat ze dacht haar kansen later te kunnen vergroten als ze een nu een tijdje met me zou praten.
Toen deze dame me weer verliet, heb ik een saunaatje genomen. Na afgedoucht te hebben ben ik gaan zitten op 1 van de bankjes. Opdat moment kwam er een blonde dame binnen lopen en ik groette haar een beetje nonchalant. Ik had niet zo gauw in de gaten dat het Kamila was. Normaal heeft ze haar blonde haar in een lange staart, maar nu had ze het los. Stond haar wel goed, maar ik herkende haar op het eerste gezicht niet zo. Ze kwam nar me toelopen en ik groette haar nu wat beter met een paar zoenen. Ze zei dat ze zich eerst moest opfrissen, maar ik zei tegen haar dat ik wachten in de bar. In de bar heb ik nog wat gedronken en het vrouwlijke schoon nog eens wat bekeken. Ik zag dat Samira inmiddels ook aanwezig was, samen met een vriendin van haar. Beide waren ze erg bruin van de zonnebank en beide hebben ze een erg mooi slank figuurtje. Van Samira weet ik dat haar service niet veel voorsteld en ik heb het vermoeden dat dat ook geldt voor haar vriendin.

Kamila
Een half uurtje later kwam Kamila de bar binnen lopen. Ze kwam gelijk naar me toe en stelde voor om in de zithoek te gaan zitten. Ze vertelde me dat ze nog erg moe was, omdat ze in Mondial lange dagen maakte. Meer dan 14 uur. In Mondial schijnt er een regel te zijn, dat de dames voor 17:00 uur binnen moeten zijn. Doen ze dat, dan bedraagt de entree €30,-- voor ze. Komen ze later dan wordt de entree €60,--. Mirela kon mij dit later bevestigen.
Kamila en ik hebben een behoorlijjke tijd met elkaar gesproken. Ik denk toch gauw een uur. Op een gegeven moment vroeg ze of ik met haar naar een kamer wilde. Ik zei dat ik daarvoor uiteraard was gekomen. We zijn opgestaan en Kamila ging voor een sleutel. Op de kamer begonnen we elkaar innig te (tong)zoenen. Ik werd hier behoorlijk opgewonden van. Kamila merkte dat ook een daalde af naar beneden. Ik vroeg aan haar of ik haar ook mocht likken, maar ze zei dat ze in haar periode zat. Ik geloofde haar en wist dat ze dit niet zei om te voorkomen dat ik haar zou likken. In het verleden heb ik haar meermaals gelikt, zonder dat ze daar een probleem van maakte, integendeel. Vandaag had ik helaas pech.
Na een tijdje kwam Kamila boven op me zitten en begon langszaam te rijden. Na een tijdje stelde ik voor om haar te nemen in missio. Zo kon ik haar weer lekker (tong)zoenen en zij begon mijn tepels te bewerken met haar vingers. Dit alles werd me al snel te veel en ik kon het niet meer houden. We hebben nog even nagepraat met elkaar en hebben de kamer weer verlaten Ik had het gevoel dat we al meer dan een half uur op de kamer waren, maar toen we de kamer verlieten, vroeg ik haar wat ik haar verschuldigd was en ze zei €30,--. Dat is het tarief voor 20 minuten. Volgens mij was het wel wat langer. Ik zei tegen haar dat ik later nog een kamer met haar zou nemen, oa om elkaar te masseren. Beneden heb ik haar betaald en we namen afscheid met een paar zoenen.

Later op de avond heb ik inderdaad nog een 2e kamer met haar gehad. Dit keer 40 minuten. Voor de tijd hebben we eerst nog een leuk gesprek gehad en dat hebben we voortgezet op de kamer. Dit keer een kamer buiten op het terras. Erg kleine “knusse” kamertjes. Het voordeel is wel dat je geen last hebt van de harde muziek. Op dit kamertje hebben we elkaar een beetje gemasseerd. Ik dit keer zijn we zeker meer dan 40 minuten op de kamer geweest, maar ik hoefde maar te betalen voor 40.

Naam : Kamila
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd : 27
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 55 Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10 (een paar keer een uitgebreid gesprek met haar gehad, voordat ik met haar op een kamer ben gegaan)
Aftersales: 10/10 (Ook na de tijd geeft ze je altijd aandacht)
Cijfer: 9/10

Na de eerste kamer met Kamila heb ik eerst weer een sana genomen en daarna het vocht weer op peil gebracht aan de bar. Ik moest nog een tijdje wachten voordat het restaurant open ging. Toen deze om 19:00 uur open ging ben ik gelijk wat gaan eten. Het viel me wel op dat ik Mirela nog steeds niet had gezien. Toch zou ze vandaag komen. Verder viel het me op dat het nog steeds vrij rustig was. Rond deze tijd had ik het wel wat drukker verwacht. Voordeel is wel dat je dan rustig aan een tafeltje kunt eten. Het eten zelf was vandaag weer goed. Alleen het lamsvlees smaakte een beetje vreemd (tenminste ik dacht dat het lam was). Ik dus niet alles gegeten. Aan tafel kwam ik nog heel even aan de praat met een dame die ook wat ging eten. Wel een leuke meid om te zien. Ze was alleen wat verlegen.
Na het eten aan de bar nog wat gedronken en daarna weer een sauna genomen. Toen ik in de sauna zat, dacht ik Mirela ineens te zien. Ze kwam net binnen in haar normale kleding, maar ik wist het niet helemaal zeker of ze het nu was of niet. Na de sauna heb ik een tijdje op haar gewacht op een bankje bij de sauna en een tijdje in de bar. Na een uur had ik haar nog steeds niet gezien. Ook “dat meisje met dat lekkere kontje” had ik al een tijdje niet gezien. Ik dacht dat ze misschien met een beer op de kamer was en ik stelde mijn plan bij om eerst met haar een kamer te nemen. Ik zag haar voor het laatst vlak voor het eten. Ze was toen aan het praten met een paar vriendinnen van haar en ik zag haar daarna weggaan met deze vriendinnen. Ze keek daarbij een beetje ongelukkig en het leek wel of ze zich niet helemaal lekker voelde. Het kon natuurlijk ook zijn dat ze niet met een beer op de kamer was, maar ziek naar huis was gegaan. Als zij er niet meer was en als ik me vergist had met Mirela en dat Mirela vandaag ook niet op zou komen dagen, welke dame of dames zouden dan aan bod komen? Ik was inmiddels al aan het rond kijken naar alternatieven. Misschien die blonde die ik in het begin ontmoette? Of die volslanke dame? Daarnaast liepen er nog 2 dames rond met een lekker rond kontje. Ik was er nog niet uit...

Mirela
Toen ik een tijdje de alternatieven aan het bekijken en doornemen was, kwam Mirela ineens de bar binnen lopen. Ze zag me gelijk zitten aan de bar en kwam naar me toe. Ze begroette mij met een paar zoenen en we hebben we gesproken met elkaar aan de bar. Haar vriendin kwam op een gegeven moment bij ons en begon te dansen, waarop Mirela mee begon te doen. Wel bleef ze me steeds aandacht geven door met haar kontje tegen me aan te rijden. Ik voelde dat er nog genoeg leven in zat :) Na een tijdje zijn we in een bank gaan zitten en hebben nog een tijdje met elkaar gesproken, oa over haar vakantie in Roemenië. Vervolgens zijn we een kamer gaan opzoeken. Kamer 11 werd het. Mirela is erg kieskeurig wat kamers betreft. Ze zal niet gauw naar de kamer op het dakterras gaan. Dan blijft ze liever even wachten op een mooi kamer. Op de kamer begon ik haar ook intens te (tong)zoenen. Mirela is een meid die met passie meezoend, althans zo voelt het. Ik stelde voor om haar eerst te verwennen. Ze ging er weer lekker voor liggen. Na haar een tijdje intens gelikt te hebben kwam ze lekker klaar. Bij haar geloof ik dat het echt is, omdat ik steeds even niet haar gevoelige plekje bewerkte. Ook als ze te veel bewoog, verloor ik haar plekje waardoor ze weer meer ontspande, totdat ik de juiste spot weer had gevonden en ze weer kronkelde van genot. Nadat zij had genoten was het mijn beurt. Ze gaf me eenblowjob en deze was zo goed dat het hier bij bleef. Ik weet niet of ze aan FT doet. Ik ben in elk geval niet in haar mondje klaargekomen. Ik heb haar ook niet gevraagd naar een FT. Een FT hoeft voor mij niet zo nodig. Het wind me niet meer of minder op.
Wat wel een jammer aan Mirela is, is dat ze wat meer op de tijd is dan Kamila. Ik vertelde haar dat ik 40 minuten wilde en na exact 40 minuten hebben we de kamer verlaten. De kamergang was verder wel van hoge kwaliteit, alleen miste ik dit keer het echte GFE-gevoel wat ik een aantal weken geleden wel met haar had.

Naam: Mirela (ex-Pauschalclub Kasandra)
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits, Engels en Spaans
Leeftijd : 27
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 36/ C-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10 (leuk gesprek met haar gehad en ze heeft lekker tegen me aangedanst)
Aftersales: 8/10 (Ik heb later op de avond nog kort met haar gesproken, maar ze kreeg toen bezoek van een andere beer en ging daarmee naar een kamer)
Cijfer: 8,5/10

Ik had s'avonds een hoteletje geregeld om te overnachten. Het plan was om niet te laat Mondial te verlaten. Helaas liep dit iets anders af. Na de 2e kamer met Kamila ben ik nog wat gaan drinken aan de bar. Ik had niet meer de intensie om nog een kamer te gaan doen, te meer omdat ik “dat meisje met dat lekkere kontje” niet meer gezien had die avond. Daarnaast wilde ik mijn krachten sparen voor de volgende dag in Samya.

Miriam
Toen ik mijn colaatje bijna op had, zag ik “dat meisje met dat lekkere kontje” ineens weer. Ze bestelde ook een drankje aan de bar en ik kwam bij haar staan. Ik zei tegen haar dat ik een paar weken geleden met haar al eens kennis had gemaakt, maar dat we niet naar een kamer zijn gegaan. Waarschijnlijk had ze nu het idee dat ik ook alleen een gesprekje met haar wilde, zonder op een kamer te gaan. Ze reageerde ietwat koud. Ze zei op een gegeven moment f ik vandaag ook niet met haar op een kamer zou gaan en ik zei integendeel. Het plan was om wel eenkamer met haar te nemen. Ze dronk haar drankje op en zijn gelijk naar een kamer gegaan. Ik liep haar achterna de trap op. Oh oh oh wat een mooi kontje heeft deze meid. Vooral als ze de trap oploopt. Wat beweegt dat kontje toch mooi. Ik had de neiging om haar te betasten op de trap, maar ja, ik ben een gentleman ;) We gingen ook dit keer naar een kamer op het dakterras. Hier begon ze gelijk met een blowjob. Ik denk dat dat een beetje gebruikelijk is in Mondial om gelijk te beginnen en dan naar 20 minuten weer van de kamer te gaan. Ik had andere plannen met haar en ik vroeg of ik haar mocht likken. Dat was geen probleem en ze ging er voor liggen. Klaarkomen deed ze niet. Ik denk, omdat ik haar nog niet goed ken en ze zich niet liet gaan. Na een paar minuten, stelde ik weer voor dat ze verder ging met haar blowjob. Toen ik weer op oorlogsterkte was, heb ik haar genomen in doggie. Ik kon heerlijk genoeten van haar kontje. Normaal leukt het me niet vaak om in doggie een 3e orgasme te krijgen, maar dit keer waren de goden goed gezind, met dank aan haar goddelijke kontje. En deze voelde ook bijzonder lekker aan, lekker groot, rond en stevig. Super!!!
Ik denk dat we zo'n 20 minuten op de kamer waren, want Miriam maakte aanstalten om de kamer al te verlaten. Ik vermoed dat de meeste beren na de daad gelijk de kamer verlaten na 20 minuten en dat zij dacht dat ik dat ook wilde. Ik zie dat ik nog even wilde blijven en relaxen. Een extra 20 minuten zei ik. Ze was hierover verrast, maar kwam lekker naast me liggen. Ik heb haar een beetje gemasseerd, in haar nek, maar ook haar kontje vergat ik uiteraard niet. Vanaf dat moment hadden we een leuk gesprek met elkaar, waarbij ze veel opener was dan in het begin. Ze begon zich echt op haar gemak te voelen en vond mij erg relaxt. Ze zei dat ze dat niet gewend was en dat de meeste beren haar gestresst maakte. Ze vergat helemaal de tijd, want ik zag op de klok dat we al 40 minuten op de kamer waren. Ik zei dat ook tegen haar, maar ze wilde toch nog even blijven. Ze was wel toe aan even rust en een lekkere massage, want ik bleef haar steeds masseren. Ook zij was erg vermoeid, net als Kamila, van de lange dagen. Ze zei dat ze al 6 dagen aan het werk was en dat ze morgen een dag vrij was en daar erg aan toe was. We zijn nog zeker 10 minuten langer op de kamer gebleven, alvorens we naar beneden gingen. Ook zij deed niet moeilijk en zei dat ik voor 40 minuten hoefde te betalen. Per slot van rekening had we dat voor de tijd afgesproken. Bij het afscheid vroeg ik haar nog of ze ook (tong)zoende en ze zei dat ze dit wel deed, maar alleen op de kamer. Ik zei dat ik de volgende keer dat zeker wilde proberen met haar. We gaven elkaar nog een paar zoenen en daarna heb ik me gedoucht.

Naam: Miriam
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits, Engels en Spaans
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, "TZ"
Presales: 6/10 (Gesprek kwam moeilijk op gang en we zijn vrij snel naar een kamer gegaan. Op de kamer werd ze naar mate de tijd vorderde stteds losser en spontaner)
Aftersales: Moeilijk te beoordelen, want ik ben daarna naar mijn hotel gegaan
Cijfer: 8,5/10

Na de kamer met Miriam, wilde ik naar mijn hotel, want het was inmiddels al bijna 3 uur. Maar eerst wilde ik Mirela en Kamila gedag zeggen. Helaas kon ik beide dames niet vinden. Op zich een goed teken voor de dames, want waarschijnlijk waren ze met een andere beer op de kamer :) Ik heb Mondial iets na 3 uur verlaten en kwam om iets voor 3:30 uur aan in het hotel. Gauw even mijn tanden gepoetst en daarna lekker slapen. Lang kon ik helaas niet slapen, want de eerste gasten verlieten het hotel al rond een uur of 6. Ze waren vrij luidruchtig, waardoor ik er wakker van werd. Gelukkig kon ik later wel weer indommelen en rond een uur of 9 werd ik weer wakker. Ik moest om uiterlijk 10 uur uitchecken, dus ik bleef nog een half uurtje liggen en heb me daarna gewassen en omgekleed.
Ik dacht dat Samya zondags om 11 uur al open was, dus ik reed gelijk naar Samya. Het was er opvallend rustig toen ik daar aan kwam. Ik heb voor de zekerheid toch even gekeken op internet en daar zag ik dat ze pas om 13:00 uur open zouden gaan. Ik had dus nog 2,5 uur. Op de weg naar Samya zag kwam ik langs een bos of iets dergelijks en ik dacht ik rijd een stukje terug om daar eens te gaan kijken. Het bleek een soort park te zijn. Het heet “Forstbotanischer Garten”. Ik dacht eerst dat je ook entree moest betalen, maar dit bleek niet het geval te zijn. Ik heb hier ruim 1,5 uur rond gelopen. Het is een mooie tuin. Je hebt niet het gevoel dat deze tuin is aangelegd. Men heeft de natuur een beetje de vrije ruimte gegeven. Het ziet er wat wild en “rommelig” uit, maar dat vind ik wel mooi. Zo'n strakke tuin is mij veel te kunstmatig.
Gelukkig was het s'morgens en in het begin van de middag droog. Alleen jammer dat de zon niet scheen. Toch heb ik me er prima vermaakt en ik kwam lekker tot rust. De bloemetjes waren mooi in bloei en de geur was een genot. Het was er nog niet heel druk, hoewel er al wel wat mensen liepen. Ook nog een paar mooi meiden gezien die aan het joggen waren. Een genot voor het oog ;) Wel kwamen er steeds meer mensen bij, want toen ik weer weg reed rond een uur of 12:45 uur van de parkeerplaats, was deze al bijna vol. Ik vond de bloemetjes in het park erg mooi, maar ik kwam vandaag voor de bloemetjes in Samya :) Toen ik bij Samya aankwam iets voor 13:00 uur, bleek dat de club al open was. En ik was niet de eerste klant bleek. Er waren al 2 beren aanwezig. Ik heb me snel omgekleed beneden in de kelder en ben snel naar het restaurant gegaan. Na de wandeling in de “Forstbotanischer Garten” was ik toe aan een goed ontbijt. Aan de kok vroeg ik of hij me een omelet kon maken met alle ingrediënten die hij had. Ik moest even wachten, omdat hij net bezig was met het bereiden van een omelet voor een paar dames. In de tussen tijd nam ik een broodje met salami om de eerste honger te stillen. Toen ik deze op had, had hij mijn omelet ook klaar. Na het ontbijt heb ik een koffie genomen aan de bar en ben ik in 1 van de banken gaan zitten. Ik kreeg al gelijk bezoek van 1 van de bloempjes van Samya. Een wat vollere dame met donker haar kwam naast me zitten om een praatje te maken. Ze had al plannen om met me naar een kamer te gaan, maar ik gaf haar aan dat ik het nog even rustig aan wilde doen. Ook vertelde ik haar dat ik hier was vanwege Chrys en dat ik een vermoeden had dat ze Britney was uit Dolce Vita. Zij en haar vriendin, die er op dat moment bij was komen zitten, konden bevestigen dat Chrys inderdaad Britney van Dolce Vita was. Haar vriendin was overigens de buurvrouw in het appartement waarin ze verbleven, dus ze kenden Chrys goed. Ook zeiden ze dat Chrys er nog niet was, maar dat ze waarschijnlijk later kwam. Ik ben daarna naar beneden gegaan om een sauna te nemen en daarna nog wat uit te rusten in de ligstoelen. Wat me wel opviel is dat de dames zich in deze ruimte ook wassen en opfrissen na een kamergang. In veel clubs hebben ze een eigen ruimte met privacy. In Samya blijkbaar dus niet.

Chrys
Ik heb goed een half uur liggen dommelen in de ligstoel en een beetje genoten van het vrouwelijk schoon wat steeds kwam om zich op te frissen. Ineens kwam er een blonde dame binnen lopen en ze liep direct op me af. Het was Chrys. Ze had gehoord van haar vriendinnen dat ik voor haar was gekomen en dat ik hier in de kelder was. Ze kwam bij me op schoot zitten en gaf me een paar zoenen. Ze zei als ik zover was ik naar boven moest komen. Ik zei dat ik haar straks zou komen opzoeken, maar dat ik nog even wilde rusten. Ik had per slot van rekening weinig slaap gehad vanacht en ik was ook een beetje moe van de wandeling in het park. En van de sauna werd ik ook wat slaperig. Na nog een half uurtje in de ligstoel te hebben gelegen voelde ik me weer wat beter. Ik ben naar boven gegaan en heb een kop koffie genomen aan de bar. Daarna ben ik naar Chrys gegaan. Ze was met een paar vriendinnen een spelletje aan het spelen op een scherm. Nadat ze klaar was, zijn we in een van de banken gaan zitten. Ze heeft nog een colaatje voor me gehaald en we hebben even weer wat bijgepraat. Daarna was het tijd om naar een kamer te gaan. Ik had me voorgenomen om eerst Chrys te verwennen, maar ze was me voor. Ik dacht bij de volgende kamergang haar te verwennen, dus liet ik haar maar haar gang gaan. Teon ik op volle sterkte was, heb ik haar genomen in missio. Ik voelde dat het moeilijk ging. Dat kwam natuurlijk met name door de dag er voor. Ik was in goede handen bij Chrys, want ze is niet een dame van het snelle werk en dan gauw weer van de kamer. Ze geeft je een goed gevoel. Daarnaast begon ze mijn tepels te bewerken en ik gaf aan dat ik daar wel van hield, waarop ze ze nog intensiever behandelde. Dit had ik nodig, want ik voelde het komen. Het was een intens orgasme. Daarna hebben we nog een tijdje nagepraat. Chrys vertelde me dat ze vroeger aan de universiteit had gestudeerd en dat ze eigenlijk nog maar een jaartje hoefde. Ik vroeg haar waarom ze haar school niet afmaakte, ipv deze job te doen. Dit verdiende gewoon een stuk beter, maar later wilde ze haar school wel afmaken. Of het allemaal waar is wat ze zegt, weet ik niet. Ik hoop voor haar van wel en dat ze niet te lang door gaat met deze job. Het is beter voor haar dat ze de universiteit afmaakt en een goede baan gaat zoeken. Dan gaat ze ook genoeg verdienen.

Naam : Chrys (ex-Pauschalclub Chriss, ex-Dolce Vita Britney en ex-Great Palace Claudia)
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 8/10 (Ondanks dat ze in het begin een spelletje met haar vriendinnen aan het spelen was, toch een leuk gesprek gehad met haar. Toen we daarna in 1 van de banken zaten werd het gesprek wat intensiever)
Aftersales: 6/10 (Ook in Samya heeft ze meer oog voor de gokkast, dan voor een potentiële klant. Ik had een 2e kamer met haar willen doen, maar ze was te druk bezig met spelletjes en gokken)
Cijfer: 7,5/10

Na de kamer met Chrys ben ik nog een paar keer in de sauna geweest. Ook boven in de nieuwe sauna. Deze was 80 graden, maar voelde warmer aan. Het leuke was dat het buiten regende en na de sauna heb ik een paar minuten in de regen gezeten om af te koelen.
Aan de bar heb ik een paar biertjes gedonken. Deze gingen er goed in na de sauna. In Samya zit het bier in de entree, integenstelling to zusterclub Mondial, waar je voor bier moet betalen. Aan de bar kwam ik aan de praat met een aantal dames. Van de meesten weet ik de naam niet meer. 1 van de dames bleek Blowy te zijn. Niet echt mijn type, met dat brilletje. Haar service schijnt wel goed te zijn. Een andere dame was Emilia. Haar zag ik wel zitten. Dit kwam met name door haar outfit in wetlook en een aantal metalen kettingen. Zag er redelijk kinky uit. Helaas was ik nog niet toe aan een kamergang en ik vertelde haar dat ik later een kamer met haar zou doen, maar dat het nu iets te vroeg was. Daarnaast wilde ik eerst wat eten. Dit was geen probleem en ze bleef nog een tijdje met me kletsen. Toen het een uur of 6 á 7 was, ben ik wat gaan eten. Het eten in Samya is anders als in Mondial. Mondial is meer turksachtig en in Samya meer internationaal, met pizza, gebakken aardappelen, schnitzel, etc. Het smaakte overigens prima.

Emilia
Na het eten heb ik Emilia weer opgezocht. We hebben een tijdje in 1 van de banken met elkaar gesproken en vervolgens zijn we naar een kamer gegaan. Ik had hoge verwachtingen van haar, maar op de kamer bleek dat haar service vrij standaard was. Kussen doet ze alleen met haar lippen, maar niet echt met passie. Haar blowjob was wel redelijk en ik heb het afgemaakt in missio. Ook zij bewerkte mijn tepels, maar niet zo goed als Chrys. Toch had ik mijn 5e orgasme van dit weekend. Helaas was alles zeer standaard e steriel. Ik denk niet dat ik snel weer met haar een kamer zal nemen. In de bar is ze een wel vriendelijke dame.

Naam : Emilia
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 9/10 (2 keer een leuk gesprek met haar gehad)
Aftersales: Kan ik niet beoordelen, want ik ben vrij snel na deze kamer naar huis gegaan
Cijfer: 6/10

Na de kamer met Emilia was het al 20:30 uur geweest. Ik had nog plannen om met Chrys een kamer te nemen, maar zij was te druk met spelletjes en gokken. Ik kwam nog wel even aan de praat met een donkere dame uit Venezuela, maar ze was niet echt mijn type. Ook zag ik nog een meid die onder de tattoos zat. Ook een aantal in haar gezicht. Ook niet echt mijn type, maar wel interessant om te zien. Nadat ik in de gaten had dat Chrys liever met haar vriendinnen bleef spelen, heb ik me weer omgekleed en heb ik de club om iets na 21:00 uur verlaten. Ik had per slot van rekening nog een rit van zo'n 2,5 uur voor de boeg en de volgende dag moest ik om 5 uur weer opstaan.

Mijn eesrte bezoek aan Samya was een leuke ervaring. Het is altijd leuk om weer een nieuwe club te ontdekken. De sfeer is er anders als in zusterclub Mondial. Misschien dat de sfeer er s'avonds anders is, dat weet ik niet. Het was er afgelopen zondag vrij rustig. Ik schat zo'n 20 á 25 dames en misschien 15 á 20 beren. Het eten in Samya is goed en positief is dat het bier ook gratis is. Ook positief is dat je in de barruimte niet mag roken. Nadeel is dat je in het restaurant wel weer mag roken. Met name de dames achter de gokkasten staken er een paar op. Samya heeft daarnaast een paar sauna's, alleen jammer dat ze geen zwembad of jacuzzi hebben. Ruimte voor een jacuzzi hebben ze wel. Zal ik snel weer komen in deze club? Ik weet het niet. Er liepen wel mooie dames rond, maar niet echt mijn types. Chrys ken ik van Pauschalclub Dortmund en ik heb wel een leuke band met haar, tenminste als ze niet aan het gokken is. Dames als Miriam uit Mondial, met een lekker kontje dus, heb ik er niet gezien. Ik vond het merendeel een beetje gewoontjes. Overigens kwam ik in Samya nog een bekende tegen uit de Pauschalclubs, namelijk Krista. In de Pauschalclubs had ik nooit een kamer met haar. Op de foto's heeft ze een leuk figuurtje, maar in het echt valt ze erg tegen. Haar gezicht vind ik al helemaal niet knap. Over haar service kan ik niets zeggen.
Misschien dat ik Samya nog eens opzoek, maar zeker niet op korte termijn.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Mondial (50739 Köln)
« Reactie #59 Gepost op: 31 mei 2016, 20:26:59 »
Dit is de derde van zes club-verslagen met bijhorende 10 (!) dames-recensies van de maand Mei. Of de vierde, ik begon met mijn laatste club-bezoekje en zal eindigen met de eerste. Je raadt het al: 'puur omdat ik dat nou leuk vind'.

Dit is het tweede weekend dat naar mijn doen erg snel volgde op mijn eerste: een week later namelijk. Dat is dus niet mijn gewoonte en dat zal het ook niet meteen worden. Nee echt, ik ben er blij om, het toont voor mijzelf aan dat ik niet dermate verslaafd kan worden aan het club-gebeuren dat ik een week later al onze DVP-vriendinnetjes enorm hard mis...en daarna mijn centen maar dan anders geïnterpreteerd. Daar zijn dan die Manele-clipjes en dergelijke voor: 'herinneringen' ophalen en smaakmakers tussendoor voor later. Laat in mijn persoonlijk geval het club-gebeuren iets exclusiefs zijn, geen wekelijkse gewoonte, zou ik ook niet volhouden. Let's get started:


Mondial - door de bij gestoken
Bezoekje 14 Mei 2016

Amper 3 maanden na m'n vorig bezoek en een week na een clubweekend deze keet weer binnengegaan. Ik vond al snel m'n weg en parkeerde m'n wagen op een volle parking. Ik merkte op  dat er opvallend veel Belgische nummerplaten waren. Ik kwam ca 21u15 binnen. Veel te laat eigenlijk, zou vroeger moeten arriveren, volgende keer. Ik overhandigde de vrijkaart van dit forum en werd zonder probleem aanvaard, waarvoor dank.

Binnen snel gedoucht ofschoon ik dit in m'n hotelkamer in Köln al uitgebreid gedaan had. Gewoonte, zeker. Ik ben vol of over de douches in locker-gedeelte waar je het kan laten stromen zonder drukknop gedoe.

Hierop al snel een hap gaan eten, ook al een gewoonte om hier zo te beginnen. Het eten beviel me beter dan vorige keer en heb me de spaghetti en groenten goed laten smaken in hun restaurant bij het aanschouwen van al het moois dat in en uit liep zoals immer. Ik zag Ella terug, de blonde met de tattoo van engelenvleugeltjes op haar rug. Haar blonde haar is korter. Helaas herkende ze me niet. Weer een mythe doorprikt. Ik ging daarna wat op verkenning, ook dat zoals gewoonlijk. Ik ging de disco-sauna in: die was niet te heet, net goed naar mijn zin. Ik bezocht die sauna later nog een paar maal. Dit patroon is tot nu toe redelijk repetitief te noemen. Dat heb je als je de ganse zwik al kent, het nieuwe is er af. Maar de line-up is uitstekend als altijd. Dat en de ambiance maakt dat je toch weer in een bijzonder exclusieve atmosfeer terechtkomt.

In een van die keren in de disco-sauna ontmoette ik m'n eerste 'date' van het Keulense weekend: Maya de bij. Maya de bij komt van het verre Colombia en dat zie je wel in de gelaatstrekken dat ze een latina is van die kant uit. Ongenadig deed ze haar presales in de sauna en ik was wel in om dat land pikgewijs op m'n wereldkaart te prikken. Ik hou van latina chicks, er zijn er echt te weinig van in de clubs. Ik wacht nog steeds op een braziliaanse met lekkere kont en stevige boobs die de samba danst op m'n stijve slurf, dat zou eens een waar carnavalsfeestje à la Brazilia zijn. Die chicks kunnen goed tegen de hitte dus de zwoele lucht van de sauna lusten ze wel. Deze meid is meer slank en klein maar wel erg fijn. Ze heeft een mooi bruin Colombiaans kleurtje. We hadden 40 minuten in de kamer vertoefd na wat prijs- en verblijfsdiscussies. Een 60€ en 10€ fooi erbij want het was lekkere seks met deze  toffe meid ondanks de prijs-onderhandeling tussendoor wegens een bepaald misverstand ivm extra's wel of niet. Het werd 'geen extra' als ik 40 minuten bleef. Zo'n dingen zijn an sich niet zo leuk om een kamersessie te starten maar alla, we hadden een compromis waar ik mee kon leven. Het steekt ergens wel en vandaar...

=> Maya de bij

Score: ***

Na m'n onderhoud met de bezige werkbij m'n steek weggedoucht en wat rondgelopen. Die keuzestress weer bij het zien van al dat moois waardoor je heen en weer, weer en heen, voor en achter kijkt. De drukte waarin je soms nauwelijks kan voortbewegen. Het getrek van de dames om je tegen hun warme lijven te wrijven en hun zachte handjes die geniepig naar gevoelige plekken kruipen. De lichttechniek in de donkere ruimte stroboscopisch flikkerend. De muziek die opzweept. Vorige keer ook de werking van een smartshop-erectiemiddel tegen m'n eeuwige onzekerheid. Ik moest wel duizelen. Mondial kruipt echt in je hoofd.

Ik kroop dus maar weer in de disco-sauna om bij te komen daar de 3 relax-stoelen ertegenover altijd bezet waren, je moet er haast een nummertje bij trekken of erbij staan om eentje te bemachtigen. In de sauna zat er iemand te pochen over al z'n centen, drugs, restaurants en Lamborgini's. Louche figuur: "Now I go fuck b!tch forrr 30 eurrro, hahaha!'  :pica

http://www.youtube.com/watch?v=xu21FUTFVsU

Later kwam ik een andere louche figuur tegen: Pret. Handen geschud en aangenaam bijgepraat. Hij wees me later op de tijd dat het al tegen middernacht liep. Dat ruimtetijd continuüm dat zich in de clubs anders gedraagt, nekt me steeds weer. Amper 3u in Mondial waarvan een klein uur heb bezig gehouden met die Latina liefdesbij: het was mooi geweest en tevreden verliet ik Mondial en liet de 30€-mokkels over aan de deskundige zorgen van Pret en Mr. Lamborghini.

Fazit: over het algemeen weer een prettige turken-disco-atmosfeer. Maar naarmate de nacht verloopt wordt het er wel superdruk en kan je nog amper rondlopen, eerder voortkruipen tussen de mensenmassa. Een beetje zoals in een echte dancing dus om de sfeer helemaal compleet te maken. Hier kan je de babes gelukkig meenemen op kamer en dat is een oplossing voor wat "rust".

 :djparty:

Nu op naar de andere clubdisco Samya voor een extra verassing zo zal blijken. Hoe dat zal aflopen, las je al in m'n vorig stukje over dat volgende bezoekje (lekker verwarrend, dat achteruit gaan in je verslagen). Maar eerst wat verdwalen op aarde duistere Duitse snelwegen... :steeringwheel:


Wordt voorvolgd:
By the rivers of Babylon
7 Mei 2016
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2016, 21:44:56 door Vazkor »