Auteur Topic: Sharks (64293 Darmstadt)  (gelezen 400767 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Gepost op: 28 december 2010, 23:49:01 »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
De eerste veertien dagen van juli.
« Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2011, 22:06:00 »
Tussen begin juli en gisteren ben ik weinig thuis geweest.  Daarentegen heb ik me wel dikwijls thuis gevoeld.

De veertiendaagse trip (met gelukkig af en toe een rustdagje ingelast) hield niet enkel bekende clubs in.  Ik wou in en rond Frankfurt nog eens herinneringen aan vorig jaar ophalen in Atlantik en de nieuwe club Sharks (nog maar een jaar open) verkennen. 
In november vorig jaar leerde ik een dame in Atlantik kennen waarmee het erg goed klikte.  Het was gewoon fantastisch!  We hebben mekaars mobiel nummer dus was ik van plan om haar te laten weten dat ik op komst was.  Onverwachts.  Ik bracht haar van mijn bezoekje vooraf nog niet op de hoogte.  Gelukkig deed ik dat niet want ik ben in Sharks een tweede dag blijven hangen. 

Sharks is gewoonweg een prachtige grote relaxte en zeer sfeervolle club.  De realiteit op website zetten is onmogelijk.  Vaak als je een site van een club bekijkt, stel je ter plekke vast dat het toch allemaal net wat minder is.  Hier is het omgekeerd.  In het echt is de club nog veel mooier dan op de website. 
Het kan er niet op.  De bediening is vlot en vriendelijk.  De parking is groot en overal staan er bordjes dat de parking uitsluitend is voorbehouden voor de bezoekers van Sharks.  Er grenzen immers wat bedrijfjes aan Sharks.  Sharks ligt op een industrieterrein (kleine industrie).  Sharks is eigenlijk een grote hangar die prachtig is omgebouwd tot een exclusieve club.  Alles is mooi gekleurd verlicht (gekleurde spots…).  De bar en de vele loungeruimtes (veel verdoken plekjes, waar alles kan en mag) vloeien in mekaar.  Er is een heuse bistroruimte met open keuken.  Je ziet de kokkinnen dus bezig.  De club is gelijkvloers maar met trappen kan je toch naar twee bovenruimtes.  De ene ruimte (vooraan) is om naar de kamers te gaan.  In de andere ruimte (achteraan) vind je aan de ene kant een HWP en aan de hele andere kant ook nog een HWP.  Telkens met schitterend zicht op wat zich afspeelt beneden in de lounge en bar.  Deze ruimte is erg gezellig.  Je vindt er grottenkamers, een verwarmd binnenzwembad, ligzetels, strand met palmbomen en een klaterend riviertje met waterval en een bruggetje.  Verder tref je in heel de club binnen prachtige planten (vooral klim en slingerplanten) aan.  De tinten van de muren zijn voornamelijk bordeauxrood.  De bar is in het midden van de voorste ruimte van de bar en de lounge ingepland.  Niet dus tegen een muur aangebouwd.  Altijd mooier.  Ze hebben op het gelijkvloers ook nog een grote donkere kino en achteraan op het gelijkvloers bevinden zich drie sauna’s (75°C, 85°C en 95°C).  Ook de warme en koude douches vind je daar.  Ook bij het binnenkomen zijn douches en toiletten aan de omkleedruimte.  Achteraan op het gelijkvloers bevinden zich de overige sanitaire ruimtes en voorzieningen.  Meer dan voldoende.  De omkleedruimtes bestaan uit gewone kastjes (niet de typische halve kastjes die we gewend zijn in het Frankfurtse. 
Een klein overzichtje van de binnenkant van Sharks.
Nu nog even naar buiten.
De tuin is heel erg mooi en groot met prachtig tuinmeubilair.  Het meubilair is in dezelfde stijl als bij Villa Vertigo.  De tuin zal ongeveer even groot zijn maar is verdeeld in verschillende ruimtes, die toch in mekaar overvloeien.  Men gebruikt haagjes en struikjes.  Zo heb je steeds een overzicht over de tuin als je er doorloopt en tegelijkertijd kan je je knus wegstoppen.  Rond het verwarmde buitenzwembad is het relaxmeubilair geplaatst.  Tegenover het zwembad vind je een grote buitenbar en de BBQ-ruimte.  Buiten is er nog een HWP op een verhoogje geplaatst.  Vele buitenbedden, indianententjes en huisjes maken dat het geen enkel probleem is om aan buitenseks te doen bij warm weer.  Het is een FKK dus openbare seksuele handelingen gebeuren.  Soms in een tentje, soms in comfortabele ligmeubels, soms in een vierkante ruimte met aan vier zijden een bomenhaag (met ingang natuurlijk).
Buiten en binnen speelt muziek uit de jaren 70 en 80, 90 en hedendaags.  Overdag minder hedendaags, ’s avonds wat meer dansbare deuntjes.  De muziek staat nooit hard.  Buiten hangen aan weerzijde van de (min of meer vierkante) tuin 3 x 3 boxen (verstopt achter bomen) zodat je een erg goed muziekeffect krijgt, overal even goed hoorbaar in de tuin.  Het is dan wel geen concertruimte in Sharks in de tuin maar het is toch aangenaam zo.  Buiten heb je ook nog twee buitensauna’s en een groot terras waar je kan eten en drinken.  Je hebt geen last van lawaai (auto’s machines…).  De omheining bestaat uit houten schutsels met planten aangekleed. 

Zowel woensdag als donderdag waren er tussen de 30 en 50 dames aanwezig.  In de voormiddag wat minder, in de avond wat meer.   Er zijn dames voor ieders wat wils.  Tijdens de avondshift zijn pareltjes aanwezig zoals ik er enkele nog nooit gezien heb in de club.  Natuurlijk liet ik het mooiste pareltje niet ontglippen (maar da’s voor strakjes). 

De BBQ was lekker, het ontbijt en de tussendoortjes ook. 

Tot zover in een notendop (waarom is het niet notedop, we verwijzen hier immers niet specifiek naar de noot, zoals het ook ruggespraak is en niet ruggenspraak) wat over Sharks te Darmstadt: http://www.fkk-sharks.de/.

De andere clubs die ik bezocht waren voor mij erg bekende clubs.  PSR, Planet en YY.

In Sharks kwam de eerste dag al snel een dame aan de bar rond mij hangen.  Ik wist niet wat ik zag.  Wat een pareltje.  Het pareltje der pareltjes in Sharks constateerde ik later en de volgende dag.  Hoewel ze Spaanse en Latina uiterlijke trekjes had, zei ze voor de verandering dat ze gewoon Roemeense was.  Dit wekte bij mij al zulke danige sympathie op.  Dat gecombineerd met haar vrouwelijke schoonheid.  Je zou gewoon direct van de kaart zijn maar dat was ik niet.  Ze heeft heel de dag mij verschillende keren komen opzoeken zonder opdringerig te doen voor een kamertje.  Ze kwam mee in de schommelstoel, ze kwam aan het zwembad….  Sterk als ik was, wou ik op deze zomerse dag nog wat van het buitengebeuren genieten in deze club en liet ik alles met haar wat blauw blauw.  Ze viel voor mijn ogen, maar dat zeggen ze allemaal. 
Toen de tijd rijp was om met haar dolle pret te gaan beleven op kamer kon ik ze van heel de avond niet meer vinden/te pakken krijgen.  Eigen schuld dikke bult.
De volgende dag wou ik er zo lang niet mee wachten (hoewel het ook weer topzomer was in Frankfurt, wat bij ons in België toen bijlange niet het geval was).  Echter, ik zag ze niet.  Ze was er niet.  Ze zou nochtans maar binnen twee weken naar Roemenië gaan.
Ze kwam dan toch binnen maar pas in de avond.  Ik liep haar voorbij aan de bar, zei goeiedag en zij ook.  Eventjes later zat ik aan de bar en zij over mij.  Ik waaide en ze waaide (na enige twijfel) eens terug en ging bij ander klanten hangen om kort daarna met een van hen naar de kamer te trekken.
Intussen was een oude bekende beer ook in de club gekomen en vertelde ik hem alles in geuren en kleuren.  Ondermeer omdat hij mij vroeg wat ik zo alleen in een sofa lang lag te doen.  Ik wachtte dus op haar.  Ze zou me niet ontsnappen als ze terug in de bar zou komen.
Ze kwam dus wat later (een uur later) terug in de bar en ik snelde er op af.  Ze keek gelaten.  Het deed haar maar weinig, mijn enthousiasme voor haar.  Ik vroeg dan maar waar mijn kus bleef.  Gisteren vroeg ze dat aan mij toen ik voor het eerst van haar wegliep na kennis gemaakt te hebben met haar.  Die kus kreeg ik.  Ik vervolgde daarna of ze met mij niet wat wou flaneren in een sofa.  Ze vroeg daarop of ik met haar wilde gaan kameren.  Ik antwoordde positief.  Als er iets was wat ik écht zeker wist, was het wel dat.  Recht uit de buik antwoordde ik dus positief, niet het slimste om een dame daar al direct van te verzekeren, maar goed.  Haar antwoord was dat ze dan dadelijk tijd voor mij zou vrijmaken.  Oeps, klinkt zo officieel.  Ze ging nog even naar haar kastje en kwam bij me zitten.  Als snel wou ze dansen aan een van de twee danspalen van Sharks.  We zaten net naast de danspaal beneden (want boven op het eerste verdiep springt er ook nog een dansvloer met danspaal uit).  Ze danste op de muziek erotisch aan de paal en daagde mij wat uit.  Ze kwam weer even bij mij zitten en begon met de oude bekende beer te praten.  Die kon wat Roemeens en dat vond ze leuk.  Ze ging even later over mijn benen liggen en ik gaf haar een nek/rugmassage.  Ook weer even.  Dan ging ze weer even weg, dan weer even bij me, dan waar aan de bar met haar vriendin wat praten….  Ze zat met andere woorden geen vijf minuten stil bij haar klant.  Zo weinig interesse.  Zo kwam het toch over.  De zin om met haar te gaan was bijna nihil geworden.  Toen ze weer bij me kwam zitten en vroeg om wat te gaan boem-boemen, vertelde ik haar van niet en verklaarde mij ook (dat wou ze natuurlijk).  Ze was kwaad zei ze dat ik eerst zei om te gaan kameren en nu niet meer.  Ze liep niet weg maar schoof wat van me weg.  Zo bleven we daar zitten.  Na even legde ik mijn hoofd in haar schoot en vroeg of ze nog kon lachen….  Ik maakte van heel dit gebeuren natuurlijk een spelletje en voelde mij in mijn nopjes.  Ik had natuurlijk begrepen dat ze het meer dan normaal zou gevonden hebben als ik gisteren al met haar naar kamer had geweest.
Uiteindelijk zijn we naar kamer getrokken.  Daar speelde zich ook weer een heel spel af.  Was best leuk.  Het zou te lang worden om het allemaal uit de doeken te doen maar de seks was zoals ik die al lang niet meer beleefd heb én dat is uiteindelijk wat telt.

Het zou al lelijk moeten doen als ik op die veertien dagen niet nog een en ander zou meegemaakt hebben dat uit de band springt.

Een opsomming.

1)   Een dame kwam naar mij en wou nu toch wel eens een serieuze vraag stellen zeker.  Waarom ik met veel andere dames naar de kamer ga, in de club al jaren rondloop en haar al lang ken maar niet met haar wil gaan.  Eigenlijk heeft ze na al haar pogingen geen concreet antwoord gekregen.  Ik vond het wel raar dat een dame zoiets ineens komt vragen.
2)   Een dame waar ik erg veel en lang mee gekamerd heb, vroeg de laatste keer voor 43’ om voor een uur af te rekenen.  Op de kamer wist ik wel dat het zalige orgasme pas na dik 30’ tot stand was gekomen.  Het minste dat ze had kunnen doen was op kamer vragen wat we gingen doen (het uur afmaken?).  Ik ben dus voor de laatste keer met haar geweest.
3)   Een lekker triootje nog eens gedaan met twee Zuid-Afrikaanse dames.
4)   De knapste dame in een club soms uren bekeken en uitdagend gelegen en gekeken, meerdere dagen herhaald… ze komt niet op me af.  Als er dan al één dame was waarvan ik zeker was dat ik ze wou en waarvan de geruchten doen dat ze nog goed is ook, was het wel zij.  Na enkele dagen, net voor mijn vertrek uit de club de dame dan expliciet bij mij geroepen.  Ik voelde meteen dat ze lief is.  Ik vroeg haar om uitleg.  Het antwoord was dat ik haar niet “gezegd” had met haar op kamer te willen.  Sommige dames in clubs zien dus blijkbaar echt geen signalen.  Als alles zou kloppen: super knap en écht goed op de kamer, zou ik vier dagen telkens ongeveer 1,5 uur met haar zijn gaan kameren.  Ze is dus veel geld verloren.  Ze vroeg meteen of ik nog op kamer wou maar het was al veel te laat en ik was kapot van mijn toer.  Ze vroeg of ik dan de volgende dag niet terug zou komen.  Ook dat zat niet in de planning.  Een dame die je heel écht wil moet je dus “plukken”, wat eigenlijk mijn stijl niet is.  Je leert dus altijd nog bij.
5)   In diezelfde club wel een dame op kamer genomen die nog maar vijf minuten in deze job zat.  Ik zal het geweten hebben.  Ze moet nog veel, heel veel leren.  Geen enkele beperking, geen taboes, liet zich compleet gaan en klaarkomen….
6)   Ging ik toch wel bij een dame zitten…  Ik stelde me voor en ze zei dat ze dat al wist.  Een club waar de dames jou naam kennen vooraleer je het hen verteld hebt; zit je daar dan niet te veel?

Tot zover een paar opvallende toergebeurtenissen en een kleine beschrijving van een nieuwe club.

Binnen enkele dagen trek ik er weer vier (geen veertien) dagen op uit.  Begin augustus staan weer enkele Frankfurtse clubs op het programma  ;).   
                 
« Laatst bewerkt op: 16 juli 2011, 22:25:57 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #2 Gepost op: 26 februari 2012, 18:02:04 »
Niet eerder had ik in Sharks zoveel dames bij elkaar gezien. Een grove inschatting is dat er gisteren 80 dames aanwezig waren. Ook verschillende dames die ik weleens eerder in Oase of World had aangetroffen en zelfs enkele van Paradise. Vanwege het grote damesoverschot kwamen een hoop dames hun billen tegen mijn kruis aanwrijven en werd mijn gezicht regelmatig gekust en gelikt; had niks te maken met mijn attraction, mijn bijzonder mooie ogen en mijn atletisch gespierde lijf of het feit dat de club zich ver van NRW bevind, maar domweg met het feit dat ik als man schaars was tussen dat grote overschot aan erg appetijtelijke dames  :P; gelukkig ben ik iemand met beide benen op de grond voordat ik me hier met mijn schrijfsel compleet belachelijk ga maken  ;D. Een Duitse bekende van me kwam 's avonds binnen en vroeg me of ik Katalina nog had gezien. Ik dacht haar wel gezien te hebben maar was er niet zeker van; nog geen 5 minuten later wees hij me haar aan, dame met puntige borsten op het slanke lijf en haar typische 'Cleopatra' neus. Een dame met een rustige volwassen uitstraling en een warme omgang met klanten maar niet direct mijn smaak. Ook Roberta (het lieverdje van MichelJ  ;)) uit Oase was aanwezig; de Duitse bekende heeft een goede band met Roberta en in zijn openheid en eerlijkheid adviseerde hij haar meerdere keren een andere job te zoeken  :)). Mijn kamersessies betroffen een Poolse en een Litouwse waar ik een GT waardige service van gekregen heb.
Laat op de avond heb ik geclubhopt naar World waar ik onder andere Londonbasketcase aantrof. In World was de sfeer lauw en rustig, weinig mannen en ook vele dames ontbraken. Van Janine begreep ik dat de vrijdag net zo rustig was geweest; een soortgelijk beeld werd me geschetst door Londonbasketcase en zijn vrienden over Oase een dag eerder.
Sharks was gisteren dus 'the place to be' met een groot overschot aan mooie vrouwen in een ruime diversiteit aan smaken.
« Laatst bewerkt op: 26 februari 2012, 18:05:02 door Picasso »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #3 Gepost op: 26 februari 2012, 20:42:57 »
Pica schreef " een GT waardige service "
Daar kan ik me 2 dingen bij voorstellen, namelijk heel slecht met soa of heel goed.
Ik neem maar aan dat het heel goed zal zijn, anders was hij niet zo enthousiast geweest.

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #4 Gepost op: 26 februari 2012, 23:49:03 »
gelukkig ben ik iemand met beide benen op de grond voordat ik me hier met mijn schrijfsel compleet belachelijk ga maken  ;D .


Verdomme en ik lach zo graag! :D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #5 Gepost op: 13 april 2012, 22:49:17 »
Een zaterdag in Sharks: 90 vrouwen.
Een zondag in Sharks: de helft ongeveer.
Overdag lopen er mooie pareltjes rond, 's avonds des te meer.
In Sharks moet je de dames wel zorgvuldig uitkiezen en weten wat je wil.  Ze jagen vrij intensief en laten wel eens blijken dat ze niet gelukkig zijn als je ze afwijst.  Op kamer heb ik de ervaring dat ze bijna allemaal om extra services vragen (die je dient bij te betalen).
Opgelet!  In Sharks kost een FT € 50 extra, anaal ook € 50 extra.  Sommige dames vragen € 25 of meer voor het deel in de HWP.  Sommige dames willen voor een massage ook extra geld maar dat is vrijblijvend te betalen door de beer want dat zit samen met PZC en NMC in de basisservice van Sharks.  De dames moeten niet masseren maar mogen er ook geen extra geld voor vragen.

De voorlaatste keer dat ik er was, heb ik weer zalig genoten.  Het was toen lente en lenteweer.  Heerlijk zonnetje, lekker buitentemperatuurtje.  Heerlijk genoten van de wellness.  Het zwembad was echter (al verwarmd?) te fris om er in te zwemmen buiten als je niet eerst in de sauna was geweest.  De HWP buiten was ook nog koud.  Gelukkig heb je in Sharks ook nog twee HWP's binnen, die wel warm waren en een binnenzwembad (het warmste dat ik ken van alle saunaclubs).  Hier kan je ook gewoon een baantje in gaan zwemmen zonder dat je eerst in de sauna bent geweest.

Sharks beschikt over 5 sauna's.  3 binnen (65°C, 85°C en 95°C) en 2 buiten (allebei zeer dragelijke temperatuur).

Gezien mijn voorlaatste keer de dag na mijn Sara-verhaal in Palace was, genoot ik mateloos van de faciliteiten.  Lekker ouwehoeren en ervaringen en bedenkingen uitwisslen met maat-beren.  Eten en drinken à volonté.  Het ontbijt is altijd prima in Sharks.  Voor de inkomprijs van € 60 (nooit kortingsmogelijkheid) mocht het avondeten lekkerder zijn.  Meestal is het eenvoudig en gewoon lekker.  Niets speciaals, soms maar net iets beter dan de doorsnee Acapulco-kwaliteit en het eten wisseld in de loop van de avond.  Tot middernacht kan je warm eten.
Een tip tot verbetering dus voor de eigenaars.

Het zou tot in de latere avonduurtjes duren vooraleer ik zou gaan kameren.  Nog wel met een dame die ook weer niet 100 % mijn type was.  Een dame die heel goed aanvoelde dat ik eigenlijk niet met haar wou gaan.  Toch volgde een subliem samenzijn met Simona.  Dat verhaal krijg je apart te lezen  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
travestie
« Reactie #6 Gepost op: 14 april 2012, 20:42:17 »
Dit itemppunt zou eigenlijk een apart kleurtje moeten krijgen en bovenaan staan.  Dat zou mijnsinziens bij alle 'andere' clubs zo moeten zijn.  Anders verdwijnen op den duur de algemeenheden ergens tussen de vele dames.

De eerste keer dat ik een travestie in een club zag, was twee weken geleden in Sharks.  Is hij --> zij daar vast, enkel voor de fun in het weekend of hopt die alle clubs af  ;)?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #7 Gepost op: 14 april 2012, 20:47:54 »
zo, bedankt voor de melding, sticky gemaakt  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Was ik supergeil of supergeil die dag?
« Reactie #8 Gepost op: 15 april 2012, 15:54:04 »
De tweede dag van mijn laatste driedaagse naar Frankfurt stond Sharks nog eens op het menu.  Een club die ik eigenlijk vaker zou moeten bezoeken.  En waarom ook niet.  Met de trein is het maar een uur verder dan Keulen, vervoerskost € 28,50 enkel, billijk ETAP-hotel op wandelafstand van de club.
En last but not least: Simona werkt daar én Daria!!

Meestal ben ik een diesel en denk ik te menen dat ik 's avonds beter ben in bed.

Vandaag was ik dus ook van plan om na een lekkere brunch heerlijk wat te gaan genieten van de vele wellnessmogelijkheden van Sharsk.  Verwarmd binnen- en buitenzwembad, buiten-HWP en 2 binnen-HWP's, 3 sauna's (waarvan 1 bio-sauna).  De bio-sauna heeft als voordeel dat die met zijn matige temperatuur van ongeveer 60°C ook door de vrouwen wordt bezocht.  Soms beginnen de pre sales daar al, hoewel ik één keer meemaakte dat de pre sales begonnen in de heetste sauna.  De dame hield het er toch dik vijf minuten met mij uit.

Vandaag kwamen er echter twee dames stokken tussen mijn wielen steken.  Het was half drie en ik was al twee keer op kamer geweest en had nog geen wellness gezien.  Alleen maar goeie, lieve en heftige seks.

Even nadat ik met die twee dames, bijna vlak na mekaar, op kamer was getrokken, vernam ik dat ze, naar eigen zeggen, zusjes zijn.  Ik heb het over Maraya en Jessica.  Nadat ik enkele keertjes weer in hun gezelschap mocht vertoeven, kwam de vraag die ik al veel eerder had verwacht: een trio met de twee zusjes.  De trio heb ik afgewezen.

Na een korte rustpauze ben ik uitgebreid gaan wellnessen.  Tussendoor is een erg mooie jonge slanke blonde dame twee keer bij mij gekomen.  Bijvoorbeeld tussen twee saunagangen door.  Pas de derde keer zou ik met haar gaan kameren.  Ze maakte een uitzondering voor mij maar dat lees je binnenkort onder haar draadje, net zoals je mijn kamergangen van de twee zusjes ook onder hun draadje zal kunnen lezen binnen afzienbare tijd.

Sharks, weer heerlijk genoten van het totaalconcept dat daar perfect mogelijk is.  Een bijzonder mooie en geile club.  De dames zijn dikwijls in de meerderheid en de meeste zijn erg mooi.  De service is wisselvallig en de dames hebben een beetje de neiging om op kamer te vragen naar welke extra's je wil en durven wel eens duidelijk geambeteerd weglopen als je niet op haar avances ingaat.  In verhouding tot vele andere clubs bieden de dames hier opmerkelijk maar FT en anaal aan in hun pakket van services. 
De wellness is super en de brunch is ook erg lekker.  Voor de inkomprijs van € 60 zou het avondeten net iets meer mogen zijn.  Vaak is het heel eenvoudig.  Het wisselt wel in de loop van de avond  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #9 Gepost op: 15 april 2012, 16:43:25 »
Ik heb intussen zoveel goeds over Sharks gelezen met name de line up dat ik zeer nieuwsgierig ben geraakt om ook eens als een haai door deze tropische aquaruim te zwemmen. Alleen de FT zijn net als in World een dure afdronk die zorgt voor een zilte nasmaak., dus ik zal tegen mijn gebruik ook weer moeten neuken, dat is wel een nadeel voor een ouwe rakker.




Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #10 Gepost op: 14 mei 2012, 22:56:29 »
Dag 3, donderdag 26 april,Shark’s in Darmstad (nabij Frankfurt) http://www.fkk-sharks.de, ongetwijfeld de mooiste club van de drie die we bezochten. Ook de nieuwste want volgens verscheidene bronnen bestaat de club amper 2 jaar en dat zie je wel.
Inkom 60€ maar voor bier betaal je grof bij, frisdranken en koffie zijn wel gratis.
De zaak is zeer modern opgezet en geeft je de indruk in een “beach dancing” te zijn. Mooie en ruime kleedkamers en goede douches, alles is echt nog zeer nieuw. Van buiten af lijkt het een grote hangar, en dat is het eigenlijk ook wel, maar hij is zo ingericht dat je eenmaal binnen daar niets van merkt.
Eens omgekleed, met handdoek omgebonden en slippers want het is ook een heuse FKK, kom je in de centrale bar. In het midden een ruime toog, met links De Bistro waar het eten geserveerd wordt, Dat was gans de dag van goede kwaliteit, enkel ontbraken er wat groetjes bij het ontbijt, middagmaal.
Door het restaurant loopt ook de gang naar buiten, mooie ruime tuin met echt een vakantiestemming, het was wel 5 graden te koud om hier gebruik van te maken maar alles is aanwezig om hier op een zonnige dag van te genieten.
Buiten Whirlpool 2 sauna’s Neukhokjes, strandstoelen, zand bar en BBQ buitenbad en alles nog nagelnieuw. Men was zelfs nog bezig met het aanplanten van enige nieuwe boompjes. Hier wil ik op een zomerse dag nog eens komen “zonnen”
Terug binnen heb je nu recht voor u een paar kamertjes, niet zo gezellig want de mooiste en beste kamer bevinden zich op het verdiep, hiervoor neem je de showtrap rechts als u van buiten komt. De kamers boven zijn veel beter dan die paar beneden. Recht voor u een reuzengroot aquarium, vol grote en kleine vissen, neen geen haaien, maar het is wel indrukwekkend. Links zie je dan de grote showtrap, net zo een tap uit een grote Amerikaanse show van weleer, indrukwekkend verlicht en toch heel modern in zwart marmer of graniet.
In het midden split deze trap in twee. Hier boven heb je 2 whirlpools, van verschillende temperatuur, de linkse was me wat te fris, de rechtse perfect. Vanuit deze whirlpools heb je en prachtig zicht op de centrale bar. Ook hierboven weer een aangename douche en enkele grotten (zo zien ze er toch uit) met bed om samen met een van de meiden “lol” te trappen. Ook staan er enkele sofa’s en verder ligzetels. Alles zeer mooi en aangenaam verlicht.
Terug beneden achter de showtrap aan de ene kant 3 sauna’s een BIO van 65° een vochtige van 85° en een droge van 97°, voor elk wat wils dus, aan de sauna’s ook een ruime douche.
Aan de andere kant van de trap ruime toiletten.
Handdoeken haal je gewoon op aan de balie, je hoeft er niet om te vragen, je kan ze gewoon nemen.
2 stapels gewone handdoeken, 1 stapel extra grote voor om je midden te binden.
De meisjes zijn vooral donkerharige slanke jonge lolita types (meestal uit Roemenië) die een vrij goede tot zeer goede service geven, ook wel enkele blonde en rode en “zwaardere” type’s maar die zijn zeker in de minderheid. De meeste bieden het standaard pakket + anaal en KIM (FT)
De prijzen lopen gelijk aan die van World en Paradise dus 50 per 30min, KIM of FT aan 50 Anaal aan 100.
Er waren ruim voldoende meisjes aanwezig voor de aanwezige beren, ik schat gemiddeld een 30 tal met een piek van 40. Eigenlijk waren er teveel meisjes voor het aantal mannen , deze liepen echter niet te zeuren en elk kon zijn “ding” doen. Een aantal bleef vrij lang tot zeer lang op kamer.
Ik deed 3 uitstekende sessies die ik later nog zal beschrijven, de ene was puur Porno, de andere echte GFE en 1 daar tussenin.
De meisjes animeren dus komen vragen of u gezelschap wil, bij een neen wordt ook hier niet aangedrongen en meestal zeggen ze enkels misschien straks. Ze hebben wel door dat je niet constant kan liggen neuken.
Zeer aangename zaak met voldoende meiden en waar ik zeker nog eens terug naartoe wil, op een zomerse zonnige dag Dan wel.


Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #11 Gepost op: 20 mei 2012, 18:47:50 »
Goh, een eerste bezoekje aan Sharks laatstleden woensdag, en wel om de poepsimpele reden dat 2 van m'n favoriete (ex-ffkWorld) dames aldaar af effie onderdak hebben gevonden en hun sexueel getinte diensten aanbieden. De ongunstige tijding van de aanstaande verhuis van 1 van hen naar een bepaald verder afgelegen club en diens prijsstandaard maakten m'n clubkeuze nog eenvoudiger zo mogelijk. Nadat ik omstreeks 17 uur de ruime parking van Sharks opdraaide effie de wenkbrauwen gefronst, want van buitenaf is het een industriehal, nu ja, logisch, gelegen midden een industriegebied. Zéér kortstondig de industriële nieuwbouwinstallatie van buitenaf aan een monsterende blik onderworpen, maar toch snel geopteerd voor de binnenafdeling gezien het matige architucturele cachet ervan. De entree is ruim en netjes, 60E inkomgeld overhandigd, en gezien de lichtjes frisse temperatuur buiten geopteerd voor het "lenen" van een bademantel, dat kost 5 luttele euro's, lekker warm en comfortabel terwijl ik buiten wat kon telefoneren en van het zuinige voorzomerzonnetje kon genieten, lekker functioneel om m'n tabak en diesmeer weg te moffelen, en bovendien hadden de aanwezige mokkels geen flauw idee wat een afzichtelijke body zich onder dat berenvel bevond. Een vestimentaire luxe die de dames zich niet kunnen permitteren, op enkele uitzonderingen na lopen ze allen quasi naakt rond, er mag gewag gemaakt worden van een alleraangenaamste aanblik voor damesliefhebbers in Sharks. De ontvangst was professioneel en bondig te noemen, prijsstructuur werd zonneklaar uitgelegd, keurig en weinig op aan te merken. De kluisjes werden getoond, en de weg richting umkleide is zelfs voor een richtingsloze proleet makkelijk te vinden, gewoon linksaf bij de ingang.

De omkleedruimte is netjes en zeer hygiënisch te noemen, een (mooi) meisje was de ganse tijd onderweg om alles netjes op te ruimen, de lockers zijn aan de ruime kant, plaats zat voor eventueel een rugzak en dies meer, zelfs motards kunnen probleemsloos alles kwijt in de locker, erg keurig. De doucheruimte is eerder krap, maar functioneel, 5 douches die keurig afgesteld zijn, niets op aan te merken. Toilet is netjes, net als alle andere uithoeken van het etablissement, er wordt duidelijk geïnvesteerd in orde en netheid. Frisgewassen de portefeuille in m'n kluisje gelegd, en me een frisdrankje besteld aan de prachtige bar, ovaalvormig, een dertigtal krujes waar dames zich ophielden, en ook collegaberen uiteraard. Erg functionele en modern uitgeruste bar, bedieningspersoneel is netjes en vooruitziend, er werd herhaaldelijk bevraagd naar aanvulling van het drankje, zeer netjes. Gans de club is eigenlijk prachtig en fuctioneel te noemen, de "industriehal" is dusdanig ingericht en gedecoreerd dat er gewag mag gemaakt worden van één der mooiste clubs die ik ken. Prachtig geïntegreerde wellnessfaciliteiten met 2 whirlpools van waaruit je je blik nog kunt richten op de bar, binnenzwembad, een drietal sauna's van verschillende temperatuur, excellent te noemen. In de hoek rechts zijn 2 douches ter verfrissing, netjes. Handdoeken zijn onbeperkt voorhanden aan de entree, er zijn enkele speelautomaten in de barzone, opvallend dat bijna enkel mannen op de machines speelden. Een klein restauranthoekje met zigelegenheid voor een 30-tal personen, sober maar rein en functioneel. Het etensaanbod was eigenlijk het enige minpuntje, de lasagna was goed,  maar de rest was bepaald van mindere kwaliteit. Qua drankjes, frisdranken zijn gratis, voor bieren en cocktails wordt eerder stevig doorgevraagd qua prijsstelling, ik opteerde voor sloten fanta en hield dus de rechtstreeks clubgerelateerde "schade" op 65E. De return hiervoor was prima te noemen, prachtige hal, mooie ruime kamers (ter aanbeveling zou ik de kamers boven aanraden), ruime wellnessmogelijkheden, onbeperkt eten en frisdrank drinken, én een mooie tuin met buitenzwembad, liggelegenheden zat, erg knap en proper afgewerkt. Qua installaties en inventieve ruimteinvulling een voorbeeld voor andere clubs.

Overgaand naar de damesline-up, in totaal een 45-tal dames, vooral Oost-europees getint, 2 donkere dames, geen Aziatische dame, enkele latina's, maar grotendeels Roemeens. Qua looks goed zonder echt fantastisch te zijn, een tiental dames konden me qua looks wel bekoren, 2 kamersessies waren al vastgelegd, dus één van die andere 10 zou aan deze ongeschoren bezoeker nog iets kunnen verdienen. Na m'n binnenkomst werd ik gedurende het eerste uurtje door een 7-tal dames aangesproken, het dient vermeld op erg nette en gepaste manier, geen "ficken schatzi" of iets dergelijks, gewoon keurig naast je komen zitten, wat lonkende blikjes enzomeer. Ik wimpelde het meerendeel eerder snel af, waarom zijn het toch meestal nét die mokkels die je Niet interessant vind, die avances komen maken. Met 2 had ik leuke babbels, ongedwongen en speels, hen in de voorlopige wachtrij gezet want vanaf de trap daalde 1 van m'n all-time-favodames af, sessie 1 was al beklonken feitelijk. Nadat ze zch had opgefrist schreed ze weer bevallig de barruimte binnen, kwam zich een drankje bestellen aan de bar, en onze blikken kruisten elkaar, hopla, luchtzoentje en lieve glimlach, en m'n badsleffers zetten zich in beweging alsof ik door Satan zelve op de huid werd gezeten. Een warme verwelkoming werd m'n deel, rustig een sofa opgezocht en aldaar wat gekeuveld, gerookt, gedronken in aangename hoedanigheid. Een sleutelvraagje later de trap opgelopen voor m'n ontgroening in Sharks. Zéér opvallend, nadat de dames hadden gemerkt dat Adriana me al van voorheen bekend was en dies meer werd ik naderhand nog zelden benaderd door "offensieve" dames, de "sharks" had ik dus vakkundig ontweken...

Sessie 1: ADRIANA, 20j,Roemeense, korte zwarte haren, 1m73, 50kg, naturel C-cup die zwaartekrachtontkrachtend is (referentietieten dus), modellooks. Een schoonheid zoals je ze zelden tegenkomt, en bovendien een servicebomb op de koop toe die na haar passage in World sinds enige tijd in Sharks de kamergangen aanelkaarrijgt in duizelingwekkend tempo soms. Niet moeilijk, ze was één van de "stars" in World, ze was 3 dagen op visite in Samya waar ze onafgebroken kamerde en velen met openvallende kinnebakkessen opzadelde, en ook in  Sharks is ze 1 van "stars", zoniet dé. Service laat zich kort samenvatten tot fabelhaft, TZ van excellente allure, PZC met variatie all around, handsfree, tempo- en intensiteitswissels, oogcontact, nat, diep, referentie. NMC excellent, closeness en nabijheid, prima conditie en allesbehalve terughoudend te noemen, een consolidatie van haar halve godinnenstatus die ze had bijeengesessied in World tijdens m'n bezoekjes aldaar. Combinatie van illusie en topskills met een duizelingwekkend lekker lichaam op de koop toe. Herhalingsgevaar is 100%, ongeacht waar, wanneer, anytime... Een uur dat wordt gecatalogeerd in de afdeling: uitzonderlijke klasse!

Qua bezoekers was het redelijk rustig te noemen, een 50-tal heren, opvallend jong publiek naar clubnormen, weinig 50-plussers. Internationaal gezelschap, doorheen m'n verblijf gepraat met Italianen/Fransen/Noren/Koreanen/een sympathieke Nederlander, en omstreeks 20 uur komt een bekende Münchense bezoeker binnengedrenteld, met hem veel bijgepraat over allerhande, maar toch vooral over het clubgebeuren. Het toeval wil dat hij de dag voordien ook al in Sharks was, dus de uitgelezen persoon om me enkele tips te geven; een erg slanke blondine werd me aanbevolen, prima, want haar had ik toch al op m'n imaginaire lijstje gezet: Daria. Ikzelve raadde hem de omstreeks 18 uur gearriveerde Katalina aan, beiden hadden we vervolgens een prima sessie, en zodus bleven we buddies doorheen de rest van de avond/nacht. Voorts vele Duitsers uiteraard, een sporadische Turkse bezoeker, geen enkel onvertogen moment, geen dronken heerschappen, geen luide groepjes, alles verliep prima. Sfeer was leuk, muziek goed en vooral niet té luid, conversatie was perfect mogelijk zonder de stembanden overmatig te moeten vermoeien...

Sessie 2: DARIA, 22j, Roemeense, lange blonde krullende haren, 1m60, zéér slank lijfje, A-cup tietjes (mooi), leuke en goedlachse dame, gezichtje ietje tekenen vertonend van een stevige levensloop. Sinds 8 maanden actief in Sharks, voorheen lange tijd in Atlantik en wie weet wat nog allemaal, leuke dame. Service zéér goed te noemen, TZ aanvankelijk ietjewat wild en ongecontroleerd, gedurende de sessie wel steeds rustiger en sensueler, zeer goed. PZC haar forté, ze heeft zo haar eigen techniekje, volgehouden en inspiratievol, afwisselend. Daria vertelde me met licht triomfantelijke blik dat ze een fameus percentage van de sessies eigenlijk haar slipje zou kunnen aanhouden, nou, oké, daar kan ik me iets bij voorstellen. Het enige minpunt aan de sessie was dat ze herhaaldelijk "aangaf" FT te prefereren, naja, sorry sweetie, maar 50E spendeer ik liever aan NMC... Zogezegd, zogiedaan, dus pirelli-installatie en ook daar was weinig over te mopperen. Zeer goede sessie, zeker voor een eerste kennismaking, enkel sneu dat ze zo die FT in promotie zette, voorts een heerlijk zachte en lieve meid die als servicegeoriënteerd mag worden gecatalogeerd. HHG: groot, het zal geen favoriete worden van de orde van Adriana/Katalina, maar een buil vang je je niet met deze dame, prima servicedame...

Zo, sauna, whirlpool en bijpraten, wat gegeten en wat gekeuveld met Adriana ondertussen terwijl ze toch wist dat ik haar "vriendin" Katalina al de afsluitende sessie had gegarandeerd, no issues whatsover, het is een overheerlijke en sympathieke meid op de koop toe. Al ruim na middernacht ondertussen kwam Katalina nog ns langsgedrenteld om me effie lichtjes te herinneren aan m'n reservatiegesprekje van daarstraks, goh, vollprofi zeg... De olijke goeierd weet natuurlijk dat ik onmogelijk aan haar voorbijkan, tja, wat ben ik toch een "pushover" somtijds. Rustig pratend en zittend tussen deze 2 grieten mocht de tijd gerust blijven stilstaan, maar zoals éénieder weet, time is money, dus na 10 minuutjes maar ns gaan checken hoe deze schattebol het ervan zou afbrengen in Sharks nadat ze me in World telkens verblijdde met topklasse sessies.

Sessie 3: KATALINA, 21, Roemeense, middellange bruine krulharen momenteel, slank, 1m65, B-cup natuur, prachtige ogen, qua looks een kanjer van jewelste. Ietwat grote neus, that's it qua minierrors des scheppers. Voorheen in fkk World aanwezig, aldaar de sterattractie, nu onderweg naar overige club, maar een terukeer richting Sharks lijkt me best zeer goed mogelijk binnen afzienbare termijn. Service: fabelhaft as ever. GFE-service vanaf seconde 1, overschakelend naar PSE desgewenst, het is een kamerkameleon, zeldzaam raffinement en charme in combo met TZ van allure, PZC uit de hogere klasse en NMC alsof haar leven er bijwijlen vanafhangt. Dit meisje blijft net als Adriana een genot op de kamer, steeds excellente sessies, afwisselend en van topkwaliteit. Niet moeilijk dat beide dames de saunaclubtoppers in het Frankfurtse zijn, meiden zoals hen verdienen sloten geld in gelijk welke club anyway. HHG: naja, 100%!

Samenvattend, een quasi perfecte clubdag met 3 topsessies, 2 met voorbedachte rade edelachtbare, maar dat zal me voorts aan m'n kont roesten.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #12 Gepost op: 21 mei 2012, 21:42:35 »
Satanic surfer, erg bedankt voor jouw geweldig verslag over Sharks.  Ik moet de eerste beer nog tegenkomen die Sharks heden ten dage* bezoekt en er niet uforisch over doet. 

* pakweg een jaar geleden lag het verschil vooral in het aantal dames en beren en ook optisch waren de dames minder mooi toen

Daria, die ken ik precies.

 ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Kokoska
« Reactie #13 Gepost op: 7 juni 2012, 21:38:19 »
 

Bij het binnenkomen mij snel omgekleed en mijn ontbijt samengesteld om zowat de eerste keer dit jaar heerlijk in de tuin te kunnen brunchen.  Wat voor weer ze ook voorspeld hadden, in Darmstadt was het vrijdag 18 mei zomer.

Het was wel even verschieten toen ik merkte dat de thekefrau mijn naam al kent.

De zelfsluitende deuren van de lockers blijf ik trouwens erg praktisch vinden.
 
De eerste die mij riep was Flori.  Meteen wat kusjes geven en wat knuffelen maar niet voor lang.  Ik had immers zin om mijn ontbijt buiten te gaan verorberen. 
 
Kokoska (Maraja) komt ook even buitengelopen met een vriendin en ik krijg een leuke welkomst maar ze gaat weer snel naar binnen.  De dames toch.  Het zijn stuk voor stuk kastplantjes, hebben altijd koud.  De deur tot de toegang naar het buitengedeelte stond open en ik liet ze dus openstaan.  Flori kwam tot bij de deur en deed ze weer dicht.  Ze liet merken dat ze vond dat er koude binnenkwam.  Dat zou eventueel nog gekund hebben ook omdat je binnen enkel de luchttemperatuur voelt binnenkomen en niet de zonnewarmte natuurlijk.  Toch bleef het overdreven maar ja… die kamerplantjes.   
Toch kwam er een vrouw bij mij aan tafel zitten buiten met wat groentjes en een pistolet.  Ze luisterde naar de naam Yvonne en kwam uit Hongarije.  Ze was blij met de eerste zonnewarmte.  Ze zou nog wat blijven zonnen in de tuin.  Ik liep echter naar binnen tegen een uur of twaalf omdat de eerste zonnestralen op de middag gevaarlijk zijn.  Ik wou niet roodverbrand mijn 3-daagse tegemoet gaan. 
 
Ik had best nog wel zin in een dessertje.  Dat at ik dus binnen op.  Ik koos voor twee muffins.  Een witte met chocoladestukjes en een bruine vol met chocolade.  Kokoska kwam er bij zitten en vroeg me waar ik die muffins had gevonden.  Ik had echter de twee laatste genomen en wou haar die chocolademuffin geven.  Ik moest dat echter niet doen.  Ik bleef aandringen en we deelden uiteindelijk de chocolademuffin.
 
Zoals gebruikelijk in Sharks waren ook vandaag zo goed als alle dames vriendelijk en toegankelijk.  Ze wensen je bijvoorbeeld allemaal smakelijk eten, wat toch maar een kleintje is.

Van Daria was nog geen spoor te bekennen maar ik was nog niet gedesillusioneerd omdat ik ondertussen al weet dat ze maar tegen de vroege namiddag aankomt. 
 
Na de muffin opgegeten te hebben, gingen kokoska en ik onze eigen weg, zij het niet voor lang.  Aan de bar bestelde ik een koffie.  Een dame vroeg waarom ik ook niet voor haar wat bestelde.  Ik wees haar er op dat er drank (alcohol) voor haar stond maar ze beweerde dat dat niet van haar was maar dat ze dat wel erg graag lust.  Ik maakte haar maar meteen duidelijk dat ik niet inga op zo’n directe vraag om drank van een dame die ik voor de rest niet eens ken.  Ze was er niet kwaad voor.  Later probeerde ze mij te verleiden met eens in mijn haar/nek te krabben maar omdat ze ook al niet mijn type was, reageerde ik heel koel.  Ze liep dan maar door.

Ik ging nog even een kijkje nemen buiten.  Eens kijken hoe het met de wellness was gesteld.  Vorig jaar tijdens de zomer was het buitenzwembad verwarmd maar dat was het nu zeker niet.  Ik vermoed dan ook dat ze om kosten te besparen de verwarming van het zwembad maar pas opzetten als het buiten nog wat warmer is en blijft.  De twee buitensauna’s stonden wel aan, evenals de drie sauna’s binnen. 
 
Eens terug binnen kwam kokoska weer naar mij en probeerde ze me nog maar eens op kamer te krijgen.  Haar vriendin was weer aan haar zijde.  Die week trouwens niet van haar zijde.  Ik vermoedde dan ook sterk dat haar vriendin aan eerste dagen in de job bezig was (of toch de eerste dagen in het saunaclubsysteem).  Ze oogde in elke geval heel erg jong.  Ik schatte ze geen twintig jaar.  Ze was ook niet actief in het verleiden.  Kokoska leidde me naar een sofa in de bar, recht tegenover een kamer.  Ik wist genoeg maar wou vandaag niet met haar kameren.  Tussen haakjes, ik wou de eerste keer van vandaag bewaren voor mijn Dariake.  In de zetel wat gepraat, kleine kusjes, mondkus, benen van haar over mijn benen, lief vastpakken… ze wou me tongzoenen.  Ik heb dan maar snel gezegd dat ze tot de betere lievere dames in Sharks behoort, voor mij maar dat het nu even niet het juiste moment was.  Ze nam er vrede mee, niet vies gezind maar ze bleef ook geen drie minuten meer zitten.  Moet natuurlijk niet maar kan eventueel ook tactvoller en anders, misschien.

Alsof de dames van Slovenië mij maar niet uit hun hoofd konden zetten.  Kokoska stond plots weer bij mij toen ik uit de douche kwam.  Weer samen met haar vriendin, die nieuwe.  Ze wou met mij in de HWP kruipen.  Net als vorige keer dus.  Dat had ik wel door.  Ik weet wel wat daar de bedoeling van is.  Vandaag niet, dus niet.  Ik bedankte haar voor het aanbod.
   
Weer beneden gekomen om een eerste saunaronde te doen (een beetje in afwachting toch wel van Daria), zaten ze met drie aan de bar.  De vermiste vriendin van Kokoska, die anders altijd bij haar was (Jessy), was toegekomen.  Ik zei ook haar goeiedag: kusje….  Plots hadden ze mij met drie in de greep.  Pfoe, nee, dat is me helemaal te veel.  Dan schiet er niets meer over voor Daria.  Kokoska en haar nieuwe vriendin lieten me vrij snel weer los, de derde (Jessy) pakte me nog steviger en inniger vast.  Ze vroeg wat ik zinnens was.  Eerlijk antwoordde ik dat ik eigenlijk net op weg was om een eerste saunaronde te beginnen.  Weer net als vorige keer, wou ze meegaan.  Dat was leuk voor een keer maar niet voor elke keer.  Ik zei haar ook dat ik lang in de sauna wou blijven zitten deze keer (15 minuten).  Het kon voor haar geen kwaad.  Ze zou er ook zo lang blijven inzitten.  Ik maakte haar duidelijk dat ik deze keer écht alleen in de sauna wou.  Trouwens, zij er lang inblijven?  Ik ken dat.  Als puntje bij paaltje komt, verleidt ze jou er toch vroeger uit.

Wanneer ik mijn eerste saunaronde er had opzitten, een koude douche had genomen en wat baantjes in het buitenzwembad had getrokken en weer naar binnen wou, kwam Daria net buiten in het gezelschap van twee beren.  Die had dus nog wel even wat werk.  Ze hield het bij een knikkende goeiedag (omdat ze met die twee beren was, vertelde ze me later, wat overigens normaal is).  Dat ze nog wel even werk had, vermoedde ik omdat ze in het zonnetje gingen liggen.  Geen erg.  Ik moest toch even recupereren van de saunaronde. 

Later op de dag, toen ik met haar op kamer was geweest en toen we de sessie aan het afronden waren, vernam ik, ze vertelde dat, dat ze maar met één beer op kamer was geweest en dat die tegen haar had gezegd dat hij een uur met haar op kamer wou gaan.  Ze zei me dat het maar bij een halfuur kamer was gebleven maar ook een halfuur buiten.  De manier waarop ze dat vertelde, leek het me duidelijk dat ze dat halfuur pre salen buiten ook had aangerekend.  Hopelijk heeft die man dan wat meer gedaan met haar daarbuiten dan wat ik de eerste 10 minuten zag (wat tegen mekaar zitten en praten).  Misschien toch een puntje waar je attentie moet op doen bij Daria?  Ik bleef nog even wat buiten rusten onder een prieeltje in de schaduw.  Dat prieeltje (vooraan aan het terras) stond er vorige zomer nog niet.  Mooi!
Natuurlijk kwamen enkele dames polsen of ik al niet uitgerust was.

Nadat ik was uitgerust wilde ik opnieuw een saunarondje doen (de bio-sauna deze keer).  Ik was net van onder de douche gekomen, had me net afgedroogd en wou de sauna instappen toen ik Daria weer in mijn gezichtsveld kreeg.  Ze excuseerde zich nog eens voor het feit dat ze daarstraks buiten niet veel meer deed dan voorzichtig dag knikken.  Ik verstond dat wel, ze was in gezelschap van twee beren.  We knuffelden mekaar wat, kropen dicht tegen mekaar aan, kusje… en ineens was ik niet meer geïnteresseerd in de sauna.  Ik wou een spelletje gaan spelen met Daria op kamer.

Op kamer was alles met Daria weer dik o.k.  Spijtig genoeg was ik te zwak om mijn spel aan haar op te leggen.  Ik probeerde dat voorzichtig maar ze was niet zo volgzaam.  Ze drong min of meer haar spel op.  Omdat ze zo goed is, omdat ze zo mooi is, omdat ze zo lief is, gedroeg ik mij nog “slofferig”.  Natuurlijk was wat ze deed weer super.  Toch had ik gefaald.  Ik wou mijn spel opleggen.  Ik hield het deze keer maar bij een erg tof halfuurtje omdat ik om een of andere reden geen zin had om nu nog eens te proberen om mijn spel op te leggen.  Ik legde het haar ook uit, waarom het maar bij een halfuurtje bleef.  Zij wou alsnog zich overgeven aan mijn spel maar zo in scenario gegoten hoeft het voor mij absoluut niet.  Het zal voor een volgende keer zijn.
Bij het afrekenen vertelde ze me dat ze bezeten was van mij.  Niet negatief, niet positief bedoeld.  Tja, kan ik maar weinig aan verhelpen natuurlijk want normaal doen is voor mij moeilijk.

Nadien ging het leven zijn gewone gangetje weer in Sharks.  De kleine momenten met de verschillende dames.  Een dame vroeg me ineens waar ik zo snel naar toe ging.  Snel?  Blijkbaar slenteren de meeste heren zich overal naar toe.  Nee, dat doet mij te veel denken aan gaan shoppen met je vrouw.  Bwah!  Jessie/Jessica kwam ik ook weer tegen.  Ze zei me op de man af (beetje vragend toch, dus toch niet helemaal zeker van haar stuk) dat ik vandaag niet met haar zou gaan kameren.  Onze professionele dame trok die juiste conclusies uit mijn manier van doen tegenover haar. 
Boven zat ik even languit in een van de vele poefen die Sharks rijk is, wat uit te blazen.  Daria kwam me daar verleiden.  Laat ze maar proberen.  Ze herinnerde mij aan het feit dat ze beloofd had om zich te laten gaan in mijn spelletje.  Ik ging niet op haar voorstel in.  Nog eens, niet zo geprogrammeerd.  Daria was nog niet weg of Fabiola kwam nog eens goeiedag zeggen.  Ze kwam gewoon knus bij mij liggen in de poef.  Daar lagen we dan.  Haar benen over mij, in mekaars armen, haar hoofd op mijn borstkas.  Ik zou zo met haar een dutje hebben kunnen doen.  Bedpret zat er echter niet in.  Ze moet veel meer uit de kast halen.  Ze is immers mijn type niet, eigenlijk.  Terwijl ik aan het zwemmen was, herinnerde een dame mij aan onze bedprestaties.  Ik kan ze nog steeds niet thuisbrengen.  Vreemd?

Tijdens het avondmaal kreeg ik compagnie van Jennifer.  Een Zuid-Afrikaanse die mij zeer zeker ziet zitten.  Andersom valt dat nogal mee. 

Tussendoor nog even meegeven dat Sharks reclame maakt op de achterkant van het netplan van het openbaar vervoer in Darmstadt.  Origineel. 

Bij het buitengaan zei de thekedame dat ze mij al lang niet meer gezien had.  Ik zei haar dat ze dan wel heel erg veel vakantie neemt.  Toch niet dus.

Nog even voor de geïnteresseerden.  Het avondeten: gebraad/vis.  Desserts: ’s morgens: muffins en madeleintjes en ’s avonds cake (2 soorten), wafels (met confituursoorten) en chocolade- en vanillepudding.

Onderweg naar huis merkte ik dat er ergens iets moest te doen zijn in Darmstadt.  Een hoerenparty voor de jeugd of zo?  Grote en kleine groepen (maar vooral veel tieners) jongeren met zo goed als niks aan en wat ze aan hadden was hoerig.

Zo, een perfecte dag Sharks zat er dus weeral helemaal op  ;).




Kokoska: Slovenisch voor piepkuiken.  Maraja roept me vaak met kokoska en kent zowat als enig Vlaams woord: piepkuiken.  Dit komt doordat ik rond Pasen ook in Sharks was en er als versiering op de bar van die roze piepkuikentjes stonden.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Agendavolle dag.
« Reactie #14 Gepost op: 9 juni 2012, 00:32:12 »
Een uiterst zonnige zaterdag.  Dat viel weeral mee.  Ze hadden voor de gehele dag regen gegeven.  Heerlijk van de prachtige tuin kunnen genieten dus.

De eerste leuke verrassing was de theke, de nieuwe theke.  Ze mag er meer dan wezen en je kan niet anders dan je ogen laten afglijden in haar diepe décoletté.  Mooie start!!

Na het omkleden ben ik maar meteen naar het restaurant gegaan om mijn buik te vullen.  Fabiola was daar ook en ik kreeg meteen een mondkus.  Ik had haar nooit eerder gezien in Sharks.  We hebben wel samen gegeten.  Ze is een knappe vrouw maar niet direct mijn type.  Te groot voor mij.  Ik val bijna altijd op die kleine ranke vrouwen.  Ze wou na afloop van de brunch met mij in de HWP kruipen maar ik heb haar daar erg vriendelijk voor bedankt.  De achterliggende reden van mee-in-de-HWP-kruipende-dames ken ik ook wel.

De andere dames die ook een stukje kwamen eten waren allemaal beleefd.  Smakelijk eten wensen was voor hen de normaalste zaak van de wereld.  Het viel me toch weer op dat de dames hier erg vriendelijk zijn en makkelijk aanspreekbaar zijn.  Ook de mannen lopen meestal niet met een vies bakkes rond.  Het is er een gezellige boel. 

Het ontbijt was weer lekker in al zijn eenvoud.  Eitjes, muslies, verschillende fruitsoorten, verschillende zoetigheden (rozijnenkoeken, mini muffins (witte met rozijnen en donkere met stukjes chocolade), witte en bruine broodjes, verschillende soorten kazen en charcuterie, roomyoghurt met fruit....

Na mijn eten wat te hebben laten zakken in de HWP, kroop ik alleen in een van de vele sofa's in de mooie grote loungeruimte van de club.  Fabiola kwam mij nog even gezelschap houden, ondanks dat ze wist dat ik het bij haar enkel maar bij praten zou houden.  Misschien hoopt ze me toch eens te kunnen verschalken, op een andere dag, andere keer?

Het is niet anders dan in andere clubs.  De meeste dames vind je natuurlijk altijd aan de centrale ronde bar.  Met dat verschil dat in Sharks de dames ook steeds op andere plaatsen aan te treffen zijn.  In sommige clubs ben je als man helemaal alleen als je van de wellnessfaciliteiten aan het genieten bent.  Dat is in Shark dus niet het geval. 

Aan de bar vroeg er ineens een zeer knappe dame aan mij of ik zin had om met haar te gaan kameren.  Oei, die kent me duidelijk nog niet.  Zo werkt dat niet bij mij.  Mag ze nog zo knap zijn.  Meer tijd dan 1 vraag maakt ze niet vrij voor klanten.  Ze willen haar of ze willen haar niet.  Da's een dame met karakter.  Ik ook maar een heel ander karakter.  Dat komt toch nooit goed.  Laat maar, bedankt.

Ineens....

"Kokoska".  Maraja had het op mij.  Zo kon ik meteen weg bij die vamp.  Wat kusjes geven, een beetje zeveren, allé je kent dat. 

Al dat gewoel tussen de dames, zo vroeg op de dag.  Ik wou het spel eigenlijk liever even van op afstand wat aanschouwen.  Meteen dé reden dat ik terug op weg was naar de HWP.  Vanuit de HWP kan je de gehele lounge en bar overschouwen.  Super gewoon! 

Onderweg naar de HWP houdt een kleine Zuid-Afrikaanse (lolita-achtige) dame mij tegen.  Ik moest even op haar naam denken: Jennifer.  Een sympathieke dame die een erg goede service voor jou in petto heeft.  Ik vind dat je het er aan ziet.  Ik was er echter nog niet mee op kamer.  Het zal er wel eens van komen.  De mannen die klant zijn bij haar zie je altijd erg tevreden met haar flaneren.  Ze hield me tegen omdat ze vandaag persé met mij op kamer wou.  Ik liet haar weten dat dat van zoveel meer afhangt.  De concurrentie is moordend in Sharks.

Ik was dus eigenlijk op weg naar de HWP voor een sexy overview. 

Toen ik al even in de HWP zat, kwam Kamelia mij verleiden.  Met Kamelia had ik voorheen al tal van leuke momenten.  Ze kroop al eens bij me op een ligstoel aan de grotten en waterval (rustruimte) van Sharks, terwijl ik daar op adem was aan het komen.  Tongzoenen, je speels berijden....  Het gebeurde allemaal.  Deze keer had ze een echte mini pornoshow aan de HWP voor me in petto.  Als een volleerde stripteaseuse showde ze zichzelf (vooral haar lekkere strakke kontje) in alle mogelijke posities, wel en niet gebruik makend van de balustrades aan de HWP, met haar vingers in haar mond, over haar poesje strelen, vingers weer aflikken, kontje weid openen....  Je zou voor minder geil worden.  Je zou voor minder haar willen aanraken, je zou voor minder.... Bovendien begon ze mij weer volop te tongzoenen. Ik wou dus zo snel mogelijk naar een kamer met haar.  Dat gebeurde dan ook.  De kamersessie schrijf ik nog wel een keer neer, ook haar draadje zal ik nog wel aanmaken.  Ik geloof dat het nog niet bestaat.

Na de sessie kon ik best een drankje gaan bestellen.  Ik had er dorst van gekregen.  Ik bestelde een drankje aan de theke.  Ineens kwam Nelly op me af.  Ze was lief en vriendelijk én mooi (maar blond en nog wel kort blond haar, buikje bijna 100 % plat, jong).  Ze vroeg of ik mee met haar gezellig in een sofa in de lounge van de bar wou gaan keuvelen.  Ik zei dat ik daar zeker niet nee tegen kan zeggen maar voegde er tegelijkertijd aan toe dat ik nog maar net van onder de douche kwam.  Ze vroeg zich af wat dan wel het probleem kon zijn.  Een net gewassen man, kan niet beter.  Het probleem was natuurlijk dat ik nog maar net van kamer kwam met Kamelia.  Haar interesse om samen wat te gaan keuvelen in een sofa daalde alsof ze een thermometer met opzet kapotsloegen.  Ze bleef wel vriendelijk en zocht later steeds weer contact met mij.  Ze kan niet weten dat haar blonde en vooral korte blonde haren een tamelijk nadeel zijn voor haar als ze met mij de lakens wil gaan delen.  Toch... ik zeg niet nee, bijlange niet.

Daria blond, Kamelia blond, Nelly blond... en er zijn er nog.  Ik val niet zo op blonde dames.  In Sharks lopen er zomaar snel even 5 rond waar ik lekker zou willen mee stoeien.  Dit moet alles verklaren.

Ik ging dan maar hélemaal alleen in een sofa zitten, in de grote lounge van Sharks, beetje sip kijkend (grapje).  Of was het toch zo?  Valentina kwam bij me zitten.  Je kent die vraag wel: wat zit jij hier zo alleen?  En ze ploffen zich naast je neer.  Ze vroeg niet eens of ik dat wel leuk vond.  Ach, als zij zo graag dicht naast mij komt zitten.  Ik wil geen onmens zijn.  Ze is echter niet mijn type.  Ze is goed voorzien van oren en poten maar weer maar eens: te lang voor dit klein duimpje.  Ik kan die niet in de lucht smijten, niet rechtstaand neuken, niet vlot mee rollebollen terwijl de lul in de foef blijft plakken.... Zo denk ik dat op zo'n moment en je weet, ik heb graag fun bij de seks. 
Ik moest tegen haar zelfs geen leugentje om bestwil verzinnen.  Gewoon de waarheid zeggen leek me voldoende om haar weer wat verder van me af te krijgen.  Ik zei haar dus dat ik nog maar net van kamer kwam en nu even niet meer kon.  Ze liep niet meteen weg.  Ze trachtte het tegendeel te bewijzen.  Dat ik wel weeral klaar was voor een nieuw potje neuken.  Ze liet haar handen tussen mijn benen wegglijden naar iets dat ertussen hing te bengelen.  Ze begon mijn tepeltjes lief te kussen (iets wat ik nu net wat minder graag heb maar dat kan zij natuurlijk niet weten).  Ze probeerde nog even gelijk te halen maar ik kon mijn lul goed slap houden.  Ze ondervond dat ze geen (schijn van) kans maakte.  Ze vatte het sportief op maar liet me ook horen dat ze wist hoe de vork in de steel zat.  Ze zei me dat ik gerust met andere dames mocht gaan kameren.  Anderzijds, het zou er nog moeten aan mankeren, mevrouw Valentina.

Toen ik wat later een rondje aan het maken was in de club, passeer ik Jessy.  Ze geeft me een kus op de mond en dat allemaal bijna terwijl ze me voorbijliep.  Ze was precies gehaast.  Ik liet de wervelwind maar begaan.  Het is een actieve bij die niet snel werkloos is.  De tijd dat ze vrij is, houdt ze voor haar beste vriendin Maraja.

Wat later, loerend naar de piranha's en haaien in de aquarium van Sharks, nodigt een dame (zo goed als 100 % mijn type) zichzelf uit om zich bij mij te komen nestelen.  Ze pakt het meteen goed aan, toen ik ja knikte.  Kusjes, beentjes over mijn benen, mijn body vastpakken....  Hola, ik ben nog niet gereed.  Ik moet hier morgen ook nog zijn.  Daria zat in mijn hoofd.  Die Eva, wat een knappe dame.  De dag was nog lang.  Ik was nog niet in de sauna geweest.  Ik was nog niet eens buiten geweest met dit prachtige zomerdagje.  Ik remde ze dus maar gelijk wat af.  Een beetje intomen ja.  Dat leek noodzakelijk.  We stammen af van de apen, we zijn geen beesten meer.  Ik ben haar naam vergeten maar nog niet vergeten dat ze in Paradise en Sakura in het Stuttgartse ook gewerkt heeft. 

Mijn contacten wat onderhouden met de dames en een kamergang met Kamelia van een uur.  Plots was het al vier uur later.  1/3 van de dag zat er dus al zowat op.  Het werd tijd om maar eens wat van het zonnetje te gaan genieten aan het zwembad.

Op weg naar de tuin kwam ik Daria tegen.  Ik had ze al eerder gezien maar ontweek ze opzettelijk.  Nu kon ik dat niet.  Ze liep mee naar buiten.  We gingen op een ligbed voor twee personen in het zonnetje liggen.  Ze stelde dat zelf voor.  Ik kon dus beginnen genieten van twee zonnetjes.  Gelukkig klauwt Daria jou vrijwel onmiddellijk maar maar heel zachtjes.  Ik wist me er nog uit te wringen.  Gelukkig spint ze geen spinnenweb. 
We zaten samen wat te genieten en te grappen onder de stralende hemel aan het zwembad.  Daarna kwam de gekende vraag, voorzichtig.  Ze weet inmiddels al dat ik niet van de snelste ben. (Ze moest eens weten dat ik al op kamer was geweest met een andere blonde beauty.)  Ik zei haar dat ik wel naar haar zou komen als ik me klaar voelde voor haar.  Zo heb ik het gezegd.  Later zou blijken dat zij het verstaan had als dat ik vandaag met haar zou gaan kameren.  Ze liet me ook nog weten dat ze niet tot morgen zondag wou wachten om met mij nog eens te kunnen gaan kameren.  Ik merkte op dat zij niet kon weten dat ik twee dagen in Sharks zou zijn.  Je zag wat ze dacht.  Ze had haar versproken.  Geen probleem voor mij.  Ik vraag me ook niet af van welke beer ze de agenda van dit forum heeft doorgebriefd gekregen.

De sfeer buiten was enorm tof.  Geen matte sfeer.  Veel plezier onder de dames en beren.  Vele dames waren ook buiten.  Ze hadden hun werkterrein wat verlegd.  Van binnen naar buiten.  Her en der zag je wel wat acties.  Pijpen, neuken, flirten, verleiden.  Ongelooflijk, nice!  Sexy boel daar.

Kamelia daagde met grote voorsprong de mannen uit.  Ze waagde een herhaling bij mij.  Ze komt op mijn schoot zitten en begint me pardoes wild binnen te draaien.  Een tweede keer met haar zit er voorlopig echter zeker niet in.  Even blij gezwind stapte ze weer op.

Twee Roemeense dames spraken tegen mekaar in het Roemeens terwijl ze langs me heen paradeerden.  Ik hoorde een woord waarvan ik de betekenis kende: pisda.  Toen ze haar poes bijna in mijn mond duwde, kon ik al raden wat ze tegen mekaar gezegd hadden.  Ik heb dan deze keer in plaats van een mondkus maar een lipkus gegeven.  Alsof ze daar nood aan had.  Nadien liepen ze gewoon samen verder.

Eva kwam ook even langs, met een vriendin, stuk minder mooi.  Ze bood een trio aan.  Ik zei dat ik in de verste verte niet zinnens was om vandaag een trio te gaan doen.  Daarop kwam Eva op mijn schoot zitten.  Ze probeerde het dan maar alleen te fiksen.  Ze had echter pech.  Ook met wat gewiggel kreeg ik geen zin om uit de zon te gaan.  Ik zat er nog niet zo lang in.  Nu ze eens voor een dag scheen.  Mijn lul begon wel wat te groeien.  Ik heb alle moeite moeten doen om dat proces een beetje in de kiem te smoren.  Het is eens iets anders.  Hem klein en slap willen hebben.  Ze zou het later nog eens alleen proberen.  Ze vertelde me dan dat wij samen al eens op kamer waren geweest, een maand geleden of wat.  Ik kon me echter helemaal geen kamer met haar meer herinneren.  Haar gezicht kwam me natuurlijk wel bekend voor.  Deze keer maakte ze me best geil.  Ik hield echter de boot weer af.  Ik herinnerde geen kamergang meer met haar.  Ik hield het er bij dat de kamergang dan ook niet veel soeps zal geweest zijn.

Ik kreeg nog bezoek.  Gelukkig zijn de dames geen strontvliegen.  Laat ze maar komen.  Laat ze maar proberen.
 
Fabiola deed me op een gegeven moment ineens schrikken.  Ik had niet gezien dat ze haar handen in het koude zwembadwater het gestopt.  Ze legde haar handpalmen eerst in mijn nek, dan op mijn rug.

Maraja, ha daar was ze weer.  Het was weeral even geleden.  Ze kwam even poolshoogte nemen.  Waar hangt die seksenfun nu weeral uit.  Zou hij tijd hebben voor mij, nu?  Helaas voor haar, nog niet.

Een andere dame kwam voorbij en vroeg zich af of het zwembadwater lekker warm was of koud zou zijn.  Ik zei haar dat het water lekker warm was.  Ze geloofde me echter niet.  Ik zei haar dat ze er gerust kon inspringen.  Ik moest eerst gaan, dan zou zij mij achterna komen.  Ik had het best gedurfd maar deed het niet.  Ze zou toch niet achternakomen.  Ik stelde voor om er samen in te springen maar ik kreeg een negatief antwoord.  Zelfs met de belofte dat ik dan met haar zou gaan kameren kreeg ik ze niet mee in het zwembad.  Ze zag er zeer behoorlijk uit.  Ik wou dus wel het risico nemen om geen voorgesprekje met haar te hebben.

Ondertussen verleidt Daria de ene man na de andere van buiten naar binnen.  Ze sekst precies niet graag in de openlucht.

Een (voor mij) nieuwe dame intrigeerde mij al praktisch de gehele dag.  Verder dan tot een glimlach kwam het echter nog niet.  Dora of Nora heet ze, ik wil het kwijt zijn.  Een slank poppetje, mooi gebruind met een secretaresse-look, door haar brilletje. Toch, zeer sexy.  Zeker ook met het rode mooie lingeriesetje dat ze aanhad.  Toen ik mij aan de buitenbar met een drankje in het zonnetje had gezet, kwam ze op me af, met haar vriendin.  Ze bood prompt een triootje aan.  Nu weeral dat aanbod.  Zijn hun hormonen soms op hol geslagen van de warmte?  Ik zei hen dat ik nooit trio's doe.  Een beetje gelogen maar.  Het is wel al heel erg lang geleden.  Ze vroegen waarom.  Ik zei hen dat er dan vaak meer gelachen, gegiecheld en gebrabbeld wordt in hun eigen taaltje dan heftige geile seks.  Ze ontkenden natuurlijk in koor.  Ze zouden enkel in het Duits converseren.  Ik knikte van nee.  Ik verduidelijkte dat ik niet op kamer ga om te communiceren.  Ze gaven dan maar op.  Met deze man valt niet ernstig te redeneren.  Dora of Nora vroeg of ik dan soms niet met haar alleen op kamer wou.  Ik dacht bij mezelf: "hoe kan je het raden".  Ik had ondertussen wel wat honger gekregen, er restte nog een hele lange avond dus liet ik haar weten dat ik dat nu niet zie zitten, zo onmiddellijk.  Ze kon er mee leven.  Ze verdwenen. 
Toen ze op me afkwamen vroegen ze eerst hoe het met me ging in het Duits.  Daarvoor had ik ze wat Roemeens horen feselen.  Toen ik forte bienne antwoordde, verschoten ze.  Ze dachten al dat ze op hun tellen moesten passen. 
Ik liet ze ondermeer ook nog even gaan omdat ik eventueel strakjes ergens relaxt in een sofa haar wat beter wou leren kennen.  Dames die met triootjes te koop lopen, bieden vaak een minder extravagante service aan op kamer.  Net als dames met veel overacting leuk doen in de bar, op kamer al wel eens durven tegenvallen. 

Het viel me ook op.  De eerste keer dat ik dat zag in Sharks.  Er was een koppel aanwezig.  De dame ook in badmantel.  Het vreemde aan de situatie vond ik dat de heer heel de tijd alleen zat in de schommelstoel aan het zwembad.  Hij keek, keek en keek.  Hij heeft enkel in een buitenhutje een klein kwartiertje seks gehad met zijn vriendin/vrouw (weet ik veel wat; zij was ongeveer 40, hij ongeveer 55).  Ik denk dat de dame (ik zag ze ook nergens) een dagje lesbische seks heeft genoten.

Eten.  Daarna was het al negen uur.  Enkel nog maar in de HWP gezeten, gedronken, getetterd en gesocialisised (of hoe moet je dat schrijven).  Vooruit met de geit!

Op weg naar de sauna, eerst nog wat zoenen, knuffelen en zwanzen aan de bar, met Jessy.  Daarna een eerste maal een saunarondje.  Ik passeerde nog een dame en die maakte mij er op attent dat ik vandaag met haar zou gaan kameren.  Niet dat ik haar toen voor het eerst zag die dag maar ik had er nog niet tegen gesproken.  Het is een truc als een andere natuurlijk, waar ik me niet laat aan vangen.  Jessy stond een beetje later ook aan de sauna.  Ze kwam ook binnen.  Ik vroeg of ze mij kwam kontroleren (of ik niet zomaar wat tegen haar gezegd had)?  Natuurlijk was dat niet het geval.  Ze had het gewoon wat frisjes gekregen.  Komt wel vaker voor bij de dames.  De ware toedracht was dus niet na te trekken.  Jessy bleef wat talmen en vroeg of ze mee mocht gaan zwemmen.  Ik had dat liever niet want dan zou die ondeugende geile dame mij makkelijk erg geil kunnen maken en met haar heb ik het even gezien.  Zonder wat negatiefs te willen zeggen maar er staan nog zo veel andere dames op mijn to do-lijstje.

Toen ik buiten zat, kwam er een dame op mij af die best gezien mocht worden maar die ook weeral niet mijn type was.  Ze kwam na het zwemmen bij mij in de zitzak zitten.  Ze polste eventjes.  Ik gaf haar niet de indruk dat ik met haar wou gaan kameren.  Nochtans is ze zeer lief.  Je voelt dat gewoon.  Misschien valt er met haar makkelijk(er) samen te leven.  Ik ben echter niet op zoek naar een lief in de clubs.

Ineens zag ik een wel heel erg mooi blondje aan het saunagedeelte rondlopen.  Zware concurrentie voor Daria.  Ik zag echter heel duidelijk dat ze verveeld zat te wachten op een man waarmee ze op kamer wou gaan.  Hij ging zich eerst nog even (op zijn gemak weliswaar) douchen.  Dat zie ik niet zo graag (een ongeduldige dame).  Op andere momenten zag ik ze dan later veel leuker bezig en bleef ze minstens een keer toch zeker een halfuurtje op kamer.  Ja, je moet altijd alles in het oog houden, als je er dan toch bent. 
Terwijl ik op een moment aan het uitrusten was van de saunarondjes, kwam dat blondje weer in mijn omgeving.  Ik zat boven uit te rusten aan de grotkamers.  Het blondje liep verder door naar een man waar ze erg vrolijk mee deed en lang bij bleef.  Allicht een goede klant van haar.  Net toen ze bij hem wegging (hij ging – nu – niet op kamer met haar), kwam Daria bij mij zitten.  Ineens had ik zo geen zin meer in Daria.  Ik liet ze dan ook vertrekken na een poosje.  Tegelijk vond ik het schitterend dat dat andere blondje gezien had dat ik wat vertoefde met Daria.  Zo wist ze meteen dat ik (zogezegd) op blondjes val.  Het resultaat was er naar want dat andere blondje liep me voorbij, ergens heen, even, om het allemaal niet te hard te laten opvallen voor Daria en/of mij, en keerde dan weer terug richting mij.  Het eerste contact werd hiermee vluchtig gelegd.  Ik geef me meestal ook niet zomaar meteen helemaal bloot.   

Het leuke aan Sharks is dat als je 's avonds in het verwarmde binnenzwembad zwemt, je toch in de sfeer van de bar, de lounge zit, je toch ook als het ware tussen de mooie vrouwen zwemt.  Net zo in de sauna's.  Alleen kan je daar niet zwemmen.  Gewoon toch genieten van het gebeuren in de bar.

Ik had ineens nog iets te doen.  Ik moest Daria op iets kontroleren.  Op weg kom ik Jennifer tegen.  Ze wil me staande houden.  Ik blijf ook even staan.  Ik doe wat onnozel met haar.  Dat andere blondje ziet dat gebeuren.  Dat had misschien beter niet zo geweest.  Het maakt eigenlijk niet uit.  Alleen wist ze voorheen voor zichzelf dat ik op blondjes viel.  Wat ze toen moet gedacht hebben, is me voorlopig nog een raadsel.  Misschien denkt ze dat ik zomaar met de eerste de beste in bed duik.  Verre van dus! 

O.k., alles o.k. met Daria en haar woorden tegen mij.  O ja, ze wil (zogezegd, dat zei ze nog al eens) niet meer met mij naar kamer (omdat ik niet zomaar spring als zij het wil). 

Nog een laatste saunarondje.  Het derde.  Dan slaap ik goed, subiet.  Dat was toch wat ik dacht.  Na dit laatste rondje, bestelde ik nog een drankje en ging er mee in een van de brede eenpersoonssofa’s vlak aan de bar mee zitten.  Daar zit je wel midden in de doorgang.  Voor alle dames een pakklare prooi. 
Eva, Eva weer.  Ze komt op mijn schoot zitten.  Doe maar maar mijn gedachten stonden toen al op bijna gaan slapen in mijn hotel.  Ze gebruikte echter grove middelen waar een man maar heel moeilijk kan aan weerstaan.  Het leuke van de zaak was dat Daria dit zag gebeuren.  Eigenlijk niet zo gek veel nadat ik haar boven wandelen had gestuurd. 
Eva, ik kon er mij niets meer van herinneren maar als ze op kamer nog maar een beetje meer zou doen dan wat ze hier al allemaal deed om me gek te maken, kon het op kamer al niet meer stuk.  Onverwacht breidde ik dus nog een uur langer clubbezoek er bij. 
Nu zou ik pas gegarandeerd goed slapen.  Ik moet dat toch eens even nagaan.  Ik herinner me niets meer van haar.  Ze is gewoon bijna alles.  Niet alleen erg knap.

De super fijne dag Sharks zat er op.  Na het afrekenen met Eva, stonden ineens twee van haar vriendinnetjes er ook.  Ondermeer Maraja.  Ik ging naar huis dus was het het ideale moment om een afscheidskusje te geven.  Als de gelegenheid zich zo voordoet maak ik er maar al te graag gebruik van.  Ik vroeg een “3-kusser”.  Tezamen gaven we mekaar een afscheidskus.  Maraja, Eva en ik.  Voor mij alleszins erg leuk.  Om nog veel beter van te slapen (en te dromen).  Misschien toch maar weer binnenkort eens een triootje doen?

Een paar zaken die me toch blijven opvallen in Sharks.  Het personeel is erg vriendelijk.  De dames zijn erg vriendelijk.  De andere beren zijn sociaal.  De hygiëne is helemaal top.  Het eten is verzorgd.  De eigenaar kijkt er op toe.  Broodjes die niet meer krokant zijn, zag ik gewoon in de vuilbak verdwijnen. 
Het buitenzwembad was dus nog wel koud.  Vorig jaar was dat verwarmd.  Ik vraag me af of ze dat dit jaar niet meer van plan zijn.  Ook de HWP buiten is nog niet zo warm als een HWP zou moeten zijn.  Vorig jaar in de zomer was die ook geen 37°C maar dat hoeft ook niet want als het buiten zomerswarm is, kan je zo'n temperatuur niet hebben in de HWP.  Ondanks dat het eten lekker is, is het niet de kwaliteit van PSR, Magnum of Paradise.

Sharks, see you soon, be sure  ;)!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man